Файл қосу

Конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті  | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК             |                             |
|                          |                 |ПОӘК 042-18-37.1.41/01-2015  |
|ПОӘК                      |11.09.14 ж. №1   |                             |
|Студенттерге арналған     |басылым          |                             |
|пәндердің оқу жұмыс       |                 |                             |
|бағдарламасы «Конкурстық  |                 |                             |
|және олимпиадалық         |                 |                             |
|есептерді шешу»           |                 |                             |









                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                      Конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу





                   5В010900 – «Математика» мамандығы үшін


             СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    Семей
                                    2015

                                  Алғы сөз
1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы    _________ Ерденова Айгерим Курмангалиевна   «Математика  және
МОӘ» кафедрасының оқытушысы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі
                                                        «___»_______201__ ж.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында

«___»_________  201__ ж., № ___  хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  О.М. Жолымбаев

2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында

«__»  _________  20___ж., № __ хаттама.

Төраға      ______________        К.А. Батырова

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«___»._____.20___ ж., № __ хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________   Искакова Г.К.

4  АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
















                                   Мазмұны

   1. Жалпы мағлұматтар

   2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

   3. Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар

   4. Курс форматы  және  саясаты

   5. Баға қою саясаты

   6. Әдебиеттер






































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
      Пәннің атауы: " Конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу "
      Оқытушының аты-жөні: Ерденова Айгерим Курмангалиевна
      Кафедра: «Математика және МОӘ»
      Байланыс ақпараты – тел: 3032, оқу ғимараты № 3, кабинет № 226
      Сабақ өткізу орны – дәрісхана сабақ кестесі бойынша
      Берілген пән бойынша кредит саны -4
       1.2.   Пәндердің  мазмұнын  қысқаша   сипаттау.   «Конкурстық   және
олимпиадалық  есептерді  шешу»  курсы  болашақ  жас   мұғалімдердің   кәсіби
даярлығын дамытуға жетекші рөл атқарады.
       «Конкурстық  және  олимпиадалық  есептерді  шешу»  курсының  мақсаты
студентті математика мұғалімінің жұмысына тікелей даярлау боп табылады.  Бұл
пән осы оқу орнында оқып жүрген студенттерді стандартты емес есептерді  шешу
білуге, мектептің математика курсында есеп  шешуге  үйрету  мақсатын  көздеп
ұйымдастырылған   математикалық   үйірмелер   мен   тақырыптық    кештердің,
математиканы   тереңдетіп   оқитын   сыныптардың   және   есеп   сайыстарның
жұмыстарында пайдалана білу  дағдыларын  қалыптастырады  және  математикалық
олимпиадаға  қатысу  үшін  оқушыларды  жанжақты  даярлауға  қажетті  білімді
береді. Математикалық конкурс және әртүрлі  олимпиадада  кездесетін  есептер
қарастырылып, оны шешудің тиімді әдістері үйретіледі.
       1.3. Пререквизиттер (Пәнге  қажет  білім):  Математикалық  есептерді
шешу практикумы, математикалық анализ, аналитикалық геометрия.
       1.4.   Постреквизиттер  (Пәнді  оқытудан  кейінгі   білім):   Курста
қаралған есептер орта мектептің  математика  курсында  қаралатын  есептермен
тығыз байланыста болу шарт. Бұлар болашақ математика  мамандарының  білімін,
іскерлігін, дағдысын қалыптастырады. Математика негізгі фактыларын,  олардың
геометрия және механикалық мағыналарын білу.
       Теориялық  білімдерін  жүлдегерлік   және   олимпиадалық   есептерді
шешкенде қолдана білу дағдыларын, іскерліктерін қалыптастыру.




      2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ


      2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу


      |№   |Тақырыптын  аты                |Сағаттар                       |Әдебиет |
|         |                               |Дәр.    |Маш.                     |
|1        |2                              |3       |4                        |
|         |1 және 7 апталардағы барлық    |30      |                         |
|         |аудиториялық сабақтарға қатысу.|        |                         |
|2        |Оқып жатқан тақырыпқа          |21      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |9       |СОӨЖ                     |
|3        |Оқып жатқан тақырыпқа          |21      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |9       |СОӨЖ                     |
|4        |Оқып жатқан тақырыпқа          |21      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |9       |СОӨЖ                     |
|         |Жеке өздік жұмысын орындау №1  |30      |СӨЖ                      |
|5        |Оқып жатқан тақырыпқа          |21      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |9       |СОӨЖ                     |
|6        |Оқып жатқан тақырыпқа          |21      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |9       |СОӨЖ                     |
|         |Жеке өздік жұмысын орындау №2  |30      |СӨЖ                      |
|7        |Бақылау жұмысы                 |60      |Аралық бақылау           |
|8        |Оқып жатқан тақырыпқа          |15      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |6       |СОӨЖ                     |
|9        |Оқып жатқан тақырыпқа          |15      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |6       |СОӨЖ                     |
|10       |Оқып жатқан тақырыпқа          |15      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |7       |СОӨЖ                     |
|11       |Оқып жатқан тақырыпқа          |15      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |6       |СОӨЖ                     |
|         |Жеке өздік жұмысын орындау №3  |30      |СӨЖ                      |
|12       |Оқып жатқан тақырыпқа          |15      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |7       |СОӨЖ                     |
|13       |Оқып жатқан тақырыпқа          |15      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |6       |СОӨЖ                     |
|14       |Оқып жатқан тақырыпқа          |15      |Тәжірибелік сағат        |
|         |байланысты есептер шешу        |        |                         |
|         |Үй тапсырмасын орындау         |7       |СОӨЖ                     |
|         |Жеке өздік жұмысын орындау №4  |30      |СӨЖ                      |
|15       |Бақылау жұмысы                 |    60  |Аралық бақылау           |


      Студенттердің білімі келесідегі кесте бойынша әріпке сәйкес балл  және
проценттік бағамен бағаланады.


      |Бағасы              |Әріптік белгіленуі    |% бойынша       |бал бойынша     |
|Өте жақсы           |А                     |95-100          |4,00            |
|                    |А-                    |90-94           |3,67            |
|Жақсы               |В+                    |85-89           |3,33            |
|                    |В                     |80-84           |3,00            |
|                    |В-                    |75-79           |2,67            |
|Қанағаттанарлық     |С+                    |70-74           |2,33            |
|                    |С                     |65-69           |2,00            |
|                    |С-                    |60-64           |1,67            |
|                    |D+                    |55-59           |1,33            |
|                    |D                     |50-54           |1,00            |
|Қанағаттанарлықсыз  |F                     |0-49            |0,00            |


6. ӘДЕБИЕТТЕР


 1. Е.А. Морозова, И.С. Петракова. Международные математические олимпиады
 2. В.И. Литвиненко, А.Г. Мордкович Практикум по элементарной математике
 3. Қ.Нұрсұлтанов, Г.М. Нақышбекова. Жүлдегерлі жүз есеп. Алматы-2009
 4. Е.Б. Дынкин и др. Математические соревнования
 5.  А.М.  Яглом  и  И.М.  Яглом.  Неэлементарные  задачи  в   элементарном
    изложении. М.1954
 6. И.Л. Бабинская. Задачи математических олимпиад
 7. Н.Б. Васильев, В.Л. Гутенмахер и др. Заочные математические олимпиады
 8. А.А. Легман. Сборник задач московских математических олимпиад. М.1965
 9.  Э.З.  Гриншпун,  М.С.  Якунина.  Задачи  республиканских  олимпиад  по
    математике
Пәндер