Файл қосу
ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
| Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі | |Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-.18-17.1.3 /02-2013 | |ПОӘК |Басылым | | |Студенттерге арналған |№1____________ | | |«Мәдени аралық қарым-қатынас | | | |контексіндегі базалық шетел тілі| | | |B1» пәнінің бағдарламасы | | | « Мәдени аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні бойынша 5В020700 «Аударма ісі» мамандығына арналған ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Кіріспе 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған ______________ « » қыркүйек 2013 ж Басимова Г.С. Аударма теориясы және практикасы кафедрасының ағылшын тілінің аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында Хаттама № « » қыркүйек 2013 ж Кафедра меңгерушісі _________________ Калимова Ж. У. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № « » қыркүйек 2013ж Оқу - әдістемелік бюро бастығы ________________ Кеңесбаева Ш. С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және басылымға ұсынылды. Хаттама № « » қыркүйек 2013 ж Оқу-әдістемелік кеңестің бастығы, бірінші проректор __________________ Искакова Г. 4 Алғашқы рет енгізілді Мазмұны 1 Жалпы мәліметтер 2 Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу 3 Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиет 1 Жалпы мәліметтер 1.1 Лектордың аты –жөні Басимова Гүлназ Советханқызы аға оқытушы Кафедра- Аударма теориясы және практикасы Байланыс мәліметтері: тел. 35-44-23 Кафедра мекен –жайы: Глинки көшесі, 20 каб. 903 Сабақ өткізетін орны-аудитория № Кредит саны –2 1.2 Курстың қысқаша мінездемесі: « Мәдени аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» курсы аудармашыларды дайындау жүйесінде негізгі орындардың бірін алады. « Мәдени аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні оқу жоспарындағы басқа практикалық және теориялық пәндермен бірігіп болашақ аудармашылардың лингвистикалық, лингвоелтанушылық, коммуникативтік және аудармалық компетенцияларын қалыптастыра отырып, кәсіптік аудармашыларды жан-жақты дайындауды қамтамасыз етеді. 1.3 Курстың мақсаты: Практикалық мақсат: Коммуникативті компетенцияны оқыту (тілдік құралдарды қарым-қатынастың нақты формаларымен, ситуацияларымен, міндеттерімен сәйкестендіру қабілеті). Білімдік мақсат: Студенттердің жан-жақтылығын, жаплы мәдениеті мен білімдерін, ойлау, сөйлеу, қарым-қатынас мәдениетін дамыту. Тәрбиелік мақсат: Студенттердің мәдениаралық және ғылыми байланыстарды нығайтуға дайындығын басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға тәрбиелеу. 1.4 Курстың міндеті: Ағылшын тілінің жазба және ауыз екі тілін меңгеру дағдыларын ары қарай дамыту. Функционалды негізде негізгі дағдыларды қалыптастыру: - оқу техникасы шеңберінде (оқудың барлық түрі)-тексті толық, дәл, терең түсіну. - жазу- үйреніп жатқан тілдің кез-келген жанрындағы жазба текстінің стилін сақтай отырып мазмұнын толық беру. Кез –келген қоғамдық- саяси тақырыптағы хабарламаларды бере алу дағдысы. - Оқыған материалдарды әр-түрлі салада қолдана алу дағдысын дамыту. - Тыңдау дағдысын дамыту. - Сараптама, қорытынды жасай алу дағдыларын қалыптастыру. 1.5 Курс мазмұны: Курс соңында студент білуі тиіс. -Өздерін қызықтыратын мәселелерді толық суреттей алу - Тыңдалынған немесе оқылған мәтінді нақты және қысқа әңгімелей алу - Аудиомәтінді бір мәрте тыңдау барысында оның жалпы мазмұнын ұға білу -Шет тілінің құрылысы мен жүйесін салыстыру мақсатында ана тілінің құрылысы мен жүйесінің теориясын білу 1.6 Пәннің пререквизиті : грамматиканың, лексиканың, фонетиканың бастапқы деңгейі. Бір шетел тілінің негізгі компетенцияларын білу (жалпы білімдік деңгей). 1.7 Пәннің постреквизиті: негізгі шетел тілі пәнінен алған білімдері мен дағдылары мамандық бойынша барлық пәндерге қажет . 2 Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу | | | | | |№ |Тақырып | |Әдебиет | | | |Сағаттар | | | | |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |СӨЖ |3 |4 |5 | | |1 |Social and domestic sphere of |4 |2 |7 |Everyday | | |communication. | | | |English, | | |First contacts. Getting | | | |Т.Ю. | | |acquaintance. Nationality. Date | | | |Дроздова, | | |and year of birth. Country and | | | |English | | |city. | | | |file, | | | | | | |intermediate| |2 |Family in modern society. |4 |2 |7 |Everyday | | |Members of the family. Kinship. | | | |English, | | |Relationship of different | | | |Т.Ю. | | |generations. Family life. | | | |Дроздова, | | | | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| |3 |Modern habitation. |4 |2 |7 |Everyday | | |Types of houses (townish, | | | |English, | | |farmhouse, flat, hostel). | | | |Т.Ю. | | |Prices. The description of a | | | |Дроздова, | | |flat. | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| |4 |Food. |4 |2 |7 |Everyday | | |Foodstuffs. Grocery store. | | | |English, | | |Restaurant. Canteen. Food | | | |Т.Ю. | | |traditions. | | | |Дроздова, | | | | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| |5 |Clothing. |5 |3 |7 |Everyday | | |Supermarkets, boutiques. | | | |English, | | |Shopping. Clothes. Fashion. | | | |Т.Ю. | | | | | | |Дроздова, | | | | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| | | | | |6 |Appearance. |5 |2 |5 |Everyday | | |Physique (parts of the body, | | | |English, | | |hair, eyes, figure). Traits, | | | |Т.Ю. | | |habits. advantages and | | | |Дроздова, | | |disadvantages | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| |7 |Health and Sport. |4 |2 |5 |Everyday | | |Healthy lifestyle. Parts of the | | | |English, | | |body. Personal hygiene. major | | | |Т.Ю. | | |diseases and their prevention, | | | |Дроздова, | | |human well-being. | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| |8 |Барлығы |30 |15 |45 | | 2 семестр | | | | | |№ |Тақырып | |Әдебиет | | | |Сағаттар | | | | |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 | | |1 |Social and cultural sphere. |4 |2 |7 |Everyday | | |Free time. Weekends, holidays, | | | |English, | | |vacations. Plans for summer. | | | |Т.Ю. | | |Hobby. | | | |Дроздова, | | | | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| |2 |Cities and countries. |4 |2 |7 |Everyday | | |geographical location | | | |English, | | |climate, seasons, attractions, | | | |Т.Ю. | | |travel, tourism, impressions. | | | |Дроздова, | | | | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| |3 |Holidays, traditions and |4 |2 |7 |Everyday | | |customs. | | | |English, | | |Family customs and traditions of| | | |Т.Ю. | | |the celebration of the | | | |Дроздова, | | |birthdays, the birth of the | | | |English | | |child. Traditional and national | | | |file, | | |holidays(New Year, Nowruz, | | | |intermediate| | |Independence Day) in the country| | | | | | |of the studied language and in | | | | | | |the home country | | | | | |4 |Literature and art in our life. |5 |2 |7 |Everyday | | |Cinema, theatre, music. Films | | | |English, | | |and plays. TV and radio | | | |Т.Ю. | | |programs. My favorite writers. | | | |Дроздова, | | |My favorite book. Attitude to | | | |English | | |the cultural values of the | | | |file, | | |country. | | | |intermediate| |5 |Environment. |4 |2 |7 |Everyday | | |Ecology. Problems of ecology | | | |English, | | |(air and water | | | |Т.Ю. | | |pollution).Technological | | | |Дроздова, | | |progress andits consequences. | | | |English | | |Attitudetotheenvironment. | | | |file, | | | | | | |intermediate| |6 |Academic professional sphere of |4 |2 |5 |Everyday | | |communication. | | | |English, | | |Choosing a profession. | | | |Т.Ю. | | |Institutions of higher | | | |Дроздова, | | |educationin our country | | | |English | | |andabroad. Education | | | |file, | | |inouruniversity. | | | |intermediate| | | | | |7 |Education. |5 |3 |5 |Everyday | | |Classes, working day. Attitude | | | |English, | | |to education. Plans about the | | | |Т.Ю. | | |future. Professional skills of | | | |Дроздова, | | |the future specialist. | | | |English | | | | | | |file, | | | | | | |intermediate| |8 |Всего |30 |15 |45 | | 3 Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар « Мәдени аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» курсы аудармашыларды дайындау жүйесінде негізгі орындардың бірін алады. Бұл пән оқу жоспарындағы басқа практикалық және теориялық пәндермен бірігіп болашақ аудармашылардың лингвистикалық, лингвоелтанушылық, коммуникативтік және аудармалық компетенцияларын қалыптастыра отырып, кәсіптік аудармашыларды жан-жақты дайындауды қамтамасыз етеді. Пәнді толық меңгеру үшін жаңа сөздерді сөздік дәптеріне жазып отыру керек, жаңа сөздерді жаттап ,сол сөздерді қолдана отырыпөз өз сөйлемдерін құрап үйрену керек.Сөйлеу барысында тақырыпқа байланысты сөздерді неғұрлым көбірек қолдану керек .Грамматикалық жаттығуларды орындау барысында алдымен грамматикалық ережелермен танысу қажет.Ана тілімізде жоқ дыбыстарға үлкен мән аударып,дыбыстардың оқылу ережесімен танысып, дыбыстап үйрену керек. 4 Курс форматы 1. Машықтану сабақтарына міндетті түрде қатысу. Егер де бір себептермен сабаққа қатыса алмасаңыз онда меңгерілмеген материалдарға жауап бересіз. Қатарынан үш рет себепсіз сабақ босатсаңыз межелік аттестациядан 10 пайыз алынып тасталынады. 2. Бақылау тапсырмалары белгіленген уақытта орындалып тапсырылуы тиіс. Уақытынан кешігіп тапсырылған жұмыстар бірден төмен бағаланады. 3. Межелік аттестацияның қорытындысы студенттің сабаққа қатысуы, СӨЖ жұмыстарын уақытында орындауы, машықтану сабақтарына белсенді қатысуы және межелік бақылаудың қорытындысы бойынша қойылады. 4.Студент көшіріп алса аудиториядан шығарылады немесе қанағаттанарлықсыз баға қойылады. 5. Пән бойынша емтихан ауызша түрде билет бойынша өтіледі. 5 Курс саясаты 1. Машықтану сабақтарына міндетті түрде қатысу. Егер де бір себептермен сабаққа қатыса алмасаңыз онда меңгерілмеген материалдарға жауап бересіз. Қатарынан үш рет себепсіз сабақ босатсаңыз межелік аттестациядан 10 пайыз алынып тасталынады. 2. Бақылау тапсырмалары белгіленген уақытта орындалып тапсырылуы тиіс. Уақытынан кешігіп тапсырылған жұмыстар бірден төмен бағаланады. 3. Межелік аттестацияның қорытындысы студенттің сабаққа қатысуы, СӨЖ жұмыстарын уақытында орындауы, машықтану сабақтарына белсенді қатысуы және межелік бақылаудың қорытындысы бойынша қойылады. 4.Студент көшіріп алса аудиториядан шығарылады немесе қанағаттанарлықсыз баға қойылады. 5. Пән бойынша емтихан ауызша түрде билет бойынша өтіледі. 6 Бағалау саясаты « Мәдени аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні бойынша студенттердің білімін бағалау саясаты Түрлi жұмыс түрлерiн бағалу критерийi : 1- 7 апта аралығы 1. Сабаққа қатысу және аудиториялық сабақтарға дайындық – 30 (1-7 апта аралығы) 2. Практикалық сабақтар бойынша ағымдағы бақылау ( 1- 4 тақырыптар) – 30 3. Эссе жазу – 15 (ООӨЖ) 4. Үй тапсырмасы – 30 (ОӨЖ) 4. Бақылау жұмысы - ООӨЖ – 30 5. Практикалық сабақтар бойынша ағымдағы бақылау ( 5-8 тақырыптар) – 30 6. Практикалық сабақтар бойынша ағымдағы бақылау ( 9-12- тпақырып) – 30 7. Үй тапсырмасы – 30 (ОӨЖ) 8. 1 –ші межелік бақылау (1- 16 тақырыптар бойынша кешендік тестілеу) - 75 1-7 апталар бойынша жалпы қортынды – 300 8 - 15 апта аралығы 9. Сабаққа қатысу және аудиториялық сабақтарға дайындық – 30 (8-15 апта аралығы) 10. Практикалық сабақтар бойынша ағымдағы бақылау ( 17 -20 тақырыптар) – 30 11. Дөңгелек стол – 30 (ООӨЖ) 12. Үй тапсырмасы – 30 (ОӨЖ) 13 Практикалық сабақтар бойынша ағымдағы бақылау ( 21-24- -тақырыптар) – 30 14. Практикалық сабақтар бойынша ағымдағы бақылау ( 25-28 тақырып) – 30 15. А) Пікір талас өткізу – 15 (ООСЖ) Б) Үй тапсырмасы (ОӨЖ) - 30 В) 2-ші кешендік тестілеу (17- 30 тақырыптары бойынша кешендік тестілеу ) - 75 8-15 апталар бойынша жалпы қортынды – 300 « Мәдени аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі |\ апта |1 |2 | | | | | |Бақылау | | | |түрі | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz