Файл қосу
Курс постреквизиты
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-16.1.69./01-20| | | |14 | |«Кәсіби қазақ тілі» пәнінің |Баспа № 1 11.09.2014ж. | | |оқу-әдістемелік кешеніоқытушыға | | | |арналған | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «КӘСІБИ ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының оқытушысы М.Тезекбаева “__05__” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_05_»___09_____ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_09_»____09____ 2014 жыл ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_11_»____09____ 2014 жыл ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4. №1 басылым 11.09.2014ж. Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Сабақ түрлері бойынша пән мазмұны және сағаттардың бөлінуі 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағаны қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәлімет Тезекбаева Мадина Жумабековна «Психология» кафедрасы Байланыс ақпараты – тел. 35-93-89, №1 бас ғимарат, Ауд.№ 1212 Сабақтың өткізілу орны –№ 1204 аудитория Пән бойынша кредит саны – 2 1.2 Пән мазмұнына қысқаша сипаттама: Курс «Кәсіби қазақ тілі» «5В050300» - «Психология» мамандығындағы студенттерді даярлауда жоғары маңызға ие. Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының дамуы және сапалы өзгеруіне байланысты қазақ тілі әлеуметтік- экономикалық, ғылыми-техникалық және қоғамның мәдени дамуында орны ерекше. Осыған байланысты кәсіби қазақ тілді меңгеру қажеттілігі мамандар арасында өсуі, келесідей міндеттерді жүктейді: ең біріншіден кадрларды даярлау жүйесін жетілдіру, білім жүйесіндегі өзгерістерге және жаңа технологиялық оқу үлгілерінің енуіне байланысты қазақ тілі мәртебесін қажет деңгейге жеткізу. Курс «Кәсіби қазақ тілі» өзінің зерттеу обьектісі ретінде қазақ тіліндегі ауызша және жазбаша ғылыми сөйлемдер, сонымен қатар грамматика, фонетика, мамандыққа қатысты текстерді оқу жатады. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты – маманда коммуникативті компетенцианы қалыптастыру,қазақ тілі негізінде кәсіби іс-әрекеттегі өзекті мәселелерді шешу. 1.4 Пәнді оқытудағы негізгі мәселер: - психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік дисциплиналардағы түсініктер мен терминологиялар жүйесін қамту; - тілдік деңгейдің прагматикалық бірлігіне ие болу; - мамандық бойынша энциклопедиялық және интеллектуалды-мәдени ақпараттармен білімін толықтыру; - мамандық бойынша оқу - ғылыми жұмыстарын жазуды және қорғауды дамыту; - студенттердің іскерлік және оқу - ғылыми тілінің диалогиялық/монологиялық, ауызша/ жазбаша формаларын дамыту; 1.5. Оқыту нәтижелері: Студент пәнді оқу нәтижесінде келесілерді білуі қажет: - Қазқстанның әлеуметтік - мәдени шарттары мен қазақ тілінің функциялануының ерекшелігі; - қатысушылардың тілдік коммуникацияның сферасы, қарым-қатынас жағдайлары, әлеуметтік және мәртебелік рөлдері; - тілдік жүйе және лексико-грамматикалық деңгейдегі стилистикалық қайнар көздер; - іскерлік қатынастағы тілдік ерекшелік (ресми түрде қарым - қатынасқа түсу, өтініш, қарсылық, келісім/келіспеушілік, алғыс, құттықтау кезіндегі ережелер және этикет формалары). Білу керек: - қажет коммуникативті интенция мен тапсырмаларды анықтау: - дұрыс коммуникацияға түсу мақсатында стратегия құра білу; - кәсіби әрекетке байланысты ғылыми, іскерлік, публицистика тақырыбындағы мәтіндер мен ескертпеулерді дұрыс өңдей білу; - ресми және жартылай ресми кәсіби сұхбаттар жүргізу/ келіссөздер қазақ тілінің этикалық ережелеріне сай болуы тиіс. - ғылыми - зерттеу жұмыстарын көрсетілген стандарттарға сәйкес дұрыс ұйымдастыра білу/ кәсіби және іскерлік іс - қағаздар. 1.6 Курс пререквизиты: 2,3 курстарда орыс тілі, жалпы психология, даму психологиясы, эксперименталды психология. 1.7 Курс постреквизиты: Педагогика тарихы, этнопедагогика, этнопсихология, педагогикалық колледждегі мамандану практикасы. 1.8 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді: Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредиты | | | |Практ. |СӨЖ | |1 |2 |3 |5 | |1 |Кәсіби іс - әрекет және психолог |2 |5 | | |коммуникациясы. Кәсіби әрекет сферасы. | | | |2 |Профессионализм, кәсіби тіл (психология |4 |5 | | |мамандығына байланысты). Әңгімелеушілердің | | | | |әлеуметтік мәртебесі (басқарушы – қол | | | | |астындағылар, қызметкер - клиент , мәртебелері| | | | |тең), қарым - қатынасқа түсушілердің | | | | |әлеуметтік рөлі. | | | |3 |Ғылыми тіл маманның кәсіби мәдениетінің |4 |5 | | |құрамдас бөлігі ретінде. Мамандық бойынша | | | | |мәтіндермен жұмыс: оқуы, мәтіндегі | | | | |терминологияға түсінік, мәтінге стилистикалық | | | | |анализ, мәтінді толықтай талдау, мәтінге | | | | |орфографиялық және пунктуационалдық анализ, | | | | |реферат құру. | | | |4 |Тілдік деңгейдің прагматикалық бірлігі – |4 |5 | | |сөздер, сөйлемдер, мәтін. Эмоционалды - | | | | |экспрессивті және стилистикалық сөздер. | | | | |Ғылыми, ресми, публицистикалық стильдегі | | | | |мәтіндер. | | | | |Тілдік деңгейдің прагматикалық бірлігі - | | | | |сөздер,сөйлеу(психолог),пікір, дискурс. | | | | |Қарым - қатынас стилі – ресми, жартылай ресми,| | | | |ресми емес. Коммуникативті жағдайлар(мамандық | | | | |негізінде) | | | |5 | «Психолог мамандығы» «Жоғары оқу орны» |2 |5 | | |тақырыбындағы терминологиялық минимумдар. | | | |6 |«Психологиялық ғылымдар негізі», «мамандық |2 |5 | | |негізі» тақырыбында терминологиялық | | | | |минимумдар. | | | |7 |«Психология тарихы» тақырыбында минимумдар: | |5 | | |әртүрлі кезеңдегі мамандықтың дамуы, қазіргі | | | | |уақыттағы мамандық, жаңа технологиялар. | | | |8 |Қызметтік іс - қағаздардың түрлері – ішкі және|2 |5 | | |сыртқы; тізбектелген, жоспарлы,ғылыми, | | | | |қорытындылар. Қаулы. Шешімі.Бұйрық. | | | | |Өкім.Нұсқау(указание). Акт.Анықтама. Өтініш. | | | |9 |Ресми хаттар - іскерлік және коммерциялық. |3 |5 | | |Коммерциялық корреспонденцияның түрлері - | | | | |коммерциялық өтініш, өтінішке жауап, ұсыныс - | | | | |хаттар(оферта), ұсынысқа жауап, рекламация, | | | | |рекламацияға жауап, жарнама - ақпараттық | | | | |хаттар. Іс - қағаздар стилі - тілдік | | | | |формулалар, іс - қағаздағы тәртіп (этикет). | | | |10 |Құқықтық іс - қағаздар. Қаржылық қағаздар. |2 |5 | | |Контракт, келісім, меморандум, келіссөз. | | | | |Презентация. Резюме. Жарнама. Ұсынушы хаттар. | | | |11 |Ғылыми және арнайы технологиялар. Ақпараттық -|2 |5 | | |коммуникативті технологиялар. | | | | 12 |Маманның сөйлеу ерекшелігі. Маманның мәдени |3 | | | |сөйлеуі. Анықталған кәсіби ортадағы адамның | | | | |дресс-коды. | | | |Нәтиже : |30 |60 | |90с. | | | ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР ПЕРЕЧЕНЬ ТЕМ ДЛЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ ОБУЧАЮЩИХСЯ: 3. КУРС ФОРМАТЫ 4. КУРС САЯСАТЫ Политика академического поведения и этики преподавателя и студентов должна соответствовать правилам внутреннего распорядка университета. Необходимо принимать активное участие в учебном процессе (постановка вопросов по изучаемому учебному материалу и предоставление взвешенных и логичных ответов, своих собственных наблюдений является важным для обучения). Уважительно относиться к преподавателю и однокурсникам. Когда говорит преподаватель, разговоры вслух не допускаются, после второго предупреждения студент удаляется из аудитории. Не пропускать занятия (в случае болезни или по другой уважительной причине необходимо предоставить справку), пропущенные занятия отрабатывать в определенное преподавателем время. Не опаздывать на занятия (возможно опоздание до 5 минут, в противном случае студент не допускается к занятию. Объективную причину опоздания или пропуска необходимо сообщить заранее). Старательно выполнять домашние задания. Своевременно сдавать подготовленные письменные материалы. Списывание во время контрольной работы, тестирования, экзамена запрещено. Обязательно посещение консультаций преподавателя. Сотовые телефоны во время занятий должны быть отключены. Жевать жевательную резинку во время занятий запрещено. 5. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескертпе | | | |ұпай | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 – 7 –ші аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу | | | |2 | | | | |… | | | | |7 |1-ші межелік бақылау | | | |1-7-ші аптадағы оқудың нәтижесі бойынша |300 | | |ұпайлар қорытындысы | | | |8 |8 – 15 –ші аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу | | | |10 | | | | |… | | | | |15 |2-ші межелік бақылау | | | |8-15-ші аптадағы оқудың нәтижесі бойынша |300 | | |ұпайлар қорытындысы | | | |Емтиханға берілетін ұпай |400 | | |Академиялық кезеңге берілетін ұпай |1000 | | 7 ЛИТЕРАТУРА 7.1 Негізгі әдебиет: 7.1.1 Жұмабаева З.Е. Мемлекеттік кәсіби қазақ тілі дидактикасы. (Құқықтану мамандықтарына арналған оқу құралы.). Павлодар, 2010 ж. 7.1.2 Оразбаева Ф., т.б. Кәсіби қазақ тілі. (Дәрігер мамандарына арналған оқу құралы). Алматы, 2007 ж. 7.1.3 Қожабаева Қ. Кәсіби қазақ тілі.(автомобильді жөндеу және оған техникалы қызмет көрсету мамандарына арналған оқу құралы.). Астана, 2010ж. 7.1.4 Ақжанова А., Өтегенова Қ. Кәсіби қазақ тілі. (Экономика, бухгалтерлік есеп және аудит мамандарына арналған оқу құралы.) Астана, 2010ж. 7.1.5 Төлеуп М.М. Кәсіби бағытталған тілде сөйлеу біліктілігін дамыту: оқу құралы. Алматы, 2005ж. 7.2 Қосымша әдебиет: Мұхамадиева Н.Қ. «Іскерлік қазақ тілі». Астана, 2007 ж. 7.2.1 Ақанова Д.Х. және т.б. «Ресми-іскери қазақ тілі». Алматы, 2006ж. 7.2.2 Дүйсенбекова Л. «Іс-қағаздарын жүргізу». Алматы, 2001ж. 7.2.3 Камешева Г. және т.б. «Қазақ тілі». Астана, 2004ж. 7.2.4 Зейнулина А. Ф., Балпанов Н.М.. Іскери- кәсіби қазақ тілі.- Павлодар, 2007ж. 7.2.5 Сөз сарасы. Қазақ тілінің ресми-іскери стилі бойын. әдістем. құрал. Астана, 2009ж. 7.2.6 Өмірзақ Т., СансызбайӘ. Қазақ тілі. IV деңгей. Астана, 2006ж. 7.2.7 Зейнуллина А.Ф., Жұмабаева З.Е., Шаһарман А.П., ПазылӘ.Қ. Іскери- кәсіби қазақ тілі: практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқау. Павлодар, 2009ж. 7.2.8 Қазақстан Республикасының «Тіл туралы Заңы» (2000 жылдың 13 наурызында шыққан Заң бойынша) 7.2.9 Қазақ тілінің орфографиялық сөздігі. – Алматы: Қазақстан, 2001 7.2.10 Кеңесбаев І. Қазақ тілінің фразеолог.сөздігі. –Алматы 1997 7.2.11 Қазақша-орысша сөздік /50 мыңға жуық сөз /Редакциясын басқарған Р.Ғ. Сыздықова., 24. Хұсайын К.Ш.. – Алматы: Дайк – Пресс, 2002г. 7.2.12 Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі /10 томдық/. – Алматы, 1986
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz