Файл қосу
Экономикалық білім берудің мәселелерін талдау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |УМКД 042–18-1.1.63/01–2013 | |«Экономикалық білім берудің |№__ басылым | | |өзекті мәселелері» пәні бойынша| | | |оқытушыға арналған жұмыс оқу | | | |бағдарламасы | | | «Экономикалық білім берудің өзекті мәселелері» пәні бойынша 5М011500 «Құқық және экономика негіздері» мамандығының магистранттары үшін ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2013 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Қуантқан Б. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экономика және бизнес» кафедрасының доцент м.а., э.ғ.к. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экономика және бизнес а» кафедрасының мәжілісінде Хаттама №__, «__»___________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Д.Жайлаубаева 2.2.Қаржы-экономикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюроның мәжілісінде Хаттама №__, «__»___________ 2013 жыл Төраға ____________ С.Х.Тойкин 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып және баспаға ұсынылды Хаттама №__, «__»___________ 2013 жыл ОӘК төрайымы ____________ Г.К.Искакова 4. ЕНГІЗІЛДІ №__ басылым «____» ________ 2013 жыл №__ басылым орнына Мазмұны 1. Қолдану аумағы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы мағлұматтар 4. Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5. Студенттің өздік жұмысы тақырыптарының мазмұны 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АУМАҒЫ «Экономикалық білім берудің өзекті мәселелері» пәні бойынша оқу- эдістемелік кешені құқық және экономика мамандығының магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу үрдісі барысында студенттер игеретін дағды және шеберлікпен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен пәнді зерттеу кезіндегі негізгі жетекші құрал болып табылады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Экономикалық білім берудің өзекті мәселелері» пәнінің оқу- әдістемелік кешені пән бойынша келесі ұсынылған құжаттар мен талаптарға сәйкес өңделген және оқу процесін ұйыдастыру тәртібін орнатады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігің бекітілген және қолданысқа енгізілген МББС ҚР 5.04.019-2011 Мемлекеттік білім беру стандарттары; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттау поцедурасы. 3. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 3.1 Курсқа қысқаша сипаттама: Мемлекеттің экономикалық және қоғам дамуында экономикалық білім беру тек ғана жеке тұлғаның қажеттілігі емес, қоғамдық прогресстің факторы болып табылады. Мемлекетте жалпы қоғамдық экономикалық білім беруді қалыптастыруда жоғары мектеп басты рөл атқарады. Экономикалық білім беру стратегиялық және тактикалық мақсаттарды жүзеге асыруға бағытталған. Оған біріншіден, қоғамды білім беру арқылы дамыту, білім беру жүйесіндегі оқытушылық қызметпен ғылым интеграциясы, білім беру саясатының принципін қалыптастыру жатады. Тактикалық немесе бастапқы мақсаттар жоғары білім беруді ары қарай дамытуды, білім беру мен ғылымның тұтастығын, педагогтар мен зерттеушілердің бірлестігін, реформаның фундаментальды ғылыми қамтамасыз етуді қамтиды. 3.2 Курс мақсаты: Пән кәсіби-теориялық және тәжірибелік бағыт ретінде білім берудің қазіргі мәселелерәмен таныстырады. Сондықтан бұл пәнді зерттеудегі мақсат 5М011500 – «Құқық және экономика негіздері» мамандығы бойынша білім берудің жаңа отандық және шетелдік жетістіктер мен қазіргі мәселелерді есепке ала отырып, терең фундаментальды магистрлерді даярлау. 3.3 Курс міндеттері: Экономика ғылым ретінде даму бағыттары мен тенденцияларын, қазіргі мәселелерін зерттеу; - Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері мен стратегиясынбілу; - Экономикалық білім беру және экономикалық зерттеулер саласындағы қолданылатын қазіргі ақпараттық технологияларды білу; - Экономика және экономикалық білім беру саласындағы әлемдік және отандық ғылымның қазіргі жағдайына талдау жасай білу; - Экономикалық білім беру мен экономикалық пәндері саласындағы ғылыми қызметтің болашақ бағытын зерттеу. 3.4 Оқу нәтижелері: - Білім беру саласының өзгерісіне ғылым, экономика, саясат және өндіріс саласындағы қайта құрылудың әсерінің ерекшелігін түсіну; - Экономикалық білім беру саласындағы фундаментальды білімнің болуы; Экономикалық білім беру және экономикалық пәндердің даму тенденциялары мен қазіргі мәселелерін білу және түсіну; Алған білімді кәсіби педагогикалық, ғылыми-зерттеу қызметтерінде қолдана білу; Экономикалық білім беру саласындағы отандық және шетелдік жетістіктерге талдау жасай алу; Экономика және экономикалық білім беру саласындағы жаңа жетістіктерді білу қажет. 3. 5. Курстың пререквизиттері. • Педагогика • Экономикалық теория • Менеджмент 3.6 Курстың постреквизиттары: • Экономикалық зерттеулер әдістемесі • Аймақ экономикасы • Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет 3.7 Оқу жоспарынан көшірме: Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс |Семинар |МОӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Білім беру саласының |1 |1 |1 |3 | | |жалпы сипаттамасы | | | | | |2 |Қазақстан |1 |1 |1 |3 | | |Республикасының білім | | | | | | |беру мекемелерінің | | | | | | |қызметін құқықтық және | | | | | | |әкімшіліктік реттеу | | | | | |3 |Білім беру жүйесі |1 |1 |1 |3 | |4 |Білім беру саласының |2 |2 |2 |6 | | |экономикалық және | | | | | | |шаруашылық механизмі | | | | | |5 |Қазақстандағы мектепте |1 |1 |1 |3 | | |білім берудің мақсаты | | | | | | |мен мазмұны | | | | | |6 |Университеттегі білім |1 |1 |1 |3 | | |беру мәселелері | | | | | |7 |Оқытушылардың |1 |1 |1 |3 | | |біліктілілігн жоғарылату| | | | | | |және қайта даярлау | | | | | |8 |Білім беруді |1 |1 |1 |3 | | |қаржыландыру | | | | | |9 |Білім беру саласындағы |1 |1 |1 |3 | | |салық салу | | | | | |10 |Білім беру жүйесіндегі |1 |1 |1 |3 | | |еңбек қатынастары | | | | | |11 |Білім берудің |1 |1 |1 |3 | | |материалдық техникалық | | | | | | |базасы | | | | | |12 |Білім беру жүйесінің |2 |2 |2 |6 | | |ұйымдастырушылық-экономи| | | | | | |калық реформалаудың | | | | | | |негізгі бағыттары | | | | | |13 |Білім беру жүйесінің |1 |1 |1 |3 | | |әлеуметтік-экономикалық | | | | | | |тиімділігі | | | | | | |Барлығы |15 |15 |15 |45 | 5. МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ ҮШІН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ |Тақы-р|Тақырып атауы |Тақырыптар бойынша тапсырмалар мазмұны. | |ып № | | | |1 |2 |3 | |1. |Білім беру саласының |1. Реферат тақырыбы: Білім беру елдің дамуының | | |жалпы сипаттамасы |маңызды құрамы ретінде. | | | |2. Экономикалық білім берудің мәселелерін талдау. | |2. |Қазақстан |1.Білім беру мекемелерінің құқықтық реттеу | | |Республикасының білім|мәселелері. | | |беру мекемелерінің |2. Білім беру мекемелерінің әкімшіліктік реттеу | | |қызметін құқықтық |мәселелері. | | |және әкімшіліктік | | | |реттеу | | |3. |Білім беру жүйесі |1. Реферат тақырыбы: Білім беру жүйесінің сандық | | | |сипаттамасы. | | | |2. Қазіргі кездегі білім беру мекемелерінің типтері| | | |мен түрлері. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |қолдануын талдау. | | | | | | | | | |4. |Білім беру саласының |1. Білім берудегі болжау және жоспарлау. | | |экономикалық және |2. Экономикалық және шаруашылық механизмнің мәні | | |шаруашылық механизмі |және оның білім берудегі орны. | |5. |Қазақстандағы |1. Реферат тақырыбы: Мектепте экономикалық білім | | |мектепте білім |берудің бағыттары мен мәселелері. | | |берудің мақсаты мен |2. Экономикалық білім берудің әдістемесі | | |мазмұны | | |6. |Университеттегі білім|1. Университетте экономикалық білім берудің | | |беру мәселелері |бағыттары мен мәселелері. | | | |2. Университетте экономикалық білім беруді | | | |жетілдіру жолдары. | | | | | |7. |Оқытушылардың |1. Оқытушылардың біліктілігін жоғарылатудың жолдары| | |біліктілілігн |2. Мамандарды қайта даярлаудың алғы шарттарына | | |жоғарылату және қайта|талдау жасау. | | |даярлау | | |8. |Білім беруді |1. Білім беруді қаржыландырудың көздеріне талдау | | |қаржыландыру |жасау. | | | |2. Реферат тақырыбы: Қазақстандағы білім беруді | | | |қаржыландыру мәселелері | |9. |Білім беру |1. Білім беру саласындағы салық салу механизміне | | |саласындағы салық |талдау жасау. | | |салу | | |10. |Білім беру |1. Еңбек нарығының қызмет етуіне таладу. | | |жүйесіндегі еңбек |2. Педагогикалық мамандардың еңбегін реттеу | | |қатынастары |ерекшелігі. | |11. |Білім берудің |Реферат тақырыбы: ҚР-ң білім беру саласының | | |материалдық |материалдық-техникалық базаны дамытудың негізгі | | |техникалық базасы |бағыттары. | |12. |Білім беру жүйесінің |Білім беру жүйесінің ұйымдастырушылық-экономикалық | | |ұйымдастырушылық-экон|реформалаудың негізгі бағыттары | | |омикалық | | | |реформалаудың негізгі| | | |бағыттары | | |13. |Білім беру жүйесінің |Реферат тақырыбы: Білім беру жүйесінің | | |әлеуметтік-экономикал|әлеуметтік-экономикалық тиімділігі | | |ық тиімділігі |Білім берудің әлеуметтік-экономикалық тиімділігін | | | |арттыру жолдары. | 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА |Тақырыптар атауы |Көрнекі |Өздігінен оқу |Бақылау | | |құралдар, |үшін сұрақтар |формасы | | |ТСО, | | | | |плакаттар | | | |Дәріс сабақтары |Тәжірибелік | | | | | |сабақтар | | | | |Білім беру |Білім беру |Тақта |Білім беру елдің|Тыңдау, | |саласының жалпы |саласының жалпы | |дамуының маңызды|рефератты | |сипаттамасы |сипаттамасы | |құрамы ретінде. |талқылау, | | | | |Экономикалық |ауызша | | | | |білім берудің |сұрау | | | | |мәселелері. | | |Қазақстан |Қазақстан |Тақта |Білім беру |Ауызша | |Республикасының |Республикасының | |мекемелерінің |сұрау | |білім беру |білім беру | |құқықтық реттеу | | |мекемелерінің |мекемелерінің | |мәселелері. | | |қызметін құқықтық |қызметін | |Білім беру | | |және әкімшіліктік |құқықтық және | |мекемелерінің | | |реттеу |әкімшіліктік | |әкімшіліктік | | | |реттеу | |реттеу | | | | | |мәселелері. | | |Білім беру жүйесі |Білім беру |Тақта |Білім беру |Тыңдау, | | |жүйесі | |жүйесінің сандық|рефератты | | | | |сипаттамасы. |талқылау, | | | | |Қазіргі кездегі |ауызша | | | | |білім беру |сұрау | | | | |мекемелерінің | | | | | |типтері мен | | | | | |түрлері. | | |Білім беру |Білім беру |Тақта |Білім берудегі |Тыңдау, | |саласының |саласының | |болжау және |ауызша | |экономикалық және |экономикалық | |жоспарлау. |сұрау | |шаруашылық |және шаруашылық | |Экономикалық | | |механизмі |механизмі | |және шаруашылық | | | | | |механизмнің мәні| | | | | |және оның білім | | | | | |берудегі орны. | | |Қазақстандағы |Қазақстандағы |Тақта, кесте |Мектепте |Тыңдау, | |мектепте білім |мектепте білім | |экономикалық |рефератты | |берудің мақсаты мен|берудің мақсаты | |білім берудің |талқылау, | |мазмұны |мен мазмұны | |бағыттары мен |ауызша | | | | |мәселелері. |сұрау | | | | |Экономикалық | | | | | |білім берудің | | | | | |әдістемесі. | | |Университеттегі |Университеттегі |Тақта, кесте |Университетте |Ауызша | |білім беру |білім беру | |экономикалық |сұрау | |мәселелері |мәселелері | |білім берудің | | | | | |бағыттары мен | | | | | |мәселелері. | | | | | |Университетте | | | | | |экономикалық | | | | | |білім беруді | | | | | |жетілдіру | | | | | |жолдары. | | |Оқытушылардың |Оқытушылардың |Тақта |Оқытушылардың |Ауызша | |біліктілілігн |біліктілілігн | |біліктілігін |сұрау | |жоғарылату және |жоғарылату және | |жоғарылату | | |қайта даярлау |қайта даярлау | |мәселелері. | | | | | |Мамандарды қайта| | | | | |даярлаудың алғы | | | | | |шарттары. | | |Білім беруді |Білім беруді |Тақта, кесте |Білім беруді |Тыңдау, | |қаржыландыру |қаржыландыру | |қаржыландырудың |рефератты | | | | |көздері. |талқылау, | | | | |Қазақстандағы |ауызша | | | | |білім беруді |сұрау | | | | |қаржыландыру | | | | | |мәселелері. | | |Білім беру |Білім беру |Тақта, кесте |Білім беру |Ауызша | |саласындағы салық |саласындағы | |саласындағы |сұрау | |салу |салық салу | |салық салу | | | | | |механизмі | | | | | |мәселелері. | | |Білім беру |Білім беру |Тақта, |Еңбек нарығының |Ауызша | |жүйесіндегі еңбек |жүйесіндегі |графиктер |қызмет етуі. |сұрау | |қатынастары |еңбек | |Педагогикалық | | | |қатынастары | |мамандардың | | | | | |еңбегін реттеу | | | | | |ерекшелігі. | | |Білім берудің |Білім берудің |Тақта |ҚР-ң білім беру |Тыңдау, | |материалдық |материалдық | |саласының |рефератты | |техникалық базасы |техникалық | |материалдық-техн|талқылау, | | |базасы | |икалық базаны |ауызша | | | | |дамытудың |сұрау | | | | |негізгі | | | | | |бағыттары. | | |Білім беру |Білім беру |Тақта |Білім беру |Ауызша | |жүйесінің |жүйесінің | |жүйесінің |сұрау | |ұйымдастырушылық-эк|ұйымдастырушылық| |ұйымдастырушылық| | |ономикалық |-экономикалық | |-экономикалық | | |реформалаудың |реформалаудың | |реформалаудың | | |негізгі бағыттары |негізгі | |негізгі | | | |бағыттары | |бағыттары | | |Білім беру |Білім беру |Тақта |Білім беру |Тыңдау, | |жүйесінің |жүйесінің | |жүйесінің |рефератты | |әлеуметтік-экономик|әлеуметтік-эконо| |әлеуметтік-эконо|талқылау, | |алық тиімділігі |микалық | |микалық |ауызша | | |тиімділігі | |тиімділігі |сұрау | | | | |Білім берудің | | | | | |әлеуметтік-эконо| | | | | |микалық | | | | | |тиімділігін | | | | | |арттыру жолдары.| | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ |Оқулық, оқу-әдістемелік құралдарының |Кітап саны |Студенттер |Қамтамасыз | |атауы | |саны |етілуі, пайыз| |1 |2 |3 |4 | |Баскакова М. Е. Экономическая |1 |3 |33,3 | |эффективность инвестиций в высшее | | | | |образование: гендерный аспект. – М.: | | | | |Гелиос АРВ, 2002. | | | | |Байжанова З. Жалпы педагогика: [Оқу |5 |3 |166 | |құралы] / З. Байжанова.- Алматы: | | | | |Таймас, 2008.- 167б. | | | | |Петранёва Г.А. Методика обучения |1 |3 |33,3 | |предмету «Экономика сельского | | | | |хозяйства». Учебное пособие. – М.: ВО | | | | |«Агропромиздат», 1989. | | | | |Готовцева И.П., Ишутин С.А. |1 |3 |33,3 | |Методические рекомендации к проведению | | | | |семинарских и практических занятий по | | | | |дисциплине «Методика профессионального | | | | |обучения (специальность 030500). | | | | |Издательство МСХА, 2004 г. | | | | |Панин М.С. Казахстанское образование: |10 |3 |333,33 | |взгляд ученого, педагога, руководителя.| | | | |/Под.ред.Е.Б.Сыдыкова. – Алматы: | | | | |Раритет, 2009. – 616 стр. | | | | 8.ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негiзгi 1. Баскакова М. Е. Экономическая эффективность инвестиций в высшее образование: гендерный аспект. – М.: Гелиос АРВ, 2002. 2. Байжанова З. Жалпы педагогика: [Оқу құралы] / З. Байжанова.- Алматы: Таймас, 2008.- 167б. 3. Петранёва Г.А. Методика обучения предмету «Экономика сельского хозяйства». Учебное пособие. – М.: ВО «Агропромиздат», 1989. 4. Готовцева И.П., Ишутин С.А. Методические рекомендации к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Методика профессионального обучения (специальность 030500). Издательство МСХА, 2004 г. 8.2. Қосымша 1. Панин М.С. Казахстанское образование: взгляд ученого, педагога, руководителя. /Под.ред.Е.Б.Сыдыкова. – Алматы: Раритет, 2009. – 616 стр. 2. Методика профессионального обучения. Программа для студентов педагогического факультета МСХА. Готовцева И.П., Ишутин С.А., Объедков М.Г. и др. – М.: 2002. 3. Михайлова Н.Н., Семенова О.А. Комплексный подход к применению педагогических технологий. Учебно-методическое пособие. – М.: НОУ ИСОМ, 2004. 4. Педагогическая практика студентов (методические рекомендации для студентов по специальности «Профессиональное обучение»). Под ред. Шабуниной В.А.. – М.: 2003. 5. Шабунина В.А., Ишутин С.А., Готовцева И.П. и др. Подготовка и оформление дипломных работ. Методические рекомендации для студентов специальности 030500 «Профессиональное обучение». – М.: Изд-во МСХА, 2003. 6. Маусымбаев С.С. Болашақ жаратылыстану пәндері мұғалімін кәсіби даярлау: теория және практика/ С.С. Маусымбаев; Семей мем. пед. ин-ты.- Алматы, 2007.- 451б. 7. Паньшина Т.В. Мониторинг качества образования: Учеб.пособие / Т.В. Паньшина.- Алматы: Триумф "Т", 2007.- 102с. 8. Пірәлиев С. Таным және студент: [Көмекші оқу құралы] / С. Пірәлиев; Л. Керімов.- Алматы: Санат, 2007.- 205б. 9. Ляудис В.Я. Методика преподавания психологии: учеб. пособие / В.Я. Ляудис.- 5-е изд.- М.; СПб: Питер, 2007.- 192 с. 10. Аубакирова Р.Ж. Педагогика (Общая педагогика): УМКД / Р.Ж Аубакирова.- Семей, 2008.- 68 с. 11. Сатиева Ш.С. Жоғары мектеп педагогикасы: ПОӘК Магистранттарға араналған / Ш.С Сатиева.- Семей, 2008.- 85б. 12. Ғаббасов С. Педагогика мен психология негіздері: оқу құралы / С. Ғаббасов.- 3-бас., толықт.- Алматы: Таймас, 2008.- 446 б. 13. Қазыбаева К.Ө. Студенттерге экономикалық білім беруде компьютерлік- инновациялық технологияны пайдаланудың педагогикалық шарттары (көпдеңгейлік тапсырмалар мысалдарында): Пед. ғылымд. канд. ғылыми дәрежесін алу үшін дайынд. дис. автореф. / К.Ө. Қазыбаева; Л.Н.Гумилев атынд.Еуразия ұлттық ун-ті.- Алматы, 2009.- 29 с. 14. Турсынова Т.Т. Педагогические условия экономического образования будущих менеджеров туризма: Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук / Т.Т. Турсынова; Казах. национал. пед. ун-т им. Абая.- Алматы, 2006.- 28с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz