Файл қосу

Лақтыруларды жетілдіру



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
         Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
                       Жаратылыс ғылымдары факультеті
  Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемелері
                                  кафедрасы















                  Пәннің оқу-әдістемелік кешені « Гандбол»
    5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының 4 курс студенттеріне
                                  арналған





















                                Семей – 2013
Қурастырған: дене шынықтыру және БӘД ілімдері мен әдістемелері каыедрасының
аға оқытушысы Мүрсәлімов Р.М.




Кафедра отырысында бекітілді: хаттама №1 «___»__________ 2013жыл
Кафедра меңгерушісі  ______________________Прохоров Б.Н.





Жаратылыс ғылымдары факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланды
Хаттама  №1 «___» _________ 2013 жыл

Факультет оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, б.ғ.к., доцент
___________Абдишева З.В.





Жаратылыс ғылымдары факультетінің ғылыми кеңесінде бекітілді
Хаттама №1 «____» ____________ 2013 жыл


Жаратылыс ғылымдары факультетінің деканы, х.ғ.к., доцент
____________Ибраева Л.С.
















                      «Гандбол» пәні бойынша глоссарий.


      Гандбол - командалық ойын, оның 6арысында бiр команда ойыншылары 6iр-
бiрiне гандбол добын қолдарымен жерге сога отырып бередi де, екiншi
команданын, қақпасына тycipyгe тырысды;
      Гандбол алаңы – гандбол ойыны ойналатын ережеге сай көлемінде алаң;
      Гандбол добы – гандбол ойынындағы қолданылатын спорт құралы;
            Жүгіру – орын алмасудың негізгі тәсілі;
            Ойыншы тұрысы – аяқтарын алшақтата ұстап, тізілерін аздап
бүгіп, кішкіне алға еңкейіп,  қолдары бел деңгейiнде допты қабылдауға дайын
болуы керек;
            Допты eкi қолмен қағып алу - допты қагып алу ушiн eкi қолды
ұшып келе жатқан допқаа қарай созылады;
            Бiр қолмен қағып алу - допты eкi қолмен қагып алу мүмкін
болмаганда бiр қолмен қағып алу қолданылады;
            Доп беру – гандболдағы негізгі тәсілдердің бірі, ол арқылы
команда ойыншыларыбір-бірімен ымыраласа әрекет етіп, жеңіске жетуге
ұмтылады;
            Допты қақпаға лақтыру – допты қақпаға барлық тәсілдермен
лақтыруы бойынша түсіруге тырысады;
            Допты алып жүру – допты бір қолмен, немесе алма кезек жерге
сога отырып жүргізу;























                    «Гандбол» пәнінен әдістемелік нұсқау

      Гандбол ойыны курсы спорт мектептерінде,  спорт  профиліндегі  мектеп-
интернаттарында,   жоғарғы   және   орта   оқу   орындарында   жаттықтыратын
жаттықтырушыларға арналған теориялық білім құжаттарының жиыны.
     Бағдарлама  екі  негізгі  міндеттерді  шешеуді  көздейді:  біріншісі  -
болашақ  дене  шынықтыру  мұғалімдеріне  спорт  ойындары  ережелері  негізін
үйрету,  спорттық  дайындығының  жоғары  деңгейде  болуын  қаматамасыз  ету,
екіншісі   -   дене   шынықтыру   мұғалімдері   және   спорт    ойындарыннан
жаттықтырушысы  технологияны  ашып  көрсету,  спорт  ойындарынын   түрлеріне
қатысты кәсіби дағды және іскерлікті игерту.


Мақсаты: гандбол бойыша курсы болашақ дене шынықтыру мамандығының
мұғаліміне мектепте оқу және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізуіне септігін
тигізеді.
Мәселелері: Ойындың техникасы мен тәсілдерін кәсіби деңгейде меңгеру.
Оқушыларда арнайы біліктілік пен дағдыларды ұйымдасқан түрде қалыптастыру.
Студент  мынау  білу  керек:  гандбол   ойынының   ережелерін,   техникасын,
тактикасын білу керек.
Студент мынау жасай білу керек: техникалық әдістерді жасайы алу керек,  оқу-
жаттығу сабақтарын жүргізе алу керек, спорттық жарыстарда команданы  басқара
алу керек, жоғарыда аталған ойындар  бойынша  жарыстар  ұйымдастырып  өткізе
алу керек.



































                    ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ  – (SYLLABUS)


Пән туралы мәліметтер
Атауы: «Гандбол»
Кредит саны  – 2
Оқу сабақтарын өткізу орны: Семей қаласындағы Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік
университетінің №3 оқу ғимаратының спорт.залы

Оқытушы туралы мәліметтер
Мурсалимов Рафаэль Мухаметгалиевич,
Дене мәдениеті және БӘД ілімі мен әдістемелер кафедрасының аға оқытушысы
Кафедрада болу уақыты  8.00-17.00 күнделікті

Оқу жоспарынан көшірме
|Курс    |Семестр                             |Кредит|Дәріс,|Тәж.саба|ОЖСӨЖ |
|        |                                    |тер   |сағат |қ.,     |      |
|        |                                    |      |      |сағат   |      |
|                                       7  семестр                           |
|       |Тұру және жылжуға үйрету             |      |      |        |      |
|       |Жылжу техникасына үйрету. Шабуылшының|      |2     |        |      |
|       |негізгі тұрысына үйрету. Қырымен     |      |      |        |      |
|       |адымдап жылжуды үйрету. Жоғарыдан    |      |      |        |      |
|       |соғып допты беру, допты екі қолымен  |      |      |        |      |
|       |қабылдау.                            |      |      |        |      |
|       | Лақтыру, допты беру, доппен жүру    |      |2     |        |      |
|       |приемдарының техникасын жетілдіру.   |      |      |        |      |
|       |Доппен жүруді жетілдіру. Қозғалыста  |      |      |        |      |
|       |допты беруді жетілдіру. Жоғарыдан    |      |      |        |      |
|       |допты лақтырып беруді үйрету.        |      |      |        |      |
|       | Тұрыстарды жетілдіру.               |      |2     |        |      |
|       |Допты беру және доппен жүру          |      |      |        |      |
|       |приемдарының техникасына үйрету.     |      |      |        |      |
|       |Шабуылшының тұрысын ары қарай        |      |      |        |      |
|       |жетілдіру. Доппен жүруге үйрету.     |      |      |        |      |
|       |Допты қозғалыста жоғарыдан лақтырып  |      |      |        |      |
|       |беру.                                |      |      |        |      |
|       |  Тоқтауға үйрету, қырымен үш адымдап|      |2     |        |      |
|       |жүріп үйрету.                        |      |      |        |      |
|       |Допты беру және доппен жүру          |      |      |        |      |
|       |приемдарының техникасын жетілдіру.   |      |      |        |      |
|       |Секіріп тоқтауға үйрету. Допты       |      |      |        |      |
|       |лақтыру және допты беруді жетілдіру. |      |      |        |      |
|       |Допты лақтыру үшін жүгіріп келіп     |      |      |        |      |
|       |қырымен үш адымдап секіруді          |      |      |        |      |
|       |жетілдріу.                           |      |      |        |      |
|       |   Қақпашының тұрысын үйрету, секіріп|      |2     |        |      |
|       |тоқтау, үш адымнан кейін төменнен    |      |      |        |      |
|       |лақтыру.                             |      |      |        |      |
|       |Қақпашының негізгі тұрысын үйрету.   |      |      |        |      |
|       |Секіріп тоқтауға үйрету. Үш адымнан  |      |      |        |      |
|       |кейін төменнен допты лақтыру.        |      |      |        |      |
|       | 7 метрлік айыпдобын лақтырып үйрету,|      |2     |        |      |
|       |секіріп лақтыру.                     |      |      |        |      |
|       |7 метрлік айып добын лақтырып үйрету.|      |      |        |      |
|       |Секіріп лақтыруға үйрету.            |      |      |        |      |
|       |Тұрыстар, қақпаға 7 метрлік айып     |      |2     |        |      |
|       |добын лақтыруларды жетілдіру.        |      |      |        |      |
|       |Қорғаушы тұрысын жетілдіру. Қақпаға  |      |      |        |      |
|       |лақтыруды жетілдіру. 7 метрлік айып  |      |      |        |      |
|       |добын лақтыруды жетілдіру.           |      |      |        |      |
|       | Допты беру және лақтыру.            |      |2     |1       |      |
|       |Допты беруді жетілдіру. Секіріп допты|      |      |        |      |
|       |беру әдісін жетілдіру. Шабуыл кезінде|      |      |        |      |
|       |топтық әрекетке үйрету.              |      |      |        |      |
|       |  Лақтыру түрлерін үйрету.           |      |2     |2       |      |
|       |Құлау кезінде допты лақтыру. Лақтыру |      |      |        |      |
|       |арқылы допты беру финтын жетілдіру.  |      |      |        |      |
|       | Орын ауыстыру арқылы допты беруді   |      |2     |2       |      |
|       |жетілдіру.                           |      |      |        |      |
|       |Орын ауыстыру арқылы допты берудіә   |      |      |        |      |
|       |жетілдіру. Шабуыл кезінде топтық     |      |      |        |      |
|       |әрекетті жетілдіру.                  |      |      |        |      |
|       | Негізгі техникалық әдістерді        |      |2     |2       |      |
|       |жетілдіру.                           |      |      |        |      |
|       |Допты қолдың ұшымен беруді жетілдіру.|      |      |        |      |
|       |Сол жақ бұрыштан допты лақтыруға     |      |      |        |      |
|       |үйрету. Допты ойынға қосуды          |      |      |        |      |
|       |жетілдіру.                           |      |      |        |      |
|       | Қақпашы ойын техникасын жетілдіру.  |      |2     |2       |      |
|       |Қозғалыста допты беруді жетілдіру.   |      |      |        |      |
|       |Қақпашы ойын техникасын жетілдіру.   |      |      |        |      |
|       |Үйренген лақтыру әдістерін жетілдіру.|      |      |        |      |
|       | Ойын тактикасын үйрету.             |      |2     |2       |      |
|       |Жабу (заслон) қоюға үйрету.          |      |      |        |      |
|       |Лақтыруларды жетілдіру.              |      |      |        |      |
|       |  Техникалық және тактикалық         |      |2     |2       |      |
|       |әдістерді жетілдіру.                 |      |      |        |      |
|       |Қозғалыста допты беру әдістерін      |      |      |        |      |
|       |жетілдіру. Жабуды (заслон) қоюды     |      |      |        |      |
|       |жетілдіру. Жеке ойыншыдан өту әдісін |      |      |        |      |
|       |жетілдіру.                           |      |      |        |      |
|       | Техникалық және тактикалық әдістерді|      |2     |2       |      |
|       |жетілдіру.                           |      |      |        |      |
|       |Бұрыштардан допты лақтыруды          |      |      |        |      |
|       |жетілдіру. Үйренген допты лақтыру    |      |      |        |      |
|       |әдістерін жетілдіру. Шабуылда және   |      |      |        |      |
|       |қорғаныста әрекетті жетілдіру.       |      |      |        |      |
|       |Гандболдың даму тарихы               |      |      |        |10    |
|       |1.Гандболдың әлемдегі даму тарихы    |      |      |        |      |
|       |2.Қазақстандағы гандболдың даму      |      |      |        |      |
|       |тарихы                               |      |      |        |      |
|       |Гандболшының арнаулы сапаларын       |      |      |        |10    |
|       |жетілдіруге арналған қозғалмалы спорт|      |      |        |      |
|       |ойындары                             |      |      |        |      |
|       |Гандболдың ойын ережелері            |      |      |        |15    |
|       |Гандболдан жарыстарды ұйымдастыру    |      |      |        |10    |
|       |және өткізу                          |      |      |        |      |
|       |БАРЛЫҒЫ                              |-     |30    |15      |45    |



Тәжірибелік сабақтарды өткізу жоспары
1 Тақырып: Тұру және жылжуға үйрету
Жылжу техникасына үйрету. Шабуылшының негізгі тұрысына үйрету. Қырымен
адымдап жылжуды үйрету. Жоғарыдан соғып допты беру, допты екі қолымен
қабылдау.
2 Тақырып: Лақтыру, допты беру, доппен жүру приемдарының техникасын
жетілдіру.
Доппен жүруді жетілдіру. Қозғалыста допты беруді жетілдіру. Жоғарыдан допты
лақтырып беруді үйрету.
3 Тақырып: Тұрыстарды жетілдіру.
Допты беру және доппен жүру приемдарының техникасына үйрету. Шабуылшының
тұрысын ары қарай жетілдіру. Доппен жүруге үйрету. Допты қозғалыста
жоғарыдан лақтырып беру.
4 Тақырып: Тоқтауға үйрету, қырымен үш адымдап жүріп үйрету.
Допты беру және доппен жүру приемдарының техникасын жетілдіру. Секіріп
тоқтауға үйрету. Допты лақтыру және допты беруді жетілдіру. Допты лақтыру
үшін жүгіріп келіп қырымен үш адымдап секіруді жетілдріу.
5 Тақырып: Қақпашының тұрысын  үйрету,  секіріп  тоқтау,  үш  адымнан  кейін
төменнен лақтыру.
Қақпашының негізгі тұрысын үйрету. Секіріп тоқтауға үйрету. Үш адымнан
кейін төменнен допты лақтыру.
6 Тақырып: 7 метрлік айыпдобын лақтырып үйрету, секіріп лақтыру.
7 метрлік айып добын лақтырып үйрету. Секіріп лақтыруға үйрету.
7 Тақырып: Тұрыстар, қақпаға 7 метрлік айып добын лақтыруларды жетілдіру.
Қорғаушы тұрысын жетілдіру. Қақпаға лақтыруды жетілдіру. 7 метрлік айып
добын лақтыруды жетілдіру.
8 Тақырып: Допты беру және лақтыру.
Допты беруді жетілдіру. Секіріп допты беру әдісін жетілдіру. Шабуыл кезінде
топтық әрекетке үйрету.
9 Тақырып: Лақтыру түрлерін үйрету.
Құлау кезінде допты лақтыру. Лақтыру арқылы допты беру финтын жетілдіру.
10 Тақырып: Орын ауыстыру арқылы допты беруді жетілдіру.
Орын ауыстыру арқылы допты берудіә жетілдіру. Шабуыл кезінде топтық
әрекетті жетілдіру.
11 Тақырып: Негізгі техникалық әдістерді жетілдіру.
Допты қолдың ұшымен беруді жетілдіру. Сол жақ бұрыштан допты лақтыруға
үйрету. Допты ойынға қосуды жетілдіру.
12 Тақырып: Қақпашы ойын техникасын жетілдіру.
Қозғалыста допты беруді жетілдіру. Қақпашы ойын техникасын жетілдіру.
Үйренген лақтыру әдістерін жетілдіру.
13 Тақырып: Ойын тактикасын үйрету.
Жабу (заслон) қоюға үйрету. Лақтыруларды жетілдіру.
14 Тақырып: Техникалық және тактикалық әдістерді жетілдіру.
Қозғалыста допты беру әдістерін жетілдіру. Жабуды (заслон) қоюды жетілдіру.
Жеке ойыншыдан өту әдісін жетілдіру.
15 Тақырып: Техникалық және тактикалық әдістерді жетілдіру.
Бұрыштардан допты лақтыруды жетілдіру. Үйренген допты лақтыру әдістерін
жетілдіру. Шабуылда және қорғаныста әрекетті жетілдіру.



               ОЖСӨЖ тапсырмаларын орындау және өткізу кестесі

|№  |Тақырып             |Пәннің      |Ұсынылатын |Ұпай  |Жұмысты      |Бақылау    |
|   |                    |мақсаты мен |әдебиеттер |      |тапсыру      |формасы    |
|   |                    |мазмұны     |Негізгі /  |      |мерзімі      |           |
|   |                    |            |қосымша    |      |             |           |
|   | Допты беру және    |            |           |      |             |           |
|1. |лақтыру.            |Техникалық  |[1,2,4,9,10|5     |1 апта       |Техникалық |
|   |Допты беруді        |тәсілдерді  |,          |      |             |тәсілдерді |
|   |жетілдіру. Секіріп  |дұрыс       |11]/       |      |             |тексеру    |
|   |допты беру әдісін   |орындай алу |[1,2,4,5]  |      |             |           |
|   |жетілдіру. Шабуыл   |            |           |      |             |           |
|   |кезінде топтық      |            |           |      |             |           |
|   |әрекетке үйрету.    |            |           |      |             |           |
|2. |  Лақтыру түрлерін  | Техникалық |[1,2,4,9,10|5     |1 апта       | Техникалық|
|   |үйрету.             |тәсілдерді  |,          |      |             |тәсілдерді |
|   |Құлау кезінде допты |дұрыс       |11]/       |      |             |тексеру    |
|   |лақтыру. Лақтыру    |орындай алу |[1,2,4,5]  |      |             |           |
|   |арқылы допты беру   |            |           |      |             |           |
|   |финтын жетілдіру.   |            |           |      |             |           |
|3. | Орын ауыстыру      | Техникалық |[1,2,4,9,10|5     |2 апта       | Техникалық|
|   |арқылы допты беруді |тәсілдерді  |,          |      |             |тәсілдерді |
|   |жетілдіру.          |дұрыс       |11]/       |      |             |тексеру    |
|   |Орын ауыстыру арқылы|орындай алу |[1,2,4,5]  |      |             |           |
|   |допты берудіә       |            |           |      |             |           |
|   |жетілдіру. Шабуыл   |            |           |      |             |           |
|   |кезінде топтық      |            |           |      |             |           |
|   |әрекетті жетілдіру. |            |           |      |             |           |
|4. | Негізгі техникалық | Техникалық |[1,2,4,9,10|    5 |2 апта       | Техникалық|
|   |әдістерді жетілдіру.|тәсілдерді  |,          |      |             |тәсілдерді |
|   |Допты қолдың ұшымен |дұрыс       |11]/       |      |             |тексеру    |
|   |беруді жетілдіру.   |орындай алу |[1,2,4,5]  |      |             |           |
|   |Сол жақ бұрыштан    |            |           |      |             |           |
|   |допты лақтыруға     |            |           |      |             |           |
|   |үйрету. Допты ойынға|            |           |      |             |           |
|   |қосуды жетілдіру.   |            |           |      |             |           |
|5. | Қақпашы ойын       |Техникалық  |[1,2,4,9,10|5     |3 апта       |Техникалық |
|   |техникасын          |тәсілдерді  |,          |      |             |тәсілдерді |
|   |жетілдіру.          |дұрыс       |11]/       |      |             |тексеру    |
|   |Қозғалыста допты    |орындай алу |[1,2,4,5]  |      |             |           |
|   |беруді жетілдіру.   |            |           |      |             |           |
|   |Қақпашы ойын        |            |           |      |             |           |
|   |техникасын          |            |           |      |             |           |
|   |жетілдіру. Үйренген |            |           |      |             |           |
|   |лақтыру әдістерін   |            |           |      |             |           |
|   |жетілдіру.          |            |           |      |             |           |
|6. | Ойын тактикасын    | Техникалық |[1,2,4,9,10|5     |3 апта       | Техникалық|
|   |үйрету.             |тәсілдерді  |,          |      |             |тәсілдерді |
|   |Жабу (заслон) қоюға |дұрыс       |11]/       |      |             |тексеру    |
|   |үйрету. Лақтыруларды|орындай алу |[1,2,4,5]  |      |             |           |
|   |жетілдіру.          |            |           |      |             |           |
|7. |  Техникалық және   | Техникалық |[1,2,4,9,10|5     |4 апта       | Техникалық|
|   |тактикалық әдістерді|тәсілдерді  |,          |      |             |тәсілдерді |
|   |жетілдіру.          |дұрыс       |11]/       |      |             |тексеру    |
|   |Қозғалыста допты    |орындай алу |[1,2,4,5]  |      |             |           |
|   |беру әдістерін      |            |           |      |             |           |
|   |жетілдіру. Жабуды   |            |           |      |             |           |
|   |(заслон) қоюды      |            |           |      |             |           |
|   |жетілдіру. Жеке     |            |           |      |             |           |
|   |ойыншыдан өту әдісін|            |           |      |             |           |
|   |жетілдіру.          |            |           |      |             |           |
|8. | Техникалық және    | Техникалық |[1,2,4,9,10|5     |5 апта       | Техникалық|
|   |тактикалық әдістерді|тәсілдерді  |,          |      |             |тәсілдерді |
|   |жетілдіру.          |дұрыс       |11]/       |      |             |тексеру    |
|   |Бұрыштардан допты   |орйындай алу|[1,2,4,5]  |      |             |           |
|   |лақтыруды жетілдіру.|            |           |      |             |           |
|   |Үйренген допты      |            |           |      |             |           |
|   |лақтыру әдістерін   |            |           |      |             |           |
|   |жетілдіру. Шабуылда |            |           |      |             |           |
|   |және қорғаныста     |            |           |      |             |           |
|   |әрекетті жетілдіру. |            |           |      |             |           |
|   |Гандбол           |Техникалық  |[1,2,3,5,6,|5     |6 апта        |Техникалық |
|9. |Лақтыру түрлерін  |тәсілдерді  |7,         |      |              |тәсілдерді |
|   |үйрету.           |дұрыс       |8]/        |      |              |тексеру    |
|   |Құлау кезінде     |орындай алу |[1,2]      |      |              |           |
|   |допты лақтыру.    |            |           |      |              |           |
|   |Лақтыру арқылы    |            |           |      |              |           |
|   |допты беру финтын |            |           |      |              |           |
|   |жетілдіру.        |            |           |      |              |           |
|1. |  Гандболдан жарыс|Жазбаша есеп|[1,2,4]/   |12    |4 апта        |Жазбаша    |
|   |өткізуді          |даярлау     |[1,2,4,5]  |      |              |есеп       |
|   |жоспарлау,        |            |           |      |              |           |
|   |ұйымдастыру және  |            |           |      |              |           |
|   |өткізу.           |            |           |      |              |           |
|   |А)жарыстарды      |            |           |      |              |           |
|   |жоспарлау         |            |           |      |              |           |
|   |Б)жарыстарды      |            |           |      |              |           |
|   |ұйымдастрыу       |            |           |      |              |           |
|2. |Гандбол бойынша   |Ауызша      |[1,2,4]/   |12    |6  апта       |Ауызша     |
|   |сыныптан тыс және |жауапқа     |[1,2,4,5]  |      |              |жауап      |
|   |мектептен тыс     |дайындалу   |           |      |              |           |
|   |спорт жұмысын     |            |           |      |              |           |
|   |ұйымдастырудың    |            |           |      |              |           |
|   |мақстаы мен       |            |           |      |              |           |
|   |міндеттері.       |            |           |      |              |           |
|   |А)сыныптан тыс    |            |           |      |              |           |
|   |және мектептен тыс|            |           |      |              |           |
|   |жұмысты           |            |           |      |              |           |
|   |ұйымдастыру       |            |           |      |              |           |
|   |түрлері           |            |           |      |              |           |
|   |Б)сыныптан тыс    |            |           |      |              |           |
|   |және мектептен тыс|            |           |      |              |           |
|   |жұмысты жүргізу   |            |           |      |              |           |
|   |әдістері.         |            |           |      |              |           |
|3. |Гандболдың даму   |Реферат     |[1,2,3,5]/ |10    |8  апта       |Жазбаша    |
|   |тарихы            |            |[1,2]      |      |              |           |
|   |1.Гандболдың      |            |           |      |              |           |
|   |әлемдегі даму     |            |           |      |              |           |
|   |тарихы            |            |           |      |              |           |
|   |2.Қазақстандағы   |            |           |      |              |           |
|   |гандболдың даму   |            |           |      |              |           |
|   |тарихы            |            |           |      |              |           |
|4. |Гандболшының      |Жазбаша     |[1,2,3,5,8]|11    |9  апта       |Конспект   |
|   |арнаулы сапаларын |жұмысты     |/          |      |              |           |
|   |жетілдіруге       |дайындау    |[1,2]      |      |              |           |
|   |арналған          |            |           |      |              |           |
|   |қозғалмалы спорт  |            |           |      |              |           |
|   |ойындары          |            |           |      |              |           |





Әдебиеттер тізімі
Негізгі әдебиеттер
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спортивные игры. Москва., 2001
2. Портных Ю.И. Спортивные игры и методика преподавания. Москва., 1986
3. Правила соревнований по гандболу. Последнее издание.
4. Правила соревнований по баскетболу. Последнее издание.
5. Игнатьева В.Я., Портнов Ю.М. Учебник тренера по гандболу. Москва., 1996
6. Клусов Н.П. Практика гандбола. Москва., 1980
7. Кнышев О.Р. Организация судейства соревнований по гандболу. Москва.,
1986
8. Тренировка гандболиста. Сост. Н.П.Клусов. Москва., 1975
9. Стонкус С.С. Индивидуальная тренировка баскетболистов. М.,1977
10.Коржевникова З. Тренировка ловкости и быстроты баскетболиста. М.,1982
11.Анискина С.Н. Методика обучения технике баскетбола. М.,1986
          Қосымша
1. Спортивные игры. Под редакцией В.Н.Кудряшова. Минск., 1968
2.Спортивные игры. Под редакцией Ю.И.Портных. Москва., 1975
3. Бриль М.С   Отбор в спортивных  играх. М. , ФиС,  1980г
4. Давыдов М. , Минков Б. Методические рекомендации по судейству.
5. Бескровный В.Н., Мурсалимов Р.М. Организация спортивно-оздоровительных
мероприятий в ВУЗе. Методические рекомендации

Білімді бағалау туралы ақпарат

     «Гандбол» курсы тәжірибелік курс болып табылады, сондықтан негізгі
сабақты өту шарты барлық жеке тапсырмаларды орындау болып табылады, олар
бақылаудың негізгі түрін құрайды.
  Гандболда меңгерген тәжірибелік дағдыларды техникалық тәсілдер мен
әрекеттерді дұрыс орындалуымен бағаланады. Сабаққа қатысу міндетті түрде
болу керек, ал себеппен немесе себепсіз қалдырылған сабақтар студентті
тәжірибелік кешендерді орындаудан ешқандай босатпайды.
     Студенттердің білімін бақылауға ағымдағы, аралық және қорытынды
білімді бағалау формалары кіреді.
     Ағымдағы бақылаудың әр формасы 5 ұпаймен бағаланады. Тәжірибелік,
ОЖСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларын орындау 5 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады.
    Оқу курсы аяқталғансоң бақылау формасы  – емтихан.

     Тәртіпті бұзғаны үшін және тапсырмаларды кестедегі мерзімнен кешігіп
тапсырғаны үшін келесі айып санкциялары енгізіледі:
                                               • Кешігу – минус 0,5 ұпай
                                               • Тәжірибелік сабаққа келмеу
                                                 -  минус 1,5 ұпай
                                               • Жұмысты уақытылы өткізбеу
                                                 – баға 1 ұпайға кемиді




     1 аралық бақылау қорытындысын шығарған кезде студентт 7 аптада жинаған
ұпай санының жиынын есептейді.
     2 аралық (қорытынды) бақылау қорытындысына 8 аптаның жиынтық ұпай саны
есептеледі.
     Егер қорытынды бақылау бағасы 50% және одан жоғары болса рейтингті
жоғарылатуға рұқсат етілмейді.
     Емтиханға студент қорытынды рейтингісі 50%-дан жоғары болса ғана
жіберіледі.


Қорытынды бағаға мыналар кіреді:
Аралық бақылау -  600
Емтихан – 400
Курс саясаты мен процедурасы келесі әкімішілік талаптарды көздейді:
                                              1. Курс компоненттері мен оны
                                                 оқытуға келесі негізгі
                                                 талаптар:
  • Студент сабаққа қатысу керек, тәжірибелік, СӨЖ, ОЖСӨЖ тапсырмаларын
    орындағанда белсенділік таныту керек;
  • Тәжірибелік сабаққа тек спорттық киіммен және алмастыратын аяқ киім
    болғанда  ғана қатысуға рұқсат етіледі;
  • Тәжірибелік сабақта қауіпсіздік техникасын сақтау керек;
                                              2. Сабақта өзін өзі ұстау
                                                 ережесі:
                                               • Кешікпеу, спорт залға
                                                 қоңырауға дейін кіру;
                                               • Спорттық құралдарды
                                                 бүлдірмеу;
                                               • Сабақтың негізгі бөліміне
                                                 ширату жаттығуларысыз
                                                 қатысуға рұқсат етілмейді.
                                               • Сабақ уақытында спорт
                                                 залдан шығуға, сұрануға
                                                 рұқсат етілмейді.
























                Тәжірибиелік сабақ бойынша әдістемелік нұсқау

1 ТАҚЫРЫП: Затсыз жалпы дамыту жаттығулары. Допты бір орнында тұрып
жүргізу. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ: Затсыз жалпы дамыту жаттығуларды және допты бір орнында тұрып
жүргізуді ұйрету.
Әдістемелік нұсқау: Баскетбол сабағында студенттер пәннің оқыту
әдістемесін, затсыз жалпы дамыту жаттығуларын және де допты бір орнында
тұрып жүргізу техникасын игеру. Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға
баскетбол пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Бұл
бағыт студенттердің физикалық дайындығына да әсерін тигізеді.
Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008

2 ТАҚЫРЫП Қозғалып жасайтын жалпы дамыту жаттығуларды және допты бағытын
өзгерте жүргізуді. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері
МАҚСАТЫ: Қозғалып жасайтын жалпы дамыту жаттығуларды және допты бағытын
өзгерте жүргізуді ұйрету.
Әдістемелік нұсқау Баскетбол сабағында студенттер пәннің оқыту әдістемесін,
қозғалып жасайтын жалпы дамыту жаттығуларын және де допты бағытын өзгете
жүргізу техникасын игеру. Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Бұл бағыт
студенттердің физикалық дайындығына да әсерін тигізеді.

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008


3 ТАҚЫРЫП: Допты айналып өтіп және бағытын өзгерте жүргізу.  Тәжірибие оқу
ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ: Допты айналып өтіп және бағытын өзгерте жүргізуді ұйрету.
Әдістемелік нұсқау Баскетбол сабағында студенттер пәннің оқыту әдістемесін,
затсыз жалпы дамыту жаттығуларын және де допты айналып өтіп және бағытын
өзгете жүргізу техникасын игеру. Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға
баскетбол пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Бұл
бағыт студенттердің физикалық дайындығына да әсерін тигізеді.

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008


4 ТАҚЫРЫП: Допты төменнен секіртіп жүргізу. Екі жақты оқу ойыны. Тәжірибие
оқу ойыны төрешісінің элементтері
МАҚСАТЫ: Допты төменнен секіртіп жүргізуді және екі жақты оқу ойынға
ұйрету.
Әдістемелік нұсқау Баскетбол сабағында студенттер пәннің оқыту әдістемесін,
затсыз жалпы дамыту жаттығуларын және де допты төменнен секіртіп жүргізу
техникасын игеру. Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол пәнін
ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу ойынын
ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық дайындығына да
әсерін тигізеді.

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008


5 ТАҚЫРЫП: Айналып өту бағытты өзгерту. Екі жақты оқу ойыны. Тәжірибие оқу
ойыны төрешісінің элементтері
МАҚСАТЫ: Айналып өту бағытты өзгерту. Екі жақты оқу ойыны. Тәжірибие оқу
ойыны төрешісінің элементтеріне ұйрету.

Әдістемелік нұсқау Баскетбол сабағында студенттер пәннің оқыту әдістемесін,
затсыз жалпы дамыту жаттығуларын және де айналып өту бағытты өзгерту
техникасын игеру. Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол пәнін
ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу ойынын
ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық дайындығына да
әсерін тигізеді.


Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008


6 ТАҚЫРЫП: Допты арқаға ауыстырып айналып өту. Екі жақты оқу
ойыны.Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері
МАҚСАТЫ: Допты арқаға ауыстырып айналып өту. Екі жақты оқу ойыны.Тәжірибие
оқу ойыны төрешісінің элементтеріне ұйрету.

Әдістемелік нұсқау Баскетбол сабағында студенттер пәннің оқыту әдістемесін,
затсыз жалпы дамыту жаттығуларын және де допты арқаға ауыстырып айналып өту
техникасын игеру. Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол пәнін
ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу ойынын
ұйымдастыру және өткізу. Бұл бағыт студенттердің физикалық дайындығына да
әсерін тигізеді.

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008


7 ТАҚЫРЫП: Допты кеудеден беру және екі қолмен қағып алу. Екі жақты оқу
ойыны. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері
МАҚСАТЫ: Допты кеудеден беру және екі қолмен қағып алу. Екі жақты оқу
ойыны. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтеріне ұйрету.

Әдістемелік нұсқау Баскетбол сабағында студенттер пәннің оқыту әдістемесін,
затсыз жалпы дамыту жаттығуларын және де допты кеудеден беру және екі
қолмен қағып алу техникасын игеру. Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға
баскетбол пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі
жақты оқу ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің
физикалық дайындығына да әсерін тигізеді.

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008


8 ТАҚЫРЫП: Допты екі қолымен жоғарыдан беру және қағып алу. Екі жақты оқу
ойыны. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері
МАҚСАТЫ: Допты екі қолымен жоғарыдан беру және қағып алу. Екі жақты оқу
ойыны. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтеріне ұйрету.


 Әдістемелік нұсқау Баскетбол сабағында студенттер пәннің оқыту
әдістемесін, затсыз жалпы дамыту жаттығуларын және де допты екі қолымен
жоғарыдан беру және қағып алу техникасын игеру. Басты мақсат мектеп
жасындағы балаларға баскетбол пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне
көңіл аудару. Екі жақты оқу ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт
студенттердің физикалық дайындығына да әсерін тигізеді.

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008



                      ОСӨЖ бойынша әдістемелік нұсқау.


1 ТАҚЫРЫП: Допты екі қолымен жоғарыдан беру және қағып алу. Екі жақты оқу
ойыны. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ: Екі жақты оқу ойынын жетілдіру.

Сұрақтары:
   1. Допты екі қолымен жоғарыдан беру және қағып алу.
   2. Екі жақты оқу ойыны.
   3. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.


 Әдістемелік нұсқау: Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу
ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық,
техникалық, тактикалық, психологиялық  дайындығына да әсерін тигізеді.


Тапсырманың орындалу түрі: Техникалық тәсілдерді тексеру
Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008

2 ТАҚЫРЫП: Допты бір қолмен иықтан беру. Екі жақты оқу ойыны. Тәжірибие оқу
ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ:  Екі жақты оқу ойынын жетілдіру.
Сұрақтары:
   1. Допты бір қолмен иықтан беру.
   2. Екі жақты оқу ойыны.
      3.   Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.

 Әдістемелік нұсқау: Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу
ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық,
техникалық, тактикалық, психологиялық  дайындығына да әсерін тигізеді.

Тапсырманың орындалу түрі: Техникалық тәсілдерді тексеру
Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008

3 ТАҚЫРЫП: Допты бір қолмен төменнен беру. Екі жақты оқу ойыны.Тәжірибие
оқу ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ:  Екі жақты оқу ойынын жетілдіру.
Сұрақтары:
   1. Допты бір қолмен төменнен беру.
   2. Екі жақты оқу ойыны.
      3.   Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.

 Әдістемелік нұсқау: Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу
ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық,
техникалық, тактикалық, психологиялық  дайындығына да әсерін тигізеді.

Тапсырманың орындалу түрі: Техникалық тәсілдерді тексеру

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008

4 ТАҚЫРЫП: Допты екі қолмен иықтан секіріп беру. Екі жақты оқу
ойыны.Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.
 МАҚСАТЫ: Екі жақты оқу ойынын жетілдіру.
Сұрақтары:
   1. Допты екі қолмен иықтан секіріп беру.
   2. Екі жақты оқу ойыны.
      3.   Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.

 Әдістемелік нұсқау: Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу
ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық,
техникалық, тактикалық, психологиялық  дайындығына да әсерін тигізеді.

Тапсырманың орындалу түрі: Техникалық тәсілдерді тексеру
Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008

5 ТАҚЫРЫП: Допты кеудеден екі қолмен секіріп беру. Екі жақты оқу ойыны.
Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ: Екі жақты оқу ойынын жетілдіру.
Сұрақтары:
   1. Допты кеудеден екі қолмен секіріп беру.
   2. Екі жақты оқу ойыны.
      3.   Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.

 Әдістемелік нұсқау: Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу
ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық,
техникалық, тактикалық, психологиялық  дайындығына да әсерін тигізеді.

Тапсырманың орындалу түрі: Техникалық тәсілдерді тексеру

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008

6 ТАҚЫРЫП: Допты бір қолмен жоғарыдан себетке лақтыру. Екі жақты оқу ойыны.
Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ: Екі жақты оқу ойынын жетілдіру.
Сұрақтары:
   1. Допты бір қолмен жоғарыдан себетке лақтыру.
   2. Екі жақты оқу ойыны.
      3.   Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.

 Әдістемелік нұсқау: Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу
ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық,
техникалық, тактикалық, психологиялық  дайындығына да әсерін тигізеді.

Тапсырманың орындалу түрі: Техникалық тәсілдерді тексеру

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008

7 ТАҚЫРЫП: Допты себетке секіріп лақтыру. Екі жақты оқу ойыны. Тәжірибие
оқу ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ: Екі жақты оқу ойынын жетілдіру.
Сұрақтары:
   1. Допты себетке секіріп лақтыру.
   2. Екі жақты оқу ойыны.
   3. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.


 Әдістемелік нұсқау: Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу
ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық,
техникалық, тактикалық, психологиялық  дайындығына да әсерін тигізеді.

Тапсырманың орындалу түрі: Техникалық тәсілдерді тексеру

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008

8 ТАҚЫРЫП: Допты бір орында тұрып себетке лақтыру. Екі жақты оқу ойыны.
Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.
МАҚСАТЫ: Екі жақты оқу ойынын жетілдіру.
Сұрақтары:
   1. Допты бір орында тұрып себетке лақтыру.
   2. Екі жақты оқу ойыны.
   3. Тәжірибие оқу ойыны төрешісінің элементтері.


 Әдістемелік нұсқау: Басты мақсат мектеп жасындағы балаларға баскетбол
пәнін ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне көңіл аудару. Екі жақты оқу
ойынын ұйымдастыру және өткізу.  Бұл бағыт студенттердің физикалық,
техникалық, тактикалық, психологиялық  дайындығына да әсерін тигізеді.

Тапсырманың орындалу түрі: Техникалық тәсілдерді тексеру

Әдебиеттер:
1. Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. Спорттық ойындар. Мәскеу., 2001
2. Портных Ю.И. Спорттық ойындар мен оқыту әдістемесі. Мәскеу., 1986
3. Баскетбол бойынша жарыс ережесі. Ахырғы басылым.
4. Көптілеуова С.К., Маковецкая Г.П., Васильченко Т.Н., Меркель О.И.  Дене
тәрбиесі 12 жылдық мектептің 6-12 сыныптырына арналған әдістемелік нұсқа.
Көкшетау, 2008





      Тест сұрақтары
1. Гандбол ойынының отаны ол?
А. АҚШ
В. Германия
С. Дания
Д. Швеция
Е. Англия
2. Қақпашының үстіндегі киімінің түсі қандай болу керек?
А. Алаң ойыншыларымен бірге болу керек
В. Ќарсы қақпада тұрған  қақпашының  киіміндей
С. Қарсы команданың киіміндей
Д. Жалпы алаң ойыншыларының киімінен түрі өзгедей  болу керек
Е. Қандай болса өз еркінде
3. Жастар арасында ойын ортасындағы үзіліс неше минут?
А. Ойын жалпы үзіліссіз өткізіледі
В. 15 мин
С. 20 мин
Д. 5 мин
Е. 10 мин
4. Қақпаның алдынан қақпашының зона сызығы неше метр?
А. 6 метр
В. 7 метр
С. 8 метр
Д. 9 метр
Е. 6,5 метр
5. Қақпадағы 9 метр жерде өткізілген  сызық не көрсетеді
А. Айыпты зона
В. Қорғаныс зона
С. Еркін доп лақтыратын зона
Д. Шабуыл жасайтын зона
Е. Қақпашының зонасы
6. Ереже бұзған  кезде, допты қай жерден ойынға қосады?
А. Жақын тұстан қабырға сызығының сыртынан
В. Ереже бұзылған жерден
С. Қақпа алдындағы сызық үстінде
Д. Қақпашның зонасынан
Е. Айып зонасынан
7. Қорғаныс тактикасы нені меңгереді ол?
А. Өздік әрекет, тактикалық әрекет. командалық әрекет
В. Ойыншыға қарсы әрекет жасау, қозғалыс, қалқалау
С Өздік әрекет, топталып әрекет жасау. Команда құрамында әрекет жасау
Д. Команда және жалғыз ойыншының әрекеттері
Е. Ойыншының өздік әрекеті, зоналық, және аралас қорғаныс әрекеттері
8. Қақпаға доп лақтырған  соң  қақпашы  допты  қақпадан  тыс  қағып  жіберсе
төреші қандай шешім қабылдайды?
А. Допты ойынға бұрыштан бергізіп ойынға қосады
В. Допты қақпадан еркін ойынға қосады
С. 9 метрден допты еркін лақтыруды шешеді
Д. Ешқандай шешім  қабылдамайды
Е. 7 метрден  айып добын тағайындайды
9. Егерде ойыншы бір аяғында тік тұрып  екінші  аяғымен   төрт  рет  айналса
жүгіріс деп саналама?
А. Пробежка деп саналады
В. Саналмайды, басып тұрған  аяғын  жылжытпай   және  көтермесе,  қанша  рет
айналса да өз еркі
С. Саналмайды
Д. Пробежка гандболда болмайды
Е. Пробежка жүгіріс болып саналады егер ойыншы 5 адымнан  артық  жасаса  10.
Доп қақпаға түсті деп есептеледі егерде?
А. Доп алдындағы сызыққа тисе
В. Егер доп ішкі сызыққа тисе
С. Доп қақпаға түсіп  қайта ұшып шықса
Д. Егер доптың жартысынан көбі сызықтан асып  кетсе
Е. Егер доптың барлық көлемі сызықтан асып кетсе
11. Ойыншы доп игеріп ойын алаңында қалай қозғалып жүреді?
А. Допты қолына ұстап алаңда  әр бағытта қозғалып жүреді
В. Допты екі қолымен жерге кезектеп ұрып қозғалады
С. Допты бір қолымен жерге қайталап ұрып қозғалады
Д. Допты ұстап  қозғалып жүруге болмайды
Е. Допты жерге бір қолмен  ұрып, өз алаңының жарты жағында  жүруге болады
12. Екі топ гандбол ойнағанда, бір топ неше ойыншыдан болу керек?
А. 11 х 11 ойыншыдан
В. 6 х 6 ойыншыдан
С. 7 х 7 ойыншыдан
Д. 5 х 5 ойыншыдан
Е. 8 х 8 ойыншыдан
13. Гандбол ойынының алаңының көлемі:
А. 10 х 20 метр
В. 20 х 40 метр
С. 30 х 50 метр
Д. 25 х 35 метр
Е. 20 х 50 метр
14. Гандбол ойынында ойыншыны неше минутқа алаңнан айыпқа шығарады?
А. 1 минут
В. 1,5 минут
С. 2 минут
Д. 3 минут
Е. 5 минут
15. Гандбол ережесін бұзған өз  қақпасының  алдынан  неше  метр  қашықтықтан
айып добын лақтыруды  белгілейді?
А. 6 метр қашықтық
В. 8 метр қашықтық
С. 7 метр қашықтық
Д. 9 метр қашықтық
Е. 10 метр қашықтық
















                     «Гандбол» пәнінің емтихан сұрақтары


   1. Гандбол ойынының техникасы мен тактикасын теориялық түрде үйрену
      амалдары.
   2. Қол добы секциясына ойыншыларды қабылдау.
   3. Ойын қызметін оқытудың негізгі құралдары.
   4.  «Ойын техникасы», «ойын тәсілдерінің техникасы» терминдеріне
      түсініктеме беру.
   5. Олимпиада ойындарындағы қол добы.
   6. Ойын қызметін оқыту әдістемесіне анықтама.
   7. Гандболдағы жеке тактикалық әрекеттер.
   8. Гандбол ойынының негізгі ережелері.
   9. Гандболдағы спорттық дайындық.
  10. Ойын әдістеріне - анықтама.
  11. Шабуылдағы ойын тәсілдерін оқытудың реттілігі.
  12. Сыныптан тыс жұмыстағы қол добы.
  13. Жеке қимыл, топтық қимыл, командалық қимыл түсініктеріне анықтама
      берініз.
  14. Шабуыл техникасындағы тұрыстардың әртүрлігі.
  15. Гандбол ойынының техника-тактикалық білімдерін тәрбиелеуге арналған
      қозғалыс ойындары.
  16. Оыйншыларды міндеттеріне байланысты бөлу.
  17. Шабуылшылық тұрыстарын үйрену үшін ұсынылатын жаттығулар.
  18. Гандбол ойынында ептілік пен икемділікке тәрбиелеуге арналған қозғалыс
      ойындары.
  19. Айла әрекетін технологиясы.
  20. 5 сыныптағы оқу материалын бөлу.
  21. Доппен жүгіріп кету, «құқықтан айырудан» туған жеңіліс.
  22. Шабуылшының орын ауыстыру техникасындағы тоқтаулар.
  23. Гандболдағы шабуыл техникасы.
  24. Топтың айла әректі: екі ойыншы, үш ойыншы.
  25. Шабуылшының орын ауыстыру техникасындағы тоқтаулар.
  26. Гандбол. Алаңдағы ойыншының техникасы.
  27. Командалық айла әрекеті.
  28. Екі адым және секіріп тоқтатуды үйретудің реттілігі.
  29. Әртүрлі жас ерекшеліктегі (9-10 жас, 11-12 жас, 13-15 жас, 15-18 жас)
      мектеп оқушыларын қол добына үйрету.
  30. Жиырма төрт секунд.Сегіз секунд.
  31. Шабуылшының допты бағыт өзгерте алып жүруінің техникасы.
  32. Допты игеру, қағып алу, допты беру, лақтыру.
  33. Қозғалыста және бір орында тұрып допты қағып алу.
  34. Гандбол. 10 сыныптағы оқу материалын бөлу.
  35. Допты беру және оны үйренудің реттілігі.
  36. Гандбол. Тепе-тең доп..
  37. Допты шабуылшыға қарсы әрекет.
  38. Орнында тұрып және қозғалыста жүріп допты берудің негізгі қателіктері.


  39. Гандбол. Қақпашының ойын тәсілі.
  40. Допсыз шабуылшыға қарсы әрекет.
  41. Допты алып тұрудың әр түрлігі.Допты алып тұрудан кейінгі тоқтаулар.
  42. Гандбол. Еркін добын лақтыру.
  43. Топтық айла әрекеті.
  44. Орында тұрып лақтыру техникасының тізбектік элементтері.
  45. Қол добын өткізу сабағы бойынша жоспар құру.
  46. Командалық айла әрекеті.
  47. Қозғалыстағы лақтырулар және оларды үйрету.
  48. Гандбол. Аймақтық қорғаныс.
  49. Мектепте гпндболдан жарыс ұйымдастыру және өткізу.
  50. Қозғалыста жүріп лақтыруларда кететін негізгі қателіктер.
  51. Гандбол. 7 метірлік айып добы.
  52. Мектепте гандбол секциясының жұмысын ұйымдастыру.
  53. Секіріп, секіріс үстінде тоқтап қалу арқылы лақтырулар.
  54. Қол добынан жарыс өткізу үшін қажет алаққай мен құрал-жабдықтар
      тізімі.
  55. Секіріс үстінде жасалатын лақтырулардан кететін қателіктер.
  56. Гандбол ойынының қорғаныс тәсілдеріне үйрету.
  57. Алушының тұрысы мен орын ауыстыру техникасының әр түрлігі.
  58. Гандбол. Алғашқы лақтыру.
     59. Допты қағып жіберу немесе қағып алу техникасы.
     60.Қол добы ойыншыларының командалық киімі. Төрешілердің киімі.
     61.Допсыз шабуылшыға қарсы қорғаушының ойыны.
     62.Қол добы ойыншысының жалпы табиғи дайындығы. Қол добының
ойыншысының арнайы дене тәрбиесі.
    63.Азаттынған құралумен және арнайы тапсырыстармен баскетболды ойнау.
    64.Доппен келе жатқан шабуылшыға қарсы қорғаушының ойыны.
    65.Гандбол. Жаттығу әдістерінің негіздері.
    66.Баскетболистің жылдамдығы мен ептілігін артыруға бағытталған
эстафеталық ойындар.
    67.Қорғанысты жетік меңгеру мақсатында ойналатын қозғалыс ойындары.
    68.Қол добы ойынына арналған алаң және оның көлемі. Қақпа көлемі. Қол
добына арналған доп.
   69.Шабуылды жетік меңгеру мақсатында ойналатын қозғалыс ойындары.
   70.Гандбол. Тактикалық әректтерді үйрету әдісі.











































Пәндер