Файл қосу
Аңдар биологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | П 042-14-4.04. |
| | |1.20.201 /02-2008 |
|ПОӘК |№1 басылым | |
|« Аңдар биологиясы» пәнінің| | |
|оқытушысына арналған жұмыс | | |
|оқу бағдарламасы | | |
050607-«Биология» мамандығына арналған
« Аңдар биологиясы»
ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК)
ПӘНІННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей- 2008
Алғы сөз
1. құрастырылды
Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ Исмагулова А.Б. «Мал
шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының аға
оқытушы, биология магистрі
2. талқыланды
«Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының
отырысында
Хаттама №__ «__»_____20___ж
Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева
2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама №__ «__»_____20___ж
Төрағасы __________ А.Тлеубаева
3. бекітілді
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама №__ «__»_____20___ж
ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова
«__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген
Мазмұны
1. Қолдану саласы.
2. Студентке арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
3. Жалпы қағидалар
4. Студенттің рейтингін есептеп шығару
5. Оқу түрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс
бағдарламасы
6. СӨБЖ және СӨЖ жұмыс бағдарламасы
7. Оқу процессінің календарлық кестесі
1. Жалпы қағидалар
1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
–оқытушы Исмагулова А.Б.
-Биология кафедрасы
-Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты
-Сабақ өтетін бөлмелер - № 101
-Пәннің аты – « Аңдар биологиясы»
-Несие саны –3 , ал жалпы сағат саны – 60
1.2.Оқу жоспарынан көшірме
1кесте
Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі:
|Курс|Семестр |Кредит |
|1 |Сабаққа қатысу |5 |
|2 |Дәрістерге қатысу |5 |
|3 |Гистологиялық препараттарды, электронды микро фото |3 |
| |граммаларды анықтау | |
|4 |Микро препараттар бейнесін дәптерге салу |3 |
|5 |Реферат жазу |3 |
|6 |Жазбаша бақылау жұмысты орындау |3 |
|7 |Сызба, кестелер дайындау |5 |
|8 |Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу |5 |
|9 |СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс |5 |
|10 |Дәрістерді конспектілеу |3 |
|11 |№ 1 шектік бақылау – 7 апта |10 |
|12 |№ 2 шектік бақылау – 15 апта |10 |
| |Ағымдық бақылау |60 |
| |Қортынды бақылау |40 |
Студенттің рейтингін есептеп шығару
Студенттің рейтингін есептеу
|Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |АБЖ |
|№ | | | |
|А |4,0 |95-100 |Өте жақсы |
|А- |3,67 |90-94 | |
|В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |
|В |3,0 |80-84 | |
|В- |2,67 |75-79 | |
|С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық |
|С |2,0 |65-69 | |
|С- |1,67 |60-64 | |
|Д+ |1,33 |55-59 | |
|Д |1,0 |50-54 | |
|F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз |
|I |NA | |Аяқталмаған |
|P | |прошел |Пәнді өтті |
5. Пәннің жұмыс бағдарламасы
|Тақыр|Тақырыптың |Мазмұны | Сағат саны |
|ыптың|мазмұны | | |
|№ | | | |
| | | |ДС |СПС|ЛС |МСӨЖ |СӨЖ |
|1 |2 |3 |4 | |5 |6 |7 |
|1 | Аңдар |Аңдары |1 | |1 |1 |1 |
| |биологиясының |биологиясының | | | | | |
| |міндеті мен |міндеті мен мақсаты | | | | | |
| |мақсаты | | | | | | |
|2 |Организмдердің |Организмдердің |1 | |1 |1 |1 |
| |негізгі |негізгі қасиеттері | | | | | |
| |қасиеттері мен |мен қүрылым | | | | | |
| |қүрылым |зандылықтары, | | | | | |
| |зандылықтары, |тіршілігі. | | | | | |
| |тіршілігі. | | | | | | |
|3 |Насеком |Насеком жегіштердің |1 | |1 |1 |1 |
| |жегітердің |биологиясы | | | | | |
| |биологясы | | | | | | |
|4-5 |Жыртқыштар |Жыртқыштар отрядының|2 | |1 |1 |1 |
| |отрядының |биологиясы | | | | | |
| |биологиясы | | | | | | |
|6-7 |Мысықтар мен |Мысықтар мен куница |2 | |1 |1 |1 |
| |куница |отрядүстінің | | | | | |
| |отрядүстінің |биологиясы | | | | | |
| |биологиясы | | | | | | |
|8-9 |Ескек аяқтылар |Ескек аяқтылар |2 | |1 |1 |1 |
| |биологиясы |биологиясы | | | | | |
|10-11|Кеміргіштердің |Кеміргіштердің |2 | |1 |1 |1 |
| |биологиясы |биологиясы | | | | | |
|12-13|Қоян |Қоян тәрізділердің |2 | |1 |1 |1 |
| |тәрізділердің |биологиясы | | | | | |
| |биологиясы | | | | | | |
|14-15|Жүп түяқтылардың |Жүп түяқтылардың |2 | |1 |1 |1 |
| |биологиясы |биологиясы | | | | | |
|16-17|Тақтүяқтылардың |Тақтүяқтылардың |2 | |1 |1 |1 |
| |биологиясы |биологиясы | | | | | |
|18-19|Киттәрізділердің |Киттәрізділердің |2 | |1 |1 |1 |
| |биологиясы |биологиясы | | | | | |
|20-21|Дельфиндер отряд |Дельфиндер отряд |2 | |1 |1 |1 |
| |үстінің |үстінің биологиясы | | | | | |
| |биологиясы | | | | | | |
|22 |Қүнды шаруашылық |Қүнды шаруашылық |1 | |1 |1 |1 |
| |аңдарының |аңдарының | | | | | |
| |экономикалық |экономикалық | | | | | |
| |тиімділігі. |тиімділігі. | | | | | |
|23 |Аңшылық |Аңшылық шаруашылығы |1 | |1 | | |
| |шаруашылығы | | | | | | |
|24 |Құстардың |Құстардың |1 | |1 |1 |1 |
| |сипаттамасы.Жікте|сипаттамасы.Жіктелуі| | | | | |
| |луі мен |мен эволюциясы | | | | | |
| |эволюциясы | | | | | | |
|25 |Құстардың |Құстардың адаптивті |1 | |1 |1 |1 |
| |адаптивті |радиациясы | | | | | |
| |радиациясы | | | | | | |
|26 |Аңдардың өмір |Аңдардың өмір сүру |1 | |1 |1 |1 |
| |сүру циклі |циклі | | | | | |
|27 |Сандардың |Сандардың өзгеруінің|1 | |1 |1 |1 |
| |өзгеруінің |биологиялық негізі | | | | | |
| |биологиялық | | | | | | |
| |негізі | | | | | | |
|28 |Фаунаны қорғауда |Фаунаны қорғауда ғы |1 | |1 |1 |1 |
| |ғы биологиялық |биологиялық негізі | | | | | |
| |негізі | | | | | | |
|29 |Қорықтар және |Қорықтар және |1 | |1 |1 |1 |
| |олардың |олардың сипаттамасы | | | | | |
| |сипаттамасы | | | | | | |
|30 |Фаунының |Фаунының биологиялык|1 | |1 |1 |1 |
| |биологиялык |толтырылуы | | | | | |
| |толтырылуы | | | | | | |
6. ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары
|№ |ОБСӨЖ |СӨЖ |
|реті | | |
| |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 | Аңдар міндеті мен |Шаруашылық аңдары мен |Адаптация -табиғи |
| |мақсаты. |құстардың биологиясының |сұрыпталу әсері. |
| | |міндеті мен мақсаты | |
|2 |Организмдердің негізгі |Организмдердің негізгі |Адаптацияның |
| |қасиеттері мен қүрылым |қасиеттері мен қүрылым |классификациясы. |
| |зандылықтары, тіршілігі. |зандылықтары, тіршілігі. |Организмдік |
| | | |адаптациялар мен |
| | | |конгруэнциялар |
|3 |Насеком жегітердің |Насеком жегіштердің |Жануарлардың |
| |биологясы |биологиясы |тіршілік формалары|
| | | |туралы ұғым. |
|4-5 |Жыртқыштар отрядының |Жыртқыштар отрядының |Популяция санын |
| |биологиясы |биологиясы |реттеуде және |
| | | |түрлердің |
| | | |эволюциялық |
| | | |таратуындағы |
| | | |жыртқыш-құрбан,пар|
| | | |азит-ие |
| | | |қатынастарының |
| | | |маңызы. |
|6-7 |Мысықтар мен куница |Мысықтар мен куница |Мысықтар мен |
| |отрядүстінің биологиясы |отрядүстінің биологиясы |куница отрядү |
| | | |стінің биологиясы.|
|8-9 |Ескек аяқтылар биологиясы|Ескек аяқтылар биологиясы|Ескек аяқтылар |
| | | |отряды |
|10-11|Кеміргіштердің биологиясы|Кеміргіштердің биологиясы|Кемірушілер |
| | | |отряды. |
| | | |Морфофизиологиялық|
| | | |және биологиялық |
| | | |сипаттамасы |
|12-13|Қоян тәрізділердің |Қоян тәрізділердің |Қоянтәрізділердің |
| |биологиясы |биологиясы |шаруашылықтағы |
| | | |маңызы. |
|14-15|Жүп түяқтылардың |Жүп түяқтылардың |Маралдың |
| |биологиясы |биологиясы |қоректенуі |
| | | |тіршілік етуі. |
|16-17|Тақтүяқтылардың |Тақтүяқтылардың |Эволюцияның жалпы |
| |биологиясы |биологиясы |зандылықтары |
|18-19|Киттәрізділердің |Киттәрізділердің |Кит тәрізділер |
| |биологиясы |биологиясы |отряды. Негізгі |
| | | |тұқымдастары. |
|20-21|Дельфиндер отряд үстінің |Дельфиндер отряд үстінің |Эволюциялық |
| |биологиясы |биологиясы |әрекеттің ауысуы |
|22 |Қүнды шаруашылық |Қүнды шаруашылық |Эволюциядағы |
| |аңдарының экономикалық |аңдарының экономикалық |прогресс және |
| |тиімділігі. |тиімділігі. |регресс |
|23 |Аңшылық шаруашылығы |Аңшылық шаруашылығы |Аңшылық |
| | | |шаруашылығының |
| | | |маңызы |
|24 |Құстардың |Құстардың |Құстардың |
| |сипаттамасы.Жіктелуі мен |сипаттамасы.Жіктелуі мен |экономикалық |
| |эволюциясы |эволюциясы |маңызы |
|25 |Құстардың адаптивті |Құстардың адаптивті |Құстардың |
| |радиациясы |радиациясы |систематикасы |
|26 |Аңдардың өмір сүру циклі |Аңдардың өмір сүру циклі |Аңдардың тіршілік |
| | | |етуі |
|27 |Сандардың өзгеруінің |Сандардың өзгеруінің |Популияциялық |
| |биологиялық негізі |биологиялық негізі |өзгергіштік |
|28 |Фаунаны қорғауда ғы |Фаунаны қорғауда ғы |Қазақстанның |
| |биологиялық негізі |биологиялық негізі |өсімдіктер және |
| | | |жануарлар |
|29 |Қорықтар және олардың |Қорықтар және олардың |Қазақстанның |
| |сипаттамасы |сипаттамасы |өсімдіктер және |
| | | |жануарлар әлемін |
| | | |қорғау. |
|30 |Фаунының биологиялык |Фаунының биологиялык |Жануарлардың |
| |толтырылуы |толтырылуы |таралуы |
«Шаруашылық аңдары мен құстардың биологиясы » пәнінің календарлық
кестесі
3 кесте.
№ ретіАпта123456
7891011121314151Бақылау түріРеф1ШБрефреф2ШБ2Балдары3103310
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz