Файл қосу
Мінез туралы түсінік
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16.1.14/01-2014 | |ПОӘК | | | |«Психология және адам дамуы» |_____2014 жылғы | | |пәнінің оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | 5В010900 «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығына арналған «Психология және адам дамуы» пәні ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе Құрастырған: психология кафедрасының оқытушысы __________ Э.Ж.Карымсакова Кафедра мәжілісінде бекітілген: Хаттама № « » 2014ж Психология кафедрасының меңгерушісі, псх.ғ.к. _____________ Г.К.Джумажанова Психология-педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде талқыланып, бекітілді: Хаттама № « » 2014ж Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы: ___________ Т.Ш.Ахметова Психология-педагогика факультетінің кеңесінде бекітілді: Хаттама № « » 2014ж Факультет деканы: _____________ Р.Ж.Аубакирова Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 СӨЖ тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Психология және адам дамуы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс 5В010900 «Шетел тілі: екі шет тілі»мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Психология және адам дамуы» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В010900 «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының 3.08.275-2006 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - 5В010900 «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жоспары. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Пәннің оқу-әдістемелік кешені Шәкәрім атындағы СМУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары қүрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: адам жан дүниесінің сан қилы қыры мен тіршілік әрекетін зерттейтін психология ғылымымен таныстыру, мағлұмат беру. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: - студенттерді психологиялық білімнің ғылыми теориялық негіздерімен қаруландыру; - психологияны жаратылыстану және қоғамдық ғылыми пән ретінде ашып көрсету; - студенттердің өздігінен психо- педагогикалық зерттеулер жүргізуіне мүмкіндік беретін, білім, іскерлік дағдыларын қалаптастыру. 1 Кесте |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |1-дәріс. Психология пәні, міндеті және зерттеу әдістері. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Психология пәні туралы түсінік. | | |Психология – психика және психикалық құбылыстар жайлы ғылым. | | |Психология ғылымының салалары. | | |Психологияның басқа ғылымдармен байланысы. | | |Психология пәні, міндеті туралы түсінік. | | |2-дәріс. Психологияның методологиялық принциптері. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Психологияның ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері. | | |Психологияның дербес және тәжірибелік ғылымға айналуы. | | |Психологияның методологиялық принциптері. | | |Психологиялық зерттеудің әдістері. | | |3-дәріс. Психика және сана. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |1. Психика туралы түсінік. | | |2. Жан-жануарлар психикасының дамуы. | | |3. Ми және психика. | | |4. Адам табиғатының санасы. | | |4-дәріс. Жеке адам және іс-әрекет. Жеке тұлға теориялары. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Жеке адам туралы түсінік. | | |Адамның дамуындағы еңбектің алатын орны. | | |Жеке адамның қалыптасуындағы қарым-қатынастың рөлі. | | |5-дәріс. Әлеуметтік-психологиялық феномендер. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Топтар арасындағы психологиялық феномен ретінде. | | |Топтар мен ұжым, жеке адамды қалыптастырудың негізі ретінде. | | |3. Әлеуметтік психологияда топтар классификациясы. | | |6-дәріс. Қарым-қатынас. Топ және ұжым. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Қарым-қатынас туралы түсінік. | | |Қарым-қатынастың техникасы мен тәсілдері. | | |Қарым-қатынастың дамуы. | | |7-дәріс. Іс-әрекет психологиясы. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Іс-әрекет туралы түсінік. | | |Іс-әрекеттің құрылымы. | | |Іс-әрекеттің түрлері. | | |8-дәріс. Сөйлеу туралы түсінік. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Сөйлеу туралы жалпы ұғым. | | |Сөйлеу түрлері. | | |9-дәріс. Түйсік туралы түсінік. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Түйсік туралы жалпы ұғым. | | |Түйсіктің физиологиялық негіздері. | | |Түйсіктің түрлері және қасиеттері. | | |10-дәріс. Қабылдау. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Қабылдау туралы жалпы түсінік. | | |Қабылдаудың физиологиялық негіздері. | | |Қабылдаудың түрлері және қасиеттері. | | |11-дәріс. Ес туралы жалпы түсінік. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Ес. Ес жайындағы теориялар. | | |Естің түрлері. | | |Естің жалпы сипаты. | | |12-дәріс. Қиял туралы түсінік. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |1.Қиял туралы жалпы түсінік. | | |2. Қиялдың түрлері. | | |3. Қиялдың жасалу жолдары. | | |13-дәріс. Ойлау туралы жалпы түсінік. Сөйлеудің жалпы сипаттамасы. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |1.Ойлау туралы ұғым. | | | | | |2. Ойлаудың психологиялық теориялары. | | |3. Ойлаудың негізгі түрлері. | | |4. Ойлау формалары. | | |5. Ойлау операциялары. | | |14-дәріс. Темперамент. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |1.Темперамент туралы жалпы түсінік. | | |2. Темперамент физиологиялық негізі. | | |3. Темперамент туралы теориялар. | | |4. Темпераменттің типтері. | | |15-дәріс. Мінез туралы түсінік. |2 | |Дәрістің мазмұны: | | |Мінез туралы түсінік. | | |Мінез бітістері. | | |Мінез туралы теориялар. | | |Мінез типтері. | | |Мінездің қалыптасуы. | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | |№1 Семинар. Психика туралы түсінік. Адам санасының пайда болуы және |1 | |дамуы. | | |Сабақтың мазмұны: | | |Адамның жоғары жүйке жүйесінің құрылысы, қызметі. Жүйке клеткасының | | |құрылысы. Талдағыштар, оның құрылымы. Мидың анализдік-синтездік | | |қызметі. Ми және психиканың байланысы. И.М.Сеченов және И.П.Павловтың | | |психиканың шартты-рефлекторлы сипаттамасы. Сана объективті шындықты | | |бейнелеудің жоғарғы деңгейі ретінде.Сананың пайда болуының алғы | | |шарттары.Адам санасы. Адам санасының қалыптасуы мен дамуындағы еңбетің | | |ролі. Сананың тарихи сипты. | | |№2 Семинар. Іс-әрекет психологиясы. |1 | |Сабақтың мазмұны: | | |Іс-әрекет туралы түсінік. Адам іс -әрекетінің түрлері. Еңбектің | | |психологиялық сипаттамасы.Ойын іс-әрекет түрі ретінде.Балалар ойының | | |ерекшеліктері.Оқу іс-әрекеті ретінде. Үлкен адамдарының ойының | | |ерекшеліктері. Іс -әрекет және адамның дамуы. | | |№3-семинар. Жеке адам психологиясы |1 | |Сабақтың мазмұны: | | |«Жеке адам» түсінігін анықтау және оның толық мағынасы. «Жеке адамның» | | |қалыптасуы және оның дамуы. Жеке адамның психологиялық құрылымы. | | |№4-семинар. Қарым-қатынас туралы түсінік. |1 | |Сабақтың мазмұны: | | |Қарым – қатынас туралы түсінік. Қарым – қатынас құралы. Адамның | | |психикалық дамуындағы қарым – қатынастың рөлі. Қарым – қатынастағы | | |кедергілер. Қарым – қатынасты дамыту. | | |№5 семинар. Түйсіктің қасиеттері және сипаттары. Қабылдаудың қасиеттері|1 | |және түрлері. | | |Сабақтың мазмұны:Түйсіктің қасиеттері. Абсолюттік сезгіштік. Сезгіштін| | |табалдырықтары. Сенсорлық бейімделу туралы түсінік. Сенсибилизация. | | |Синестезия. Қабылдаудың негізгі қасиеттері. Кеністікті қабылдау. | | |Уақытты қабылдау. Көлемді, қозғалысты қабылдау. | | |№6 семинар. Қиял туралы түсінік. |1 | |Сабақтың мазмұны: Қиял түрлері. Қиялдың жасалу жолдары. Қиялдың дара | | |айырмашылықтары. | | |№7 семинар. Мінез туралы түсінік. |1 | |Сабақтың мазмұны: | | |Э.Кречмер бойынша мінез типологиясы, А.Е.Личко бойынша мінез | | |типологиясы, К.Леонгард бойынша мінез типологиясы, Э. Фромм бойынша | | |мінез типологиясы | | |№8- семинар. Сөйлеудің жалпы сипаттамасы. |1 | |Сабақтың мазмұны: | | |Сөйлеу және тіл. Сөз және оның мазмұны. Сөйлеудің түрлері және | | |формалары. | | |№9-семинар. Қабілет туралы жалпы түсінік. |1 | |Сабақтың мазмұны: | | |Қабілет туралы түсінік. Адамдардағы қабілеттілік түрлері Қабілеттілік,| | |нышан және адамдардың даралық ерекшеліктері. Қабілеттілікті дамыту. | | |№10-семинар. Даму психологиясы пәні. |1 | |Сабақтың мазмұны: | | |Психика дамуының жас заңдылықтары және мәселелері. Даму психологиясы | | |пәні. Даму психологиясының зерттеу әдістері..Психикалық дамудың негізгі| | |мәселелері. | | |№11-семинар. Психикалық дамудың түрлі теориялық көзқарастар негізіндегі| | |жас кезеңдері. | | |Сабақтың мазмұны:Дамуды жастық кезеңдерге бөлу. Психикалық дамудың | | |кезеңдерінің ерекшеліктері. | | |№12-семинар. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі психологиялық дамудың | | |ерекшеліктері (Нәресте, сәби, мектеп жасына дейінгі бала). | | |Сабақтың мазмұны: | | |Нәрестенің психикалық дамуы. Нәрестелік кезеңнің негізгі | | |ерекшеліктері.Сәбидің психикалық дамуы. Сәбилік кезеңде психикалық | | |дамудың негізгі ерекшеліктері. Сәбилік кезеңнің негізгі | | |жетістіктері.Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуы. Мектеп | | |жасына дейінгі кезеңнің ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың| | |танымдық процестерінің дамуы. Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық| | |қасиеттерінің дамуы. Мектепке психологиялық даярлық. | | |№13-семинар. Бастауыш мектеп жасындағылар мен жеткіншектердің | | |психикалық дамуы. | | |Сабақтың мазмұны: | | |Бастауыш мектеп оқушысының психикалық дамуы. Бастауыш мектеп оқушысының| | |танымдық процестерінің дамуы. Бастауыш мектеп оқушысының тұлғалық | | |қасиеттерінің дамуы. Бастауыш сынып оқушысының еріктік сапаларының, | | |сезім мен эмоциясының дамуы. Бастауыш мектеп оқушыларының мотивациялық | | |аймағының дамуы. Жеткіншектердің психикалық дамуы. Жеткіншектердің | | |танымдық процестерінің дамуы. Жеткіншектердің тұлғалық қасиеттерінің | | |дамуы. Жеткіншектердің еріктік сапаларының, сезім мен эмоциясының | | |дамуы. Жеткіншектердің мотивациялық аймағының дамуы. | | |№14-семинар. Жасөспірімдер психологиясы. | | |Сабақтың мазмұны: | | |Жасөспірімдердің психикалық дамуы. Жасөспірімдердің танымдық | | |процестерінің дамуы. Жасөспірімдердің тұлғалық қасиеттерінің дамуы. | | |Жасөспірімдердің еріктік сапаларының, сезім мен эмоциясының дамуы. | | |Жасөспірімдердің мотивациялық аймағының дамуы. Жасөспірімдердің | | |мамандық таңдау ерекшеліктері. | | |№15-семинар. Жасқа байланысты дағдарыстар, оны жеңу механизмдері мен | | |шығу көздері. | | |Сабақтың мазмұны: | | |Баланың психикасының біркелкі дамымауы, оның себептері. Психикалық | | |дамудың негізгі заңдылықтары. Психикалық дамудағы дағдарыс ұғымы. Жас | | |дағдарыстары, олардан шығу жолдары. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 1 Түйсік туралы түсінік. Қабылдау. 2. Ес туралы жалпы түсінік.. Қиял туралы түсінік. 3 Ойлау туралы жалпы түсінік. Сөйлеудің жалпы сипаттамасы 4. Қабілет туралы жалпы түсінік. 5. Эмоция мен сезім. Еріктің жалпы сипаты 6. Жеткіншектердің психикалық дамуы. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Тақырыптар |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, |дайындалу |түрі | | |плакаттар, |сұрақтары | | | |лабораториялық | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабақ |Семинар сабақ |Лабора| | | | | | |то | | | | | | |рия | | | | | | |лық | | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |4 |5 |6 | | |1.Психология пәні, |1.Психология | |Кітап көрмесі, |Зерттеу |Жазбашаауы| |міндеті және зерттеу|пәні, міндеті | |портрет, |еңбектермен |зша | |әдістері. |және зерттеу | |интерактивті |жұмыс | | | |әдістері. | |тақта | | | |2.Психологияның |2.Психологияның | |Модульді оқыту |Монографиялық|Жазбашаауы| |методологиялық |методологиялық | |технологиясы |зерттеулер |зша | |принциптері. |принциптері. | | |оқу | | |3.Психика және сана.|3.Психика және | |Интерактивті |Библиографиял|Жазбашаауы| | |сана. | |тақта, |ық жұмыс |зша | | | | |кестелер, | | | | | | |суреттер | | | |4.Жеке адам және |4.Жеке адам және| |Баспасөз |Баспасөз |Жазбашаауы| |іс-әрекет. Жеке |іс-әрекет. Жеке | |материалдар, |материалдарым|зша | |тұлға теориялары |тұлға теориялары| |сын тұрғысынан |ен жұмыс | | | | | |ойлау | | | | | | |технологиясы | | | |5.Әлеуметтік-психоло|5.Әлеуметтік-пси| |Кітаптар, кесте|зерделеу |Жазбашаауы| |гиялық феномендер. |хологиялық | | | |зша | | |феномендер. | | | | | |6.Қарым-қатынас. Топ|6.Қарым-қатынас.| |Альбомдар, |Туындыларында|Жазбашаауы| |және ұжым. |Топ және ұжым. | |суреттер, |ғы қарсылық |зша | | | | |интерактивті |сарынды | | | | | |тақта |анықтау | | |7.Іс - әрекет |7.Іс - әрекет | |бақылау |«Үш жігіт», |Жазбаша | |психологиясы. Зейін |психологиясы. | |тапсырмалары |«Қасқыр» | | |туралы түсінік. |Зейін туралы | | |туындыларына | | | |түсінік. | | |теориялық | | | | | | |талдау | | |8.Сөйлеу. |8.Сөйлеу. | |Кітаптар, |Шығармаларыны|Жазбашаауы| | | | |суреттер, |ң мазмұнына |зша | | | | |кестелер, |талдау | | | | | |бейнетаспалар | | | |9.Ес туралы жалпы |9.Ес туралы | |Интерактивті |Әдеби-теориял|Жазбашаауы| |түсінік. Қиял туралы|жалпы түсінік. | |тақта, |ық кітаптар |зша | |түсінік |Қиял туралы | |теориялық |мен | | | |түсінік | |зерттеулер |зерттеулерді | | | | | | |оқу | | |10.Ойлау туралы |10.Ойлау туралы | |Сын тұрғысынан |Зерттеулерді |Жазбашаауы| |жалпы түсінік. |жалпы түсінік. | |ойлау |саралау |зша | | | | |технологиясы, | | | | | | |баспасөз | | | | | | |материалдары | | | |11.Темперамент. |11.Темперамент. | |Зерттеу |Әдеби-зерттеу|Жазбашаауы| |Мінез туралы |Мінез туралы | |еңбектері, |еңбектерін |зша | |түсінік. |түсінік. | |Интерактивті |оқу. | | | | | |тақта | | | |12.Қабілет туралы |12.Қабілет | |Кітаптар, |Шығармаларыны|Жазбашаауы| |жалпы түсінік. |туралы жалпы | |суреттер, |ң мазмұнына |зша | | |түсінік. | |кестелер, |талдау | | | | | |бейнетаспалар | | | |13.Эмоция және |13.Эмоция және | |Интерактивті |Әдеби-теориял|Жазбашаауы| |сезім. Еріктің жалпы|сезім. Еріктің | |тақта, |ық кітаптар |зша | |сипаты. |жалпы сипаты. | |теориялық |мен | | | | | |зерттеулер |зерттеулерді | | | | | | |оқу | | |14.Мектепке |14.Мектепке | |Сын тұрғысынан |Зерттеулерді |Жазбашаауы| |дейінгілердің |дейінгілердің | |ойлау |саралау |зша | |психикалық |психикалық | |технологиясы, | | | |дамуы.Бастауыш |дамуы. | |баспасөз | | | |мектеп |Бастауыш мектеп | |материалдары | | | |жасындағылардың |жасындағылардың | | | | | |психикалық дамуы. |психикалық | | | | | | |дамуы. | | | | | |15.Жеткіншектердің |15.Жеткіншектерд| |Зерттеу |Әдеби-зерттеу|Жазбашаауы| |психикалық дамуы. |ің психикалық | |еңбектері, |еңбектерін |зша | |Балаң жас |дамуы. Балаң жас| |Интерактивті |оқу. | | |психологиясы. |психологиясы. | |тақта | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1.Ж.Аймауытұлы. |6 |21 |28% | |Психология Алматы, | | | | |«Рауан» 1995ж. | | | | |2.Алдамұратов Ә, |5 |21 |23% | |Мұқанов М. Психология | | | | |пәнінен лабораториялық | | | | |практикалық сабақтар. | | | | |А, 1978 ж. | | | | |3.Жарықбаев Қ. Б. |12 |21 |57% | |Психология. Алматы | | | | |«Білім» 1993ж. | | | | |4.А. А. Темірбеков, С. |5 |21 |23% | |Балаубаев Психология, | | | | |А. Мектеп, 1966ж. | | | | |5.Алдамұратов Ә. |4 |21 |19% | |Рақымбеков Қ, Іргебаева| | | | |Н, Бапаева М. | | | | |Нығыметова Г, | | | | |6.Столяренко Л.Д. |3 |21 |14% | |Основы психологии.-М., | | | | |1997. | | | | |7.Джемс У. Психология. |3 |21 |14% | |М., 1991 | | | | |8.Выготский |4 |21 |19% | |Л.С.Педагогическая | | | | |психология. –М., 1991. | | | | |9.Соколов А.Н. |5 |21 |23% | |Внутренняя речь и | | | | |мышление. –М., 1987. | | | | |10.Соколов А.Н. |3 |21 |14% | |Внутренняя речь и | | | | |мышление. –М., 1987. | | | | |11.Хрестоматия по |3 |21 |14% | |возрастной психологии. | | | | |М., 1996 | | | | | | | | | ӘДЕБИЕТТЕР: 1. Алдамұратов Ә, Мұқанов М. Психология пәнінен лабораториялық практикалық сабақтар. А, 1978 ж. 2. Жарықбаев Қ. Б. Психология. Алматы «Білім» 1993ж. 3. А. А. Темірбеков, С. Балаубаев Психология, А. Мектеп, 1966ж. 4. Тәжібаев Т. Жалпы психология А. Білім 1993 ж. 5. Алдамұратов Ә. Рақымбеков Қ, Іргебаева Н, Бапаева М. Нығыметова Г, Түрікпенов Ж. Жалпы психология. А, Білім. 1996 ж. 6. Немов Р. С. Общие основы психологии. Кн. 1 М: Владос 1998 ж. 7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. С п б: Питер 1990 ж. 8. Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: В- 2 х т. под ред. А.А. Бодалева, Б. Ф. Ломова том 1М. 2001 ж. 9. Петровский А. В. Ярошевский М. Г. Психология М. Высшая школа, 2001 ж. 10. Психология: Словарь Под ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. М: Политиздат 1990 ж. 11. Смирнов А. А. Избранные психологические труды: 2 том М: 1987 ж. 12. Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения. 13. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. 2-ое изд. М. Политиздат. 1977 ж. 14. Столяренко Л.Д. Основы психологии.-М., 1997. 15. Джемс У. Психология. М., 1991. 16. Забродин Ю.М., Лебедев А.Н. Психофизиология и психофизика.- Москва. 1977. 17. Выготский Л.С.Педагогическая психология. –М., 1991. 18. Краткий психологический словарь / Сост. Л.А.Карпенко.- М.,1985. 19. Кордуэлл М. Психология.- М., 1999. 20. Стреляу Я. Роль темперамента в психологическом развитии.- М., 1982. 22.Соколов А.Н. Внутренняя речь и мышление. –М., 1987. 23.Жарикбаев К. Развитие психологической мысли в Казахстане. Алма-Ата. 1996. 24.Ждан А.Н.История психологии. 1997. 25.Аверин В.А. Психология детей и подростков. М., 1998 26.Педагогикалық және жас ерекшелігі психологиясы. А.В.Петровский редакциясымен. А,1987 ж. 27.Хрестоматия по возрастной психологии. М., 1996 28.Солодилова О.П. Возрастная психология – в вопросах и ответах. М, 2005 ж. 29.Мухина В.С. Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы. А., 1982
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz