Файл қосу
Бейметалдардың химиялық қасиеттері
|КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ |ПОӘК |ПОӘК | |Құжаты | |042-14.01.06.20.18/0| | | |1- | | | |2010 | |ПОӘК |«_30_»_09 2010 ж. | | |Оқытушыға арналған « Химия» |№ 2 басылым | | |пәндері бойынша жұмыс | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Химия» 5В073100 - «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 1. [pic] 1. ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ « Химия» химияның негізгі стехиометриялық заңдары мен түсініктері, периодтық заң мен зат құрылысы, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, ерітінділер, тотығу-тотықсыздану реакциялары, электрохимиялық процестер, комплекс қосылыстар сияқты теориялық мәселелер қарастырылады. Олардың қолдану обылыстары көрсетіледі. Атом құрылысы қазіргі кванттық теория тұрғысына баяндалып және периодтық жүйемен байланысы көрсетіледі. Химиялық байланыстар ұқсастықтары мен айырмашылықтары айтылып, ковалентті байланыс ВБТ мен МОТ тұрғысынан түсіндіріледі, сондықтан күрделі материалдарды саналы түрде түсінуге жағдай жасайды. «Бейорганикалық химия» бөлімінде химиялық элементтердің атом құрылысы, табиғатта таралуы, алынуы, қасиеттері, биологиялық ролі, қолданылуы және қосылыстары қарастырылады. Химияның бұл бөләмдері студенттерге барлық жаратылыстану пәндерін игеруге көме- гін тигізеді. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР « Химия» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді. -5В073100 « Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 3.08.349 – 2006, № 779 ҚР Білім және ғылым министрлігі бұйрығымен 3.08.357-2006 енгізілген және бекітілген. - СТУ 042- РГКП- СГУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты. - ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. « Химия» пәнінің қысқаша сипаттамасы: « Химия» химияның негізгі стехиометриялық заңдары мен түсініктері, периодтық заң мен зат құрылысы, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, ерітінділер, тотығу-тотықсыздану реакциялары, электрохимиялық процестер, комплекс қосылыстар сияқты теориялық мәселелер қарастырылады. Олардың қолдану обылыстары көрсетіледі. Атом құрылысы қазіргі кванттық теория тұрғысына баяндалып және периодтық жүйемен байланысы көрсетіледі. Химиялық байланыстар ұқсастықтары мен айырмашылықтары айтылып, ковалентті байланыс ВБТ мен МОТ тұрғысынан түсіндіріледі, сондықтан күрделі материалдарды саналы түрде түсінуге жағдай жасайды. « Бейорганикалық химия» бөлімінде химиялық элементтердің атом құрылысы, табиғатта таралуы, алынуы, қасиеттері, қолданылуы және қосылыстары,олардың биологиялық ролі қарастырылады. Химияның бұл бөлімдері студенттерге барлық жаратылыстану пәндерін игеруге көмегін тигізеді. 3.2. Курс мақсаты Бұл фундаментальды пәннің теориялық негіздерін білу және оларды практикада (ауыл шаруашылығы облыстарында, экологияда, денсаулық сақтау саласында, фармакологияда,өндірісте,т.б.) пайдалана білу. 3.3. Пәндерді оқытудағы негізгі міндеттер - студенттердің дүние танымының дамуына әсер ету ; - қоршаған ортаға көзқарастарын қалыптастыру; - химиялық құбылыстар арқылы материалдық философияның заңдарын түсіндіру; - бір заттың екінші затқа айналу механизмін түсіндіру. 3.4. Оқып- білудің нәтижесінде студент мыналарды: - химиялық реакциялар теңдеулерін (молекулалық, иондық, ионды- молекулалық, тотығу-тотықсыздану реакцияларының ) құрастыра білуі; - негізгі стехиометриялық және фундаментальды заңдарды меңгеруі; - зертханалық құрал-жабдықтарды, аспаптарды игеруі; - зертханалық тәжірибелерді істей алуы; - концентрациялары дәл ерітінділер дайындай білуі; - зертханалық тәжірибелер нәтижелерін өңдей білуі, талдай білуі, графиктер мен - диаграмалар сала білуі; - талдау әдістерін жүргізе білуі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: Курсты меңгеру үшін студент мектепте оқығанда « Химия», «Биология», «Физика», «Математика» курстарын терең игеруге тиіс 3.6. Курстың постреквизиттері: Бұл пәндерді оқығаннан алынған білім биология пәнінде(клетка құрылылысы және клетка аралық алмасу реакциялары, фотосинтез,элементтер және олардың қосылыстарының биологиялық ролі) ,жануарларанатомиясы пәнінде (қаңқаның құрылысы және құрамы, биологиялық сұйықтықтар және олардың құрамы),биологиялық химия пәнінде(ағзадағы заттар алмасу және химиялық процестер) қолданылады. 1-кесте. Оқу жоспарынан көшірме: |Курс|Семестр |Кредит |Дәріс | | | |саны |сағ. | |1 |2 |3 |4 | | Дәріс сабақтар | |1 |Химияның негізгі заңдары(энергия және масса |1 | | | |сақталу заңдары; эквиваленттер және Авогадро | |8.1.1.-8.1.6| | |заңд ары; құрам тұрақтылық,еселік қатынастар | | | | |заңдары) | | | |2 |Д.И.Менделеевтің периодтық заңы және атомдар |1 |8.1.1.-8.1.5| | |құры | | | | |лысы .Химиялық байланыс. | | | |3 |Химиялық процестердің энергетикасы. |1 |8.1.2.-8.1.5| |4 |Химиялық кинетика және тепе-теңдік . |1 | | | | | |8.1.3.-8.1.5| |5 |Ерітінділер.Бейэлектролиттердің қасиеттері. |1 |8.1.1.-8.1.6| | |Электролит ерітінділері.ЭДТ. | | | |6 |Тұздар гидролизі. |1 |8.1.1.-8.1.5| | | | | | |7 |Тотығу-тотықсыздану реакциялары. |1 |8.1.2.-8.1.4| | | | |. | |8 |Электрохимиялық процестер.Металдардың |1 |8.1.5. | | |электрод- | | | | |тық потенциалдар қатары.Гальваникалық | | | | |элементтер. | | | |9. |Электролиз. Электролиз заңдары. |1 |8.1.2. | | | | |8.1.5. | |10 |Коррозия,оның негізгі түрлері.Коррозиядан |1 |8.1.2. | | |қорғау | |8.1.5. | | |әдістері. | | | |11. |Комплексті қосылыстар. |1 |8.1.2-8.2.1 | |12 |Металдардың жалпықасиеттері. d-элементтердің |1 |8.1.4-8.1.5 | | |қосы- | | | | |лыстары,ерекшеліктері. | | | |13 |Бейметалдар химиясы. 4-топтың p-элементтері. |1 |8.1.1-8.1.4;| | |жартылай өткізгіштер химиясы. | | | |14 |Органикалық химия.Қаныққан көмірсутектер. |1 |8.1.9.-8.1.1| | | | |2 | |15 |Қанықпаған көмірсутектер.Органикалық полимер |1 |8.1.9.-8.1.1| | |материалдар. | |2 | | |Зертханалық сабақтар | | | |1. |Бейорганикалық қосылыстардың негізгі |1 |8.1.6 | | |кластары. | | | |2. |Металдың эквивалентінің молярлық массасын |1 |8.1.6 | | |анықтау. | | | |3. |Нейтралдану реакциясының энтальпиясын |1 |8.1.6 | | |анықтау. | | | |4. |Химиялық кинетика.химиялық тепе-теңдік. |1 |8.1.6 | |5. |Ерітінділер.Әртүрлі концентрациялы |1 |8.1.6 | | |ерітінділер | | | | |дайындау. | | | |6. |Туздар гидролизі. |1 |8.1.6 | |7. |Тотығу-тотықсыздану реакциялары. |1 |8.1.6 | |8. |Гальваникалық элементтер. |1 |8.1.6 | |9. |Электролиз. |1 |8.1.6 | |10 |Коррозия.Оның негізгі түрлері. |1 | | |11. |Комплексті қосылыстар. |1 |8.1.6 | |12. |Металлдардың жалпы қасиеттері. |1 |8.1.6 | |13. |Бейметалдардың химиялық қасиеттері.. |1 |8.1.6 | |14. |Органикалық химия.Қаныққан көмірсутектер. |1 |8.1.9-8.1.12| |15. |Қанықпаған көмірсутектер.Полимерлер. |1 |8.1.9-8.1.12| 5.СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1. №1 модульдік жүйе /8.1.7/ 5.2. № 2 модульдік жүйе /8.1.7/ 5.3. №3 модульдік жүйе /8.1.7/ 5.4. №4 модульдік жүйе /8.1.7/ 6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте – пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілеті|нысанасы | | |ТОҚ, |н сұрақтар | | | |зертханалық | | | | |тақталар | | | | |(стенд) | | | |Дәрістер |Зертханалық |СӨЖО | | | | | |сабақтар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Химияның негізгі |Бейорганикал|№1 |8.3.1., |Эквивалент |Есептер | |заңдары(№1 |ық қосы- |такырып |химиялық |заңын,Авога|шығару | |такырып) |лыстың | |ыдыстар,реак|дро заңын, | | | |кластары. | |тивтер |стехиометри| | | | | | |ялық заңдар| | | | | | |ды меңгеру | | |Д.И.Менделеевтің |Металл экви-|№2 |8.3.1., |Атом |Ауызша | |периодтық заңы |валентінің |такырып |Эквивалент- |құрылысын, |сұрау | |және атомдар |молярлы | |Анықтауға |хим.байла- | | |құрылысы (№2 |массасын | |арналған |нысты | | |такырып) |аңықтау | |құрал. |меңгеру | | |Химиялық |Нейтралдау |№3 |8.3.1., |Энтальпия, |Ауызша | |процестердің |реакциясы- |такырып |Химиялық |энт ропия, |сұрау, МО| |энергетикасы(№3 |энтальпия- | |ыдыстар, |термохимия |бойынша | |такырып) |сын анық- | |реактивтер, |және оның |молекулал| | |тау. | |колориметр. |заңдарын |ардың | | | | | |меңгеру. |энергетик| | | | | | |алық | | | | | | |диаграмма| | | | | | |сын құру | |Химиялық кинетика|Хим.реакция |№4 | |Химиялық |Ауызша | |және химиялық |жылдамдығы |такырып |Химиялық |кинетика |сұрау, | |тепе-теңдік (№4 |на әсер ете-| |ыдыстар, |негізін |есептер | |такырып) |тін фактор- | |реактивтер, |меңгеру |шығару | | |лар, | |термометр, | | | | | | |секундомер. | | | |Ерітінділер.Бейэл|Химиялық |№5 | |Ерітінділер|Ауызша | |ектролиттердің |тепе-теңдік.|такырып |Химиялық |концентра-ц|сұрау, | |қасиеттері.Электр| | |ыдыстар, |иясының |есептер | |олиттер.ЭДТ. (№5 | | |реактивтер, |өрнектелуін|шығару | |такырып) | | |ЭӨ-ті анық- |,бейэлектро| | | | | |тауға |-литтер мен| | | | | |арналған |электролит-| | | | | |құрал. |тердің | | | | | | |қа-сиеттері| | | | | | |н меңгеру | | |Тұздар гидролизі.|Тұздар |№6 |Химиялық |Тұздар |Тұздар | |(№6 тақырып) |гидролизі. |тақырып |ыдыстар, |гидро |гидролизі| | | | |реактивтер |лизін,гидро|теңдеуін | | | | | |- |жазу | | | | | |лиз | | | | | | |дәрежесі, | | | | | | |ерітінді | | | | | | |орта | | | | | | |сын | | | | | | |меңгеру. | | |Тотығу-тотықсыз- |Т.Т.Р-на |№7 |Химиялық |Т.Т.Р.теңде|Т.Т.Р. | |дану реакциялары.|ортаның |тақырып |ыдыстар, |у |теңдеуін | |(№7 тақырып) |әсері. | |реактивтер. |ін құру,то-|қуру, | | | | | |тықтырғыш |есептер | | | | | |пен тотық- |шығару. | | | | | |сыздандыр- | | | | | | |ғышты анық | | | | | | |тауды меңге| | | | | | |ру. | | |Электрохимиялық |Гальвани |№8 |Химиялық |Электрохи- |Электро- | |процестер (№8 |Элементінің |тақырып |ыдыстар, |миялық тіз-|хим.тіз- | |тақырып) |э.қ.к. анық-| |реактивтер, |бекті |ек құру, | | |тау. | |Гальвани |құруды |э.қ.к. | | | | |элементі. |оның э.қ.к.|анықтау. | | | | | |анықтауды | | | | | | |меңгеру. | | |Электролиз (№9 |Электролиз |№9 | |Электролиз |Ауызша | |тақырып) |процесінің |тақырып |Химиялық |схемасын |сұрау, | | |жүруін көру,| |ыдыстар, |құруды,тең |есептер | | |схемасын | |реактивтер |–деуін |шығару | | |құру. | | |жазуды | | | | | | |игеру. | | |Коррозия,оның |коррозия |№10 |Химиялық |Металдарды |Ауызша | |түрлері.(№10 |жылдамды- |тақырып |ыдыстар, |Коррозиядан|сұрау, | |тақырып) |ғына әсер | |реактивтер. |Қорғау әді-|есептер | | |ететін фак- | | |сін игеру. |шығару | | |торды көру | | | | | |Металдардың |металдардың |№11 |Химиялық |металдардың|Ауызша | |химиялық |және |тақырып |ыдыстар, |қосы- |сұрау | |қасиеттері(№11 |олардың қо- | |реактивтер. |лыстарын | | |тақырып) |сылыстары- | | |алуды,қа-си| | | |ның қасиет- | | |еттерін | | | |тері. | | |зерттеуді | | | | | | |игеру. | | |Комплексті қосы- |Комплексті |№ 12 |Химиялық |Комплесті |Ауызша | |лыстар (№ 12такы-|қосылыстар- |тақырып |ыдыстар, |қосылыстар-|сұрау | |рып) |дың құрылы- | |реактивтер. |ды алуды, | | | |сы,номенкла | | |қасиеттерін| | | |турасы,алыну| | |анықтауды | | | |ы. | | |игеру | | |Бейметалдардың |Бейметалдар |13 |Химиялық |бейметалдар|Ауызша | |қасиеттері.(№13 |және |тақырып |ыдыстар, |дың қосы- |сұрау | |тақырып ) |қосы-лыстары| |реактивтер. |лыстарын | | | |. | | |алуды,қа-си| | | | | | |еттерін | | | | | | |зерттеуді | | | | | | |игеру. | | |Органикалық |Қаныққан |№14тақыры|Химиялық |органикалық|Ауызша | |хи-мия.Қаныққан |кө-мірсутект|п |ыдыстар, | |сұрау, | |кө-мірсутектер(№1|ер-дің | |реактивтер. |қосылыстар-|есептер | |4 тақырып) |қасиет-тері | | |дың |шығару | | | | | |құра-мын, | | | | | | |қанық-қан | | | | | | |көмір-сутек| | | | | | |тердің | | | | | | |қасиеттерін| | | | | | |зерттеу. | | |Қанықпаған |Қанықпаған |(№15 |Химиялық |қанықпаған |Ауызша | |кө-мірсутектер |көмірсутек-т|тақырып) |ыдыстар, |көмірсутек-|сұрау, | |(15 тақырып) |ердің қасиет| |реактивтер. |тердің |есептер | | |тері | | |қаси-еттері|шығару | | | | | |н зерттеу. | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 4 кесте - оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, |Дана (саны) |Студенттердің саны|Қамтамасыз етілу | |оқу-әдістемелік | | |пайызы | |құралдардың атауы | | | | |1 |2 |3 |4 | |8.1.1 |50 |11 |100 | |8.1.2 |4 |11 |30 | |8.1.3 |4 |11 |30 | |8.1.4 |10 |11 |70 | |8.1.5 |3 |11 |22 | |8.1.6 |2 |11 |15 | |8.1.7 |50 |11 |100 | |8.1.8 |50 |11 |100 | |8.1.9 | 50| 11| 100| |8.1.10 | 15| 11| 100| |8.1.11 | 4| 11| 30| |8.1.12 | 30| 11| 100 | |8.1.13 | 4| 11| 30| |8.2.1 |6 |11 |42 | |8.2.2 |1 |11 |9 | |8.2.3 |1 |11 |9 | 8. Әдебиеттер 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1.Бірімжанов Б.А., Нурақметов Н.Н. Жалпы химия. Алматы.: «Рауан», 1990., 8.1.2.Шоқыбаев Ж.Ә. Бейорганикалық және аналитикалық химия. Алматы, «Білім» 2003 ж,-316 б. 8.1.3. Ділманов Б.М.,Ділманова З.Б. Жалпы химияның теориялық негіздері. Аматы,2009ж, -194 б. 8.1.4. Омаров Т.Т.,Танашева М.Р. Бейорганикалық химия (таңдамалы тараулар) Алматы,2008ж,-543 б. 8.1.5. Құлажанов Қ.С. Аналитикалық химия.Алматы 2004 ж,-354 б 8.1.6.Шоқыбаев Ж.Ә.,Өнербаева З.О. т.б. Бейорганикалық химия практикумы. Алматы,2004 ж,-164 б. 8.1.7. Кабдулкаримова К.К., Омарова Н.М. Студенттің өздігінен орындауына арналған әдістемелік құрал.Семей, 2007, -39 б. 8.1.8. Яшкарова М.Г.,Омарова Н.М., Кабдулкаримова К.К., Мусабаева Б.Х. Бейорганикалық хмиядан зертханалық жұмыстар.Семей,2007,-79б. 8.1.9.Сейтқалиев Қ. Органикалық химия. Алматы,-208 б. 8.1.10. А. Н. Несмеянов, А. Н. Несмеянов «Начало орг. химии», том І, ІІ, М.,1974 8.1.11. Е. М. Шайхүтдінов. «Органикалық химия»; Алматы Химия»; 2001. 8.1.12.А.А.Петров Х.В.Бальян.,А.Т.Трощенко Органикалық химия. 1974,-670 8.1.13. Шоқыбаев Ж.Ә.,Қаражанова Д.Ә.,Оразбаева М.А. Химия есептері мен жаттығулары. Алматы,2011,-214 б. . 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1.Аханбаев К.А. Химия негіздері. Алматы. «Мектеп» 1987 – 391 б. 8.2.2 Общая и неорганическая химия : Учеб.пособие для вузов/В.И.Елфимов, А.И.Бережной и др. –М.: Высш.школа,2006.- 286с (для вузов). 8.2.3 Хаускрофт. Современный курс общей химии . Учеб. для вузов Т.1,2 –М.: Мир,2002. -540с и 527с. 8.3. Плакаттар 8.3.1. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі 8.3.2. Металдардың кернеу қатары. 8.3.3. Тұздар мен негіздердің суда ерігіштігі. 8.3.4. Комплекс иондардың тұрақсыздық константасы. 8.3.5.Аз еритін заттардың ерігіштік көбейтіндісі. 8.3.6. Негіздер мен қышқылдардың диссоциация константасы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz