Файл қосу
Психологиялық - педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.30-/2013 | | ПОӘК «Педагогикалық диагностика» |____2013 жылғы | | |пәнінің оқытушыға арналған жұмыс |№ 2 басылым | | |бағдарламасы | | | «Педагогикалық диагностика» пәні 5В010200 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013ж 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 Кабдуалиева А.Ж. педагогика кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі ___________________ Рахымбердиева А.В. педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі___________________ 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ Джанбубекова М.З. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 05. 09.2013ж. Төрайымы: ________________________ Ахметова Т.Ш. 3. Бекітілді Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама № 1 18.09.2013ж. ОӘК төрайымы: ___________________ Искакова Г.К. 1 2 Мазмұны |1 Қолданыс аясы |Бет 4 | |2 Нормативтік сілтемелер |Бет 4 | |3 Жалпы ережелер |Бет 4-5 | |4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) |Бет 6-7 | |5 Студенттің өздік жұмысының |Бет 7 | |тақырыптары | | |6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Бет 7-8 | |7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен |Бет 8-9 | |қамтамасыз етілу картасы | | |8 Әдебиеттер |бет9 | 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Педагогикалық диагностика» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010200– Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Педагогикалық диагностика» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В010200– Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; - ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура «Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин». - МР 042-1.01-2013 «Методические рекомендации по разработке и оформлению учебной программы дисциплины» 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Педагогикалық диагностика» курсы студенттерге мектеп жасындағы оқушыны және оқушылар ұжымын комплексті зерттеудің диагностикалық әдістемелерін меңгеруге көмектесу, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі психологиялық - педагогикалық теориялары негізінде осы процесті ұйымдастыру, құру және жүргізуге бағытталған. 3.2 Курстың мақсаты: -Студенттерді теориялық тұрғыда түбегейлі білім беру және студенттер бойына психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық және практикалық ғылым саласы ретіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады; -Тұлғаның ғылыми-теориялық психологиялық-педагогикалық диагностиканың негіздерін тереңдетіп меңгеруі; -Психологиялық көмек көрсету кезіндегі жұмыстарында мамандардың практикалық дағдыларды меңгеріп жетілдіру үшін дайындау; -Ғылымдар жүйесіндегі кәсіби психологтардың психологиялық-педагогикалық диагностиканың алатын орнын анықтау; -Студенттерді психологиялық- педагогикалық диагностиканы қалыптастырудағы психометрикалық негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету; -Психометриканың теориялық негіздерін практикада қолдана алуға баулу; Пәнді оқыту міндеттері: Оқушының психологиялық даму ерекшелігін жақсы білу үшін психологиялық-педагогикалық диагностиканың ең тиімді әдістерін қолдануды меңгеру; Студенттердің лекцияда алған білімдерін кеңейту және жан-жақты дамыту, тереңдету, білімге деген құштарлығын арттыру; Педагогикалық диагностика пәнінен алған білімдерін практика жүзінде тиімді қолдана білу қажет; Психологиялық-педагогикалық диагностиканың қазіргі таңдағы белгілі бір білім беру технологияларымен таныстыру; Жоғары кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандарттарына сәйкес, студент тер жоғары білімді меңгеруге міндетті; Баланың білімін тексеруде ұсынылған талаптарды, психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістерін, білімдерді меңгеру; Психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістерін анықтау және қолдана білу, тест жүргізуді үйрену; «Педагогикалық диагностика» пәні бойынша алған білімді практикалық қолданбалы ғылыми зерттеу жұмыстарында өз бетінше қолдана алу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуге тиіс : - психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, көпшілікке танымал әдістерді және олардың түрлері, сонымен қатар сапаларын бағалау талаптарын; - психологиялық-педагогикалық диагностика ғылым туралы, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы; - психологиялық-педагогикалық диагностика ғылымының категориялық құрылымын; - психологиялық-педагогикалық диагностиканың зерттеу әдістерін; - тестік нормалар және норма шектері, сенімділік, жарамдылық. - психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; Іскерлігі: - әлеуметтік өмірдің түрлі аумағын ескере отырып, психологиялық- педагогикалық диагностиканы өз бетінше жүргізу және тиімді жолдарын құрып өңдеу; сандық-сапалық талдау, нәтижелерін интерпретациялау. Дағдысы: - психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістер түрлері, оларды қолдана алу; - психологиялық-педагогикалық диагностиканың басқа ғылымдармен байланысын түсіну; - психологиялық-педагогикалық диагностика бойынша білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5 Курстың пререквизиттері: педагогикагогикалық мамандыққа кіріспе, жалпы психология, жас ерекшелік психологиясы, даму психологиясы, педагогикалық психология, педагогика. 3.6 Пәннің постреквизиттері: ғылыми- педагогикалық зерттеу әдістемесі. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс |Тәж |ОСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Бақылау | | | | | | | | | |форма | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 | |2 |4 |3 |30 |15 |22,5 |67,5 |135 |емтихан | 4 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ | Тақырыптардың атауы мен мазмұны |Сағат | | |саны | |Дәріс сабақтар | |Педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негізі |2 | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелік негіздері.|2 | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы. |2 | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың экспериментальдық |3 | |психологияның қойнауында қалыптасуы. | | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы. |3 | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері. |4 | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелеріне |3 | |қойылатын талаптар. | | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың |4 | |топтастырылуы | | |Кіші мектеп жасындағы балаларды психологиялық – педагогикалық |4 | |диагностикалау ерекшеліктері | | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық |3 | |сұрақтары | | |Тәжірибелік сабақтар | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы. |2 | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың экспериментальдық |2 | |психологияның қойнауында қалыптасуы. | | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы. |1 | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері. |2 | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелеріне |2 | |қойылатын талаптар. | | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың |2 | |топтастырылуы | | |Кіші мектеп жасындағы балаларды психологиялық – педагогикалық |2 | |диагностикалау ерекшеліктері | | |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық |2 | |сұрақтары | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ Психологиялық – педагогикалық диагностиканың пайда болу тарихы. Психологиялық – педагогикалық диагностиканың экспериментальдық психологияның қойнауында қалыптасуы. Психологиялық – педагогикалық диагностиканың қазіргі жағдайы. Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістері. Психологиялық – педагогикалық диагностиканың әдістемелеріне қойылатын талаптар. Психологиялық – педагогикалық диагностиканың құралдардың топтастырылуы Кіші мектеп жасындағы балаларды психологиялық – педагогикалық диагностикалау ерекшеліктері Психологиялық – педагогикалық диагностиканың кәсіби және этикалық сұрақтары 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ |Дәріс сабағының |Көрнекі құралдар,|Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |плакаттар, |дайындалу |түрі | | |лаборатория-лық |сұрақтары | | | |стендтер | | | |1 |4 |5 |6 | |Педагогикалық диагностиканың |Дәріс тезисі, |Сөздіктер |Жазбаша, | |ғылыми-теориялық негізі |сызба нұсқа |мен жұмыс |ауызша | |Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, | |диагностиканың әдістемелік |сызба нұсқа | |ауызша | |негіздері. | | | | |Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Оқулықтармен |Жазбаша, | |диагностиканың пайда болу |сызба нұсқа, |жұмыс |ауызша | |тарихы. |кесте | | | |Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, | |диагностиканың экспериментальдық|кесте | |ауызша | |психологияның қойнауында | | | | |қалыптасуы. | | | | |Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша, | |диагностиканың қазіргі жағдайы. |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | | |үлестірмелі |жұмыс | | | |карточка | | | |Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша | |диагностиканың әдістері. |сызба нұсқа, |тапсырмалары-ме| | | |кесте |н жұмыс | | |Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Картотека теру |Жазбаша, | |диагностиканың әдістемелеріне |сызба нұсқа | |ауызша | |қойылатын талаптар. | | | | |Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Оқулықпен жұмыс|Жазбаша, | |диагностиканың құралдардың |кесте, сызба | |ауызша | |топтастырылуы |нұсқа | | | |Кіші мектеп жасындағы балаларды |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша, | |психологиялық – педагогикалық |кесте, сызба |карточкамен |ауызша | |диагностикалау ерекшеліктері |нұсқа |жұмыс | | |Психологиялық – педагогикалық |Дәріс тезисі, |Кестені толтыру|Жазбаша, | |диагностиканың кәсіби және |кесте, сызба | |ауызша | |этикалық сұрақтары |нұсқа | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ |Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны |Студенттердің|Қамтамасыз ету | |атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Куребаева Г.А. Бастауыш мектеп |10 |1 |100 | |оқушыларының психологиялық- | | | | |педагогикалық диагностикасы. | | | | |Семей. 2004 | | | | |Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика-|3 |1 |100 | |СПб., 2003 | | | | |Непомнящая Н.И. Психодиагностика|4 |1 |100 | |личности. М. 2001. | | | | |Немов Р.С. Психология. В т.3 - |10 |1 |100 | |М., 2001 | | | | |Общая психодиагностика. Под. |5 |1 |100 | |Ред. Бодалева А.А., Столина | | | | |В.В.- М.,-2003. | | | | |Богданова Т.Г. Корнилова |10 |1 |100 | |Т.В.Диагностика позновательной | | | | |сферы ребенка. М. 1996. | | | | |Дусавицкий А.К. Развите |3 |1 |100 | |личности в учебной | | | | |деятельности М. 1996. | | | | |Зак. А. З. Диагностика видов |4 |1 |100 | |мышления младшего школьника. | | | | |М. 1995. | | | | |Ингенкамп К. Педагогическая |9 |1 |100 | |диагностика, пер. с. нем. М. | | | | |1991. | | | | |Овчарова Р.В. Практическая |5 |1 |100 | |психология в начальной | | | | |школе.М. 1996. | | | | |Никишина В.Б. Василенко Т.Д. |2 |1 |100 | |Психодиагностика в системе | | | | |социальной работы. М.2000. | | | | |Гуревич К. М. Что такое |3 |1 |100 | |психологическая диагностика М., | | | | |1985 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: Куребаева Г.А. Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық- педагогикалық диагностикасы. Семей. 2004 Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика- СПб., 2003 Непомнящая Н.И. психодиагностика личности. М. 2001. Немов Р.С. Психология. В т.3 - М., 2001 Общая психодиагностика. Под. Ред. Бодалева А.А., Столина В.В.- М.,-2003. Богданова Т.Г. Корнилова Т.В.Диагностика позновательной сферы ребенка. М. 1996. Дусавицкий А.К. Развите личности в учебной деятельности М. 1996. Зак. А. З. Диагностика видов мышления младшего школьника. М. 1995. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика, пер. с. нем. М. 1991. Овчарова Р.В. Практическая психология в начальной школе.М. 1996. Никишина В.Б. Василенко Т.Д. Психодиагностика в системе социальной работы. М.2000. Гуревич К. М. Что такое психологическая диагностика М., 1985 Қосымша әдебиеттер: Л.Смагулова «Оқушы тұлғасын қалыптастырудың психологиялық- педагогикалық диагностикасы» // «Оқушы тәрбиесі», №8, 2013, 26-29бб. М.Көшкентаева «Педагогикалық-психологиялық диагностикалау жолдары, әдістері» // «Мектеп директоры», №5, 2004, 9-18бб. П.Маханова «Педагогикалық диагностиканың теориялық негіздері» // «Қазақстан педагогикалық ғылымдар академиясының Хабаршысы», №1(28), 2009, 40-45бб. Из истории психологических тестов //Общая психодиагностика под.ред. А.А.Бодалева, В.В.Столина -2009. Миникес А.В. Деловое общение. М, 1994.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz