Файл қосу
ТҰЛҒА ПСИХОЛОГИЯСЫ
«ТҰЛҒА ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300-«Педагогика және психология» ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы__________ К.С. Адильжанова 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының меңгерушісі, псх.ғ.к. ________________Г.К.Джумажанова № 1 хаттама «03» қыркүйек 2014 жыл 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 жыл Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама№1 «11» қыркүйек 2014 жыл ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры _________ Искакова Г.К. Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану саласы «Тұлға психологиясы» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені қашықтықтан оқыту технологиялалары (ҚОТ) бойынша оқитын «5В010300» – «Педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер Осы «Тұлға психологиясы» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: 5В010300 – «Педагогика және психология» мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы «08» тамыздағы №349 бұйрығымен бекітілген. 3. Жалпы ережелер «Тұлға психологиясы» пәні «Педагогика және психология» мамандығының негізгі білім бағдарламасы негізінде жасалған. Курста студенттер теоретикалық және практикалық блоктарды оқиды. Екінші курстың 3 семестрінде оқиды. Қорытынды бақылау формасы-емтихан. 3.1 Курстың негізгі мақсаты "Тұлға психологиясы" пәнінде кәсіби білімнің, іскерліктің және дағдының қалыптасуы жатады. Студенттерді тұлғаның негізгі кеңестік және шетелдік теорияларымен таныстыру. 3.2 Курстың міндеттері: -Тұлға психологиясының мәселелерінде теоретикалық негізді оқу. -Студенттердің тұлғаның психологиялық мәселелері теорияларының әртүрлі бағыттары туралы білімдерін жүйелендіру; - Тұлғаның әртүрлі тұжырымдамаларындағы теориялық-әдіснамалық бағыттарының даму логикасын (қисынын) ұғу; - Бүгінгі психологиядағы тұлға мәселелерінің ерекшеліктріне жеке көзқарасты қалыптастыру; - Психологиялық практикада әртүрлі теорияларды қолдану логикасын түсіну. Сонымен қатар, берілген курс жалпы психология және психологиялық зерттеу методологиясы аймағында студентттердің жаңа пән негізінде теоретикалық негізін жүйелеуді ұсынады. Берілген пән негізінде қолданбалы зерттеу барысында студенттердің практикалық іскерлігін бекіту жүзеге асады. Пәнді оқудағы ішкі бөлімде оқитын студенттердің жұмысын ұйымдастыру аудиториялық жұмыс негізінде, өздік және шығармашылық тапсырмалар негізінде құрылады. Курстың соңында студенттер шынайы құбылыстарды массалық ақпарат тәсілінде презентациялауға және басқалардың презентациясына дұрыс баға беруге үйренеді. 3.3 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Білуі: – тұлғаның бүгінгі теориялар тұрғысынан негізгі ұғымдардың тұжырымдамаларын білу; – - тұлғаны зерттеуде негізгі теориялық әдіснамалық бағыттарды білу; – - тұлғаның бүгінгі теориялар тұрғысындағы жасалған зерттеу әдістерін игеру. – Тұлға психологиясы мәселелері бойынша ақпараттың базалық зерттеу әдістері – отандық және әлемдік теория мәселелерінің қазіргі жағдайы, оның мәселелері, дамудың тенденциясы және спецификасы, жарнамалық әсер етудің психологиялық механизмдері Игеру керек: – педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын, психогигиеналық қарым-қатынас және педагогикалық ұжымдық жұмыста қолдана білу. меңгеруі: – Тұлға психологиясы мәселелері этаптары мен процедуралары; – Тұлға психологияның принциптері; – Тұлға психологиясы мәселелері жұмысының мазмұны; – Іскерлігі: • Тұлға психологиясының даму процесіне қатысу, тұлғалық ақпарат концепциясының формулировка деңгейіне қатысу. • Тұлғалық психология аймағында қолданбалы зерттеу жүргізу. түсінуі: – тұлға психологиясының тапсырмалары мен формалары; – тұлға психологиясы мәселелерінің жұмысын ұйымдастыру принциптері және негізгі бағыттары; Істей алуы керек: • жарнамалық іс-әрекетті ұйымдастыру формасы және тәсілдері • жарнамалық іс-әрекетті реализациялау процесінде психологтың рөлі • жарнамалық іс-әрекеттегі психолог-кеңесшінің негізгі кәсіби және нормативті талаптары • жарнаманың стратегиясын және тапсырмаларын, мақсатына ие болуы керек. Оның қоғамдағы орны және функциялары. • Иемдену керек: – тұлға психологиясы мәселелерінің дағдыларын, ішкі және сыртқы жарнамаларды құру іскерлігін және жарнамалық тәсілдерді қолдана білу. 3.4 Пререквизиті: психология және адам дамуы, даму психологиясы, психология бойынша практикум. 3.5 Постреквизиті: гуманитарлық пәндер 3.6 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК | |с | |Саны |(сағ.) | | | | |Д |СПС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |1 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Жеке тұлға |Жеке тұлға теорияларының |2 | | |2 |2 | | |психологиясы: пәнге |қаралу аспектілері. Тұлға | | | | | | | |кіріспе. |компоненттері. Бағалану | | | | | | | | |критериилері. Адам | | | | | | | | |табиғатына байланысты | | | | | | | | |негізгі қағидалар. | | | | | | |2 |Жеке тұлға |Анамнез әдісі. | |1 | |1 |1 | | |психологиясындағы |Корреляция әдісі. | | | | | | | |зерттеулер мен баға. |Эксперимент әдісі. | | | | | | | | |Жеке тұлғаның бағалануы. | | | | | | | | |Бағалау әдістерінің | | | | | | | | |типтері. | | | | | | |3 |Классикалық |Тұлға құрылымы. |2 | | |2 |2 | | |психоанализ. |Тұлға динамикасы. | | | | | | | | |Тұлға дамуы. | | | | | | |4 |Жеке тұлға |З. Фрейдтің өмірбаяны. | |1 | |1 |1 | | |теориясындағы |Психодинамикалық | | | | | | | |психодинамикалық бағыт:|концепциялардың эмпирикалық| | | | | | | |З. Фрейд. |валидизациясы. | | | | | | | | |Психоаналитикалық терапия- | | | | | | | | |санасыздықты зерттеу. | | | | | | |5 |Аналитикалық теория. |Тұлға құрылымы. |2 | | |2 |2 | | | |Тұлға динамикасы. | | | | | | | | |Даму сатылары. | | | | | | | | |Зерттеу әдістері. | | | | | | |6 |Психодинамикалық |А. Адлер өмірбаяны. | |1 | |1 |1 | | |бағытты қайта қараудың |Адам табиғатына байланысты | | | | | | | |нәтижелері: А. Адлер. |Адлер теориясының негізгі | | | | | | | | |қағидалары. | | | | | | | | |Невроз және оның емделуі. | | | | | | |7 |Тұлға түсінігін |Теориялар аясындағы тұлға. |2 | | |2 |2 | | |зерттеудің әлемдік | | | | | | | | |теориялары. | | | | | | | |8 |Жеке тұлға |Э. Эриксон: эго-жеке тұлға | |1 | |1 |1 | | |теориясындағы |теориясы. Библиографиялық | | | | | | | |эго-психология және |очерк. | | | | | | | |онымен байланысты |Эго-психология: психоанализ| | | | | | | |бағыттар: Э. Эриксон. |дамуының нәтижесі. | | | | | | | | |Эпигенетикалық принцип. | | | | | | | | |Адам табиғатына байланысты | | | | | | | | |Эриксон теорияларының | | | | | | | | |негізгі қағидалары. | | | | | | |9 |Бихевиоралды бағыт. |Тұлғаны зерттеудегі |2 | | |2 |2 | | | |теориялар мен ықпалдар. | | | | | | | | |Тұлға аралық қатынастар. | | | | | | |10 |Жеке тұлға |Г.Олпорт: диспозициялық | |1 | |1 |1 | | |теориясындағы |жеке тұлға теориясы. | | | | | | | |диспозициялық бағыт. |Жеке тұлға қасиеттерінің | | | | | | | | |клнцепциясы. | | | | | | | | |Ересек кездегі жеке тұлға. | | | | | | | | |Олпорт теориясының негізгі | | | | | | | | |қағидалары. | | | | | | |11 |Тұлғаның әлеуметтік |А. Адлер теориясы. |2 | | |2 |2 | | |психологиялық |Э. Фромм еңбектері. | | | | | | | |теориялары. |К. Хорни көзқарастары. | | | | | | |12 |Әлеуметтік мәдени |Жеке тұлғаның әлеуметтік |2 |1 | |3 |3 | | |теория: К. Хорни. |мәдени теориясы. | | | | | | | | |Библиографиялық очерк. | | | | | | | | |Әлеуметтік мәдени теория: | | | | | | | | |негізгі концепциялары мен | | | | | | | | |теориялары. | | | | | | |13 |К. Роджерстің клиентке |Жалпы бағыттың сипаттамасы.|2 | | |2 |2 | | |орталықтанған бағыты. | | | | | | | |14 |Р. Кеттел: жеке тұлға |1. Библиографиялық очеркі. |2 |1 | |3 |3 | | |қасиеттерінің |2. Жеке тұлға типтері | | | | | | | |құрылымдық теориясы. |теориясының негізгі | | | | | | | | |принциптері мен | | | | | | | | |концепциясы. | | | | | | |15 |Тұлға феноменін тұлға |Тұлғаның өзіндік бағалауын |2 | | |2 |2 | | |теориялары негізінде |зерттеу. | | | | | | | |зерттеу жолдары. |Тұлға типтері. | | | | | | | | |Тұлға деген кім? | | | | | | |16 |Жеке тұлға |Б.Ф. Скиннер мен А. |2 |2 | |4 |4 | | |теориясындағы |Бандура өмірбаяндары. | | | | | | | |үйретуші-бихевиоралды |Скиннердің психологияға | | | | | | | |және |көзқарасы. | | | | | | | |әлеуметтік-когнитивтік |Әлеуметтік-когнитивтік | | | | | | | |бағыттар. |бағыттың негізгі | | | | | | | | |принциптері. | | | | | | | | |Бақылау арқылы үйретуді | | | | | | | | |бекіту. | | | | | | |17 |Әлеуметтік мінездер |Ассаджиолидің психика |2 | | |2 |2 | | |(типтер). |үлгісі. | | | | | | | | |Профессор Грофф | | | | | | | | |зерттеулері. | | | | | | |18 |Жеке тұлғадағы |Дж. Келли: жеке тұлғаның | |2 | |2 |2 | | |когнитивтік бағыт. |когнитивтік бағыты. | | | | | | | | |Библиографиялық очеркі. | | | | | | | | |Когнитивтік теория | | | | | | | | |негіздері. | | | | | | |19 |Тұлға теориялары және |Тұлға теорияларының тарихы.|2 | | |2 |2 | | |психология тарихы. |Тұлға теорияларының негізгі| | | | | | | | |авторлары. | | | | | | |20 |Гуманистік және |А. Маслоу: жеке тұлғаның |2 |2 | |4 |4 | | |феноменологиялық |гуманистік теориясы. | | | | | | | |бағыттар. |Өмірбаяны. | | | | | | | | |К. Роджерс: жеке тұлғаның | | | | | | | | |феноменологиялық теориясы. | | | | | | | | |Өмірбаяны. | | | | | | | | |Гуманистік теорияның | | | | | | | | |негізгі принциптері мен | | | | | | | | |концепциялары. | | | | | | | | |Адам табиғатына Роджерстің | | | | | | | | |көзқарасы., | | | | | | |21 |Жеке тұлға |Ретроспективтегі негізгі |2 |2 | |4 |4 | | |теориясындағы жаңа |қағидалар. | | | | | | | |бағыттар. |Жеке тұлға теорияларының | | | | | | | | |бағалануы. | | | | | | | | |Персонология эрасының | | | | | | | | |басталуы. | | | | | | | | |Тұлғаны зерттеудегі жаңа | | | | | | | | |теоретикалық және | | | | | | | | |эмпирикалық перспективалар.| | | | | | | |Барлығы | |30 |15 | |45 |45 | 5 СӨЖ тақырыптарының тізімі 1. Жеке тұлға түсінігі деген не? 2. Жеке тұлға психологиясындағы зерттеу әдістері. 3. З. Фрейдтің психоанализіне сипаттама. 4. Психоаналитикалық терапия-санасыздықты зерттеу. 5. Психодинамикалық бағыттағы А.Адлер теориясы. 6. Невроздар және олардың зерттелуі. 7. К. Юнгтің өмірбаяны. 8. Жеке тұлға теориясындағы эго-психологиямен байланысты бағыттыр. 9. Диспозициялық бағыт өкілдері: Г. Олпорт, Р. Кеттел, Г. Айзенк. 10. ЖТТ-дағы үйретуші-бихевиоралды бағыт. 11. Әлеуметтік-когнитивтік бағыт: А. Бандура Және Дж. Роттер. 12. Дж. Келлидің когнитивтік ЖТТ-сы. 13. А. Маслоу: ЖТТ-ның гуманистік бағыты. 14. Феноменологиялық бағыт: К. Роджерс. 15. Тұлға психологиясындағы жаңа бағыттар. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Жеке тұлға |Жеке тұлға |Оқулықтармен |Тұлға |Ауызша сұрау| |психологиясы: пәнге |психологиясындағы|таныстыру |түсінігінің | | |кіріспе. |зерттеулер мен | |әртүрлі | | | |баға. | |аспектіде | | | | | |қаралуы. | | |Классикалық |Жеке тұлға |БББ әдістемесі|Негізгі |Жазбаша | |психоанализ. |теориясындағы |негізінде |түсініктерме|тапсырма | | |психодинамикалық |сұрау |н жұмыс | | | |бағыт: З. Фрейд. | | | | |Аналитикалық теория. |Психодинамикалық |Логикалық |Адлер |Реферат | | |бағытты қайта |схема |тенориясының| | | |қараудың | |қағидалары | | | |нәтижелері: А. | | | | | |Адлер. | | | | |Тұлға түсінігін |Жеке тұлға |Таблица |Жеке тұлға |Таблица | |зерттеудің әлемдік |теориясындағы | |теориясындағ| | |теориялары. |эго-психология | |ы | | | |және онымен | |эго-психолог| | | |байланысты | |ия | | | |бағыттар: Э. | | | | | |Эриксон. | | | | |Бихевиоралды бағыт. |Жеке тұлға |Логикалық |Жеке тұлға |Ауызша | | |теориясындағы |схема |теориясындағ| | | |диспозициялық | |ы | | | |бағыт. | |диспозициялы| | | | | |қ бағыт. | | |Тұлғаның әлеуметтік |Әлеуметтік мәдени|Логикалық |К. Хорни |Конспект | |психологиялық |теория: К. Хорни.|схема |өмірбаяны | | |теориялары. | | | | | |К. Роджерстің клиентке|Р. Кеттел: жеке |Тест |Темперамент |Тестілеу | |орталықтанған бағыты. |тұлға | |типін | | | |қасиеттерінің | |анықтау | | | |құрылымдық | | | | | |теориясы. | | | | |Тұлға феноменін тұлға |Жеке тұлға |Карточкалар |Жеке тұлға |Карточкаларғ| |теориялары негізінде |теориясындағы | |теориясындағ|а жазбаша | |зерттеу жолдары. |үйретуші-бихевиор| |ы |жауап | | |алды және | |үйретуші-бих| | | |әлеуметтік-когнит| |евиоралды | | | |ивтік бағыттар. | |және | | | | | |әлеуметтік-к| | | | | |огнитивтік | | | | | |бағыттар. | | |Әлеуметтік мінездер |Жеке тұлғадағы |Миға шабуыл |Жеке |Белсендіру | |(типтер). |когнитивтік |әдісі арқылы |тұлғадағы |жаттығулары | | |бағыт. |студенттерді |когнитивтік | | | | |белсендіру. |бағыт. | | |Тұлға теориялары және |Гуманистік және |Логикалық |Гуманистік |Конспектілеу| |психология тарихы. |феноменологиялық |схема |және | | | |бағыттар. | |феноменологи| | | | | |ялық | | | | | |бағыттар. | | | |Жеке тұлға |Логикалық |Жеке тұлға |Ауызша сұрау| | |теориясындағы |схема |теориясындағ| | | |жаңа бағыттар. | |ы жаңа | | | | | |бағыттар. | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Бердібаева С.Қ. Тұлға |1 | | | | |психологиясы. Алматы-2008. | | | | |2 |Психология личности в |1 | | | | |трудах зарубежных | | | | | |психологов. Сост. Реан А.А.| | | | | |СПб., 2001. | | | | |3 |ХьеллЛ., Зиглер Д. Теории |1 | | | | |личности. СПб., 1999. | | | | 8. Негізгі әдебиеттер: 1. Бердібаева С.Қ. Тұлға психологиясы. Алматы-2008. Қосымша әдебиеттер: 1. Абульханова К.А. Психология и сознание Личности.-М.-Воронеж. 2000.-225 с. 2. Ананьев Б.Г.Человек как предмет познания.-СПб.-2000 3. Асмолов А.Г. Психология личности: Принципы общепсихол.анализа: Учеб.для вузов по спец. «Психология».-М.: Изд-во МГУ, 2001,- 416 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz