Файл қосу
Психологиялық - педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.30-/2013 |
| ПОӘК «Педагогикалық диагностика» |____2013 жылғы | |
|пәнінің оқытушыға арналған жұмыс |№ 2 басылым | |
|бағдарламасы | | |
«Педагогикалық диагностика» пәні
5В010200 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013ж
1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы: 28.08.2013
Кабдуалиева А.Ж. педагогика кафедрасының аға оқытушысы, педагогика
ғылымдарының магистрі ___________________
Рахымбердиева А.В. педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика
ғылымдарының магистрі___________________
2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1 04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі: ______________ Джанбубекова М.З.
2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1 05. 09.2013ж.
Төрайымы: ________________________ Ахметова Т.Ш.
3. Бекітілді
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама № 1 18.09.2013ж.
ОӘК төрайымы: ___________________ Искакова Г.К.
1
2 Мазмұны
|1 Қолданыс аясы |Бет 4 |
|2 Нормативтік сілтемелер |Бет 4 |
|3 Жалпы ережелер |Бет 4-5 |
|4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) |Бет 6-7 |
|5 Студенттің өздік жұмысының |Бет 7 |
|тақырыптары | |
|6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Бет 7-8 |
|7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен |Бет 8-9 |
|қамтамасыз етілу картасы | |
|8 Әдебиеттер |бет9 |
1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
«Педагогикалық диагностика» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына
кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010200– Бастауышта
оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы студенттеріне арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы «Педагогикалық диагностика» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс
бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- 5В010200– Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығының
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета «Общие требования к разработке и
оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»;
- ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура «Структура и содержание
учебно-методических комплексов дисциплин».
- МР 042-1.01-2013 «Методические рекомендации по разработке и оформлению
учебной программы дисциплины»
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
«Педагогикалық диагностика» курсы студенттерге мектеп жасындағы оқушыны
және оқушылар ұжымын комплексті зерттеудің диагностикалық әдістемелерін
меңгеруге көмектесу, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі
психологиялық - педагогикалық теориялары негізінде осы процесті
ұйымдастыру, құру және жүргізуге бағытталған.
3.2 Курстың мақсаты:
-Студенттерді теориялық тұрғыда түбегейлі білім беру және студенттер бойына
психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық және практикалық ғылым
саласы ретіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады;
-Тұлғаның ғылыми-теориялық психологиялық-педагогикалық диагностиканың
негіздерін тереңдетіп меңгеруі;
-Психологиялық көмек көрсету кезіндегі жұмыстарында мамандардың практикалық
дағдыларды меңгеріп жетілдіру үшін дайындау;
-Ғылымдар жүйесіндегі кәсіби психологтардың психологиялық-педагогикалық
диагностиканың алатын орнын анықтау;
-Студенттерді психологиялық- педагогикалық диагностиканы қалыптастырудағы
психометрикалық негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету;
-Психометриканың теориялық негіздерін практикада қолдана алуға баулу;
Пәнді оқыту міндеттері:
Оқушының психологиялық даму ерекшелігін жақсы білу үшін
психологиялық-педагогикалық диагностиканың ең тиімді әдістерін қолдануды
меңгеру;
Студенттердің лекцияда алған білімдерін кеңейту және жан-жақты дамыту,
тереңдету, білімге деген құштарлығын арттыру;
Педагогикалық диагностика пәнінен алған білімдерін практика жүзінде тиімді
қолдана білу қажет;
Психологиялық-педагогикалық диагностиканың қазіргі таңдағы белгілі бір
білім беру технологияларымен таныстыру;
Жоғары кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандарттарына сәйкес, студент
тер жоғары білімді меңгеруге міндетті;
Баланың білімін тексеруде ұсынылған талаптарды, психологиялық-педагогикалық
диагностиканың әдістерін, білімдерді меңгеру;
Психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістерін анықтау және қолдана
білу, тест жүргізуді үйрену;
«Педагогикалық диагностика» пәні бойынша алған білімді практикалық
қолданбалы ғылыми зерттеу жұмыстарында өз бетінше қолдана алу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуге тиіс :
- психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін,
көпшілікке танымал әдістерді және олардың түрлері, сонымен қатар сапаларын
бағалау талаптарын;
- психологиялық-педагогикалық диагностика ғылым туралы, оның қағидалары,
міндеттері мен құрылымы;
- психологиялық-педагогикалық диагностика ғылымының категориялық
құрылымын;
- психологиялық-педагогикалық диагностиканың зерттеу әдістерін;
- тестік нормалар және норма шектері, сенімділік, жарамдылық.
- психологиялық жағдайларға талдау жасай білу;
Іскерлігі:
- әлеуметтік өмірдің түрлі аумағын ескере отырып, психологиялық-
педагогикалық диагностиканы өз бетінше жүргізу және тиімді жолдарын құрып
өңдеу; сандық-сапалық талдау, нәтижелерін интерпретациялау.
Дағдысы:
- психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістер түрлері, оларды
қолдана алу;
- психологиялық-педагогикалық диагностиканың басқа ғылымдармен байланысын
түсіну;
- психологиялық-педагогикалық диагностика бойынша білімін кәсіби
әрекетінде қолдана алуы.
3.5 Курстың пререквизиттері: педагогикагогикалық мамандыққа кіріспе, жалпы
психология, жас ерекшелік психологиясы, даму психологиясы, педагогикалық
психология, педагогика.
3.6 Пәннің постреквизиттері: ғылыми- педагогикалық зерттеу әдістемесі.
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредит |Дәріс |Тәж |ОСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Бақылау |
| | | | | | | | |форма |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |
|2 |4 |3 |30 |15 |22,5 |67,5 |135 |емтихан |
4 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
| Тақырыптардың атауы мен мазмұны |Сағат |
| |саны |
|Дәріс сабақтар |
|Педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негізі |2 |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелік негіздері.|2 |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы. |2 |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың экспериментальдық |3 |
|психологияның қойнауында қалыптасуы. | |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы. |3 |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері. |4 |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелеріне |3 |
|қойылатын талаптар. | |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың |4 |
|топтастырылуы | |
|Кіші мектеп жасындағы балаларды психологиялық – педагогикалық |4 |
|диагностикалау ерекшеліктері | |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық |3 |
|сұрақтары | |
|Тәжірибелік сабақтар |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы. |2 |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың экспериментальдық |2 |
|психологияның қойнауында қалыптасуы. | |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы. |1 |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері. |2 |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелеріне |2 |
|қойылатын талаптар. | |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың |2 |
|топтастырылуы | |
|Кіші мектеп жасындағы балаларды психологиялық – педагогикалық |2 |
|диагностикалау ерекшеліктері | |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық |2 |
|сұрақтары | |
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы.
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың экспериментальдық
психологияның қойнауында қалыптасуы.
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы.
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері.
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелеріне қойылатын
талаптар.
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың топтастырылуы
Кіші мектеп жасындағы балаларды психологиялық – педагогикалық
диагностикалау ерекшеліктері
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық сұрақтары
6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
|Дәріс сабағының |Көрнекі құралдар,|Өз бетімен |Бақылау |
|тақырыбы |плакаттар, |дайындалу |түрі |
| |лаборатория-лық |сұрақтары | |
| |стендтер | | |
|1 |4 |5 |6 |
|Педагогикалық диагностиканың |Дәріс тезисі, |Сөздіктер |Жазбаша, |
|ғылыми-теориялық негізі |сызба нұсқа |мен жұмыс |ауызша |
|Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, |
|диагностиканың әдістемелік |сызба нұсқа | |ауызша |
|негіздері. | | | |
|Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Оқулықтармен |Жазбаша, |
|диагностиканың пайда болу |сызба нұсқа, |жұмыс |ауызша |
|тарихы. |кесте | | |
|Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, |
|диагностиканың экспериментальдық|кесте | |ауызша |
|психологияның қойнауында | | | |
|қалыптасуы. | | | |
|Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша, |
|диагностиканың қазіргі жағдайы. |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша |
| |үлестірмелі |жұмыс | |
| |карточка | | |
|Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша |
|диагностиканың әдістері. |сызба нұсқа, |тапсырмалары-ме| |
| |кесте |н жұмыс | |
|Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Картотека теру |Жазбаша, |
|диагностиканың әдістемелеріне |сызба нұсқа | |ауызша |
|қойылатын талаптар. | | | |
|Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Оқулықпен жұмыс|Жазбаша, |
|диагностиканың құралдардың |кесте, сызба | |ауызша |
|топтастырылуы |нұсқа | | |
|Кіші мектеп жасындағы балаларды |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша, |
|психологиялық – педагогикалық |кесте, сызба |карточкамен |ауызша |
|диагностикалау ерекшеліктері |нұсқа |жұмыс | |
|Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Кестені толтыру|Жазбаша, |
|диагностиканың кәсіби және |кесте, сызба | |ауызша |
|этикалық сұрақтары |нұсқа | | |
7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
|Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны |Студенттердің|Қамтамасыз ету |
|атауы | |саны |пайызы |
|1 |2 |3 |4 |
|Куребаева Г.А. Бастауыш мектеп |10 |1 |100 |
|оқушыларының психологиялық- | | | |
|педагогикалық диагностикасы. | | | |
|Семей. 2004 | | | |
|Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика-|3 |1 |100 |
|СПб., 2003 | | | |
|Непомнящая Н.И. Психодиагностика|4 |1 |100 |
|личности. М. 2001. | | | |
|Немов Р.С. Психология. В т.3 - |10 |1 |100 |
|М., 2001 | | | |
|Общая психодиагностика. Под. |5 |1 |100 |
|Ред. Бодалева А.А., Столина | | | |
|В.В.- М.,-2003. | | | |
|Богданова Т.Г. Корнилова |10 |1 |100 |
|Т.В.Диагностика позновательной | | | |
|сферы ребенка. М. 1996. | | | |
|Дусавицкий А.К. Развите |3 |1 |100 |
|личности в учебной | | | |
|деятельности М. 1996. | | | |
|Зак. А. З. Диагностика видов |4 |1 |100 |
|мышления младшего школьника. | | | |
|М. 1995. | | | |
|Ингенкамп К. Педагогическая |9 |1 |100 |
|диагностика, пер. с. нем. М. | | | |
|1991. | | | |
|Овчарова Р.В. Практическая |5 |1 |100 |
|психология в начальной | | | |
|школе.М. 1996. | | | |
|Никишина В.Б. Василенко Т.Д. |2 |1 |100 |
|Психодиагностика в системе | | | |
|социальной работы. М.2000. | | | |
|Гуревич К. М. Что такое |3 |1 |100 |
|психологическая диагностика М., | | | |
|1985 | | | |
8 ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
Куребаева Г.А. Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық- педагогикалық
диагностикасы. Семей. 2004
Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика- СПб., 2003
Непомнящая Н.И. психодиагностика личности. М. 2001.
Немов Р.С. Психология. В т.3 - М., 2001
Общая психодиагностика. Под. Ред. Бодалева А.А., Столина В.В.- М.,-2003.
Богданова Т.Г. Корнилова Т.В.Диагностика позновательной сферы ребенка. М.
1996.
Дусавицкий А.К. Развите личности в учебной деятельности М. 1996.
Зак. А. З. Диагностика видов мышления младшего школьника. М. 1995.
Ингенкамп К. Педагогическая диагностика, пер. с. нем. М. 1991.
Овчарова Р.В. Практическая психология в начальной школе.М. 1996.
Никишина В.Б. Василенко Т.Д. Психодиагностика в системе социальной
работы. М.2000.
Гуревич К. М. Что такое психологическая диагностика М., 1985
Қосымша әдебиеттер:
Л.Смагулова «Оқушы тұлғасын қалыптастырудың психологиялық- педагогикалық
диагностикасы» // «Оқушы тәрбиесі», №8, 2013, 26-29бб.
М.Көшкентаева «Педагогикалық-психологиялық диагностикалау жолдары,
әдістері» // «Мектеп директоры», №5, 2004, 9-18бб.
П.Маханова «Педагогикалық диагностиканың теориялық негіздері» // «Қазақстан
педагогикалық ғылымдар академиясының Хабаршысы», №1(28), 2009, 40-45бб.
Из истории психологических тестов //Общая психодиагностика под.ред.
А.А.Бодалева, В.В.Столина -2009. Миникес А.В. Деловое общение. М, 1994.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz