Файл қосу

Географиядан сыныптан тыс жұмыстар



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|сЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    | ПОӘК 042-18-99         |
|                        |                        |/01-2014                |
|                        |                        |                        |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Оқытушыға арналған      |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |11.09.2014 ж.           |                        |
|«Географиядан сыныптан  |                        |                        |
|және мектептен тыс      |                        |                        |
|жұмыстар»               |                        |                        |







                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

             «Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар»
                    5В011600 – «География» мамандығы үшін

                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                 Семей  2014

                                     Алғы сөз

1ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы__________ «02» __09__2014 ж. Ә.Б.Сералиев.,
«Химия және география» кафедрасының оқытушысы


2ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Химия және география» кафедрасының отырысында

 «___02_____» ______09________2014 ж., №1 хаттама

Кафедра меңгерушісі__________ Д.Р.Онтагарова

Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында

«___03___» _______09_______2014 г., №1  хаттама

Төрайымы   _____________________З.В.Абдишева

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____11____» _____09_____2014 г., №1 хаттама

ОӘК төрайымы   __________   Г.К. Искакова



4 18.09.14ж №1 БАСЫЛЫМҒА ӨЗГЕРІС ЕНГІЗІЛДІ











                                   Мазмұны


1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер



































1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

      5В011600 – «География»мамандығы студенттеріне  арналған  «Географиядан
сыныптан және мектептен тыс жұмыстар» пәні бойынша оқу-әдістемелік  кешеннің
кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
     «Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар»  пәнінің  оқытушыға
арналған бағдарламасы келесі  құжаттар  талаптары  мен  ұсыныстарына  сәйкес
құрастырылған және аталған пән бойынша  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін
белгілейді:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы  міндетті  жоғары  білім  беру  стандарты»  ж.№
қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
     5В011600 – «География» мамандығының Типтік оқу жоспары, ж. № бұйрығымен
іске қосылған және бекітілген;
     - СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге  және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.01-2013 «Пәндердің оқу-  әдістемелік  кешенініңқұрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
      «Географиядан  сыныптан  және  мектептен  тыс  жұмыстар»пәні  бакалавр
дайындау барысында маңызды орын алады және «География»  мамандығында  оқитын
студенттер үшін негізгі пәндер  блогының  міндетті  бөлігі  болып  табылады,
өйткені студенттерге  профессионалды  жұмыс  барысында  көп  нәрсені  біліп,
істей алу тиіс.


3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: қазіргі  мектепте  сыныптан  және  мектептен
тыс жұмыстарын қолдану мүмкіндіктері  мен  қажеттілігі  туралы  студенттерге
білім беру. Студенттерге-болашақ мұғалімдерге  оқушылармен  осындай  жұмысты
дұрыс ұйымдастыруға көмек көрсету және қазіргі мектептің жағдайында  болашақ
география мұғалімнің осы жұмыстардың дәстүрлі формаларын  қолдану  жолдарына
үйрету.

3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
– Географиядан көрнекіліктерді даярлау әдістемеснің  негізгі  білімдер  мен
  істей білуді кеңейту және тереңдету;
– Болашақ география мұғалімдерінің шығармашылық қабілеттерін дамыту;
– Болашақ  география  мұғалімі  кәсібіне  тұрақты  білім  алу  қызықшылығын
  қалыптастыру;
–  Педагогика  және  оқыту  әдістемесі   саласында   студенттерді   зерттеу
  жұмыстарына қатыстыру.

3.4Оқып-білудің нәтижелелері:
      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
      Білуі  тиіс:  география  бойынша  негізгі  сыныптан  тыс   жұмыстардың
формалары  (массалық,  топтық,  жеке),  сыныптан  тыс   жұмыстардың   барлық
түрлерін өткізу бойынша жоспарлар мен оқу бағдарламаларының талаптарын.
      Істей білуі тиіс: мектепте география бойынша  сабақтан  және  сыныптан
тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу.
      Дағдылардың болуы тиіс:  география  бойынша  сыныптан  тыс  жұмыстарды
жоспарлау  және  сыныптан   тыс   шараларды   өткізу   бойынша   ұйымдастыру
әдістемелік  жүмыстар,  сыныптан  тыс  жұмыстарды  өткізу  және  ұйымдастыру
облысында  педагогикалық  біліктерді  жалпылау,  оқушылардың   бос   уақытын
ұйымдастыру мақсатында олардың білімдері мен көзқарастарын кеңейту.
      Компетенциялар: оқыту және тәрбиелу үрдісі  сапасын  қамтамасыз  етуге
қызығушылық  білдірген   әлеуметтік   серіктестермен,   әріптестермен   ата-
аналармен өзара қарым қатынасқа түсіу.


3.5  Курстың  пререквизиттері:  Географияны  оқыту  әдістемесі,  педагогика,
психология.

3.6 Курстың постреквизиттері: Студент  оқылатын  ақпаратты  қамту  міндетті,
алынған теориялық геоэкологиялық білімдерді  және  істеу  білуді  практикада
қолдануға, бақылауға, салыстыруға міндетті; білімді маман болу керек.

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                      1кесте
|Курс  |Семестр                                               |Кредиттер|
|1     |2                                                     |3        |
|1 МИКРОМОДУЛЬ                                                           |
|«Географиядан сыныптан тыс жұмыстар»                                    |
|Практикалық сабақтар                                                    |
|1     |Кіріспе. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру түрлері. |2        |
|2     |Географиялық әдебиеттер сыныптан тыс оқу.             |2        |
|3     |Географиялық ақпарат алу көздері оларды сабақта       |2        |
|      |пайдалану                                             |         |
|4     |Қолдан жасалатын географиялық газет, журнал,          |2        |
|      |альбомдар.                                            |         |
|5     |Географиялық алаңдарды құрастыру, олардың маңызы      |2        |
|6     |Географиялық кештер. Қызықты география апталығын      |2        |
|      |ұйымдастыру                                           |         |
|7     |Географиядан сыныптан тыс жүргізілетін қоғамдық       |2        |
|      |пайдалы жұмыс                                         |         |
|2 МИКРОМОДУЛЬ                                                           |
|«Географиядан сыныптан тыс жұмыстар ТҮРЛЕРІ»                            |
|8     |Өлкетану топонимикасы                                 |2        |
|9     |Сыныптан тыс өлкетану жұмыстары                       |2        |
|10    |Ежелгі қазақ тарихына сипаттама                       |3        |
|11    |Стол және жергілікті жердегі ойындар                  |3        |
|12    |Мектепте экскурсияларды ұйымдастыру                   |3        |
|13    |Экстремальді туризим түрлеріне сипаттама              |3        |
|Барлығы                                                       |30       |


            5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
1. Географиялық карталарға картографиялық тұрғыдан сипаттама жасау
2. Географиялық алаңдарды құрастыру олардың маңызы
3. Географиялық тақырыптарды ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру, жасаудың маңызы
4.  Қазіргі  техника  мен  технологияларды  (GPS,  электронды  теодолиттер,
   аэротүсірілімдерді түсіретін құралдар, т.б) география сабағында  қолдану
   олардың оқытудағы ролі
5. Мектепте экскурсияларды ұйымдастыру олардың маңызына сипаттама
6. Географиялық үйірмелер де олимпиада  сұрақтарын  құрастыру  және  оларды
   ұйымдастыру
7. Мектепте тәрбие жұмыстары жобасын жасау, оларды ұйымдастыру


   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

                                                                     3 кесте
|Рет  |Тақырыбы                  |Көрнекті    |Өздік            |Бақы    |
|саны |                          |құралдар,   |меңгерілетін     |лау     |
|     |                          |ТОҚ,        |сұрақтар         |нысана  |
|     |                          |зертханалық |                 |сы      |
|     |                          |тақталар    |                 |        |
|     |                          |(стенд)     |                 |        |
|     |Практикалық               |            |                 |        |
|     |сабақтар                  |            |                 |        |
|1    |2                         |3           |4                |5       |
|1    |Кіріспе. Сыныптан тыс     |Схема, сурет|Курстың мақсаты  |Кезек   |
|     |жұмыстарды ұйымдастыру    |            |Пәнді оқыту      |тік     |
|     |түрлері.                  |            |міндеттері       |бақылау |
|2    |Географиялық әдебиеттер   |Схема, кесте|Қазіргі география|Кезек   |
|     |сыныптан тыс оқу.         |            |дан білім беруде |тік     |
|     |                          |            |сыныптан тыс     |бақылау |
|     |                          |            |жұмыстардың ролі |        |
|3    |Географиялық ақпарат алу  |Кесте, схема|География        |Кезек   |
|     |көздері оларды сабақта    |            |дан сыныптан тыс |тік     |
|     |пайдалану                 |            |жұмыстың         |бақылау |
|     |                          |            |қарқындылы       |        |
|     |                          |            |ғының            |        |
|     |                          |            |негізгі көрсеткіш|        |
|     |                          |            |тері             |        |
|4    |Қолдан жасалатын          |Кесте,      |Географиялық     |Кезек   |
|     |географиялық газет,       |плакат      |экскурсиялар мен |тік     |
|     |журнал, альбомдар.        |            |экспедиция       |бақылау |
|     |                          |            |лар, оларды      |        |
|     |                          |            |ұйымдастыру және |        |
|     |                          |            |өткізу әдістемесі|        |
|5    |Географиялық алаңдарды    |Схема,      |Географиялық     |Кезек   |
|     |құрастыру, олардың маңызы |плакат      |өлкетану         |тік     |
|     |                          |            |                 |бақылау |
|6    |Географиялық кештер.      |Кесте       |Географиялық     |Кезек   |
|     |Қызықты география         |            |өлкетанудың      |тік     |
|     |апталығын ұйымдастыру     |            |компоненттері    |бақылау |
|7    |Географиядан сыныптан тыс |Сурет, кесте|Географиялық     |Кезек   |
|     |жүргізілетін қоғамдық     |            |үйірмелер        |тік     |
|     |пайдалы жұмыс             |            |                 |бақылау |
|8    |Өлкетану топонимикасы     |Схема, сурет|Географиялық     |Кезек   |
|     |                          |            |қоғамдар         |тік     |
|     |                          |            |                 |бақылау |
|9    |Сыныптан тыс өлкетану     |Сурет, схема|Географиялық     |Кезек   |
|     |жұмыстары                 |            |өлкетанудың      |тік     |
|     |                          |            |компоненттері    |бақылау |
|10   |Ежелгі қазақ тарихына     |Схема,      |Географиялық     |Кезек   |
|     |сипаттама                 |плакат      |өлкетану         |тік     |
|     |                          |            |                 |бақылау |
|11   |Стол және жергілікті      |Кесте       |Географиялық     |Кезек   |
|     |жердегі ойындар           |            |өлкетанудың      |тік     |
|     |                          |            |компоненттері    |бақылау |
|12   |Мектепте экскурсияларды   |Сурет, кесте|Географиялық     |Кезек   |
|     |ұйымдастыру               |            |үйірмелер        |тік     |
|     |                          |            |                 |бақылау |
|13   |Экстремальді туризим      |Схема,      |Географиялық     |Кезек   |
|     |түрлеріне сипаттама       |плакат      |өлкетану         |тік     |
|     |                          |            |                 |бақылау |

   7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
                                                                   Таблица 4
|Рет   |Оқулықтардың , оқу-әдістемелік    |Дана    |Студентте|Қамтамасыз  |
|саны  |құралдардың атауы                 |(саны)  |рдің саны|етілу пайызы|
|1     |Педагогикалық мамандыққа кіріспе: |50      |4        |100         |
|      |кәсіби құзіретті ұстаздарды       |        |         |            |
|      |даярлау негіздері: оқу құралы /   |        |         |            |
|      |А.Е. Берикханова / - 2009         |        |         |            |
|2     |Педагогическая инноватика         |7       |4        |25          |
|      |/Хуторской, А.В. - 2010           |        |         |            |
|3     |Введение в педагогическую         |5       |4        |25          |
|      |деятельность /Никитина,Н.Н. - 2008|        |         |            |
|4     |Настольная книга школьного        |1       |4        |25          |
|      |учителя. Испытание школой: ребенок|        |         |            |
|      |и учитель /Бикеева, А. - 2003     |        |         |            |
|5     |Педагогическая психология: учебник|20      |4        |25          |
|      |для вузов /Зимняя, И.А. - 2004    |        |         |            |
|6     |Введение в педагогическую         |2       |4        |25          |
|      |деятельность :учеб. пособие /     |        |         |            |
|      |Кукушин, В.С. - 2005              |        |         |            |
|7     |Введение в педагогическую         |3       |4        |25          |
|      |деятельность: учеб. пособие /     |        |         |            |
|      |Мижериков, В.А. - 2005            |        |         |            |
|8     |Введение в педагогическую         |2       |4        |25          |
|      |деятельность :учеб. пособие / А.С.|        |         |            |
|      |Роботова, Т.В. Леотьева,          |        |         |            |
|      |И.Г.Шапошникова и др - 2004       |        |         |            |
|9     |Педагогическая деятельность в     |3       |4        |25          |
|      |системе современного              |        |         |            |
|      |человекознания /Горовая, В.И. -   |        |         |            |
|      |2005                              |        |         |            |
|10    |Прохорчик А.Ф. Организация        |2       |4        |25          |
|      |внеклассной работы по географии. –|        |         |            |
|      |Минск: Народная рассвета, 1980. – |        |         |            |
|      |105 с.                            |        |         |            |
|11    |Сафиуллин А.З. Основы             |1       |4        |25          |
|      |географического краеведения в     |        |         |            |
|      |сельской школе. – М.: Просвещение,|        |         |            |
|      |1976. – 64 с.                     |        |         |            |
|12    |Семакин Н.К. Внеклассная работа по|1       |4        |25          |
|      |географии. – М.: Просвещение,     |        |         |            |
|      |1979. – 89 с.                     |        |         |            |


   8. ӘДЕБИЕТ
Негізгі:
1. Гонеев А.Д. Основы коррекционной педагогики / Под ред. В.А.  Сластенина.
   – М.: Академия, 2007.
2.  История  педагогики  и  образования.   От   зарождения   воспитания   в
   первобытном обществе до конца ХХ в.: / Под ред. акад. РАО А.И.Пискунова.
   - М.: ТЦ «Сфера», 2008.
3. Краевский В.В. Методология педагогики: новый  этап:  Учеб.  пособие  для
   студентов высш. учеб. заведений / В.В. Краевский, Е.В. Бережнова. –  М.:
   Академия, 2009.
4. Мижериков В.А. Введение в педагогическую деятельность  /В.А.  Мижериков,
   Т. А. Юзефавичус.– М.: Роспедагентство, 2009.
5. Орлов А.А. Введение в  педагогическую  деятельность:  Практикум:  Учеб.-
   метод. пос./ А.А. Орлов, А.С. Агафонова. Под ред.  А.А.  Орлова.  -  М.:
   Академия, 2007.
6. Педагогика: Учеб. пособие для студ. высш. пед.  учеб.  заведений  /  Под
   ред. П.И. Пидкасистого. – М.: Пед. общество России, 2009.
7. Педагогический энциклопедический словарь / Гл. ред. Б.М. Бим-Бад. –  М.,
   2007.
8. Педагогические технологии: Учебное пособие для студентов  педагогических
   специальностей / Под общей ред. В.С. Кукушина. – М.: ИКЦ «МарТ»;  Ростов
   н/Д: ИКЦ «МарТ», 2008.
9. Роботова А.С. Введение в  педагогическую  деятельность/  Роботова  А.С.,
   Леонтьева Т.В., Шапошникова И.Г. и др. – М.: Академия, 2009. – 208 с.
10. Сластенин В.А. Педагогика: Учеб. пособие  для  студ.  высш.  пед.  учеб.
   заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н.  Шиянов.  –  М.:  Академия,
   2009.
Қосымша әдебиет:
1. Аксакалова Г.П., Андреева Н.В., Голова В.П.  Факультативные  занятия  по
   географии. – М.: Просвещение, 1985. – 125 с.
2. Внеурочная работа  по  географии  /  Под  ред.  И.И.  Бариновой.  –  М.:
   Просвещение, 1988. – 158 с.
3.  Воробьева Е. Д. Внеклассная работа по географии (из  опыта  работы).  –
   Горький, 1971. – 73 с.
4.   Дик   Н.Е.,   Валишин   Ю.И.   Географическая   экспозиция   школьного
   краеведческого музея.– М.: Просвещение, 1979. – 105 с.
5. Калечиц Т.Н., Кейлина 3.А. Внеклассная и внешкольная работа с учащимися.
   – М.: Просвещение, 1980. – 119 с.
6. Калечиц Т.Н., Кейлина З.А.  Внеклассная  и  внешкольная  работа.  –  М.:
   Просвещение, 1972. – 136 с.
7. Крылова О.В.  Интересный  урок  география:  Книга  для  учителя.  –  М.:
   Просвещение, 1989. – 94 с.
8.  Никонова  М.Н.  Практикум  по  географическому   краеведению.   –   М.:
   Просвещение, 1985. – 75 с.
9. Прохорчик А.Ф. Организация внеклассной работы  по  географии.  –  Минск:
   Народная рассвета, 1980. – 105 с.
10. Семакин Н.К. Внеклассная работа по географии. – М.:  Просвещение,  1979.
   – 89 с.


Пәндер