Файл қосу

Психологиялық - педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы



|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3-деңгейлі  СМЖ құжаты                 |ПОӘК            |ПОӘК  042-18.30-/2013 |
|  ПОӘК  «Педагогикалық диагностика»    |____2013 жылғы  |                      |
|пәнінің оқытушыға  арналған  жұмыс     |№  2 басылым    |                      |
|бағдарламасы                           |                |                      |












                      «Педагогикалық диагностика» пәні

      5В010200 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                                        СЕМЕЙ
                                                           2013ж
1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013
Кабдуалиева А.Ж. педагогика  кафедрасының аға оқытушысы, педагогика
ғылымдарының магистрі ___________________
Рахымбердиева А.В. педагогика  кафедрасының оқытушысы, педагогика
ғылымдарының магистрі___________________

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1    04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі: ______________ Джанбубекова М.З.

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1     05. 09.2013ж.
Төрайымы: ________________________ Ахметова Т.Ш.

3. Бекітілді
Семей  қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің   Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама № 1     18.09.2013ж.
ОӘК төрайымы:  ___________________ Искакова Г.К.













                                      1












                                  2 Мазмұны


|1 Қолданыс аясы                     |Бет  4                              |
|2 Нормативтік сілтемелер            |Бет 4                               |
|3 Жалпы ережелер                    |Бет 4-5                             |
|4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)      |Бет 6-7                             |
|5 Студенттің  өздік жұмысының       |Бет 7                               |
|тақырыптары                         |                                    |
|6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы    |Бет 7-8                             |
|7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен     |Бет 8-9                             |
|қамтамасыз етілу картасы            |                                    |
|8 Әдебиеттер                        |бет9                                |




























1 ҚОЛДАНЫС  АЯСЫ
«Педагогикалық  диагностика»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің   құрамына
кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс  бағдарламасы  5В010200–  Бастауышта
оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы   «Педагогикалық   диагностика»   пәнінің   оқытушыға   арналған   жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
-  5В010200–  Бастауышта  оқыту  педагогикасы  мен  әдістемесі  мамандығының
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета «Общие требования к  разработке  и
оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»;
- ДП  042-1.01-2013  Документированная  процедура  «Структура  и  содержание
учебно-методических комплексов дисциплин».
- МР 042-1.01-2013 «Методические рекомендации по  разработке   и  оформлению
учебной программы дисциплины»

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
«Педагогикалық диагностика» курсы  студенттерге   мектеп  жасындағы  оқушыны
және оқушылар  ұжымын  комплексті  зерттеудің  диагностикалық  әдістемелерін
меңгеруге   көмектесу,   тұлғаны   дамыту   мен   тәрбиелеудің   осы   күнгі
психологиялық   -   педагогикалық   теориялары   негізінде   осы    процесті
ұйымдастыру, құру және жүргізуге бағытталған.
3.2 Курстың  мақсаты:
-Студенттерді теориялық тұрғыда түбегейлі білім беру және студенттер  бойына
психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық және практикалық  ғылым
саласы ретіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады;
-Тұлғаның   ғылыми-теориялық   психологиялық-педагогикалық    диагностиканың
негіздерін тереңдетіп меңгеруі;
-Психологиялық көмек көрсету кезіндегі жұмыстарында мамандардың  практикалық
дағдыларды меңгеріп жетілдіру үшін дайындау;
-Ғылымдар  жүйесіндегі  кәсіби  психологтардың   психологиялық-педагогикалық
диагностиканың алатын орнын анықтау;
-Студенттерді психологиялық-  педагогикалық  диагностиканы  қалыптастырудағы
психометрикалық негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету;
-Психометриканың теориялық негіздерін практикада қолдана алуға баулу;
   Пәнді оқыту міндеттері:
Оқушының    психологиялық    даму    ерекшелігін     жақсы     білу     үшін
психологиялық-педагогикалық диагностиканың  ең  тиімді  әдістерін  қолдануды
меңгеру;
Студенттердің лекцияда  алған  білімдерін  кеңейту  және  жан-жақты  дамыту,
тереңдету, білімге деген құштарлығын арттыру;
Педагогикалық диагностика пәнінен алған білімдерін практика  жүзінде  тиімді
қолдана білу қажет;
Психологиялық-педагогикалық  диагностиканың  қазіргі  таңдағы  белгілі   бір
білім беру технологияларымен таныстыру;
Жоғары кәсіптік білім берудің  мемлекеттік  стандарттарына  сәйкес,  студент
тер жоғары білімді меңгеруге міндетті;
Баланың білімін тексеруде ұсынылған талаптарды,  психологиялық-педагогикалық
диагностиканың әдістерін, білімдерді  меңгеру;
Психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістерін  анықтау  және  қолдана
білу, тест жүргізуді үйрену;
«Педагогикалық  диагностика»  пәні   бойынша   алған   білімді   практикалық
қолданбалы ғылыми зерттеу жұмыстарында өз бетінше қолдана алу.
     Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуге тиіс :
- психологиялық-педагогикалық  диагностиканың  ғылыми-теориялық  негіздерін,
көпшілікке танымал  әдістерді және олардың түрлері, сонымен қатар  сапаларын
бағалау талаптарын;
- психологиялық-педагогикалық диагностика  ғылым  туралы,  оның  қағидалары,
міндеттері мен құрылымы;
-    психологиялық-педагогикалық    диагностика    ғылымының    категориялық
құрылымын;
-  психологиялық-педагогикалық диагностиканың зерттеу әдістерін;
- тестік нормалар және норма шектері, сенімділік, жарамдылық.
-  психологиялық жағдайларға талдау жасай білу;
Іскерлігі:
-  әлеуметтік  өмірдің   түрлі   аумағын   ескере   отырып,   психологиялық-
педагогикалық диагностиканы өз бетінше жүргізу және  тиімді  жолдарын  құрып
өңдеу; сандық-сапалық талдау, нәтижелерін интерпретациялау.
Дағдысы:
-  психологиялық-педагогикалық  диагностиканың   әдістер   түрлері,   оларды
қолдана алу;
-  психологиялық-педагогикалық диагностиканың басқа  ғылымдармен  байланысын
түсіну;
-    психологиялық-педагогикалық   диагностика   бойынша   білімін    кәсіби
әрекетінде қолдана алуы.
3.5 Курстың пререквизиттері:  педагогикагогикалық мамандыққа кіріспе,  жалпы
психология, жас ерекшелік  психологиясы,  даму  психологиясы,  педагогикалық
психология, педагогика.
3.6 Пәннің постреквизиттері: ғылыми- педагогикалық зерттеу әдістемесі.
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
|Курс  |Семестр  |Кредит |Дәріс |Тәж  |ОСӨЖ   |СӨЖ    |Барлығы  |Бақылау  |
|      |         |       |      |     |       |       |         |форма    |
|1     |2        |3      |4     |5    |6      |7      |8        |9        |
|2     |4        |3      |30    |15   |22,5   |67,5   |135      |емтихан  |

4 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
|          Тақырыптардың атауы мен мазмұны                          |Сағат   |
|                                                                   |саны    |
|Дәріс сабақтар                                                              |
|Педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негізі               |2       |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелік негіздері.|2       |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы.    |2       |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың экспериментальдық     |3       |
|психологияның  қойнауында  қалыптасуы.                             |        |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы.      |3       |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері.             |4       |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелеріне        |3       |
|қойылатын талаптар.                                                |        |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың           |4       |
|топтастырылуы                                                      |        |
|Кіші мектеп жасындағы балаларды психологиялық – педагогикалық      |4       |
|диагностикалау ерекшеліктері                                       |        |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық  |3       |
|сұрақтары                                                          |        |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы.    |2       |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың экспериментальдық     |2       |
|психологияның  қойнауында  қалыптасуы.                             |        |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы.      |1       |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері.             |2       |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелеріне        |2       |
|қойылатын талаптар.                                                |        |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың           |2       |
|топтастырылуы                                                      |        |
|Кіші мектеп жасындағы балаларды психологиялық – педагогикалық      |2       |
|диагностикалау ерекшеліктері                                       |        |
|Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық  |2       |
|сұрақтары                                                          |        |


5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы.
Психологиялық    –    педагогикалық     диагностиканың     экспериментальдық
психологияның  қойнауында  қалыптасуы.
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы.
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері.
Психологиялық  –  педагогикалық  диагностиканың   әдістемелеріне   қойылатын
талаптар.
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың топтастырылуы
Кіші   мектеп   жасындағы   балаларды    психологиялық    –    педагогикалық
диагностикалау ерекшеліктері
Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық сұрақтары

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

|Дәріс сабағының                 |Көрнекі құралдар,|Өз бетімен     |Бақылау    |
|тақырыбы                        |плакаттар,       |дайындалу      |түрі       |
|                                |лаборатория-лық  |сұрақтары      |           |
|                                |стендтер         |               |           |
|1                               |4                |5              |6          |
|Педагогикалық диагностиканың    |Дәріс тезисі,    |Сөздіктер      |Жазбаша,   |
|ғылыми-теориялық негізі         |сызба нұсқа      |мен жұмыс      |ауызша     |
|Психологиялық – педагогикалық   |Дәріс тезисі,    |               |Жазбаша,   |
|диагностиканың әдістемелік      |сызба нұсқа      |               |ауызша     |
|негіздері.                      |                 |               |           |
|Психологиялық – педагогикалық   |Дәріс тезисі,    |Оқулықтармен   |Жазбаша,   |
|диагностиканың пайда болу       |сызба нұсқа,     |жұмыс          |ауызша     |
|тарихы.                         |кесте            |               |           |
|Психологиялық – педагогикалық   |Дәріс тезисі,    |               |Жазбаша,   |
|диагностиканың экспериментальдық|кесте            |               |ауызша     |
|психологияның  қойнауында       |                 |               |           |
|қалыптасуы.                     |                 |               |           |
|Психологиялық – педагогикалық   |Дәріс тезисі,    |Үлестірмелі    |Жазбаша,   |
|диагностиканың қазіргі жағдайы. |сызба нұсқа,     |карточкамен    |ауызша     |
|                                |үлестірмелі      |жұмыс          |           |
|                                |карточка         |               |           |
|Психологиялық – педагогикалық   |Дәріс тезисі,    |Үлестірме      |Жазбаша    |
|диагностиканың әдістері.        |сызба нұсқа,     |тапсырмалары-ме|           |
|                                |кесте            |н жұмыс        |           |
|Психологиялық – педагогикалық   |Дәріс тезисі,    |Картотека теру |Жазбаша,   |
|диагностиканың әдістемелеріне   |сызба нұсқа      |               |ауызша     |
|қойылатын талаптар.             |                 |               |           |
|Психологиялық – педагогикалық   |Дәріс тезисі,    |Оқулықпен жұмыс|Жазбаша,   |
|диагностиканың құралдардың      |кесте, сызба     |               |ауызша     |
|топтастырылуы                   |нұсқа            |               |           |
|Кіші мектеп жасындағы балаларды |Дәріс тезисі,    |Үлестірме      |Жазбаша,   |
|психологиялық – педагогикалық   |кесте, сызба     |карточкамен    |ауызша     |
|диагностикалау ерекшеліктері    |нұсқа            |жұмыс          |           |
|Психологиялық – педагогикалық   |Дәріс тезисі,    |Кестені толтыру|Жазбаша,   |
|диагностиканың кәсіби және      |кесте, сызба     |               |ауызша     |
|этикалық сұрақтары              |нұсқа            |               |           |

7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ  ЕТІЛУ КАРТАСЫ

|Оқулықтардың, оқу құралдарының  |Саны        |Студенттердің|Қамтамасыз ету   |
|атауы                           |            |саны         |пайызы           |
|1                               |2           |3            |4                |
|Куребаева Г.А. Бастауыш мектеп  |10          |1            |100              |
|оқушыларының психологиялық-     |            |             |                 |
|педагогикалық диагностикасы.    |            |             |                 |
|Семей. 2004                     |            |             |                 |
|Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика-|3           |1            |100              |
|СПб., 2003                      |            |             |                 |
|Непомнящая Н.И. Психодиагностика|4           |1            |100              |
|личности. М. 2001.              |            |             |                 |
|Немов Р.С. Психология. В т.3 -  |10          |1            |100              |
|М., 2001                        |            |             |                 |
|Общая психодиагностика. Под.    |5           |1            |100              |
|Ред. Бодалева А.А., Столина     |            |             |                 |
|В.В.-  М.,-2003.                |            |             |                 |
|Богданова Т.Г. Корнилова        |10          |1            |100              |
|Т.В.Диагностика позновательной  |            |             |                 |
|сферы ребенка.   М. 1996.       |            |             |                 |
|Дусавицкий А.К. Развите         |3           |1            |100              |
|личности  в учебной             |            |             |                 |
|деятельности  М. 1996.          |            |             |                 |
|Зак. А. З.  Диагностика  видов  |4           |1            |100              |
|мышления  младшего  школьника.  |            |             |                 |
|М. 1995.                        |            |             |                 |
|Ингенкамп К. Педагогическая     |9           |1            |100              |
|диагностика,  пер. с. нем. М.   |            |             |                 |
|1991.                           |            |             |                 |
|Овчарова Р.В. Практическая      |5           |1            |100              |
|психология  в  начальной        |            |             |                 |
|школе.М. 1996.                  |            |             |                 |
|Никишина В.Б. Василенко Т.Д.    |2           |1            |100              |
|Психодиагностика  в  системе    |            |             |                 |
|социальной  работы. М.2000.     |            |             |                 |
|Гуревич К. М. Что такое         |3           |1            |100              |
|психологическая диагностика М., |            |             |                 |
|1985                            |            |             |                 |



8 ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
Куребаева Г.А. Бастауыш  мектеп  оқушыларының  психологиялық-  педагогикалық
диагностикасы. Семей. 2004
Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика-   СПб., 2003
Непомнящая Н.И. психодиагностика  личности. М. 2001.
Немов Р.С. Психология. В т.3 -    М., 2001
Общая психодиагностика. Под. Ред. Бодалева А.А., Столина В.В.-  М.,-2003.
Богданова Т.Г. Корнилова Т.В.Диагностика позновательной сферы ребенка.   М.
1996.
Дусавицкий А.К. Развите  личности  в учебной  деятельности  М. 1996.
Зак. А. З.  Диагностика  видов  мышления  младшего  школьника. М. 1995.
Ингенкамп К. Педагогическая  диагностика,  пер. с. нем. М. 1991.
Овчарова Р.В. Практическая  психология  в  начальной  школе.М. 1996.
Никишина В.Б. Василенко Т.Д. Психодиагностика  в  системе  социальной
работы. М.2000.
Гуревич К. М. Что такое психологическая диагностика М., 1985
Қосымша әдебиеттер:
Л.Смагулова «Оқушы  тұлғасын  қалыптастырудың  психологиялық-  педагогикалық
диагностикасы» // «Оқушы тәрбиесі», №8, 2013, 26-29бб.
М.Көшкентаева    «Педагогикалық-психологиялық    диагностикалау     жолдары,
әдістері» // «Мектеп директоры», №5, 2004, 9-18бб.
П.Маханова «Педагогикалық диагностиканың теориялық негіздері» //  «Қазақстан
педагогикалық ғылымдар академиясының Хабаршысы», №1(28), 2009, 40-45бб.
Из  истории  психологических  тестов   //Общая   психодиагностика   под.ред.
А.А.Бодалева, В.В.Столина -2009.  Миникес А.В. Деловое общение. М, 1994.
Пәндер