Файл қосу
Психология тарихы пәндері
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» мамандық үшін 6М010300 - «Педагогика және психология» ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы: ___________ 30.08.2014 ж. Джумажанова Г.К., псх.ғ.к., доценті, кафедра «Педагогикалық психология» 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедра мәжілісінде «Педагогикалық психология» Хаттама № 1 «03» 09. 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ Джумажанова Г.К. 2.2 Факультеттің педагогика оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж. Төрайымы _________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № 1 «11» 09. 2014 ж. Төрайымы ________________ Искакова Г.К. 4 №2 БАСПА 11.09.2014 ж. БАСПА №1 05.09.2013 жылғы ОРНЫНА Мазмұны: 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің (модульдің)мазмұны 5. Магистранттардың өздік жұмыстарының тізімі 6. Оқу-әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету картасы 7. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Пәннің оқу-әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған пән бойынша «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» бағдарламасы 6М010300 – «Педагогика және психология» мамандығы бойынша оқитын. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған оқытушыға арналған бағдарлама «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пән бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді: 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы «08» тамыз №349 бұйрығымен бекітілген, ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты; - 6М010300 - «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 Университет стандарты «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге жалпы талаптары»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған рәсімдеме «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны». 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай, сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы курсы бүгінгі күннің талабына сай педагогика және психология мамандығы магистранттары үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста қазіргі психологияның тарихымен бүгінгі даму жағдайы, даму бағыттарының негізгі мәселелерін талдау негізінде психологиялық-педагогикалық білім беру жүйесіндегі басты тенденцияларды айқындауға бағыттай отырып, ғылымның тарихи дамуы жөніндегі нақты ғылыми- қолданбалы ақпараттар психологиялық теориялар негізінде беріледі. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» қазіргі заман талабына сай ғылыми теориялық білім берудегі оқыту мәселелерін оқып үйренуде магистранттарда педагогикалық психология аймағында өзіндік методологиялық көзқарастарын анықтау және психологиялық-педагогикалық тәжірибеде өзекті мәселелерді зерттеудің болашақтағы жолдарын анықтаудағы көзқарастарды талдауда білім мен іскерлікті қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: - «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәніне байланысты түсініктер мазмұнын; - Адам психикасының дамуы және оқыту үрдісі заңдылықтарымен принциптерінің өзара байланысын; - Қазіргі психологиялық білім беруді ұйымдастырудағы оқытудың салыстырмалы рөлін; - Барлық кезеңдер бойынша психологияның даму тарихымен жағдайының толық жүйесін; - Қазіргі психологияның методологиялық әдістерімен мақсат, міндеттерін жүйелей білуге; - Психологиялық теориялардың ғылыми алғы шарттарының қалыптасуын ашудың психологиялық негізін талдауды. 3.4. Білімді алу нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті: білу: – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің ғылыми-теориялық негіздерін, әдістерді және олардың түрлері, сонымен қатар сапаларын бағалау талаптарын; – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің зерттеу жұмысының мазмұнын; – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің мақсаты мен міндеттерін; – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің формаларын. игеру: – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің негізгі бағыттары мен принциптерін; – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің ерекшеліктерін оқып, үйренуді; – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің ғылыми-теориялық негізі; – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің ерекшеліктерін бағалау жолдары мен тәсілдерін. ұғып алу: – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің әдістемелерін; – дарынды балалармен жұмыс істеу дағдыларын; – педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын. түсіну: – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің саласындағы теориялық және қолданбалы зерттеулерді; – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің негіздерінің негізгі түсініктерін, категорияларын, механизмдерін; – «Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және тенденциясы» пәнінің даму және қалыптасуы тарихын 3.5. Пән пререквизиттері: Жалпы психология Психология тарихы пәндері. 3.6. Пән постреквизиттері: Жеке айырмашылықтардағы қазіргі психология Магистрлік жұмыстар. 3.7. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді: 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Модуль 1. «Қазіргі психологияның тарихы, күйі және тенденциялар» | |курсыныңтеориялық, практикалық–қолданбалы негіздері | |Тақырып 1. Психологиялық білімнің құрылымдық бейнесі тарихи |1 | |психология ретінде Психология пәні туралы эволюциялық түсініктер| | |психологиялық тарих ретінде. Психология тарихының дамуындағы | | |қарама-қайшы бейнелеу ретiндегi бүгiнгi психологиялық | | |мектептердiң әртүрлiлiгi. Адамзат мәдениетiнің жалпы үрдiсiндегi| | |психологияның қызметтiк қисыны. Психологиялық түсініктердің | | |туындау негіздері. | | |Тақырып 2. Психология тарихындағы ғылыми таным әдістеріне |1 | |талаптар және оның таралуы Психологиядағы жаратылыстану – | | |ғылымының әдіснамасындағы алғашқы дағдарыс ретіндегі | | |интроспективті психологиялық дағдарыс. Санадағы табиғилық | | |тәсілді сынау және ақиқат мәселесі. Пәнді зерттеу және обьектіні| | |моделдеу мәселесі. | | |Тақырып 3. Эксперимент және ғылыми психологияның қалыптасуы |1 | |Жаратылыстанудағы эксперимент және заңдылық. Зертханалық | | |эксперименттегі өзі-өзі бақылау және психотехникалық жұмыстар. | | |Өзін-өзі бақылау және «ішкі қабылдау» (Вундт). Эксперимент | | |ретінде психологияда өзін-өзі бақылауды қолдану жағдайы. | | |Өзін-өзі бақылау және интроспекция (Титченер). | | |Тақырып 4. Психологияның дербес ғылым ретіндегі қалыптасуы. |1 | |Психологияның жеке ғылымға бөлінуінің табиғи ғылыми | | |алғышарттары. Г.Гельмгольц, Э.Вебер ашылымдары. Г.Фехнердің | | |психофизика негізін қалауы. Вундтың психология пәні мен ондағы | | |эксперименттің ролі жайлы түсінігі жан дүниесі заңдары. Вундттың| | |«халық психологиясы» гуманитарлық психология бағдарламасы. И.М. | | |Сеченов психолог ретінде. Сеченовтың психологияны дамыту | | |бағдарламасы. Алғашқы психологиялық лабораториялар. | | |Тақырып 5. Орта ғасыр мен Қайта өркендеу дәуіріндегі психология |1 | |Орта ғасыр психологиясындағы материалистік идеялар Р.Бэкон, | | |В.Оккам, Д.Скотт. номиналистер мен реалистердің дау – таласы. | | |Психологияның діни философия шеңберіндегі дамуы. Түркі | | |мұсылмандық психологиясының дамуы. Ортағасырлық дәргерлер, | | |анатомдар зерттеулерінің психология үшін маңызы | | |Тақырып 6. XVII ғасырдағы Европалық психология Сананы психиканың|1 | |критерии ретінде бөлуі. Б. Спинозаның психологиялық | | |көзқарастары. Неміс эмпирикалық психологияның қалыптасуы. | | |Санасыз психика туралы түсініктер | | |Модуль 2. Психологияның тәжірибелік ғылымға айналуы. Шет | | |психологиясындағы ағымдар (бихевиоризм) | | |Тақырып 7. Психологияның дамуында психоанализ практикаға |1 | |бағытталған саласы ретінде Психоанализдің басталуының тарихи | | |алғы шарттары. Психоанализдің қалыптасуындағы З.Фрейдтің | | |тұлғалық ерекшелігі және рөлі. З.Фрейдтің концепциясындағы | | |психикалық құрылым туралы көзқарастардың дамуы. Психоанализдің | | |дамуы және еркін ассоциациялық әдіс және оның қалыптасуы үшін | | |маңыздылығы. Неофрейдизм және психоанализ шеңберіндегі | | |психотерапевтік процедуралардың даму тенденциясы. | | |Тақырып 8. Когнитивті психологияның даму тенденциясы, жағдайы, |2 | |тарихы. Таным процестеріне жалпы сипаттама және оның әртүрлі | | |деңгейдегі жетілуі. «Ес және ойлау», «түйсік және қабылдау» | | |жаратылыстанудағы хабарлардың өңделу процесінің тиімді | | |ерекшеліктері. Танымдық процестер іс-әрекеттің әр түрі ретінде. | | |Танымдық іс-әрекеттің әр түрлерінің қызметінің нәтижесі | | |ретіндегі субъективизм. Тұлға субьективтіліктің интеграторы | | |ретіндегі субъективизмнің көрінуі. | | |Тақырып 9. Психологиядағы ХІХ–ХХ ғасыр шебіндегі теориялық |1 | |тұжырымдамалар Вундт идеясының Америкада дамуы. В. Джемс. | | |Психиканы бейімделу механизмі, сананы психикалық автоматизмдер | | |туралы теориялық көзқарастар. Т.Рибоның психологиялық теориясы. | | |В.М. Бехтеровтың объективті психологияны рефлексологияны жасау | | |әрекеті. Н.Н.Лангенің эксперименттік психологиялық зерттеулері | | |мен теориялық тұжырымдамалары. | | |Тақырып 10. Психологиядағы жүйелік іс-әрекеттік тұрғының тарихи|1 | |және гносеологиялық алғышарттары Психологиядағы жүйелік | | |іс-әрекет тәсілінің қалыптасуындағы Л.С. Выготскийдің | | |мәдени-тарихи тұжырымдарының рөлі. Л.С. Выготскийдің сана мен | | |іс-әрекеттің бірлігі принципі психикалық құбылыстарды талдаудағы| | |негізгі принцип ретінде. Психологиядағы заттық принцип және даму| | |принципі іс-әрекет тәсілінің маңызды құрылымы ретінде. Іс-әрекет| | |тәсілінің түсініктілік аппараты. «Іс-әрекет» категориясының | | |мәнділігі туралы қазіргі көзқарастар | | |Тақырып 11. Сана мен тұлғаның іс-әрекеттік тұжырымдамасының |1 | |дамуы Индивидуалды сана ақиқаттар жүйесі ретінде. Әдеттегі | | |ақиқат құрылымы. Индивидуалды сананы экспериментік зерттеу | | |міндеттері. Ойлау психологиясындағы іс-әрекет тәсілінің дамуы. | | |Іс-әрекеттің жүйелік қасиеттері мен сипаттамаларының | | |өзарабайланысы. Тұлға іс-әрекет субъектісінің жүйелі | | |«жоғарысезімтал» қасиеті ретінде (А.Н. Леонтьев). | | |Модуль 3. Қазакстанның қазіргі заман тарихының | | |өзекті мәселелері | | |Тақырып 12. Психология тарихындағы ойлау мәселелері |1 | |Ерте ғасыр философиясындағы ойлау мәселесі. Ойлау мәселені шешу | | |ретінде. Ойлау мінез құлық ретінде. Когнитивті психологиядағы | | |ойлау | | |Тақырып 13. Тұлғаның қазіргі психологиялық концепциялары |1 | |К.Левиннің тұлға теориясы. Тұлға және Маслоудың психологиялық | | |концепциядағы мотивация деңгейлері. Леонтьевтің қажеттіліктер | | |және финоменологиялық және құндылық айырмашылығының концепциясы.| | |В. Франклдың тұлға теориясы. Келлидің тұлғааралық құрылым | | |концепциясы. | | |Тақырып 14. Қазақ психологиясы тарихының елеулі кезеңдері және |1 | |Қазақстандағы психологияның бүгінгі жағдайы | | |Ежелгі түрік жазбаларындағы психологиялық ойлар. 15-18 ғғ. Қазақ| | |зиялыларының психологиялық көзқарастары. 19-20 ғ. Қазақ | | |ағартушыларының психология ғылымына қосқан үлесі. Қазақстанның | | |тәуелсіз мемлекет ретінде дамуынан бастап психологиядағы | | |жетістері. | | |Барлығы |15 | |Зертханалық сабақтары | | |- |- | |Тәжірибелік/семинар сабақтары | | |№1 Тәжірибелік. Қазіргі психологияның тарихы, күйі және |2 | |тенденциялары пәнінің орны, жалпы сипаттамасы | | |№2 Тәжірибелік. Психологиялық білімнің құрылымдық бейнесі тарихи|2 | |психология ретінде | | |1. Психология тарихы өзекті мәселелермен байланысты | | |2. Психология тарихы эвалюциялық көрініс пән ретінде көрінуі | | |№3 Тәжірибелік. Ғылыи таным әдісіне қойылатын талаптар және |2 | |психология ғылымындағы өнердің жүзеге асуы | | |1. Психологияның дербес ғылымына енгізген жаратылыстану ғылымына| | |алғышарттары. | | |2. Психологияның дербес ғылым ретіндегі алғашқы кезеңдері | | |№4 Тәжірибелік. Бихевиоризмдегі ғылыми зерттеулердің бастауы мен|3 | |дамуы | | |Бихевиоризм пайда болуының алдыңғы тарихы. У.Джеймстің және Дж. | | |Дьюидің функционализмі. Р.Вудворттың “Динаикалық психологиясы” | | |және Э.Тондайктың протобихевиоризмі. | | |Бихевиористік эксперименттегі жаратылыстық-ғылыми әдіске негізгі| | |талаптарды жүзеге асыру. Бихевиористердің эксперименттік | | |мәліметтері мен теоиялық схемаларындағы қарама-қайшылық. | | |Необихевиоризмнің күйі мен дамуы. Мінез-құлықтық психотерапияның| | |қалыптасуы мен дамуы. | | |№5 Тәжірибелік. Гештальтпсихологияның басауы мен дамуы. |2 | |Тұтастылық иеясының тархи аспектідегі трансформациясы. | | |Гешталь псиоогияның ойлауды зерттеу процесіне қосқан үлесі. | | |Ойлау есептерді шешу процесі ретінде. | | |№6 Тәжірибелік. К. Левин еңбектеріндегі тұтастылық идеясының |2 | |дамуы | | |К.Левин зерттеулеріндегі зерттелетін процестердің жаратылыстық –| | |ғылыми түсініктерінің мүмкін еместігі және “классикалық емес | | |жағдаяттарды талдау мәселесі”. | | |Эксперименттік – жағдаятардың диалогтылығы мәселесі. | | |№7 Тәжірибелік. Психоанализ психологияның практикаға бағытталған|2 | |саласы ретінде | | |1. Психоанализ пайда болуының алғы шарттары | | |2. Психоаналитикалық әдістің диалогтік сипаты. | | |№8 Тәжірибелік. Когнитивті психологияның даму тенденциясы, |2 | |жағдайы, тарихы. | | |1. Таным процестеріне жалпы сипаттама және оның әртүрлі | | |деңгейдегі жетілуі. | | |2. Субъективиз танымдық әрекетің жетістігі. | | |3. Таным процесіндегі субъективизмнің проблемалары. | | |№9 Тәжірибелік. ХХ ғасыр психологиясындағы Л.С. Выготскидің |2 | |идеяларының дамуы. | | |1. Психиканың философиялық мәселесі және Экспериментальды | | |зерттеу фенонімі ретінде. | | |2. Мәдени–тарихи психологиядағы талдаудың бірлік мәселесі. | | |3. Интериоризация жаңа зерттеу технологиясының әдістемелік | | |принципі ретінде. | | |№10 Тәжірибелік. Психологиядағы жүйелік-іс-әрекеттік тұрғының |2 | |тарихи және гносеологиялық алғышарттары. | | |1.Л.С. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясының психологиядағы | | |жүйелік-іс-әрекеттік тұрғының қалыптасуындағы рөлі. | | |2. «Іс-әрекет» категориясының мәні жөніндегі қазіргі түсініктер.| | |3. Іс-әрекеттің құрылымы және іс-әрекет дамуы проблемасы. | | |№11 Тәжірибелік. Іс-әрекеттің жалпы психологиялық |2 | |тұжырымдамасының дамуы. | | |1. Іс-әрекетті талдауға қазіргі кездегі тұрғылар. Іс-әрекет | | |психологияның пәні және психология ғылымының категориясы | | |ретінде. | | |2. Іс-әрекетті психологиялық талдаудың оперативті, когнитивті | | |және интимді-тұлғалық бірліктері. | | |№12 Тәжірибелік. Сана мен тұлғаның іс-әрекеттік тұжырымдаманың |3 | |дамуы. | | |1. Жекедара сана ақиқаттар жүйесі ретінде. Жекедара сананы | | |эксперименттік зерттеу міндеттері. | | |2. Іс-әрекеттің жүйелік қасиеттері мен сипаттамаларының | | |өзарабайланысы. Тұлға іс-әрекет субъектісінің жүйелі «жоғары | | |сезімтал» қасиеті ретінде (А.Н. Леонтьев). | | |3. Тұлғаның жүйелі-құрылымдық талдау мәселесі. Тұлғалық | | |мағыналар және мағыналық құрылымдар мәселесі. | | |№13 Тәжірибелік. Танымдық процестердің жүйелік-іс-әрекеттік |2 | |талдау проблемалары. | | |1. Танымдық іс-әрекет ерекше психологиялық жүйе ретінде. | | |2. Іс-әрекет танымдық процестер жүйесінің жүйе құраушы факторы | | |ретінде. | | |3. Онтогенездегі танымдық іс-әрекет дамуының кезеңдері. | | |№14 Тәжірибелік. Іс-әрекеттік тұрғының жаңа түсіндіруші |2 | |мүмкіндіктері. | | |Түлғаның «жоғарғы нормативтік белсенділігі» жалпы және | | |әлеуметтік психологияның мәселесі ретінде. Псевдобірлескен | | |іс-әрекет жоғарғы нормативтік белсенділік көрінуінің формасы | | |ретінде. | | |2. Бірлескен іс-әрекет және оның құрылымдануы | | |Барлығы |30 | 5 БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Психология тарихы пәні және логикасы 5.2. Европа және АҚШ та 70-80 жылдардағы психологиялық мектептердің дамуы. 5.3. Психологиялық ойлардың дамуының себептеріне психологиялық талдау. 5.4. Психологиялық ойлардың негізгі кезеңдері. 5.5. И.М. Сеченова, Т.Т. Тажибаев еңбектеріндегі психологияның методологиялы негіздері. 5.6. ҚР психологиялық ғылымдар дамуының қазіргі тенденциялары 5.7. Психологиядағы Л.С. Выготский идеяларының дамуы. 5.8. Психология тарихындағы эмоция және мотивация мәселелері. 5.9. Психология ғылымының дамуына Б.М. Теплов, В.Д. Небылицин, А.В. Запорожец қосқан үлесі. 5.10. Мәскеу мен Ленинградтың психологиялық мектептерін салыстырмалы түрде талдау. 5.11. Ж. Аймауытов, Т. Тәжібаев, М. Мұқановтың Қазақстанда психология ғылымының қалыптасуындағы қосқан үлестері. 5.12. Гештальпсихология тарихы 5.13. Ежелгі Қытай ойшылдарының психологиялық идеялары 5.14. Психологиядағы функционализм 5.15. Әлеуметтік бихевиоризм. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 3 кесте |Әдебиеттер және |Экземплярлар |Магистранттардың |Қамтамасыздық | |оқу-әдістемелік құжаттар |саны |саны |пайыз | |1 |2 |3 |4 | |Ждан А.Н. История |4 |4 |62 | |психологии: от античности к| | | | |современности: Учебник. - | | | | |М., 1990 | | | | |Марциновская Т.Д. История |4 |4 |62 | |психологии: учебное пособие| | | | |для студ. вузов 4-е изд., | | | | |стереот. - М.: Академия, | | | | |2004 | | | | |Петровский А.В., Ярошевский|3 |4 |50 | |М.Г. История и теория | | | | |психологии: В 2т.: Для | | | | |студентов ВУЗов. - Р. н/Д.,| | | | |1996 | | | | |Шульц Д.П., Шульц С.Э. |2 |4 |40 | |История современной | | | | |психологии – СПб., 1998 | | | | |Изучение традиций и научных|2 |4 |42 | |школ в истории советской | | | | |психологии / под ред. А.Н. | | | | |Ждан – М., 1992 | | | | |Немов Р.С. Психология: |7 |4 |100 | |Учебник для вузов в 3-х т.-| | | | |Т.1. -М., 2001 | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. Ждан А.Н. История психологии: от античности к современности: Учебник. - М., 1999 7.1.2 Марциновская Т.Д. История психологии: учебное пособие для студ. вузов 4-е изд., стереот. - М.: Академия, 2004 7.1.3. Петровский А.В., Ярошевский М.Г. История и теория психологии: В 2 т.: Для студентов ВУЗов. - Р. н/Д., 1996 7.1.4. Шульц Д.П., Шульц С.Э. История современной психологии – СПб., 1998 7.1.5. Изучение традиций и научных школ в истории советской психологии / под ред. А.Н.Ждан – М., 1992 7.1.6. Жалпы психология /Богословский В.В. - Алматы, 1980Намазбаева Ж.И. Психология. Оқулық - Алматы, 2005, 2006 7.1.7. Немов Р.С. Психология: Учебник для вузов в 3-х т.- Т.1. -М., 2001. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. Жарықпаев, Калиев Қазақ тәлім-тәрбиесі – А., Санат, 1995 7.2.2. Донских О.А., Кочеркин А.Н. Античная философия. Мифология в зеркале рефлексии – М., 1993 7.2.3. Петровский А.В. История советской психологии. Формирование основ психологической науки. - М., 1997 7.2.4. Якунин В.Я. История психологии – М., 2001.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz