Файл қосу

ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ







       5 В 011700: -«Қазақ тілі мен әдебиеті»   мамандығына  арналған
                             «Абайтану» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



              СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

























                                    СЕМЕЙ
                                    2013

                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған __________ Р.Қ.Сабырбаева
Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің қазақ
әдебиеті кафедрасының   доцент м.а., филология ғылымдарының кандидаты
«___» ______2013жыл

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  әдебиеті  кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды
Хаттама     №___  «___» ___________2013жыл

Кафедра меңгерушісі_______________А.С.Ақтанова

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2013  жыл

Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2013жыл

ОӘК төрағасы   _________________Искакова Г.К.

4  «____» __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің

1 БАСЫЛЫМЫ














                                   Мазмұны

1 Жалпы ережелер
2 Оқу жұмыс жоспарының мазмұны,  сағаттарға шағу
3 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер



































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы мен пән  туралы жалпы мәлімет
Сабырбаева Р.Қ. ф.ғ.к., доцент м.а.,
Кафедра  «Қазақ әдебиеті»
Кафедраның мекен-жайы:  оқу ғимараты № 8, 221 кабинет
Ақпараттық  қатынас:  телефон:
Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, сейсенбі,сәрсенбі: 11.00-17.00

Сабақ өтетін орын: 227, 213 аудитория
Кредит саны: 3
         1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
      Кесте 1

|Курс                  |Сем-естр                              |Кредит      |
|                      |Дәріс   |Семинар  |ОЖСӨЖ    |СӨЖ      |Әдебиеттер  |
|1                     |2       |3        |4        |5        |6           |
|1. Абайдың өмірі мен  |3       |1        |2,5      |7,5      |7.1.3       |
|шығармашылығы.        |        |         |         |         |7.1.11      |
|                      |        |         |         |         |7.1.4       |
|2. Абайдың            |4       |2        |2,5      |7,5      |7.1.6       |
|шығармашылық          |        |         |         |         |7.1.2       |
|өмірбаяны: зерттелу,  |        |         |         |         |7.1.10      |
|жүйелену мәселелері.  |        |         |         |         |7.2.4       |
|3. Абай өлеңдеріндегі |      3 |2        |2,5      |7,5      |7.1.6       |
|оқу-ағарту және ғылым |        |         |         |         |7.2.3       |
|тақырыбы.             |        |         |         |         |            |
|4. Абайдың эстетикалық|3       |2        |2,5      |7,5      |7.1.8       |
|тағылымы.             |        |         |         |         |7.1.3       |
|5. Сатиралық лирикасы.|3       |1        |2,5      |7,5      |7.1.11      |
|6. Табиғат лирикасы   |3       |2        |2,5      |7,5      |7.2.3       |
|7. Абай               |4       |2        |2,5      |7,5      |7.1.8       |
|поэмаларының          |        |         |         |         |7.1.3       |
|тарихи, көркемдік     |        |         |         |         |            |
|негіздері.            |        |         |         |         |            |
|8. Қарасөздері.       |3       |2        |2,5      |7,5      |7.1.11      |
|                      |        |         |         |         |7.1.3       |
|                      |        |         |         |         |7.1.9       |
|9. Абай шығармалары — |4       |1        |2,5      |7,5      |7.1.8       |
|замана айнасы.        |        |         |         |         |7.2.5       |
|Барлығы               |30      |15       |22,5     |67,5     |            |



      3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
      Абайдың  шығармашылық  мұрасын  зерттеу,  талдау  жасауда  ғалымдардың
пікірлерін үнемі дәйектеуден гөрі студенттің  ой-тұжырымдар  жасауы  өзіндік
ғылыми құндылық  болып  табылмақ.  Бұл  орайда  студенттерге  қойылар  талап
абайтану турасындағы  әр  алуан  пікірлерді  бір  жүйеге  келтіріп,  бүгінгі
ұлттық  мүдде  тұрғысынан  қарастыру  маңызды.  Абайтану  ғылымына  арналған
бақылау - пысықтау  тапсырмаларының  тақырыптық  мазмұнын  ашуда  студенттер
көрсетілген  әдебиеттер  тізімімен  ғана  шектелмей,  қосымша  деректер  мен
ақпарат көздерін ұтымды пайдаланған жағдайда ғылыми құндылығы артады.
      Абайтануға  арналған  тапсырмаларды  орындауда  ғылыми  әдебиеттерден,
мерзімді баспасөздерден үзінді келтірген жағдайда сілтеме көрсету  міндетті.
Тапсырманы орындауда студент есте тұтар дүние  негізсіз  ой  шұбалыңқылығына
ұрыну, көп сөзділікке салыну жұмыстың ғылымилығына нұқсан келтіреді.
      Абайтану курсының ғылыми мәнін  ашу  үшін  әдеби  -тарихи  жағдайларға
тоқталудың  маңызы  зор.  Әрбір  әдебиет  маманы  Абай  шығармаларының   сыр
-сипатын, табиғатын саналы түрде түсініп алмай,  шын  мағынасындағы  білікті
әдебиетші болуы мүмкін  емес.  Ойшыл  ақынның  өзі  айтқандай  әрбір  сөздің
құндылығын сын көзбен қарап, ой таразысына салмақтамай,  ақынның  жан  сөзін
ұғынуға қол жеткізем деу ұшқары түсінік болмақ.
      Орындауға  ұсынылатын  жұмыс  тақырыптары   бүгінгі   қазақ   әдебиеті
тарихындағы әдеби  -  ғылыми  мәні  ауқымды  мәселелерді  қарастыра  отырып,
теориялық және әдеби сын зерттеулермен шұғылданудың алғы шарты іспеттес.


      4 КУРС ФОРМАТЫ
      Курсты оқу барысында алынған  барлық  ұпайлар  жинақталып,  бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған ақтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма  мен
аралық және қорытынды  бақылаудан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының
қорытындысы   бойынша   орташа   ұпай   есептеледі.   Барлық   тапсырмаларды
көрсетілген  уақытында  өткізу  қажет.  Барлық  тапсырмаларды  қабылдап  алу
екінші  аттестацияға   дейін   аяқталады.   Барлық   тапсырманы   өткізбеген
студенттер  емтиханға  кіргізілмейді.  Жұмысты  кеш   тапсырсаңыз:   қосымша
тапсырма  беру  арқылы  жұмыс  көлемі   ұлғайтылады.   Тапсырмалар   оқытушы
тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп  болса,
бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз  есепке  алынады;  орынсыз  себеп   болса,
тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты  университет  саясаты
есепке  алынады.  Әрбір  тақырыпты  қайталау  және   өтеу   міндетті.Өтілген
материалды  меңгеру  деңгейі  тест  арқылы  тексеріледі.  Тест   алдын   ала
ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау,кешікпеу  міндетті.
Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі  (реферат,
көркем мәтінге талдау,эссе  т.б.);Сабаққа  екі  рет  кешігу  бір  рет  сабақ
босатылғанға теңгеріледі.Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет.




5 КУРС  САЯСАТЫ

      «Абайтану» пәні бойынша 15 аптаға бөлінген  дәріс, практикалық,  ОСӨЖ,
СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған  ұпайлар  бойынша
7-15 апталарда  межелік бақылау  тапсырмаларының  қорытындысы  қойылады.  7-
15 апталарда  ең жоғарғы көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау  шарт.

6 БАҒАЛАУ  САЯСАТЫ

«Абайтану» пәні бойынша  ұпайлардың бөлінісі

                            Кесте -2
|Апталар    |Бақылау түрі            |Барлық ұпайлар    |Ескерту           |
|1          |2                       |3                 |4                 |
|           |1-7 апталардағы         |30                |                  |
|           |аудиториялық сабақтарға |                  |                  |
|           |қатысу                  |                  |                  |
|1          |0                       |0                 |Студенттер        |
|           |                        |                  |тапсырма алып     |
|           |                        |                  |үлгермейтіндіктен |
|2          |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|3          |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|4          |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|5          |Прак-20,СӨЖ-25          |45                |                  |
|6          |Прак-20,ОСӨЖ-10         |30                |                  |
|7          |Прак-20, СӨЖ-25         |45                |                  |
|           |1-аралық бақылау        |60                |                  |
|           |1-7 аралық бақылау      |300               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |8-15 апталардағы        |30                |                  |
|           |аудиториялық сабақтарға |                  |                  |
|           |қатысу                  |                  |                  |
|8          |0                       |0                 |                  |
|9          |Прак-15                 |15                |                  |
|10         |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|11         |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|12         |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|13         |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|14         |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|15         |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|           |2-аралық бақылау        |60                |                  |
|           |8-15 аралық бақылау     |300               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |Емтихан ұпайларының     |400               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |Академиялық аралықтың   |1000              |                  |
|           |ұпай қорытындысы        |                  |                  |

7 ӘДЕБИЕТТЕР
      7.1 Негізгі әдебиеттер
      7.1.2.Абай шығармаларының академиялық басылымдары.(1945,1954,1957,1977
 және 1995 ж.ж толық жинағы)
      7.1.3 . Абай энциклопедиясы. – Алматы. Атамұра, 1995.-720 б.
      7.1.4  Абайдың өмірі мен творчествосы.Жинақ.-Алматы, 1954.
      7.1.5  Ахметов З. Абайдың ақындық әлемі-Алматы:Ана тілі,1995.-272 б.
      7.1.6 Әуезов М. Абай Құнанбаев. Монографиялық  зерттеу,  мақалалар  20
томдық.- Алматы: Жазушы,1987.
      7.1.7 Әуезов М. Абайды білмек парыз ойлы  жасқа.-Алматы:  Санат,1997.-
416 б.
      7.1.8  Әуезов  М.  Абайтану  дәрістерінің  дерек   көздері.-   Алматы:
Санат,1997. – 448 б.
          7.1.8.Әуезов М. Шығармаларының елу томдық жинағы. - Алматы, 1997-
                                                2004.
 7.1.9   Сүйіншәлиев Х. Абайдың қара сөздері.- Алматы:ҚМКӘБ, 1956-151 б
         7.1.10.Мұхаметханов Қ.Абайдың ақын  шәкірттері.  –  Алматы:  Дәуір,
                                               1993-224 б.
         7.1.11.Мырзахметов М. Абайтану тарихы. - Алматы: Ана  тілі,  1994.-
132 б.
         7.1.12. Мырзахметов М. Абайтану. Библиограф. көрсеткіш  .-  Алматы:
Ғылым, 1988.
      7.2 Қосымша әдебиеттер
         7.2.1 Әлімқұлов Т.Жұмбақ жан.-Алматы:Жазушы , 1993-223 б.
           7.2.2.Байғалиев   Б.   Абай   өмірбаяны    архив    деректерінде.
                                               Алматы:Арыс,2001.
       7.2.3 Базарбаев М.Өлең- сөздің патшасы,сөз сарасы.- Алматы.
     Жазушы, 1973-254 б
       7.2.4  Байтұрсынов А. Қазақтың бас ақыны
7.2.5.Картаева А. Абай мұрасы “Абай жолы” роман-эпопеясында. Алматы, 2005.


Пәндер