Файл қосу
Анықталған интегралды есептеу әдістері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18.37.1.1/01-2014 | |ПОӘК |05.06.2014 ж. | | |Оқытушыларға арналған |№1 басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы «математика | | | |1» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математика 1» 5В070200, 5B071100, 5B071700, 5B072400, 5B071200, 5B072700, 5B072800, 5B073200 мамандықтар үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының оқытушысы Ахметкалиева А.С. _______ «___»__________ 2014ж 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Математика және математикан оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ “____” _____________ 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М. 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №____ «____» __________ 2014ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова К.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ «____» __________ 2014 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы__________ БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ мазмұны 1. Қолданылу аймағы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы мағлұмат 4. Оқу пәнінің мазмұны 5. СӨЖ тақырыптары 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ «Математика 1» 5В070200, 5B071100, 5B071700, 5B072400, 5B071200, 5B072700, 5B072800, 5B073200 мамандықтарының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Математика 1» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді: - 5В070200, 5B071100, 5B071700, 5B072400, 5B071200, 5B072700, 5B072800, 5B073200 мамандықтары мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.367-2006 жылғы, 23.12.2005 жылы, № 779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-08.10.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 3.2. Аталмыш курстың мақсаты - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 3.3. Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу. 3.6. Курстың постреквизитері: жалпы білім беретін инженерлік пәндер мен бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер. 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтар | |Сызықтық алгебра |1 |8.1.1.-(с.35-46,71-89,48-| | | |70) | |Векторлық алгебра |1 | | |Жазықтықтағы аналитикалық|1 | | |геометрия. | | | |Кеңістіктегі аналитикалық|1 |8.1.1.- (с.2-34,167-207) | |геометрия | | | |Математикалық анализге |1 | | |кіріспе. Тізбектін шегі. | | | |Функцияның шегі. | | | |Бірінші және екінші |1 |8.1.1.- (с.2-34,167-207) | |тамаша шектер. Функцияның| | | |үзіліссіздігі. Үзіліс | | | |нүктелері және олардың | | | |түрлері. | | | |Туынды және |1 |8.1.1.-(с.208-235,256-268| |диффер-енциал. | |) | |Дифференциал-дау | | | |ережелері, таблица. | | | |Күрделі фнукцияның | | | |параметрлік және айқын | | | |емес функцияларының | | | |туындылары. | | | |Дифференциал. Жоғары |1 |8.1.1.- (с.285-294) | |ретті туындылары. | | | |Туындының геометриялық | | | |мағынасы. Лопиталь | | | |ережесі бойынша ашу. | | | |Функцияның экстремумы. |1 |8.1.1.- | |Негізгі теоремалары. | |(с.296-319,322-356) | |Функцияның ең үлкен және | | | |ең кіші мәндері | | | |Функцияны ойыс және дөнес|1 | | |аралықтарға зерттеу. Иілу| | | |нуктелері. Асимптоталар. | | | |Функцияны толық зерттеу | | | |Анықталмаған интеграл |1 |8.1.1.- (с.129-149) | |және интегралдаудың | | | |негізгі әдістері | | | |Рационал функцияны |1 | | |интегралдау. | | | |Тригонометриялық және |1 |8.1.1.- (с.150-169) | |иррационал функцияларды | | | |интегралдау. | | | |Анықталған интеграл. |1 | | |Анықталған интегралды | | | |есептеу әдістері. | | | |Анықталған интегралдың |1 | | |кейбір қолданулары. | | | |Практикалық сабақтар | |Сызықтық алгебра |2 |8.2.2.- (с.12-27) | |Векторлық алгебра |2 |8.2.2.-(60-95) | |Жазықтықтағы аналитикалық|2 |8.2.2.-(60-70) | |геометрия. | | | |Кеңістіктегі аналитикалық|2 |8.2.2.-(70-80) | |геометрия | | | |Математикалық анализге |2 |8.2.2.-(80-95) | |кіріспе. Тізбектін шегі. | | | |Функцияның шегі. | | | |Бірінші және екінші |2 |8.2.2.-(с.97-108) | |тамаша шектер. Функцияның| | | |үзіліссіздігі. Үзіліс | | | |нүктелері және олардың | | | |түрлері. | | | |Туынды және |2 | | |диффер-енциал. | |8.2.2.-(с.110-120) | |Дифференциал-дау | | | |ережелері, таблица. | | | |Күрделі фнукцияның | | | |параметрлік және айқын | | | |емес функцияларының | | | |туындылары. | | | |Дифференциал. Жоғары |2 |8.2.2.-(с.140-150) | |ретті туындылары. | | | |Туындының геометриялық | | | |мағынасы. Лопиталь | | | |ережесі бойынша ашу. | | | |Функцияның экстремумы. |2 |8.2.2.-(с.157-167) | |Негізгі теоремалары. | | | |Функцияның ең үлкен және | | | |ең кіші мәндері | | | |Функцияны ойыс және дөнес|2 |8.2.2.-(с. 167-168) | |аралықтарға зерттеу. Иілу| | | |нуктелері. Асимптоталар. | | | |Функцияны толық зерттеу | | | |Анықталмаған интеграл |2 |8.2.2.-(с. 169-170) | |және интегралдаудың | | | |негізгі әдістері | | | |Рационал функцияны |2 |8.2.2.-(с. 171-180) | |интегралдау. | | | |Тригонометриялық және |2 |8.2.2.-(с. 182-204) | |иррационал функцияларды | | | |интегралдау. | | | |Анықталған интеграл. |2 |8.2.2.-(с.230-240) | |Анықталған интегралды | | | |есептеу әдістері. | | | |Анықталған интегралдың |2 |8.2.2.-(с.241-257 | |кейбір қолданулары. | | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Матрицалар. Матрица әдісі. 5.2. Гаусс әдісі.. 5.3. Екінші ретті қисық сызықтар. 5.4..Екінші ретті беттер 5.5. Шектерді есептеі 5.6. Лопиталь ереже арқылы шектерлі есептеу. 5.7. Фукцияны толық зерттеу 6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 –Пәннің оқу әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекі|Өзіндік |Бақылау | | |ліктер |меңгеру |түрі | | | |сұрақтары | | |Дәріс |Практикалық сабақтар |Зертха| | | | | |тақырыптары |налық | | | | | | |сабақт| | | | | | |ардың | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Сызықтық алгебра | | | | | | |Векторлық алгебра | | |Векторлар, |Жазбаша | | | | | |векторларға |Ауызша | | | | | |қолданылатын | | | | | | |амалдар. | | | |Жазықтықтағы аналитикалық | | |Екі нүкте |Жазбаша | | |геометрия. | | |арқылы өтетін|Ауызша | | | | | |түзудің | | | | | | |теңдеуі, | | | | | | |бағыттаушы | | | | | | |вектор мен | | | | | | |нүкте арқылы | | | | | | |өтетін, | | | | | | |нормаль | | | | | | |векторға | | | | | | |перпендикуляр| | | | | | |және нүкте | | | | | | |арқылы өтетін| | | | | | |түзудің | | | | | | |теңдеуі, т.б.| | | |Кеңістіктегі аналитикалық | | |Жазықтықтың |Жазбаша | | |геометрия | | |теңдеуі |Ауызша | | |Математикалық анализге | | |Тізбектін |Жазбаша | | |кіріспе. Тізбектін шегі. | | |шегі |Ауызша | | |Функцияның шегі. | | | | | | |Бірінші және екінші тамаша | |Интерак|Функцияның |Жазбаша | | |шектер. Функцияның | |тивті |үзіліссіздігі|Ауызша | | |үзіліссіздігі. Үзіліс | |тақта |. Үзіліс | | | |нүктелері және олардың | | |нүктелері | | | |түрлері. | | |және олардың | | | | | | |түрлері | | | |Туынды және диффер-енциал. | | |Дифференциал-|Жазбаша | | |Дифференциал-дау ережелері, | | |дау ережелері|Ауызша | | |таблица. Күрделі фнукцияның | | | | | | |параметрлік және айқын емес | | | | | | |функцияларының туындылары. | | | | | | |Дифференциал. Жоғары ретті | | |Дифференциал |Жазбаша | | |туындылары. Туындының | | | |Ауызша | | |геометриялық мағынасы. | | | | | | |Лопиталь ережесі бойынша ашу. | | | | | | |Функцияның экстремумы. | | |Функцияның |Жазбаша | | |Негізгі теоремалары. | | |экстремумы |Ауызша | | |Функцияның ең үлкен және ең | | | | | | |кіші мәндері | | | | | | |Функцияны ойыс және дөнес | |Интерак|Функцияны |Жазбаша | | |аралықтарға зерттеу. Иілу | |тивті |зерттеу |Ауызша | | |нуктелері. Асимптоталар. | |тақта | | | | |Функцияны толық зерттеу | | | | | | |Анықталмаған интеграл және | | |Анықталған |Жазбаша | | |интегралдаудың негізгі | | |интегралдың |Ауызша | | |әдістері | | |негізгі | | | | | | |қасиеттері.Ан| | | | | | |ықталған | | | | | | |интегралды | | | | | | |интегралдау | | | | | | |әдістері | | | |Рационал функцияны | |Интерак|Рационал |Жазбаша | | |интегралдау. | |тивті |функцияны |Ауызша | | | | |тақта |интегралдау | | | |Тригонометриялық және | | |Тригонометрия|Жазбаша | | |иррационал функцияларды | | |лық және |Ауызша | | |интегралдау. | | |иррационал | | | | | | |функцияларды | | | | | | |интегралдау | | | |Анықталған интеграл. | | |Анықталған |Жазбаша | | |Анықталған интегралды есептеу | | |интегралды |Ауызша | | |әдістері. | | |есептеу | | | | | | |әдістері. | | | |Анықталған интегралдың кейбір | | |Фигураның |Жазбаша | | |қолданулары. | | |көлемін, |Ауызша | | | | | |ауданын | | | | | | |есептеуде | | | | | | |қолданылуы | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Шнейдер В. Е., Слуцкий А. И. |12 |5 |50 | |Краткий курс высшей математики, | | | | |ч. 1, 2, М. «Высшая школа», | | | | |1978. | | | | |Ефимов А. В., Демидович Б. П. |25 |5 |100 | |Сборник задач по математике, ч. | | | | |1, 2. М., «Наука», 1986 | | | | |Кузнецов Л. А. Сборник заданий |25 |5 |100 | |по высшей математике, М. «Высшая| | | | |школа», 1984. | | | | |Карасев А. И. Курс высшей |30 |5 |100 | |математики.ч.1, М. «Высшая | | | | |математика».1982.с. 12-27 | | | | |Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая |12 |5 |50 | |математика в упражнениях и | | | | |задачах. Часть 2., М., «Высшая | | | | |математика». | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz