Файл қосу

Студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-35.1. 19    |
|                        |                        |/02-2013                |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Студенттерге арналған   |№ 1 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |2014 ж.                 |                        |
|«Туған жер флорасы мен  |                        |                        |
|фаунасы»                |                        |                        |







                      « Туған жер флорасы мен фаунасы »
               пәні бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешен



           5В010200  «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі»
                               мамандығы бойынша






                 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ








                                Семей 2014-15







1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., Жумадилова Р.Ж.

     « Биология» кафедрасының аға оқытушысы



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Биология кафедрасында отырысында
 «____»___________ 20___ж.№____хаттама

Кафедра менгерушісі қ.а._______Қуанышбаева М.Г..
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН






















Мазмұны


|1.    |Жалпы ережелер                                               |
|2.    |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу    |
|3.    |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар              |
|4.    |Курс форматы                                                 |
|5.    |Курс саясаты                                                 |
|6.    |Баға қоюдың саясаты                                          |
|7.    |Әдебиет тізімі                                               |





































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Жумадилова Роза Жумагазиновна, аға оқытушы
Биологиякафедрасы
Байланыс ақпараты – тел:87776336796 оқу ғимараты № 3, кабинет № 120
Сабақ өткізу орны –  № 410  №2 оқу ғимараты
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3

1.2  Пәннің  қысқаша мазмұны:
      Курс  болашақ  мамандарга  тек  қана  теориялық   білім   ғана   емес,
практикалық дайындықты да қарастырады: сабақтар өткізу, бақылау  ұйымдастыра
білу,  серуендер,  экскурсиялар  жүргізу,  тәжірибелер  жасау.   Туған   жер
флорасы  мен  фаунасы  бойынша   студенттер   өткізілетін   теориялық   және
практикалық сабақтар барысында флора мен  фауна  жөнінде  жалпы  түісніктер,
ареалдардың  типтері,   ареалдардың  тұрақтылығы  және  ареалдардың  түзілуі
қарастырылады.    Австриялық,     неотропикалық,     кап,     голарктикалық,
палеотропикалық   және  голантрактикалық  патшалықтар   олардың   орналасуы.
Оларға тән жануарлар мен  өсімдіктер  негізгі  эндемикалық  түрлері  жөнінде
білулері тиіс

1.3.Пәнді оқып-білудің мақсаты:  Қазақстан  және  ШҚО  Қазақстанның  негізгі
өсімдік  және  жануарлар  бірлестігінің  табиғи  аймақтар   бойынша   таралу
заңдылықтары, Шығыс Қазақстан табиғи  аймақтар  биоценозы,  Шығыс  Қазақстан
облысының хайуанантар мен өсімдіктер әлемінің  Голарктиканың  фауналық  және
флорикалық түрлерімен танысу

1.4.Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
   Жануарлардың биосферадағы  популяциялық  және  биоценологиялық  деңгейіне
   сипаттама беру;  Фаунаның  негізгі  экологиялық  топтарымен  танысу;  Жер
   планетасындағы су қоймаларындағы жануарлар әлемімен  танысу;  Австриялық,
   неотропикалық, кап, голарктикалық,палеотропикалық  және  голантрактикалық
   патшалықтарға бөлу.  Патшалықтардың таксономиялық  бірліктері.Тропикалық,
   субтропикалық,   далалы,   орманды   және   шөлейтті   аймақтар   олардың
   орналасуымен танысу.

1.5.Оқып-білудің нәтижелелері:
Әлемдік мұхиттың зоогеографиялық аймақтарын білуі тиіс;
Құрылықтың  негізгі  фаунистикалық,  флоралық  аймақтарының  жануарлар  және
өсімдіктер  әлемін   білуі  тиіс;   Қазақстанның   фаунистикалық,   флоралық
аймақтарының жануарлар және өсімдіктер әлемін  білуі тиіс.

      Студенттердің біліміне және іскерліктеріне қойылатын  талаптар.  Пәнді
оқу барысында болашақ биолог мамандар  ретінде,  студенттердің  төмендегідей
білімі мен дағдылары болуы тиіс:
өздік жұмыстарды белсендіру;
білім сапасын көтеру;
омыртқасыз  жануарлардың   эволюциясындағы   тіршілік   құрылымының   барлық
деңгейлерін және негізгі этаптарын білу;
омыртқасыз жануарлардың барлық таксономиялық рангілерін білу;
жануарларды анықтау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру;
объектілерді морфологиялық зерттеудің арнайы әдістемелерін білу.
1.5  Курс  пререквизиттері:  омыртқасыздар  және  омыртқалылар   зоологиясы,
төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер
1.6.Постреквизиттер: зоогеография, фитогеография,  жер  тану,  оқу  тәжірибе
учаскесі, тірі табиғат бұрышы, бөлме өсімдіктері


2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырыб атауы                  |Сағаттар                 |    Әдебиет   |
|т/б |                               |                         |              |
|    |                               |Дәріс |ПС   |ОСӨЖ   |СӨЖ   |              |
|1.  |Қазақстан республикасының      |4     |1    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |өсімдіктер және жануарлар әлемі|      |     |       |      |              |
|2.  |ҚР табиғи аймақтарының         |2     |     |       |      |1-6, 1-5      |
|    |сипаттамасы.                   |      |     |       |      |              |
|3.  |Орманды-дадалы аймақ           |2     |2    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |өсімдіктері мен жануарлары.    |      |     |       |      |              |
|4.  |Далалы аймақ өсімдіктері мен   |2     |2    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |жануарлары.                    |      |     |       |      |              |
|5.  |Шөлейтті аймақ өсімдіктері мен |2     |2    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |жануарлары.                    |      |     |       |      |              |
|6.  |Таулы аймақ өсімдіктері мен    |2     |1    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |жануарлары.                    |      |     |       |      |              |
|7.  |Фенологиялық мониторинг        |2     |     |       |      |1-6, 1-5      |
|8   |Коллоквиум                     |2     |     |       |      |1-6, 1-5      |
|9   |Фенологиялық бақылау.          |4     |2    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |Өсімдіктер мен жануарларға     |      |     |       |      |              |
|    |жүргізілетін фенологиялық      |      |     |       |      |              |
|    |бақылау.                       |      |     |       |      |              |
|10  |Ағзалардың биотикалық          |2     |1    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |байланысы.                     |      |     |       |      |              |
|11  |Өсімдіктер мен жануарлар әлемін|4     |2    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |қорғау.                        |      |     |       |      |              |
|12  |Өсімдіктер мен жануарларды     |4     |1    |       |      |1-6, 1-5      |
|    |коллекциялау әдістемесі        |      |     |       |      |              |
|13  |Коллоквиум                     |      |     |       |      |1-6, 1-5      |
|    |Барлығы                        |30    |15   |       |      |              |

3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
1.     Өздігінен  білім  алу  үшін,  алдымен  сол  жұмысқа   қажетті   нақты
дағдыларға (іштей жылдам   оқи   білу,   библиографиялық  дағдылар,    түрлі
  анықтама  әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып  алу  т.б.  )  ие
болу керек.
2.    Біліммен    жемісті    шұғылдану    қолайлы    жағдайларды     (уакыт,
   орын,   тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы  т.б.)  керек  етеді,  ең
дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану.
3.   Өздігінен білім алатын адам  нені  оқитынын  анық  біліп,  ол   жұмысты
белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек.
4.    Алғашқы кезде оқытушылардан,  тәжірибелі  адамдардан,  кітапханалардан
ақыл-кеңес алудың пайдасы зор.
5.    Өздігінен білім алу жұмысын  асықпай,  көп  үзіліс  жасамай  жүргізген
жөн.
6.   Оқыған материалды  мұқият  ұғатындай  етіп  ұғып,  түсінбеген  жерлерді
қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет.
7.    Анықтама  әдебиеттерді,  энциклопедияларды,  түрлі  сөздіктерді   қоса
пайдаланып отыру керек.
Студенттердің  өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.
•     Жұмыстың көлемін шамадан тыс асырмай,  оның  сапасын  арттыруға  көңіл
аудару;
•     Студенттердің өздік жұмысын  оқу  жұмысының   басқа  түрлерімен  дұрыс
ұштастыра білу;
•     Студенттердің дербестігін  арттырып,  өзіндік  білім   алу   қабілетін
жүйелі түрде дамыту;
•     Өзіндік жұмыстың мазмұнына күнделікті өмірден  алынған  материалдарды,
хабарларды енгізу;
•     Студенттерді табиғат пен қоғам дамуының жалпы  заңдылықтарын,  сонымен
қатар нақты фактілер мен құбылыстарды өздігінен талдап түсінуге үйрету;
•       Студенттердің   алған   білімдерін   іс   жүзінде   қолдана   білуте
дағдыландыру;
•     Студенттерді оқу жұмысына шығармашылық тұрғыдан  қарауға,  әр  уақытта
дербес және белсенді әрекет жасауға баулу;
•   Студенттердің    өздігінен    дербес    жұмыс    істеу,    еңбек     ету
дағдыларын қалыптастыру.
4   КУРС ФОРМАТЫ
   «Туған жер флорасы мен фаунасы » –3 кредит.
   Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық  практикалық  сабақ  және  50
минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа,  ОСӨЖ-
ге  қатысуға  студент  міндетті.  Себепсіз  босатылған   сабақтар   қайталап
оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта  өткізілмесе,
қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір  балын  жоғалтады.  Практикалық
сабақтар  студентті  өздігінен  жұмыс  істеуге  үйретеді,  ойлау   қабілетін
арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық  жауап  беріп  және
тәжірибе жүргізу үшін кейбір өсімдіктер анатомиясы мен  морфологиясыныңмәнін
анықтамалық  кітаптан  тауып,  жазып  келуі   керек.   Сол   жағдайда   ғана
тәжірибелік жұмысқа толық  қорытынды  жасауға  болады.  Сабаққа  дайын  емес
студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді.

5 курс саясаты
      Студентпәнді оқып-білу  үрдісінде  белсенді  және  өздік  қабілеттерін
көрсету  міндетті,  қалып  келу,  себепсіз  сабақтан   қалу,   дер   уақытта
жұмыстарды тапсырмау  және  оқу  үрдісінде  пассивті  болуда  баллдарды  алу
түрінде штрафтар салынады.


6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
    Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік  бақылау  бойынша
және соңғы  аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер  мен  емтихан  нәтижесінің
(40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды.
    Апта  және  бақылау  түрлері  бойынша  баллдардың   таратылуы   кестеде
келтірілген





























































«Туған жер флорасы мен фаунасы» пәні бойынша балдардың таратылуы
                                                                     2 кесте
|Апта   |Бақылау түрі                   |Балдардың барлығы |Қосымша        |
|1-8    |Аудиториялық сабақтарына қатысу|                  |Оқытушы        |
|       |және даярлық                   |                  |электрондық    |
|       |                               |                  |журналда       |
|       |                               |                  |оқушының тек   |
|       |                               |                  |сабаққа        |
|       |                               |                  |қатыспау       |
|       |                               |                  |фактісін       |
|       |                               |                  |көрсетеді      |
|Практикалық жұмыстарды орындау(қорғау)                                    |
|1      |Қазақстан республикасының      |30                |Практикалық    |
|       |өсімдіктер және жануарлар әлемі|                  |сабақта        |
|2      |Орманды-дадалы аймақ           |                  |Практикалық    |
|       |өсімдіктері мен жануарлары.    |                  |сабақта        |
|3      |Далалы аймақ өсімдіктері мен   |                  |Практикалық    |
|       |жануарлары.                    |                  |сабақта        |
|4      |Шөлейтті аймақ өсімдіктері мен |                  |Практикалық    |
|       |жануарлары.                    |                  |сабақта        |
|5      |Таулы аймақ өсімдіктері мен    |                  |Практикалық    |
|       |жануарлары.                    |                  |сабақта        |
|6      |Фенологиялық бақылау.          |                  |               |
|       |Өсімдіктер мен жануарларға     |                  |               |
|       |жүргізілетін фенологиялық      |                  |               |
|       |бақылау.                       |                  |               |
|7      |Ағзалардың биотикалық          |                  |               |
|       |байланысы.                     |                  |               |
|8      |Өсімдіктер мен жануарлар әлемін|                  |               |
|       |қорғау.                        |                  |               |
|9      |Өсімдіктер мен жануарларды     |                  |               |
|       |коллекциялау әдістемесі        |                  |               |
|10     |Коллоквиум                     |                  |               |
|Студенттің өздік жұмысы                                                   |
|1      |Қазақстан республикасының      |25                |Сабақ кестесіне|
|       |өсімдіктер және жануарлар әлемі|                  |сәйкес         |
|2      |ҚР табиғи аймақтарының         |                  |Сабақ кестесіне|
|       |сипаттамасы.                   |                  |сәйкес         |
|3      |Орманды-дадалы аймақ           |                  |Сабақ кестесіне|
|       |өсімдіктері мен жануарлары.    |                  |сәйкес         |
|4      |Далалы аймақ өсімдіктері мен   |                  |Сабақ кестесіне|
|       |жануарлары.                    |                  |сәйкес         |
|5      |Шөлейтті аймақ өсімдіктері мен |                  |               |
|       |жануарлары.                    |                  |               |
|6      |Таулы аймақ өсімдіктері мен    |                  |               |
|       |жануарлары.                    |                  |               |
|7      |Фенологиялық мониторинг        |                  |               |
|Оқытушымен студенттің өздік жұмысы                                        |
|1      |Қазақстан республикасының      |15                |Сабақ кестесіне|
|       |өсімдіктер және жануарлар әлемі|                  |сәйкес         |
|2      |ҚР табиғи аймақтарының         |                  |Сабақ кестесіне|
|       |сипаттамасы.                   |                  |сәйкес         |
|4      |Орманды-дадалы аймақ           |                  |Сабақ кестесіне|
|       |өсімдіктері мен жануарлары.    |                  |сәйкес         |
|5      |Далалы аймақ өсімдіктері мен   |                  |Сабақ кестесіне|
|       |жануарлары.                    |                  |сәйкес         |
|6      |Шөлейтті аймақ өсімдіктері мен |                  |               |
|       |жануарлары.                    |                  |               |
|7      |Таулы аймақ өсімдіктері мен    |                  |               |
|       |жануарлары.                    |                  |               |
|8      |Фенологиялық мониторинг        |                  |               |
|9      |Фенологиялық бақылау.          |                  |               |
|       |Өсімдіктер мен жануарларға     |                  |               |
|       |жүргізілетін фенологиялық      |                  |               |
|       |бақылау.                       |                  |               |
|       |Ағзалардың биотикалық          |                  |               |
|       |байланысы.                     |                  |               |
|       |Өсімдіктер мен жануарлар әлемін|                  |               |
|       |қорғау.                        |                  |               |
|       |Өсімдіктер мен жануарларды     |                  |               |
|       |коллекциялау әдістемесі        |                  |               |
|9 апта мен 15 апта аралығында оқу      |30+270            |               |
|нәтижелері бойынша балдардың барлығы   |                  |               |
|Емтихан балдарының барлығы             |400               |               |
|Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000              |               |




    Студенттердің білім бағалау шкаласы:


    |Әріптік жүйе    |Балдардың     |Проценттік мазмұны  |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша баға    |сандық        |                    |бойынша баға        |
|                |эквиваленті   |                    |                    |
|А               |4,0           |95-100              |Өтежақсы            |
|А-              |3,67          |90-94               |-«-                 |
|В+              |3,33          |85-89               |Жақсы               |
|В               |3.00          |80-84               |-«-                 |
|                |              |75-79               |                    |
|В-              |2,67          |                    |-«-                 |
|С+              |2,33          |70-74               |Қанағаттанарлық     |
|С               |2,00          |65-69               |-«-                 |
|С-              |1,67          |60-64               |-«-                 |
|Д+              |1,33          |55-59               |-«-                 |
|Д               |1,00          |50-54               |-«-                 |
|Ғ               |0,00          |0-49                |Қанағаттанарлықсыз  |

















7. ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ
7.1.Негізгі әдебиеттер

                                                                     4 кесте
|№  |Оқулық және оқу-әдістемелік        |Саны    |Студент саны|Қамтылу    |
|   |Құралдың атауы                     |        |            |пайызы,%   |
|1  |Наумов Г.В. Краткая история        |        |            |           |
|   |биогеографии.-М.:Наука,1969.-200   |        |            |           |
|   |с.:ил.                             |        |            |           |
|2  |Сағындыков.Ж. Өсімдіктер           |        |            |           |
|   |географиясы Алматы 2001ж           |        |            |           |
|3  |Мұхитдинов.Б.Геоботаника Алматы    |        |            |           |
|   |Қазақ Ұлттық Университеті 2001ж    |        |            |           |
|4  |Биогеография   с   основами        |        |            |           |
|   |экологии:   Учебник   для          |        |            |           |
|   |вузов/А.Г.   Воронов,              |        |            |           |
|   |Н.Н.Дроздов,Д.А.Криволуцкий,Е.Г.Мял|        |            |           |
|   |о.-5-е изд.,перераб.и              |        |            |           |
|   |доп.-М.:Академкнига,2003.-408 с.:  |        |            |           |
|   |ил.                                |        |            |           |
|   |                                   |        |            |           |
|5  |Байтенов М.С. Флора                |        |            |           |
|   |Казахстана.-Алматы:Гылым.          |        |            |           |
|   |Т.1:Иллюстрированный определитель  |        |            |           |
|   |семейств и родов.-1999.-400с.:ил.  |        |            |           |
|6  |Млекопитающие                      |        |            |           |
|   |Казахстана.Алма-ата,1969-1985.     |        |            |           |
|7  |.Н.А.Бобринский, Б.С.Матвеев       |        |            |           |
|   |Зоология курсы, Қазақ мемлекет     |        |            |           |
|   |баспасы,1953ж                      |        |            |           |



7.2.Қосымша әдебиеттер:
1.   Макулбеков  Н.М.  Эоценовая  флора      Северного  Казахстана.-Алматы
Наука,1972.-180с.:ил.
2.   Байтенов    М.С.  Флора      Казахстана.-Алматы:Гылым.
Т.1:Иллюстрированный определитель семейств и родов.-1999.-400с.:ил.
3.   Винтерголлер Б.А. Реликты вокруг нас.-Алматы:Кайнар,1984.-88 с.:ил.
4.   Семенова-Тян-Шанская А.М. Мир растений и люди.-Л.:Наука,1986
-174с.:ил.
5.   Киселев В.Н. Основы экологии:Учеб.пособие для вузов.-2-е изд ,
перераб. и  доп.- Мн. : Унiверсiтэцкае, 2000.
6.   Миркин Б.М. и     др.  Современная      наука      о
растительности:Учебник для вузов /Б.М.Миркин,Л.Г.Наумова, А.И.Соломещ.-
М.:Логос,2001
7.   Миркин Б.М. и др. Высшие растения: Краткий курс систематики с основами
науки о растительности: Учебник для вузов /Б.М.Миркин, Л.Г Наумова,  А. А.
Мулдашев.- М. : Логос, 2001.- 264 с.:ил.
8.   Жизнь  растений:  В    6-    ти   т./Гл.ред.А.А.Федоров;Под   ред.Н.А.
Красильникова,А.А.Уранова.-М.:Просвещение. Т.1:Введение.Бактерии и
актиномицеты.-1974.- 487 с.:ил.
9.   Экологическое образование, биологические и химические исследования в
Среднем Прииртышье: Сборник научных
трудов/З.И.Обухова,А.М.Жумурбаева,Б.А.Тулеубаев и др.- Павлодар,1997.
10. Быков  Б.  А.  Очерки  истории  растительного  мира  Казахстана  и
Средней  Азии.-
Алматы:Наука,1979.
11. Шварцман     С.    Р.   Материалы  к     истории    микрофлоры
Казахстана.-     Алматы:АН
КазССР,1962.
12. Павлов  Н.  В.  Ботаническая география  зарубежных стран:Учеб.  пособие
для  ун-тов.-
М.:Высш.школа.
13. Красная книга.     Дикорастущие    виды  флоры      СССР,нуждающиеся
в     охране/Под
ред.А.Л.Тахтаджяна.-Л.:Наука,1975.-204 с.:ил.
14. Верзилин  Н.М.  Растения  в  жизни  человека.-2-е  изд.,испр.и  доп
-Л.:Детлит,1954.-190
с.:ил.
15. Киселев В.Н. Основы экологии:Учеб.пособие для вузов.-Мн.:Выш школа,
2002.-383 с.-
 (Высшее образование)



|Қосымша                                                                   |
|1  |Аквилева Г.Н. Наблюдения и опыты на|1       |15          |10         |
|   |уроках природоведения. Пособие для |        |            |           |
|   |учителей начальных классов.        |        |            |           |
|   |М.Дросвещение 1988.                |        |            |           |
|2  |КЖунісова, Қ.Аймагамбетова,        |2       |15          |30         |
|3  |Н.Нурахметов. Дүниетану. 1 сыныпқа |        |            |           |
|   |арналған оқулық. Алматы. Атамұра.  |        |            |           |
|   |1997. — 142 б.                     |        |            |           |
|4  |Қ.Аймагамбетова, Б.В.Муканов.      |2       |            |30         |
|   |Табиғаттану. 3 сыныпқа арналған    |        |            |           |
|   |окулық. Алматы. Рауан. 1992. — 104 |        |            |           |
|   |б.                                 |        |            |           |
|5  |Гетьман В.Ф. Экскурсии по          |1       |15          |10         |
|   |природоведению в 2 и 3             |        |            |           |
|   |классах.Прсрбие для учителей. Киев.|        |            |           |
|   |Рад.школа,1983.                    |        |            |           |
|6  |Аквилева Г.Н. Наблюдения и опыты на|1       |15          |10         |
|   |уроках природоведения. Пособие для |        |            |           |
|   |учителей начальных классов.        |        |            |           |
|   |М.Дросвещение 1988                 |        |            |           |
|7  |Гетьман В.Ф. Экскурсии по          |1       |15          |10         |
|   |природоведению в 2 и 3             |        |            |           |
|   |классах.Прсрбие для учителей. Киев.|        |            |           |
|   |Рад.школа,1983.                    |        |            |           |







Пәндер