Файл қосу

Оқыту нәтижелері



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК  042-18-36.1.           |
|                        |                        |27/01-2014                   |
|ПОӘК                    |                        |                             |
|Оқытушыларға арналған   |№ 2 басылым             |                             |
|пәннің   бағдарламасы   |18.09.2014 ж.           |                             |
|«Спорттық ойындароқыту  |                        |                             |
|әдістемесімен»          |                        |                             |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                   «Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен»
            5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы үшін

                 ОҚЫТУШЫЛАРҒА  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ














                                 Семей  2014


1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы Мүрсәлімов Р.М. – аға оқытушы      «____»___________ 20___ж.,
_____________________

«Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория»
кафедрасы



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен
теория» кафедрасы отырысында
   «____»___________ 20___ж. №____хаттама

Кафедра менгерушісі  _________________Прохоров Б.Н.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы ____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақулданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К.

4.18.09.2013 ж. №1 басылым орнына, 16.09.2014 ж. №2 басылым












                                   Мазмұны


1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер






























1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

«5В010800» «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы студенттеріне арналған
«Спорттық ойындар» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына
енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

     «Спорттық  ойындар  оқыту  әдістемесімен»  пәнінің  оқытушыға  арналған
бағдарламасы   келесі   құжаттар   талаптары   мен    ұсыныстарына    сәйкес
құрастырылған және аталған пән бойынша  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін
белгілейді:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»
     23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
     «5В010800» –  «Дене  шынықтыру  және  спорт»  мамандығының  Типтік  оқу
жоспары,
      ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;
     - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


   3. Жалпы ережелер

 3.1 «Спорттық ойындар оқыту  әдістемесімен»  пәні  болашақ  дене  шынықтыру
 оқытушысының кәсіби дайындығын толық  жетілдіреді.   Өз  білімін  толықтыру
 қабілетін толықтыру қалыптастыруға қатысушылардың өз  бетімен  жұмыс  жасау
 талаптарын арттыруға сәйкес  дәрістік  курсты  жоспарлағанда  студенттердің
 өздік жұмысының түрлерін қарастыру  керек  және  шығармашылық  элементтерін
 қосу керек.
 3.2 Пәнді оқу мақсаты:
      Курс шығармашылық ойлаудың дамуына,студенттердің ғылыми дүниетанымының
 қалыптасуына әсер етуі керек, болашақ ұстазды белсенді педагогикалық қызмет
 үшін кешенді біліммен, тәжірибелік қабілеттер  мен  икемдерді  қалыптастыру
 қажет.

   4. Пәнді оқытудың негізгі міндеті:
      Курстың негізгі міндеті- оқыту әдістеме курсының мазмұнынын анықтаудың
 ғылыми негіздерін, оқу процесіне ақпаратты енгізудің жүйелілігін,  спорттық
 ойындар  бойынша  білімді  қалыптастырудың  ғылыми   негіздерин   хабарлау,
 оқытудың жаңашыл тәсілдерін қолдану, дене  шыныктырудың  болашаң  мугалімін
 мектептегі спорттық ойындарды оқыту жүйесін түсінуге дайындау.


   5. Оқыту нәтижелері:
Пәнді оқыту нәтижесінде студент білуі тиіс:
Білу:

    • Спорттық ойындарды дидактикалық және психологиялық  оқыту негіздері
    • Мектептегі дене шынықтыру білімін тұжырымдау
    • Оқу процесіне ақпаратты енгізудің  жуйелілігі
Меңгеру:
    •  Спорттық   ойындар   бойынша   дене   шынықтыру   оқытушысының   және
      жаттықтырушының  жұмысын жоспарлау
    • Әр түрлі оқыту әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы  оқу-тәрбиелік  процесті
      ұйымдастыру шараларын өткізу
    • Бақылау және  бағалауды игеру
    • Оқу процесінде мектептегі дене шынықтыру курсының  мазмұнын  жоспарлау
      және іске асыру
    • Оқыту әдістері жүйесін тиімді қолдану
    •  Спорт  ойындары  кезінде  командалық  дауыстың  және  терминологиялық
      білімнің құрылымына дағдылану
    • Өз білімін  үздіксіз шыңдау

3.5Курстың пререквизиттері:
      - Адам анатомиясы спорт морфология негіздерімен;

      -Таңдап алған спорт түрлері теориясы мен әдістемелері.

3.6 Курстың постреквизиттері:
      - Гандбол;

      - Футбол оқыту әдістемесімен,



   6. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:

                                    1кесте
|Курс                                                               |Семестр  |
|1                                                                  |         |
|Дәріс сабақтары                                                             |
|Мектеп жасындағы оқушыларды спорттық ойындарды оқыту міндеттері    |2        |
|мен әдістерінің ерекшеліктері.                                     |         |
|Спорттық ойындар бойынша жаттықтыру және оқыту құралдары           |4        |
|Спорттық ойындарында жаттықтыру және оқыту әдістері                |6        |
|Ойын тәсілдерін және тактикалық әрекеттерді оқытудың жүйелілігі    |6        |
|Спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу        |4        |
|Волейбол жарысының ережелері мен жас төрешілерді даярлаудың        |2        |
|әдістері                                                           |         |
|Баскетбол және волейбол сабақтарына қажетті құралдар               |2        |
|Баскетбол және волейболдан білім алушылардың дайындық деңгейін     |4        |
|бағалау                                                            |         |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
| Баскетбол және волейболда орын ауыстыру техникасын оқыту әдістері.|2        |
|Оқу тәжірибесі.                                                    |         |
|      Шабуыл техникасын оқыту әдісі: /допты ұру, допты лақтыру,    |3        |
|шабуыл добы, қарсы с        қарсы соққылар/  Оқу тәжірибесі.       |         |
|      Қорғаныс техникасын оқыту әдісі:/Орын ауысу,допты қабылдау,  |3        |
|тосқауылдау/                                                       |         |
|Оқу тәжірибесі.                                                    |         |
|Шабуыл тактикасын оқыту әдісі:  /баскетбол, волейбол, гандбол,     |4        |
|футбол/. Оқу тәжірибесі                                            |         |
|Қорғаныс тактикасын оқыту әдісі:  /баскетбол, волейбол, гандбол,   |2        |
|футбол/. Оқу тәжірибесі                                            |         |
|Бағдарламада мектептегі баскетбол және волейбол курсының құрылуы.  |1        |
|Баскетбол және волейбол  бойынша мектеп бағдарламасын  сараптау.   |         |


5. Студенттің  өздік жұмысының тақырыптар тізімі
1.   Баскетбол және волейбол ойындарының пайда болу және даму тарихы.
1. Баскетбол және волейбол ойындарының теориялық негіздері
2. Баскетбол ойынының ережелері
3. Волейбол ойынының ережелері
4. Баскетбол және волейбол сабақтарына қажетті құралдар


  6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
                                                                     Кесте 3
|Тақырып                                 |Көрнекі|Өздігінен оқу     |Бақыла|
|                                        |лік    |сұрақтары         |у түрі|
|                                        |құралда|                  |      |
|                                        |р,     |                  |      |
|                                        |тұсқаға|                  |      |
|                                        |здар   |                  |      |
|                                        |стендта|                  |      |
|                                        |р      |                  |      |
|                |                      |       |                  |      |
|Дәріс сабақтары |Тәжірибелік сабақтар  |       |                  |      |
|Мектеп жасындағы|Баскетбол және        |Сызбала|Жоспарлау кезінде |Ағымды|
|оқушыларды      |волейболда орын       |р,     |баскетбол және    |қ     |
|спорттық        |ауыстыру техникасын   |суретте|волейболды оқыту  |бақыла|
|ойындарды оқыту |оқыту әдістері. Оқу   |р      |әдістерінің       |у     |
|міндеттері  мен |тәжірибесі.           |       |ерекшелктерін     |      |
|әдістерінің     |                      |       |айыра білу        |      |
|ерекшеліктері.  |                      |       |                  |      |
|Спорттық ойындар|Шабуыл және қорғаныс  |Сызбала|Баскетбол және    |Ағымды|
|бойынша         |техникасын оқыту      |р,     |волейболды оқытуда|қ     |
|жаттықтыру және |әдісі: /допты ұру,    |кестеле|негізгі құралдарды|бақыла|
|оқыту құралдары |допты лақтыру, шабуыл |р      |білу              |у     |
|                |добы, қарсы с         |       |                  |      |
|                |қарсы соққылар/  Оқу  |       |                  |      |
|                |тәжірибесі.           |       |                  |      |
|Спорттық        |Шабуыл және қорғаныс  |Суретте|Нақты міндетке    |Ағымды|
|ойындарында     |тактикасын оқыту      |р,сызба|тәуелді жаттықтыру|қ     |
|жаттықтыру және |әдісі:  /баскетбол,   |лар,   |және оқыту        |бақыла|
|оқыту әдістері  |волейбол/. Оқу        |кестеле|әдістерін таңдай  |у     |
|                |тәжірибесі            |р      |білу.             |      |
|                |                      |       |Сабаққа қысқаша   |      |
|                |                      |       |жазба-жоспар      |      |
|                |                      |       |құрастырау білу   |      |
|Ойын тәсілдерін |Спорттық ойындар оқу  |Кестеле|Физикалық және    |Ағымды|
|және тактикалық |пәндері жүйесінде.    |р,     |техникалық        |қ     |
|әрекеттерді     |ГОСО ҚР 11-жылдық     |тұсқаға|жаттығуларды      |бақыла|
|оқытудың        |мектеп.               |здар   |дайындау кезінде  |у     |
|жүйелілігі      |ГОСО ҚР  12-жылдық    |       |түсіндіру және    |      |
|                |мектеп.               |       |көрсету дағдыларын|      |
|                |Мектептегі  дене      |       |меңгеру.Жұмыс     |      |
|                |шынықтыру сабағын     |       |бағдарламасымен   |      |
|                |оқытудағы қиындықтар. |       |жұмыс істей білу. |      |
|                |                      |       |                  |      |
|                |ГОСО ҚР  11-жылдық    |       |                  |      |
|                |мектеп.               |       |                  |      |
|                |ГОСО ҚР  12-жылдық    |       |                  |      |
|                |мектеп.               |       |                  |      |
|                |Мектептегі  дене      |       |                  |      |
|                |шынықтыру сабағын     |       |                  |      |
|                |оқытудағы қиындықтар. |       |                  |      |
|                |                      |       |                  |      |
|Спорттық ойындар|          Кусртардың  |Сызбала|Ойын графигін,    |Ағымды|
|бойынша         |байланыстарын анықтау.|р,кесте|сызбасын, ойын    |қ     |
|жарыстарды      |                      |лер,   |күнтізбесін       |бақыла|
|ұйымдастыру және|Пәнаралық байланыс    |тұсқаға|құрастыра білу.   |у     |
|өткізу          |және олардың рөлі.    |здар   |                  |      |
|                |Мектеп курсындағы дене|       |                  |      |
|                |шынықтыру пәнінің     |       |                  |      |
|                |пәнаралық байланысын  |       |                  |      |
|                |сараптау.             |       |                  |      |
|                |Пәнаралық             |       |                  |      |
|                |байланыстарды жүзеге  |       |                  |      |
|                |асыру мысалдары.      |       |                  |      |
|Волейбол        |Әлемдегі және         |Кестеле|Сабаққа қажетті   |Ағымды|
|жарысының       |Қазақстандағы         |р,     |құралдарды таңдай |қ     |
|ережелері мен   |баскетбол және        |тұсқаға|білу              |бақыла|
|жас төрешілерді |волейбол ойындарының  |здар   |                  |у     |
|даярлаудың      |даму тарихы           |       |                  |      |
|әдістері        |Баскетбол және        |       |                  |      |
|                |волейбол ойын         |       |                  |      |
|                |ережелерінің дамуы.   |       |                  |      |
|                |                      |       |                  |      |
|Баскетбол және  |Әлемдегі және         |Кестеле|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|волейбол        |Қазақстандағы         |р,     |білу              |қ     |
|сабақтарына     |баскетбол және        |сызбала|                  |бақыла|
|қажетті құралдар|волейбол ойындарының  |р,     |                  |у     |
|                |даму тарихы           |суретте|                  |      |
|                |Баскетбол және        |р      |                  |      |
|                |волейбол ойын         |       |                  |      |
|                |ережелерінің дамуы.   |       |                  |      |
|                |                      |       |                  |      |
|                |                      |       |                  |      |
|Баскетбол және  |                      |       |                  |      |
|волейболдан     |                      |       |                  |      |
|білім           |                      |       |                  |      |
|алушылардың     |                      |       |                  |      |
|дайындық        |                      |       |                  |      |
|деңгейін бағалау|                      |       |                  |      |







   6.
   Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы


   |Әдебиеттер аты                           |Баспа саны    |Студенттер |Пайызы      |
|                                         |              |саны       |            |
|Гомельский А.Я. Баскетбол: секреты       |15            |15         |100         |
|мастерства. 1000 баскетбольных           |              |           |            |
|упражнений. М.. : Агенство «Фаир»,1997г. |              |           |            |
|Железняк Ю.Д. Спортивные игры: техника,  |20            |15         |100         |
|тактика, методика обучения. М.., Академия|              |           |            |
|2004г.                                   |              |           |            |
|Физическая культура.1-11кл.: программы   |12            |15         |80          |
|для общеобразовательных школ.г. Алма-Аты,|              |           |            |
|Каз.АСТ 2012г.                           |              |           |            |
|ПортныхЮ.И. Дидактические основы         |15            |15         |100         |
|использования игр в физическом           |              |           |            |
|воспитании, образовании и спорте.        |              |           |            |
|СПб.,1994г.                              |              |           |            |


8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі
8.1.1 Ю.Д.Железняк, Ю.М.Портнов, В.П.Савин -  Спортивные игры: техника,
тактика, методика обучения, 2-е изд.., М.., Академия, 2004г.

8.1.2 Настольная книга учителя физической культуры : справ.., мет..,
пособие сост. Б.И.Мишин. – М…ФиС, 1998г.

8.1.3 Железняк Ю.Д., Слунский Л.Н. «Волейбол в школе» -  М.,  «Просвещение»,
1989г.





8.1.4Дулин А.Л.  Баскетбол  в  школе  :  уч.  пособие  для  студентов  ф-тов
физической культуры. Ижевск 1996г.

8.2 Қосымша
8.2.1Физическое воспитание учащихся 5-7кл. ; 8-9  кл.,10-11кл.  пособие  для
учителя под. Ред. В.И.Ляха, Г.Б. Мейксона. –М.., Просвещение, 1998г.
8.2.2 Д.И.Нестеровский – Баскетбол теория и методика обучения, М.,-2004г.

8.2.3 Нестеровский Д.И., Поляков В.А. Обучение основам техники нападения
игры в баскетбол: Учебно-методическое пособие для учителей и студентов
факультета физической культуры. Пенза-1997г.

8.2.4 Учебник для вузов физ. культуры/под общ. ред. Ю.М. Портнова. М., -
1997г.

8.2.5 М.П.Бреев – Урок физической культуры в школе (технология),
Новосибирск - 2005г.

     6. Кузин В.В., Полиевский С.А. Баскетбол. Начальный этап обучения, М.,-
        1999г.

     7. «Волейбол» / Под ред. А.В. Беляева, М.В. Савина – М.,2000г.


    8.2.8 Железняк Ю.Д. «Юный волейболист» - М., 1988г.


    8.2.9 Железняк Ю.Д. «К мастерству в волейболе» - М., 1978г.


    8.2.10 «Физическая культура» - учебник для учащихся 8-9 кл., М., 2001г.


    8.2.11 Слупский Л.Н. «Волейбол: игра связующего» - М., ФиС, 1984г.



   8.2.12  Железняк  Ю.Д.,  Слунский  Л.Н.  «Волейбол   в   школе»   -   М.,
   «Просвещение», 1989г.





Пәндер