Файл қосу

Жарнама әсерінің когнитивтік құрылымы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
ПОӘК

ПОӘК 042-14.05.01.20.03
/02-2013
«Мамандану практикумы ІҮ» пәнінен студентке арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы

Басылым №
	






ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Мамандану практикумы ІҮ»
«5В050300» – «Психология» мамандығына арналған


СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ

















Семей
2013


                                                        
Алғы сөз
1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің  “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы  А.Қоңырова
                                                               “______”    __________ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
	Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №______  «__»________  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Т. Кунслямова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №______   «__»________  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ 


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды
Хаттама №______ «__»________  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ 

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №    «___» ____ 201_  ж. баспа ОРНЫНА)
















Мазмұны

1    Жалпы талаптар
2    Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 
	Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
	Курс форматы
	Курс саясаты
	Баға қою саясаты 
	Әдебиеттер




































	ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР

	Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар
Қоңырова Арай Абдыхановна,  аға оқытушы, психология мамандығы бойынша әлеуметтік ғылымдар магистрі
«Психология» кафедрасы
Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89,  №1 оқу корпусы, кабинет № 1212
Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1203
Берілген пән бойынша  кредиттер саны-2

	Пәннің қысқаша мазмұны
          Жарнама психологиясында маркетинг жүйесіндегі жарнама психологиясының  теориялық әдіснамалық және практикалық материалдары қамтылады. Бұнда жарнамалық кампаниялардың ықпалымен тұтынушылардың тұтынушылық әрекет-қылықтарының қалыптасуы, жарнамалық ақпараттардың қайта өңделуі және жарнаманы  танымдық және эмоционалдық деңгейде қабылдау процестері жан-жақты талданылады. Жарнама – бұл көптеген ақпараттарды қолданып, арнайы жазылған плакатты жасау фирмасы жайлы өнімнен клиенттерге көп тарату, өткізу мақсатымен жарияланады. Жарнама бұл ардайым өнімнің құны, адамның және ұжымдардың қызмет көрсетуі. Өз кезегінде: жарнамалық технология, креативті ойлар, идеялар және кейбір орындалу әдістер қосалқы рөл атқарады, бірақ олар болашақта жарнамшының қалауынша  өзгеріп, жаңарып отырады. 
1.3 Пәннің мақсаты 
	«Мамандану практикумы ІҮ» пәнінің мақсаты – болашақ психолог мамандығындағы студенттерді жарнама психологиясы негіздемелеріне үйрету және психология саладағы кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. «Жарнама психологиясы» пәнінен жасалған оқу-әдістемелік кешен психолог мамандығындағы студенттерге арналған. Пәнді оқыту барысында студенттер қажеттті іскерліктер мен дағыдаларды қалыптастыра отырып, пәннің мазмұнын, өзектілігі мен қажеттілігін, саясатын танып біледі. Пәнді терең зерттеуде оқу-әдістемелік  бірлестік негізгі басшылық етеді.

1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
	«Жарнама психологиясын» психологияның практикалық-қолданбалы саласы ретінде өзіндік ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу;
	Жарнама психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету;
	Жарнама психологиясы  сауда қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері
	Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
	Жарнама психологиясы пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту
1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
	«Жарнама психологиясын» психологияның практикалық-қолданбалы саласы ретінде өзіндік ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу;
	Жарнама психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету;
	Жарнама психологиясы  сауда қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері
	Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
	Жарнама психологиясы пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту

1.6 Курс пререквизиттері: 
	жалпы психология; 
	әлеуметтік  психология,
	психодиагностика негіздері

1.7  Курстың постреквизиті:
	құқық негіздері, 
	әлеуметтік психология, 
	менеджмент және маркетинг негіздері, 
	жеке адам психологиясы, 
	психологиялық білім негіздерін математикалық өңдеу.

	ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ

Кесте1

№
Тақырып атауы
Тақырып мазмұны
          Сағат саны
Әдебиеттер
Д
СПС
Сөж
Сөжо
1
2
3
4
5
6
7

1
Жарнама психологиясының әдістемелік және теоретикалық мәселелері
Жарнама туралы түсінік
Жарнаманың мақсаты мен қызметтері
Жарнаманың түрлері 
Жарнама стратегиясының психотехнологиясы
1




2
Жарнама психологиясының әдістемелік және теориялық мәселесі
Адамның әлеуметтік бағдарлануын жарнамалық іскерліктің психологиялық факторы ретінде.
Әлеуметтендіру және жекешелік Жарнамалық коммуникацияның психологиялық негізі
Адам жарнама коммуникациясының субъектісі ретінде

1



3
Жарнама маркетингтің әрекеттерді құраушы бөлімдер ретінде
Жарнама маркетингі
Тұтынушылар контингенті және қажеттіліктер құрылымы
Жарнама практикасындағы бағыттар мен стериотиптер
1




4
Жарнама маркетингтің әрекеттерді құраушы бөлімдер ретінде
Жарнама маркетингі
Тұтынушылар контингенті және қажеттіліктер құрылымы
Жарнама практикасындағы бағыттар мен стериотиптер

1



5
Жарнама әсерінің когнитивтік құрылымы
Жарнамалық бейнелердің қалыптасуындағы психикалық процестердің ролі 
Түйсік, қабылдау, ойлау процестері.
Жарнаманы қабылдаудағы ес процесі.
1




6

Өзіндік жарнаманың психологиясы
Адамның өзіндік презентация формалары.
Адамның өзіндік презентация формасы ретіндегі ежелгі және бүгінгі магия.
Орта ғасырдағы өзіндік жарнама.
Біздің заманымыздағы өзін-өзі жарнамалау

1



7
Жарнама әсерінің эмоционалдық құрылымы
Жарнама психологиялық әсер тәсілі ретінде
Жарнамадағы психологиялық әсерлер және таңдау мәселесі
1




8
Жарнама психологиялық әсердің формасы ретінде
Жарнама концепциясы психологиялық әсердің формасы ретінде
Психологиялық жарнаманың структуралық модельдеу жағдайы.
Жарнамадағы психологиялық этиканың мәселесі

1



9
Жарнаманың психотехнологиялық тәсілі  
Жарнама      құралдары      психотехнологияларының      қолданбалы мәселелері. Газет, журнал,радиодағы жарнама
1




10
Жарнаманың психотехнологиялық тәсілінің маңызы мен ерекшеліктері.
Жарнама      құралдары      психотехнологияларының      қолданбалы мәселелері.Газет, журнал, радиодағы жарнама

1



11
Жарнамадағы технологиялар
Жарнамадағы технологияларының ерекшеліктері және олардың түрлері. Жарнамалық мәтіндер, символдар және белгілер. Жарнама құралдарының кері байланыс технологиялары
1




12
Жарнамадағы технологиялар.
Жарнамадағы технологияларының ерекшеліктері және олардың түрлері. Жарнамалық мәтіндер, символдар және белгілер. 

1



13
Жарнама құралдарының кері байланыс технологиялары
Тура байланыста тауарды ұсыну ерекшеліктері.
Почта және телефон арқылы жарнамалаудың психологиялық ерекшеліктері
1




14
Жарнама құралдары психотехнологияларының қолданбалы мәселелері
Психоаналитикалық бағыттар.
Гипноздық бағыт.
Жарнамадағы эриксондық гипноз техникасы. НЛП

1



15
Тұтынушылардың жарнамаға психологиялық әсердің ерекшелігі
Тұтынушылардың жарнамаға психологиялық әсердің ерекшеліктері
1




16
Жарнама құралдары психотехнологияларының қолданбалы мәселелері
Психоаналитикалық бағыттар.
Гипноздық бағыт.
Жарнамадағы эриксондық гипноз техникасы. НЛП

1



17
Транзитті жарнама әсері
Көліктердегі жарнаманың ерекшеліктері.
1




18
Кері байланыссыз жарнамалық мәтіннің психотехнологиясы
Жарнамалық мәтіннің психографикасы
Жарнамалық мәтіннің тақырыбы мен слогандар психологиясы
Жарнамалық мәтіндер психолингвистикасы

1



19
Жарнаманың психологиялық тиімділігі
Жарнаманың тиімділік мәслелері
Жарнаманың тиімділігін есептеу әдістері
1




20
Кері байланысты жарнамалық құралдардың психотехнологиясы
Тура пошталық тарату;
Тура байланыс арқылы тауар немесе қызмет түрлерін ұсыну;
Телефон арқылы жарнамалау;
Сатылу орынындағы жарнамалау

1



21
Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехналогиясы
Жәрмеңке , көрмелер, комерциялық коммуникацияның көпсалалы құралы ретінде. 
Жәдігерлер және басқада құралдардың психотехнологиялық тиімділігі
1




22
Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехналогиясы
Жәрмеңкелер мен көрмелер коммерциялық коммуникация құралдары.
Тұтынушылармен қарым-қатынас психологиясы

1



23
Жарнамадағы жарық, түс және форма психологиясы
Жарнамадағы жарық психологиясы
Жарнамадағы түс психологиясы
Жарнамадағы форма  психологиясы
1




24
Жарнамадағы жарық, түс және форма психологиясы
Тауарды қабылдаудағы жарықтың әсері.
Тұтынушылардың тауар таңдаудағы түстердің ықпалы.
Ұлттық бағдарланған түстік ассоциациялардың ерекшеліктері

1



25
Интернеттегі жарнама
Интернеттегі жарнама мәні, маңызы мен формалары.
Интернеттегі жарнаманың маңызы
1




26
Жарнаманың психологиялық тиімділік мәселесі.
Жарнамадағы тиімділік мәселесі
Жарнамадағы тиімділікті санау әдістемесі
Жарнамадағы тұтынушылар сұранысын зерттеудегі фокус-топтар әдіс

1



27
Жарнамадағы  суггестивті  психотехнологиялар    
Психоаналитикалық бағдар  тәсілі. Нейролингвистикалық ақпараттандыру
1




28
Қоғам мен мәдениет тұрғысынан қарағандағы жарнама әрекетінің психологиялық мәселесі.
Жарнама мәдениет элементі ретінде.
Жарнамадағы миф әлеуметік психологиялық феномен ретінде.
Жарнамаға қоғам қатынасының мәселесі.
Жарнама әрекеті диалог ретінде

1



29
Саяси әсер тәсілі ретіндегі саяси жарнама
Саяси жарнама
Саяси жарнаманың жарнама психологиясына әсері
1




30
Ақпарат құралдарында жарнама мен психологиялық үгіттеу.     
Үгіттеу жарнама әрекетінің түрі ретінде.
Үгіттеудің мақсаты мен тапсырмасы.
Адам психикасына үгіттеу механизмінің әсері

1






15
15




3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
	«Мамандану практикумы ҮІ» пәні бойынша 15сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған.  Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен,  кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен таныстырады. 
	Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді  жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады.
	СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық  тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат.
Реферат жазуда не ескеріледі?
	Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды.
	Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал.
	Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады.
	Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады.
	Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет.
	Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді.
Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін   арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады.
Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс.
Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 

4 КУРС ФОРМАТЫ
Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау
Негізгі талаптар:
	Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну;
	Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу.
	Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу;
	СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет;
	Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс;
	Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.                        

5 КУРС САЯСАТЫ
Студенттерге қойылатын талаптар:
	Сабаққа кешікпеу.
	Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу.
	Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау.
	Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу.
	СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау.

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
	Аптасына және бақылау түрлері бойынша  ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген.
	
	«Психология мамандығына кіріспе» пәні бойынша  ұпайлардың бөлінуі

  Кесте 2
Апта
Бақылау түрі
Барлық ұпай
Ескерту
1
2
3
4
1
1-7 апта бойы барлық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу
30

2



3



4



5



6



7
Рубеждік бақылау-1
60

1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы
300

8
8-15-ші апта бойы барлық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу
30

9



10



11



12



13



14



15
Рубеждік бақылау-2
60

8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы
300

Емтиханға берілетін барлық ұпай
400

Академиялық кезең бойынша  барлық ұпайлар
1000


7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.1 Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы.-СПб.: Питер2004.
7.1.2 Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учеб.пособие/Науч.ред. М.В. Удальцова-М.: Новосибирск.
 7.1.3 Дейян А. Реклама./ Пер. с фрац./Общ. Ред.В.С.Загашвили.-М.:1993.
 7.1.4 Зазыкин В.Г. Психология в рекламе.-М.:ДатаСтром,1992.
 7.1.5 Феофанок О.А. Реклама: новые технологии в России. СПб.:Питер,2000.
 7.1.6 Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика. Настольлная книга делового человека – менеджера и бизнесмена. – Петрозаводск, 1994..
 7.1.6 Ромат Е. Реклама в системе маркетинга. Учеб. Пособие.- Харьков, 1995.

7.2 Қосымша әдебиеттер
7.2.1 Адлер А. Понять природу человека./ Пер. С нем. – СПб.: Академически проекет, 1997.
7.2.3 Ассэль Г. Маркетинг:принципы и стратегия: учекбник для вузов. – М.,1999.
7.2.4 Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менедмент./Пер. Сангл. 5-е изд.-М.,1999.
7.2.5 Бородина В.Самореклама : мода и традиции. М.,2000.
    7.2.6 Викентьев И.Л. Приемы рекламы: Методика для рекламодателей и    рекламистов. 14 практических приложений и 200 примеров. – Новосибирск,1993.
    7.2.7 Кёниг Т. Психология рекламы: ее современное состояние и практическое значение./Пер.с нем.- М.: Современные проблемы, 1992.

















Пәндер