Файл қосу

Кедендік бақылау



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
| 3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК                   |                        |
|                         |                       |ПОӘК                    |
|                         |                       |042-18-20.1.38/02-2014  |
|«Кедендік бақылау»       |№1 басылым             |                        |
|пәнінің оқу-әдістемелік  |11.09.2014ж.           |                        |
|кешені                   |                       |                        |



























                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                             « Кедендік бақылау»






                 «5В030400»- Кеден ісі мамандығына арналған


                   СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕР БАҒДАРЛАМАСЫ






































                                    Семей


                                     2014





1 ӘЗІРЛЕНДІ
Құрастырушы:
«Құқықтану» кафедрасының аға оқытушысы А.Д. Толысбаева




2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Құқықтану» кафедрасы мәжілісінде

№1 Хаттама 03.09.2014ж.
Кафедра меңгерушісінің м.а _________  А.Е. Төлепбергенова


2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу-
әдістемелік бюро мәжілісінде

                       №1 Хаттама 09.09.2014ж.

Төраға_____________С.Х.Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу- әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, ұсынылды
№1 Хаттама 11.09.2014ж.
ОӘК төрайымы_________ Г.К.Искакова


АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ








































                                   Мазмұны



      |1   |Жалпы ережелер                                                 |    |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне байланысты сағаттар        |    |
|3   |Пәнді оқып үйренуге арналған әдістемелік нұсқаулар             |    |
|4   |Курстың форматы                                                |    |
|5   | Курстың саясаты                                               |    |
|6   |Бағалау саясаты                                                |    |
|7   |Әдебиеттер                                                     |    |
|    |                                                               |    |



























































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет: Толысбаева А.Д.
Кафедра:  «Құқықтану»
Байланыс ақпараты – тел.: 36-02-23,  №1 оқу ғимараты, кабинет №604
Сабақтың өткізілу орны – №8 оқу ғимараты, 327 дәрісхана.
Кредит саны – 2
         Курстың қысқаша мазмұны:
Қазақстан Республикасының кедендік бақылау – ол мемлекеттік жалпы  міндеттік
«Кеден ісі» мамандығы  бойынша  білім  беру  стандартында  белгіленген,  заң
жоғары  оқу  орындары  мен  факультеттерінде  оқитын  студенттерге  арналған
маңызды құқық саласының бірі.
Қазақстан Республикасының кедендік бақылау пәнін  оқудың    негізгі  мақсаты
ол кеден заңдылықтары арқылы кеден ісі, кеден  саясатын  оның  ішінде  кеден
режимдерін,   кедендік  бақылауды,  кеден  салығын,  кеден  баждарын,  кеден
төлемдерін    заңдылықтарын   қолдана   отырып   Қазақстан   Республикасынан
әкетілетін және әкелінетін тауарлардан  кеден  заңдылығын  кеден  режимдерін
қолдана  отырып  тауар  айналысының  құқықтық  жағдайларын  реттеу.      Бұл
пәннен алған білім  қоғамға  қатысты  құқықтық  барлық  салаларын  зерттеуде
қажет.
2.  Кедендік бақылау курсын зерделеудің негізгі  мақсаты – қоғамда  кедендік
   құқықтық қатынастарды реттейтін құқық нормаларының маңызын, кеден  құқығы
   теориясын, кеден саясатың, кеден  заңдары  мен  кеден  құқығы  нормаларын
   қолдану тәжірибесін студенттердің игеруі үрдісі болып табылады.
3.  Кедендік бақылау  пәні курсын зерделеудің негізгі  міндеттері:
Үйрету- ҚР-нің кеден ісінің негізгі  мақсаттарың,  кеден  саясаты  мен  ісі,
кеден органдары құрылымы, кеден режимдері.
Даму жолдары- құқықтық нормативті актілерімен жұмыс істеуды үйрету.
Тәрбиелік  мақсат-  Құқықтық  мәдениетті  қалыптастыру,  тұған  елге   деген
патриоттық сезімді тәрбиелеу.
1.4 Оқытудың нәтижесі:
Студент:
      - ҚР кедендік құқығы пәнін оқу барысында  студент  кедендік  құқықтық
        нормаларының мазмұнын;
      -  алған  білімі  бойынша  кедендік  құқықтық  нормаларды  тәжірибеде
        қолдана;
      - кедендік заңдарды қолдану  ерекшеліктерін  және  тәртібін  кедендық
        құқықтық қатынастарға қолдану ерекшеліктері туралы;
      - кедендік құқықтық нормаларды  нақты  құқықтық  жағдайларға  қолдану
        және тәжірибелік талқылауды жүргізе білуі керек.
Студент:
    - кедендік құқықтың басқа құқық салаларынан ерекшелігін ажырата алуды;
    - кедендік құқықтық қатынасқа түсудің құқықтық тәртібін;
    - кедендік құқықтық жауапкершіліктің жүктелуін меңгеруі керек.
Студент:
    - кедендік шарттарға отырудың құқықтық жағдайын;
    - істерге байланысты туындайтын қатынастардың мазмұнын дұрыс түсініп;
    - кедендік нормаларды белгілі деңгейде шебер қолдануды игеруі керек.
1.5  Курс пререквизиттері:
      -  мемлекет және құқық теориясы;
      -  мемлекет және құқық жалпы тарихы;
      -  конституциялық құқық;
      -  салық
      -  кеден құқығы
1.6 Курс постреквизиттері:
        - Сыртқы экономикалық  қатынастарды құқықтық реттеу


         2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТ БӨЛІНІСІ
                                                                    №1 Кесте
|№  |Тақырып атауы         |Сағаттар                        |Әдебиеттер   |
|   |                      |ДС  |СС  |ЛС   |СОБӨЖ    |СӨЖ    |             |
|1  |2                     |3   |4   |5    |6        |7      |8            |
|1  |Қазақстан             |2   |2   |     |1        |20     | 1,2,5,7,9   |
|   |республикасының кеден |    |    |     |         |       |             |
|   |шекарасынан           |    |    |     |         |       |             |
|   |өткізілетін тауарлар  |    |    |     |         |       |             |
|   |мен  көлік            |    |    |     |         |       |             |
|   |құралдарының кедендік |    |    |     |         |       |             |
|   |бақылауы мен кедендік |    |    |     |         |       |             |
|   |рәсімдеуін жүргізуге  |    |    |     |         |       |             |
|   |арналған негізгі      |    |    |     |         |       |             |
|   |ұйымдастырушылық      |    |    |     |         |       |             |
|   |қағидалары            |    |    |     |         |       |             |
|2  |Кедендік бақылаудың   |1   |1   |     |1        |       |1,2,5,9,11   |
|   |нысандары.            |    |    |     |         |       |             |
|3  |Кедендік режимдерді   |2   |2   |     |2        |       |1,2,3,5      |
|   |қолданудың шарттары.  |    |    |     |         |       |             |
|4  |Тауарлар мен көлік    |1   |1   |     |1        |       |1,6,9,13     |
|   |құралдарын кедендік   |    |    |     |         |       |             |
|   |рәсімдеуінде          |    |    |     |         |       |             |
|   |қолданатын басты құжат|    |    |     |         |       |             |
|   |– жүктің кедендік     |    |    |     |         |       |             |
|   |декларациясы (жкд)    |    |    |     |         |       |             |
|5  |жеке тұлғалардың      |1   |1   |     |2        |       |1,2,6,8,11,12|
|   |тауарлар мен көлік    |    |    |     |         |       |,13          |
|   |құралдарын кедендік   |    |    |     |         |       |             |
|   |шекарадан өткізу      |    |    |     |         |       |             |
|   |кезіндегі кедендік    |    |    |     |         |       |             |
|   |рәсімдеу мен кедендік |    |    |     |         |       |             |
|   |бақыла                |    |    |     |         |       |             |
|6  |Әртүрлі көлік         |1   |1   |     |2        |       |1,2,5,6,8,10,|
|   |түрлерімен тасымалдау |    |    |     |         |       |12           |
|   |кезіндегі кедендік    |    |    |     |         |       |             |
|   |бақылаудың            |    |    |     |         |       |             |
|   |ерекшеліктері         |    |    |     |         |       |             |
|7  |Кедендік бақылаудың   |1   |1   |     |1        |       |1,8,10       |
|   |техникалық құралдары  |    |    |     |         |       |             |
|8  |Кедендік бақылау      |1   |1   |     |2        |25     |1,2,4,6,11   |
|   |мақсаттарында кедендік|    |    |     |         |       |             |
|   |сараптаманы жүргізу   |    |    |     |         |       |             |
|9  |Тәуелсіз  мемлекеттер |1   |1   |     |2        |       |1,3,5        |
|   |достастығы аясындағы  |    |    |     |         |       |             |
|   |сыртқы экономикалық   |    |    |     |         |       |             |
|   |қызметтің тауарлық    |    |    |     |         |       |             |
|   |номенклатурасы (тмд   |    |    |     |         |       |             |
|   |сэқ тн)               |    |    |     |         |       |             |
|10 | Сыртқы экономикалық  |2   |2   |     |1        |45     |1,4,7        |
|   |қызметті (сэқ)        |    |    |     |         |       |             |
|   |кедендік-тарифтік     |    |    |     |         |       |             |
|   |реттеу                |    |    |     |         |       |             |
|11 |Тауарлардың кедендік  |2   |2   |     |         |       |1,2,5,9      |
|   |құны және оларды      |    |    |     |         |       |             |
|   |айқындау әдістері     |    |    |     |         |       |             |


      3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
           Семинар сабақтарын өткізуге арналған әдістемелік нұсқау
      «Қазақстан Республикасының  кедендік  бақылау»  пәні  бойынша  семинар
сабақтары құқықтық білімді нығайтудың негізгі жолы болып  табылады.  Семинар
сабағында студент тақырып  бойынша  берілген  сұрақтарға  жауап  тауып  қана
қоймай оны қорытып дұрыс жеткізе  білуі  қажет.  Семинар  сабағында  студент
өзінің  дәріс  сабағында   алған  білім  деңгейін  тереңдетуге,   талқыланып
отырған тақырыпқа  қатысты  өзінің  көзқарасын  білдіруге  мүмкіндік  алады.
Семинар сабағына дайындалу барысында жаңа термин  сөздерге  мән  беріп,  оны
есте сақтауға тырысу керек.
      Студент семинар сабағына дайындалуға  ұсынылған  әдебиеттерді   мұқият
саралауы  керек  және  ол  ұсынылған  әдебиеттермен  шектеліп  қана  қоймай,
сонымен бірге өз тарапынан ізденіп баспа материалдарын да қарастыруы қажет.
      Құқықтық білім  адам  өмірінің  барлық  кезеңдеріне  қажет,  сондықтан
аталмыш пәнге деген  қызығушылықтың  болуы  студенттің  құқықтық  мәдениетін
арттыруға септігін  тигізеді.  Семинар  сабағының  басты  кеңесшісі  ол  пән
оқытушысы. Сол себепті түсініксіз сұрақтарға оқытушыдан кеңес  алып  отырған
жөн.  Семинар  сабағында  тақырыпқа  қатысты  мәселе  көтеріліп,  әр   түрлі
әдістердің қолдануымен шешіледі. Әдістер: ахуалдық  есептер  шешу,  баяндау,
пікір таластыру, ойын және  т.б.  Есептер  дегеніміз  күнделікті  өмірімізде
туындап жатқан құқықтық мән – жайлар, мәне соларға жауапты  іздеу  барысында
студент қажетті нормативті  құжатты  дұрыс  тауып,  талдауы  керек.  Жауапты
баяндау  барысында   арнайы   деректерге   сүйене   отырып,   өз   сөздеріне
дәлелдемелер келтіріп отыруы керек.  Жауап  беру  барысында  баяндап  тұрған
мәселеге тұжырым жасай алуы қажет.

       ЭССЕ ЖАЗУҒА, ПРЕЗЕНТАЦИЯ ДАЯРЛАУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
      Эссе  француз  тілінен  "essai",  ағылшын  тілінен  "essay",  "assay"-
талпыныс, жазушылық сынама, очерк; латын тілінен "exagium" – ойлау.
Эссе  философияның,  эстетиканың,  әдеби  сынның,  публицистиканың,   көркем
әдебиеттің тұрақталған, қалыптасқан тұжырымдарға жаңа қырынан қарап,  өзінше
толғап, әрі дағдыдан, әдеттен, көне соқпақтардан бөлек,  тың  болжамдар  мен
түйіндеулерге құрылатын жанры. Әдебиеттегі Эссе –  соны  пікірлерге  көбірек
мән беріліп, оқырманды ой теңізінде  жүздіретін  таңдай  қақтыратын,  өзінше
ойлап-сезіну қажеттілігін туғызатын, қаныңды қыздырып, рухани  әлеміңе  азық
сыйлайтын,  дүние  құбылыстарын  өткір  қабылдауымен  ерекшеленетін   көркем
туынды. Эссе табиғаты сыршыл сезімге, тіл бояуларының  айрықша  салтанатына,
әшекейлі композицияға құрылады. Өзгеше бітімді бұл өнер  туындысында  эссеші
интеллектуалдық байлығын, аңғарымпаздығын, жарқын,  тапқыр  ойлылығын,  өмір
саяхатындағы көрген-білетін, сезінген-түйгенін,  тәжірибелерін  жомарттықпен
жайып салады. Эссе сипатында туған туындыларға  батыл  болжамдар  мен  өткір
ұсыныстар,  пікір  жарыстырулар  мен  талас  тудыратын  жорамалдар,   ойлар,
көкейге қо-нымды, таным көкжиегін кеңейтуге қозғау саларлық  байламдар  тән.
Бұл шағын көлемді ой бөлісу, қандай болса мәселені еркін баян  ету,  дәлелді
зиятты ізденіс.  Эссе  бір  мәселе  немесе  сұрақ  бойынша  жеке  көзқарасты
білдіріп,  алдын  ала   немесе   мәселені   қанағаттанарлықтай   баяндалуына
үміттенбейді. Әдетте, эссе бір нәрсе туралы жаңа,  субъективті  рең  беретін
сөзді және философиялық, тарихи -  биографиялық,  публицистикалық,  әдеби  -
сын, ғылыми-көпшілік, баллетристикалық сипатта болуы мүмкін.
      Презентация—  жаңа  бір  нәрсені,  жаңа  ғана  пайда  болған,  жаңадан
құрылған жағдайды  қоғамдық елестету. Ақпаратты  елестетудің,  берудің  жаңа
тәсілі, жаңа формасы. Презентацияның түрлерінің  бірі  мультимедиялық,  яғни
бір файлда жинақталған слайдтар  жинағы.  Презентация  жоба  туралы  қысқаша
немесе шағын әңгіме түрінде де болады. Студент презентация  арқылы  берілген
ұғымды топтап,  шағын  түрде  жеткізуі  керек.  Презентация  арқылы  студент
өзінің фантазиясы, креативті ойы,  терең  білім  деңгейі  арқылы  көзқарасын
ортаға салады.

      4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
      Курс   дәріс,  семинар  сабақтарынан,  студенттің  өздік  жұмыстарынан
тұрады. Пәнді  толық  игеру  мақсатында  студентке  оқытушыдан  кеңес  алуға
арнайы сағаттар бөлінген. Шентік бақылау  студенттің  білімін  аттестациялау
үшін беріледі. Шептік бақылау нысаны тест түрінде болуы мүмкін.


      5 ПӘННІҢ САЯСАТЫ:
• Сабақтарға уақытында келу;
    • сабақ үстінде басқа істермен шұғылданбау, ұялы телефонды өшіріп қою;
    • себепсіз сабақтан қалмау, ауырған жағдайда  дәрігерләк анықтама әкелу;
    • босатқан сабақтарды оқытушы белгілеген уақытта келіп тапсыру;
    • тапсырманы орындамаған жағдайда, қорытынды  баға төмендейді;
    • оқу процессіне белсенді қатысу;
    • күнделікті сабаққа қатысу;
    • шыдамды, жауапты болу керек, курстастарымен және  оқытушылармен  жақсы
      қарым – қатынас орнату.
Талаптар: сабақ барысындағы жұмыстарға белсенді қатысу  үшін,  студенттердің
құқық  негіздері  пәніне  деген  қызығушылығы  қажет.  Барлық  тапсырмаларды
уақытында орындау керек. Сабақта материалды  талдау  үшін,  сұрақтар  қойып,
сын көзқарас білдіру үшін, мәселені көтеру үшін алдын  ала  дайындалып  келу
керек.
      Әрбір   сабақта    студент    қаралатын    материалдарды    талқылауға
белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы  негізінде
бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады.
           Дәріске қатыспау 0 балл деп  есептелінбейді.  Студенттің  семинар
сабағына  дайын  болмауы  -0  балл   болып   есептелінбейді   және   айыппұл
санкциялары  қолданылады.  Егер  себепті  түрде  сабақтан  қалса  және   оны
растайтын  құжаттары  мөр  басылып  расталса  онда  студент  қалған  сабағын
оқытушының уақыты бос болса тапсырмаларды  ауызша  жауап  беру  арқылы  өтей
алады.  Бірақ ескерте кететін жайт әрбір сабақты бағалау  аптасына  бір  рет
міндетті түрде электронды  журналға  қойылады.  Қойылған  бағалар  автоматты
түрде базада сақталады. Әрбір студен 1 -межелік бақылауды  яғни,  максималды
балл 270 + 30 балл дәріске қатысқаны үшін қосылады  сонда  жалпы  жиыны  300
балл, 100 пайызды деген көрсеткішті жинауы  мүмкін.   2-  межелік  бақылауда
максималды 300 балл, 100 пайыз екуінің жиыны  600  баллды  құрап  100  пайыз
деген көрсеткішке ие болады.
Төмендегі таблицада әрбір сабаққа берілетін баллдар көрсетілген.
        Студенттерге   жазбаша   жұмыстарды   орындау   барысында    Шәкәрім
университетінің  компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі
       Студенттер  Шәкәрім  университетінің  кітапханасында   жұмыс   істеп,
кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады
      Емтихан: қорытыды емтихан тест  бойынша өткізіледі.


6. Бағалау саясаты

                                                                     Кесте 2

|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |ескертулер   |
|       |                                             |баллдар|             |
|       |                                             |саны   |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|1      |1 және 7 апта бойынша барлық аудиториялық    |30     |             |
|       |сабақтарға қатысу                            |       |             |
|2      |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта   |105    |             |
|       |бойынша                                      |       |             |
|3      |Студенттің өздік жұмысы үй тапсырмасы        |70     |СӨЖ          |
|4      |Эссе (әрбір жұмысқа), Жазбаша ситуациялық    |35     |СОЖӨЖ        |
|       |жұмыс (әрбір жұмысқа), Реферат (әрбір        |       |             |
|       |жұмысқа), Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |       |             |
|5      |1-межелік бақылау                            |60     |             |
|1 ден 7 апталық оқытудың қорытынды баллдары          |300    |             |СРСП         |
|1      |8 және 15 апта бойынша барлық аудиториялық   |30     |             |
|       |сабақтарға қатысу                            |       |             |
|2      |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта   |105    |             |
|       |бойынша                                      |       |             |
|3      |СӨЖ                                          |70     |             |
|4      |СОЖӨЖ                                        |35     |             |
|5      |2-Межелік бақылау                            |60     |             |
|       |8 ден 15 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300    |             |
|Емтихадағы жалпы баллдар                             |400    |             |
|Академиялық кезеңдегі қорытынды баллдар              |1000   |             |

      7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1. Негізгі
       1. Конституция РК., 2005 г. (С изменениями и  дополнениями  на  2014
          г.)
       2. Таможенный Кодекс Республики Казахстан, 5 апреля 2003 г.
       3. Кодекс Республики Казахстан об административных  правонарушениях,
          2014г.
       4. Уголовный  Кодекс  Республики  Казахстан,  2007(С  изменениями  и
          дополнениями на 2014 г.)
       5.  Кодекс  о  налогахи  других  обязательных  платежах   в   бюджет
          (Налоговый Кодекс), (С изменениями и дополнениями на 2014 г.)
7.2. Қосымша әдебиеттер:
   1. Алибеков  С.Т.  Казахстанское  таможенное  право  (Общая  и  Особенная
      части). Алматы, 2003.
   2. Алексеев С.С. Теория права. М., 1995.
   3. БаймахановМ.Т.и  др.  Становление  суверенитета  Республики  Казахстан
      (государственно-правовые проблемы). Алматы, 1994.
   4. Бюллетень нормативных актов министерств и ведомств (1995-1999).
   5.  Бизнес  и   право:   законодательные   акты   Республики   Казахстан.
      Алматы,1992.
   6. .Гребенщикова Л.В. и  др.  Таможенное  законодательство  Казахстана  и
      международные таможенные конвенции. Алматы, 1996.
   7.   Законодательство   Республики   Казахстан   о    внешнеэкономической
      деятельности/ Сост. Р. Баймурзаева, Л.Аносова. Алматы,1996.
   8. Комментарий к Закону  Республики  Казахстан  «Об  оперативно-розыскной
      деятельности». Алматы, 1998.
   9. Международные договоры, ратифицированные Республикой Казахстан в сфере
      таможенного законодательства: Сб. межд. актов/ Сост. Э.Б. Мухамеджанов
      и др. Алматы,1998.
  10. .Назарбаев Н.А. Казахстан-2030. Процветание, безопасность и  улучшение
      благосостояния   всех   казахстанцев:   Послание   Президента   народу
      Казахстана. Алматы,1997.
  11.  Сарсеков  Б.  Контрабанда  наркотиков  в  РК:  проблемы  и  пути   их
      преодоления. Алматы, 1998.
  12.   Сарсембаев   М.А.   Правовое    регулирование    внешнеэкономической
      деятельности. Алматы,2005.
  13. Сарсембаев М.А. Международно-правовые отношения государств Центральной
      Азии и Казахстана. Алматы, 1995 .
  14.  Сборник  нормативных  актов  по  адмиистративному  праву   Республики
      Казахстан. Алматы, 2007.
  15.  Тленчиева  Г.Д.  Проблемы  борьбы  с  экономической  преступностью  в
      Казахстане. Алматы,1996.
  16. Угаров Б.М. Международная борьба с контрабандой. М.,1981.
  17. Худяков А.И. Финансовое право Республики Казахстан. Алматы, 2002.
  18. Худяков А.И. Налоговое право Республики Казахстан. Алматы, 2002.



|                                                                           |

Пәндер