Файл қосу
Калмыков - Фридк кіш
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3 деңгейлі құжаты | | | | |№ 1 баспа 11.09.2014ж. |ФП 042-18.32/01-2014 | |Студенттерге арналған | | | |«Сольфеджио» пәннің | | | |бағдарламасы | | | «Сольфеджио» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы 2 курс СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 2 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: «Музыкалық білім» кафедрасының оқытушысы : ______________________Қисамеденова М.Қ. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от «___»_____ 2014 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2014 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 3 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 4 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Мөлдір Қисамеденқызы Қисамеденова, «Музыкалық білім» кафедрасының оқытушысы, тел: 87012380429, № 2 ғимарат, 213 дәрісхана - Пәннің аты - «Сольфеджио»; - Кредиттер саны - 2 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: «Сольфеджио» 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша пәннің Оқу- әдістемелік кешені жоғары оқу орының 1-3 курс студенттерінің 2 - 6 семестрлеріне, 5 кредит іштей оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 1.3 Пәннің мақсаты – Пән мақсаты – студенттердің музыканы кәсіби тұрғыда қабылдауы үшін қажет: дыбыс биіктігін есту, ырғақтық, естіп елестету және музыкалық есте сақтау сияқты қасиеттерін дамыту. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; - музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 5 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Музыка теория негіздері, Негізгі музыкалық аспап, Хор сыныбы 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Хорды дирижерлау, Вокал сыныбы, Музыкалық білім әдістемесі, Мектеп репертуарының практикумы. 1.7.2 оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 6 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 |№ |Тақырыптың аты | |Әдебиеттер | | | |Т/К |ОБСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Аттас мажор – минор |1 |0,5 | |Драгомиров. | | | | | | |Сольфеджио | |2 |Аттас минор – мажор |1 |0,5 |1 |Драгомиров. | | | | | | |Сольфеджио | |3 |Параллель мажор – минор |1 | |2 |Драгомиров. | | | | | | |Сольфеджио | |4 |Параллель минор – мажор |1 | |2 |Драгомиров. | | | | | | |Сольфеджио | |5 |Аттас мажор – минордың |1 | |2 |Драгомиров. | | |барлық сатыларын | | | |Сольфеджио | | |бөліктеп айту | | | | | |6 |Халық музыкасындағы |2 |2 |2 |Агажанов А. | | |ладтарды гамма мен айту | | | |Курс | | | | | | |(сольфеджио). | |7 |Дыбыстан жоғары, төмен |1 | |2 |Агажанов А. | | |ү2 және к2, ү7 және к7 | | | |Курс | | |айту | | | |(сольфеджио). | |8 |ү2 және к2, ү7 және к7 |1 | |2 |Агажанов А. | | |тональдікте шешілуі мен | | | |Курс | | |айту | | | |(сольфеджио). | |9 |Дыбыстан жоғары, төмен |1 |1 |1 |Агажанов А. | | |характерлі арақашықтарды| | | |Курс | | |айту | | | |(сольфеджио). | |10 |Характерлі арақашықтарды|1 | |2 |Агажанов А. | | |тональдікте шешілуі мен | | | |Курс | | |айту | | | |(сольфеджио). | |ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 7 12-ден | |11 |Арақашықтық тізбектерді |1 | |2 |Калмыков-Фридк| | |айту (характерлі | | | |ин. | | |арақашықтарды | | | |Двухголосие | | |шешілуімен) | | | | | |12 |4- дауыста «хормен» |2 |2 |2 |Калмыков-Фридк| | |берілген акордттар мен | | | |ин. | | |акордттық тізбектерді | | | |Двухголосие | | |айту | | | | | |13 |Остинантты, ырғақтық |1 |2 |2 |Калмыков-Фридк| | |фигураларды | | | |ин. | | |сольфеджиолау әуенінде | | | |Двухголосие | | |орындау | | | | | |4 семестр | | |Көмекші және өткінші |1 | |2 |Калмыков-Фридк| | |хроматиялық дыбыстар | | | |ин. | | | | | | |Двухголосие | | |Аттас мажор – минордың |1 | |2 |Калмыков-Фридк| | |2-ші төмендетілген, 4-ші| | | |ин. | | |жоғарлатылған сатылары | | | |Двухголосие | | |Екі ұлғайтылған |1 | |2 |Калмыков-Фридк| | |секундалары бар ладтарды| | | |ин. | | |гаммамен айту | | | |Двухголосие | | |12- сатылы |1 |1 |1 |Калмыков-Фридк| | |мажор-минордың барлық | | | |ин. | | |сатыларын бөліктеп айту | | | |Двухголосие | | |Дыбыстан жоғары, төмен |1 | |2 |Калмыков-Фридк| | |кіш.3 және ұлғ.6-ны т.1 | | | |ин. | | |және т.8-ға шешілуі мен | | | |Двухголосие | | |айту | | | | | |ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 8 12-ден | | |Бірінші және бесінші |1 | |2 |Агажанов А. | | |сатылардағы | | | |Курс | | |тональдіктердің | | | |(сольфеджио). | | |дыбыстарынан жоғары және| | | | | | |төмен кіш.3 және | | | | | | |ұлғ.6-ны т.1 және т.8-ға| | | | | | |шешілуі мен айту | | | | | | |Арақашықтық тізбектерді |2 |2 |2 |Агажанов А. | | |көмекші және өткінші | | | |Курс | | |хроматикалық дыбыстардың| | | |(сольфеджио). | | |қатысуы мен айту | | | | | | |4- дауыста берілген |2 |2 |2 |Агажанов А. | | |акордттар мен акордттық | | | |Курс | | |тізбектерді айту | | | |(сольфеджио). | | |Арасында ДД, VIIДД-сы |2 |2 |2 |Агажанов А. | | |бар акордттық | | | |Курс | | |тізбектерді айту | | | |(сольфеджио). | | |Паузасы бар ырғақтық |1 | |2 |Калмыков-Фридк| | |фигуралар | | | |ин. | | | | | | |Двухголосие | | |Бастапқы үлестің |1 | |2 |Калмыков-Фридк| | |ұзақтығы мен лигаланған,| | | |ин. | | |ұзақ дыбыс | | | |Двухголосие | | |Остинантты, ырғақтық |1 | |2 |Калмыков-Фридк| | |фигураларды | | | |ин. | | |сольфеджиолау әуенінде | | | |Двухголосие | | |орындау | | | | | |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 9 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Сольфеджио қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Сольфеджионың негізін оқу – студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология- педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу- үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы –15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, аттестациялар және емтихандар 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 10 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл Сабақты босату – минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |30 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |1-7 |Сабақтығы жұмытар |75 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП | |4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |7 |Бақылау жұмысы 1 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | | |8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП | |3 | | | | |11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | | |Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен | |Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | | |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 11 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | 6 ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны Кесте 3 – ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны |ОБСӨЖ |СӨЖ | |1 Аттас мажор – минор |2 Аттас минор – мажор | |2 Аттас минор – мажор |3 Параллель мажор – минор | |6-8 Халық музыкасындағы ладтарды гамма |4 Параллель минор – мажор | |мен айту | | |9 Дыбыстан жоғары, төмен характерлі |5 Аттас мажор – минордың барлық | |арақашықтарды айту |сатыларын бөліктеп айту | |13-14 4- дауыста «хормен» берілген |6 Халық музыкасындағы ладтарды гамма | |акордттар мен акордттық тізбектерді |мен айту | |айту | | |15 Остинантты, ырғақтық фигураларды |7 Дыбыстан жоғары, төмен ү2 және к2, | |сольфеджиолау әуенінде орындау |ү7 және к7 айту | |4 12- сатылы мажор-минордың барлық |8 ү2 және к2, ү7 және к7 тональдікте | |сатыларын бөліктеп айту |шешілуі мен айту | |7 Арақашықтық тізбектерді көмекші және |9 Дыбыстан жоғары, төмен характерлі | |өткінші хроматикалық дыбыстардың |арақашықтарды айту | |қатысуы мен айту | | |8 4- дауыста берілген акордттар мен |10 Характерлі арақашықтарды | |акордттық тізбектерді айту |тональдікте шешілуі мен айту | |9 Арасында ДД, VIIДД-сы бар акордттық |11 Арақашықтық тізбектерді айту | |тізбектерді айту |(характерлі арақашықтарды шешілуімен) | | |12 4- дауыста «хормен» берілген | | |акордттар мен акордттық тізбектерді | | |айту | | |13 Остинантты, ырғақтық фигураларды | | |сольфеджиолау әуенінде орындау | |ПОӘК |№1 баспа 11.09.2014 ж. |Бет 12 12-ден | |042-18.1.32/01-2014 | | | |Бағасы |Мағынасы |Балл |Пайыздар,% | |А |Өте жақсы |4,00 |95 – 100 | |А- |Өте керемет |3,67 |90 – 94 | |В.+ |Жақсы |3,33 |85 – 89 | |В |Жақсыға жақын |3,00 |80 – 84 | |В - |Сәл жақсы |2,67 |75 – 79 | |С.+ |Толық қанағаттанарлық |2,33 |70 – 74 | |С |Қанағаттанарлық |2,00 |65 – 69 | |С- |Сәл қанағаттанарлық |1,67 |60 – 64 | |Д + |Нашар |1,33 |55 - 59 | |Д |Өте нашар |1,00 |50 - 54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 7 Қолданылған әдебиеттер 1. Кузембаева, С.А. Сольфеджио :оқу құралы .-Аркалык, Сольфеджио. Часть 1. Одноголосие (Ноты) /сост.:Б.Калмыков, Г.Фрадкин .-М.:Музыка,2007 Агажанов А. Курс (сольфеджио). Вып. 2. – М., 1973. Способин И. Сольфеджио. Двухголосие и трехголосие. – М., 1977 Сольфеджио. Ч.2 Двухголосие :учеб.пособие /сост.Б.Калмыков, Г.Фридкин.- М.:Музыка,1992.- Момынов, П. Музыканы тыңдай және түсіне білу.-Алматы,1969
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz