Файл қосу
Географияны оқыту әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СемЕЙқаласыныңШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |УМКД ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-34.1.97 / 01 - 2014 | |ПОӘК |№ 2 басылым | | |оқытушыларға арналған пәннің |11.09.2014 ж. | | |бағдарламасы | | | |«Географияны оқыту әдістемесі» | | | «Географияны оқыту әдістемесі» 5В011600 – «География» мамандығы үшін ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы ____________ 02.09.2014 ж., Жилкишинова Д.С., химия және география кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Химия және география кафедрасының отырысында 02.09.2014 г., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі _______________ Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында 03.09.2014 г., № 1 хаттама Төрайымы _______________ З.В. Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған 11.09.2014 г., № 1 хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г.К. Искакова 4 №2 басылым №1 18.09.2013 басылым орнына ЕНГІЗІЛІП отыр Мазмұны | | | | |Қолдану саласы | | |Нормативті сілтемелер | | |Жалпы ережелер | | |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) | | |Студентттерге арналған өзіндік жұмыс бойынша тақырыптар тізімі | | |Пән бойынша оқу әдістемелік карта | | |Оқу әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы | | |Әдебиет | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Географияны оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пән бағдарламасы «5В011600» – «География» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Географияны оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу ұйымдастыру тәртібін оқытушыға арналған осы бағдарламасы келесі құжаттардың ұсыныстарына және талаптарына сәйкес: ҚР жоғарғы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, қаулы № 1082 23 тамыз 2012 жыл; «5В011600» – «География» мамандығының типтік оқу бағдарламасы; СТУ 042-СГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелек кешенін құрастыру және рәсімдеудің жалпы талаптары» ҚП 042-1.01-2013 Құжаттық процедуралар «Пәннің оқу- әдістемелек кешенінің мазмұны мен құрылымы». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Студенттердің педагогикалық шеберлігін, қабiлеттiлiктер кәсіби дағдылардың қалыптастыру. Мұғалімнің сабақ берудегі шеберлігі, педагогикалық мәдениеттілігі, оң қарым-қатынасты ұйымдастыра алу мәселелерін қарастырады. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттердің мектептің географиялық алаңында жаттығу жұмыстарын ұйымдастыра білуін дамыту, физика-географиялық ортаның және онда болып жататын құбылыстарды бақылаулары үшiн географиялық құралдарды қолдануын жетiлдiру. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: негізгі әдістемелік мәселелерді шешуде теориялық деңгейді жоғарлату; географиялық пәндер жүйесінің қазіргі жағдайына байланысты курсты жүргізу; оқыту мен тәрбиені кеңейту; мектеп экспериментін жүргізу әдістемесі мен технологиясын студенттерге таныстыру; студенттердің қабілеттілігін арттыру: 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Бiлуі тиіс: географиялық ғылымның және географиялық білім берудің негігі мәселелерін, мектептің оқу жоспарларының құрылымы мен құрылысы, бағдарламалары мен оқулықтарын, мемлекеттiк бiлiм беретiн стандарт орнатылатын географиялар бойынша мектеп оқу жоспары, бағдарламалар және оқулықтарды, мазмұнның минимумына талап және оқушылардың дайындық деңгейiне, географиялық ғылымның негiзгi мәселелерi және географиялық бiлiм, мазмұн және құрылымды; географияның мектеп курсiнiң ғылыми негiздерi. Істей білуі тиіс: мемлекеттiк бiлiм беретiн орнатылатын стандарт бойынша мазмұнның минимумына және оқушылардың дайындық деңгейiне талаптармен сәйкес сабақты жоспарлау. Оқулықтардың бірнешеуі бойынша таңдау және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалану. Дағдыларының болуы тиіс: бағалау аналитикасы, оқушылардың дайындық деңгейлеріне сәйкес, олардың және қоғам талаптарына сәйкес алатын білім бағдарламасының реализациясы және таңдалуы. Компетенциялар: әртүрлі біліми мекемелерде бастапқы және элективті курстардың бағдарламаларын қалыптастыра білуі. 3.5 Курстың пререквизиттері: Мектеп педагогикасы, жасөспірімдер психологиясы, географиядан сыныптан тыс жұмыстар, географиядан көрнекіліктер дайындау, педагогикалық зерттеулер әдістемесі, картография топография негіздерімен, геология, геоморфология. 3.6 Курстың постреквизиттері: Мемлекеттік педагогикалық іс-тәжірибе 3.7 оқу жұмыс жоспарынан көшірме: Кесте 1 |Курс |Семес|Креди|Сағат саны |Қорытынды | | |тр |ттер | |бақылау | | | | | |формасы | | | | |Дәріс |Практикал|Лабаратор|СӨЗ сағат|Баллық | | | | | |сағат |ық сабақ |иялық | |сағат | | | | | | |сағат |сағат | |саны | | |3 |6 |3 |15 |30 |- |90 |135 |емтихан | 4 ОҚУ ПӘНІ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) 1 Кесте 2 |Тақырып аты және мазмұны |Сағат саны| |1 |2 | |МОДУЛЬ 1 «Жалпы географияны оқыту әдістемесі» | |Дәріс сабақтар | |Кіріспе. Географияны оқыту әдістемесінің құралы, басқа ғылымдармен |1 | |байланысы. Географияны оқыту әдістемесінің тарихы. | | |Географияны мектепте оқытудың мақсаты мен міндеттері. Жалпы |1 | |географиялық білімнің мазмұны мен құрылымы | | |Географияны оқытудың психологиялық негіздері, география |1 | |сабақтарында оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру | | |Оқыту әдістемесінің теориясы. Географияны оқыту әдістемесінің |1 | |классификациясы. Әдістемелік әдістер | | |Оқытудың әңгімелесу әдісі: әңгімелесу, айту, дәріс, түсіндіру |1 | |Географияны оқытудың көрнекілік және іс-тәжірибелік әдістері |1 | |Оқушылардың танымдық қызметін дамыту негізінде әдістерді |1 | |классификациялау | | |Түсініктердің дамыту теориясы.Мектеп географиясындағы негізгі |1 | |түсініктер және олардың дамуы | | |Практикалық (семинар) сабақтар | |Мұғалім жұмысын жоспарлау: Перспективті, тақырыптық, сабақ жоспары.|2 | |Мектептегі географиялық білімнің нормативті құжаттары | | |Бастапқы физикалық география курсын зерттеу әдістемесі: мекеп |1 | |бағдарламасын, қазіргі кездегі оқулықтарды, әдістемелік | | |әдебиеттерді талдау. | | |Мектеп географиясы курсының мазмұнын және құрылымын анықтау | | |Бастапқы физикалық география курсы бойынша бағдарламалық |1 | |практикалар:практикалық жұмыс түрлері және практикалық жұмысты | | |өткізу | | |Курсты зерттеу әдістемесі: «Материктер мен мұхиттар |2 | |географиясы»:мектеп бағдарламасын, оқулық пен әдістемелік | | |әдебиеттерді талдау. Осы курстың мазмұнын және құрылымын анықтау | | |Материктер мен мұхиттар географиясы бойынша бағдарламалық |1 | |практикалық сабақтар | | |Жалпылама материалдармен танысудың әдістемелік нұсқаулықтары: |1 | |типтік кестелерді құрау типтік жоспарлармен жұмыс жолдарын зерттеу | | |МОДУЛЬ 2 «: Географияны оқытудағы педагогикалық технологиялар» | |Дәріс сабақтар | |Модульдік технология. Мәселелі (Проблемалық) оқытудың технологиясы.|2 | |Тірек логикалық конспект, тірек логикалық дыбыстық технологияны |2 | |қолдану | | |Ойын және жоба қызметінің технологиясы |2 | |Практикалық (семинар) сабақтар | |«Қазақстанның физикалық географиясы» курсын зерттеу әдістемесі: |1 | |курс бойынша оқу кешені, бағдарламаны, оқулықтарды, әдістемелік | | |әдебиеттерді, дидактикалық материалдарды | | |Мектептегі экономикалық географияны зерттеу әдістемесі |1 | |Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясын зерттеу |1 | |әдістемесі | | |Әлемнің экономикалық және әлеуметтік географиясын зерттеу |1 | |әдістемесі | | |География бойынша мектептегі профильді курстар және қазіргі заман |1 | |географиясын зерттеу әдістемесі | | |Географияны оқытудғы жаңа технолгиялар (семинар) |2 | |МОДУЛЬ III «Географияны оқытуды ұйымдастырудың түрлері» | |Дәріс сабақтар | |Сабақ-оқу қызметін ұйымдастырудың негізгі түрі. Сабаққа дайындалу |8 | |және өткізу Сабаққа қазіргі заманғы талаптар | | |Географиядан оқу экскурсиялары. Дайындық пен өткізу ерекшеліктері. |2 | |Оқушылардың біліктілігі мен білімін дамытудағы экскурсияның | | |маңызы. | | |Үй тапсырмасы. Оқушылардың білімін тексеру әдістері мен түрлері, |2 | |оқушылардың компетенттілігін тексеру әдістері | | |МОДУЛЬ IV «Географияны оқытудың материалдық базасы» | |Дәріс сабақтар | |География кабинеті: кабинетті безендіру мен жабдықтаудың қазырғы |2 | |заманғы талаптары, кабинеттегі жұмыс | | |Географиялық алаң: құрал- жабдық, алаңда іс-тәжірибелік |2 | |жұмыстыұйымдастыру | | 5 Студенттерге арналған өздік жұмыс бойынша тақырыптар тізімі |5.1|Географияны оқытудағы модульдік технология. | |5.2|Тірек – логикалық конспект: «Физикалық және экономикалық география» курсы | | |бойынша жеке тақырыптарға тірек – логикалық конспект жасау. | |5.3|Проблемалық оқытудың технологиясы: физикалық және экономикалық географияда| | |әртүрлі сабақтар бойынша проблемалық жағдай қалыптастыру. | |5.4|Ойын технологиясы: бір географиялық сабаққа ойын технологиясы бойынша | | |сабақ жоспары (физикалық және экономикалық). | |5.5|Мектеп географиясы бойынша әртүрлі бөлім бойынша тест құрастыру. | |5.6|Физикалық және экономикалық география курсы бойынша практикалық жұмыстарды| | |өткізу әдістемесі. | |5.7|География сабағында тәрбие беру (эстетикалық, экологиялық және | | |патриоттық). | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА |Тақырып |Қолданылыт|Өздігінен |Бақылау | | |ын |дайындалуға |түрі | | |көрнекілік|арналған | | | |тер |сұрақтар | | |Дәріс сабақтар |Практикалық | | | | | |сабақтар | | | | |МОДУЛЬ 1 «Жалпы |Мұғалім жұмысын |Календарлы|ГОӘ қазіргі |Ағымдаға| |географияны оқыту |жоспарлау: |қ және оқу|заманғы |бақылау | |әдістемесі» Кіріспе. |Перспективті, |жоспары |дамуы | | |Географияны оқыту |тақырыптық, сабақ | |Календарлық | | |әдістемесінің құралы, |жоспары. Мектептегі| |және оқу | | |басқа ғылымдармен |географиялық | |жоспарын | | |байланысы. Географияны |білімнің нормативті| |дайындау | | |оқыту әдістемесінің |құжаттары | | | | |тарихы. | | | | | |Географияны мектепте |Бастапқы физикалық |6шы сынып |Мектеп |Ағымдаға| |оқытудың мақсаты мен |география курсын |географияс|оқулығының |бақылау | |міндеттері. Жалпы |зерттеу әдістемесі:|ы бойынша|мазмұныын | | |географиялық білімнің |мекеп |білім |зерттеп оған| | |мазмұны мен құрылымы |бағдарламасын, |құрылымын |құрылымдық | | | |қазіргі кездегі |көрсететін|анализ жасау| | | |оқулықтарды, |слайд | | | | |әдістемелік | | | | | |әдебиеттерді | | | | | |талдау. | | | | | |Мектеп географиясы | | | | | |курсының мазмұнын | | | | | |және құрылымын | | | | | |анықтау | | | | |Географияны оқытудың |Бастапқы физикалық |6 сынып |6 сынып |Ағымдаға| |психологиялық негіздері,|география курсы |география |географиясы |бақылау | |география сабақтарында |бойынша |оқулығы |бойынша | | |оқушылардың оқу қызметін|бағдарламалық |қазіргі |практикаға | | |ұйымдастыру |практикалар:практик|заманғы |Инструктивті| | | |алық жұмыс түрлері |мектеп |карталар | | | |және практикалық |бағдарлама|дайындау | | | |жұмысты өткізу |лары |жүйесі | | |Оқыту әдістемесінің |Курсты зерттеу |Слайд, | оқулығының |Ағымдаға| |теориясы. Географияны |әдістемесі: |«география|мазмұныын |бақылау | |оқыту әдістемесінің |«Материктер мен |ны оқыту |зерттеп оған| | |классификациясы. |мұхиттар |әдістемесі|құрылымдық | | |Әдістемелік әдістер |географиясы»:мектеп|нің |анализ жасау| | | |бағдарламасын, |классифика| | | | |оқулық пен |циясы» 7 | | | | |әдістемелік |сынып | | | | |әдебиеттерді |география | | | | |талдау. Осы курстың|оқулығы | | | | |мазмұнын және | | | | | |құрылымын анықтау | | | | |Оқытудың әңгімелесу |Материктер мен |Слайд, |7 сынып |Ағымдаға| |әдісі: әңгімелесу, айту,|мұхиттар |«география|географиясы |бақылау | |дәріс, түсіндіру |географиясы бойынша|ны оқыту |бойынша | | | |бағдарламалық |әдістемесі|практикаға | | | |практикалық |нің |Инструктивті| | | |сабақтар |классифика|карталар | | | | |циясы» 7 |дайындау | | | | |сынып | | | | | |география | | | | | |оқулығы | | | |Географияны оқытудың |Жалпылама таным |6-7 сынып |7 сынып |Ағымдаға| |көрнекілік және |материалдарын |география |географиясы |бақылау | |іс-тәжірибелік әдістері |әдістемелік |оқулығы |бойынша | | | |нұсқаулықтары |географияд|практикаға | | | | |ан мектеп |Инструктивті| | | | |бағдарлама|карталар | | | | |сы |дайындау | | |Оқушылардың танымдық |Курсты зерттеу |6-7 сынып |Географиялық|Ағымдаға| |қызметін дамыту |әдістемесі: |география |нысандарды |бақылау | |негізінде әдістерді |«Физикалық |оқулығы |сипаттауға | | |классификациялау |география»: мектеп |географияд|арналған | | | |бағдарламасын, |ан мектеп |типтік | | | |оқулық пен |бағдарлама|сызбалар | | | |әдістемелік |сы |жасау | | | |әдебиеттерді | | | | | |талдау. Осы курстың| | | | | |мазмұнын және | | | | | |құрылымын анықтау | | | | |Түсініктердің дамыту |Жалпылама |8 сынып |оқулығының |Ағымдаға| |теориясы.Мектеп |материалдармен |география |мазмұныын |бақылау | |географиясындағы негізгі|танысудың |оқулығы |зерттеп оған| | |түсініктер және олардың |әдістемелік |географияд|құрылымдық | | |дамуы |нұсқаулықтары: |ан мектеп |анализ жасау| | | |типтік кестелерді |бағдарлама| | | | |құрау типтік |сы | | | | |жоспарлармен жұмыс |слайд | | | | |жолдарын зерттеу | | | | |МОДУЛЬ 2 «: Географияны |«Қазақстанның |Географияд| |Ағымдаға| |оқытудағы педагогикалық |физикалық |ан негізгі| |бақылау | |технологиялар»Модульдік |географиясы» курсын|тұсініктер| | | |технология. Мәселелі |зерттеу әдістемесі:|ба,дарлама| | | |(Проблемалық) оқытудың |курс бойынша оқу |лар, 8 | | | |технологиясы. |кешені, |сынып | | | | |бағдарламаны, |оқулық | | | | |оқулықтарды, | | | | | |әдістемелік | | | | | |әдебиеттерді, | | | | | |дидактикалық | | | | | |материалдарды | | | | |Тірек логикалық |Мектептегі |ТЛК жүйесі| |Ағымдаға| |конспект, тірек |экономикалық | | |бақылау | |логикалық дыбыстық |географияны зерттеу| | | | |технологияны қолдану |әдістемесі | | | | |Ойын және жоба |Қазақстанның |География | |Ағымдаға| |қызметінің технологиясы |экономикалық және |бойынша | |бақылау | | |әлеуметтік |профилді | | | | |географиясын |курстар | | | | |зерттеу әдістемесі |бағдарлама| | | | | |лары | | | |МОДУЛЬ III «Географияны |Әлемнің |Семинар |Педагогикалы|Ағымдаға| |оқытуды ұйымдастырудың |экономикалық және |сабақ |қ |бақылау | |түрлері»Сабақ-оқу |әлеуметтік |жоспары |технологияла| | |қызметін ұйымдастырудың |географиясын | |р бойынша | | |негізгі түрі. Сабаққа |зерттеу әдістемесі | |жеке | | |дайындалу және өткізу | | |тапсырмалар | | |Сабаққа қазіргі заманғы | | | | | |талаптар | | | | | |Географиядан оқу |География бойынша |Карталар, |Экскурсиялық|Ағымдаға| |экскурсиялары. Дайындық |мектептегі |оқулықтар,|сабақтарды |бақылау | |пен өткізу |профильді курстар |суреттер |өткізуді | | |ерекшеліктері. |және қазіргі заман | |жоспарлау | | |Оқушылардың біліктілігі |географиясын | | | | |мен білімін дамытудағы |зерттеу әдістемесі | | | | |экскурсияның маңызы. | | | | | |Үй тапсырмасы. |Географияны |Карталар, |Оқушылардың |Ағымдаға| |Оқушылардың білімін |оқытудғы жаңа |оқулықтар,|білімін |бақылау | |тексеру әдістері мен |технолгиялар |суреттер |тексеру | | |түрлері, оқушылардың |(семинар) | |әдістері мен| | |компетенттілігін тексеру| | |түрлері | | |әдістері | | | | | |МОДУЛЬ IV «Географияны | |Суреттер |Оқушылардың |Ағымдаға| |оқытудың материалдық | |жоспарлар |біліктілігі |бақылау | |базасы» Географиядан оқу| | |мен білімін | | |экскурсиялары. Дайындық | | |дамытудағы | | |пен өткізу | | |экскурсияның| | |ерекшеліктері. | | |маңызы. | | |Оқушылардың біліктілігі | | | | | |мен білімін дамытудағы | | | | | |экскурсияның маңызы. | | | | | |Үй тапсырмасы. | |Карталар, |Үй |Ағымдаға| |Оқушылардың білімін | |оқулықтар,|тапсырмалары|бақылау | |тексеру әдістері мен | |суреттер |н құрастыру | | |түрлері, оқушылардың | | | | | |компетенттілігін тексеру| | | | | |әдістері | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ |Оқу-әдістемелік нұсқаулықтар мен әдебиет |Көшірме |Студенттер |Пайыздық | |атауы |саны |саны |қамтылуы | |Тусупбекова, Г.М. |18 |4 |100 | |Методика преподавания физической географии | | | | |на основе картографических материалов и | | | | |приемов: учеб. пособие / Г.М. Тусупбекова; | | | | |Г.М. Тусупбекова, Г.А. Утеева, Б.Р. | | | | |Накеев.- Алматы: Дарын:Шугыла, 2006.- 134 | | | | |с. | | | | |Есназарова, У.А. |1 |4 |25 | |Естествознание: Метод. пособие для учителей| | | | |общеобразовательных школ / У.А. Есназарова,| | | | |Н.К. Бекалай.- Алматы: Атамұра, 2003.- 135 | | | | |с. | | | | |Бельгибаев, М.Е. |1 |4 |25 | |Методика полевых физико-географических | | | | |исследований: Методические указания и | | | | |рекомендации к проведению полевых практик | | | | |по физической географии / М.Е. Бельгибаев; | | | | |Ж.Т.Мукаев.- Семей: СГПИ, 2009.- 52 с. | | | | |Богданова, А.А. |1 |4 |25 | |Уроки географии. 7 класс: Пособие для | | | | |учителя. Из опыта работы / А.А. Богданова.-| | | | |М.: Просвещение, 1985.- 175 с. | | | | |Алимжанова, А. |3 |4 |75 | |Веселая география/ А. Алимжанова.- Алматы: | | | | |Изд. Дом "Таймс", 2006.- 160 с. | | | | 8 ӘДЕБИЕТ 8.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТ |8.1.1 |Тусупбекова, Г.М. | | |Методика преподавания физической географии на основе картографических | | |материалов и приемов: учеб. пособие / Г.М. Тусупбекова; Г.М. | | |Тусупбекова, Г.А. Утеева, Б.Р. Накеев.- Алматы: Дарын:Шугыла, 2006.- 134| | |с. | |8.1.2 |Есназарова, У.А. | | |Естествознание: Метод. пособие для учителей общеобразовательных школ / | | |У.А. Есназарова, Н.К. Бекалай.- Алматы: Атамұра, 2003.- 135 с. | |8.1.3 |Бельгибаев, М.Е. | | |Методика полевых физико-географических исследований: Методические | | |указания и рекомендации к проведению полевых практик по физической | | |географии / М.Е. Бельгибаев; Ж.Т.Мукаев.- Семей: СГПИ, 2009.- 52 с. | |8.1.4 |Богданова, А.А. | | |Уроки географии. 7 класс: Пособие для учителя. Из опыта работы / А.А. | | |Богданова.- М.: Просвещение, 1985.- 175 с. | |8.1.5 |Алимжанова, А. | | |Веселая география/ А. Алимжанова.- Алматы: Изд. Дом "Таймс", 2006.- 160 | | |с. | |8.1.6.|Джаналиева К.М., Будникова Т.И., Вилясов Е.Н. и др. Физическая география| | |Казахстана | |8.1.7.|Устименко П.Д., Рутковский О.О. Мой Казахстан. - Алма-Ата: Мектеп, | | |1970.-152 с. | |8.1.8.|Тулеугалиева С.С. Краткий курс лекций по почвоведению: Учебное пособие -| | |Семипалатинск: «Интеллект», 2008. - 230 с. | |8.1.9.|Чупахин В.М. Физическая география Казахстана. Алма-Ата: Мектеп, 1968 г. | |8.1.10|Казахстан и страны мира: книга-альбом сост. Ермекбаева Н.Б. -А.: Өнер, | |. |2006.-254 с. | 2 3 8.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТ |8.2.1|Кабанова-Меллер Е.Н. Учебная деятельность и развивающее обучение. М., | | |Знание. 1981. | |8.2.2|Герасимова Т.П. Основы обучения начальному курсу физической географии. | | |М., Просвещение. 1978. | |8.2.3|Герасимова Т.П., Ковалевская, Панчешникова Л.М. Формирование | | |мировоззрения учащихся средней школы в процессе обучения географии. М., | | |просвещение, 1982. | |8.2.4|Теоретические основы общего среднего образования. (Под ред. Краевского И| | |Лернера). | |8.2.5|Обучение географии по усовершенствованной программе. (Под ред. | | |Матрусова И.С.) М., Просвещение. 1984. | |8.2.6|Коринская В.А. Самостоятельные работы учащихся по географии материков. | |. |М., Просвещение. 1983. | | | | |8.2.7|Развитие познавательной деятельности учащихся при изучении физгеографии.| |. |(Под ред. Бариновой И.И., Герасимовой Т.П.). М., Просвещение. 1983. | |8.2.8|Рыжаков М.В. К проблеме изучения географии союзной республики. География| |. |в школе. №3, 1987. | |8.2.9|Концепции географического образования в школе. | |. | | ----------------------- 11
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz