Файл қосу

Оқушылардың сабақ



|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                                 |
|Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                          |
|Педагогикалық факультеті                                                            |
|     3 деңгейдегі СМК құжаты    |ПОӘК           |ПОӘК 042-18.30.030.-2013            |
|                                |Баспа №1       |                                    |
|ПОӘК                            |               |                                    |
|« Шағын жинақты мектептегі      |               |                                    |
|педагогикалық үдеріс теориясы   |               |                                    |
|мен технологиясы»               |               |                                    |
|пәнінен студенттерге арналған   |               |                                    |
|жұмыс бағдарламасы              |               |                                    |






















         «Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен
                                технологиясы»
                       пәнінен оқыту-әдістемелік кешен
  5В010200 –Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша
                       П-225 топ студенттеріне арналған
                            оқу жұмыс бағдарламасы



































                                    Семей
                                    2013

                                  Алғы сөз




1. Құрастырған
Құрастырған:  ____________________    Серикова Н.У.
«Педагогика» кафедрасының доцент м.а.
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«28» тамыз 2013 ж.

2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.


      Хаттама № 1      «_04» _09  ____ 2013 ж.


      Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д.: __________  Джанбубекова М.З.


2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды


      Хаттама № 1   «05» 09     2013 ж.


      Төрайымы __________ Ахметова Ш.Т.




3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды
және  мақұлданды.


      Хаттама № 1  «18» қыркүйек 2013 ж.


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К.


                                    03.09. 2013 ж.№1 басылым















   МАЗМҰНЫ

|1 .Жалпы жағдайлар                                       |       |
|2. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау          |       |
|3. Курс ережесі және формасы                             |       |
|4. Студенттерді бағалау ережесі                          |       |
|5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу|       |
|6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны                                 |       |
|7. Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі        |       |
|8. Әдебиеттер                                            |       |















































                             1. Жалпы жағдайлар


1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні –  Серикова Н.У. , доцент м.а.
Кафедра – Педагогика
Байланыс жүйелері –  №2 оқу ғимараты, 414-кабинет
Пәннің өтілу орны –405удитория
Пән атауы – Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен
технологиясы
Кредит саны -3
1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).
1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс |Семестр                                |Несие|Дәріс     |Практи-к|Межелік |
|     |                                       |     |          |алық    |бақылау |
|     |                                       |     |          |сабақ   |        |
|     |Модуль 1.ШЖМ оқыту үрдісінің теориялық |10   |5         |8       |27      |
|     |негізі                                 |     |          |        |        |
|     |Шағын жинақты мектеп, мәнді белгісі.Оқу|     |          |        |        |
|     |үрдісінің басты міндеттері             |     |          |        |        |
|     |Шағын жинақты бастауыш мектептің тарихы|     |          |        |        |
|     |мен қазіргі жайы. ШЖМ ерекшелігі       |     |          |        |        |
|     |Шағын жинақты мектепте педагогикалық   |     |          |        |        |
|     |үрдісті ұйымдастыру ерекшеліктері.     |     |          |        |        |
|     |Шағын жинақты мектептеғі оқу үрдісінің |     |          |        |        |
|     |өзіндік ерекшелігі.                    |     |          |        |        |
|     | ШЖБМ-ге арналған оқу-әдістемелік және |     |          |        |        |
|     |басқа оқыту құралдарына сипаттама      |     |          |        |        |
|     |ШЖБМ оқушыларының білімдерін бағалау   |     |          |        |        |
|     |және есепке алу. ШЖБМ-те пәндерді оқыту|     |          |        |        |
|     |нәтижелерін бақылау                    |     |          |        |        |
|     |Модуль II. Шағын жинақты бастауыш      |8    |4         |8       |25      |
|2.   |мектеп оқушыларының білім, білік және  |     |          |        |        |
|     |дағдыларын меңгеру барысын ұйымдастыру |     |          |        |        |
|     |ШЖБМ-те пәндерді оқытуды жоспарлау     |     |          |        |        |
|     |Шағын жинақты бастауыш  мектепте       |     |          |        |        |
|     |сабақты ұйымдастыру                    |     |          |        |        |
|     |Өзіндік жұмыс, оның түрлері және       |     |          |        |        |
|     |пәндерді оқытуда өзіндік жұмысты       |     |          |        |        |
|     |ұйымдастырудың әдістемесі              |     |          |        |        |
|     |                                       |     |          |        |        |
|     |ШЖБМ жағдайында сыныптан тыс           |     |          |        |        |
|     |жүргізілетін жұмыстар                  |     |          |        |        |
|     |                                       |     |          |        |        |
|     |Модуль III. Шағын жинақты бастауыш     |6    |6         |6,5     |15,5    |
|3.   |мектепте пәндерді оқыту барысында      |     |          |        |        |
|     |қолданылатын қосымша материалдар       |     |          |        |        |
|     | Шағын комплектілі бастауыш            |     |          |        |        |
|     |сыныптардағы  бағалау(Оқушылардың      |     |          |        |        |
|     |ауызша, жазбаша жауаптарын бағалау)    |     |          |        |        |
|     |Әр пәндік және бір пәндік  сабақ       |     |          |        |        |
|     |кестесі                                |     |          |        |        |
|     |ШЖБМ-тегі сабақ жоспарларының үлгілері |     |          |        |        |
|     |ШЖБМ жағдайында пәндерді оқыту         |6    |          |        |        |
|     |барысында оқушылардың іс-әрекетін      |     |          |        |        |
|     |басқарудың қазіргі заманғы             |     |          |        |        |
|     |педагогикалық технологиялары           |     |          |        |        |
|    |Барлығы ( сағат)|30                      |15      |22,5      |67,5        |
|1   |2               |3                       |4       |5         |            |
|1   |ШЖМ ерекшелігі. |Шағын жинақты мектеп,   |        |15        |конспект    |
|    |Шағын жинақты   |мәнді белгісі.Оқу       |3       |          |            |
|    |мектепте        |үрдісінің басты         |        |          |            |
|    |педагогикалық   |міндеттері              |        |          |            |
|    |үрдісті         |                        |        |          |            |
|    |ұйымдастыру     |                        |        |          |            |
|    |ерекшеліктері   |                        |        |          |            |
|2   |Шағын жинақты   |Шағын жинақты мектептегі|        |15        |            |
|    |мектептегі      |тәрбие үрдісінің        |5       |          |реферат     |
|    |оқушыларды      |ерекшеліктері,бағыттары.|        |          |            |
|    |еңбекке даярлау |Еңбек тәрбиесінің       |        |          |            |
|    |                |мақсаты                 |        |          |            |
|    |Барлық балл     |                        |        |30        |            |
|4   |ШЖБМ жағдайында |Қазіргі кезде оқу       |        |30        |            |
|    |пәндерді оқыту  |үрдісінде қолданып      |13      |          |реферат     |
|    |барысында       |жүрген                  |        |          |            |
|    |оқушылардың     |                        |        |          |            |
|    |іс-әрекетін     |педагогикалық жаңа      |        |          |            |
|    |басқарудың      |технологиялардың        |        |          |            |
|    |қазіргі заманғы |теориялық негізі        |        |          |            |
|    |педагогикалық   |                        |        |          |            |
|    |технологиялары  |                        |        |          |            |
|    |Барлық балл     |                        |        |30        |            |

                               6. СӨЖ мазмұны
Кесте 5 –  СӨЖ жоспарлары
| № р/б  |СӨЖ тақырыбы   |СӨЖ мазмұны               |Өткізу |Қойылатын |Тапсырманың |
|        |               |                          |мерзімі|баллдар   |формасы     |
|        |               |                          |(апта) |          |            |
|1       |2              |3                         |4      |5         |            |
|1       |Шағын жинақты  |Оқушылардың сабақ         |  3    |25        |конспект    |
|        |мектептегі     |үстіндегі және сабақтан   |       |          |            |
|        |оқушылардың    |тыс әрекеттерін   жүзеге  |       |          |            |
|        |сабақтан тыс   |асыру                     |       |          |            |
|        |әрекетері      |                          |       |          |            |
|2       |Сабақ          |сабақ кестесін жасау үшін |5      |25        |конспект    |
|        |кестесінің     |пәндерді біріктіру,       |       |          |            |
|        |түрлері және   |өзіндік жұмысты           |       |          |            |
|        |оларды құру    |ұйымдастыру               |       |          |            |
|        |технологиясы   |                          |       |          |            |
|        |               |                          |       |          |            |
|3       |ШЖБМ жағдайында|Компьютерлік технологияның|7      |25        |реферат     |
|        |компьютерлік   |негізгі ерекшелігі        |       |          |            |
|        |технологияны   |                          |       |          |            |
|        |қолдану        |                          |       |          |            |
|        |Барлық балл    |                          |      |75        |            |
|4       |ШЖБМ-тегі сабақ|ШЖБМ-тегі сабақ           |15    |75        |жазбаша     |
|        |жоспарларының  |жоспарларының үлгілерін   |      |          |            |
|        |үлгілері       |жинастыру                 |      |          |            |
|        |Барлық балл    |                          |      |75        |            |



СӨЖ және СОӨЖ  үй  тапсырмасы  ретінде   А4  форматтағы  қағазға  орындалып,
оқытушыға тапсырылады. СӨЖ және СОӨЖ тапсырмасы оқытушыға  электронды  түрде
өткізіледі.
  Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
  - орындалған жұмыстың презентациясы;
  - өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
  - оқытушының ауызша сұрауы;
  - жазбаша түрде;
Ескерту:  Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары оқытушыға
1 апта бұрын тапсырылуы қажет.




      7. Практикалық сабақ   №1.2


      Шағын жинақты бастауыш мектепте сабақты ұйымдастыру  мен  жоспарлаудың
      спецификасы
      1.Шағын жинақты мектептің ерекшелігі
      2. Шағын жинақты мектепте сабақты ұйымдастыру мен жоспарлаудың
      спецификасы
      7.1Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар
    Мақсаты: пән бойынша  білімдерін тереңдету және кеңейту.
     Практикалық  сабақ  студенттің  өздігінен  оқып,  талқылап,  меңгеруіне
арналған.     Практикалық сабақтың  жоспарына  сай  конспект  жазылу  қажет.
Практикалық   сабаққа  толық  даяр  болуы  жалпы  курс  бойынша   студенттің
қорытынды рейтинг бағасына ықпал ететіндігін ұмытпаңыз.
      7.2 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары
      1.Шағын жинақты мектептің ерекшелігі неде?
      2. Шағын жинақты мектепте сабақты ұйымдастыру мен жоспарлаудың
      спецификасы қандай?
      3.Шағын жинақты бастауыш мектепте сабақты ұйымдастыру мен жоспарлаудың
      тиімді жақтарын атаңыз
      Практикалық сабақ №3. 4.Шағын жинақты  мектеп жұмысын жоспарлау
      1. Жоспарлау туралы ұғым.
      2. Жоспардың түрлері.
      7.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар
    Мақсаты: пән бойынша  білімдерін тереңдету және кеңейту.
     Практикалық  сабақ  студенттің  өздігінен  оқып,  талқылап,  меңгеруіне
арналған.     Практикалық сабақтың  жоспарына  сай  конспект  жазылу  қажет.
Практикалық   сабаққа  толық  даяр  болуы  жалпы  курс  бойынша   студенттің
қорытынды рейтинг бағасына ықпал ететіндігін ұмытпаңыз.
      7.2 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары
       1. . Жоспар жасау дегеніміз не?
      2.  Жоспардың түрлеріне  тоқталыңыз:
      3.Перспективалық жоспар аудандық (қалалық) оқу бөлімдерімен
      келісілеме?.
      4.Жылдық жоспарлар оқу жылының қай мерзімінде жасалады және кімдер
      бекітеді?.
      5.Перспективалық жоспарға не кіреді?:
      6.Оқу жылына арналған мектептің оқу-тәрбие жұмысының жоспарының,
      құрылымына не кіреді, үлгі ретінде көрсетіңіз?
       Практикалық сабақ №5.6  ШЖМ-те оқушының сабақтан тыс әрекеттері
      1.ШЖМ-тегі тәрбие процесінің ерекшелігі
      2.Еңбек тәрбиесінің негізі
      7.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар Практикалық
      сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар
    Мақсаты: пән бойынша  білімдерін тереңдету және кеңейту.
     Практикалық  сабақ  студенттің  өздігінен  оқып,  талқылап,  меңгеруіне
арналған.     Практикалық сабақтың  жоспарына  сай  конспект  жазылу  қажет.
Практикалық   сабаққа  толық  даяр  болуы  жалпы  курс  бойынша   студенттің
қорытынды рейтинг бағасына ықпал ететіндігін ұмытпаңыз.
      7.2  сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары
      1.ШЖМ-тегі тәрбие процесінің ерекшелігі неде?
      2. ШЖМ-тегі тәрбие процесінің бағыттары қандай?
      Практикалық сабақ №7.8  Кіші мектеп жасындағы оқушыларға өздік жұмыс
      орындатуда көрнекіліктердің рөлі
      1.Өздік жұмыстың түрлері
      2. Көрнекіліктердің маңызы
      3. Көрнекіліктер жасауға қойылатын талап
      7.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар
      Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар Практикалық
      сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар
    Мақсаты: пән бойынша  білімдерін тереңдету және кеңейту.
     Практикалық  сабақ  студенттің  өздігінен  оқып,  талқылап,  меңгеруіне
арналған.     Практикалық сабақтың  жоспарына  сай  конспект  жазылу  қажет.
Практикалық   сабаққа  толық  даяр  болуы  жалпы  курс  бойынша   студенттің
қорытынды рейтинг бағасына ықпал ететіндігін ұмытпаңыз.
      7.2  Сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары
      1.Өздік жұмыстың түрлерін дайындаңыз
      2. Көрнекіліктер жасаңыз
      Практикалық сабақ №9.10 ШЖМ-те оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
      1. ШЖМ-те оқу-әдістемелік құралдардың маңызы
      2. ШЖМ-тің  оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз етілуі
       7.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар
    Мақсаты: пән бойынша  білімдерін тереңдету және кеңейту.
     Практикалық  сабақ  студенттің  өздігінен  оқып,  талқылап,  меңгеруіне
арналған.     Практикалық сабақтың  жоспарына  сай  конспект  жазылу  қажет.
Практикалық   сабаққа  толық  даяр  болуы  жалпы  курс  бойынша   студенттің
қорытынды рейтинг бағасына ықпал ететіндігін ұмытпаңыз.
      7.2  сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары
      ШЖМ жайында  оқу-әдістемелік құралдар жинақтаңыз.
       Практикалық сабақ №11.12   ШЖМ-ті басқарудағы мәселелер
      1. ШЖМ-тегі кейбір шешімін таппаған мәселелер
      2. ШЖМ мұғалімдеріне қойылатын талаптар
      7.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар
             Мақсаты: пән бойынша  білімдерін тереңдету және кеңейту.
      Практикалық сабақ студенттің өздігінен оқып, талқылап, меңгеруіне
      арналған.     Практикалық сабақтың жоспарына сай конспект жазылу
      қажет. Практикалық  сабаққа толық даяр болуы жалпы курс бойынша
      студенттің қорытынды рейтинг бағасына ықпал ететіндігін ұмытпаңыз
      7.2  Сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары
      1.ШЖМ-тегі кейбір шешімін таппаған мәселелерді атап көрсетіңіз
      Практикалық сабақ №13 14 15 ШЖМ оқушыларының білімін бағалау және
      есепке алу
      1. ШЖМ оқушыларының білімін бағалау және есепке  алу
      2. Үлгерімді бағалаудың білімділік және тәрбиелік маңызы
      3. ШЖМ оқушыларының білімін бағалау түрлері
      7.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар
             Мақсаты: пән бойынша  білімдерін тереңдету және кеңейту.
      Практикалық сабақ студенттің өздігінен оқып, талқылап, меңгеруіне
      арналған.     Практикалық сабақтың жоспарына сай конспект жазылу
      қажет. Практикалық  сабаққа толық даяр болуы жалпы курс бойынша
      студенттің қорытынды рейтинг бағасына ықпал ететіндігін ұмытпаңыз
      Сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары
      7.2  ШЖМ оқушыларының білім, білік, дағдыларының деңгейін анықтауда
тесттің маңызы зор. Тесттің түрлерін көрсетіңіз


              8. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі


Кесте 5 - «Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен
          технологиясы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

Апта |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |Бақылау түрі


 |Д,Пр |Д,ПР,СОӨЖ |Д, Пр,СӨЖ |Д, Пр,СОӨЖ |Д, Пр,СӨЖ |Д, Пр,СОӨЖ |Д, Пр,
 СӨЖ, |Д Пр, Р/К |Д, Пр  |Д, Пр,СОӨЖ |Д, Пр,СӨЖ |Д, Пр,СОӨЖ |Д, Пр, СӨЖ
 |Д, Пр СОӨЖ |Д,Пр,СӨЖ,Р/К | |Ұпайлар | | |40 | |65 | |105 |60 | | |40 | |65
| |105+
           60 | |Аралық бағылау 8 –ші және 15 апталарда өткізіледі


              9.  Пайдаланатын әдебиеттер тізімі

1.Базарбаева Н.Ә. Шағын комплектілі   мектептердегі  оқу-тәрбие  үрдісіндегі
ерекшеліктер.-Алматы, 2002.
2.Адильгазинов  Г.З.,  Хмель   Н.Д.   Особенности   организации   управления
педагогическим прцессом в малокомплектной школе -А. 2002
3. Астамбаева Ж.Қ. Шағын комплектілі бастауыш  мектепте  математиканы  оқыту
технологиясы.-Алматы, 2002.
4. Адыбаева Л.Д.  Шағын  жинақталған  мектеп  жұмысын  ұйымдастыру.  Алматы,
2001.
5.Құсайынұлы Ы.Қ., Адыбаева Л.Д. Шағын  жинақталған  мектептердегі  бастауыш
сыныптардағы оқыту әдістері.-Алматы, -2001.
6.Кондратенко.А.Е.,Осовский.Е.Г.Сельская    малокомплектная    школа:целовая
программа иследования//Советская педагогика-1987№7.-С.53-57
7.Суворова.Г.Ф.Совершенствовать  работу  малокомплектных   сельских   школ//
Советская педагогика-1986№2.-С.66-69.
8.республикадағы аз комплектілі мектептер  ондағы  проблемалар(социологиялық
зерттеу  материалы  бойынша)/Дайындаған Жандарина.М.Ж. жәнет.б-Алматы,1990.-
80С.
9.МамироваК.Н.Малокомплектные
школы:состаяние,проблемы,перспективы.Алматы,2000.С.134-136
10.        Сельская        малокомплектная         школа:Пособие         для
руководителейшкол/НИИшкол/Сост.Давыдов.В.П.,Валенко О.И-М.:НИИШ,1986.-150с
11.    Суворова.Г.Ф.,Кудрявцев.С.В.Рациональное    использование     кадрого
потнециала сельских  малокомплектных  школ//  Советская  педагогика-1984№9.-
С.88-92.
12.В                         помощь                          малокомплектной
школе:Сб.материалов/Составители:Ж.А.Караев,Е.А.Ушуров   идр.-Астана,2000.-69
с
13,Аналитический доклад« О состоянии малокомплектных  школ  »/Рассмотрен  на
Республиканском семинаре, проведенном Фондом Сорос-Казакстан  10-11апреля  ,
г.в.г.Алматы.
14.Аскарбаев.А.,Хранченков.Г.М.    Содержание    и      методыобучения     в
малокомплектных  школе.-Алма-Ата:Мектеп,1985.-88с.
15.  Адильгазинов  Г.З   Педагогические  основы  подготовки  учителя       к
управлению процессом обучения в малокомплектной  школе:  теория  и  практика
(монография).-Усть-Каменогорск:Изд.-ВКГУ, 1997.- 180с.
16. П.Т. Фролов «Особеннности  педагогического  процесса  в  малокомплектной
школе».,-М.-1991
17. В.П. Стрезикозин «Урок в сельской малокомплектной школе».,-М.


















































Пәндер