Файл қосу
2013 жылғы оқытушыға арналған бағдарлама
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.1.15/01-2013 | |ПОӘК | | | |«Өзін-өзі тану» пәнінен |05.09.2013 жылғы | | |оқытушыға арналған бағдарлама|№ 1 басылым | | | | | | 5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына арналған «ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының оқытушысы ____________ Оспанова К.Ш. «25» тамыз 2013 ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2013 ж. Кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к. _______________ Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2013 ж. Төрайымы, п.ғ.к. _________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама №1 «18» 09. 2013ж. ОӘК төрайымы, с.ғ.д. ________________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолданыс аясы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) |6 | |5 |СӨЖ тақырыптары |7 | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 |7-10| |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |10 | |8 |Әдебиеттер |11 | 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Өзін-өзі тану» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы 5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Өзін-өзі тану» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Нақты білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты; - 5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны «Өзін-өзі тану» пәні жоғары кәсіби білім беру бағдарламасының жалпыға міндетті пәндері қатарына кіріп, адамның рухани мүмкіндіктерін дамыту, байыту; адамгершілік-рухани жағынан бай адамды, мәдениет пен әлеуметтік шығармашылық субъектісін қалыптастыру мақсатын көздейді. Студенттік жылдары болашақ маманның жеке тұлға ретінде интенсивті дамуы мен кәсіби қалыптасуы жүзеге асады. Жас адамның мінез-құлық ерекшелігі айқындалып, азаматтық сана-сезімі қалыптасады. Гендерлік сәйкестікке, сонымен бірге жыныстық-рөлдік қатынсатардың өзгеруіне негізделген сезімдік- эмоционалдық қарым-қатынас саласы кеңейеді. Өзін-өзі тану өмірдің адам үшін маңызды аспектілерін актуалдандырып, әрбір адамның жалпыбілімдік мүмкіндіктерін мейлінше кеңейтуге жағдай туғызады, атап айтқанда: жынысы, жасы, анатомиялық және психологиялық қажеттіліктері, тума қабілеттері мен бейімділігі, қажеттіліктері мен сұраныстары, мотивтері мен әр түрлі мәдени сипаттағы (этникалық, конфессиялық, гендерлік т.б.) қызығушылықтары. Жалпыға міндетті жаңа пән арқылы әрбір адам өзінің даралығы мен бейімділігін танып, анықтайды, жалпыадамзаттық, жалпыұлттық қазақстандық идеалдармен сәйкес келетін өзінің жеке құндылықтарының жүйесін қалыптастыра алады. Өзін-өзі тану өмірлік мәні бар мәселелерді қарастыра отырып, болашақ мамандардың ерекше мәдени кодтар және образдар арқылы жаңа тәжірибелер үшін ашықтық, әлеуметтік жауапкершілік, басқа адамдардың қабылдап, түсіну, шығармашылық белсенділік және өмірді оптимистік қабылдау мен өзін түсініп, танып-білуге негізделген даралық және кәсіби өсуіне жағдай жасап, көмектеседі. Өзін-өзі тану бойынша сабақтан тыс әрекет күнделікті өмірде алған білімді іс жүзінде қолдану арқылы қоғам үшін белсенді қызмет етуді көздейді. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ мамандардың ізгілікті дүниетанымын дамыту, олардың өзін және қоршаған ортаны бағалай білу қабілетін дамыту. 3.3. Пәннің оқытудың негізгі міндеті: - Студенттердің өзін-өзі тануы мен шығармашылық өзін-өзі іске асыру қажеттілігін дамыту; - Әлемнің тұтастық картинасын қалыптастыру, жалпыадамзаттық құндылықтардың мәнін түсінуіне көмектесу; - Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда адамгершілік сезімін қалыптастыру. 3.4. Оқытудың нәтижесі. Пәнді оқудың соңында соңында студент білуі керек: - тұлғаның өзін-өзі қалыптасыру шарттарын; - қарым-қатынас түрлерін; - педагогтың кәсіби қасиеттерін және ағартушылық жұмыстарын; - жеке тұлғаның рухани- адамгершілік даму жолдарын; Игеруі керек: - жағдаяттарды шешу барысында қолданылатын ғылыми- практикалық білімді; - педагогикалық қасиеттерді; Меңгеруі керек: - өзін-өзі тану курсы бойынша негізгі ғылыми психологиялық- педагогикалық терминдерді, түсініктерді; - өзін-өзі тану пәнінің мақсат- міндеттерін; Істей алу керек: - Оқу барысында алған білімін тәжірибеде қолдану; - Қоғамдағы өз рөлі мен орнын түсініп, білу, өзін-өзі шығармашылық жағынан мейлінше көрсету; Түсінуі керек: - Әлемнің тұтастығын, адам, қоғам және табиғаттың өзара тәуелділігін; - Рухани- адамгершілік тәрбиесінің педагогикалық негіздерін; - Адам өміріндегі отабсының құндылығы мен маңызын; Болуы керек: - Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда адамгершілік сезімін қалыптастыру түсінігі; - даралық және кәсіби өсуі; Қабылдауы керек: - адамның өзін -өзі тану мен рухани мүмкіндіктерін дамыту туралы білімді; - жалпыадамзаттық, жалпыұлттық қазақстандық құндылықтарының жүйесі туралы білімді; 3.5. Курстың пререквизиті: Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті, құқық негіздері, адам және қоғам. 3.6. Курстың постреквизиттері: Педагогика, психология және адам дамуы, әлеуметтану, философия. 3.7. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары |- | |- | | |Зертханалық сабақтар |- | |- | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | |Өзін- өзі танудың мәні. |2 | |Өзін- өзі тану тұлғаның өзін- өзі жүзеге асыруының шарты ретінде. |2 | |Адамның ішкі дүниесінің бірегейі. |2 | |Кәсіби өсу және өзіндік даму тұлғаның жетістігінің негізі ретінде. |2 | |Қарым- қатынас адамдар арасындағы өзара түсіністікке жетудің құралы |2 | |ретінде. | | |Адам өмірінде отбасы және туыстық қатынастарының рөлі. |2 | |Адам өміріндегі достықтың мәні. |2 | |Дін рухани мәдениеттің бөлігі ретінде. |2 | |Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде. |2 | |Тарих және мәдени мұраға деген құнды қатынас. |2 | |Азаматтық, қазақстандық елжандылық, этносаралық келісім туралы ұғым. |2 | | Қазіргі жастардың адамгершілік идеалдары: өзіндік ой-пікірлер, |2 | |көзқарастар мен әрекеттер үшін жауапкершілік сезімі. | | |Адамның қоғам мен табиғаттың өзара тәуелділігі және әлемнің тұтастығы. |2 | |Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы. |2 | |Рефлексия педагогтың өзін -өзі тануының тетігі ретінде. |2 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Өзін-өзі танудың мәні. 5.2 Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты ретінде. 5.3 Адамгершілік қасиеттер туралы. 5.4 Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы. 5.5 Мен таңдаған мамандық. 5.6 Бақыт дегенім не?. Бақытты болудың он сыры. 5.7 Адам өміріндегі достықтың мәні. 5.8 Дін рухани мәдениеттің бөлігі ретінде. 5.9 Менің университетім. 5.10 Туған жерім- алтын бесігім. 5.11 Замандастарымыз- мақтанышымыз. 5.12 Ұлы психологтар. 5.13 Ұлы педагогтар. 5.14 Тарихтан сыр шертеміз.... 5.15 Рефлексия педагогтың өзін-өзі тануының тетігі ретінде. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 Кесте |Тақырыптар |Көрнекі |Өз бетімен дайындалу|Бақылау | | |құралдар, |сұрақтары |түрі | | |плакаттар, | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабақ |Семинар сабақ |Зертхан| | | | | | |алық | | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |- |Өзін- өзі |- |Интреактивті |1.Өзін-өзі тану пәні|Жазбаша | | |танудың мәні. | |тақта. |2.Өзін-өзі тану | | | | | | |пәнінің | | | | | | |мақсат-міндеттері | | | | | | |3. Өзін-өзі тану | | | | | | |курсының авторлары | | |- |Өзін- өзі тану |- |Видеороликтер |1. Тұлғаның өзін-өзі|Жазбаша | | |тұлғаның өзін- | | |жүзеге асыруы |талдау | | |өзі жүзеге | | |2.Тұлғаның дамуының | | | |асыруының шарты | | |жас сатылары | | | |ретінде. | | |3.Өзін-өзі тану | | | | | | |пәнінің жеке тұлғаға| | | | | | |әсері. | | |- |Адамның ішкі |- |Прзентация: |Адамның жан |Кесте | | |дүниесінің | |Адамның ішкі |дүниесіне әсер етеін| | | |бірегейі. | |жан дүниесі |ішкі және сыртқы | | | | | | |факторлар | | |- |Кәсіби өсу және |- |Кесте: |1.Кәсіби өсу, кәсіби|Жазбаша | | |өзіндік даму | |педагогтың |біліктілік дегеніміз| | | |тұлғаның | |кәсіби |не? | | | |жетістігінің | |қасиеттері |2.Жеке тұлғаның | | | |негізі ретінде. | | |кәсіби өсуі. | | | | | | |3.Мұғалімнің | | | | | | |өзін-өзі жетілдіруі.| | |- |Қарым- қатынас |- | Психологиялық |1.Қарым-қатынас, |Талдау | | |адамдар | |тренигке |оның түрлері. | | | |арасындағы өзара| |қажетті құрал- |2.Адамзат өміріндегі| | | |түсіністікке | |жабдықтар |қарым- қатынастың | | | |жетудің құралы | | |рөлі. | | | |ретінде. | | | | | |- |Адам өмірінде |- |Психологиялық |1.Адам өміріндегі |Эссе | | |отбасы және | |тренингке |отбасының рөлі. | | | |туыстық | |қажетті |2.Адам өміріндегі | | | |қатынастарының | |жабдықтар |туыстық қатынастың | | | |рөлі. | | |рөлі. | | |- |Адам өміріндегі |- |Презентация, |1.Дос, достық, |Жазбаша | | |достықтың мәні. | |әдеби |достың түрлері | | | | | |шығармалардан |2.Адам өміріндегі | | | | | |үзінділер. |достарының рөлі, | | | | | | |маңызы | | | | | | |3.«Дос» туралы ұлы | | | | | | |ойшылдардың | | | | | | |пікірлері | | |- |Дін рухани |- |Видеороликтер |1. Діннің адамзат |Жазбаша | | |мәдениеттің | | |тарихында алатын | | | |бөлігі ретінде. | | |орны. | | | | | | |2. Әр алуан | | | | | | |діндердің гуманистік| | | | | | |негіздері. | | | | | | |3. Адамдармен қарым-| | | | | | |қатынаста | | | | | | |толерантылықты | | | | | | |дамыту. | | |- |Адамның діни |- |Видеороликтер, |1. Мұсылман |Жазбаша | | |сеніміне құрмет | |баспасөз |баласының бес парызы| | | |оның таңдауына | |материалдары |туралы конспект. | | | |құрмет ретінде. | | |2.«Толеранттылық, | | | | | | |руханилық» сөздеріне| | | | | | |талдау жасау. | | | | | | | | | |- |Тарих және |- |Видеороликтер, |Тарихи тұлғалардың |Ауызша | | |мәдени мұраға | |презентациялар |рөлі. |талдау | | |деген құнды | | |Мәдени мұра - баға | | | |қатынас. | | |жетпес байлық. | | |- |Азаматтық, |- |Баспасөз | 1. Мемлекеттік және|Ауызша | | |қазақстандық | |материалдары |ұлттық құндылықтар. | | | |елжандылық, | | |2.Отаншылдық идеясы.| | | |этносаралық | | |3.Этносаралық | | | |келісім тұралы | | |келісім. | | | |ұғым. | | | | | | | Қазіргі | |Кітаптар, |1. Бұқаралық |Жазбаша | | |жастардың | |суреттер, |мәдениеттің адам. | | | |адамгершілік | |кестелер, |2. Өзіндік даму мен | | | |идеалдары: | |бейнетаспалар |өздігінен жетілуге | | | |өзіндік | | |ұмтылыс. | | | |ой-пікірлер, | | |3. Еркін ьолу | | | |көзқарастар мен | | |құқығы. | | | |әрекеттер үшін | | | | | | |жауапкершілік | | | | | | |сезімі. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |- |Адамның қоғам |- |Интерактивті |1. Адам және |Жазбаша | | |мен табиғаттың | |тақта, |табиғат. | | | |өзара | |теориялық |2. Аймақтық | | | |тәуелділігі және| |зерттеулер |экологиялық | | | |әлемнің | | |мәселелер. | | | |тұтастығы. | | | | | |- |Педагогтың |- |Кесте: |1.Мамандық |Талдау | | |кәсіби өзін- өзі| |педагогтың |қасиеттері. | | | |тануы және | |кәсіби даму |2. Кәсіби даму. | | | |өзіндік дамуы. | |сатылары. | | | | | | |Ғылыми | | | | | | |мақалалар | | | |-- |Рефлексия |-- |Тренингке |1. Рефлексия- өзін- |Жазбаша | | |педагогтың өзін | |қажетті құрал- |өзі танудың тетігі | | | |өзі тануының | |жабдықтар |ретінде. | | | |тетігі ретінде. | | |2. Оқытушы мен | | | | | | |оқушы. | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4 Кесте |Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны |Студенттерса|Қамтамасыз | |атауы | |ны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, | 10 |20 |50% | |Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. | | | | |Студент дәптері. 1курс. Алматы, | | | | |2007 жыл | | | | |Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, |5 |20 |25% | |Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. | | | | |Оқытушыларға арналған әдістемелік | | | | |құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл | | | | |Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, |7 |20 |35% | |Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е. | | | | |Өзін-өзі тану пәніне кіріспе. Оқу | | | | |құралы. Алматы, 2007 жыл | | | | |Өзін-өзі тану. Хрестоматия. |4 |20 |20% | |Алматы, 2003 жыл | | | | |Абай. Дүниеде, сірә, сендей маған|6 |20 |30% | |жар жоқ: Өлеңдер. Алматы: Жалын. | | | | |1990.- 128 бет | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР: 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Студент дәптері. 1курс. Алматы, 2007 жыл 8.1.2 Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Оқытушыларға арналған әдістемелік құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл 8.1.3 Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е. Өзін-өзі тану пәніне кіріспе. Оқу құралы. Алматы, 2007 жыл 8.1.4 Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл 8.2. Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Абай. Дүниеде, сірә, сендей маған жар жоқ: Өлеңдер. Алматы: Жалын. 1990.- 128 бет 8.2.2 Абай. Қара сөздер. Поэмалар. –Алматы: Ел. 1993 8.2.3 Ақиқатты тани біл. Ғибрат толғамдары/ құраст. А. Сейтқанов.- Алматы, 2004-320 бет 8.2.4 Алтаев Ж.т.б Философия және мәдениет тану: Оқу құралы. Алматы: Литера, 2001- 272 бет 8.2.5 Асылов У., Нускабайулы Ж. Әдеп: инабаттық дәстүрлері. Оқу құралы –Алматы: Рауан, 1998-272 132-140 б 8.2.6 Әбдірахманқызы Т. Замана сазы: Өлеңдер, әдебиет туралы мақалар, өмірбаяндық толғам –Алматы: Ана тілі, 2000, 400бет
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz