Файл қосу

МДҰ әдістемелік





|ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |ПОӘК04214.5.08.01.86/01-2|
|                         |                         |008                      |
|ПОӘК Оқытушыға           |№ 1 басылым 26.02.2013   |                         |
|арналған пәннің жұмыс оқу|орнына ______№ 2 басылым |                         |
|бағдарламасы   «Жоғары   |                         |                         |
|орнындағы психологиялық  |                         |                         |
|қызмет»                  |                         |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                         «МДҰ әдістемелік жұмыстары»
     5B010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы бойынша
                   4 курс П-423 топ студенттеріне арналған


                       ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                Семей,  2013






  Алғы сөз

    1.ЖАСАЛЫНДЫ
  Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің
  “ Педагогикалық психология” кафедрасының оқытушысы Оспанова Қ.Ш.


      “______”      __________ 2013 ж




      2. ҚАРАЛДЫ
      2.2. Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
      “Педагогикалық психология” кафедрасының отырысында
       Хаттама №______”__»________  2013 жыл


Кафедра меңгерушісі: психол.ғ.к.                   ______  Джумажанова Г.К.



      2.2.ГФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №______”__»________  2013 жыл


      Төрағасы _______          Г.Б.Колмогорова


      2.3.ГФ   Ғылыми   Кеңесі  отырысында


      Хаттама №______”__»________  2013 жыл


      Төрағасы _______          А.С.Еспенбетов






      3.БЕКІТІЛДІ


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ А.А.Молдажанова


      4.АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ

























Мазмұны:

    1. Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8. Әдебиеттер




































































        1. Қолданыс аймағы
      “МДҰ  әдістемелік  жұмыстары”  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік   кешені
университеттің  мектепке  дейінгі  оқыту  және   тәрбиелеу   мамандықтарының
студенттеріне  арналған. Ол студенттерді курстың  мазмұнымен,  оның  аталған
мамандықты   игерудегі   маңыздылығы   және    көкейкестілігімен,    курстың
саясатымен,  оқыту  процесінде  меңгеретін  білім,  дағды,   іскерліктерімен
таныстырады. Оқу әдістемелік кешен  пәнді  оқып-зерттеуде  негізгі  басшылық
болып табылады.







 2. Нормативтік нұсқама.
   Осы “МДҰ әдістемелік жұмыстары” пәнінен  оқу- әдістемелік кешен төмендегі
 құжаттардағы барлық талаптармен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу  процесінің
 ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған.
      «5B010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы бойынша
 мемлекеттік жалпыға бірдей оқу стандарты ҚР  МЖОс  7.09.017-2008  Қазақстан
 Республикасы білім және ғылым министірлігі 2008 жылғы 31 желтоқсандағы №677
 бекітілген және енгізілген.




 3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Жоғары оқу орнындағы МДҰ әдістемелік  жұмыстары  пәні  бүгінгі  күннің
талабына сай мектепке дейінгі оқыту  және  тәрбиелеу  мамандығы  студенттері
үшін негізгі базалық  пән  болып  есептеледі.  Бұл  курста  жоғары  мектепке
дейінгі  ұйымның  жалпы  мәселелері,   әсіресе   мектепке   дейінгі   оқыту,
әдістемелік  жұмыстар  жөніндегі  ғылыми-қолданбалы  ақпарат   осы   заманғы
теориялар негізінде беріледі.




3.2. Пәннің мақсаты

      Студенттерге мектепке дейінгі балаларды  оқыту  процесі  туралы  білім
меңгеріп    мамандығына    сәйкес    біліктілік,     дағды     қалыптастыру.
Болашақ мамандарға мектепке дейінгі  балалардың  оқу-  танымдық  әрекеттерің
даму ерекшеліктерін, әдістемесін  меңгерту.Бұл  пәннен  студенттер  мектепке
дейінгі  балаларды  оқыту  ерекшелігін,  әдістері,  формалары  туралы  білім
меңгеріп, дағдыларын қалыптастырады.


      Пәнді оқу барысында студенттер төмендегілерді білу тиіс;
    - МДҰ әдістемелік жұмыстары пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын;
    -  Мектепке  дейінгі   білім   алу   үрдісіндегі   бала   тұлғасы   және
      интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.).
    - Мектепке  дейінгі  ұйымдардағы  белсенді  оқыту  әдістері  мен  тәрбие
      жұмыстарының психологиялық негізі;
    - МДҰ әдістемелік жұмыстарды жүйелі ұйымдастыра білу.




3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
      Мектепке дейінгі балалардың оқу әрекеті ерекшелігін меңгерту. Оқытудың
принциптерін,  әдістерін  қолдана  білу  біліктілігін  қалыптастыру.   Сабақ
жоспарын құра білуге үйрету. Қазіргі оқытудың жаңа  техналогияларын  сабақта
қолдана білуге төселдіру.

3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Жеке  тұлғаның  МДҰ  жұмыстарын  меңгеруі  (негізгі  ұғымдар,  негізгі
      құрылымдар);
    ✓ МДҰ оқыту әдістерін қолдана алуы;
    ✓ МДҰ әдістемелік жұмыстарды тиімді жүргізе алу;
    ✓  Кәсіптік  іс-әрекет  жағдайында  МДҰ  әдістемелік  жұмыстары  пәнінен
      алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет.

3.5. Курс пререквизиттері:
      «МДҰ әдістемелік жұмыстары» курсын меңгеру  үшін  студенттерге  келесі
пәндерді қосымша оқуы қажет: жалпы психология, педагогика, мектепке  дейінгі
педагогика  және  психология,  анатомия-   физиология,   философия,   тарих,
мәдениеттану.



3.6.Курстың постреквизиті:

      Пән туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет:  этнопсихология,
мектепке дейінгі балалар диагностика, даму  психология,  психология  бойынша
іс- тәжірибе т.б.




Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1

|Курс  |Семестр  |Кредит |ЛК    |СПС   |СӨЖО   |СӨЖ   |Барлығы  |
|      |         |Саны   |(сағ.)|(сағ) |(сағ)  |(сағ) |         |
|      |         |       |      |      |       |      |         |
|4     |7        |3      |30    |15    |22,5   |67,5  |90       |



4 Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
 Кесте 2

|№  |Тақырыптар        |Мазмұны                      |Сағаттар саны             |Әдеби|
|   |                  |                             |                          |ет   |
|                      |                |                |Д           |СПС         |
|Дәрістер              |Практикалық      |              |            |            |
|                      |(семинар)        |              |            |            |
|                      |сабақтар         |              |            |            |
|1                     |2                |3             |4           |5           |
|Қазіргі балабақшадағы |Методологиялық   |Плакаттар,    |            |Ғылыми      |
|әдістемелік           |негіздерге шолу  |карточкалар,  |(Терминологи|әдебиеттерге|
|жұмыстардың           |жасау            |суреттер      |ялық        |шолу        |
|ерекшеліктері         |                 |тізбегі       |сөздікпен   |            |
|                      |                 |              |жұмыс)      |            |
|Әдіскердің негізгі    |ҚР МЖМБС         |ЖОО маманы    |(Терминологи|Мемлекет    |
|әрекеті – жоспарлау   |309.277-2006 оқу |мәселесіне    |ялық        |тік стан    |
|және қадағалау        |жылдарына        |арналған мысал|сөздікпен   |дартпен     |
|                      |арналған мемле   |дардан үзінді |жұмыс)      |танысу      |
|                      |кеттік стандартқа|              |            |            |
|                      |шолу жасау       |              |            |            |
|Балабақшадағы         |ЖОО оқу-тәрбие   |ЖОО оқу-тәрбие|В.Сатир,    |ЖОО         |
|педагогикалық кеңестер|жұмысының        |жұмы          |еңбектерінен|оқу-тәрбие  |
|мен жиналыстардың     |психологиялық    |сының психо   |біреуін     |жұмысы      |
|өткізілуі             |мінездемесіне    |логиялық      |өзіңіздің   |ның психо   |
|                      |жоспар құру      |мінездемесіне |қалауыңыз   |логиялық    |
|                      |                 |жоспар құрыл  |бойынша оқып|мінездеме   |
|                      |                 |ған мысалдар  |танысу қажет|сіне жос    |
|                      |                 |              |            |пар жасау   |
|Әдістемелік           |Студенттер ұжымын|Социограммадан|Психологиялы|Студенттер  |
|жұмыстардың формалары |зерттеу          |үзінді        |қ анықтама  |ұжымын      |
|                      |                 |              |беру.       |зерттеу     |
| МДҰ әдістемелік      |Жеке бастың      |Әдістемелерден|А.Маслоу,   |Студенттер  |
|жұмыстардағы белсенді |психоаналитика   |үзінді        |еңбектері   |ұжымын      |
|әдістері              |лық диагностика  |              |нен біреуін |зерттеу     |
|                      |сын анықтау      |              |өзіңіздің   |            |
|                      |                 |              |қалауыңыз   |            |
|                      |                 |              |бойынша оқып|            |
|                      |                 |              |танысу қажет|            |
|МДҰ жоспар құру       |Оқытушының сөйлеу|Оқытушының    |Әлемдік     |Саморегу    |
|технологиясы          |мәдение          |сөйлеу        |дүниетаным  |ляцияға     |
|                      |тіне арналған    |мәдениетіне   |негіздерін  |байланыс    |
|                      |мысалдар әзірлеу |арналған      |түсіндірудег|ты эмоцио   |
|                      |                 |мысалдар әзір |і түрлі     |налды       |
|                      |                 |ленген тапсыр |концепциялар|жағдайлар   |
|                      |                 |малар         |ды          |ды анықтау  |
|                      |                 |              |салыстыру.  |әдістері    |
| Межелік бақылау      |Студенттің жеке  |Жеке тұлғаға  |В.Франкл    |Психологиялы|
|                      |тұлғасын қалып   |арналған      |еңбектерінен|қ жағда     |
|                      |тастыруда дүние  |үзінділер     |өзіңіздің   |яттар       |
|                      |танымына мінез   |              |қалауыңыз   |әзірлеу     |
|                      |деме әзірлеу     |              |бойынша оқып|            |
|                      |                 |              |танысу қажет|            |
|Шығармашылық топтарды |Студенттердің    |Ғылыми        |Монаграфияме|Дәріс,сарама|
|ұйымдастыру жұмыстары |ғылыми мақала    |әдебиеттер мен|н жұмыс:    |ндық        |
|                      |ларына шолу жасау|мақалалардан  |1.Жарықбаев |сабақтардың |
|                      |                 |үзінде        |Қ.Б.        |біреуіне    |
|                      |                 |              |Этнопсихолог|жоспар      |
|                      |                 |              |ия.         |әзірлеу     |
|                      |                 |              |–А:ҚазМҰУ.  |            |
|                      |                 |              |1998.       |            |
|                      |                 |              |Сөздікпен   |            |
|                      |                 |              |жұмыс:      |            |
|                      |                 |              |2.Этнопсихол|            |
|                      |                 |              |огический   |            |
|                      |                 |              |словарь/ Под|            |
|                      |                 |              |ред. Крысько|            |
|                      |                 |              |В.Г. – М.:  |            |
|                      |                 |              |Моск.психол.|            |
|                      |                 |              |–соц.ин-т.19|            |
|                      |                 |              |99.         |            |
|Педагогтардың         |Мамандық даяр    |Әдістемелерден|ЖОО         |Жеке бастың |
|біліктілігін жоғарлату|лық дәрежесін    |үзінді        |бітірушілерг|психоаналити|
|формасының бірі – өз  |әдістеме арқылы  |              |е қойылатын |калық       |
|бетімен білім алу     |анықтау          |              |талаптарға  |диагностикас|
|                      |                 |              |талдау      |ын анықтау  |
|                      |                 |              |жасау.      |            |
|Педагог портфолиосы   |Арнайы және      |Арнайы және   |Студенттерді|Оқытушының  |
|                      |ғылыми әдебиет   |ғылыми әде    |ң           |сөйлеу      |
|                      |терге шолу       |биеттер       |іс-әрекетіне|мәдениетіне |
|                      |жасаудың         |              |психологиялы|арналған    |
|                      |әдіс-тәсілдерін  |              |қ           |мысалдар    |
|                      |меңге            |              |ғылыми-теори|әзірлеу     |
|                      |ру жолдарын      |              |ялық тұрғыда|            |
|                      |көрсететін мысал |              |зерттеудің  |            |
|                      |дар даярлау      |              |қазіргі     |            |
|                      |                 |              |кездегі     |            |
|                      |                 |              |жай-күйіне  |            |
|                      |                 |              |талдау      |            |
|                      |                 |              |жасау.      |            |
| Тәжірибе алмасу      |Оқу-тәрбие       |Әдістемелер,  |Ж.А.        |Студенттерді|
|                      |үрдісінде психо  |тапсырмалар   |Лиясова,    |ң ғылыми    |
|                      |логиялық қызмет  |              |М.Жолдасова |мақалала    |
|                      |көрсетудің орны  |              |«Әлеуметтік |рына шолу   |
|                      |туралы реферат   |              |психологиялы|жасау       |
|                      |әзірлеу          |              |қ тренинг   |            |
|                      |                 |              |арнайы      |            |
|                      |                 |              |ұйымдастырыл|            |
|                      |                 |              |ған қарым   |            |
|                      |                 |              |қатынас     |            |
|                      |                 |              |формасы     |            |
|                      |                 |              |ретінде»    |            |
|                      |                 |              |(5-10бет)   |            |
| Педагогтармен жұмыс  |Студенттік отба  |Отбасының     |            |Мамандық    |
|істеуде диагностикалық|сының типология  |сиптаттамасы  |«Психологиян|даярлық     |
|әдістер қолдану       |сы мен ерекшелі  |жазылған      |ы мектепте  |дәрежесін   |
|                      |гіне байланысты  |әдебиеттерден |және ЖОО да |әдістеме    |
|                      |материалдар      |үзінді        |оқыту» №6   |арқылы      |
|                      |әзірлеу          |              |2006 жыл    |анықтау     |
|                      |                 |              |Мінез құлық |            |
|                      |                 |              |қиындығының |            |
|                      |                 |              |кейбір      |            |
|                      |                 |              |себептері»2-|            |
|                      |                 |              |3 бет       |            |
|                      |                 |              |Н.Құдышева  |            |
|МДҰ ата – аналармен   |ЖОО басқару      |Басқару стиль |Іс-тәжірибе |Студенттік  |
|жұмысты ұйымдастыру   |шылық            |дері жазылған |мен         |отбасының   |
|                      |іс-әрекеттер     |үзінділер     |ізденушілік |типология   |
|                      |туралы           |              |әрекеттеріне|сы мен      |
|                      |мағлұматтар      |              |ұғымдарына  |ерекшелі    |
|                      |іріктеу          |              |анықтама    |гіне байла  |
|                      |                 |              |беру.       |нысты       |
|                      |                 |              |            |материал    |
|                      |                 |              |            |дар әзірлеу |
|Ата – аналармен қарым |ЖОО ҒЕҰ-дың      |ЖОО ҒЕҰ-дың   |            |Хабарлама   |
|– қатынасты           |психологиялық-пед|психологиялық-|«Психологиян|әзірлеу     |
|қалыптастыру          |агогикалық ғылыми|педагогикалық |ы мектепте  |            |
|                      |негіздерін ата   |ғылыми негізде|және ЖОО да |            |
|                      |                 |рінен үзінді  |№2 2006     |            |
|                      |                 |мысалдар      |жыл. «Өзін  |            |
|                      |                 |              |өзі бағалау»|            |
|                      |                 |              |5-6 бет     |            |
|                      |                 |              |А.Құлымбаева|            |
|Ата-аналармен жұмыс   |ЖОО ҒЕҰ-дың      |ЖОО ҒЕҰ-дың   |Студенттер  | Хабарлама  |
|істеуде интерактивті  |психологиялық-пед|психологиялық-|туралы      |әзірлеу     |
|әдістерді қолдану     |агогикалық ғылыми|педагогикалық |мысалдар    |            |
|                      |негіздерін ата   |ғылыми негізде|келтіру және|            |
|                      |                 |рінен үзінді  |оларға      |            |
|                      |                 |мысалдар      |талдау      |            |
|                      |                 |              |жасау.      |            |
|Диагностика- МДҰ      |                 |              |К.Роджерс,  |            |
|оқыту, тәрбиелеу      |                 |              |еңбектерінен|            |
|процесіндегі қадағалау|                 |              |біреуін     |            |
|тәсілі ретінде        |                 |              |өзіңіздің   |            |
|                      |                 |              |қалауыңыз   |            |
|                      |                 |              |бойынша оқып|            |
|                      |                 |              |танысу қажет|            |
|МДҰ әдістемелік       |                 |              |            |            |
|кабинет               |                 |              |            |            |
|Педагогтың балалармен |                 |              |            |            |
|өзара әрекеттестігін  |                 |              |            |            |
|бағалау               |                 |              |            |            |











Ұсынылатын әдебиеттер тізімі:
   Негізгі әдебиеттер:

   1. М.Жұмабаев. Педагогика Алматы, 1994-280 бет
   2. Мұқанов М. Жас және педагогикалық психология. А., «Мектеп» 1981ж.
   3. Педагогикалық және жас ерекшелік психология. А., «Мектеп» 1987 ж.
   4. Сейдалиев К.Б. Тәрбие теориясы. А ., 1986 ж.
5. Мухина В.С. Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы. Мектеп 1986ж.
   6. Каптерев П.Ф. Детская и педагогическая психология М-Воронеж 1999ж.
   7. Мухина В.С. 6- жастағы  мектеп А. Мектеп 1989 ж.
8. Менчинская Н.А. Психическое развитие ребенка от рождения до 10 лет -М.,
  1996 ж.
   9. В.И.Ядэшко, Ф.А.Сохина. Мектепке дейінгі педагогика. Алматы , Мектеп
      1982. 133-150 б.
  10. Основы дошкольной педагогики . Под. Ред. А.Запорожеца Т.А.Маркова.-
      М..педагогика1980 96-110ст.
  11. Меңжанова А.Н. мектеп жасына дейінгі педагогика. Алматы. Рауан 1992.
  12. Козлова С.А. Куликова Т.А. Дошкольная педагогика .- М..
      Издательскийцентр Академия, 2002-416с.
  13. Бондаренко А.К. Дидактические игры в детском саду. М..1990
  14. Пилюгина Э.Г. Занятие по сенсорному воспитаню с детьми реннего
      возраста. М.. Просвещение,1983.
  15. Кравцов Г.Г. Кравцова Е.Е. Шестилетнии ребенок.. Психологическая
      готовность к школе.- М. 1987.
  16. Усова А.П. Обучение в детском саду. М. Просвещение 1970.
  17. Балбөбек бағдарламасы. Алматы.. Шартарап 2000


















Пәндер