Файл қосу

Зертхан сабақ алық сабақ



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                               |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК                                      |
|УНИВЕРСИТЕТІ                                                                      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты        |ПОӘК              |ПОӘК 042-18.1.32/01-2013         |
|ПОӘК                         |                  |                                 |
|«Кәсіби бағытталған шетел    |05.09.2013 жылғы  |                                 |
|тілі» пәнінен оқу-әдістемелік|№ 1 басылым       |                                 |
|материалдар                  |                  |                                 |





                       «КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ШЕТЕЛ ТІЛІ»
                       ПӘНІНЕН ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                    5В010300 «Педагогика және психология»
              5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»
                           мамандықтарына арналған

                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ























                                    СЕМЕЙ
                                    2013


                                   Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық
 психология  кафедрасының оқытушысы     ____________         Оспанова К.Ш.
 «25» тамыз 2013 ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2013 ж.

Кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.       _______________        Джумажанова Г.К.


2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2013 ж.

Төрайымы, п.ғ.к.     _________________        Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №1  «18» 09. 2013ж.

  ОӘК төрайымы,с.ғ.д.    ________________          Искакова Г.К.


4  БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

















                                   Мазмұны






      |1   |Қолданыс аясы                                                  |4   |
|2   |Нормативтік сілтемелер                                         |4   |
|3   |Жалпы ережелер                                                 |4   |
|4   |Оқу пәнінің мазмұны (модуль)                                   |6   |
|5   |СӨЖ тақырыптары                                                |7   |
|6   |Пәннің оқу-әдістемелік картасы     7                           |7-10|
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы         |10  |
|8   |Әдебиеттер                                                     |11  |





























1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

«Кәсіби бағытталған шетел тілі» пәнінің оқу-әдістемелік  кешенінің  құрамына
кіретін оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы    5В010300  «Педагогика  және
психология»  және  5В010100  «Мектепке   дейінгі   оқыту   және   тәрбиелеу»
мамандығына арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы «Кәсіби бағытталған шетел тілі» пәнінің оқытушыға  арналған  жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
    -  Нақты білім беру  деңгейінің  мемлекеттік  жалпыға  бірдей  міндетті
білім стандарты;
    -   5В010300  «Педагогика  және  психология»  және  5В010100  «Мектепке
дейінгі оқыту және тәрбиелеу»   мамандығының типтік оқу жоспары;
  - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін  әзірлеуге  және
  ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
  -  ДП  042-1.01-2013   «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
  құрылымы» құжаттық іс-жосығы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1. Пәннің қысқаша мазмұны
      Пән арқылы оқу аясында студенттердің оқу іскерліктері дамиды, оқылған
материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімдеріне сүйене отырып, түрлі жанрдағы
яғни әдеби, публицистикалық, узуальды-тәртіптік, прагматикалық ақпараттарды
іріктеп, берілген оқу стратегиясына сәйкес оқылған материалдарды анықтай
білу іскерліктері мен дағдылары қалыптасады. 
Жазу аясында студенттер берілген композициялық сөйлеу типтегі мәтіндерді
жазу іскерліктері мен жағдыларын игереді, оқылып отырған сөйлеу тақырыптары
аясында түрлі ақпарат көздерінен келіп түскен ақпаратты синтездей отырып,
бағалауды үйренеді, оқылған, тыңдалған, сонымен қатар мазмұндау логикасын
сақтай отырып, өз ойын, әлеуметтік-мәдени құндылық ерекшеліктерін, және де
оқылып отырған тілдің графиклық, орфографиялық және тыныс белгілері
ерекшеліктерін игере алады.
 3.2 Пәнді оқытудың  мақсаты:
Жаңа лексикалық және грамматикалық құбылыстары бар сөйлеу көрсеткіштерін
меңгеру нәтижесінде жазбаша және ауызша сөйлеу іскерліктері мен дағдыларын
дамыту әрі кеңейту.
3.3.  Пәннің оқытудың негізгі міндеті:
- кәсіптік біліктілікті қалыптастыруға мүмкіндік беретін қажетті ақпаратты
меңгеру мақсатымен мамандық бойынша оқу және ғылыми әдебиеттерді пайдалану
іскерліктері мен дағдылардын қалыптастыру;
- мәтін ақпаратының өрбуін түсіну және оның логикалық-құрылымдық негізін
түсінуге мүмкіндік беретін қарым-қатынас дағдылар жүйесін жасап шығару;
- ғылыми мәтіннің құрылымдық-семантикалық әрі мазмұндық лингвистикалық
таладау жасаудың әдістері мен тәсілдеріне үйрету;
- мәтіннен қажетті ақпаратты жинақтау іскерліктерін қалыптастыру және
оларды кеңейте отырып мазмұнын айту;
- түрлі ақпарат типтерін мазмұндауда тілдік формалар жүйелерінің
біліктілігін қалыптастыру;
3.4. Оқытудың нәтижесі.
Пәнді оқудың соңында студент білуі керек:
 • Диалогтың ерекшеліктерін сақтау (эллипстік, ситуативтік, эмоционалды-
   бағалау сөздерінің бар болуы).
    • коммуникативті  жағдайларда  қолданылатын  лексика  грамматикалық  сөз
      түрлерін;
 Игеруі керек:
    • жағдаяттарды шешу барысында қолданылатын ғылыми- практикалық білімді;
    • педагогикалық қасиеттерді;
Меңгеруі керек:
 •  Мәтіннің жалпы мазмұнын түсіну (жалпы сипаттағы сұрақтарға жауап,
   тестілік тапсырмаларды орындау және т.б.).
 •  Мәтінді толық түсіну (жеке детальдар мен фактлерге қатысты сұрақтарға
   жауап беру және бастысын қосымшадан ажырата білу және т.б.).
Істей алу керек:
 • Күнделікті, профессионалды және іскерлік тақырыпқа байланысты әңгімелерді
   жүргізе алады;
 • Шетел тіліндегі жазбаша мәтіннің ұйымдастырылуындағы ережелерді сақтау
   (ресми хат, эссе, мақала, сын-пікір және т.б.).
Түсінуі керек:
    • Қазіргі әлемде шетел тілін оқытудың маңызын;
    • Хабарламаның байланыстылығы, құрылымдық сәйкестігі.
Болуы керек:
    • Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда психологиялық тұрақты болу;
    • даралық және кәсіби өсуі;
 Қабылдауы керек:
    • Шетел тілін оқытудағы психология мүмкіндіктерін дамыту туралы білімді;
 • Қойылған тапсырмаға сәйкес қажетті ақпаратты;
3.5. Курстың  пререквизиті: Ағылшын тілі (В1 деңгейі)
3.6. Курстың постреквизиттері: Ағылшын тілі (В2 деңгейі)




3.7. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                     1 Кесте

|Курс                                                                   |Семестр|
|1                                                                      |2      |
|Дәріс сабақтары                                                        |       |
|---                                                                    |       |
|Зертханалық сабақтар                                                   |       |
|-                                                                      |       |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар                                         |       |
|What Is Psychology?                                                    |2      |
|How Do Psychologists Study the Mind?                                   |2      |
|What Is the Difference Between a Psychologist and psychiatrist.        |2      |
|Family relationships                                                   |2      |
|Left-handedness                                                        |2      |
|What Classes Are Needed to Become a Psychology Teacher?                |2      |
|Careers in Psychology.                                                 |2      |
|The secrets of your dream                                              |2      |
|The importance of play                                                 |3      |
|Psychology as a science. Psychological trainings.                      |3      |
|Color psychology                                                       |3      |
| Human character                                                       |3      |
|The Mysteries of  Dreams                                               |2      |


5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 What is psychology?
5.2 How Do Psychologists Study the Mind?
5.3 What Is the Difference Between a Psychologist and a psychiatrist.
5.4 Family relationships.
5.5 Left-handedness.
5.6 What Classes Are Needed to Become a Psychology Teacher?
5. 7 Careers in Psychology.
5.8 The secrets of your dream
5.9 The importance of play.
5.10 Psychology as a science. Psychological trainings.
5.11 Human character
5.12 Color psychology
5.13 The Mysteries of  Dreams

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3 Кесте
|Тақырыптар                      |Көрнекі         |Өз бетімен дайындалу    |Бақылау   |
|                                |құралдар,       |сұрақтары               |түрі      |
|                                |плакаттар,      |                        |          |
|                                |стендтер        |                        |          |
|Дәріс   |Семинар сабақ   |Зертхан|                |                        |          |
|сабақ   |                |алық   |                |                        |          |
|        |                |сабақ  |                |                        |          |
|1       |2               |3      |4               |5                       |6         |
|        |What Is         |-      |Интреактивті    |Психология пәні, оның   |Жазбаша   |
|        |Psychology?     |       |тақта.          |мақсат-міндеттері, ғылым|          |
|        |                |       |                |саласында алатын орны,  |          |
|        |                |       |                |басқа ғылым салаларымен |          |
|        |                |       |                |байланысы туралы        |          |
|        |                |       |                |қарастыру.              |          |
|        |How Do          |-      |Видеороликтер   |Шет тілін оқыту         |Жазбаша   |
|        |Psychologists   |       |                |психологиясының         |талдау    |
|        |Study the Mind? |       |                |Қазақстанда ғылым       |          |
|        |                |       |                |ретінде пайда болуы,    |          |
|        |                |       |                |Қазіргі таңдағы даму    |          |
|        |                |       |                |тенденциясы туралы      |          |
|        |                |       |                |түсініктерін            |          |
|        |                |       |                |қалыптастыру.           |          |
|        |What Is the     |-      |Презентация     |Психолог және психиатр  |Кесте     |
|        |Difference      |       |                |мамандығының            |          |
|        |Between a       |       |                |ерекшеліктерін,         |          |
|        |Psychologist and|       |                |айырмашылықтарын және   |          |
|        |psychiatrist.   |       |                |қызметтерімен таныстыру.|          |
|        |Family          |-      |Кесте           |Оқушыларға отбасының    |Жазбаша   |
|        |relationships   |       |                |маңызы мен қызметін     |          |
|        |                |       |                |түсіндіру. Ондағы жақсы |          |
|        |                |       |                |қарым қатынасты орната  |          |
|        |                |       |                |білуге, сыйлауға,       |          |
|        |                |       |                |жауапкершілікке         |          |
|        |                |       |                |тәрбиелеу.              |          |
|        |Left-handedness |-      | Баспасөз       |Оқушыларға адамда түрлі |Талдау    |
|        |                |       |материалдары    |психологиялық           |          |
|        |                |       |                |қабілеттіліктің         |          |
|        |                |       |                |болатынымен таныстыру.  |          |
|        |                |       |                |Оның себептерін         |          |
|        |                |       |                |түсіндіру. Сол қол      |          |
|        |                |       |                |жұмсысының басым болу   |          |
|        |                |       |                |себептерін көрсету.     |          |
|        |What Classes Are|-      |                |Әрбір студентке         |Пікірталас|
|        |Needed to Become|       |Баспасөз        |мамандығының қаншалықты |          |
|        |a Psychology    |       |материалдары    |маңызды екендігін айта  |          |
|        |Teacher?        |       |                |отырып, өмірде дұрыс    |          |
|        |                |       |                |жолды таңдай білулеріне |          |
|        |                |       |                |бағыт-бағдар беру.      |          |
|        |Careers in      |-      |Презентация     |Оқушыларды психолог     |Жазбаша   |
|        |Psychology.     |       |                |мамандығының қыр сырымен|          |
|        |                |       |                |таныстыра отырып,       |          |
|        |                |       |                |мамандыққа деген        |          |
|        |                |       |                |қызығушылықтарын ояту.  |          |
|        |The secrets of  |-      |Видеороликтер   |Арман ұғымының          |Жазбаша   |
|        |your dream      |       |                |анықтамасымен таныстыру.|          |
|        |                |       |                |Оқушыларды армандауға   |          |
|        |                |       |                |және асқақ армандарына  |          |
|        |                |       |                |жетуіне мотивтендіру.   |          |
|        |The importance  |-      |Видеороликтер,  |Ойынның адам дамуындағы |Жазбаша   |
|        |of play         |       |баспасөз        |маңызымен таныстыру.    |          |
|        |                |       |материалдары    |                        |          |
|        |Psychology as a |-      |Ғылыми мақалалар|Психология ғылымының    |Ауызша    |
|        |science.        |       |                |маңызымен таныстыру. Оны|талдау    |
|        |Psychological   |       |                |шет тілінде пайдалануға |          |
|        |trainings.      |       |                |машықтандыру.           |          |
|        |Color psychology|       |Кітаптар,       |Оқушылырға психологияда |Жазбаша   |
|        |                |       |суреттер,       |түстердің қандай маңызы |          |
|        |                |       |кестелер,       |бар екенін түсіндіру.   |          |
|        |                |       |бейнетаспалар   |Әрбір түстің қандай     |          |
|        |                |       |                |мінездемеге сай         |          |
|        |                |       |                |екендігін түсіндіру.    |          |
|        | Human character|-      |Интерактивті    | Оқушыларға адам мінезі |Жазбаша   |
|        |                |       |тақта, теориялық|жайлы мағұлматтармен    |          |
|        |                |       |зерттеулер      |таныстыру. Мінездің     |          |
|        |                |       |                |түрлерін таныстара      |          |
|        |                |       |                |отырып ерекшеліктерін   |          |
|        |                |       |                |түсіндіру. Алған        |          |
|        |                |       |                |білімдерін өмірде       |          |
|        |                |       |                |қолдануға үйрету.       |          |
|        |The Mysteries of|-      |Кесте           |Түс көруді психологиялық|дәстүр    |
|        |Dreams          |       |                |тұрғыдан қарастыру. Салт|бойынша   |
|        |                |       |                |                        |түс жору  |
|        |                |       |                |                        |түрлері   |
|        |                |       |                |                        |айқындау  |


7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     4 Кесте
|Оқулықтардың, оқу құралдарының    |Саны      |Студенттерса|Қамтамасыз   |
|атауы                             |          |ны          |ету пайызы   |
|1                                 |2         |3           |4            |
|Зимняя И.А. Психология обучения   |      10  |20          |50%          |
|неродному языку. М.,1989.         |          |            |             |
|Залевская А.А., Медведева И.Л.    |5         |20          |25%          |
|Психолингвистические проблемы     |          |            |             |
|учебного двуязычия. Т.,2002.      |          |            |             |
|Белянин В.П. Психолингвистика.    |7         |20          |35%          |
|Учебник., М., 2003.               |          |            |             |
|Карлинский А.Е. Основы теории     |4         |20          |20%          |
|взаимодействия языков. А., 1990   |          |            |             |


8.1. Негізгі әдебиеттер:
   8.1.1. Беляев Б.В. Очерки по психологии обучения иностранным языкам
   8.1.2. Белянин В.П. Психолингвистика. Учебник., М., 2003.
   8.1.3.Горолев И.Н., Седов К.Ф. Основы психолингвистики. М.,1998.
   8.1.4.   Домолов   А.Г.   Психология   личности.М.,1990. Мягкова    Е.Ю.
   Структурные споры при обучении пониманию и переводу иностранного текста.
   // Психолингвистические исследования: слово и текст-Т., 1995.
   8.1.5.   Румянцева   И.М.   Психология   речи   и   лингвопедагогическая
   психология.М, 2004
   8.1.6.Тылец  В.Г  «Психология  обучения  иностранным  языкам»  .  Санкт-
   Петербург,2006
   8.1.7.Зимняя  И.А.  Психологические  аспекты   обучения   говорению   на
   иностранным языке. М.,1985.
   8.1.8.Залевская  А.А.,  Медведева  И.Л.  Психолингвистические   проблемы
   учебного двуязычия. Т.,2002.
8.2. Қосымша әдебиеттер:
      1. Андриевская В.В. Возрастные особенности деятельности
         старшеклассников на уроках иностранного языка. ИЯШ.
      2. Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. М.,1989. 
      3. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Речевые способности: как их формировать?
         ИЯШ. 2000.№4.
      4. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. М.,1977.
      5. Логинова Л.И. Как помочь ребенку заговорить по - английский.
         М.2002. 
      6. П.Кузнецова Т.Д. Роль установки в формировании правильного и
         ошибочного речевого действия в условиях билингвизма и филингвизма:
         автореферат дис. к. психол.н. Тбилиси.1982. 
      7. Успанов К.С. Теория и практика формирования профессионально
         значимых качеств у будущих учителей.- А., 1998. 
      8. Шерьязданова Х.Т. Психология человеческого общения. А.,2002. 

Пәндер