Файл қосу

Агрономиядағы ғылыми




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
| 3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК                 |ПОӘК                    |
|                           |                     |042-18.21.30/01-2013    |
|                           |                     |                        |
|ПОӘК                       |Басылым №            |                        |
|«Агрономиядағы ғылыми      |.                    |                        |
|зерттеудің әдістемесі»     |                     |                        |
|пәнінен студенттерге       |                     |                        |
|арналған жұмыс             |                     |                        |
|бағдарламасы               |                     |                        |








                 5В080100 «Агрономия » мамандығына арналған
            «Агрономиядағы ғылыми зерттеудің әдістемесі»  пәнінен
                          ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                        ПӘННІҢ  СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН

                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    Семей
                                    2013

                                     Алғы сөз


    1. Құрастырған

     «Агротехнология»  кафедрасының  доценті Сейлғазина Сәуле Мункановна
      «    »       20    жыл


    2. Талқыланды:
    2.1 «Агротехнология»   кафедрасының мәжілісінде.
 Хаттама № 1 «   »        20    жыл

    Кафедра меңгерушісі ……………. Сейлгазина С.М.


    2.2. Аграрлық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының  мәжілісінде
 Хаттама № 1 «    »          20    жыл

    ОӘБ төрағасы ……………………… Тлеубаева А.В..


    3. БЕКІТЕМІН:
    Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде  қаралды  және  баспаға
ұсынылды
Хатттама № 1 «    »     20     жыл

    ОӘК төрағасы, оқу жұмысы жөніндегі проректор ………… Искакова Г.К
       Басылым №

































                                   МАЗМҰНЫ



   1. Жалпы мәліметтер
   2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
   3. Курстың форматы мен саясаты
   4. Қойылған бағалардың құрылымы
   5. Пәннің мазмұны  және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар
   6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны
   7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары



































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
          1.1Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
    • «Агротехнология» кафедрасының  доценті Сейлғазина Сәуле Мункановна.;

      «Агротехнология» кафедрасы;

• Байланыс телефоны -  53-19-70, №5  оқу ғимараты;
    • Сабақ өткізілетін орын-  аудитория №118;

      Пәннің аты-« Агрономиядағы ғылыми зерттеудің әдістемесі»

    • Пән бойынша кредит саны- 3.
       1.2 Оқу жоспарынан үзінді (кесте 1):



   Кесте  1-Оқу жоспарының кестесі


   |Курс                                                                         |
|Апталар                               |1                                     |
|                                      |Бақыла|Д  |ЛПЗ   |ӨСӨЖ   |СӨЖ   |МБ1  |
|                                      |у түрі|   |      |       |      |     |
|                                      |мак.  |16 |187   |30     |37    |270+3|
|                                      |Балл  |   |      |       |      |0    |
|2 рейтинг (2- семестр)                                                       |
|Апталар                                      |9  |10 |11 |12 |13  |14  |15  |
|Апта бойындағы ең жоғарғы балл               |14 |14 |15 |14 |15  |14  |114 |
|                                      |Бақыла|Қ  |Қ       |Қ       |Қ   |Қ   |
|Дәріске қатынасу және пайдалану       |у түрі|   |        |        |    |    |
|                                      |мак.  |14 |192     |29      |35  |270+|
|                                      |Балл  |   |        |        |    |30  |

Қысқартылған белгілер: Қ– сабаққа қатынасу, КТ  –  конспекты  тексеру,  Т  –
тексеру,
 МБ1 – межелік бақылау №1.
МБ 2 – межелік бақылау №2.

                   Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі

      Оқу  жұмыс   жоспары   бойынша   қорытынды   бақылау   емтихан   болып
саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі  бойынша  қорытынды  бақылау
түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген.
Кесте  2.1
|Әріптік      |Балдың      |Пайыздық мәні  |Дәстүрлі жүйе бойынша       |
|эквивалент   |сандық      |               |бағалар                     |
|бағалар      |эквиваленті |               |                            |
|А            |4,0         |95-100         |Өте жақсы                   |
|А-           |3,67        |90-94          |- « -                       |
|В+           |3,33        |85-89          |Жақсы                       |
|   В                       |80-84          |- « -                       |
|3.00                       |               |                            |
|В-           |   2,67     |75-79          |- « -                       |
|С+           |2,33        |70-74          |Қанағаттанарлық             |
|С            |2,00        |65-69          |- « -                       |
|С-           |1,67        |60-64          |- « -                       |
|Д+           |1,33        |55-59          |- « -                       |
|Д            |1,00        |50-54          |- « -                       |
|F            |0,00        |0-49           |Қанағаттанарлықсыз          |
|             |            |               |                            |


5 ПӘННІҢ  МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

Кесте 3  – Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу.

|№    |Тақырып атауы                       |Д     |ТС     |СОСӨЖ  |СӨЖ       |
|1    |2                                   |3     |4      |5      |6         |
|1    |Кіріспе дәріс.                      |1     |2      |3      |3         |
|2    |Ғылыми зерттеудің негізгі бағыттары |1     |2      |3      |3         |
|3,4  |Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және   |2     |4      |6      |6         |
|     |жоспарлау                           |      |       |       |          |
|5,6  |Эксперимент және экспериментальді   |2     |4      |6      |6         |
|     |зерттеудің ерекшеліктері            |      |       |       |          |
|7    |Нақты методологияның ережесі        |1     |2      |3      |3         |
|8    |Бақылау нәтижесінің техникасын      |1     |2      |3      |3         |
|     |сипаттау                            |      |       |       |          |
|9    |Тәжірибе өткізу методикасы          |1     |2      |3      |3         |
|10   |Тәжірибе нәтижесін биометриялық     |1     |2      |3      |3         |
|     |өңдеу                               |      |       |       |          |
|11,12|Статистика туралы түсінік           |2     |4      |6      |6         |
|13   |Статистика ғылымы және оның         |1     |2      |3      |3         |
|     |методологиясы                       |      |       |       |          |
|14   |Статистикалық ғылымның құрылымы     |1     |2      |3      |3         |
|15   |Ғылыми дипломдық жұмысты безендіру  |1     |2      |3      |3         |
|     |Жиыны:                              |15    |30     |45     |45        |


6  СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны

   Кесте 4 – СОЖӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|СОЖӨЖ                                            |СӨЖ                     |
|аудиториялық            |Аудиториядан тыс        |                        |
|1                       |2                       |3                       |
|Мал шаруашылығындағы    |Экспериментальді        |Тәжірибе нәтижесінің    |
|ғылыми зерттеу және     |зерттеудің ерекшеліктері|экономикалық тиімділігі |
|ғылым туралы жалпы      |                        |                        |
|түсінік                 |                        |                        |
|Ғылымның дамуы          |Бақылау нәтижесін       |Жалпы статистика туралы |
|                        |сипаттау                |түсінік                 |
|Тәжірибені қою          |Тәжірибе қоюда          |Статистикалық өңдеу     |
|                        |методиканы таңдау       |көрсеткіштерінің        |
|                        |                        |тәсілдері               |
|Бақылау өткізу          |Тәжірибе өткізу схемасы |Индекстік сараптама     |
|методикасы              |                        |тәсілдерінің мәні және  |
|                        |                        |индекс туралы түсінік   |
|Әдіс және методология   |Тәжірибе нәтижесін      |Ғылыми жұмыс сараптамасы|
|                        |биометриялық өңдеу      |                        |
|Рефератты безендіру және|Нақтылық                |Есепті құру құрылымы    |
|жазылуы                 |                        |                        |
|Дипломдық жұмысты       |Эксперименттің          |Әдебиет көздерінің      |
|безендіру және орындалуы|методологиялық          |нәтижесі                |
|                        |принциптері             |                        |




   7. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАРЫ  «Агрономиядағы  ғылыми
   зерттеудің әдістемесі»
   Кесте 5 – Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары
|№  |Бақылаудың    |Бал|Апталар                                           |Қорыт|
|   |түрі          |лда|                                                  |ынды |
|   |              |р  |                                                  |балл |
1234567
РК189101112131415
РК21Дәріске қатысу0,4***************62Дәріс конспектілері1****43ЗТС жұмыстар 0,5***************7,54Семинар сабақтарындағы жұмыстар(МОӨЖ)0,5***************7,55Коллоквиум2**46Реферат, баяндаманы қорғау1,5****67СӨЖ кесте, сызба құру, дайындық тапсырмаларын орындау.1***************158Аралық межелік бақылау5**109Қорытынды
(максимум)6010Емтихан (максимум)4011Семестр бойынша жиыны (максимум)100
Пәндер