Файл қосу
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |Оқу-әдістемелік | | | |комплекс |ПОӘҚ | | | |042-14.1.04.01.20.20.20/02– | | | |2009 | |«Өнім сапасын және | | | |процестерді басқарудың |№ 2- редакция | | |статистикалық әдістері» |30.09. 2009 ж. | | |пәнінің студентке | | | |арналған жұмыстық | | | |бағдарламасы | | | «ӨНІМ САПАСЫН ЖӘНЕ ПРОЦЕСТЕРДІ БАСҚАРУДЫҢ СТАТИСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРІ» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КОМПЛЕКСІ «050732» – «Стандарттау, метрология және сертификаттау» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2009 Алғысөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Әзірлеуші ________________ 23.08. 2009 ж. Кундызбаев Джумакан Какимович, «Стандарттау және құрылыс материалдарының технологиясы» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. «Стандарттау және құрылыс материалдарының технологиясы» кафедрасының отырысында. Хаттама 28.08. 2009 ж., № 1. Кафедра менгерушісі ___________ Ж. Х. Какимова 2.2. Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама 28.09. 2009 ж., № 1. Төрайымы ______________ Ж.К. Молдабаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қолданылып, басып шығаруға ұсынылды Хаттама 30.09. 2009 ж., № 1. Оқу-әдістемелік кеңестің төрайымы _____________ А.А. Молдажанова 4. № 2 редакция 26.09.2008 жылғы № 1 редакцияның орнына Мазмұны |1 |Жалпы ережелер …………………………………………………………. |4 | |2 |Пәнді зерделеу бойынша әдістемелік нұсқаулар ……………………... |5 | |3 |Курстың форматы және саясаты ……………………..…………………. |5 | |4 |Баға қою саясаты ………………………………..………………………. |5 | |5 |Пәннің мазмұны және сағаттардың сабақ түрлері бойынша үлестірілуі | | | |………………………………………………………………… |6 | |6 |СРСП және СРС мазмұны ………………………………………………. Пәннің оқу үрдісінің |7 | |7 |күнтізбелік графигі ……………………………… |8 | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушы – Кундызбаев Джумакан Какимович; Кафедра – Стандарттау және құрылыс материалдарының технологиясы; Байланысу ақпараты – тел: 35-05-90, оқу ғимараты № 9, кабинет № 304; Сабақ жүргізу орны – аудитория № 308; Кредиттер саны – 2; Таблица 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме | |Семестр |Кредит-те|ЛК |СПЗ |СРСП |СРС |Барлығы |Қоры-тынды| |Курс | |р |(сағ.)|(сағ.) |(сағ.) |(сағ.)|(сағ.) |бақылау | | | | | | | | | |формасы | |3 |5 |2 |15 |15 | 22,5 | |52,5 |емтихан | 1.2 Курстың қысқаша сипаттамасы Пәннің мақсаттары студенттерге өндірісік тауарлар мен қызметтердің сапасын бақылау мен басқарудың статистикалық әдістері облыстарынан негізгі ұғымдар мен анықтамалар, технологиялық процестерді орындаудың барлық кезеңінде және тұтынушыға, әлемдек және мемлекеттік стандарттар деңгейінде өнім сапасын ең аз шығынмен басқаруды техникалық бақылау мен құқықтық қамтамасыз етуді ұйымдастыруға апаратын жолда өнім сапасын бақылау мен басқару проблемасын кешенді шешу жөнінде дағдылар беру болып табылады. 1.3 Осы курстың мақсаты студенттердің өнім сапасын статистикалық бақылау мен басқарудың ғылыми әдістерін зерделеуі және осы әдістердің негіздерін өрдірісте практикалық қолдану болып табылады. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеті студенттердің стандарттау облысындағы жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу кузінде өнім сапасын басқару жүйелерін және бақылау әдістерін практикалық қолдану дағдыларын иеленуі болып табылады. 1.5 Осы пәнді зерделеу нәтижесінде студент: өнеркәсіптік өнімнің және халық тұтынатын тауарлардың сапасын және процестерін статистикалық бақылау және басқарудың негізгі әдістері туралы түсінігі болу керек; өнімді өндірудің барлық кезеңдерінде және оның тұтынушыға баратын жолында өнім сапасын басқаруды статистикалық талдау мен ұйымдастырудың ықтималдықтары мен әртүрлі әлістерынің негіздерін білу; өнімнің сәйкес мемлекеттік стандарттарға және ең аз шығындарға сапасын қамтамасыз ете отырып, өнім қозғалысының барлық кезеңдерінде өнім сапасын статистикалық бақылау мен басқарудың әртүрлі әдістерін пайдалана білу; сапаны статистикалық талдау мен өнім сапасын басқарудың әртүрлі әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын иелену; нақты саладағы өнім мен процестердің сапасын басқарудың статистикалық әдістерін қолдану кезінде құзіретті болу керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: • жоғары математика; • стандарттау, сертификаттау және метрология; • өлшеудің жалпы теориясы; • өлшеу және бақылау әдістері мен құралдары; • информатика. 1.7 Курстың постреквизиттері: • маметатика; • физика. 2 ПӘНДІ ЗЕРДЕЛЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Пәнді жақсы менгеру үшін студент алдымен 8-бапта берілген әдебиеттерді іздеп, олармен танысуы керек. Ары қарай берілген тақырыптар бойынша өз кезегімен жаңағы әдебиеттерден материал іздеп, оны өз бетімен оқуы керек. Сонымен, сабаққа келген студент, онда қай тақырып талданылатыны туралы хабарлы болуы керек және тақырыптың негізгі жағдайларын алдын ала оқып алуы керек. 3 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ ЖӘНЕ САЯСАТЫ - лекциялар мен практикалық сабақтарға кешігіп қалмай қелу, сабаққа кіргенде ұялық телефонды сөндіру; - сабақтарды босатпау, ауырып қалған жағдайда анықтама әкелу; - тапсырманы орындамау үшін қорытынды баға төмендетіледі; - оқу процесіне белсене қатысу, оқылатын тақырыпты терең игеру, үйге берілген тапсырмаларды уақытында және өз бетімен орындау; - курстас әріптестері мен оқытушымен араласу кезінде шыдамды, ашық көңілді болу; - университетте темекі шекпеу; - сабақтарға спорт киімімен келмеу. 4 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Студенттердің білімін бағалау күнделікті, рубеждік және қорытынды бақылау түрінде жүргізіледі. Бағалар Шәкәрім атындғы СМУ-да жүретін «Студенттердің білімін бағалау жөніндегі нұсқаулық» негізінде қойылады. Қорытынды бақылау емтихан өткізу арқылы жүргізіледі. Қорытынды баға студеннтің әр сабақтағы жұмысын, рефераттарды қорғау, басқа өзіндік жұмыстарды орындау және емтихан нәтижелерінен құралады. Курс бойынша қойылатын баға күнделікті, рубеждік және қорытынды бақылауда алынған балдардың сомасы болып табылады. Қосымша балдар (5 балл): - шығармашылықтық көзқарасы үшін; - оқу процесіне белсене қатысуы қшін; - ғылыми-зерттеу жұмыс, мақала жазғаны үшін; - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін. Айып балдар (5 балл) алынады: - материалды өз уақытында бермегені үшін; - жұмысты сапасыз орындағаны үшін; - сабақтарды босатқаны үшін. 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫҢ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША ҮЛЕСТІРІЛУІ Таблица 2. Сағаттардың сабақ түрлері бойынша үлестіруі |Тақырыптың аты |Сағат саны | | |ЛК |СПЗ |ЛБ |СРСП |СРС | |2 |4 |5 |6 |7 |8 | |Кіріспе |1 |1 | |1,5 | | |Статистикалық әдістердің даму тарихы және қолдану |1 |1 | |1,5 | | |аялары | | | | | | |Кездейсоқ таңдауды іске асыру |1 |1 | |1,5 | | |Таңдап бақылау теориясы |1 |1 | |1,5 | | |Сапаны ста-тистикалық бақылау әдістері |1 |1 | |1,5 | | |Сапаны қамтамасыз етудің жеті қарапайым әдістері. |1 |1 | |1,5 | | |Бақылау парақтары. |1 |1 | |1,5 | | |Технологиялық процестердің сапасын бақы-лауда, |1 |1 | |1,5 | | |ақауларды талдауда және зерттеуде статистикалық | | | | | | |әдістердің қолданылуы және пайдалылығы | | | | | | |Ықтималдықтар теориясы және математикалық |1 |1 | |1,5 | | |статистика элементтері. | | | | | | |Бір жақты және көп жақты шектеу кезін-де сандық |1 |1 | |1,5 | | |белгі бойын-ша таңдап бақылау жоспары | | | | | | | Бақылау карталары. Сапалық сипаты бойынша бақылау.|1 |1 | |1,5 | | |Бақылау карталары. Альтернативалық сипаты бойынша |1 |1 | |1,5 | | |бақылау карталары. | | | | | | |Альтернативалық сипаты бойынша статистикалық |1 |1 | |1,5 | | |бақылап қабылдау. | | | | | | |Сандық сипаты бойынша статистикалық бақылап |1 |1 | |1,5 | | |қабылдау. | | | | | | |Технологиялық процестердің дәлдігі тұрақтылығын |1 |1 | |1,5 | | |статистикалық талдау | | | | | | 6. СРСП ЖӘНЕ СРС МАЗМҰНЫ Таблица 3. СРСП және СРС жоспарлары |№ |СРСП |СРС | |п/п | | | | |аудиториялық |аудиториядан| | | | |тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Кіріспе |Консультация|Статистикалық әдістердің даму| | | | |тарихы және қолдану аялары | |2 |Статистикалық әдістердің |Консультация|Сапаны қамтамасыз етудің жеті| | |даму тарихы және қолдану | |қарапайым әдістері. | | |аялары | | | |3 |Кездейсоқ таңдауды іске |Консультация|Бақылау парақтары. | | |асыру | | | |4 |Таңдап бақылау теориясы |Консультация|Ықтималдықтар теориясы және | | | | |математикалық статистика | | | | |элементтері. | |5 |Сапаны ста-тистикалық |Консультация|Бір жақты және көп жақты | | |бақылау әдістері | |шектеу кезінде сандық белгі | | | | |бойынша таңдап бақылау | | | | |жоспары | |6 |Сапаны қамтамасыз етудің |Консультация| Бақылау карталары. Сапалық | | |жеті қарапайым әдістері. | |сипаты бойынша бақылау. | |7 |Бақылау парақтары. |Консультация|Бақылау карталары. | | | | |Альтернативалық сипаты | | | | |бойынша бақылау карталары. | |8 |Технологиялық процестердің |Консультация|Альтернативалық сипаты | | |сапасын бақы-лауда, | |бойынша статистикалық бақылап| | |ақауларды талдауда және | |қабылдау. | | |зерттеуде статистикалық | | | | |әдістердің қолданылуы және | | | | |пайдалылығы | | | |9 |Ықтималдықтар теориясы және |Консультация|Сандық сипаты бойынша | | |математикалық статистика | |статистикалық бақылап | | |элементтері. | |қабылдау. | |10 |Бір жақты және көп жақты |Консультация|Технологиялық процестердің | | |шектеу кезін-де сандық белгі| |дәлдігі тұрақтылығын | | |бойын-ша таңдап бақылау | |статистикалық талдау | | |жоспары | | | |11 | Бақылау карталары. Сапалық |Консультация| | | |сипаты бойынша бақылау. | | | |12 |Бақылау карталары. |Консультация| | | |Альтернативалық сипаты | | | | |бойынша бақылау карталары. | | | |13 |Альтернативалық сипаты |Консультация| | | |бойынша статистикалық | | | | |бақылап қабылдау. | | | |14 |Сандық сипаты бойынша |Консультация| | | |статистикалық бақылап | | | | |қабылдау. | | | |15 |Технологиялық процестердің |Консультация| | | |дәлдігі тұрақтылығын | | | | |статистикалық талдау | | | 7 «Өнім сапасын және процестерді басқарудың статистикалық әдістері » пәннің оқу үрдісінің күнтізбелік графигі Таблица 4. «Өнім сапасын және процестерді басқарудың статистикалық әдістері» пәннің оқу үрдісінің күнтізбелік графигі № п/пАпталар1234567891011121314151Бақылау түрі1*112111РК1 112111РК2 2Балл саны5555555555555
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz