Файл қосу

әскери - мамандану - психолог - білу - учебник - оқып - берілген



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
ПОӘК

ПОӘК 042-18-16.1.26/02-2013
«Мамандану практикумы II» пәнінен студентке арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы

№1 басылым 18.09.2013 ж.







ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Мамандану практикумы II»
«5В050300» – «Психология» мамандығына арналған


СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ















Семей
2013


                                                        
Алғы сөз
1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің  “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы  А. Коңырова
                                                               “__13__”    _____09_____ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
	Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №__1____  «_13_»___09_____  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Т. Кунслямова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №__1____   «_17_»____09____  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды
Хаттама №__1___ «_18_»____09____  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова

4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж.















Мазмұны

1    Жалпы талаптар
2    Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 
	Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
	Курс форматы
	Курс саясаты
	Баға қою саясаты 
	Әдебиеттер


































	ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР

	Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар
Қоңырова Арай Абдыхановна,  аға оқытушы, психология магистрі
«Психология» кафедрасы
Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89,  №1 оқу корпусы, кабинет № 1212
Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1208
Берілген пән бойынша  кредиттер саны-3

	Пәннің қысқаша мазмұны
Мамандану практикумы II – ол 5В050300 - «Психология» мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген, жоғары оқу орындарында оқитын студенттерге арналған маңызды психология саласының бірі. 
Мамандану практикумы II психологиялық бөлімінде оқитын үшінші курс студентеріне арналған. Бұл курс бойынша студенттер адамдардың индивидуалды аырмашылықтардың психологиялық ерекшеліктерімен танысады. 
1.3 Пәннің мақсаты 
«Мамандану практикумы II» пәнінің мақсаты – Студенттерді негізгі мәселелер бойынша шетел және қазақстандық әскери психологияның теориялық зерттеулермен және практикалық нәтижелермен таныстыру.
1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
	ғылымдар жүйесіндегі әскери психологияның алатын орнын анықтау;
	әскери психологияның ғылым ретінде дамуын теориялық тұрғыдан талдау, даму кезеңдерін қарастыру;
	әскери психологтың негізгі жұмыс бағыттарымен танысу, әскери  психология саласында алынған білімдердің маңыздылығын түсіндіру. 

1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
–  әскери психологияның қазіргі уақыттағы мәселелерді білу;
	әскери психологияның ғылыми ұғымдар аппаратын білу;
	әскери психологияның заңдылықтарын және құрылымын білу;
	меңгерген білімдерді практикада қодану тәсілдерін білу;
	ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу тәсілдерін білу;
	кәсіби қарым–қатынас дағдыларын даму.

1.6 Курс пререквизиттері: 
1.6.1 жалпы психология;
1.6.2  жалпы биология;
1.6.3  зоопсихология;
1.6.4 жас ерекшеліктер психология;
1.6.5 физиология;
1.6.6 әлеуметтік психология


1.7  Курстың постреквизиті:
1.7.1 педагогикалық психология;
1.7.2 психологиялық кеңес беру;
1.7.3 психодиагностика негіздері;
1.7.4 жарнама психологиясы.
.

	ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ

Кесте1

№
Тақырыптар
Мазмұны
Сағаттар саны
Әдебиет
Д
СПС
ЗС
СӨЖО
СӨЖ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1
Әскери психология ғылым саласы ретінде
Әскери психология ғылым саласы ретінде
2
1

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
2
Қазақстан   Республикасы Әскери  Күштеріндегі  әлеуметтік психологиялық  қызметтер
Қазақстан   Республикасы Әскери  Күштеріндегі  әлеуметтік психологиялық  қызметтер
2
1

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
3
Әскери психолог қызметінің негізгі бағыттары
Әскери психолог қызметінің негізгі бағыттары
4
2

3
9
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
4
Психологиялық көмек көрсету және әскери қызметкерлердің психикалық денсаулығын сақтау бойынша психолог қызметі.
Психологиялық көмек көрсету және әскери қызметкерлердің психикалық денсаулығын сақтау бойынша психолог қызметі.
2
1

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
5
Әскери психолог жұмысының жүйесі.
Әскери психолог жұмысының жүйесі.
2
1

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
6
Басқару жүйесіндегі офицер
Басқару жүйесіндегі офицер
4
2

3
9
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
7        
Әскери ұжым-басқару объектісі ретінде
Әскери ұжым-басқару объектісі ретінде
2
1



7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
8
Әскери ұжымның әлеуметтік психологиялық климатын басқару 
Әскери ұжымның әлеуметтік психологиялық климатын басқару 
2
1

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
9
Әскери ұжымдағы шиеленістер және оларды реттеу
Әскери ұжымдағы шиеленістер және оларды реттеу
2
1

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
10
Әскери қызметкердің тұлғалық қасиетіне жеке әсер ету әдістері
Әскери қызметкердің тұлғалық қасиетіне жеке әсер ету әдістері
4
2

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
11
Әскери қызметкерлердің экстремалды жағдайлардағы психикалық қалыптарын реттеудің психологиялық негіздері
Әскери қызметкерлердің экстремалды жағдайлардағы психикалық қалыптарын реттеудің психологиялық негіздері
4
2

3
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
12
Әскери қызметкерлерді дайындаудың психологиялық аспектілері.
Әскери қызметкерлерді дайындаудың психологиялық аспектілері.
2
1

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8
13
Әскери типтік психологиясы.
Әскери типтік психологиясы.
2
1

1,5
4,5
7.1. 1, 7.1.2, 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6, 7.1.8



30
15

22,5
67,5


3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
	Құрметті студенттер!
Берілген әдістемелік нұсқаулар берілген пәнді меңгеру процесін неғұрлым ұтымды ұйымдастыруға көмектеседі. 
Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. 
	Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында  және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. 
	Жоғары оқу орындарында семинар (практикалық) сабақтар оқу сабақтарының міндетті формасы болып табылады.
	Семинар (практикалық) сабақтардың мақсаты:
	Студенттерде психологиялық білімге деген дұрыс қатынасты қалыптастыру;
	Болашақ мамандарды даярлаудың негізі ретінде курстың басты бөлімдері бойынша теориетикалық білімдерін тереңдету және кеңейту;
	Ғылыми психологиялық әдебиеттермен өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру;
	Курс тақырыптары бойынша қажетті ақпараттарды таңдап алу және өз бетімен талдау жасау, сауатты түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру.
	Студент пән бойынша сессияның алдында дәріс, семинар және лабароториялық сабақтарға арналған жұмыс дәптерін бастайды. Семинар сабақтарына дайындалу кезінде курстың әрбір тақырыбына арналып көрсетілген (жоғарыда) арнайы әдебиеттерді конспектілейді. Жауап беру кезінде студент жазылған конспект жұмыстарын пайдалануына болады. Сонымен қатар, студент “Интернет” жүйесі бойынша алынған ақпараттарды пайдалануына болады. 
Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: СӨЖО (студенттің оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы) және СӨЖ Кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы.. Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 3,4,5 кестелерде көрсетілген.

Реферат жазуда не ескеріледі?
	Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды.
	Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал.
	Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады.
	Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады.
	Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет.
	Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді.
Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін   арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады.
Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс.
Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 

4 КУРС ФОРМАТЫ
Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау
Негізгі талаптар:
	Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну;
	Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу.
	Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу;
	СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет;
	Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс;
	Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.                        

5 КУРС САЯСАТЫ
Студенттерге қойылатын талаптар:
	Сабаққа кешікпеу.
	Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу.
	Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау.
	Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу.
	СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау.

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
	Аптасына және бақылау түрлері бойынша  ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген.
	
	«Мамандану практикумы II» пәні бойынша  ұпайлардың бөлінуі

  Кесте 2
Апта
Бақылау түрі
Барлық ұпай
Ескерту
1
2
3
4
1
1-7-ші апта бойы барлық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу
30

2
 Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
15
10

3
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
СӨЖ
15
5
30

4
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
15
5

5
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
20
5

6
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
СӨЖ
20
5
30

7
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
Рубеждік бақылау-1
20
5
70

1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы
300

8
8-15-ші апта бойы барлық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу
30

9
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
15
10

10
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
СӨЖ
15
5
30

11
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
15
5

12
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
20
5

13
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
СӨЖ
20
5
30

14
Тәжірибелік сабақ
СОӨЖ
20
5

15
Рубеждік бақылау-2
70

8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы
300

Емтиханға берілетін барлық ұпай
400

Академиялық кезең бойынша  барлық ұпайлар
1000


	ӘДЕБИЕТТЕР
	Негізгі әдебиеттер: 
7.1.1. Военная психология: Учебник для вузов / Под ред. А. Г. Маклакова. – СПб.: Питер, 2005. – 464 с.: ил.- (Серия «Учебники для вузов»).
7.1.2. Военная психология. Под  редакцией В.В. Шеляга, Коллектив авторов. М., Военное издательство, 1972.  – 400 с., ил.
7.1.3. Основы военной психологии и педагогики: Учеб. Пособие. -  2-е изд, перераб. – М.: Воениздат 1981. – 366 с., ил.
7.1.4. Общая психология: Учебник для вузов. – СПб.: Питер, 2005. – 583с.: ил. – (Серия «Учебник нового века»)
7.1.5. Вопросы психологии в управлении войсками. М., Воениздат, 1973.

	Қосымша әдебиеттер тізімі:
7.2.1. Чусов. Ю.Н. Физиология человека: Учеб.пособие для пед.училищ. – М.: Просвещение, 1981. – 240 с., ил.
7.2.2. Вопросы психологии в управлении войсками. М., Воениздат, 1973.
7.2.3. Основы военной психологии и педагогики: Учеб. Пособие. -  2-е изд, перераб. – М.: Воениздат 1981. – 366 с., ил.
7.2.4. Общая психология: Учебник для вузов. – СПб.: Питер, 2005. – 583с.: ил. – (Серия «Учебник нового века»)




















ПОӘК 042-18-16.1.26/02-2013

№1 басылым 18.09.2013 ж.
12 беттің - 4 шісі
Пәндер