Файл қосу

МИКРОМОДУЛЬ КӘСІПТІК МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-38.88       |
|                        |                        |/01-2014                |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Оқытушыға арналған      |№ 1 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |05.09.2013 ж.           |                        |
|«Физиканы оқыту         |                        |                        |
|әдістемесі»             |                        |                        |


















                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                         «Физиканы оқыту әдістемесі»
                     5В011000 – «Физика» мамандығы үшін

                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    Семей
                                    2014


Алғы сөз
1. ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрастырушы:               Сыдықова  Ж.Қ.,  п.ғ.к.,  доцент   м.а.,   физика
кафедрасы

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Физика» кафедрасы отырысында


«    08    » 01   2014ж., № 5  хаттама

Кафедра             меңгерушісі,              п.ғ.д.,              профессор
С.С.Маусымбаев

2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында

«        »             2014ж., №               хаттама

Төрайымы                                                Қ.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университететің  Оқу-әдістемелік   Кеңесінің   отырысында   басып   шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«        »             2014ж., №               хаттама

ОӘК төрағасы

4 АЛҒАШ РЕТ  ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР









Мазмұны


1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер




























1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

«5В011000» –  «Физика»  мамандығы  студенттеріне  арналған  «Физиканы  оқыту
әдістемесі»   пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешеннің  кұрамына  енгізілген
оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

«Физиканы оқыту әдістемесі» пәнінің оқытушыға арналған  бағдарламасы  келесі
құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған  және  аталған  пән
бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін  белгілейді:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23  тамыз
2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
     «5В011000» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары, 10 сәуір 2012 ж.
№ 158 бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;
     - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
«Физиканы оқыту әдістемесі» пәні бакалавр дайындау  барысында  маңызды  орын
алады және «Физика»  мамандығында  оқитын  студенттер  үшін  негізгі  пәндер
блогының   міндетті   бөлігі   болып    табылады,    өйткені    студенттерге
профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс.
3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты:
      студенттерге мектеп физика курсы мазмұнынының жүйелі түрде  өзгеруінің
обьективті қажеттілігін түсіндіру; жалпы білім беретін  мектеп  реформасының
мәнін және физиканы оқытуда  оны  жүзеге  асырудың  жолдарын  көрсету;  оның
ғылыми-техникалық  прогреспен  байланысын  көрсету;  жалпы   білім   беретін
мектептер мен кәсіптік-техникалық оқу орындары үшін физика курсының  негізгі
мазмұны  мен  құрылымын  және  жан-жақты   талантты,   білімді   де   білгір
мамандармен қамттамасыз ету үшін оқу-тәрбие процесін  жетілдірудің  жолдарын
талдау.  Курсты  меңгеру  процесінде   студенттерді   оқу   жұмысының   жаңа
формаларымен,  сабақ  құрылымындағы  өзгерістермен,  жоспралаудың  әртүрімен
және  т.б.  таныстыру.  Оқыту   әдістерін   қарастыра   отырып,   оқу-тәрбие
процесінің тиімділігін арттыруға, оқытудың жаңа қазіргі  заманғы  техникалық
құралдарын тиімді пайдалануға, оқушылардың танымдық  белсенділігін  артыруға
көңіл  бөлу,  оқыту  әдістерімен  таным  әдістерінің  арасындағы  байланысты
көрсету;  студенттерді  оқушыларға  әдіснамалық   білімдердің   элементтерін
қалыптастыру әдістемесін үйрету.
      Физиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелерін қарастырған кезде ғылыми-
әдістемелік  талдауға  және  негізгі  физикалық  ұғымдарды   қалыптастыруға,
мектеп физика  курсындағы  теориялар  мен  заңдарды  меңгертуге  көңіл  бөлу
керек.
3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
-    физиканы  оқытудың  негізгі   мақсаттарын,   оларға   жетудің   негізгі
тәсілдерін  тұжырымдау;
- жалпы орта білім беретін  мекемелердегі  физика  курсының  құрылымын  және
қысқаша мазмұнын беру және талдау;
-  оқыту әдістерінің  теориялық  негіздерін,  физиканы  оқытудың  тәсілдерін
қарастыру;
- физика бойынша оқу процесін  ұйымдастырудың  формаларын  талдау;  физиканы
оқыту  технологиясының  теориялық   негіздерін,   физиканы   оқыту   кезінде
оқушылардың оқу  іскерлігін  ұйымдастыру  технологиясын  талдау;  мектептегі
физика курсының жекелеген бөлімдерін  меңгерту  әдістемесін  талдау;  физика
курсы  бойынша  демонстарциялық   тәжірибелерді   қоюдың   техникалық   және
әдістемелік  талаптарын  талдау;  физика  есептерін  шығарудың   әдістемелік
негіздерін талдау;
- физиканың жеке мәсілелерін оқытудың әдістемесін талдау;
- мектеп физика кабинетін жабдықтау жүйесімен және ұйымдастыру  негіздерімен
таныстыру.
3.4Оқып-білудің нәтижелері:
      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
    •  физикадан  оқушылардың  зерттеу  іскерліктерін  (эксперимент  барысын
      бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу,  талдау)  жүзеге  асыру
      үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері  жайындағы  түсініктерін
      дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді меңгеруі тиіс;
    •  оқушылардың  ақпараттармен  жұмыс  істей  алу   іскерлігін   дамытуға
      бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс;
    • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру,  өзбетімен  жүзеге
      асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды білуі тиіс;
    • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға  мүмкіндік  беретін
      мұғалім жұмысының формаларын білуілері тиіс;
    • оқыту әдістерін тиімді ұйымдастыруды;
    • физика ғылымының жеке мәселелерін оқыту әдістемесін игерулері;
    • оқушылардың шығармашылық белсенділігін жоғарылатуды игерулері керек.
3.5 Курстың пререквизиттері:
пәнді меңгеру үшін студент «математика», «физика» (орта мектеп  бағдарламасы
көлеміндегі),   «жалпы   физика»,    «теориялық    физика»,    «педагогика»,
«психология», «философия», «физиканы оқыту  теориясы»  сабақтарында  алынған
білімдеріне сүйенуі керек.
3.6 Курстың постреквизиттері:
«Орта мектептегі қазіргі заманғы физика», «Физикадағы компьютерлік  әдістер»


3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
 1кесте
|Курс                                                        |Семестр     |
|1                                                           |2           |
|1МИКРОМОДУЛЬ  «ФИЗИКАНЫ НЕГІЗГІ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ»                          |
|Дәріс сабақтары                                                          |
|Физиканы оқытудың бірінші басқышы. Заттың құрылысы, гидро-  |1           |
|және аэростатика элементтері; жұмыс, энергия; жылулық       |            |
|құбылыстар.                                                 |            |
|Электростатика элементтері; тұрақты ток, электромагниттік   |2           |
|құбылыстар, электромагниттік өріс, жарық құбылыстары        |            |
|тақырыптарын оқыту әдістемесі                               |            |
|Механикалық тербелістер мен толқындар, атом, атом ядросының |1           |
|құрылысы тақырыптарын оқыту әдістемесі.                     |            |
|Практикалық сабақ                                           |            |
|Заттық құрылысы, гидро- және аэростатика элементтерін       |1           |
|меңгерту әдістемесі                                         |            |
|Зертханалық сабақ                                                        |
|Мектеп физика кабинетін ұйымдастыру және жабдықтау          |2           |
|«Механика» бөлімі бойынша мектеп демонстрациялық            |4           |
|экспериментті дайындау және орындау                         |            |
|«Молекулалық физика» бөлімі бойынша мектеп демонстрациялық  |2           |
|экспериментті дайындау және орындау                         |            |
|2МИКРОМОДУЛЬ  «КӘСІПТІК МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ»              |
|Дәріс сабақтары                                                          |
|Кәсіптік мектепте механика бөлімін оқыту әдістемесі         |2           |
|Молекулалық физика және термодинамика мәселелерін оқыту     |2           |
|әдістемесі.                                                 |            |
|Мектеп курсындағы «электродинамика» бөлімін оқыту әдістемесі|2           |
|және ғылыми-әдістемеслік талдау                             |            |
|«Электромагниттік өріс», «Электромагниттік тербелістер»,    |2           |
|«Электромагнитік толқындар» ұғымдарын меңгерту әдістемесі   |            |
|Мектепте геометриялық және толқындық оптиканың негізгі      |1           |
|ұғымдары мен мәселелерін оқыту әдістемесі                   |            |
|Кванттық физиканығ, атом және ядролық физиканы негізгі      |1           |
|ұғымдары мен мәселелерін оқыту әдістемесі                   |            |
|Мектепте арнайы салыстырмалылық теорияны оқыту әдістемесі   |1           |
|Практикалық сабақ                                           |            |
|Бағытты мектепте механиканы оқыту әдістемесі                |2           |
|Молекулалық физика және термодинамика мәселелерін меңгерту  |2           |
|әдістемесі                                                  |            |
|Электродинамика» тақырыптарын меңгерту әдістемесі           |2           |
|Электромагниттік өріс, электромагниттік толқындар мен       |3           |
|тербелістер ұғымдарын меңгерту әдістемесі                   |            |
|Орта мектепте толқындық оптика, геометриялық оптиканың      |2           |
|негізгі ұғымдары мен мәселелерін меңгерту әдістемесі        |            |
|кванттық физика, атом және атом ядросы физикасының негізгі  |2           |
|ұғымдарын меңгерту әдістемесі                               |            |
|мектепте арнайы салыстырмалық теория элементтерін меңгерту  |1           |
|әдістемесі                                                  |            |
|Зертханалық сабақ                                                        |
|«Электродинамика» бөлімі бойынша мектеп демонстрациялық     |4           |
|экспериментті дайындау және орындау                         |            |
|«Оптика» бөлімі бойынша мектеп демонстрациялық экспериментті|2           |
|дайындау және орындау                                       |            |
|«Атомдық физика» бөлімі бойынша мектеп демонстрациялық      |1           |
|экспериментті дайындау және орындау                         |            |


5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
   5.1. Механика бойынша есептерді жинақтау
   5.2. Молекулалық физика және термодинамика бойынша есептерді жинақтау
   5.3. Электр және магнетизм бойынша есептерді жинақтау
   5.4. Оптика, кванттық физика, атом және  атом  ядросы  бойынша  есептерді
   жинақтау
   5.5.  Физика  бойынша  презентацияларды  дайындау  (таңдалған  5  тақырып
   бойынша)
   5.6. Сабақ конспектілерін дайындау (таңдалған 5 сабақ бойынша).


   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
            3 кесте
|Тақырыбы                            |Көрнекті    |Өздік          |Бақылау   |
|                                    |құралдар,   |меңгерілетін   |нысанасы  |
|                                    |ТОҚ,зертхана|сұрақтар       |          |
|                                    |лық тақталар|               |          |
|                                    |(стед)      |               |          |
|Дәрістер   |Практикалық |Зертханалық |            |               |          |
|           |сабақтар    |сабақ       |            |               |          |
|1          |2           |3           |4           |5              |6         |
|Физиканы   |Заттық      |Мектеп      |Тақырыптық  |Физиканы       |Тақырып   |
|оқытудың   |құрылысы,   |физика      |слайдтар    |оқытудың       |бойынша   |
|бірінші    |гидро- және |кабинетін   |            |бірінші басқышы|әңгіме    |
|басқышы.   |аэростатика |ұйымдастыру |            |               |          |
|Заттың     |элементтерін|және        |            |               |          |
|құрылысы,  |меңгерту    |жабдықтау   |            |               |          |
|гидро- және|әдістемесі  |            |            |               |          |
|аэростатика|            |            |            |               |          |
|элементтері|            |            |            |               |          |
|; жұмыс,   |            |            |            |               |          |
|энергия;   |            |            |            |               |          |
|жылулық    |            |            |            |               |          |
|құбылыстар |            |            |            |               |          |
|Электростат|            |            |Тақырыптық  |Электростатика |Тақырып   |
|ика        |            |            |слайдтар    |элементтері;   |бойынша   |
|элементтері|            |            |            |тұрақты ток,   |әңгіме    |
|; тұрақты  |            |            |            |электромагнитті|          |
|ток,       |            |            |            |к құбылыстар,  |          |
|электромагн|            |            |            |электромагнитті|          |
|иттік      |            |            |            |к өріс, жарық  |          |
|құбылыстар,|            |            |            |құбылыстары    |          |
|электромагн|            |            |            |тақырыптарын   |          |
|иттік өріс,|            |            |            |оқыту          |          |
|жарық      |            |            |            |әдістемесі     |          |
|құбылыстары|            |            |            |               |          |
|тақырыптары|            |            |            |               |          |
|н оқыту    |            |            |            |               |          |
|әдістемесі |            |            |            |               |          |
|Механикалық|            |            |Тақырыптық  |Механикалық    |Физикалық |
|тербелістер|            |            |слайдтар    |тербелістер мен|диктант   |
|мен        |            |            |            |толқындар;     |          |
|толқындар; |            |            |            |атом, атом     |          |
|атом, атом |            |            |            |ядросының      |          |
|ядросының  |            |            |            |құрылысы       |          |
|құрылысы   |            |            |            |               |          |
|Кәсіптік   |Бағытты     |«Механика»  |Тақырыптық  |Кәсіптік       |Зертханалы|
|мектепте   |мектепте    |бөлімі      |слайдтар    |мектепте       |қ жұмыс   |
|механика   |механиканы  |бойынша     |            |механика       |бойынша   |
|бөлімін    |оқыту       |мектеп      |            |бөлімін оқыту  |есеп      |
|оқыту      |әдістемесі  |демонстрация|            |әдістемесі     |          |
|әдістемесі |            |лық         |            |               |          |
|           |            |экспериментт|            |               |          |
|           |            |і дайындау  |            |               |          |
|           |            |және орындау|            |               |          |
|Мектеп     |Молекулалық |«Молекулалық|Тақырыптық  |Мектеп физика  |Зертханалы|
|физика     |физика және |физика»     |слайдтар    |курсындағы     |қ жұмыс   |
|курсындағы |термодинамик|бөлімі      |            |молекулалық    |бойынша   |
|молекулалық|а           |бойынша     |            |физиканы       |есеп      |
|физиканы   |мәселелерін |мектеп      |            |термодинамиканы|          |
|термодинами|меңгерту    |демонстрация|            |оқыту          |          |
|каны оқыту |әдістемесі  |лық         |            |әдістемесі     |          |
|әдістемесі |            |экспериментт|            |               |          |
|           |            |і дайындау  |            |               |          |
|           |            |және орындау|            |               |          |
|Мектеп     |«Электродина|«Электродина|Тақырыптық  |Мектеп         |Әңніме,   |
|курсындағы |мика»       |мика» бөлімі|слайдтар    |курсындағы     |зертханалы|
|«электродин|тақырыптарын|бойынша     |            |«электродинамик|қ жұмыс   |
|амика»     |меңгерту    |мектеп      |            |а» бөлімін     |бойынша   |
|бөлімін    |әдістемесі  |демонстрация|            |оқыту          |есеп      |
|оқыту      |            |лық         |            |әдістемесі және|          |
|әдістемесі |            |экспериментт|            |ғылыми-әдістеме|          |
|және       |            |і дайындау  |            |слік талдау    |          |
|ғылыми-әдіс|            |және орындау|            |               |          |
|темеслік   |            |            |            |               |          |
|талдау     |            |            |            |               |          |
|«Электромаг|Электромагни|            |Тақырыптық  |«Электромагнитт|Физикалық |
|ниттік     |ттік өріс,  |            |слайдтар    |ік өріс»,      |диктант,  |
|өріс»,     |электромагни|            |            |«Электромагнитт|зертханалы|
|«Электромаг|ттік        |            |            |ік             |қ жұмыс   |
|ниттік     |толқындар   |            |            |тербелістер»,  |бойынша   |
|тербелістер|мен         |            |            |«Электромагниті|есеп      |
|»,         |тербелістер |            |            |к толқындар»   |          |
|«Электромаг|ұғымдарын   |            |            |ұғымдарын      |          |
|нитік      |меңгерту    |            |            |меңгеру        |          |
|толқындар» |әдістемесі  |            |            |әдістемесі     |          |
|ұғымдарын  |            |            |            |               |          |
|меңгеру    |            |            |            |               |          |
|әдістемесі |            |            |            |               |          |
|Геометриялы|Орта        |«Оптика»    |Тақырыптық  |Геометриялық   |Әңгіме,зер|
|қ және     |мектепте    |бөлімі      |слайдтар    |және толқындық |тханалық  |
|толқындық  |толқындық   |бойынша     |            |оптика         |жұмыс     |
|оптика     |оптика,     |мектеп      |            |мәселелері мен |бойынша   |
|мәселелері |геометриялық|демонстрация|            |негізгі        |есеп      |
|мен негізгі|оптиканың   |лық         |            |ұғымдарын      |          |
|ұғымдарын  |негізгі     |экспериментт|            |меңгерту       |          |
|меңгерту   |ұғымдары мен|і дайындау  |            |әдістемесі     |          |
|әдістемесі |мәселелерін |және орындау|            |               |          |
|           |меңгерту    |            |            |               |          |
|           |әдістемесі  |            |            |               |          |
|Кванттық   |кванттық    |«Атомдық    |Тақырыптық  |Кванттық       |Зертханалы|
|физиканың, |физика, атом|физика»     |слайдтар    |физиканың, атом|қ жұмыс   |
|атом және  |және атом   |бөлімі      |            |және атом      |бойынша   |
|атом ядросы|ядросы      |бойынша     |            |ядросы         |есеп      |
|физикасының|физикасының |мектеп      |            |физикасының    |          |
|негізгі    |негізгі     |демонстрация|            |негізгі        |          |
|ұғымдары   |ұғымдарын   |лық         |            |ұғымдары мен   |          |
|мен        |меңгерту    |экспериментт|            |мәселелерін    |          |
|мәселелерін|әдістемесі  |і дайындау  |            |оқыту          |          |
|оқыту      |            |және орындау|            |әдістемесі     |          |
|әдістемесі |            |            |            |               |          |
|Мектепте   |мектепте    |            |Тақырыптық  |Мектепте арнайы|Бақылау   |
|арнайы     |арнайы      |            |слайдтар    |салыстырмалылық|жұмысы    |
|салыстырмал|салыстырмалы|            |            |теорияны оқыту |          |
|ылық       |қ теория    |            |            |әдістемесі     |          |
|теорияны   |элементтерін|            |            |               |          |
|оқыту      |меңгерту    |            |            |               |          |
|әдістемесі |әдістемесі  |            |            |               |          |

   7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
   Таблица 4
|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың|Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы|
|атауы                                    |            |рдің саны|з етілу  |
|                                         |            |         |пайызы   |
|Теория и методика обучения физике в      |            |28       |         |
|школе: общие вопросы //под ред. С.Е.     |            |         |         |
|Каменецкого, М.: 2000                    |            |         |         |
|Теория и методика обучения физике в      |            |28       |         |
|школе: частные вопросы //под ред. С.Е.   |            |         |         |
|Каменецкого,  М.: 2000                   |            |         |         |
|Бугаев А.И. Методика преподавания физики |            |28       |         |
|в средней школе: теоретические основы.   |            |         |         |
|Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по  |            |28       |         |
|методике и технике школьного физического |            |         |         |
|эксперимента: Учебн.пособие для студентов|            |         |         |
|пед.ин                                   |            |         |         |
|Межпредметные связи курса физики в       |            |28       |         |
|средней школе//под ред. Ю.И. Дик,        |            |         |         |
|И.К.Турышева.                            |            |         |         |
|Методика факультативных занятий по       |            |28       |         |
|физике: пособие для учителей //под ред.  |            |         |         |
|О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.:          |            |         |         |
|Просвещение, 1988                        |            |         |         |
|Усова А.В., Бобров А.А. Формирование     |            |28       |         |
|учебных умений и навыков учащихся на     |            |         |         |
|уроке физики. – М.: Просвещение, 1988    |            |         |         |
|Бурсиан Э.М. Задачи по физике для        |            |28       |         |
|компьютера. – М.: Просвещение, 1991      |            |         |         |
|Смирнов А.В. Методика применения         |            |28       |         |
|информационных технологий в обучении     |            |         |         |
|физике. Учеб.пособие.                    |            |         |         |
|Усова А.В. Практикум по решению          |            |28       |         |
|физических задач: Для студентов физ.     |            |         |         |
|Симакин М.В. Методика решения задач по   |            |28       |         |
|физике для 10 класса естественно         |            |         |         |
|Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп       |            |28       |         |
|нұсқасының редакциясын басқарған         |            |         |         |
|В.П.Орехов пен А.В.Усова. Алматы 1978.   |            |         |         |
|М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта        |            |28       |         |
|мектепте физиканы оқыту әдістемесі.      |            |         |         |
|Алматы, 1998.                            |            |         |         |
|Физикадан факультатив сабақтар           |            |28       |         |
|методикасы. Түп нұсқасының редакциясын   |            |         |         |
|басқарған О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985.    |            |         |         |


8. ӘДЕБИЕТ
1. Негізгі әдебиет
Негізгі әдебиеттер:
8.1.1. Теория и методика обучения физике в школе: общие вопросы  //под  ред.
С.Е. Каменецкого, М.: 2000
8.1.2. Теория и методика обучения физике  в  школе:  частные  вопросы  //под
ред. С.Е. Каменецкого,  М.: 2000
8.1.3.  Бугаев  А.И.  Методика  преподавания   физики   в   средней   школе:
теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981
8.1.4. Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по методике и технике школьного
физического эксперимента: Учебн.пособие для студентов пед.ин-тов по физ.-
мат. спец. –М.: просвещение, 1984. -255с.
8.1.5. Межпредметные связи курса физики в средней школе//под ред. Ю.И.  Дик,
И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987
8.1.6.Учебное   оборудование   по   физике   в   средней   школе//под   ред.
А.А.Покровского. М.: Просв.1973
8.1.7.Демонстрационный   эксперимент    по    физике.    Ч.1,2.//под    ред.
А.А.Покровского. М.: Просв.1968
8.1.8.  Фронтальные  лабораторные  работы   по   физике   в   7-11   классах
общеобразовательных учреждений //под ред. В.А.Бурова, -М.,1996
8.1.9. Физический практикум для  классов  с  углубленным  изучением  физики:
дидактический материал: 9-10кл.  //под  ред.  Ю.И.Дик,  О.Ф.Кабардина.-  М.:
Просвещение, 1993
8.1.10. Методика факультативных занятий  по  физике:  пособие  для  учителей
//под ред. О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.: Просвещение, 1988
8.1.11. Усова А.В.,  Бобров  А.А.  Формирование  учебных  умений  и  навыков
учащихся на уроке физики. – М.: Просвещение, 1988
8.1.12. Бурсиан Э.М. Задачи по физике для  компьютера.  –  М.:  Просвещение,
1991
8.1.13.  Методика   преподавания   физики   ч.1,2   //под   ред.В.П.Орехова.
А.В.Усовой.-М.: Просв.,1980
8.1.14.  Смирнов  А.В.  Методика  применения  информационных  технологий   в
обучении физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., 2008. -240с
8.1.15. Усова А.В. Практикум по  решению  физических  задач:  Для  студентов
физ.-мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева  М.: Просвещение, 2001, - 206с.
8.1.16. Симакин  М.В.  Методика  решения  задач  по  физике  для  10  класса
естественно-математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030,  2008.  –
120с.
8.1.17. Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп нұсқасының редакциясын  басқарған
В.П.Орехов пен А.В.Усова. Алматы 1978.
8.1.17.  М.Құдайқұлов,   Қ.Жаңабергенов   Орта   мектепте   физиканы   оқыту
әдістемесі. Алматы, 1998.
8.1.18.  Физикадан   факультатив   сабақтар   методикасы.   Түп   нұсқасының
редакциясын басқарған О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985.
Қосымша әдебиет:
8.2.1. Оценка качества подготовки выпускников основной школы по физике. М.:
Дрофа, 2000.
8.2.2. Оценка качества подготовки  выпускников  средней  (полной)  школы  по
физике. М.: Дрофа, 2001.
8.2.3.  Кассандрова  О.Н.,  Матвеев   А.Н.   Методика   решения   задач   по
молекулярной физике.             М.: Изд-во Моск.унив-та, 1982
8.2.4. Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся на  уроках
физики.М.: Просвещение, 1985
8.2.5.  Л.А.Сена  Сборник  вопросов  и  задач  по   физике.   Учебн.пособие.
М.:Высшая школа, 1986
8.2.6. Бурсиан Э.В.  Физические  приборы.  Учебн.пособие.  М.:  Просвещение,
1984
8.2.7. журнал Физика в школе.- мерзімдік басылым
8.2.8. журнал ФМИ – мерзімдік басылым
8.2.9. Газета «Первое сентября», приложение Физика - периодическое издание
8.2.10. 7-11 кластарға арналған физика оқулықтары


Пәндер