Файл қосу

Қазақ тарихи










                  050205 - «Филология» мамандығына арналған
                         «ХХ ғасырдағы қазақ романы»
                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    СЕМЕЙ
                                     2012


                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік   университетінің  қазақ   филологиясы
кафедрасының аға оқытушысы, филол.ғ.к. Секей Ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №___  «___» ___________20__ ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ Сейітова Ш. Б.

2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20__ ж.

Төрайым _________________ Григорьева Г.Б.

2.3 Гуманитарлық-заң факультетінің Ғылыми Кеңесінде бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20__ ж.

Төраға _________________ Еспенбетов А.С.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді.
Хаттама №___  «___» ___________20__ж.

Оқу жұмысы жөніндегі проректор _________________ Рскелдиев Б.А.

4  «____» __________ 20__ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ



















                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
6 ОЖСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
















































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
      Секей Жанбота, филология ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы
      «Қазақ филологиясы» кафедрасы
      Ақпараттық  қатынас - телефон: 35-45-58, №1 оқу ғимараты, №912 бөлме
      Сабақ өтетін орын - №803 аудитория
      Пән бойынша кредит саны - 2
      1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (Кесте 1)


      Кесте 1 – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс          |Сем-естр                  |Кредит   |Дәріс (сағ)       |
|1             |n                         |3        |4                 |
|А             |Үздік                     |4.00     |95-100            |
|А-            |Өте жақсы                 |3.67     |90-94             |
|В+            |Жақсы                     |3.33     |85-89             |
|В             |Жақсы                     |3.00     |80-84             |
|В-            |Жақсы                     |2.67     |75-79             |
|С+            |Қанағат                   |2.33     |70-74             |
|С             |Қанағат                   |2.00     |65-69             |
|С-            |Қанағат                   |1.67     |60-64             |
|С+  D+        |Өтпелі балл               |1.33     |55-59             |
|D             |Төмен өтпелі балл         |1.00     |50-54             |
|F             |Төмен                     |0.00     |0-49              |
|I             |Аяқталмаған               |NA       |                  |
|W             |Шығарылған                |NA       |                  |
|A W           |Әкімшілік тарапынан       |NA       |                  |
|              |шығарылған                |         |                  |
|P             |Өткен/тек шешуші тестілеу |NA       |0                 |
|              |үшін                      |         |                  |


1 Семинар сабағына жауап беру – 25 балл  І және ХҮ аптада
                                                           22 балл ІІІ
аптада
                                                           20 балл ІІ, ІҮ-
ҮІІ, ІХ-ХІҮ апталарда
                                                           17 балл ҮІІІ
аптада
2 Шығарма оқу – 12 балл

3 Межелік бақылау – 25 балл ҮІІІ және ХҮ аптада
4 ОЖСӨЖ – 7 балл
5 СӨЖ – 7 балл


      5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ


      Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
|Тақырып атауы           |Сағат саны                                       |
|                        |Дәріс    |Семинар  |Лаб     |ОЖСӨЖ    |СӨЖ      |
|1                       |2        |3        |4       |5        |6        |
|1. «Қазақ тарихи        |1        |1        |        |3        |3        |
|романының поэтикасы»    |         |         |        |         |         |
|пәні                    |         |         |        |         |         |
|2.Қазақ тарихи романының|3        |1        |        |3        |3        |
|жанрлық типологиясы     |         |         |        |         |         |
|3.Тарихи роман стилі    |3        |1        |        |3        |3        |
|4.Тарихи роман және     |3        |2        |        |3        |3        |
|әдет-ғұрып, салт-сана   |         |         |        |         |         |
|5.Тарихи роман және     |2        |1        |        |3        |3        |
|тілді қолдану ерекшелігі|         |         |        |         |         |
|6.Тарихи романның сөздік|2        |1        |        |3        |3        |
|қоры                    |         |         |        |         |         |
|7.Тарихи романдағы      |2        |1        |        |3        |3        |
|география, жаралыстану  |         |         |        |         |         |
|принциптерінің ескерілуі|         |         |        |         |         |
|8.Тарихи роман және     |2        |1        |        |3        |3        |
|интерьер                |         |         |        |         |         |
|9.Тарихи романдағы      |2        |1        |        |3        |3        |
|лирикалық, батальдық    |         |         |        |         |         |
|картиналар              |         |         |        |         |         |
|10.Тарихи романдағы     |2        |1        |        |3        |3        |
|портрет жасау шеберлігі |         |         |        |         |         |
|11.Тарихи роман және    |2        |1        |        |3        |3        |
|көркем деталь           |         |         |        |         |         |
|12.Тарихи роман және    |2        |1        |        |4        |4        |
|диолог                  |         |         |        |         |         |
|13.Тарихи роман және    |2        |1        |        |4        |4        |
|монолог                 |         |         |        |         |         |
|14.Тарихи роман         |2        |1        |        |4        |4        |
|синтаксисі              |         |         |        |         |         |
|Барлығы                 |30       |15       |        |45       |45       |


      6 ОЖСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ


      Кесте 3 – ОЖСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОЖСӨЖ                                            |СӨЖ                     |
|Аудиториялық            |Аудиториядан тыс        |                        |
|1                       |2                       |3                       |
|1.   Тарихи роман стилі |1. Роман – синтетикалы  |Романның пластикалық    |
|                        |жанр, оның сыр-сипатын, |қуаты                   |
|                        |себеп-салдарын,         |                        |
|                        |түп-төркінін, дамуларын |                        |
|                        |айқындау.               |                        |
|2. Тарихи роман және    |2. Романның мәнін       |2. Стильдің көркемдік   |
|әдет-ғұрып, салт-сана   |анықтап, бел-  белестері|компоненттері           |
|                        |мен жаңа көкжиектерін   |                        |
|                        |ашу                     |                        |
|3. Тарихи роман және    |3. Халықтың қамын       |3. Қазақ тарихи         |
|тілді қолдану ерекшелігі|күйттеген үлкен         |романының тууы, дамуы   |
|                        |оқиғаларға кірісер      |                        |
|                        |алдында елдің тақта     |                        |
|                        |отырған, ел бастаған,   |                        |
|                        |қол ерткен, сөз ұстаған |                        |
|                        |жақсы-жайсаңдары бас    |                        |
|                        |қосып, пәтуа байланысып,|                        |
|                        |ант ішетін рәсімі       |                        |
|                        |қазақтарихи романдарда  |                        |
|                        |көрініс табуын ашыңыз.  |                        |
|4. Тарихи романның      |4. Ұлттық кейіпкерлердің|4. Тіл – шығарма        |
|сөздік қоры             |бет-пішіні, сыртқы      |тарихилығының өлшемі.   |
|                        |бітімі келіп тұрғанымен,|                        |
|                        |шығарманың колориті,    |                        |
|                        |бояуын айқындау.        |                        |
|5. Тарихи романдағы     |5. Адамды өмір сүруінің |5. Тарихи романда       |
|география, жаралыстану  |қайнар көзі табиғыттан  |биологиялық танымның    |
|принциптерінің ескерілуі|бөлмей, кең тынысты     |көркемдік болмысы.      |
|                        |адами әрекет-амал,      |                        |
|                        |құбылыстарды жаратылыс  |                        |
|                        |заңдылықтарымен         |                        |
|                        |сабақтастары бақылап,   |                        |
|                        |қоғамдағы               |                        |
|                        |саяси-әлеуметтік        |                        |
|                        |катаклизмдерді тереңімен|                        |
|                        |танытуға тырысқанын     |                        |
|                        |айқындау.               |                        |
|6. Тарихи роман және    |Интерьердің әлеуметтік  |Интерьер – адам         |
|интерьер                |сипаты.                 |характерін ашуда өткір  |
|                        |                        |құрал                   |
|7. Тарихи романдағы     |Ә.Әлімжановтың «Жаушы», |Батальдық картиналардың |
|география, жаралыстану  |«Махамбеттің жебесі»,   |тарихи романдардағы орны|
|принциптерінің ескерілуі|Д.Досжановтың «Жібек    |                        |
|                        |жолы» романдарының      |                        |
|                        |сипатын ашыңыз.         |                        |
|8. Тарихи роман және    |Тарихи романдарда       |Көркем портрет –        |
|интерьер                |портрет жасаудың үш     |кейіпкер психологиясын  |
|                        |түрлі: статикалық,      |берудің ең тиімді       |
|                        |живопистік,             |компоненті.             |
|                        |психологиялық формаларын|                        |
|                        |ашу.                    |                        |
|9. Тарихи романдағы     |Деталь-параллелизмдер.  |Характерді ашуға        |
|лирикалық, батальдық    |                        |детальдың қызметі.      |
|картиналар              |                        |                        |
|10. Тарихи романдағы    |Диологтың қоғамды,      |«Қан мен тер»           |
|портрет жасау шеберлігі |адамды, табиғатты жете  |романындағы монолог     |
|                        |тануға ықпалы.          |формалары.              |

      7 «ХХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚ РОМАНЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ  ҮРДІСІНІҢ  КҮНТІЗБЕЛІК
КЕСТЕСІ

      Кесте 4 – «ХХ ғасырдағы  қазақ  романы»  пәні  бойынша  оқу  үрдісінің
күнтізбелік кестесі
| Апта     |1                                                         |
|Семинар   |25                            |20                        |

Пәндер