Файл қосу

Тарихи өлкетану



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ОӘК                       |                        |
|                         |                          |ПОӘК 042-16-02.1.30/    |
|                         |                          |02-2013                 |
|«Өлкетану тарихы және    |                          |                        |
|мәдениеті» пәні          |№1 басылым                |                        |
|оқу-әдістемелік кешені   |________________          |                        |
|5В020300 «тарих»         |                          |                        |
|мамандығы үшін           |                          |                        |





























                               СТУДЕНТТЕР ҮШІН

                      «ӨЛКЕТАНУ ТАРИХЫ ЖӘНЕ МӘДЕНИЕТІ»
                          ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                 (СИЛЛАБУС)














                                 СЕМЕЙ 2013



                                  Алғы сөз


1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
  5В020300 «тарих» мамандығы  үшін  Қазақстан  Республикасының  Мемлекеттік
  стандарты     арнайы     пәннің     типтік     бағдарламасы     негізінде
  жасалған.Құрастырушы  Семей  қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік
  университетінің   «Қазақстан   тарихы»   кафедрасының    аға    оқытушысы
  П.Саңқайбаева

                                                                    «______»
__________ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында
 Хаттама №______  «__»________  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Н.Мухаметжанова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №______   «__»________  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №______ «__»________  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №    «___» ____ 201_  ж. баспа  ОРНЫНА)












                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны



3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар


4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты


7. Әдебиеттер






































































1. 1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

Оқытушының  аты-жөні - Санкайбаева Патима Сыдыкановна, аға оқытушы
«Тарих» кафедрасы
Байланыстық ақпарат: телефон – 35-60-29 /деканат/;  №1 ғимаратта № 1011
Сабақтың өтетін орны № 1 оқу ғимарат   № 1011 дәрісхана
Кредит  саны – 2



1.2  Пәннің қысқаша сипаттамасы:
       ХХІ ғасыр жаңарған, дамыған реформалар ғасыры болып  тарих  сахнасына
енуде. Сондықтан оқу-ағарту, ғылым саласында жаңа  реформалар  жасалуда.  Әр
елдің ұлттық  салт-дәстүрі  терең  зерттеліп,  соны  игеруге  мол  мүмкіндік
туды.Қазақстан Республикасы соңғы 22  жыл  ішінде  әлем  таныған  ел  болды.
Қазіргі  жастарға  зор  міндеттер  жүктелді,   білімді   ұрпақ   қажеттілігі
туындады.   Ел  тариыхында   жергілікті  өлкеннің  тарихынан   аз   жазылған
мәліметтер мен толық зерттелмеген  мәліметтер  көп.  Сондықтан  студенттерге
болашақта мектепте сабақтан тыс уақытта  өлке  тарихын  оқуға  мән  берулері
қажеттігіне байланысты осы аталмыш курсты оқытудың мәні зор

1.3  Пәнді оқытудың мақсаты:
     Қазақстан жоғары  мектебінің  алдына  қойылған  міндеттерді  орындаудың
маңызды жолдарының бірі болып табылатын кешенді пән  «Өлкетану  тарихы  және
мәдениеті» курсы болып табылады. Өлкетану деп белгілі бір аймақты  жан-жақты
зерттеп тану ісін  айтамыз.  Әдетте,  ондай  зерттеуге  өлкенің  әлеуметтік-
экономикалық, саяси,  тарихи  және  мәдени  дамуы,  сондай-ақ,  оның  табиғи
сипаты нысан болады.
       «Өлкетану тарихы  және  мәдениеті»  курсы  -  мазмұны  мен  жекелеген
зерттеу әдістері бойынша баяқа тарихи пәндерден  ерекшеленетін,  бірақ,  бір
тақырыптық жиынтықты құрай отырып, өлкені ғылыми тұрғыдан  жан-жақты  тануға
мүмкіндік беретін (жол ашатын) бірнеше ғылыми пәндер кешені.

1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
     Студенттерге «Өлкетану тарихы мен мәдениеті» курсы бойынша белгілі  бір
ғылыми  принциптерге  негізделген  нақты  білім  беру-басты   міндет.   Оқу-
тәрбиелік міндеттермен қатар тарихи өлкетану қоғам мүддесіндегі  міндеттерді
де шешеді. Ол, өз кезегінде, студенттердің бойында қоғамдық пайдалы  істерге
деген дағдыларды қалыптастырып, сонымен бірге,  оларды  тарихи  жәдігерлерді
қорғауға ынталандырады. Яғни белгілі  бір  ғылыми  принциптерге  негізделген
тарихи өлкетану бойынша негізгі  тақырыптық  мәселелерді  білуі,  сондай-ақ,
жоғары оқу орнында оқытылатын тарих  курсы  мен  туған  өлкені  зерттеп-тану
барысында алған білімдері мен дағдылары  арасындағы  байланыстарды  бақылап,
айқындай алуы қажет. Сол сияқты, өлкенің тарих  және  мәдени  ескерткіштерін
өз бетімен ғылыми зерттеу  тұрғысынан  тану  жұмыстары  дағдыларын  меңгеру.
Географиялық  ортадағы  орындарын  белгілей  білу,  ауданның   белгілі   бір
бөлігінің  қоныстану  тарихы  туралы,  сол  ауданның   топонимикасы   туралы
түсініктерді  меңгеру,  жекелеген  аудан  немесе  облысқа  сипат   дарытатын
ерекшеліктерді ажыратып,  айқындай  білу  әдістемесін  меңгеріп  практикалық
жұмыс барысында қолдана білу осылардың барлығы студенттің  өлкетану  бойынша
білімін құрайды.

1.5 Курс аяқталған соң студент:
- «өлкетану  тарихы  мен  оның  мәдениеті»   негізінде  тұрғылықты  халықтың
тарихи  рухани  мәдениетінің   дамуының  кезеңдері  туралы  ғылыми   негізді
қалыптастыру;
-  халық  ауыз  творчествосында,  музыкалық,  әдеби,  философиялық,   тарихи
шығармаларда көрніс  тапқан  халықтың  рухани  мұрасын  білу,  қазақ  ұлттық
мәдениетінің мәдени эволюция заңдарын, оның өзгешілігі мен мәнін тусіну;
-  өркениет, мәдениеттің  әр түрлілігі туралы білімді игеру;
-баяндама  жасауға  және  ауызша  материалды  дұрыс   жеткізуге   дағдылану,
семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми  әдебиеттерге  дербес  сыни
тұрғыдан қарай талдау жасауды білу;
- Жергілікті халықтың мәдениетін зерттеуді үйренуі тиіс.

3.5  Пәннің пререквизиттері:
* Қазақстан тарихы, *Қазақ  халқының рухани мәдениеті,
* Мұрағаттану, *Мұражайтану
3.6 Пәннің постреквизиттері: «Мәдениеттану», «Дінтану», «Философия»,  «Қазақ
әдебиеті тарихы», «Этнография», «Өнертану» т.б. пәндер

2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ

                                          Кесте 1
|№  |Тақырып        |Қысқаша мазмұны     |Л  |С  |ОС   |С  |әдебиеттер      |
|   |               |                    |Е  |Е  |ӨЖ   |Ө  |тізімі          |
|   |               |                    |к  |м  |     |Ж  |                |
|1  |2              |3                   |4  |5  |6    |7  |8               |
|1. |Тарихи өлкетану|1.Өлкетану          |1  |1  |2    |2  |Ғаламтор сайыты |
|   |тарихы және    |негіздері.          |   |   |     |   |                |
|   |мәдениеті пәні,|2.Қалыптасу         |   |   |     |   |                |
|   |мақсаты мен    |кезеңдері.          |   |   |     |   |                |
|   |міндеттері     |                    |   |   |     |   |                |
|2. |Көне түрік     |1.Көне түрік жазба  |1  |1  |2    |2  |Қазақстан тарихы|
|   |жазбаларының   |ескерткіштері       |   |   |     |   |А, 2000         |
|   |ескерткіштері  |2.Өлке тарихындағы  |   |   |     |   |                |
|   |және олардың   |рөлі                |   |   |     |   |                |
|   |өлке тарихын   |                    |   |   |     |   |                |
|   |дағы рөлі.     |                    |   |   |     |   |                |
|3. |Қазақстанда    |1.ХІХ ғ. Орыс       |1  |1  |2    |2  |//Ертіс өңірі   |
|   |өлкетанудың    |зерттеушілерінің    |   |   |     |   |2007ж, 27 маусым|
|   |қалыптасуы және|деректері           |   |   |     |   |                |
|   |дамуы.         |2.Өлкетану тарихы   |   |   |     |   |                |
|   |               |мен мәдениетін      |   |   |     |   |                |
|   |               |зерттеудегі         |   |   |     |   |                |
|   |               |ғалымдар үлесі      |   |   |     |   |                |
|4. |Өлкені         |1.Ш.Уалиханов-шығыст|1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |зерттеудегі    |анушы, тарихшы.     |   |   |     |   |алқасы          |
|   |қазақ ғалым    |2.Абай Құнанбаев.   |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |дары мен       |3.Ы.Алтынсарин      |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |ағартушыларының|                    |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |рөлі және      |                    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|   |қызметі.       |                    |   |   |     |   |                |
|5. |Отаным-бақыт   |1.Болашақ өткеннен  |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |Ордасы         |бастау алады        |   |   |     |   |алқасы          |
|   |               |2.Шығыс Қазақстан   |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |               |облысы: реформалар  |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |және жаңарған       |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |тағдырлар           |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|6. |Тарихи -       |1.Семей қаласының   |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |өлкетану       |тарихы мен тарихи - |   |   |     |   |алқасы          |
|   |мұражайлары    |өлкетану мұражайы   |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |ның тарихы.    |2Абайдың            |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |мемлекеттік         |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |тарихи-мәдени және  |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|   |               |әдеби мемориалдық   |   |   |     |   |                |
|   |               |қорық мұражайы      |   |   |     |   |                |
|7. |Семей қаласы   |1.Абай  атындағы    |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |мәдениетінің   |қазақ музыкалы драма|   |   |     |   |алқасы          |
|   |тарихы         |театры              |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |               |2.Семей-руханият    |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |қаласы              |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |                    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|8. |Семейдегі      |1.Абай атындағы     |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |рухани қазына  |ғылыми әмбебап      |   |   |     |   |алқасы          |
|   |тарихы         |кітапхана           |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |               |2.Семей қаласындағы |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |оқу орындарының     |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |қалыптасу тарихы    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|9. |Экономиканы    |1.Шығыс Қазақстан - |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |дамыту арқылы  |тәуелсіз Қазақстан  |   |   |     |   |алқасы          |
|   |дәулетті       |өнеркәсібінің       |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |қоғамға жетудің|көшбасшысы          |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |жолдары        |2.Реформалар жемісі |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |                    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|10.|Шығыс Қазақстан|1.Шығыс Қазақстан   |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |облысы: басты  |халқын әлеуметтік   |   |   |     |   |алқасы          |
|   |басымдылық     |қолдау              |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |тары           |2.Жұмыспен қамтудың |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |жаңа стратегиясы    |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |                    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|11.|Жеті сарайлы   |1.Жер-тарихы-ел     |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |көне шаһар     |тарихы              |   |   |     |   |алқасы          |
|   |тарихы         |2.Семей қаласындағы |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |               |тарихи ескерткіштер |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |туралы              |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |                    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|12.|Семейдегі ірі  |1.Ет комбинатының   |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |өнеркәсіпорында|құрылу тарихы       |   |   |     |   |алқасы          |
|   |рының тарихы   |2.Ірі өнеркәсіптер: |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |               |силикат, цемент,    |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |кірпіш заводтары    |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |туралы              |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|13.|Семей          |1.Жалпы білім       |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |қаласындағы    |беретін орта        |   |   |     |   |алқасы          |
|   |білім ордалары |мектептер тарихы    |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |және оның      |2.Н.Назарбаев       |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |тарихы         |зияткерлік мектебі  |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |                    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|14.|Спорт          |1.Қазақ футболына   |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |кешендерінің   |100 жыл             |   |   |     |   |алқасы          |
|   |тарихы         |2.Спорт кешендері   |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |               |                    |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |                    |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |                    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|15.|Қазіргі Семей  |1.Семей             |1  |1  |2    |2  |Елімнің алтын   |
|   |қаласының      |қаласы-рухани-мәдени|   |   |     |   |алқасы          |
|   |тарихынан      |еттің орталығы      |   |   |     |   |ШҚО:            |
|   |               |2.Туған қалам       |   |   |     |   |Тәуелсіздіктің  |
|   |               |Семейім             |   |   |     |   |20 жылында      |
|   |               |                    |   |   |     |   |Өскемен, 2011   |
|   |Барлығы:       |                    |15 |15 |30   |30 |                |



3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
    Барлық  тапсырамаларды  көрсетілген  уақытында  өткізу   қажет.   Барлық
тапсырмаларды қабылдап  алу  емтиханға  7  күн  қалғанда  аяқталады.  Барлық
тапсырманы  өткізбеген  студенттер  емтиханға  кіргізілмейді.  Жұмысты   кеш
тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс  көлемін   ұлғайтылады;
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс   беріледі   (реферат,   көркем   мәтінге   талдау   ,
хабарламалар даярлау, аннатация жазу,  әдебиеттермен  жұмыс,  ауызша  журнал
әзірлеу  т.б.);   Сабаққа  екі  рет  кешігу  бір  рет   сабақ   босатылғанға
теңгеріледі.


    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан  өтеді.  Дәріс  сабақтарында  қиын
және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады  Дәріс құрылымы 5 минуттық  блиц-
сұрақтардан,  дәріс  (40-45  минут),  бекіту  материалдары  болады.   Мұндай
сабақты өткізу құрылымы  жүйелілікті,  өздік  жұмыс  жасауды  және  берілген
әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді.
      Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады
      СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау,
анализ жасау дәріс  пен  практикалық  сабақтарға  дайындықтың  нышаны  болып
табылады.  Үйге  тапсырмалар  орындалады,  кеңестер  беріледі  Өздік   жұмыс
тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген.



5. КУРС САЯСАТЫ


Пәнді оқу барысында  сіздерден сұрарым:

      1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді
және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында  орындау.
Білім негіздері балл жүйесі арқылы  бағаланады.  Жұмыстың  әрбірі  әр  түрлі
балл жүйесімен бағаланады.
      2 Қандай да  болмасын  сабаққа  қатысу  талданбайды.   Ондай  жағдайда
студенттен кешіккендігі  сабақта  болмай  қалғандығы  туралы   балл  жүйесін
толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі.
      3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек.  Дәрісхана  сабақтарына,
семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен  емтихан  тапсыруда  барлық
талаптарды орындауыңыз сұралады.
      4  Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет
      5  Аралық   аттестация:  аттестация  қортыныдысы  студенттің   сабаққа
қатысумен  жұмыс  бағдарламасын  орындауына   байланысты   баллдық   жүйемен
бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер  түрі  және  аралық  бақылау
жұмысының қорытындысы ескеріледі.
      6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады.  Билет  арқылы.  Әр
билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері  бойынша  құрастырылады.   Емтихан
сұрақтары ПОӘК берілегн.


    6 БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ
|Әріптер жүйесіндегі   |Цифрлық       |Пайыздық          |Дәстүрлі жүйедегі    |
|бағалар               |эквивалент    |көрсеткіштер      |бағалар              |
|                      |баллдары      |мазмұны           |                     |
|А                     |4,0           |95 – 100          |Өте жақсы            |
|А–                    |3,67          |90 – 94           |                     |
|В+                    |3,33          |85 – 89           |                     |
|                      |              |                  |Жақсы                |
|В                     |3,0           |80 – 84           |                     |
|В–                    |2,67          |75 – 79           |                     |
|С+                    |2,33          |70 – 74           |                     |
|                      |              |                  |                     |
|                      |              |                  |Қанағаттанарлық      |
|С                     |2,0           |65 – 69           |                     |
|С–                    |1,67          |60 – 64           |                     |
|D+                    |1.33          |55 – 59           |                     |
|D                     |1,0           |50 – 54           |                     |
|F                     |0             |0 – 49            |Қанағаттанғысыз      |
|I                     |NA            |-                 |Аяқталмаған          |
|P                     |-             |өтті              |Пәнді оқыды          |

        Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллы көрсетілген
                              КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕ


      |№ п/п            |Сабақ түрі                     |1 апта        |2           |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100      |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94       |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89       |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84       |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79       |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74       |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69       |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64       |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59       |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54       |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49        |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |            |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |            |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |            |
|                 |шығарылған                     |              |            |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0           |

  8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер:

8.1Қазақстан тарихы, 5-томдық. А.,1996….
8.2 Қазақстан тарихы очерктері.А., 1994.


8.2 Қосымша әдебиеттер:

8.2.1  Абылхожин  Ж.Б.  Очерки  социально-экономической  истории  Казахстана
ХХвв.А.,1997.
8.2.2.Байбатша Ә.Қазақ даласының ежелгі дүние тарихы.
8.2.3.Бурбаев Г.Ұлт менталитеті. Астана., 2001.
8.2.4.Вопросы история Казахстана.А.,2002.
8.2.5История Казахстана: народы и культуры. А., 2000.
8.2.6.Кенжебаев Б. Казахские писатели, демократы начала ХХвв. А., 2000.
8.2.7.Касымбев Ж.Города Восточного Казахстана 1861-1917гг. А., 1992.
8.2.8.Кузембайулы А., Абил Е., История Республики Казахстан. Астана.,2000.
8.2.9.Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А., 2002.
8.2.10.Қойшыбаев Б. Әлихан Бөкейханов. А., 2001.
8.2.11.Маймақов  Ғ.  Қазақстан  Республикасының  саяси-құқықтық   тарихы.А.,
2000.
8.2.12.Махаева А. Көне түріктердің рухани мәдениеті. А., 2002.
8.2.13.Нұрғалымова Г.  Шығыс Қазақстанның көне  тарихы  мен  мәдениеті.  А.,
2002.
8.2.14.Нүрпейсов К. Алашорда. А., 1994.
8.2.15.Нұржекеев Б. Өзендер өрнектелген өлке (ғұндар туралы). А., 1984.
8.2.16.Омарбеков Т. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. А., 1997.
8.2.17.Омарбеков Т. Зобалаң. А.,1995.
8.2.18Рысбайұлы К. Қазақстан Республикасының тарихы.А., 1999.
8.2.19.Сабыров С. Қазақстан тарихы:  тарихи  оқиғалар,  ұлттық  дәстүр.  А.,
2002.
8.2.40.Сейсенұлы Д. Шежірелі Шыңғыстау. Семей., 2004.
8.2.41.Толыбеков С. Қазақ шежіресі.А.,1992.
8.2.42.Шонанұлы Т. Жер -тағдыры, ел-тағдыры. А., 1995.
8.2.43.Из истории казахов (ХҮІІІ-ХІХғғ және 1916жж.) А., 1999.
8.2.44.История  Советского   Конституции   в   декретах   и   постановлениях
Советского правительства (1917-1936гг.) М., 1936.
8.2.45.Қазақ әдет-ғұрып құқығының материалдары.А.,1996.
8.2.46.Неизвестные  страницы  истории   Семипалатинского   Прииртышья   (20-
30гг.ХХв.). Семипалатинск. 2002.
8.2.47.Новейшая история Казахстана (сборник документов). А.,1999.
8.2.48.Новые материалы по древней и средневековой  истории  Казахстана.  А.,
1999.
8.2.49.Өмірзақов Ө.Ресейге қосылғаннан  не  ұттық?  (зерттеулер,  құжаттар).
А., 1999.
8.2.50.Ғаламтор сайыты






Пәндер