Файл қосу
Пән аты - Педагогикалық диагностика
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейдегі СМЖ құжаты | ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.30.1.33/02-2014| | | | | |ПОӘК «Педагогикалық |№ 2-басылым | | |диагностика» пәнінің |03.09.2014 | | |студенттерге арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Педагогикалық диагностика» пәні 5В010200 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2004 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 03.09.2014 аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1. 03.09.2014ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама №1. 05.09.2014ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1. 11.09.2014ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер п.ғ.м., аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна. Байланыс ақпараты – тел. 30-43-33, Таңірбергенов 2 ғимарат, Сабақ өткізу орны – №2 Пән аты – «Педагогикалық диагностика» Кредит саны - 3 1.2 Курстың қысқаша мазмұны: «Педагогикалық диагностика» курсы студенттерге мектеп жасындағы оқушыны және оқушылар ұжымын комплексті зерттеудің диагностикалық әдістемелерін меңгеруге көмектесу, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі психологиялық - педагогикалық теориялары негізінде осы процесті ұйымдастыру, құру және жүргізуге бағытталған. 1.3 Курстың мақсаты: Курстың мақсаттары: -Студенттерді теориялық тұрғыда түбегейлі білім беру және студенттер бойына психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық және практикалық ғылым саласы ретіндегі білімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады; -Тұлғаның ғылыми-теориялық психологиялық-педагогикалық диагностиканың негіздерін тереңдетіп меңгеруі; -Психологиялық көмек көрсету кезіндегі жұмыстарында мамандардың практикалық дағдыларды меңгеріп жетілдіру үшін дайындау; -Ғылымдар жүйесіндегі кәсіби психологтардың психологиялық-педагогикалық диагностиканың алатын орнын анықтау; -Студенттерді психологиялық- педагогикалық диагностиканы қалыптастырудағы психометрикалық негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету; -Психометриканың теориялық негіздерін практикада қолдана алуға баулу; 1.4 Курстың міндеттері: - Оқушының психологиялық даму ерекшелігін жақсы білу үшін психологиялық-педагогикалық диагностиканың ең тиімді әдістерін қолдануды меңгеру; - Студенттердің лекцияда алған білімдерін кеңейту және жан-жақты дамыту, тереңдету, білімге деген құштарлығын арттыру; - Педагогикалық диагностика пәнінен алған білімдерін практика жүзінде тиімді қолдана білу қажет; - Психологиялық-педагогикалық диагностиканың қазіргі таңдағы белгілі бір білім беру технологияларымен таныстыру; - Жоғары кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандарттарына сәйкес, студент тер жоғары білімді меңгеруге міндетті; - Баланың білімін тексеруде ұсынылған талаптарды, психологиялық- педагогикалық диагностиканың әдістерін, білімдерді меңгеру; - Психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістерін анықтау және қолдана білу, тест жүргізуді үйрену; - «Педагогикалық диагностика» пәні бойынша алған білімді практикалық қолданбалы ғылыми зерттеу жұмыстарында өз бетінше қолдана алу. 1.5. Оқу нәтижесі: Пәнді оқу барысында білім алушы білу керек: -Білу керек - педагогикалық диагностика әдістердің ұғымдары және әдіснамалық негіздерін; - Балалардың тұлғалық дамуы және қалыптасу заңдылықтарын; - Психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, көпшілікке танымал әдістерді және олардың түрлері, сонымен қатар сапаларын бағалау талаптарын; -Меңгеру керек: - педагогика саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстарды; - Оқытатын пәндердің теориялық негіздерін; - Оқытатын пәндердің мақсаты мен міндеттері; -Игеру керек: - педагогика жаңалықтарын қолдану барысында балалардың анатомиялық- физиологиялық негізгі заңдылықтары мен дамуын; - психологиялық-педагогикалық диагностиканың зерттеу әдістерін; -Қолдана білу керек: - педагогикалық диагностикада жаңашыл технологияны пайдалану; - сабақта және сабақтан тыс уақытта диагностикалық әдістерді балалардың оқу танымдық мотивациясының негізін түйінді құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында қолдану; -Түсіну керек: - Баланың дайындығының мониторингінің ғылыми – теориялық негіздерін; -Қазіргі қолданыстағы білімнің стандарты, оқу бағдарламалары, және оқу құралдарының құрылымы мен мазмұнын; - Білім болу керек: - педагогика әдістерін қолдануда педагогикалық әрекетті үлгілеу, педагогикалық қызметте рефлексияны жүзеге асыру, мақсатты қоя білу, педагогикалық диагностика жүргізу; - психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; - диагностиканы оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастыра білу; педагогикалық қарым-қатынас, ұтқырлық және т.б.; - қарым-қатынас мәдениеті мен толеранттылық; -Қалыптастыруы тиіс: дағдысы: - компьютерлік және коммуникативті сауаттылық; - психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістер түрлері, оларды қолдана алу; - психологиялық-педагогикалық диагностиканың басқа ғылымдармен байланысын түсіну; - психологиялық-педагогикалық диагностика бойынша білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. құзыреттілігі: - балалардың түйінді құзыреттілігін қалыптастыру; - балалардың қызығушылықтары мен қабілеттерінің мониторнигін жасау; 1.6 Курстың пререквизиттері: педагогикагогикалық мамандыққа кіріспе, адам дамуы және психология, этнопедагогика, педагогика. 1.7 Пәннің постреквизиттері: педагогикалық практика. 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ |№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әде-б| | | | |иет-т| | | | |ер | | | |Д/С |П/С | |1 |2 |3 |4 | | |Аудиториялық сабақ үшін (дәріс) 1-7 апта |30 | | | |бойынша | | | |1 апта |Педагогикалық диагностиканың | | | | |ғылыми-теориялық негізі | | | |2 апта |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың|50 | | | |әдістемелік негіздері | | | |3 апта |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың| | | | |пайда болу тарихы | | | | |БӨЖ |40 |сызба құру | | |Тақырыбы: Психологиялық – педагогикалық | | | | |диагностиканың пайда болу тарихы | | | | |мазмұны: Психологиялық-педагогикалық | | | | |диагностика пәні бойынша картотека құрастыру| | | | |(20-30 әдебиеттің атаулары) | | | |4 апта |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың| | | | |экспериментальдық психологияның қойнауында| | | | |қалыптасуы | | | |5 апта |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың| | | | |қазіргі жағдайы | | | |6 апта |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың|50 | | | |әдістері | | | | |БӨЖ |40 |Microsoft | | |Тақырыбы: Психологиялық – педагогикалық | |Power Point| | |диагностиканың экспериментальдық | |презентация| | |психологияның қойнауында қалыптасуы | |дайындау | | |мазмұны: тақырып бойынша презентация | | | | |дайындау (15-20 бет) | | | |7 апта |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың| | | | |әдістемелеріне қойылатын талаптар | | | | | |90 | | |1 аттестациялық аптада |300 | | | |Аудиториялық сабақ үшін (дәріс)8-15 апта |30 | | | |бойынша | | | |8 апта |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың| | | | |құралдардың топтастырылуы | | | |9 апта |Кіші мектеп жасындағы балаларды | | | | |психологиялық – педагогикалық диагностикалау| | | | |ерекшеліктері | | | |10 апта |Психологиялық – педагогикалық диагностиканың| | | | |кәсіби және этикалық сұрақтары | | | |11 апта |Мектепке дейінгі балалардың |50 | | | |психодиагностикасы | | | | |БӨЖ. Тақырыбы: Психологиялық – педагогикалық|40 |конспект | | |диагностиканың қазіргі жағдайы | |жазу | | |мазмұны: Психологиялық – педагогикалық | | | | |диагностиканың ҚР қазіргі жағдайы туралы | | | | |қысқаша тоқталу (конспект жазу) | | | | |Бір ғалымның көзқарасына сипаттама беру | | | |12 апта |Баланың мектепте оқуға дайындығын анықтау | | | | |әдістері және оның таным процестерінің даму | | | | |деңгейінің диагностикасы. | | | |13 апта |Тесттердің сәйкестілігі (валидтығы) мен | | | | |сенімділігі. | | | |14 апта |Тесттердің бейімделуі мен құрылу |50 | | | |технологиясы. | | | | |БӨЖ |40 |кесте құру.| | |Тақырыбы: Психологиялық – педагогикалық | |Реферат | | |диагностиканың әдістері | |жазу | | |мазмұны: әдістерге қысқаша тоқталу, | | | | |салыстыру, кесте құру («Әдіс», «Сипаты», | | | | |«Кемшіліктері», «Артықшылығы») | | | | |мазмұны: Тест – психодиагностиканың негізгі | | | | |құралы ретінде. Тесттердің түрлері, оларды | | | | |топтастыру негіздері. Реферат жазу (15-20 | | | | |бет, А4) | | | |15 апта |Психодиагностиканың қазіргі жағдайы. | | | | |Межелік бақылау |90 | | |2 аттестациялық аптада |300 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 1. Куребаева Г.А. Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық- педагогикалық диагностикасы. Семей. 2004 2. Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика- СПб., 2003 3. Непомнящая Н.И. психодиагностика личности. М. 2001. 4. Немов Р.С. Психология. В т.3 - М., 2001 5. Общая психодиагностика. Под. Ред. Бодалева А.А., Столина В.В.- М.,- 2003. 6. Никишина В.Б. Василенко Т.Д. Психодиагностика в системе социальной работы. М.2000. 7. Из истории психологических тестов //Общая психодиагностика под.ред. А.А.Бодалева, В.В.Столина -2009. Миникес А.В. Деловое общение. М, 1994. Қосымша әдебиеттер: 1. Білім заңы. Алматы, 2007 ж. 2. Жалпы педагогика /Бабаев, С.Б. - 2006 3. Педагогика /Ахметова, Г.К. - 2006 4. Педагогика :қысқаша дәрістер курсы /Дүйсембекова, Ш. - 2005 5. Педагогика/ Ж. Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова / - 2004 6. Тұлғалық педагогика. Педагогикалық теория негіздері :монография / - 2011 7. Богданова Т.Г. Корнилова Т.В.Диагностика позновательной сферы ребенка. М. 1996. 8. Дусавицкий А.К. Развите личности в учебной деятельности М. 1996. 9. Зак. А. З. Диагностика видов мышления младшего школьника. М. 1995. 10. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика, пер. с. нем. М. 1991. 11. Овчарова Р.В. Практическая психология в начальной школе.М. 1996. 12. Гуревич К. М. Что такое психологическая диагностика М., 1985 Мерзімді басылым: Л.Смагулова «Оқушы тұлғасын қалыптастырудың психологиялық- педагогикалық диагностикасы» // «Оқушы тәрбиесі», №8, 2013, 26-29бб. М.Көшкентаева «Педагогикалық-психологиялық диагностикалау жолдары, әдістері» // «Мектеп директоры», №5, 2004, 9-18бб. П.Маханова «Педагогикалық диагностиканың теориялық негіздері» // «Қазақстан педагогикалық ғылымдар академиясының Хабаршысы», №1(28), 2009, 40-45бб.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz