Файл қосу
ПӘННІҢ Студенттерге АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
ҚАЗАҚСТАН ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |042-14-04.01.20.198/02-2012 | |ПОӘК- «Эволюциялық ілім» пәнінен |№ 3 басылым | | |студентке арналған жұмыс оқу |«__»____20 ж | | |бағдарламасы | | | 5В080300 (050803) – «Аңңшылықтану және аң шаруашылығы» мамандығына арналған «Эволюциялық ілім» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ Студенттерге АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: Тугельбаева А.Д., аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Биология» кафедрасының отырысында Хаттама №1 27. 08.2012 ж Кафедра меңгерушісі ___________ Р. Арынова 2.1. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №1 03.09.2012 ж Төрағасы __________ К. Сатиева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 13.09.2012 ж ОӘК төрағасы, оқу-ісі жөніндегі проректор _____________Б.Рскелдиев 31.08.2011 ж. № 2 басылым орынына Мазмұны 1. Қолдану саласы. 2. Студентке арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 3. Жалпы қағидалар 4. Студенттің рейтингін есептеп шығару 5. Оқу түрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы 6. СӨБЖ және СӨЖ жұмыс бағдарламасы 7. Оқу процессінің календарлық кестесі 1. Жалпы қағидалар 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер -Оқытушының аты-жөні: Мадыбекова Айнур Сыдыковна -Биология кафедрасы -Байланыс ақпараты – телефоны 531970, -Өткізілу орны: оқу ғимараты № 5, аудитория № 109 -Пәннің аты – «Эволюциялық ілім» -Кредит саны –3 , жалпы сағат саны – 135 1.2.Оқу жоспарынан көшірме 1кесте |Ку|Семестр |Кредит |Дәріс |Тәжірибел|СОӨЖ |СӨЖ |Барлы ғы | |рс| | | |ік | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-17 |Күнделікт|379 |Кестеге |Баяндама | | |лық |бағытталған | |і | |сай | | | |сабақ |бақылау | | | | | | |2 |Бақылау |Дәріс |1-17 |Күнделікт|30 |Кестеге |Жазбаша | | |жұмысы |материалдарын | |і | |сай |есеп | | | |ұғуын | | | | | | | | |тек-серуге | | | | | | | | |бағыт-талған | | | | | | | | |бақы-лау | | | | | | |3 |СОӨЖ | |1-17 |Күнделікт|59 |Кестеге |Жазбаша | | | | | |і | |сай |есеп | |4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша |1-17 |Күнделікт|72 |Кестеге |Баяндама | | |тапсырма|барлық | |і | |сай | | | |сы) |тапсырмаларды | | | | | | | | |орындау | | | | | | |5 |Сабақтар| | |Күнделікт|60 |Кестеге | | | |да | | |і | |сай | | | |қатысу | | | | | | | Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%),қорытынды бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы алынады. Студенттің рейтингін есептеп шығару 3 кесте |Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |СӨБЖ | |№ | | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3,0 |80-84 | | |В- |2,67 |75-79 | | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық | |С |2,0 |65-69 | | |С- |1,67 |60-64 | | |Д+ |1,33 |55-59 | | |Д |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P | | |Пәнді өтті | 5. Пәннің жұмыс бағдарламасы 5 кесте |№ | Тақырыптар |Дә-рі|Тәжіри|СОӨЖ |СӨЖ |әдебиет-| | | |с |белік | | |тер | |1 |Кіріспе. Проблеманы жобалау. Эволюция |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |түсінігіне анықтама. Эволюцияны зерттеу| | | | |1-3 қос | | |әдістемелері, басқа ғылымдармен | | | | | | | |байланысы | | | | | | |2 |Тіршіліктің ұйымдасу жүйелілігі. |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |Биологиялық эволюцияны неорганикалық | | | | |1-3 қос | | |материя эволюциясының жалғасы ретінде | | | | | | | |қарасьыратын тұжырымдар | | | | | | |3 |Табиғи сұрыпталу концепциясы. Табиғи |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |сұрыпталу процесі туралы Дарвин | | | | |1-3 қос | | |дәуіріндегі және қазіргі заманғы | | | | | | | |түсінік. | | | | | | |4 |Табиғи сұрыпталудың сандық көрсеткіші. |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |Табиғи сұрыпталудың ролі туралы | | | | |1-3 қос | | |нейтралистер мен селекционистер | | | | | | | |арасындағы пікірсайыс | | | | | | |5 |С.Райттың адаптивтілік ланшафт |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |үйлесімдерінің генофондта тұрақтануы. | | | | |1-3 қос | | |Популяция бейімделгіштігі және табиғи | | | | | | | |сұрыпталу | | | | | | |6 |Туыстық сұрыпталу (Дж. Мэйнард Смит). |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |әлеуметтік мінез-құлық белгілері | | | | |1-3 қос | | |эволюциясының теориясы | | | | | | | |(У. Гамильтон). | | | | | | |7 |Көбею тәсілдерінің эволюциясы. Жыныстық|1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |және жыныссыз көбеюдің негізгі түрлері.| | | | |1-3 қос | | |Олардың эволюциялық және гентикалық | | | | | | | |маңыздары | | | | | | |8 |Жыныстық сұрыпталу теориясы Ч.Дарвиннің|1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |жыныстық сұрыпталу тұжырымы. | | | | |1-3 қос | | |Интерсексуальды және интрасексуальды | | | | | | | |(эпигамды) сұрыпталу | | | | | | |9 |Жануарлардағы жыныстық қатынастар |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |жүйелері. Моногамия және полигамия. | | | | |1-3 қос | | |Полигиния және полиандрия | | | | | | |10 |Түрлердің пайда болуының қазіргі |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |заманғы концепциялары. Түр | | | | |1-3 қос | | |критериялары, оның салыстырмалылығы. | | | | | | | |Түрдің абсолютті және универсальды | | | | | | | |критерилерінің жоқтығы | | | | | | |11 |Дивергентті және дивергентті емес |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |жолмен түрдің пайда болуы. | | | | |1-3 қос | |12 |Прогрессивті эволюцияның молекулалық |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |және генетикалық механизмдері. ДНҚ-ның | | | | |1-3 қос | | |сандық мөлшерінің арту бағытындағы | | | | | | | |геном эволюциясы. | | | | | | |13 |Реттегіш гендер мутациясының |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |морфологиялық эволюциядағы ролі. | | | | |1-3 қос | | |Молекулалық эволюцияның түрлері. | | | | | | |14 |Өсімдіктер эволюциясы.өсімдіктер |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |әлемінің дамуының негізгі сатылары. | | | | |1-3 қос | |15 |Қазіргі заманғы эволюциялық теориялар. |1 |1 |2 |2 |1-4 нег | | |М.Кимураның молекулалық эволюцияның | | | | |1-3 қос | | |нейтралділік теориясы. Үздікті | | | | | | | |тепе-теңдік теориясы (С.Гоульд, С. | | | | | | | |Стенли), сальтонизм теориясы, | | | | | | | |автогентикалық теория (А. Берг, | | | | | | | |А.А.Любищев, А.Лима-де-Фариа). | | | | | | | | |15 |15 |30 |30 | | | |Барлығы: | | | | | | 6. ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары |СӨБЖ | СӨЖ | | Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |Гетерогенді және |Нейтральды өзгергіштік |Синтетикалық | |өзгермелі ортадағы | |теорияның дамуы және| |сұрыпталу | |нейтральділік | | | |теориясының алғы | | | |қадамдары | |Р. Фишердің |Сұрыпталу құны концепциясы, |Селективті | |фундаментальды теоремасы|генетикалық қысым және оның |нейтральді | |және оның негізгі |маңызы |мутациялардың | |тұжырымдары | |кездейсоқ дрейфі | | | |гипотезасы | |Популяция генофондындағы|Популяциядағы генетикалық |Молекулалық және | |гендер коадаптациясы мен|гомеостаз |фенотиптік | |адаптативті нормалар | |эволюцияның | |концепциясы | |жылдамдықтарын | | | |салыстыру | |«Адаптоционистік |Адаптация процесін |Табиғи сұрыпталу | |бағдарлама» туралы сыни |моделдеудің теориялық |түрлері, олардың | |пікірлер |негіздері |әсер ету | | | |механизмдері | |«Эгоистік гендер» |«Эгоистік гендер» тұрғысында |Генетикалық | |концепциясы және осы |сипаттауға келмейтін |өзгергіштік | |проблема туралы |құбылыстар | | |пікірталас | | | |Мутализм және альтруизм |Туыстық коэффициенттің маңызы|Рекапитуляция, | | | |филогенез және | | | |онтогенез | | | |үйлесімділіктерінің | | | |проблемалары | |Инбридинг және |Анизогамия және жыныстық |Эволюция жылдамдығы:| |аутбридинг |диморфизмнің пайда болуы және|көлемдер, формалар | | |эволюциясы |эволюциясы | |Популяциядағы |Гермофродиттер және жынысын |Морфологиялық және | |жыныстардың 1:1 сандық |өзгертуге қабілетті |молекулалық | |қатынасынан ауытқу |организмдер |эволюция: | |себептері | |структуралық және | | | |реттегіш гендер | |Бисексуальды организмдер|Р.Фишер теориясы |Түр пайда болу | |популяциясындағы | |негіздегі | |жыныстардың сандық | |молекулалық | |қатынастарының реттелуі | |өзгерістер | |Аллопатриялық жолмен |Перепатриялық жолмен түрдің |Жұмыртқа | |түрдің пайда болуы және |пайда болуы және оның |клеткаларының және | |оның механизмі |механизмі |ұрықтардың | | | |структуралық | | | |ұйымдасуы және | | | |эволюциясы | |Сақиналы түрлер, |Түрдің пайда болуының |Эволюцияның | |жартылай түрлер және |дивергентті емес механизмі |гетерохрония жолы | |сингамеондар | | | |Гетерохроматин және |Проклеткалардың метаболизмі |Онтогенез және | |мобильді гентикалық |химиялық эволюциядан |филогенездегі | |элементтердің |клеткалық эволюцияға өтудің |гомеозис | |организмдер |аралық жолы | | |эволюциясындағы ролі | | | |Гетреохрония және |Тіршіліктің пайда болу |Пребиотикалық | |морфологиялық |теориялары |эволюция | |адаптациялар | | | |Атмосферадағы оттегі |Тіршілік молекулаларының |Энергетикалық | |эволюциясы және |хиральді жиілігі |жүйелердің пайда | |фотосинтез | |болуы | |Гентикалық өзіндік |Диссеметрияның пайда болу |Метаболизм | |сәйкестіліктің болмауы |проблемасы |эволюциясы | 7. Оқу процессінің календарлық кестесі «Эволюциялық ілім» пәнінің календарлық кестесі 7- кесте . |Бақылау түрі|Апталар |Балл | | | |саны | 123456789101112131415Қатысқаны үшін***************60Дәрістерді конспектілеу***************30СОӨЖ шегіндегі сабақтағы жұмыс***************59СӨЖ (үй жұмысы)***************72ЗТС***************379Барлығы (жоғарғы шегі)600
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz