Файл қосу
ПОӘК Экологияны оқыту
|ҚАЗАҚСТАН ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | ПОӘК 042-16.1.31/01 -2013 | | ПОӘК «Экологияны оқыту |№3 басылым | | |әдістері» пәнінің оқытушыға| | | |арналған бағдарламасы |«__» ___ 2013 ж. | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Экологияны оқыту әдістері» пәнінен 5В060800 «Экология» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫ СӨЗ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Мурзалимова А.К. _________________ «30» 08. 2013ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама №1 «04»09. 2013ж. Кафедра меңгерушісі _________ доцент м.а Кабышева Ж.К. 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама №1 «09»09. 2013ж. АФ ОӘБ төрайымы _________ доцент м.а Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама №1 «18» 09.2013ж. Оқу- әдістемелік жұмыс бойынша проректор профессор Искакова Г.К. №2 басылым 03.09.2009 ж. орнына енгізілді . Кешен Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға бірдей білім беретін стандартына сәйкес МЖБС негізінде жаңартылған 0.04.019.-2011. Бакалавриат. Мазмұны |11 |Қолдану саласы | |22 |Нормативтік сілтемелер | |3 |Жалпы ережелер | |4 |Оқу пәнінің мазмұны | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы | |8 |Әдебиет | 1 ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ " Экологияны оқыту әдістері " пәнінің оқу-әдістемелік кешені – 5В060800 «Экология » мамандығы бойынша студенттеріне арналған. Ол студенттерді пәннің мазмұнымен, саясатымен, өзектілігімен, қажеттілегімен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқытуда негізгі құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы оқу-әдістемелік кешен ҚР МЖМБС 3.08. 323-2006 негізінде –050608 мамандына арналған және осы пәннің оқу процесстері мен талаптарына сәйкес дайындалған. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша түсініктемесі: Қазақсатан Республикасының тәуелсіздік алып,экономикамыздың нарықтық қатынастарға көшуіне және халықаралық экономикалық қатынастардың аса қарқынды жүре бастауына байланысты,Қазақстан Республикасының экологиялық жағдайларына аса көңіл бөліп көптеген мәселелер қолға алына бастады.Қазіргі жағдайда ғылыми техниканың дамуына ғылымның және ғылыми техникалықмәліметтердің көлемі интенсивті өсуде.Жоғары оқу орындарында жоғары білікті мамандарды дайындауолардвң білімділігіне,іздемпаздығына көңіл бөлінеді.Студенттер алған білімдерін ғаламдық,аймақтық және жергіліктіэкологиялық мәселелерді шешуге қолдана білулері керек. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Экологияны оқыту әдістері пәні студенттердің экологиялық мәдениетін, экологиялық жағдайды терең түсіне отырып экологиялық білім мен тәрбие, қоршаған ортаның жағдайын жақсартуға іс жүзінде қатысу арқылы қалыптастыру болып табылады. 3.3 Пәннің негізгі міндеттері: Пәнді оқып білудегі негізгі міндет-өзінің білімін тереңдету, ойлау қабілетін дамыту, теориялық және профессионалдық деңгейлерін жоғарлату мақсатында, жан-жақты дамыған білікті мамандар дайындау. Пәнді оқып білудің нәтижесінде студент білуі керек: - ғылыми жетілдірудің әдістемелік негіздерін білуі; -ғылыми зерттеу әдістерінің бағыттарын оқып үйренуі; -теориялық білімді меңгеру; -жинақталған ғылыми мәліметтерді істей білу; -экологиялық мәселелерді шешуде алған білімдерін және зерттеу әдістерін қолана білу. 3.4 Курстын міндеттері - студенттерге биологиялық және әлеуметтік экожүйелердің тіршілік етуінің жалпы зандылықтары туралы білім беру -мекен ету ортасын қорғау мен қалыптастыру механизмдерін көрсету -адам қызметінің жалпы экология зандарымен үйлесімділігінің дәрежесін көрсету -қазіргі әлемдегі экологиялық мәселелердің сараптамасын беру -экологиялық дағдарыстан шығу жолдарын көрсету 3.5 Курстың пререквизиті: Биологиялық экология курсының оқыған кезде студент пәнің әр түрлі өсімдіктердің және жануарлардың биологиялық жүйелердің физиологиялық ерекешеліктерін, биогеохимия, генетика, биологиялық және биорганиқалық химия саласынан жинақтаған білімдерді білу керек. 3.6 Курстың постреквизиті Биологиялық экология курсының оқыған кезде студенттерге бөлашақта «экология нормалау және араптама негізі», «қоршаған ортаның нормалау стандартары», «социальдық экология« пәндерді оқығанда қолданалады 3.7 Жұмыс оқу жоспарынен көшірме: Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәрістік сабақтар | | |Кіріспе.Экологиялық білімнің мақсаты,міндеттері және |2 | |принциптері | | |Қазақстанда және шетелдерде экологиялық білімді оқытуда |2 | |қолданылатын негізгі педагогикалық әдістер | | |Экологиялық процестердің этаптары |2 | |Экологиялық білімнің формалары,әдістері және құралдары |3 | |Болашақ педагог- экологты |2 | |арнайы(ғылыми),асихологпедогогикалық дайындау. | | |Педагогикалық тәжірибенің мақсаты мен міндеттері |2 | |Барлығы |15 | |Зертханалық сабақтар | | |Сабақтың технологиялық карталары- оқу процессін оптимальды |4 | |формада ұйымдастыру | | |Экология- оқытушының оқу әдістемелік жұмысы.Тақырыптқ |2 | |күнтізбелік жоспарды құру. | | |Экологиялық процестің этаптары.Оқушылардың жеке және жас |6 | |ерекшеліктеріне байланысты экологиялық білімді ұйымдастыру | | |формасы .Модульдік білімдер(технологиялар) | | |Бастауыш және ортаңғы сыныптарға арналған экологиялық |6 | |пәндердің сабақ жоспарының әзірлемелерін құру(5-6 сынып) | | |Экология бойынша кластан тыс және тәрбиелік жұмыстарын |4 | |ұйымдастыру. | | |Жоғарғы сыныптарға арналған экологиялық пәндердің сабақ |8 | |жоспарының әзірлемелерін құру(9-10-11 сыныптар) | | |Барлығы |30 | СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Пәннің мақсаты және тапсырмалары,студенттердің экологиялық ғылыми- зерттеу жұмыстары.Дтпломды жобалау және курстық жұмыстары,өндірістік практикалар.Экологиялық ғылыми-зерттеу жұмыстары(ҒЗЖ)студенттердің алға қойған оқу-зерттеу жұмыстары. 5.2 Ғылыми құжаттар және баспа.Ортақ пікір.Ғылыми документтің түрлері.Документтің классификациясы. 5.3 Шығармашылық және ғылыми негіздегі іздемпаздықтың тәсілдері. 5.4 ғылыми экологиялық ізденістің түрлері.Ғылыми зерттеу жұмыстары және зерттеулер. 5.5 қағида ізденісіндегі тапсырма мен әдістеме 5.6 Ғылыми –техникалық шығармашылық модельдеу.Модельдің түрлері 5.7 Ғылыми зерттеу ЭЕМ қолдану.Автоматтандырылған ғылыми зерттеулердің жүйесі 5.8 Эксперименттік тапсырма және классиикация түрлері 5.9 Эксперименттік зерттеуден метрологиялық қамтамасыз ету.Эталонның түсінігі.Метрологиялық қызмет. 5.10 Эксперимент жасайтын адамның орны және ұймы.Жұмыс орны,лабораториялық жұмыс орны 5.11 Эксперименттер саны және психологияға факторлардың әсері.Жүйелік кездейсоқ қателіктер 5.12 Тәжірибелік есептеу.Есептеу кезіндегі практика және қағида. 5.13 Теорияның түйіні.Эксперименттік жоспарлау 5.14 Ғылыми жұмыс нәтижелі өңдеу.Ғылыми есеп беруге баяндамалық жоспар құру 5.15 Ұсынылған жұмысқа өтінішті көркемдеу.Ғылыми жұмыстың тиімділігі 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекі құралдар, ОТҚ,| | |плакаттар, зертханалық| | |тақталар | |Дәріс |Практика | | |сабақтар |сабақтар | | |1 |2 |3 | | Кіріспе.Экологиялық|Сабақтың технологиялық |Таблица | |білімнің |карталары- оқу процессін | | |мақсаты,міндеттері |оптимальды формада ұйымдастыру | | |және принциптері | | | | Қазақстанда және |Экология- оқытушының оқу |Таблица ТСО | |шетелдерде |әдістемелік жұмысы.Тақырыптқ | | |экологиялық білімді |күнтізбелік жоспарды құру. | | |оқытуда қолданылатын | | | |негізгі педагогикалық| | | |әдістер | | | | Экологиялық |Экологиялық процестің |Таблица | |процестердің этаптары|этаптары.Оқушылардың жеке және |тестілер | | |жас ерекшеліктеріне байланысты | | | |экологиялық білімді ұйымдастыру| | | |формасы .Модульдік | | | |білімдер(технологиялар) | | |Экологиялық білімнің |Бастауыш және ортаңғы | | |формалары,әдістері |сыныптарға арналған | | |және құралдары |экологиялық пәндердің сабақ | | | |жоспарының әзірлемелерін | | | |құру(5-6 сынып) | | | Экология бойынша |Экология бойынша кластан тыс |Таблица тестілер | |кластан тыс және |және тәрбиелік жұмыстарын | | |тәрбиелік жұмыстарын |ұйымдастыру. | | |ұйымдастыру. | | | | Болашақ педагог- |Жоғарғы сыныптарға арналған |Таблица тестілер | |экологты |экологиялық пәндердің сабақ | | |арнайы(ғылыми),асихол|жоспарының әзірлемелерін | | |огпедогогикалық |құру(9-10-11 сыныптар) | | |дайындау. | | | | Педагогикалық | |ТСО | |тәжірибенің мақсаты | | | |мен міндеттері | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |етілуі | | | | |пайызы | |Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. |1 |10 |1,5 | |Экология. Алматы. Экономика. | | | | |2002ж | | | | |Аќбасова А.Ж. Саинова Г.Є. |2 |10 |3 | |Экология. Алматы. 2003ж. | | | | |Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. |2 |10 |3 | |Экологиядан оку –әдістемелік | | | | |ќұрал. Алматы. Экономика. 200 ж. | | | | |В.И.Коробкин, Л.В.Передельский |7 |10 |11 | |«Экология» Ростов-на Дону, 2001. | | | | |А.М. Никаноров, Т.А.Хоружая . |6 |10 |9 | |«Экология» .М.,2000. | | | | |Т.К. Сагимбаев . Экология и |1 |10 |1,5 | |экономика. Алматы. 1997 | | | | |Экология М.: «Просвещение» 1988. |1 |10 |1,5 | |Глухов В.В., Лисочкина Т.В., | | | | |Федорова А.И., Никольская А.Н. |1 |10 |1,5 | |Практикум по экологии и охране | | | | |окружающей среды. Москва. 2003. | | | | |Агроэкология/ Под ред. В.А. |2 |10 |50 | |Черникова. – М.: Колос, 2000. – | | | | |536 с. | | | | |Карташев А.Г. Введение в |2 |10 |50 | |экологию. – Томск: изд-во | | | | |«Водолей», 1998. – 384 с. | | | | |Воронков Н.А. Общая экология. – |1 |10 |10 | |М.: Агар, 1999. – 424 с. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиет 8.1.1 Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экология. Алматы. Экономика. 2002ж 8.1.2 Аќбасова А.Ж. Саинова Г.Є. Экология. Алматы. 2003ж. 8.1.3 Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экологиядан оку –әдістемелік қүрал. Алматы. Экономика. 200 ж. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 В .И.Коробкин, Л.В.Передельский «Экология» Ростов-на Дону, 2001. 8.2.2 А.М. Никаноров, Т.А.Хоружая . «Экология» .М.,2000. 8.2.3 Т.К. Сагимбаев . Экология и экономика. Алматы. 1997 8.2.4 Глухов В.В., Лисочкина Т.В., Некрасова Т.П., Экономические основы экологии Санкт-Петербург « Специальная литература» 1997. 8.2.5 А.А. Горелов. Экология. М., 2000. 8.2.6 Чернова Н.М.,А.М. Былова, Экология М.: «Просвещение» 1988. 8.2.7 Панин М.С. Химическая экология: Учебник для ВУЗов. – Семипалатинск, 2002. – 852 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz