Файл қосу
Таңдау бойынша аспап
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |Құжат СМК 3 деңгей |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |Редакция № 1 ______ | | |«Таңдау бойынша аспап» | | | |пәннің бағдарламасы | | | «Таңдау бойынша аспап» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ «___»________ 2013 г. Рахметова Т.Р., «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында Хаттама № ___ «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 3__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 4__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Рахметова Толганай Рашитовна, «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы, ғылыми – педагогикалық стажы – 11 жыл, тел: 34-77-78, № 2 ғимарат, 217 дәрісхана - Пәннің аты - «Таңдау бойынша аспап»; - Кредиттер саны - 2 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: «Таңдау бойынша аспап» 5В010600 – «Бастауыш оқыту әдістемесі мен педагогикасы» мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 4 курс студенттерінің 7 семестрінде, 2 кредит іштей оқитындарға арналған. Болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 1.3 Пәннің мақсаты – Пән мақсаты – студенттердің музыканы кәсіби тұрғыда қабылдауы үшін қажет: дыбыс биіктігін есту, ырғақтық, естіп елестету және музыкалық есте сақтау сияқты қасиеттерін дамыту. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; - музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 5_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны |№ |Дәріс сабақтарының мазмұны |Тәжірибелік сабақтардың | | | |мазмұны | |1 |Музыкалық – теориялық білімнің негіздерін|Орындаушының отырысы, | | |игеру. Негізгі дыбыстар және оның |клавиатурамен танысу. | | |атаулары (ноталары). Дыбыстар арасындағы |Студенттің орнықты, әрі | | |қашықтық тон және жарты тон. |ыңғайлы отыруы, қолдарын | | |Альтерацияның белгілері. Қара |еркін қимылдатып, саусақтарды| | |клавиштердің атаулары, ноталық жазу. |дұрыс қоюға үйрету. | | |Өлшем және ырғақ түсініктерінің |Педализация. Оң жақ педалінен| | |байланысы. Жай, күрделі және аралас |пайдалану. (Реd немесе P) | | |метрлер мен өлшемдер. Жай, күрделі және |А) тіке педаль (дыбыспен бір | | |аралас өлшемдерде ұзақтықтарды тәртіпке |уақытта басылады) | | |келтіріп топтастыру. Такт. Такті сызығы. |Б) кешіренген педаль | | |Затакт (толық емес такт). |(дыбыстан кейін басылады). | | | |Сол жақ педалі пайдалану una | | | |Corda (басу), the corda | | | |(жіберу) | |2 |Музыкалық – теориялық білімнің негіздерін|Музыкалық дыбыс қасиеттері | | |игеру. Тональдіктер. Музыкалық терминдер.|және онымен жұмыс. 1) | | | |музыкалық дыбыстар; 2) шулы | | | |дыбыстар. | | | |Дыбыс шығарушы серіппелі дене| | | |тербелісінің жиілігі мен | | | |жылдамдығы музыкалық дыбыстың| | | |биіктігі | |3 |Музыкалық аспаптар. Кәсіби музыкалық |Лад жүйесі және тональдік. | | |аспаптарға симфониялық (опералық), үрлеп |Мажор және минор. Гаммалар. | | |ойнайтын және эстрадалық оркестрлер | | | |құрамына енетін аспаптар. Кәсіби | | | |аспаптардың шығу тегі. Қазіргі заманда | | | |қолданылатын ‘‘электрлі музыкалық | | | |аспаптар’’ тобы. Қазақ халқының | | | |аспаптары. | | |4 |Фортепиано аспабының шығу тарихы. |Аппликатура. Этюд. Гамма. | | |Құрылысы. Фортепиано аспабының тарихы |Арпеджио. Аккорд. | | |Батыста ХVIII ғасырдан басталады. |Орындаушылық шеберлік үшін | | |Фортепиано дыбыс байлығымен ерекшелінеді.|дұрыс қойылған аппликатураның| | |Фортепиано соло, сүйемелдеу, ансамбль, |маңызы. Этюд, гамма, аккорд | | |құрамындағы аспап ретінде қолданылады. |пен арпеджиолар арқылы | | |Клавиатура мен октавалармен танысу. |студенттің техникасының | | | |арттыруы. | |5 |Динамикалық белгілер. Шығарманың мазмұны |Нотаны бірден оқу. | | |мен табиғи болмысы, орындаушылық |Ансамбльдік орындау. | | |ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе |Транспозиция. Әуен. | | |азайту дәрежесі динамика белгілері (f- |Транспозиция яғни көшіру | | |форте, Р-пиано, mf-меццофорте, |белгілі бір дауыстың не | | |mp-меццопиано, <-crеschendo, |аспаптың характері | | |>-Diminuendo және т.б.). |мүмкіндігінде музыкалық | | |Штрихтар. Штрихтардың (legato, non |швғарманың тесситурасы сай | | |legato, staccato т.б.) түрлері және |келмеген жағдайларда | | |олардың Қазақстан, шетел |пайдаланыланылуы. | | |композиторларының шығармаларында | | | |орындалуы. | | 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 30; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және емтихандар 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл Сабақты босату – минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі «_________________________» |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |30 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |1-7 |Сабақтығы жұмытар |75 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП | |4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |7 |Бақылау жұмысы 1 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | | |8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП | |3 | | | | |11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | | |Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен | |Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | | Әдебиет және қорлар Негізгі әдебиеттер тізімі: 1. Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993. 2. Вахрамеев В. «Музыка теориясының негіздері» – М., 1983. 3. Закс К., Современные оркестровые музыкальные инструменты, пер. с нем., М., 1932 4. Вертков К., Благодатов Г., Язовицкая Э., Атлас музыкальных инструментов народов СССР, Л., 1964 5. Сарыбаев Б., Қазақтың музыкалық аспаптары, А., 1978 6. Коган Г.М. Работа пианиста. –М.; 1964 7. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры. –М.; 1987 8. Об исполнении фортепианной музыки Баха, Бетховена, Дебюсси, Рахманинова, Прокофьева, Шостаковича: Сб. Статей/ Под редакцией Л.А.Баренбойма. – М., Л., 1965 9. Жалпы музыкалық білім беретін бағдарламалар және «Мұрагер», «Елім- ай» бағдарламары. 1990, Алматы, Өнер баспасы. 10. ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары. Жалпы бастауыш білім. – Алматы: РОНД, 2009. 11. ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары. Мектеп алдындағы дайындық. – Алматы: РОНД, 2009. 12. Музыка оқулықтары 1,2,3,4 сынпытарға арналған., авторлар: Құлманова Ш., Сүлейменова Б., Алматы. Атамұра баспасы. 2001- 2007ж.ж. 13. Ю.Б.Алиев. настольная книга школьного учителя-музыканта Москва: Дладос, 2000 14. Жұбанов А.Қ. Ғасырлар пернесі. Алматы: дайк-Пресс, 2001 15. Жұбанов А.Қ.Замана бұлбұлдары. Алматы: дайк-Пресс, 2001 16. Ән-күй бағдарламасы мен нұсқаулар. 1-2 сынып, Алматы: РИК, 1996 Қосымша әдебиеттер тізімі: 1. Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004. Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 2007 ж, Атамұра баспасы. 2. Гат И. Техника фортепианной игры. –М.; 1957 3. Хвостенко В. «Задачи и упражнения по элементарной теории музыки – М., 1973 Кесте 2 – «Таңдау бойынша аспап» пәнінен күнтізбелік жоспар |Апталар |1 | | |Бақылау түрі |қатыс|тс |СРОП |СӨЖ | | | | |у | | | | | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 | | |Апталар |8 | | |Бақылау түрі |қатысу |ТС |ОБСӨЖ|СӨЖ |РК | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 |90 | |Барлық семестр бойынша | |60 |150 |90 |120 |180 | Қысқаша атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 – 1 рубеждік бақылау; РК 2 – 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 2.1 кесте |Бағасы |Мағынасы |Балл |Пайыздар,% | |А |Өте жақсы |4,00 |95 – 100 | |А- |Өте керемет |3,67 |90 – 94 | |В.+ |Жақсы |3,33 |85 – 89 | |В |Жақсыға жақын |3,00 |80 – 84 | |В - |Сәл жақсы |2,67 |75 – 79 | |С.+ |Толық қанағаттанарлық |2,33 |70 – 74 | |С |Қанағаттанарлық |2,00 |65 – 69 | |С- |Сәл қанағаттанарлық |1,67 |60 – 64 | |Д + |Нашар |1,33 |55 - 59 | |Д |Өте нашар |1,00 |50 - 54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 7 «ТАҢДАУ БОЙЫНША АСПАП» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР |№ |Бақылау түрі |Баллы|Апталар |Қорыты| | | | | |нды | | | | | |балл | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 РК2 | | |1 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |150 |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |150 | |3 |ОБСӨЖ |90 | |* |* | |* |* | |* |* |* | |* |* | |* |90 | |4 |СӨЖ |120 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |120 | |5 |Бақылау жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |600 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |400 | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |1000 | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz