Файл қосу

ПӘННІҢ Студенттерге АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ



ҚАЗАҚСТАН ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты             |ПОӘК           |                             |
|                                  |               |                             |
|                                  |               |042-14-04.01.20.198/02-2012  |
|ПОӘК- «Эволюциялық ілім» пәнінен  |№ 3 басылым    |                             |
|студентке арналған жұмыс оқу      |«__»____20   ж |                             |
|бағдарламасы                      |               |                             |






 5В080300 (050803) – «Аңңшылықтану және аң шаруашылығы» мамандығына арналған
                             «Эволюциялық ілім»


                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ




             ПӘННІҢ Студенттерге АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    Семей
                                    2012




                                  Алғы сөз


1. құрастырылды

Құрастырушы:  Тугельбаева А.Д., аға оқытушы, биология магистрі

2. талқыланды

«Биология» кафедрасының отырысында
Хаттама  №1  27. 08.2012 ж

Кафедра меңгерушісі ___________  Р. Арынова

2.1. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама  №1      03.09.2012 ж

Төрағасы  __________  К. Сатиева

3. бекітілді

Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама №1      13.09.2012 ж

ОӘК төрағасы, оқу-ісі жөніндегі проректор   _____________Б.Рскелдиев


31.08.2011 ж.  № 2 басылым орынына














                 Мазмұны


   1. Қолдану саласы.


   2. Студентке арналған пәннің жұмыс бағдарламасы


     3.   Жалпы қағидалар

     4.   Студенттің рейтингін есептеп шығару


     5.   Оқу түрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс
бағдарламасы

     6.   СӨБЖ және СӨЖ жұмыс бағдарламасы

     7.   Оқу процессінің календарлық кестесі


























1. Жалпы қағидалар

1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
-Оқытушының  аты-жөні: Мадыбекова Айнур Сыдыковна
-Биология кафедрасы
-Байланыс ақпараты – телефоны 531970,
-Өткізілу орны: оқу ғимараты № 5, аудитория № 109
-Пәннің аты – «Эволюциялық ілім»
-Кредит саны –3 ,  жалпы сағат саны – 135


1.2.Оқу жоспарынан көшірме

                                                1кесте


      |Ку|Семестр |Кредит         |Дәріс      |Тәжірибел|СОӨЖ  |СӨЖ      |Барлы ғы  |
|рс|        |               |           |ік       |      |         |          |
|1 |2       |3              |4          |5        |6     |7        |8         |
|1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-17       |Күнделікт|379   |Кестеге  |Баяндама  |
|  |лық     |бағытталған    |           |і        |      |сай      |          |
|  |сабақ   |бақылау        |           |         |      |         |          |
|2 |Бақылау |Дәріс          |1-17       |Күнделікт|30    |Кестеге  |Жазбаша   |
|  |жұмысы  |материалдарын  |           |і        |      |сай      |есеп      |
|  |        |ұғуын          |           |         |      |         |          |
|  |        |тек-серуге     |           |         |      |         |          |
|  |        |бағыт-талған   |           |         |      |         |          |
|  |        |бақы-лау       |           |         |      |         |          |
|3 |СОӨЖ    |               |1-17       |Күнделікт|59    |Кестеге  |Жазбаша   |
|  |        |               |           |і        |      |сай      |есеп      |
|4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша    |1-17       |Күнделікт|72    |Кестеге  |Баяндама  |
|  |тапсырма|барлық         |           |і        |      |сай      |          |
|  |сы)     |тапсырмаларды  |           |         |      |         |          |
|  |        |орындау        |           |         |      |         |          |
|5 |Сабақтар|               |           |Күнделікт|60    |Кестеге  |          |
|  |да      |               |           |і        |      |сай      |          |
|  |қатысу  |               |           |         |      |         |          |

Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%),қорытынды  бағалау,
емтихан  -  (40%),  барлығы  100%  құратын  үлгерімнің  ең  үлкен  қосындысы
алынады.


   Студенттің рейтингін есептеп шығару
                                                                     3 кесте
|Тізімдегі студент |Қатысу            |ҮЖ                |СӨБЖ              |
|№                 |                  |                  |                  |
|А                 |4,0               |95-100            |Өте жақсы         |
|А-                |3,67              |90-94             |                  |
|В+                |3,33              |85-89             |Жақсы             |
|В                 |3,0               |80-84             |                  |
|В-                |2,67              |75-79             |                  |
|С+                |2,33              |70-74             |Қанағаттарлық     |
|С                 |2,0               |65-69             |                  |
|С-                |1,67              |60-64             |                  |
|Д+                |1,33              |55-59             |                  |
|Д                 |1,0               |50-54             |                  |
|F                 |0                 |0-49              |Қанағаттарлықсыз  |
|I                 |NA                |                  |Аяқталмаған       |
|P                 |                  |                  |Пәнді өтті        |


5. Пәннің жұмыс бағдарламасы

                                                 5 кесте
|№  | Тақырыптар                            |Дә-рі|Тәжіри|СОӨЖ   |СӨЖ   |әдебиет-|
|   |                                       |с    |белік |       |      |тер     |
|1  |Кіріспе. Проблеманы жобалау. Эволюция  |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |түсінігіне анықтама. Эволюцияны зерттеу|     |      |       |      |1-3 қос |
|   |әдістемелері, басқа ғылымдармен        |     |      |       |      |        |
|   |байланысы                              |     |      |       |      |        |
|2  |Тіршіліктің ұйымдасу жүйелілігі.       |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |Биологиялық эволюцияны неорганикалық   |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |материя эволюциясының жалғасы ретінде  |     |      |       |      |        |
|   |қарасьыратын тұжырымдар                |     |      |       |      |        |
|3  |Табиғи сұрыпталу концепциясы. Табиғи   |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |сұрыпталу процесі туралы Дарвин        |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |дәуіріндегі және қазіргі заманғы       |     |      |       |      |        |
|   |түсінік.                               |     |      |       |      |        |
|4  |Табиғи сұрыпталудың сандық көрсеткіші. |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |Табиғи сұрыпталудың ролі туралы        |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |нейтралистер мен селекционистер        |     |      |       |      |        |
|   |арасындағы пікірсайыс                  |     |      |       |      |        |
|5  |С.Райттың адаптивтілік ланшафт         |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |үйлесімдерінің генофондта тұрақтануы.  |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |Популяция бейімделгіштігі және табиғи  |     |      |       |      |        |
|   |сұрыпталу                              |     |      |       |      |        |
|6  |Туыстық сұрыпталу (Дж. Мэйнард Смит).  |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |әлеуметтік мінез-құлық белгілері       |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |эволюциясының теориясы                 |     |      |       |      |        |
|   |(У. Гамильтон).                        |     |      |       |      |        |
|7  |Көбею тәсілдерінің эволюциясы. Жыныстық|1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |және жыныссыз көбеюдің негізгі түрлері.|     |      |       |      |1-3 қос |
|   |Олардың эволюциялық және гентикалық    |     |      |       |      |        |
|   |маңыздары                              |     |      |       |      |        |
|8  |Жыныстық сұрыпталу теориясы Ч.Дарвиннің|1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |жыныстық сұрыпталу тұжырымы.           |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |Интерсексуальды және интрасексуальды   |     |      |       |      |        |
|   |(эпигамды) сұрыпталу                   |     |      |       |      |        |
|9  |Жануарлардағы жыныстық қатынастар      |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |жүйелері. Моногамия және полигамия.    |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |Полигиния және полиандрия              |     |      |       |      |        |
|10 |Түрлердің пайда болуының қазіргі       |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |заманғы концепциялары. Түр             |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |критериялары, оның салыстырмалылығы.   |     |      |       |      |        |
|   |Түрдің абсолютті және универсальды     |     |      |       |      |        |
|   |критерилерінің жоқтығы                 |     |      |       |      |        |
|11 |Дивергентті және дивергентті емес      |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |жолмен түрдің пайда болуы.             |     |      |       |      |1-3 қос |
|12 |Прогрессивті эволюцияның молекулалық   |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |және генетикалық механизмдері. ДНҚ-ның |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |сандық мөлшерінің арту бағытындағы     |     |      |       |      |        |
|   |геном эволюциясы.                      |     |      |       |      |        |
|13 |Реттегіш гендер мутациясының           |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |морфологиялық эволюциядағы ролі.       |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |Молекулалық эволюцияның түрлері.       |     |      |       |      |        |
|14 |Өсімдіктер эволюциясы.өсімдіктер       |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |әлемінің дамуының негізгі сатылары.    |     |      |       |      |1-3 қос |
|15 |Қазіргі заманғы эволюциялық теориялар. |1    |1     |2      |2     |1-4 нег |
|   |М.Кимураның молекулалық эволюцияның    |     |      |       |      |1-3 қос |
|   |нейтралділік теориясы. Үздікті         |     |      |       |      |        |
|   |тепе-теңдік теориясы (С.Гоульд, С.     |     |      |       |      |        |
|   |Стенли), сальтонизм теориясы,          |     |      |       |      |        |
|   |автогентикалық теория (А. Берг,        |     |      |       |      |        |
|   |А.А.Любищев, А.Лима-де-Фариа).         |     |      |       |      |        |
|   |                                       |15   |15    |30     |30    |        |
|   |Барлығы:                               |     |      |       |      |        |




  6. ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары

|СӨБЖ                                                  |  СӨЖ               |
| Аудиториялық           |Аудиториядан тыс             |                    |
|Гетерогенді және        |Нейтральды өзгергіштік       |Синтетикалық        |
|өзгермелі ортадағы      |                             |теорияның дамуы және|
|сұрыпталу               |                             |нейтральділік       |
|                        |                             |теориясының алғы    |
|                        |                             |қадамдары           |
|Р. Фишердің             |Сұрыпталу құны концепциясы,  |Селективті          |
|фундаментальды теоремасы|генетикалық қысым және оның  |нейтральді          |
|және оның негізгі       |маңызы                       |мутациялардың       |
|тұжырымдары             |                             |кездейсоқ дрейфі    |
|                        |                             |гипотезасы          |
|Популяция генофондындағы|Популяциядағы генетикалық    |Молекулалық және    |
|гендер коадаптациясы мен|гомеостаз                    |фенотиптік          |
|адаптативті нормалар    |                             |эволюцияның         |
|концепциясы             |                             |жылдамдықтарын      |
|                        |                             |салыстыру           |
|«Адаптоционистік        |Адаптация процесін           |Табиғи сұрыпталу    |
|бағдарлама» туралы сыни |моделдеудің теориялық        |түрлері, олардың    |
|пікірлер                |негіздері                    |әсер ету            |
|                        |                             |механизмдері        |
|«Эгоистік гендер»       |«Эгоистік гендер» тұрғысында |Генетикалық         |
|концепциясы және осы    |сипаттауға келмейтін         |өзгергіштік         |
|проблема туралы         |құбылыстар                   |                    |
|пікірталас              |                             |                    |
|Мутализм және альтруизм |Туыстық коэффициенттің маңызы|Рекапитуляция,      |
|                        |                             |филогенез және      |
|                        |                             |онтогенез           |
|                        |                             |үйлесімділіктерінің |
|                        |                             |проблемалары        |
|Инбридинг және          |Анизогамия және жыныстық     |Эволюция жылдамдығы:|
|аутбридинг              |диморфизмнің пайда болуы және|көлемдер, формалар  |
|                        |эволюциясы                   |эволюциясы          |
|Популяциядағы           |Гермофродиттер және жынысын  |Морфологиялық және  |
|жыныстардың 1:1 сандық  |өзгертуге қабілетті          |молекулалық         |
|қатынасынан ауытқу      |организмдер                  |эволюция:           |
|себептері               |                             |структуралық және   |
|                        |                             |реттегіш гендер     |
|Бисексуальды организмдер|Р.Фишер теориясы             |Түр пайда болу      |
|популяциясындағы        |                             |негіздегі           |
|жыныстардың сандық      |                             |молекулалық         |
|қатынастарының реттелуі |                             |өзгерістер          |
|Аллопатриялық жолмен    |Перепатриялық жолмен түрдің  |Жұмыртқа            |
|түрдің пайда болуы және |пайда болуы және оның        |клеткаларының және  |
|оның механизмі          |механизмі                    |ұрықтардың          |
|                        |                             |структуралық        |
|                        |                             |ұйымдасуы және      |
|                        |                             |эволюциясы          |
|Сақиналы түрлер,        |Түрдің пайда болуының        |Эволюцияның         |
|жартылай түрлер және    |дивергентті емес механизмі   |гетерохрония жолы   |
|сингамеондар            |                             |                    |
|Гетерохроматин және     |Проклеткалардың метаболизмі  |Онтогенез және      |
|мобильді гентикалық     |химиялық эволюциядан         |филогенездегі       |
|элементтердің           |клеткалық эволюцияға өтудің  |гомеозис            |
|организмдер             |аралық жолы                  |                    |
|эволюциясындағы ролі    |                             |                    |
|Гетреохрония және       |Тіршіліктің пайда болу       |Пребиотикалық       |
|морфологиялық           |теориялары                   |эволюция            |
|адаптациялар            |                             |                    |
|Атмосферадағы оттегі    |Тіршілік молекулаларының     |Энергетикалық       |
|эволюциясы және         |хиральді жиілігі             |жүйелердің пайда    |
|фотосинтез              |                             |болуы               |
|Гентикалық өзіндік      |Диссеметрияның пайда болу    |Метаболизм          |
|сәйкестіліктің болмауы  |проблемасы                   |эволюциясы          |










     7.   Оқу процессінің календарлық кестесі


     «Эволюциялық ілім» пәнінің календарлық кестесі

                                                                    7- кесте
                                                        .
 
|Бақылау түрі|Апталар                                                      |Балл |
|            |                                                             |саны |
123456789101112131415Қатысқаны үшін***************60Дәрістерді конспектілеу***************30СОӨЖ шегіндегі сабақтағы жұмыс***************59СӨЖ (үй жұмысы)***************72ЗТС***************379Барлығы (жоғарғы шегі)600
Пәндер