Файл қосу

Стратегиялық менеджмент



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                    |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |             ПОӘК     |                            |
|                      |                      |ПОӘК 042-18-2.1.-034        |
|                      |                      |/01-2014                    |
|«Стратегиялық         |Басылым № 1           |                            |
|менеджмент»  пәнінен  |11.09.2014ж.          |                            |
|оқытушылар үшін       |                      |                            |
|бағдарлама            |                      |                            |





























        6М050700  «Менеджмент», «Мемлекеттік және жергілікті басқару»
                      мамандықтары магистранттары үшін
                          «СТРАТЕГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ»


                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ



                   ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                 Семей 2014




            Алғы сөз

       Батыс елдерінің бизнес мектептерінде  стратегиялық  менеджмент  курсы
менеджмент бакалаврлары және магистрлерін дайындау барысында  маңызды  болып
табылады.  Бұл  фирманы  басқаруда  сыртқы  ортаның  тез  арада   өзгеруімен
байланысты.
      Магистранттарға арналған «Стратегиялық менеджмент» ілгері  курс  болып
табылады.  Берілген  курсттың   сұрақтары   маңызы   мен   мақсаты   бойынша
бакалаврлері дайыдағанда қарағанда терең білімді талап етеді.



ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы Толымгожинова М.К., Семей қаласы  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік
университеті «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының   доценті, э.ғ.к

                                 «__»________ 2014 ж.

ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1. Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Менеджмент және
маркетинг» кафедрасының отырысында. Хаттама № __ «__»________2014 ж.


      Кафедра меңгерушісі    ___________         Г. Орынбекова

2.2  Экономика,  құқық  және  гуманитарлық  ғылымдар    факультетінің   Оқу-
әдістемелік Бюросының отырысында.
Хаттама № __ «____»________2014 ж.


      Төрағасы         _____________          С.Тойкин

БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында
Хаттама  №__  «____»_______2014 ж.


      ОӘК төрағасы          ________________    Г.Искакова
































                                   Мазмұны

   1. Қолданылу аумағы
   2. Нормативтік сілтемелер
   3. Жалпы ереже
   4. Оқытушылар үшін жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны
   5. Магистранттардың өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі
   6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
   7. Әдебиеттер










































      1 Қолданылу аумағы

      «Стратегиялық  менеджмент»   пәні   бойынша   оқу-әдістемелік   кешені
6М050700  «Менеджмент»,  6М051000  «Мемлекеттік  және  жергілікті   басқару»
мамандығының магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курс  мазмұнымен,
оның  көкейкестілігі  және  қажеттілігімен,  курс   саясатымен   таныстырып,
магистранттардың  оқу  процесінде  меңгеретін   талаптары   мен   дағдыларын
арттыруға  мүмкіндік  береді.  Оқу-әдістемелік  кешен  пәнді  оқып  үйренуде
негізгі құрал болып табылады.


     2. Нормативтік сілтемелер





Осы  «Стратегиялық менеджмент    »  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешені  келесі
құжатардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес  жасалынды  және  берілген  пән
бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін бекітеді:
   - «Стратегиялық менеджмент   »  пәні бойынша типтік бағдарлама
 Мемлекеттік  жалпы  білім берудің стандарты. Жоғары білімнен кейінгі
білім.   Қазақстан Республикасының Үкіметі Жарылығымен  №1080, 23 тамыз
2012 жылы бекітілген.
СТУ 042-ГУ-5-2014 Университет стандарты « Пәннің оқу әдістемелік  кешендерін
жасау және безендіруге жалпы талаптар »
-ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу әдістемелік
кешендерінің құрылымы және мазмұны»
-МУ 042-1.01-2013 Студенттердің өздік жұмысы бойынша әдістемелік нұсқаулар

      3 Жалпы ереже:
    • Оқытушының аты-жөні: Толымгожинова М.к., э.ғ.к.
    • Байланыс телефоны:  53-02-29 (жұмыс)
    • Кафедра: Менеджмент және маркетинг;
    • Кафедраның мекен-жайы: 8 корпус, каб. 306;
    • Сабақ жүргізу орыны: аудитория № ____
    • Пәннің атауы: Стратегиялық менеджмент;
    • Кредит саны: 2;
    • Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте 1):

                        Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
                                                                     Кесте 1
|Курс                            |Семестр  |Кредит саны                    |
|1                               |2        |3                              |
|Дәріс сабақтары                 |         |                               |
|Тақырып 1. Ұйымды стратегиялық  |2        |Маркова В.Д. Стратегический    |
|басқару: мәні және негізгі      |         |менеджмент. – М., 2000         |
|құрастырушылар                  |         |Фатхутдинов Р.А. Стратегический|
|                                |         |менеджмент. – М., 2001         |
|                                |         |Люкшинов А.Н. «Стратегический  |
|                                |         |менеджмент». – М., 2000.       |
|Тақырып 2. Фирманың макро және  |2        |-//-                           |
|микро ортасы, фирманың профилі  |         |                               |
|(миссиясы (қызметі)             |         |                               |
|Тақырып 3. Фирма стратегиясын   |2        |-//-                           |
|талдау және таңдау              |         |                               |
|Тақырып 4. Фирма стратегиясы    |2        |-//-                           |
|және ұйымдастыру құрылымы       |         |                               |
|Тақырып 5. Стратегиялық         |2        |-//-                           |
|өзгерістерді басқару            |         |                               |
|Тақырып 6. Адам потенциалын     |4        |-//-                           |
|мүмкіндігін пайдалану           |         |                               |
|стратегиясы                     |         |                               |
|Тақырып 7. Корпоративті мәдениет|2        |-//-                           |
|және басшылық                   |         |                               |
|Тақырып 8. Бәсекелік күрес      |4        |-//-                           |
|стратегиясы                     |         |                               |
|Тақырып 9. Бәсекелік            |4        |-//-                           |
|басымдылықтың негізгі теориялары|         |                               |
|Тақырып 10. Фирманың            |4        |-//-                           |
|экономикалық стратегиясын       |         |                               |
|қалыптастыру                    |         |                               |
|Тақырып 11. Фирманың мүмкіндігін|2        |-//-                           |
|жоқтығының (банкроттығының)     |         |                               |
|алдын алу (болдырмау)           |         |                               |
|стратегиясы                     |         |                               |
|Практикалық сабақ                                                         |
|Тақырып 1. Ұйымды стратегиялық  |2         |Маркова В.Д. Стратегический    |
|басқару: мәні және негізгі      |          |менеджмент. – М., 2000         |
|құрастырушылар                  |          |Фатхутдинов Р.А. Стратегический|
|                                |          |менеджмент. – М., 2001         |
|                                |          |Люкшинов А.Н. «Стратегический  |
|                                |          |менеджмент». – М., 2000.       |
|Тақырып 2. Фирманың макро және  |2         |-//-                           |
|микро ортасы, фирманың профилі  |          |                               |
|(миссиясы (қызметі)             |          |                               |
|Тақырып 3. Фирма стратегиясын   |2         |-//-                           |
|талдау және таңдау              |          |                               |
|Тақырып 4. Фирма стратегиясы    |2         |-//-                           |
|және ұйымдастыру құрылымы       |          |                               |
|Тақырып 5. Стратегиялық         |2         |-//-                           |
|өзгерістерді басқару            |          |                               |
|Тақырып 6. Адам потенциалын     |4         |-//-                           |
|мүмкіндігін пайдалану           |          |                               |
|стратегиясы                     |          |                               |
|Тақырып 7. Корпоративті мәдениет|2         |-//-                           |
|және басшылық                   |          |                               |
|Тақырып 8. Бәсекелік күрес      |4         |-//-                           |
|стратегиясы                     |          |                               |
|Тақырып 9. Бәсекелік            |4         |-//-                           |
|басымдылықтың негізгі теориялары|          |                               |
|Тақырып 10. Фирманың            |4         |-//-                           |
|экономикалық стратегиясын       |          |                               |
|қалыптастыру                    |          |                               |
|Тақырып 11. Фирманың мүмкіндігін|2         |-//-                           |
|жоқтығының (банкроттығының)     |          |                               |
|алдын алу (болдырмау)           |          |                               |
|стратегиясы                     |          |                               |


         5. Магистранттардың өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі


1. Стратегиялық менеджменттің маңызы.
2. Стратегиялық менеджменттің әдістемелік қағидалары.
3. Стратегиялық менеджменттің функциялары.
4. Стратегиялық менеджменттің процесі.
5. Басқарушылық жүйелер: ұзақ мерзімді жоспарлау, стратегиялық жоспарлау.
6. Әлсіз сигналдарды басқару.
7. Стратегиялық  сегментация.
8. Стратегиялық наборды басқару.
9. Бәсекелестік позициясын таңдау.
10. Ұйымның стратегиясымен қоғамға көңіл бөлу.
11. Ұйымның басымдылықтарын талдау.
12. Қоғамға көңіл бөлу барысында ұйымның стратегиясын талдау.
13. Стратегиялық мүмкіншіліктерді басқару.
14. Ұйымның негізгі басқармасының потенциалы.
15. Агрессиялық мүмкіншіліктерді анықтау.
16. Стратегиялық позицияларды талдау және таңдау.
17. Стратегиялық ақпарат.
18. Стратегиялық мақсаттарды басқару.
19. Жүйелік кедергі .
20. Жоспарсыз өзгерістер жағдайындағы стратегиялық менеджмент
21. Институционализациялау стратегия процесін басқару.













          6. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ


   |Оқулықтар мен оқу    |Жалпы саны    |Магистранттар саны|Қамтамасыз етілуі,|
|құралдарының атаулары|              |                  |%                 |
|Маркова В.Д.         |4             |4                 |100               |
|Стратегический       |              |                  |                  |
|менеджмент. – М.,    |              |                  |                  |
|2000                 |              |                  |                  |
|Фатхутдинов Р.А.     |3             |4                 |75                |
|Стратегический       |              |                  |                  |
|менеджмент. – М.,    |              |                  |                  |
|2001                 |              |                  |                  |
|Люкшинов А.Н.        |3             |4                 |75                |
|«Стратегический      |              |                  |                  |
|менеджмент». – М.,   |              |                  |                  |
|2000.                |              |                  |                  |




      7 Әдебиеттер


      7.1 Негізгі әдебиет:


7.1.1 Ансофф, И., Петров А. Н. Стратегический менеджмент / И. Ансофф ;  пер.
с англ. А. Н. Петрова. – СПб. : Питер, 2009. – 344 с.
7.1.2 Волкогонова О.Д., Зуб А.Т. Стратегический менеджмент. –  М.:  ИНФРА-М,
2009г.
7.1.3 Гапоненко А.Л., Панкрухин А.П. Стратегическое управление. – М.: Омега-
Л, 2009г.
7.1.4 Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент. –  М.:  ИНФРА-
М, 2009
7.1.5 Парахина, В. Н. Стратегический менеджмент : учебник / В. Н.  Парахина,
Л. С. Максименко, С. В. Панасенко. – 5-е  изд.,  перераб.  и  доп.  –  М.  :
КНОРУС, 2011. – 496 с. 6.


      7.2 Қосымша әдебиет:


7.2.1 Виханский, О. С. Стратегическое управление. / О. С. Виханский. –  М  .
: Экономист, 2008. – 293 с.
7.2.2 Глухов, В.  В.  Стратегический  менеджмент  инновационной  организации
учеб. пособие./ В. В. Глухов.- 2-е изд., испр. и доп. – М. :  ГУУ,  2009.  –
387 с.
7.2.3 Грант, Роберт М. Современный стратегический анализ./ Р. М.  Грант.   –
СПб. : Питер, 2008.
7.2.4 Дюков, И. И. Стратегия развития бизнеса. Практический подход./  И.  И.
Дюков. – СПб. : Питер, 2008. – 236 с.
7.2.5 Забелин, П. В., Анискин, Ю. П.  Стратегический  маркетинг  как  основа
программы преодоления кризисной ситуации на фирме / П.  В.  Забелин,  Ю.  П.
Анискин. // Маркетинг. – 2009. – №6 – С. 56-63. 20.
7.2.6 Зайцев, Л.Г. Стратегический менеджмент  :  Учебник.  Рек.  МО.  –  М.:
Экономист, 2010. -413 с.
7.2.7 Кузнецов, Б.Т. Стратегический менеджмент.−  М.:  ЮНИТИ-ДАНА,  2008.  –
624 стр.
7.2.8 Менеджмент XXI века: когда-нибудь мы все будем так управлять..  /  Под
ред. С.Чоудхари, пер. с англ – М.: ИНФРА-М, 2009. – 447 с.
7.2.9 Стратегический менеджмент : учеб. пособие  /  Ю.  Н.  Лапыгин,  Д.  Ю.
Лапыгин. – М. : Эксмо, 2010. – 432 с.
7.2.10 Томпсон, А. А. Стратегический менеджмент  :  Искусство  разработки  и
реализации стратегии : учебник / А. А. Томпсон, А. Дж. Стрикленд  ;  пер.  с
англ. Под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой – М. : Юнити-Дана, 2012.  –  576
с. URL:





Пәндер