Файл қосу
Мектеп оқушыларының зерттеу жұмысын ұйымдастыру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«Мектеп оқушыларын | | | |зерттеу жұмысына | | | |дайындау әдістемесі» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В011000» – «Физика» мамандығы студенттеріне арналған «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; «5В011000» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары, 10 сәуір 2012 ж. № 158 бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012«Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенініңқұрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Мектеп оқушыларын зерттеу жұмысына дайындау әдістемесі» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: оқушылардың әлемнің ғылыми суреттемесін (картинасын) диалектикалық тұрғыдан түсінуін және табиғатты танудың ғылыми сипаты аймағындағы әдіснамалық білімдерін кеңейтуге әсер ететін әдістемелік жұмыстарды қарастыру. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: -студенттерді физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелермен таныстыру; -оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін талдау; -оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды қарастыру; -оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларымен таныстыру. 3.4Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді меңгеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды білуі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларын білуілері тиіс. 3.5 Курстың пререквизиттері: • Математика (орта мектеп бағдарламасы көлемінде) • Физика (орта мектеп бағдарламасы көлемінде) • 3.6 Курстың постреквизиттері: • Физиканы оқыту теориясы, Физиканы оқыту әдістемесі. 3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |1МИКРОМОДУЛЬ «ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ» | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. Мектеп оқушыларының зерттеу жұмысын ұйымдастыру |1 | |Физика бойынша ғылыми-зерттеу жұмысының ерекшеліктері. |1 | |Іргелі және қолданбалы зерттеулер | | |Зерттеу тақырыбының өзектілігі ұғымы. Зерттеу тақырыбын |1 | |таңдау | | |Зерттеудің ғылыми аппараты. |1 | |Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау негізі |1 | |Зерттеудің негізгі бағыттарын өңдеу. |1 | |Зерттеу жұмысын рәсімдеуге қойылатын талаптар. |1 | |Практикалық сабақтар | |Оқушылар іскерлігінің мотивациясы |2 | |Мектеп оқушыларының зерттеу іскерлігінің деңгейін талдау |3 | |және диагностикалау | | |Зерттеудің нысаны, пәні, мақсаты, міндеттері, болжамы. |2 | |Зертханалық сабақ | | |Библиографиялық сілтемені рәсімдеу ережесі. Физика бойынша |2 | |тезистердің, мақалалардың, баяндамалардың құрылысы | | |Каталогтармен жұмыс. Аннотация және библиографиялық |2 | |сипаттама. Ақпаратты іздеудегі Internet мүмкіндігі | | |Зерттеу тақырыбы бойынша ақпараттарды іздеу және өңдеу |2 | |(кітапханада жұмыс) | | |Зерттеу тақырыбы бойынша ақпараттарды іздеу және өңдеу |2 | |(кітапханада жұмыс) | | |2МИКРОМОДУЛЬ «ҒЫЛЫМИ ТАНЫМ ӘДІСТЕРІ» | |Дәріс сабақтары | |Ғылыми танымның теориялық әдістері |1 | |Моделдеу ғылыми танымның әдісі ретінде |1 | |Физикалық құбылыстардың теориялық моделдерін құру кезіндегі |1 | |математикалық әдістердің ролі | | |Ғылыми танымның эмпирикалық әдістері |1 | |Ғылыми танымның әдісі ретінде эксперименттің мәні. |1 | |Эксперименттік мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау. |1 | |Өлшеу нәтижелерін өңдеу және қателіктерді бағалау. |1 | |Зерттеу жұмыстарындағы қателіктерді есептеу. Негізгі |1 | |қорытындыларды тұжырымдау | | |Практикалық сабақтар | |Зерттеу тақырыбы бойынша бар ақпараттарды талдау және сындық|2 | |баға беру | | |Жұмыс болжамын тұжырымдау |3 | |Зерттеу бағдарламасын және жоспарын құру |3 | |Зертханалық сабақ | | |«Талдау және салыстыру тәсілдерін үйрену» |2 | |Моделдеудің принциптері және негізгі ұғымдары. Моделдер типі|1 | |Физикалық құбылыстардың теориялық моделдерін құру кезіндегі |2 | |математикалық әдістердің ролі | | |Компьютерлік моделдеу және оның негізгі кезеңдері. |2 | |Компьютерлік эксперимент. | | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Зерттеу жоспарын рәсімдеу, өлшеу нәтижелерін тіркеу тәсілдері. 5.2. Эксперименттің орындалуы, нәтижелерді алдын-ала өңдеу. 5.3. Зерттеу жоспарын рәсімдеу, өлшеу нәтижелерін тіркеу тәсілдері. 5.4. Жұмысты қорғауға ұсыну 5.5. 5.10 Зерттеу тақырыбы бойынша баяндамалар мен тезистерді рәсімдеу. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілетін |нысанасы | | |ТОҚ,зертхана|сұрақтар | | | |лық тақталар| | | | |(стед) | | | |Дәрістер |Практикалық |Зертханалық | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | |1 |2 |3 | |4 |5 | |Кіріспе. |Оқушылар | |Зерттеу |Оқушылар |Кезектік | |Мектеп |іскерлігінің| |тақырыптары |іскерлігінің |бақылау | |оқушыларыны|мотивациясы | | |мотивациясы. | | |ң зерттеу | | | |Оқушыларды | | |жұмысын | | | |курстың мақсаты| | |ұйымдастыру| | | |мен | | | | | | |міндеттерімен | | | | | | |таныстыру | | |Физика |Мектеп | |Сурет, кесте|Ғылыми зерттеу |Кезектік | |бойынша |оқушыларының| | |жұмыстары, |бақылау | |ғылыми-зерт|зерттеу | | |олардың | | |теу |іскерлігінің| | |ерекшеліктері. | | |жұмысының |деңгейін | | | | | |ерекшелікте|талдау және | | | | | |рі. Іргелі |диагностикал| | | | | |және |ау | | | | | |қолданбалы | | | | | | |зерттеулер.| | | | | | |Зерттеу |Зерттеудің |Библиография|Схема, кесте|Ғылыми зерттеу |Кезектік | |тақырыбының|нысаны, |лық |Диаграмма, |жұмыстары, |бақылау | |өзектілігі |пәні, |сілтемені |схема |олардың | | |ұғымы. |мақсаты, |рәсімдеу | |ерекшеліктері. | | |Зерттеу |міндеттері, |ережесі. | | | | |тақырыбын |болжамы |Физика | | | | |таңдау. | |бойынша | | | | | | |тезистердің,| | | | | | |мақалалардың| | | | | | |, | | | | | | |баяндамалард| | | | | | |ың құрылысы | | | | |Зерттеудің | |Каталогтарме|Кесте, |Зерттеу |Кезектік | |ғылыми | |н жұмыс. |плакат |тақырыбының |бақылау | |аппараты. | |Аннотация | |өзектілігі | | | | |және | |ұғымы. Зерттеу | | | | |библиография| |тақырыбын | | | | |лық | |таңдау. | | | | |сипаттама. | |Зерттеу нысаны | | | | |Ақпаратты | |(объектісі), | | | | |іздеудегі | |зерттеу пәні, | | | | |Internet | |мақсаты, | | | | |мүмкіндігі | |зерттеудің | | | | | | |міндеттері. | | | | | | |Зерттеу | | | | | | |болжамы. | | |Ғылыми | |Зерттеу |Схема, |Зерттеу жұмысын|Кезектік | |әдебиеттерм| |тақырыбы |плакат, |орындауда |бақылау | |ен жұмыс | |бойынша |картатека |қолданылатын | | |жасау | |ақпараттарды| |әдебиеттерге | | |негізі. | |іздеу және | |сілтеме жасау | | | | |өңдеу | |ережесі, | | | | |(кітапханада| |каталогтармен | | | | |жұмыс) | |жұмыс жасау. | | |Зерттеудің |Зерттеу | |Кесте |Зерттеу |Кезектік | |негізгі |тақырыбы | | |тақырыбы |бақылау | |бағыттарын |бойынша бар | | |бойынша | | |өңдеу. |ақпараттарды| | |қарастырылатын | | | |талдау және | | |негізгі | | | |сындық баға | | |бағыттарды | | | |беру | | |анықтау | | |Ғылыми |Жұмыс |«Талдау және|Сурет, кесте|Ғылыми танымның|Кезектік | |танымның |болжамын |салыстыру | |әдістері |бақылау | |теориялық |тұжырымдау. |тәсілдерін | |ретінде | | |әдістері. |Зерттеу |үйрену» | |талдаудың, | | | |бағдарламасы| | |салыстырудың, | | | |н және | | |индукцияның | | | |жоспарын | | |мәні. | | | |құру | | | | | |Моделдеу | |Моделдеудің |Схема, сурет|Моделдеу, |Кезектік | |ғылыми | |принциптері | |моделдеудің |бақылау | |танымның | |және негізгі| |негізгі | | |әдісі | |ұғымдары. | |ұғымдары мен | | |ретінде. | |Моделдер | |принциптері. | | | | |типі | |Моделдер типі. | | |Физикалық | |Физикалық |Сурет, схема|Моделдер, |Кезектік | |құбылыстард| |құбылыстарды| |олардың |бақылау | |ың | |ң теориялық | |түрлері. | | |теориялық | |моделдерін | |Физикалық | | |моделдерін | |құру | |құбылыстарды | | |құру | |кезіндегі | |моделдеу | | |кезіндегі | |математикалы| | | | |математикал| |қ әдістердің| | | | |ық | |ролі | | | | |әдістердің | | | | | | |ролі. | | | | | | |Ғылыми | |Физикалық | |Бақылау және |Кезектік | |танымның | |құбылыстарда| |оның ғылыми |бақылау | |эмпирикалық| |қолданылатын| |танымның әдісі | | |әдістері. | |моделдерді | |ретіндегі мәні.| | | | |өңдеу және | | | | | | |апробациялау| | | | | | |. Теориялық| | | | | | |салдарларды | | | | | | |талдау және | | | | | | |қорытындылау| | | | |Ғылыми | | | |Экспериментті |Кезектік | |танымның | | | |жүргізу үшін |бақылау | |әдісі | | | |материалдар мен| | |ретінде | | | |қондырғыларды | | |эксперимент| | | |таңдау. | | |тің мәні. | | | | | | |Эксперимент| | | |Эксперимент |Кезектік | |тік | | | |нәтижелерінің |бақылау | |мәліметтерд| | | |қолданылу | | |і өңдеу | | | |шекарасын | | |және | | | |анықтау. | | |интерпретац| | | | | | |иялау. | | | | | | |Өлшеу | | | |Өлшеу |Кезектік | |нәтижелерін| | | |нәтижелерін |бақылау | |өңдеу және | | | |өңдеу әдістері.| | |қателіктерд| | | |Дәлдік және | | |і бағалау. | | | |ақиқаттылық, | | | | | | |нақтылық | | | | | | |ұғымдары. | | |Зерттеу | | | |Қателіктер, |Кезектік | |жұмыстарынд| | | |оларды есептеу.|бақылау | |ағы | | | |Нәтижесін | | |қателіктерд| | | |шығару. | | |і есептеу. | | | | | | |Негізгі | | | | | | |қорытындыла| | | | | | |рды | | | | | | |тұжырымдау.| | | | | | |Зерттеу | | | |Зерттеу |Кезектік | |жұмысын | | | |тақырыбы |бақылау | |рәсімдеуге | | | |бойынша | | |қойылатын | | | |баяндамалар мен| | |талаптар. | | | |тезистерді | | | | | | |рәсімдеу. | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы Таблица 4 |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың|Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы| |атауы | |рдің саны|з етілу | | | | |пайызы | |Андреев В.И. Эвристическое | |16 | | |программирование учебно-исследовательской| | | | |деятельности. М.: Высшая школа, 1981. | | | | |Вольштейн С.Л., Позойский С.В., Усанов | |16 | | |В.В. Методы физической науки в школе. – | | | | |Мн.: Народная асвета, 1988. | | | | |Дереклеева Н.И. Научно-исследовательская | |16 | | |работа в школе. – М.: Вербум- М., 2001. | | | | |Заботин В. А. и Комиссаров В. Н. Развитие| |16 | | |мышления учащихся при изучении физики | | | | |//Физика в школе. – 2003. – №6. – С. | | | | |24-29. | | | | |Кабардин О.Ф., Орлов В.А. Сборник | |16 | | |экспериментальных заданий и практических | | | | |работ по физике.– М.: АСТ Астрель | | | | |Транзиткнига, 2005. | | | | |Каменецкий С.Е., Солодухин Н.А. Модели и | |16 | | |аналогии в курсе физики средней школы. – | | | | |М.: Просвещение, 1982. | | | | |Кембровский Г.С. Приближенные вычисления,| |16 | | |методы обработки результатов измерений и | | | | |оценки погрешностей в физике. – М.: | | | | |Оракул, 1997 | | | | |Кларин М.В. Инновации в мировой | |16 | | |педагогике: обучение на основе | | | | |исследования, игр, дискуссии (Анализ | | | | |зарубежного опыта). – Рига: НПЦ | | | | |“Эксперимент”, 1995. | | | | |Лавриненко А.В., Осипенко Л.Е. Сказка про| |16 | | |горячий чай или как наладить | | | | |исследовательскую работу в сельской школе| | | | |//Фiзiка: праблемы выкладання. – 2000. – | | | | |№1. – С. 80–97. | | | | |Луцевич А.А. Цыркун И.И. Система | |16 | | |методических проблем и ситуаций по | | | | |физике: Метод. пособие. – Мн.: МГПИ, | | | | |1985. – 50 с. | | | | |Осипенко Л.Е., Лавриненко А.В. | |16 | | |Организация исследовательской работы | | | | |школьников: Методические рекомендации.– | | | | |Мн.: МОИПК и ПКР и СО, 2002. | | | | |Осипенко Л.Е., Пролиско Т.С. Формирование| |16 | | |представлений школьников об эксперименте | | | | |как методе научного познания // Фiзiка: | | | | |праблемы выкладання. – 2006. – №2. – С. | | | | |40- 45. | | | | |Разумовский В.Г. Развитие творческих | |16 | | |способностей учащихся в процессе обучения| | | | |физике. – М.: Просвещение, 1975. | | | | |Чечель И.Д. Управление исследовательской | |16 | | |деятельностью педагога и учащихся в | | | | |современной школе. – М.: Сентябрь, 1998. | | | | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет Негізгі әдебиеттер: 1. Андреев В.И. Эвристическое программирование учебно-исследовательской деятельности. М.: Высшая школа, 1981. 2. Вольштейн С.Л., Позойский С.В., Усанов В.В. Методы физической науки в школе. – Мн.: Народная асвета, 1988. 3. Дереклеева Н.И. Научно-исследовательская работа в школе. – М.: Вербум- М., 2001. 4. Заботин В. А. и Комиссаров В. Н. Развитие мышления учащихся при изучении физики //Физика в школе. – 2003. – №6. – С. 24-29. 5. Кабардин О.Ф., Орлов В.А. Сборник экспериментальных заданий и практических работ по физике.– М.: АСТ Астрель Транзиткнига, 2005. 6. Каменецкий С.Е., Солодухин Н.А. Модели и аналогии в курсе физики средней школы. – М.: Просвещение, 1982. 7. Кембровский Г.С. Приближенные вычисления, методы обработки результатов измерений и оценки погрешностей в физике. – М.: Оракул, 1997 8. Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике: обучение на основе исследования, игр, дискуссии (Анализ зарубежного опыта). – Рига: НПЦ “Эксперимент”, 1995. 9. Лавриненко А.В., Осипенко Л.Е. Сказка про горячий чай или как наладить исследовательскую работу в сельской школе //Фiзiка: праблемы выкладання. – 2000. – №1. – С. 80–97. 10. Луцевич А.А. Цыркун И.И. Система методических проблем и ситуаций по физике: Метод. пособие. – Мн.: МГПИ, 1985. – 50 с. 11. Осипенко Л.Е., Лавриненко А.В. Организация исследовательской работы школьников: Методические рекомендации.– Мн.: МОИПК и ПКР и СО, 2002. 12. Осипенко Л.Е., Пролиско Т.С. Формирование представлений школьников об эксперименте как методе научного познания // Фiзiка: праблемы выкладання. – 2006. – №2. – С. 40- 45. 13. Программы для учреждений, обеспечивающих получение общего среднего образования с русским языком обучения с 12-летним сроком обучения. – Мн.: НИО, 2004. 14. Разумовский В.Г. Развитие творческих способностей учащихся в процессе обучения физике. – М.: Просвещение, 1975. 15. Слободянюк А.И., Титовицкая А.Э. Машинная графика: линии и поверхности. – Мн.: УП «Технопринт», 2000. 16. Степин В.С., Елсуков А.Н. Методы научного познания. – Мн: Вышэйшая школа, 1974.–152 с. 17. Счастная Т.Н. Рекомендации по написанию научно- исследовательской работы //Исследовательская работа школьников – 2003. – №4.– С. 34-45. 18. Хуторской А.В. Развитие одаренности школьников: Методика продуктивного обучения: Пособие для учителей. – М.: Гум. изд. центр «ВЛАДОС», 2000. – 320 с. 19. Чечель И.Д. Управление исследовательской деятельностью педагога и учащихся в современной школе. – М.: Сентябрь, 1998. 20. Алексеев Н.Г., Леонтович А.В., Обухов А.С., Фомина Л.Ф. Концепция развития исследовательской деятельности учащихся // Исследовательская работа школьников.– 2002. – №1.– С. 24-33. 21. Альтшуллер Г.С. Найти идею: введение в теорию решения изобретательских задач.– Новосибирск: Наука, 1986 22. Блинова Т.В. «Школа исследователей» как форма подготовки старшеклассников к научно-исследовательской деятельности //Исследовательская работа школьников.– 2003.– №1.– С.100-104 23. Браверман Э.М. Обучение проведению наблюдений и экспериментов // Физика в школе. – 1985. – №5. 24. Вилькеев Д.В. Методы научного познания в школьном обучении. – Казань: Татарское книжное изд-во, 1975. 25. Гафитулин М.С. Проект «Исследователь» // Школьные технологии.– 2005.–№3. – С. 102-104. 26. Гелясин А.Е., Матвеева Л.В. Исследование как эффективная форма самостоятельного обучения //Народная асвета. – 2005. – №5. – С. 64-65. 27. Гоман И.Г. Учебно-исследовательская деятельность в школе – условие развития познавательной активности школьников //Исследовательская работа школьников.– 2003.– №3.– С.30-31. 28. Гриханов Ю.А. Что нужно знать каждому о библиотеке. – М.: Книга, 1977. 29. Демидова Н.А. Организация исследовательской работы по истории //Народная асвета. – 2004. – №9. – С. 48-52 30. Иванов Г. Готовим юных исследователей: о приобщении учащихся к научно- исследовательской деятельности в курсе «Основы познания и творчества» // Народное образование. – 1999. – №6. – С. 69-71. 31. Ивочкина Т., Ливерц И. Организация научно-исследовательской деятельности учащихся // Народное образование. – 2000. – №3. – С. 136- 138. 32. Как эффективно развивать одаренных сельских школьников в «глубинке»: Метод. сборник. – Мн.: МГОИПК, 2006. 33. Маковецкий П.В. Смотри в корень. – М.: Наука, 1991. 34. Маслов И.С. Школьники в поиске физических открытий (Из опыта подготовки учащихся к дистанционной эвристической олимпиаде) //Фiзiка: праблемы выкладання. – 2005. – №2. – С. 3–13. 35. Ланге В.Н. Экспериментальные физические задачи на смекалку. – М.: Наука, 1979. – 125с. 36. Новожилова Н.В. Интернет-ресурсы в исследовательской деятельности учителей и учащихся // Школьные технологии.– 2004.– №4.– С.148-152. 37. Пойа Д. Как решать задачу. – Львов: Квантор, 1991. – 216 с. 38. Рабиза Ф. Простые опыты. – М.: Детская литература, 2002. 39. Развитие исследовательской деятельности учащихся: Метод. сборник. – М.: Народное образование, 2001. 40. Разумовский В.Г., Корсак И.В. Научный метод познания и государственный стандарт физического образования //Физика в школе. – 1995. – №6. – С. 20- 28. 41. Ратников Э.В. Физика вокруг нас. – Мн.: Дизайн ПРО, 1997. 42. Савенков А.И. Теоретические, эмпирические и фантастические темы в домашнем обучении // Исследовательская работа школьников.– 2002.– №2.– С. 73-78. 43. Савенков А.И. Учим детей выдвигать гипотезы и задавать вопросы //Одаренный ребенок. – 2003.– №2. – С. 76-86. 44. Савенков А.И. Обучение детей умению оценивать идеи, формулировать суждения и умозаключения //Одаренный ребенок. – 2003.– №4. – С. 72-77. 45. Савенков А.И. Обучение детей умениям и навыкам проведения экспериментов // Одаренный ребенок. – 2003.–№5. – С. 64-75. 46. Хуторской А.В. Методологические основы проектирования образования в двенадцатилетней школе //Педагогика. – 2000. – №8. – С. 29-37. 47. Шапоринский С.А. Обучение и научное познание. – М.: Педагогика, 1981. 48. Шклярова М.М. Учим исследовательской работе// Специалист.–1996.– №3.– С. 9-10. 49. Разработка сервера: Межвузовский "Физтех-центр". Режим доступа: http://www.researcher.ru/
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz