Файл қосу

Экономика және бизнес факультетінің Оқу - әдістемелік Кеңесінің отырысында



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым  министрлігі
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті | |
|СМЖ 3 деңгейлі құжаты     |ПОӘК                 |                           |
|                          |                     |ПОӘК 042-14-3-04.91-2009   |
|ПОӘК                      |Басылым № 1          |                           |
|«Табиғатты пайдалану      |30.09.2009           |                           |
|экономикасы» пәнінің      |                     |                           |
|студенттерге арналған     |                     |                           |
|жұмыс бағдарламасы        |                     |                           |









                 “Табиғатты пайдалану экономикасы”  пәнінен
            050731 мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған

                            Оқу-әдістемелік кешен

               Пәннің студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы



















                                 Семей 2009


   1. Дайындалған

Дайындаған  Шәкәрім   атындағы   СМУ   ҚЭФ–нің   «Экономика   және   бизнес»
кафедрасының оқытушысы   Орынбаева А.Ж.
«_____» _________________ 2008 жыл.


2. ҚАЙТА БЕКІТІЛГЕН
2.1. Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  «Экономика  және
бизнес» кафедрасының отырысында.
«_01__ »___09___ 2011 ж.  №1  хаттама

Кафедра меңгерушісінің м.а., э.ғ.к. __________________Л.З. Паримбекова

2.2.  Экономика  және  бизнес  факультетінің  Оқу-   әдістемелік   Кеңесінің
отырысында.
 «___21__ »__09__ 2011 ж. № 1 хаттама

ОӘК төрағасы ___________________ М.Х. Айдарханов

Факультеттің Оқу Кеңесінің мәжілісінде талқыланған,
 хаттама № 1, 30 қыркүйек 2011 ж.
 Факультеттің Оқу Кеңесінің төрағасы         ___________     Кожагелдиев
Б.К.


      БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу - әдістемелік Кеңесінің отырысында  шығаруға  мақұлданған
және ұсынылған.
 30.09.2009ж  № _1_ хаттама

ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ А.А. Молдажанова















                                   Мазмұны


1. Жалпы жағдай
2. Студенттерге арналған пәнді игеру бойынша әдістемелік нұсқаулар
3. Курс бағыты және саясаты
4. Студенттер білімдерін бағалау саясаты
5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
6. Студенттердің өздік жұмыстарының мазмұны
7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі








































1. Жалпы жағдай

1.1. Оқытушы мен пән жөнінде жалпы мәліметтер
Орынбаева Атлас Жолбековна
«Экономика және бизнес» кафедрасының оқытушысы
Жұмыс телефоны– 53 – 03 – 16 , №8 оқу корпусы, ауд. – 206
кафедрада болу уақыты күнделікті 800-1300.

Сабақ өткізу орны – №8 оқу корпусы
Пән атауы – Табиғатты пайдалану экономикасы
Кредит саны – 2+1

1.2. Оқу жоспарынан көшірме

                                              Кесте 1

|Курс        |Семестр                           |Кредит|Дәріс                      |
|1           |2                                 |3     |4                          |
|А           |Ең жоғарғы баға                   |4.00  |95-100                     |
|А-          |өте жақсы                         |3.67  |90-94                      |
|В+          |жақсы                             |3.33  |85-89                      |
|В           |жақсы                             |3.00  |80-84                      |
|В-          |жақсы                             |2.67  |75-79                      |
|С+          |қанағаттанарлық                   |2.33  |70-74                      |
|С           |қанағаттанарлық                   |.2.00 |65-69                      |
|С-          |қанағаттанарлық                   |1.67  |60-64                      |
|С+D+        |өту балы                          |1.33  |55-59                      |
|D           |ең төмен өту балы                 |1.00  |50-54                      |
|F           |ең төмен                          |0.00  |0-49                       |
|I           |аяқтамаған                        |NA    |                           |
|W           |босатылған                        |NA    |                           |
|AW          |әкімішіліктік босату              |NA    |                           |
|P           |өтті (тек соңғы тестке)           |NA    |0                          |

  Әртүрлі жұмыстарды бағалау белгілері:

|Жұмыс түрлері                    |Балл (бір жұмыс    |Барлығы            |
|                                 |үшін)              |                   |
|Сабаққа қатысу (әр сабақ үшін)   |0,5                |23                 |
|Семинарларда жауап беру (әр сабақ|4                  |28                 |
|үшін)                            |                   |                   |
|Практикалық есеп шығару (әр      |5                  |40                 |
|тапсырма үшін)                   |                   |                   |
|Үй тапсырмаларын орындау (әр     |5                  |65                 |
|тапсырма үшін)                   |                   |                   |
|Реферат                          |10                 |20                 |
|Қосымша жұмыс үшін (конференцияға|9                  |9                  |
|қатысу, семинарда белсендік      |                   |                   |
|көрсету, қосымша реферат жазу)   |                   |                   |
|Шекті бақылау жұмыстары          |10                 |20                 |
|Соңғы емтихан                    |75                 |75                 |
|Барлығы:                         |                   |280                |

5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу

          Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу (тақырыптық жоспар)

|№   |Тақырып аты                                        |Сағат саны            |
|    |                                                   |Дәріс |сараман|СӨЖ   |
|    |                                                   |      |дық    |      |
|1   |Табиғат пен қоғамның өзара әрекеті жөніндегі ғылыми|1     |2      |1,5   |
|    |тұрғыдағы экология.                                |      |       |      |
|2   |Экологияның ғаламдық проблемалары.                 |2     |4      |1,5   |
|3   |Экологиялық дағдарыстан шығудың экологиялық –      |1     |4      |3     |
|    |экономикалық стратегиясы.                          |      |       |      |
|4   |Экономиканы экологияландырудың негізгі бағыттары.  |1     |2      |2     |
|5   |Қоршаған ортаның ластануынан болатын зиянның       |2     |2      |1,5   |
|    |экономикалық бағалануының бар әдістеріне шолу.     |      |       |      |
|6   |Аз қалдықты және ресурс үнемдеуші өндірістің       |1     |4      |2     |
|    |тиімділігі мен дамуы.                              |      |       |      |
|7   |Таукен өндірісін ұйымдастыру және минералдық       |2     |4      |3     |
|    |ресурстарды орынды пайдаланудың принциптері        |      |       |      |
|8   |Жер ресурстары. Топырақ жамылғысының осы заманғы   |1     |4      |2     |
|    |жағдайы                                            |      |       |      |
|9   |Су ресурстарын эконмикалық тұрғыдан бағалау және   |2     |2      |3     |
|    |ұтымды пайдалану                                   |      |       |      |
|10  |Табиғат ресурстары үшін төлемдер                   |2     |2      |3     |
|    |Жиыны                                              |15    |30     |22,5  |


6. Студенттердің өздік жұмыстарының мазмұны
         • Табиғат пен қоғамның өзара әрекеті жөніндегі ғылыми тұрғыдағы
           экология.
         • Экологияның ғаламдық проблемалары.
         • Экологиялық дағдарыстан шығудың экологиялық – экономикалық
           стратегиясы
         • Экономиканы экологияландырудың негізгі бағыттары
         • Қоршаған ортаның ластануынан болатын зиянның экономикалық
           бағалануының бар әдістеріне шолу.
         • Аз қалдықты және ресурс үнемдеуші өндірістің тиімділігі мен
           дамуы.
         • Таукен өндірісін ұйымдастыру және минералдық ресурстарды орынды
           пайдаланудың принциптері
         • Жер ресурстары.
         • Топырақ жамылғысының осы заманғы жағдайы
         • Су ресурстарын эконмикалық тұрғыдан бағалау және ұтымды
           пайдалану
         • Табиғат ресурстары үшін төлемдер


   6. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі


   |№         |Апталар                                      |1        |2        |
|1         |Сабаққа қатысу                               |10       |6        |
|2         |Практикалық сабақта жауап беру               |25       |15       |
|3         |Жазбаша аналитикалық жұмыс (ЖАЖ)             |25       |15       |
|          |(ғылыми жұмыс, реферат, сызба, кесте, график,|         |         |
|          |слайд, сөз жұмбақ, эссе, презентация жасау)  |         |         |
|4         |Аудиториялық бақылау жұмысын орындау (АБЖ),  |20       |12       |
|          |ОСӨЖ орындау графигі бойынша                 |         |         |
|5         |Рубеждік бақылау №1                          |10       |6        |
|6         |Рубеждік бақылау №2                          |10       |6        |
|          |ЖИЫНЫ                                        |100      |60       |

Пәндер