Файл қосу
Психологиялық кеңес беру түрлері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.22 | | | |/01-2014 | |ПОӘК |18.09.2013ж. басылым №1 | | |«Психологиялық кеңес беру|орнына 05.09.2014ж. | | |негіздері» |басылым № 2 | | |Оқытушыға арналған пәннің| | | |бағдарламасы | | | «ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУ НЕГІЗДЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “__05____” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында «_05_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды «_09_»____09____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды «_11_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова 4 18.09.2013ж. басылым №1 орнына 05.09.2014ж. басылым № 2 Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Психологиялық кеңес беру негіздері» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В050300-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Психологиялық кеңес беру негіздері» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В0503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.033-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 5В0503-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Психологиялық кеңес беруге оқыту адамға кәсіби психологиялық көмек берудің фрмасы ретінде психолог маман даярлау қажеттті болып табылады. Солай болғагдықтан дәл психологиялық кеңес беру психодиагностикамен қатар елімізде психологиялық тәжірибенің кең таралған формасы . Тікелей тақырыптың курсы психологиялық кеңес берудің жеке және топтық формасы болып табылады. Өзнің арнайы мағынасынан басқа кеңес беруде барлық психо технтикалық жұмыстың негізі ретінде жалпы мағналар бар. Бұл негізссіз жасөспірімдердік мамандық бағдары мен де , менеджердің тренингі болып та от бас және тптық психорепаиямен да, бір сөзбен курс түпкі ой бойынша өзіндік түрінше әдіснамалық ролін атқарады. Яғни студенттер қазіргі кездегі психокоррекцияның кең әлемінде өздерін еркін сезіне алады. ЖОО дың талаптарын бәсекелестік қабілетіліктерін және олардың жұмысқа тұру мүмкіндіктерні қамтаасыз етеді. Курстың пәні және оны талдау әдісі тек қана сырттан бақылаушының объективы « ғылыми» көзқарасы мен игерілу ғана емес, сонымен қатар тұлғалық іс-тәжірибе негізіндн бастан өткері керек. Сондықтан, оқу фоманмының психо- техникалы болуы керек . яғни әрбір тыңдаушыға білімді меңгерудің пайда болу процесіне қызықтыратын мүмкіншілікті қамтамасыз етеді. Нақыт ыбұл қызығушыылық оқып жатқандардың бір реалды психологиялық кеңес берудің куәсі болып қалыптасу ынемесе топтық тренингтің куәсі болуын қамтамасыз етуі керек. Сонымен бірге студенттерге осы демонстрациялық консультация уақытында өін клиентпен немесе психо-терапевт клнсультанапен кеңсетіруге нұсқау беріледі. Яғни келесі бір репликаны ойлап шығару психотерапевтік пцеске қатысушылардың сезімдер әлеміне эмпатиялық тұрғыдан кіруге тырысу керек. 3.2 Пәннің мақсаты Пәннің оқыту мақсаты- студентерді психологиялық кеңес беру практикасына кәсіби даярлау болып табылады. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері Пәннің оқыту міндеттері- студенттерге психотерапевтік теориялық картасын беру керек. Яғни, соның шеңберінде кеңес берудің өзіндік тәжірибесін бір уақытта түсінуге болар еді. Және барлық танымал психотерапевтік әдістердің психологиялық механизмдерін түсіну. Негізгі психотехникалық ойлауды қалыптастыру. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: - психологиялық кеңес өткізудегі ғылыми және ұйымдастырылған негізін; - психологиялық кеңесті ұйымдастырудағы теоретикалық негізі; - кеңес беру процесіндегі этаптар мен процедуралар - Жанұяда, мектепте психологиялық кеңес беру принциптері мен әдістерін - нәтижені бағалай отырып, психологиялық кеңестің әртүрлі түрінің техникасының өткізілуін және әдістемесін пайдалану - Клиент мәселесін талдау, кеңесші мен клиент арасында өзара түсінікті құру, клиентке әсер ету әдістерін пайдалану; - психологиялық кеңес нәтижесін қамтамасыздандыратын шартты құру; - Клиенттің жекелей дамуына коммуникативті, өзара әсер мәселесіне байланысты мәселесі бойынша психологиялық кеңесті ұйымдастыру. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 «Жалпы психология» 3.5.2 «Жасөспірім психологиясы» 3.5.3 «Тұлға психологиясы» 3.5.4 «Дифференциалды психология» 3.5.5 «Психогенетика» 3.5.6 «Жоғары нерв әрекетінің физиологиясы» 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 «Жеке дара және топтық психотерапия» 3.6.2 «Отбасылық психология» 3.6.3 «Медицияналық психология» 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | |Дәріс сабақтары | |1 |Қазіргі кездегі психологиялық кеңес беру түсінігі |2 | |2 |Кеңес берудің этикалық принциптері |2 | |3 |Психологиялық кеңес беру түрлері |2 | |4 |Кеңес берудің кезеңдерңне сипаттама |2 | |5 |Кеңес берудің қазіргі кездегі негізгі бағыттары. З. |2 | | |Фрейд. | | |6 |Психологиялық кеңес берудегі бихевиоралды қадам |2 | |7 |Психологяның экзестинционалды гуманистік бағыты |2 | |8 |Нейролингвистикалық бағдарламалау |2 | |9 |Гештальттерапия |2 | |10 |Жұмыстың транстік әдістері |2 | |11 |Трансактлі анализ |2 | |12 |Топтық психотерапия |2 | |13 |Кездесу топтары |2 | |14 |Психодрама |2 | |15 |Психологиялық кеңес берудегі арттерапия |2 | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 |Психологиялық кеңес беру пәні мен негізгі түсініктері |1 | |2 |Психологиялық кеңес беруге қойылатын жалпы талаптар |1 | |3 |Психологиялық кеңес беру процесі |1 | |4 |Кеңес берушінің жеке бас ерекшеліктері мен талаптары |1 | |5 |Кеңес берудегі контакт орнату |1 | |6 |Кеңес беру процесінің қиындықтары мен қателіктері |1 | |7 |Кеңес берушінің этикалық нормалары |1 | |8 |Топтық кеңес беру |1 | |9 |Отбасылық кеңес беру |1 | |10 |Телефон арқылы кеңес беру |1 | |11 |Мектеп психологының кеңес беру жұмысы |1 | |12 |Іскерлік кеңес беру |1 | |13 |Басқарудағы кеңес беру |1 | |14 |Бизнестегі кеңес беру |1 | |15 |Кейбір практикалық психокоррекция әдістері |1 | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1.1 Қазіргі кездегі психологиялық кеңес беру түсінігі 5.1.2 Психологиялық кеңес берудің негізгі кезеңдері 5.1.3 Кеңес берудің этикалық принциптері 5.1.4 Кеңес беру жұмысының бастапқы кезеңі 5.1.5 Кеңес беру түрлері 5.1.6 Кеңес берудегі психологиялық бағыттар 5.1.7 Психологиялық кеңес берудегі бихевиоралды бағыт 5.1.8 Кеңес берудегі Экзистенциалды-гуманистік бағыт 5.1.9 Нейролингвистикалық бағдарламалау 5.1.10 Психодрама 5.1.11 Кеңес берудегі арттерапия 5.1.12 Жанұялық кеңес беру 5.1.13 Топтық психотерапия 5.1.14 Кездесу топтары 5.1.15 Психогимнастика 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |№ |Дәріс тақырыптары |Көрнекті |Семинар, |Материалды |Бақылау | | | |құралдар, |практикалық сабақ|жабдықтау |формасы | | | |ТСО, эксперимент |тақырыптары | | | |1 |Қазіргі кездегі |«Психологиялық |Психологиялық |«Психотех- |Дөңгелек | | |психологиялық |кеңес беру |кеңес беру пәні |никалық |стол | | |кеңес беру |моделі» таблицасы|мен негізгі |теория және | | | |түсінігі. | |түсініктері. |методология | | | | | | |схемасы» | | |2 |Кеңес берудің |Оқулықтар |Психологиялық |Кеңес беру |Ой | | |этикалық | |кеңес беруге |процесін |қозғауы | | |принциптері. | |қойылатын жалпы |видеотаспа-ға| | | | | |талаптар. |түсіру | | |3 |Психологиялық |«психологиялық |Психологиялық |Аудиожазба |Дағды | | |кеңес беру |кеңес беру |кеңес беру |Суретке |және | | |түрлері. |кезеңдері» |процесі. |түсіру |іскерлік | | | |таблицасы | | |тренингі | |4 |Кеңес берудің |«психоана |Кеңес берушінің |Оқулықтар |Оқу | | |кезеңдерңне |лиз техникалары |жеке бас | |дискуссия| | |сипаттама. |және жүргізілу |ерекшеліктері мен| |сы | | | |барысы»схемасы |талаптары. | | | |5 |Кеңес берудің |Кеңес беру |Кеңес берудегі |Суреттер, |дағды, | | |қазіргі кездегі |мақсаты, |контакт орнату. |иллюстрация |іскерлік,| | |негізгі бағыттары.|жүргізілу барысы | | |тренингі | | |З. Фрейд. |схемасы | | | | |6 |Психологиялық |«РЭТ негізгі |Кеңес беру |Кеңес беру |Іскерлік | | |кеңес берудегі |түсініктері» |процесінің |процесі |ойын | | |бихевиоралды |таблицасы |қиындықтары мен | | | | |қадам. | |қателіктері. | | | |7 |Психологяның |К.Роджерс |Кеңес берушінің |Оқулықтар |Конспект | | |экзестинционалды |Еңбектері |этикалық | | | | |гуманистік бағыты.| |нормалары. | | | |8 |Нейролингвистикалы|Жаттығулары |Топтық кеңес |«Нейролингвис|Практика | | |қ бағдарламалау. | |беру. |тикалық |лық кеңес| | | | | |бағдарлама |беру | | | | | |лау» | | | | | | |техникалары, | | | | | | |жүргізілу | | | | | | |барысы. | | |9 |Гештальттерапия |Тренингтің |Отбасылық кеңес |Гештальттераи|Оқу | | | |видеожазба |беру. |яның |Дискуссия| | | |сы | |техникалары |сы | | | | | |және | | | | | | |жүргізілу | | | | | | |барысы | | | | | | |таблицасы | | |10|Жұмыстың транстік |Э.Берн еңбектері |Телефон арқылы |Кеңес беру |Іскерлік | | |әдістері | |кеңес беру. |процесінің |ойын | | | | | |видео | | | | | | |жазбалары | | |11|Трансактлі анализ | |Мектеп |Мектеп |Конспект | | | | |психологының |психологы | | | | | |кеңес беру |құжаттары | | | | | |жұмысы. | | | |12|Топтық |Иллюстрация |Іскерлік кеңес |Жағдайлармен |Талдау | | |психотерапия | |беру. |жұмыс | | |13|Кездесу топтары | |Басқарудағы кеңес|«Негізгі |Жаттығу- | | | | |беру. |түсініктері» |лар | | | | | |таблицасы | | |14|Психодрама |«Негізгі |Бизнестегі кеңес |Ерекшеліктері|Конспект | | | |бағыттар» |беру. |н талдау | | | | |динамикасы | | | | |15|Психологиялық |Аудио жазбалары |Кейбір |ИЗО-материал |Арттерапи| | |кеңес берудегі | |практикалық | |ялық | | |арттерапия | |психокоррекция | |тренинг | | | | |әдістері. | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |№ |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | |р/с|құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Абрамова Г.С. Практическая |1 |19 |5,2 | | |психология.- Екатеринбург, 2001 | | | | |2 |Елизаров А.Н. Основы |1 |19 |5,2 | | |индивидуального психологического| | | | | |консультирования. М., 2007 | | | | |3 |Елизаров А.Н. Введение в |1 |19 |5,2 | | |психологическое | | | | | |консультирование. | | | | |4 |Немов Р.С. Психологическое |1 |19 |5,2 | | |консультирование. М., 2001. | | | | |5 |Бураханова А.Т. Психологиялық |10 |19 |52,6 | | |кеңес беру негіздері. Оқулық | | | | | |құрал. Алматы-2013. | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Мастерство психологического консультирования/ Под ред. А.А. Бадхена, А.М. Родиной. СПб, 2010 8.1.2 Айви А, Саймек – даунинг Л. Консультирование и психотерапия. Сочетание методов, теории и практики М., 2000 8.1.3 Немов Р.С. Психологическое консультирование. М., 2001 8.1.4 Елизаров А.Н. Основы индивидуального психологического консультирования. М., 2007 8.1.5 Бураханова А.Т. Психологиялық кеңес беру негіздері. Оқулық құрал. Алматы-2013 2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Елизаров А.Н. Введение в психологическое консультирование.2007 8.2.2 Алешина Ю.Е. Индивидуальное и семейное психологическое консультирование. — Изд. 2-е. — М."Класс", 1999 3. Абрамова Г.С. Практическая психология.- М, 2005 4. Осипова А.А. Общая психокоррекция. М, 2007 5. Бизақова Ф., Мамашбаева Ш. Отбасылық дағдарыс психологиясы. Астана, 2010
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz