Файл қосу
Таңдау бойынша аспап
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|Құжат СМК 3 деңгей |ПОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042-18.1.32/02-2013 |
|ПОӘК | | |
|Студенттерге арналған |Редакция № 1 ______ | |
|«Таңдау бойынша аспап» | | |
|пәннің бағдарламасы | | |
«Таңдау бойынша аспап»
ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2013
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырушы ________ «___»________ 2013 г. Рахметова Т.Р., «Музыкалық
білім» кафедрасының аға оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында
Хаттама № ___ «___»_____ 2013 жыл
«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,
п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының
отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама №
Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш.
3 БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген
«___»____ 2013 жыл.
Хаттама №
ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К.
4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
|ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 3__ |
|042-18.1.32/02-2013 | | |
Мазмұны
|1 |Жалпы ережелер | |
|2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | |
|3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | |
|4 |Курс форматы | |
|5 |Курс саясаты | |
|6 |Баға қою саясаты | |
|7 |Әдебиеттер | |
| | |
| | |
| | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 4__ |
|042-18.1.32/02-2013 | | |
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Рахметова Толганай Рашитовна, «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы,
ғылыми – педагогикалық стажы – 11 жыл, тел: 34-77-78,
№ 2 ғимарат, 217 дәрісхана
- Пәннің аты - «Таңдау бойынша аспап»;
- Кредиттер саны - 2
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны:
«Таңдау бойынша аспап» 5В010600 – «Бастауыш оқыту әдістемесі мен
педагогикасы» мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу
орының 4 курс студенттерінің 7 семестрінде, 2 кредит іштей оқитындарға
арналған. Болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға
көмектеседі.
1.3 Пәннің мақсаты – Пән мақсаты – студенттердің музыканы кәсіби тұрғыда
қабылдауы үшін қажет: дыбыс биіктігін есту, ырғақтық, естіп елестету және
музыкалық есте сақтау сияқты қасиеттерін дамыту.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
- студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы
түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
- музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты
әдіснамалық білімдерді меңгеру;
- музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен
жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық
шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
- әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті
қалыптастыру;
- болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық
қасиеттерін тауып көмектесу.
1.5 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық
қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін
арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ
тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым
– қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін
қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі
музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте
қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру,
осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге
үйрету.
1.6 Курсттың пререквизиттері:
1.6.1 Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
1.7 Курсттың постреквизиттері:
1.7.1 оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы
|ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 5_ |
|042-18.1.32/02-2013 | | |
1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
|№ |Дәріс сабақтарының мазмұны |Тәжірибелік сабақтардың |
| | |мазмұны |
|1 |Музыкалық – теориялық білімнің негіздерін|Орындаушының отырысы, |
| |игеру. Негізгі дыбыстар және оның |клавиатурамен танысу. |
| |атаулары (ноталары). Дыбыстар арасындағы |Студенттің орнықты, әрі |
| |қашықтық тон және жарты тон. |ыңғайлы отыруы, қолдарын |
| |Альтерацияның белгілері. Қара |еркін қимылдатып, саусақтарды|
| |клавиштердің атаулары, ноталық жазу. |дұрыс қоюға үйрету. |
| |Өлшем және ырғақ түсініктерінің |Педализация. Оң жақ педалінен|
| |байланысы. Жай, күрделі және аралас |пайдалану. (Реd немесе P) |
| |метрлер мен өлшемдер. Жай, күрделі және |А) тіке педаль (дыбыспен бір |
| |аралас өлшемдерде ұзақтықтарды тәртіпке |уақытта басылады) |
| |келтіріп топтастыру. Такт. Такті сызығы. |Б) кешіренген педаль |
| |Затакт (толық емес такт). |(дыбыстан кейін басылады). |
| | |Сол жақ педалі пайдалану una |
| | |Corda (басу), the corda |
| | |(жіберу) |
|2 |Музыкалық – теориялық білімнің негіздерін|Музыкалық дыбыс қасиеттері |
| |игеру. Тональдіктер. Музыкалық терминдер.|және онымен жұмыс. 1) |
| | |музыкалық дыбыстар; 2) шулы |
| | |дыбыстар. |
| | |Дыбыс шығарушы серіппелі дене|
| | |тербелісінің жиілігі мен |
| | |жылдамдығы музыкалық дыбыстың|
| | |биіктігі |
|3 |Музыкалық аспаптар. Кәсіби музыкалық |Лад жүйесі және тональдік. |
| |аспаптарға симфониялық (опералық), үрлеп |Мажор және минор. Гаммалар. |
| |ойнайтын және эстрадалық оркестрлер | |
| |құрамына енетін аспаптар. Кәсіби | |
| |аспаптардың шығу тегі. Қазіргі заманда | |
| |қолданылатын ‘‘электрлі музыкалық | |
| |аспаптар’’ тобы. Қазақ халқының | |
| |аспаптары. | |
|4 |Фортепиано аспабының шығу тарихы. |Аппликатура. Этюд. Гамма. |
| |Құрылысы. Фортепиано аспабының тарихы |Арпеджио. Аккорд. |
| |Батыста ХVIII ғасырдан басталады. |Орындаушылық шеберлік үшін |
| |Фортепиано дыбыс байлығымен ерекшелінеді.|дұрыс қойылған аппликатураның|
| |Фортепиано соло, сүйемелдеу, ансамбль, |маңызы. Этюд, гамма, аккорд |
| |құрамындағы аспап ретінде қолданылады. |пен арпеджиолар арқылы |
| |Клавиатура мен октавалармен танысу. |студенттің техникасының |
| | |арттыруы. |
|5 |Динамикалық белгілер. Шығарманың мазмұны |Нотаны бірден оқу. |
| |мен табиғи болмысы, орындаушылық |Ансамбльдік орындау. |
| |ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе |Транспозиция. Әуен. |
| |азайту дәрежесі динамика белгілері (f- |Транспозиция яғни көшіру |
| |форте, Р-пиано, mf-меццофорте, |белгілі бір дауыстың не |
| |mp-меццопиано, <-crеschendo, |аспаптың характері |
| |>-Diminuendo және т.б.). |мүмкіндігінде музыкалық |
| |Штрихтар. Штрихтардың (legato, non |швғарманың тесситурасы сай |
| |legato, staccato т.б.) түрлері және |келмеген жағдайларда |
| |олардың Қазақстан, шетел |пайдаланыланылуы. |
| |композиторларының шығармаларында | |
| |орындалуы. | |
4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 30; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі
аттестация және емтихандар
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер
алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл
Сабақты босату – минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ:
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда .
ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2
аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг
аттестация бойынша 300 балл
Пәннің балға бөлінуі «_________________________»
|Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту |
| | |баллы | |
|1 |2 |3 |4 |
|1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |30 |1-7 |
| | | |тәжірбиелік |
|1-7 |Сабақтығы жұмытар |75 |1-7 |
| | | |тәжірбиелік |
|3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП |
|4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік |
|7 |Бақылау жұмысы 1 |90 |тәжірбиелік |
|Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | |
|8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 |
| | | |тәжірбиелік |
|8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 |
| | | |тәжірбиелік |
|10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП |
|3 | | | |
|11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік |
|15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік |
|Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | |
|Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен |
|Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | |
Әдебиет және қорлар
Негізгі әдебиеттер тізімі:
1. Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993.
2. Вахрамеев В. «Музыка теориясының негіздері» – М., 1983.
3. Закс К., Современные оркестровые музыкальные инструменты, пер. с
нем., М., 1932
4. Вертков К., Благодатов Г., Язовицкая Э., Атлас музыкальных
инструментов народов СССР, Л., 1964
5. Сарыбаев Б., Қазақтың музыкалық аспаптары, А., 1978
6. Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964
7. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987
8. Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси,
Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией
Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965
9. Жалпы музыкалық білім беретін бағдарламалар және «Мұрагер», «Елім-
ай» бағдарламары. 1990, Алматы, Өнер баспасы.
10. ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарттары. Жалпы бастауыш білім. – Алматы: РОНД, 2009.
11. ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарттары. Мектеп алдындағы дайындық. – Алматы: РОНД, 2009.
12. Музыка оқулықтары 1,2,3,4 сынпытарға арналған., авторлар:
Құлманова Ш., Сүлейменова Б., Алматы. Атамұра баспасы. 2001-
2007ж.ж.
13. Ю.Б.Алиев. настольная книга школьного учителя-музыканта Москва:
Дладос, 2000
14. Жұбанов А.Қ. Ғасырлар пернесі. Алматы: дайк-Пресс, 2001
15. Жұбанов А.Қ.Замана бұлбұлдары. Алматы: дайк-Пресс, 2001
16. Ән-күй бағдарламасы мен нұсқаулар. 1-2 сынып, Алматы: РИК, 1996
Қосымша әдебиеттер тізімі:
1. Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального
образования. М., 2004. Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша
2007 ж, Атамұра баспасы.
2. Гат И. Техника фортепианной игры. –М.; 1957
3. Хвостенко В. «Задачи и упражнения по элементарной теории музыки
– М., 1973
Кесте 2 – «Таңдау бойынша аспап» пәнінен күнтізбелік жоспар
|Апталар |1 |
| |Бақылау түрі |қатыс|тс |СРОП |СӨЖ | |
| | |у | | | | |
| |мак. балл |30 |75 |45 |60 | |
|Апталар |8 |
| |Бақылау түрі |қатысу |ТС |ОБСӨЖ|СӨЖ |РК |
| |мак. балл |30 |75 |45 |60 |90 |
|Барлық семестр бойынша | |60 |150 |90 |120 |180 |
Қысқаша атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау
РК 1 – 1 рубеждік бақылау;
РК 2 – 2 рубеждік бақылау
Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:
2.1 кесте
|Бағасы |Мағынасы |Балл |Пайыздар,% |
|А |Өте жақсы |4,00 |95 – 100 |
|А- |Өте керемет |3,67 |90 – 94 |
|В.+ |Жақсы |3,33 |85 – 89 |
|В |Жақсыға жақын |3,00 |80 – 84 |
|В - |Сәл жақсы |2,67 |75 – 79 |
|С.+ |Толық қанағаттанарлық |2,33 |70 – 74 |
|С |Қанағаттанарлық |2,00 |65 – 69 |
|С- |Сәл қанағаттанарлық |1,67 |60 – 64 |
|Д + |Нашар |1,33 |55 - 59 |
|Д |Өте нашар |1,00 |50 - 54 |
|F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 |
7 «ТАҢДАУ БОЙЫНША АСПАП» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР
|№ |Бақылау түрі |Баллы|Апталар |Қорыты|
| | | | |нды |
| | | | |балл |
| | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7
РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15
РК2 | | |1 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |150 |* |* |* |* |* |* |* |* |* |*
|* |* |* |* |* |150 | |3 |ОБСӨЖ |90 | |* |* | |* |* | |* |* |* | |* |* | |*
|90 | |4 |СӨЖ |120 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |120 | |5 |Бақылау
жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум) |
| | | | | | | | | | | | | | | |600 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | | |
| | | | | | | | |400 | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | | | |
| | | | | | | | | |1000 | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz