Файл қосу

Жарнамалық жоспардың өңдеу


















                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                            «Жарнама психологиясы»

                    5В010300-«Педагогика және психология»

                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН


























                                 Семей  2013



Мазмұны:



  1.Жалпы талаптар

  2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы

  3.Курс саясаты

  4.Студент рейтингісін санау саясаты

  5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі

  6.СОӨЖ және СӨЖ жоспары

7.«Жарнама психологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі..





































1  Пәннің қысқаша мазмұны.

1. Қолдану саласы

      «Жарнама психологиясы»  пәнінің  электрондық  оқу-әдістемелік  кешені
қашықтықтан оқыту технологиялалары (ҚОТ) бойынша оқитын «050103» –  «Жарнама
психологиясы» мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК  студенттерді  курс
мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен  және  студенттің  оқу
үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады.

    Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады.

1.2 Нормативтік сілтемелер

      Осы «Жарнама психологиясы» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені
 (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана  ұйымдастыру  ретін
анықтайды  және  келесі  құжаттардың  талаптары  мен   ұсыныстарына   сәйкес
әзірленген:

    5В011100  –   «педагогика  және  психология»  мамандығының  Мемлекеттік
жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС   6.08.067-2010,  ҚР  Білім
және  ғылым  министрлігінің  2011  жылғы  «08»  тамыздағы   №349  бұйрығымен
бекітілген.



      1.3 Жалпы ережелер


 «Жарнама психологиясы» пәні  Педагогикалық факультеттің «Педагогика және
психология»  мамандығының негізгі білім бағдарламасы негізінде  «Еңбек
психологиясы және инженерлік психология»  бағытындағы мамандандыру
пәндернің құрамына кіреді. Курста студенттер т еоретикалық және практикалық
блоктарды оқиды.Үшінші курстың 6 семестрінде оқиды Қорытынды бақылау
формасы-емтихан.

      1.4 Курстың негізгі мақсаты

      "Жарнама  психологиясы"  пәнінде  кәсіби  білімнің,  іскерліктің  және
дағдының қалыптасуы жатады. Ол жарнама жұмысында психологиялық  экспертизаны
жүзеге асыруда қолданылады.

      1.5 Курстың міндеттері:

     1) Жарнама психологиясында теоретикалық негізді оқу.
     2) Жарнамалық жұмыста технологияны құру және процеспен танысу.
     3) Жарнамалық жұмыста  технологияны  құрудағы  практикалық  іскерлікті
        қалыптастыру,  оның  психологиялық  тиімділігінің   бағасы.   Пәнді
        оқытудың   ерекшелігі   болып,   оның   практикалық    мінездемесі,
        студенттердің шығармашылық жұмысына және өздік жұмысына бағытталуы.
         Сонымен қатар, берілген курс жалпы психология  және  психологиялық
        зерттеу методологиясы аймағында студентттердің жаңа  пән  негізінде
        теоретикалық негізін жүйелеуді  ұсынады.   Берілген  пән  негізінде
        қолданбалы зерттеу барысында студенттердің  практикалық  іскерлігін
        бекіту жүзеге асады.
      Пәнді оқудағы ішкі бөлімде оқитын  студенттердің  жұмысын  ұйымдастыру
аудиториялық жұмыс негізінде, өздік және шығармашылық тапсырмалар  негізінде
құрылады.

      Курстың  соңында  студенттер  шынайы  құбылыстарды  массалық   ақпарат
тәсілінде  презентациялауға  және  басқалардың  презентациясына  дұрыс  баға
беруге үйренеді.

1.6 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:

        Білуі:
    –  Жарнамалық  ақпараттың   жекеленген   және   жарнамалық   компанияның
      психологиялық тиімділікті құру тәсілдері мен принциптері.
    –  Жарнамалық  жұмыс  өніміне  деген  нормативті  талап   және   олардың
      бағаларының ережелері
    – Жарнамалық ақпараттың базалық зерттеу әдістері
    – отандық және әлемдік  жарнаманың  қазіргі  жағдайы,  оның  мәселелері,
      дамудың  тенденциясы  және   спецификасы,   жарнамалық   әсер   етудің
      психологиялықмеханизмдері


  Игеруі керек:
  -педагогикалық қарым-қатынас  дағдыларын,  психогигиеналық  қарым-қатынас
  және педагогикалық ұжымдық жұмыста қолдана білу.          меңгеруі:
– Жарнаманың этаптары мен процедуралары;
–  Жарнамадағы әдістер және психологиялық принциптер;
– жарнамалық жұмыстың мазмұны;
– Іскерлігі:
    • Жарнаманы құру процесіне  қатысу,  жарнамалық  ақпарат  концепциясының
      формулировка деңгейіне қатысу.
    • Бағалау және біртұтас жарнамалық компанияны тестілеу
    • Жарнамалық психология аймағында қолданбалы зерттеу жүргізу.
    • жарнамалық бизнесте практикада басқарудың психологиялық  механизмдерін
      қолдану.
      түсінуі:
– жарнаманың тапсырмалары мен формалары;
– жарнамалық жұмысты ұйымдастыру принциптері және негізгі бағыттары;
    Істей алуы керек:
 • жарнамалық іс-әрекетті ұйымдастыру формасы және тәсілдері
 • жарнамалық іс-әрекетті реализациялау процесінде психологтың     рөлі
 •  жарнамалық   іс-әрекеттегі  психолог-кеңесшінің  негізгі   кәсіби   және
   нормативті талаптары
• жарнаманың стратегиясын және тапсырмаларын,  мақсатына  ие  болуы  керек.
  Оның қоғамдағы орны және функциялары.
• Иемдену керек:
–  жарнама  психологиясы  мәселелерінің  дағдыларын,   ішкі   және   сыртқы
  жарнамаларды құру іскерлігін және жарнамалық тәсілдерді қолдана білу.

      1.7  Пререквизиті: психология және адам дамуы, әлеуметтік психология
      1.8 Постреквизиті: гуманитарлық пәндер
1.9 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

Кесте1

|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А-               |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |






5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы

Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі



|№  | Тақырып атауы                | Сағаттар саны                          |
|   |                              |Дәріс    |Тәж-лік   |СОӨЖ     |СӨЖ     |
|1  |Жарнамалық іс-әрекеттің дамуы.|2        |1         |2        |2       |
|   |Жарнамалық іс-әрекеттің даму  |         |          |         |        |
|   |факторлары. Жарнаманың        |         |          |         |        |
|   |қоғамның даму тарихымен       |         |          |         |        |
|   |байланысы                     |         |          |         |        |
|2  |Жарнама түсінігінің           |2        |1         |2        |2       |
|   |спецификалық бейнесі          |         |          |         |        |
|   |әлеуметтік-мәдени және        |         |          |         |        |
|   |психологиялық феномен ретінде.|         |          |         |        |
|   |Жарнама функциясы және        |         |          |         |        |
|   |негізі.Жарнаманың рөлі және   |         |          |         |        |
|   |функциялары жарнаманың        |         |          |         |        |
|   |құрылымдық элементтері.       |         |          |         |        |
|3  |Концепция түсінігі, жарнамалық|2        |          |2        |2       |
|   |концепция ерекшеліктері және  |         |          |         |        |
|   |негізі. Жарнамалық            |         |          |         |        |
|   |концепцияның функциялары,     |         |          |         |        |
|   |рөлдері.                      |         |          |         |        |
|4  |Жарнамалық стратегия.         |2        |1         |3        |3       |
|   |Түсінігі, негізі.  Жарнамалық |         |          |         |        |
|   |стратегияның мақсаты,         |         |          |         |        |
|   |тапсырмалары. Болжам және оның|         |          |         |        |
|   |әртүрлілігі.                  |         |          |         |        |
|5  |Жарнамалық жоспардың өңдеу    |2        |1         |2        |2       |
|   |Жарнамалық жоспар. Түсінік.   |         |          |         |        |
|   |Мінездеме, специфика.         |         |          |         |        |
|   |Жарнамалық жоспардың          |         |          |         |        |
|   |параметрлері. Ереже және оны  |         |          |         |        |
|   |құру: Медиа-жоспар            |         |          |         |        |
|   |разработкасы,                 |         |          |         |        |
|   |тақырыптық-қаржылық жоспар    |         |          |         |        |
|   |өңдеуі                        |         |          |         |        |
|6  |Жарнаманы қабылдау            |2        |1         |3        |3       |
|   |психологиясы. Қабылдау        |         |          |         |        |
|   |түсінігі және оның            |         |          |         |        |
|   |спецификалық бейнелері.       |         |          |         |        |
|   |Жарнамалық ақпаратты қабылдау |         |          |         |        |
|   |модельдері.                   |         |          |         |        |
|7  |Жарнамалық мәтін туралы       |2        |1         |2        |2       |
|   |түсінік, оның түрлері,        |         |          |         |        |
|   |жарнамалық мәтіндердің        |         |          |         |        |
|8  |Ереже және жарнама кескінін   |2        |1         |3        |3       |
|   |жасаудағы                     |         |          |         |        |
|   |әдіс-айлалар.Жарнамалық кескін|         |          |         |        |
|   |және оның құрастырушысы,      |         |          |         |        |
|   |Жарнамалық кескін: қызметі мен|         |          |         |        |
|   |қасиеттері                    |         |          |         |        |
|9  |Жарнамадағы манипуляция және  |2        |1         |4        |4       |
|   |сендіру технологиялары.       |         |          |         |        |
|   |Жарнамадағы манипуляция       |         |          |         |        |
|   |психотехнологиялары:          |         |          |         |        |
|   |тереотиптер, аңыздар,         |         |          |         |        |
|   |автоматизм.                   |         |          |         |        |
|10 |Баспасөздердегі жарнамалардың |2        |1         |3        |3       |
|   |ерекшелігі.                   |         |          |         |        |
|11 |Радио-жарнамалар. Түсінік,    |2        |1         |4        |4       |
|   |аудио жарнамалық каналдардың  |         |          |         |        |
|   |мінездемесі мен спецификасы.  |         |          |         |        |
|12 |Бейне жарнама. Түсінік,       |2        |1         |4        |4       |
|   |телевизиялық жарнамалық       |         |          |         |        |
|   |каналдардың мінездемесі,      |         |          |         |        |
|   |телевизиялық роликтардың      |         |          |         |        |
|   |құрылымдық элементтері.       |         |          |         |        |
|13 |Сыртқы жарнамалардың          |2        |1         |3        |3       |
|   |ерекшеліктері. Сыртқы         |         |          |         |        |
|   |жарнамалар. Түсінігі, сыртқы  |         |          |         |        |
|   |жарнамалардың мінездемесі,    |         |          |         |        |
|   |құрылымдық элементтері, сыртқы|         |          |         |        |
|   |жарнамаларды жасаудың         |         |          |         |        |
|   |технологиялары, сыртқы        |         |          |         |        |
|   |жарнамаларды жасаудың негізгі |         |          |         |        |
|   |құралдары                     |         |          |         |        |
|14 |Пошталық жарнама. Түсінігі,   |1        |1         |3        |3       |
|   |пошталық жарнамалық каналға   |         |          |         |        |
|   |мінездеме, құрылымдық         |         |          |         |        |
|   |элементтері, классификациясы, |         |          |         |        |
|   |пошталық жарнамаларды         |         |          |         |        |
|   |өндірудің технологиясы,       |         |          |         |        |
|   |құрудың негізгі құралдары,    |         |          |         |        |
|   |пошталық жарнамаларды         |         |          |         |        |
|   |безендіру мен өндірудің       |         |          |         |        |
|   |талаптары. Берілген жарнамалық|         |          |         |        |
|   |каналдардың артықшылықтары мен|         |          |         |        |
|   |кемшіліктері.                 |         |          |         |        |
|15 |Зерттеу жұмыстарын жарнамаға  |2        |1         |3        |3       |
|   |бағыттау, жарнамадағы зерттеу |         |          |         |        |
|   |жұмыстары және олардың        |         |          |         |        |
|   |мінездемесі. Жарнамадағы      |         |          |         |        |
|   |зерттеу жұмыстары бағыттарының|         |          |         |        |
|   |мазмұны: жарнамалық           |         |          |         |        |
|   |мәліметтердің психологиялық   |         |          |         |        |
|   |бағасы және жалпы жарнамалық  |         |          |         |        |
|   |компаниялар, практикалық      |         |          |         |        |
|   |зерттеу жұмыстары. Жарнамалық |         |          |         |        |
|   |компания этаптарына сәйкес    |         |          |         |        |
|   |зерттеу міндеттері.           |         |          |         |        |
|16 |Жарнамалардағы зерттеудің     |1        |1         |2        |2       |
|   |негізгі типтері және оларды   |         |          |         |        |
|   |жүзеге асырудың әдістері.     |         |          |         |        |
|   |Жарнамадағы зерттеулердің     |         |          |         |        |
|   |негізгі типтері. Зерттеу      |         |          |         |        |
|   |бағыттары: мотивтік зерттеу.  |         |          |         |        |
|   |Марка бейнелерімен танысу,    |         |          |         |        |
|   |каналдармен танысу, жарнамалық|         |          |         |        |
|   |хабарламалардың эффектілі     |         |          |         |        |
|   |бағалаулары, анализдің түрлері|         |          |         |        |
|   |мен параметрлері.             |         |          |         |        |
|   |Барлығы                       |30       |15        |45       |45      |




6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары

                                                                     Кесте 3

| СӨЖО                                                 |СӨЖ            |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс          |               |
|2                          |3                         |4              |
|"Қазіргі әлемдегі          |Анықтамалармен жұмыс      |Эссе жазу      |
|жарнаманың рөлі".          |                          |               |
|Жарнамалық іс-әрекетті     |                          |               |
|оқытудағы бағыттар         |                          |               |
|перспективасы              |                          |               |
|Жарнамалық объекті үшін    |Жарнамалық объекті үшін   |Конспект       |
|біртұтас аудитория         |біртұтас аудитория        |               |
|принципі.                  |принципі.                 |               |
|Біртұтас аудиторияны оқыту |Біртұтас аудиторияны оқыту|               |
|тәсілдері.                 |тәсілдері.                |               |
|Жарнамалық ролик           |Жарнамалық ролик          |Бейне роликтер |
|концепциялары.             |концепциялары.            |               |
|1. Coca-cola               |1. Coca-cola              |               |
|2. Pepsy-cola              |2. Pepsy-cola             |               |
|3. Fanta                   |3. Fanta                  |               |
|4. Gazer                   |4. Gazer                  |               |
|5. Квас Никола             |5. Квас Никола            |               |
|                           |                          |               |
|                           |Талдауға арналған         |               |
|                           |критерилер:               |               |
|                           |-объектілер (жарнама      |               |
|                           |объектісі сапасы ретінде  |               |
|                           |шығуы)                    |               |
|                           |-жарнамалық мақсат        |               |
|                           |(роликтің негізінде қандай|               |
|                           |мақсат жатыр және қандай  |               |
|                           |тәсілдермен ол жетістікке |               |
|                           |жетеді)                   |               |
|Әртүрлі біртұтас           |Әртүрлі біртұтас          |Конспект       |
|аудиторияларға аналогиялық |аудиторияларға аналогиялық|               |
|тауарларды жылжытуға       |тауарларды жылжытуға      |               |
|арналған жарнамалық        |арналған жарнамалық       |               |
|стратегияны құру.          |стратегияны құру.         |               |
|Кешенді жарнамалық         |Кешенді жарнамалық        |Кесте          |
|компанияның тауарын өңдеу  |компанияның тауарын өңдеу |               |
|                           |жоспарын жасау.           |               |
|Бренд және брэндинг        |Бренд және брэндинг       |Кесте          |
|Тауардың немесе            |Тауардың немесе           |конспект       |
|қызметтердің визуальді     |қызметтердің визуальді    |               |
|бейнесін құрастыру         |бейнесін құрастыру        |               |
|«Жеке тұлғаның өміріне     |Тұтынушылардың өміріне    |Эссе жазу      |
|жарнамалардың тигізер әсері|жарнамалардың әсері       |               |
|Газеттегі жарнама          |Газеттегі жарнама         |Кесте          |
|мазмұнының анализі.        |мазмұнының анализі.       |               |
|Жарнамадағы психотехникалық|Жарнамадағы               |конспект       |
|әдістер                    |психотехникалық әдістер   |               |
|                           |сценариін құру            |               |
|                           |Гипноз                    |               |
|                           |Сендіру                   |               |
|                           |Еліктеу                   |               |
|                           |Асқыну, жұқтыру           |               |
|                           |«Бүркіт» механизмі        |               |
|                           |«25 кадр» технологиясы.   |               |
|Жарнамадағы манипуляция    |Жарнамадағы манипуляция   |конспект       |
|және сендіру технологиясы  |және сендіру технологиясы |               |
|Жарнаманың психологиялық   |Жарнаманың психологиялық  |Реферат        |
|эффектісі.                 |эффектісі.                |               |
|Кез келген бір интернет    |Сайттар бойынша анализ    |Кесте          |
|сайттары бойынша жарнамаға |жасау                     |               |
|анализ жүргізу.            |                          |               |
|Маркетингтегі жарнама      |Маркетингтегі жарнама     |Хабарлама      |
|психологиясы               |психологиясы              |               |


























7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

Кесте 4

№Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар015202020151510101010101010103СОӨЖ0101010101010104СӨЖ002525250252522551 РБ60756Ұпайлар02545304525402702035203520352075270
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер