Файл қосу

СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ ПРОГРАММАСЫ



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ.                  |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|3 деңгейдегі АӘК құжаты     |ОӘК                      |                   |
|ПОӘК                        |                         |ПОӘК               |
|Студенттерге арналған       |№1 баспа                 |042–14-02-03.1.20.2|
|«Ақпаратты басқару жүйесі»  |«__»_______2012 г.       |94/02-2012         |
|пәнін                       |                         |                   |
|жұмыстық программасы        |                         |                   |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                         «Ақпаратты басқару жүйесі»
         5В070200 – «Автоматтандыру және басқару» мамандығы бойынша

             СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ  ПРОГРАММАСЫ







































                                 Семей 2012
                                   Кіріспе

   1. ӨНДЕЛГЕН
      Құрастырушы Кожахметова Д.О., АдылкановаА. Ж.,  «Автоматтандыру және
басқару» кафедрасының оқытушылары
                                                      «31»   тамыз   2012 ж.

   1. ТАЛҚЫЛАНДЫ
   2.1 «Автоматтандыру және басқару» кафедрасының мәжілісінде талқыланған.

      Хаттама  №  1.  «31»   тамыз   2012 жыл


      Кафедра меңгерушісі_________Золотов А.Д.


   2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялы факультетінің оқу әдістемелік
кеңесінің мәжілісінде талқыланған
      Хаттама  №  _____.  «___» __________ 2012 жыл


      Төрағасы ______________ С. Б. Кайсанов


   2. БЕКІТІЛГЕН
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданып,
баспаға ұсынылған
      Хаттама  №  _____.  «___» __________ 2012 жыл


      ОӘК председателі __________ Б. А. Рскелдиев


      4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН






















                                   Мазмұны

|1 |Жалпы жағдай                                                         |4  |
|2 |Пәнді оқып білу бойынша әдістемелік ұсыныстар                        |5  |
|3 |Курстың форматы пен саясаты                                          |6  |
|4 |Бағаларды қою саясаты                                                |7  |
|5 |Пән мазмұны және оқудың түрлері бойынша сағаттарды бөлу              |7  |
|6 |ОСӨЖ және СӨЖ-дің мазмұны                                            |8  |
|7 |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбе графигі                          |11 |




1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ



    1.1 Пән және оқытушылар туралы жалпы мәліметтер
            • Оқытушының тегi, аты-жөнi – Кожахметова Динара  Ошановна  аға
              оқытушы
            • Оқутышының аты-жөні  – Адылканова Айнұр Жарылқасыновна;
            • Кафедра – Автоматтандыру және басқару;
            • Хабарлау ақпараты – тел: 35-84-38, № 7 оқу  ғимараты,  №  701
              кабинет;
            • Оқудың өту орны – № 703 аудитория;
            • Несие саны – 3;
          1.2 Жұмысшы оқу жоспарының көшірмесі 1 кестеде көрселген:


1 кесте - Жұмысшы оқу жоспарынан көшірме

|Курс        |Семестр   |Несиелер                |ЛК,                        |
|            |          |                        |сағ.                       |
|                                               |                           |
|аудиторнялық        |аудиториядан тыс          |                           |
|Ақпарат тасудың     |Амплитудалық модуляция    |Импульстiк-модуляцияланған |
|модуляциясы         |                          |сигналдар. Ендiк-импульстiк|
|                    |                          |модуляция. Уақытша         |
|                    |                          |импульстiк модуляция.      |
|                    |                          |Кодтық-импульстiк модуляция|
|Ақпараттық-басқарушы|Бұрыштық модуляциялы      |Символдық және кодтық      |
|жүйелердегi және    |сигналдар                 |мәлiметтердiң модуляциясы. |
|мәлiметтердi беру   |                          |Амплитудалық               |
|жүйелерiндегi       |                          |манипуляцияланған          |
|синхронизациялау    |                          |сигналдар. Бұрыштық        |
|тәсiлдерi және      |                          |манипуляция                |
|жабдықтар           |                          |                           |
|Төртбұрышты сызықтық|Iшкi импульстiк жиiлiктiк |Ақпараттық-басқарушы       |
|жиiлiктiк           |модуляция. Сызықтық       |жүйелердегi                |
|модуляцияланған     |жиiлiктiк модуляциялы     |синхронизациялау тәсiлдерi |
|сигналдың спектрi   |сигналдар.                |және жабдықтар             |
|Керi байланысты     |Тығыздау анықтамасы.      |Мәлiметтердi беру          |
|мәлiметтердi беру   |Тығыздау алгоритмi.       |жүйелерiндегi              |
|жүйелерi            |                          |синхронизациялау тәсiлдерi |
|                    |                          |және жабдықтар             |
|МБ жүйелерiндегi    |Тығыздаудың Зив-Лемпель   |Тығыздаудың Хафман тәсiлi  |
|мәлiметтердi        |тәсiлi                    |                           |
|тығыздау            |                          |                           |
|Байланыс желiлерi   |Байланыс желiлерi         |Тығыздаудың Барроуз-Вилер  |
|                    |                          |және  Шеннон-Фано тәсiлi   |
|Тасымалдаудың сандық|PDH  иерархиясы           |Тасымалдаудың сандық       |
|жүйелерi            |                          |жүйелерi туралы жалпы      |
|                    |                          |түсiнiк.                   |
|xDSL технологиясы.  |Абоненттiк желiлер бойынша|SDH иерархиясы             |
|Оны модуляциялау    |ақпаратты беру            |                           |


    7 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕ ГРАФИГІ


7 кесте - «Ақпаратты басқару жүйесі» пән бойынша оқу процесінің күнтізбе
графигі.
|Бақылау түрі   |Апта                                                         |
|               |1                              |2                           |
|               |540                                                          |














































































Пәндер