Файл қосу
ПӘННІҢ Студенттерге АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
ҚАЗАҚСТАН ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | | |
| | |042-14-04.01.20.198/02-2012 |
|ПОӘК- «Эволюциялық ілім» пәнінен |№ 3 басылым | |
|студентке арналған жұмыс оқу |«__»____20 ж | |
|бағдарламасы | | |
5В080300 (050803) – «Аңңшылықтану және аң шаруашылығы» мамандығына арналған
«Эволюциялық ілім»
ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ПӘННІҢ Студенттерге АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2012
Алғы сөз
1. құрастырылды
Құрастырушы: Тугельбаева А.Д., аға оқытушы, биология магистрі
2. талқыланды
«Биология» кафедрасының отырысында
Хаттама №1 27. 08.2012 ж
Кафедра меңгерушісі ___________ Р. Арынова
2.1. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама №1 03.09.2012 ж
Төрағасы __________ К. Сатиева
3. бекітілді
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама №1 13.09.2012 ж
ОӘК төрағасы, оқу-ісі жөніндегі проректор _____________Б.Рскелдиев
31.08.2011 ж. № 2 басылым орынына
Мазмұны
1. Қолдану саласы.
2. Студентке арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
3. Жалпы қағидалар
4. Студенттің рейтингін есептеп шығару
5. Оқу түрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс
бағдарламасы
6. СӨБЖ және СӨЖ жұмыс бағдарламасы
7. Оқу процессінің календарлық кестесі
1. Жалпы қағидалар
1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
-Оқытушының аты-жөні: Мадыбекова Айнур Сыдыковна
-Биология кафедрасы
-Байланыс ақпараты – телефоны 531970,
-Өткізілу орны: оқу ғимараты № 5, аудитория № 109
-Пәннің аты – «Эволюциялық ілім»
-Кредит саны –3 , жалпы сағат саны – 135
1.2.Оқу жоспарынан көшірме
1кесте
|Ку|Семестр |Кредит |Дәріс |Тәжірибел|СОӨЖ |СӨЖ |Барлы ғы |
|рс| | | |ік | | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
|1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-17 |Күнделікт|379 |Кестеге |Баяндама |
| |лық |бағытталған | |і | |сай | |
| |сабақ |бақылау | | | | | |
|2 |Бақылау |Дәріс |1-17 |Күнделікт|30 |Кестеге |Жазбаша |
| |жұмысы |материалдарын | |і | |сай |есеп |
| | |ұғуын | | | | | |
| | |тек-серуге | | | | | |
| | |бағыт-талған | | | | | |
| | |бақы-лау | | | | | |
|3 |СОӨЖ | |1-17 |Күнделікт|59 |Кестеге |Жазбаша |
| | | | |і | |сай |есеп |
|4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша |1-17 |Күнделікт|72 |Кестеге |Баяндама |
| |тапсырма|барлық | |і | |сай | |
| |сы) |тапсырмаларды | | | | | |
| | |орындау | | | | | |
|5 |Сабақтар| | |Күнделікт|60 |Кестеге | |
| |да | | |і | |сай | |
| |қатысу | | | | | | |
Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%),қорытынды бағалау,
емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы
алынады.
Студенттің рейтингін есептеп шығару
3 кесте
|Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |СӨБЖ |
|№ | | | |
|А |4,0 |95-100 |Өте жақсы |
|А- |3,67 |90-94 | |
|В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |
|В |3,0 |80-84 | |
|В- |2,67 |75-79 | |
|С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық |
|С |2,0 |65-69 | |
|С- |1,67 |60-64 | |
|Д+ |1,33 |55-59 | |
|Д |1,0 |50-54 | |
|F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз |
|I |NA | |Аяқталмаған |
|P | | |Пәнді өтті |
5. Пәннің жұмыс бағдарламасы
5 кесте
|№ | Тақырыптар |Дә-рі|Тәжіри|СОӨЖ |СӨЖ |әдебиет-|
| | |с |белік | | |тер |
|1 |Кіріспе. Проблеманы жобалау. Эволюция |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |түсінігіне анықтама. Эволюцияны зерттеу| | | | |1-3 қос |
| |әдістемелері, басқа ғылымдармен | | | | | |
| |байланысы | | | | | |
|2 |Тіршіліктің ұйымдасу жүйелілігі. |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |Биологиялық эволюцияны неорганикалық | | | | |1-3 қос |
| |материя эволюциясының жалғасы ретінде | | | | | |
| |қарасьыратын тұжырымдар | | | | | |
|3 |Табиғи сұрыпталу концепциясы. Табиғи |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |сұрыпталу процесі туралы Дарвин | | | | |1-3 қос |
| |дәуіріндегі және қазіргі заманғы | | | | | |
| |түсінік. | | | | | |
|4 |Табиғи сұрыпталудың сандық көрсеткіші. |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |Табиғи сұрыпталудың ролі туралы | | | | |1-3 қос |
| |нейтралистер мен селекционистер | | | | | |
| |арасындағы пікірсайыс | | | | | |
|5 |С.Райттың адаптивтілік ланшафт |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |үйлесімдерінің генофондта тұрақтануы. | | | | |1-3 қос |
| |Популяция бейімделгіштігі және табиғи | | | | | |
| |сұрыпталу | | | | | |
|6 |Туыстық сұрыпталу (Дж. Мэйнард Смит). |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |әлеуметтік мінез-құлық белгілері | | | | |1-3 қос |
| |эволюциясының теориясы | | | | | |
| |(У. Гамильтон). | | | | | |
|7 |Көбею тәсілдерінің эволюциясы. Жыныстық|1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |және жыныссыз көбеюдің негізгі түрлері.| | | | |1-3 қос |
| |Олардың эволюциялық және гентикалық | | | | | |
| |маңыздары | | | | | |
|8 |Жыныстық сұрыпталу теориясы Ч.Дарвиннің|1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |жыныстық сұрыпталу тұжырымы. | | | | |1-3 қос |
| |Интерсексуальды және интрасексуальды | | | | | |
| |(эпигамды) сұрыпталу | | | | | |
|9 |Жануарлардағы жыныстық қатынастар |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |жүйелері. Моногамия және полигамия. | | | | |1-3 қос |
| |Полигиния және полиандрия | | | | | |
|10 |Түрлердің пайда болуының қазіргі |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |заманғы концепциялары. Түр | | | | |1-3 қос |
| |критериялары, оның салыстырмалылығы. | | | | | |
| |Түрдің абсолютті және универсальды | | | | | |
| |критерилерінің жоқтығы | | | | | |
|11 |Дивергентті және дивергентті емес |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |жолмен түрдің пайда болуы. | | | | |1-3 қос |
|12 |Прогрессивті эволюцияның молекулалық |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |және генетикалық механизмдері. ДНҚ-ның | | | | |1-3 қос |
| |сандық мөлшерінің арту бағытындағы | | | | | |
| |геном эволюциясы. | | | | | |
|13 |Реттегіш гендер мутациясының |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |морфологиялық эволюциядағы ролі. | | | | |1-3 қос |
| |Молекулалық эволюцияның түрлері. | | | | | |
|14 |Өсімдіктер эволюциясы.өсімдіктер |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |әлемінің дамуының негізгі сатылары. | | | | |1-3 қос |
|15 |Қазіргі заманғы эволюциялық теориялар. |1 |1 |2 |2 |1-4 нег |
| |М.Кимураның молекулалық эволюцияның | | | | |1-3 қос |
| |нейтралділік теориясы. Үздікті | | | | | |
| |тепе-теңдік теориясы (С.Гоульд, С. | | | | | |
| |Стенли), сальтонизм теориясы, | | | | | |
| |автогентикалық теория (А. Берг, | | | | | |
| |А.А.Любищев, А.Лима-де-Фариа). | | | | | |
| | |15 |15 |30 |30 | |
| |Барлығы: | | | | | |
6. ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары
|СӨБЖ | СӨЖ |
| Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|Гетерогенді және |Нейтральды өзгергіштік |Синтетикалық |
|өзгермелі ортадағы | |теорияның дамуы және|
|сұрыпталу | |нейтральділік |
| | |теориясының алғы |
| | |қадамдары |
|Р. Фишердің |Сұрыпталу құны концепциясы, |Селективті |
|фундаментальды теоремасы|генетикалық қысым және оның |нейтральді |
|және оның негізгі |маңызы |мутациялардың |
|тұжырымдары | |кездейсоқ дрейфі |
| | |гипотезасы |
|Популяция генофондындағы|Популяциядағы генетикалық |Молекулалық және |
|гендер коадаптациясы мен|гомеостаз |фенотиптік |
|адаптативті нормалар | |эволюцияның |
|концепциясы | |жылдамдықтарын |
| | |салыстыру |
|«Адаптоционистік |Адаптация процесін |Табиғи сұрыпталу |
|бағдарлама» туралы сыни |моделдеудің теориялық |түрлері, олардың |
|пікірлер |негіздері |әсер ету |
| | |механизмдері |
|«Эгоистік гендер» |«Эгоистік гендер» тұрғысында |Генетикалық |
|концепциясы және осы |сипаттауға келмейтін |өзгергіштік |
|проблема туралы |құбылыстар | |
|пікірталас | | |
|Мутализм және альтруизм |Туыстық коэффициенттің маңызы|Рекапитуляция, |
| | |филогенез және |
| | |онтогенез |
| | |үйлесімділіктерінің |
| | |проблемалары |
|Инбридинг және |Анизогамия және жыныстық |Эволюция жылдамдығы:|
|аутбридинг |диморфизмнің пайда болуы және|көлемдер, формалар |
| |эволюциясы |эволюциясы |
|Популяциядағы |Гермофродиттер және жынысын |Морфологиялық және |
|жыныстардың 1:1 сандық |өзгертуге қабілетті |молекулалық |
|қатынасынан ауытқу |организмдер |эволюция: |
|себептері | |структуралық және |
| | |реттегіш гендер |
|Бисексуальды организмдер|Р.Фишер теориясы |Түр пайда болу |
|популяциясындағы | |негіздегі |
|жыныстардың сандық | |молекулалық |
|қатынастарының реттелуі | |өзгерістер |
|Аллопатриялық жолмен |Перепатриялық жолмен түрдің |Жұмыртқа |
|түрдің пайда болуы және |пайда болуы және оның |клеткаларының және |
|оның механизмі |механизмі |ұрықтардың |
| | |структуралық |
| | |ұйымдасуы және |
| | |эволюциясы |
|Сақиналы түрлер, |Түрдің пайда болуының |Эволюцияның |
|жартылай түрлер және |дивергентті емес механизмі |гетерохрония жолы |
|сингамеондар | | |
|Гетерохроматин және |Проклеткалардың метаболизмі |Онтогенез және |
|мобильді гентикалық |химиялық эволюциядан |филогенездегі |
|элементтердің |клеткалық эволюцияға өтудің |гомеозис |
|организмдер |аралық жолы | |
|эволюциясындағы ролі | | |
|Гетреохрония және |Тіршіліктің пайда болу |Пребиотикалық |
|морфологиялық |теориялары |эволюция |
|адаптациялар | | |
|Атмосферадағы оттегі |Тіршілік молекулаларының |Энергетикалық |
|эволюциясы және |хиральді жиілігі |жүйелердің пайда |
|фотосинтез | |болуы |
|Гентикалық өзіндік |Диссеметрияның пайда болу |Метаболизм |
|сәйкестіліктің болмауы |проблемасы |эволюциясы |
7. Оқу процессінің календарлық кестесі
«Эволюциялық ілім» пәнінің календарлық кестесі
7- кесте
.
|Бақылау түрі|Апталар |Балл |
| | |саны |
123456789101112131415Қатысқаны үшін***************60Дәрістерді конспектілеу***************30СОӨЖ шегіндегі сабақтағы жұмыс***************59СӨЖ (үй жұмысы)***************72ЗТС***************379Барлығы (жоғарғы шегі)600
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz