Файл қосу
Муниципалды менеджмент
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК | | | | | | | | |УМКД 042 -18-2.1.009/02-2013| | ПОӘК | | | |Студенттер үшін |Басылым №3 18.09.2013ж | | |«Муниципалды |Басылым №2 28.08.2009 ж| | |менеджмент» пәнінің |орнына ауыстырылды | | |бағдарламасы | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ 5В051000 «Мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандығы студенттері үшін «Муниципалды менеджмент» пәні бойынша ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Семей- 2013 Алғы сөз Жоғары мектеп алдына қойылған міндет - болашақ мамандарды шаруашылықтың жаңа әдістерін жүргізуге үйрету, жеке муниципалдық құрылымдарға кіретін - қалалық, аудандық, селолық, ауылдық және басқа елді мекендерде басқарудың жаңа әдістері, түрлері мен прициптерін игеру. Осындай жағдайда білім салаларының арасында «Жергілікті мемлекеттік басқару» ерекше орын алады. Оның себебі, бұл пән - басқарудың бір саласы ретінде болашақ мамандарды теориялық біліммен, практикалық тәсілдермен қаруландырып, белгілі аумақтағы экономикалық процесстерді талдауға және жергілікті өзін өзі басқарудың әр түрлі бағыттарында ғылыми зерттеулердің әдістерін тиімді пайдалануға үйретеді. Аталған оқу құралында жергілікті басқарудың - құрылымы, қызметі және муниципалдық құрылымды /қаланың, ауданның, селоның, ауылдың басқару әдістері, сонымен қатар жергілікті өзін өзі басқарудың құқықтық негіздерінің басты сұрақтары қаралады. Құрастырушы __________ «__28__ »_08__ 2013ж., Самиева Гүлмира Төлеуғалиқызы, аға оқытушы, «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында. «__28__ »__08____ 2013ж. №_1___Хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Г. Орынбекова 2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының отырысында. «__05__ »____09____ 2013ж. № _1_ Хаттама ОӘБ төрағасы____________________ С. Тойкин БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «__18___ »__09_ 2013ж. № _1_ Хаттама ОӘК төрағасы _________________Г.Искакова Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі 1. Жалпы ереже Оқытушының аты-жөні – Самиева Г.Т. Кафедра – «Менеджмент және маркетинг»; Байланыс ақпараты- тел.530229, оқу ғимараты №8, кабинет 305; Пән атауы – «Муниципалды менеджмент»; Кредиттер саны – 3; Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте 1); 1 кесте - Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |семестр |кредиттер | | |Дәріс |Практикалық|СӨЖ |СОӨЖ | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 | | | |Модуль 1 Жергілікті басқарудың теориялық – әдістемелік негіздері | |Тақырып 1. Басқару мәні|2 |1 |3 |3 |1. Ахметов | | | | | | |Қ.Ғ. | |Ұйым басқару мәнінің | | | | |Менеджменттің| |себептері. Ұйымның | | | | |негіздері | |анықтамасы. Басқару | | | | |(Оқу құралы),| |процессінің анықтамасы | | | | |Ақтөбе Орал .| |басқару қызметін жүзеге| | | | |2005 | |асыру ретінде. Басқару | | | | |2. Рахимбаев | |қызметтері: жоспарлау, | | | | |А.О,Сабатаева| |жұмысты ұйымдастыру, | | | | |Б.О, | |ынталандыру, бақылау, | | | | |Менеджмент, | |басқару шешімін | | | | |Алматы. 2006 | |қабылдау процесстері. | | | | |3. А.К. | |Ұйым стратегиясын | | | | |Бельгебаев, | |жасау. Басқапу | | | | |А.Б | |кадрларымен жұмыс | | | | |Рахимбаев, | |істеу. | | | | |Менеджмент, | | | | | | |Алматы. 2006 | | | | | | |4. Бердалиев | | | | | | |К. Менджмент,| | | | | | |Алматы. 2005 | |Тақырып2.Муниципалды |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |менеджмент ғылыми пән | | | | |С.Қ., | |ретінде | | | | |Гамарник | |Пәннің мәні және | | | | |Г.Н., Сыдықов| |міндеттері. Муниципалды| | | | |Е.Б., Тойкин | |құрылымдардың | | | | |С.Қ. және | |әлеуметтік-экономикалық| | | | |т.б. | |дамуын болжағанда, | | | | |Муниципалды | |қолданылатын әдістермен| | | | |менеджмент, | |нормативтер. | | | | |Семей, 2004, | |Муниципалдық басқарудың| | | | | | |аймақтық негізі. ҚР | | | | |Тойкин С.Қ., | |аймақтық басқарудың | | | | |Құрманбаев | |реформасы. | | | | |С.Қ., | | | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, | |Тақырып 3. Муниципалдық|2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |басқарудың даму тарихы | | | | |С.Қ., | |Орта ғасырдағы қалалық | | | | |Гамарник | |дәне ауылдық | | | | |Г.Н., Сыдықов| |қоғамдастар. ХІХ | | | | |Е.Б., Тойкин | |ғасырдағы муниципалодық| | | | |С.Қ. және | |реформалар. Аймақтық | | | | |т.б. | |басқарудың аймақтық | | | | |Муниципалды | |негізі. Еркін | | | | |менеджмент, | |қоғамдастық теориясы. | | | | |Семей, 2004, | |Жергілікті басқарудың | | | | |214 б. | |мемлекеттік теориясы. | | | | |Тойкин С.Қ., | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ., | | | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Модуль 2 Атқарушы органдарының қызметтерін ұйымдастыру | |Тақырып 4. Үкіметтің |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |орындаушы органдарының | | | | |С.Қ., | |жергілікті | | | | |Гамарник | |өкілеттіліктерінің | | | | |Г.Н., Сыдықов| |өзара қарым қатынасы | | | | |Е.Б., Тойкин | |ҚР әкімшіліктік- | | | | |С.Қ. және | |аймақтық бөлінуі. ҚР | | | | |т.б. | |орындаушы органдарының | | | | |Муниципалды | |жергілікті | | | | |менеджмент, | |өкілеттіліктерінің | | | | |Семей, 2004, | |жүйесі. Маслихат- | | | | |214 б. | |депутаттар жиналысы | | | | |Тойкин С.Қ., | |қала, облыс, ауыл | | | | |Құрманбаев | |тұрғындарын жергілікті | | | | |С.Қ., | |өзін өзі басқарудың | | | | |Сұлтанов | |формасы. Маслихаттың | | | | |Ө.С., | |өзара қарым қатынасы. | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып 5. Басқару және|2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |үкіметтің орындаушы | | | | |С.Қ., | |және өкілеттілік | | | | |Гамарник | |органдары қызметтерінің| | | | |Г.Н., Сыдықов| |ұйымдастырушылық негізі| | | | |Е.Б., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | |Маслихат қызметін | | | | |т.б. | |жүзеге асыру формалары.| | | | |Муниципалды | |Сессия қызметтің | | | | |менеджмент, | |негізгі формасы | | | | |Семей, 2004, | |ретінде. Маслихат | | | | |214 б. | |сессиясы төрағасының | | | | |Тойкин С.Қ., | |міндеттері және сайлау | | | | |Құрманбаев | |шарты. Тұрақты және | | | | |С.Қ., | |уақытша комиссия | | | | |Сұлтанов | |жұмысын ұйымдастыру. | | | | |Ө.С., | |Әртүрлі сферадағы | | | | |Нұрекенов | |жергілікті органдардың | | | | |Н.Ғ. | |өкілеттілігі. | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып 6. Жергілікті |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |басқару органы | | | | |С.Қ., | |жұмысындағы жоспарлау | | | | |Гамарник | |Қазақстандағы | | | | |Г.Н., Сыдықов| |экономикалық жоспарлау | | | | |Е.Б., Тойкин | |жүйесін тасымалдау. | | | | |С.Қ. және | |Қазақстанның | | | | |т.б. | |экономикалық және | | | | |Муниципалды | |әлеуметтік жаму | | | | |менеджмент, | |болжамы. Қазақстан | | | | |Семей, 2004, | |аймағындағы | | | | |214 б. | |мақсатты-бағдарламалық | | | | |Тойкин С.Қ., | |жоспарлау. Жергілікті | | | | |Құрманбаев | |әкімшілік балансын | | | | |С.Қ., | |құру. | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Модуль 3 Жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қаржы-экономикалық | |негіздері | |Тақырып 7. Басқарудың |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |жергілікті орган | | | | |С.Қ., | |қызметінің | | | | |Гамарник | |материалдық-қаржылық | | | | |Г.Н., Сыдықов| |негізі. | | | | |Е.Б., Тойкин | |Жергілікті басқарудың | | | | |С.Қ. және | |қаржылық ресурстары. | | | | |т.б. | |Жергілікті бюджетті | | | | |Муниципалды | |құру принциптері және | | | | |менеджмент, | |орындауы. Жергілікті | | | | |Семей, 2004, | |салықтың фискалды, | | | | |214 б. | |реттеуші және бақылаушы| | | | |Тойкин С.Қ., | |қызметтері. Жергілікті | | | | |Құрманбаев | |бюджет шығындары. | | | | |С.Қ., | |Дотация, субвенция, | | | | |Сұлтанов | |ссудалар. Жергілікті | | | | |Ө.С., | |органдардың бюджеттен | | | | |Нұрекенов | |тыс және валюталық | | | | |Н.Ғ. | |қорлары. ҚР коммуналдық| | | | |Муниципалды | |жекеменшікті құру | | | | |менеджмент. | |процессі. | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып 8. Жергілікті |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |басқарудың экономикалық| | | | |С.Қ., | |механизмі | | | | |Гамарник | |Экономикалық | | | | |Г.Н., Сыдықов| |механизмнің анықтамасы.| | | | |Е.Б., Тойкин | |Аймақты экономикалық | | | | |С.Қ. және | |дамытудың негізгі | | | | |т.б. | |мақсаттары, | | | | |Муниципалды | |тапсырмалары және | | | | |менеджмент, | |принциптері. | | | | |Семей, 2004, | |Муниципалды шаруашылық | | | | |214 б. | |құрылымындағы | | | | |Тойкин С.Қ., | |шаруашылық және | | | | |Құрманбаев | |әлеуметтік кешендері. | | | | |С.Қ., | | | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып 9. |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |Экономикалық басқарудың| | | | |С.Қ., | |орталық және аймақтық | | | | |Гамарник | |органдар. | | | | |Г.Н., Сыдықов| |ҚР саяси және | | | | |Е.Б., Тойкин | |әлеуметтік-экономикалық| | | | |С.Қ. және | |дамуының стратегиялық | | | | |т.б. | |мақсатын анықтау | | | | |Муниципалды | |кезіндегі жалпы | | | | |менеджмент, | |мемлекет мүддесінің | | | | |Семей, 2004, | |артықшылықтары. Аймақ | | | | |214 б. | |құқығы. Аймақтық | | | | |Тойкин С.Қ., | |басқарудағы жергілікті | | | | |Құрманбаев | |органдардың шешетін | | | | |С.Қ., | |тапсырмалары. | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Модуль 4 ҚР Әкімшіліктік- аймақтық саясаты және басқару мәселесі | |Тақырып 10. ҚР аймақтық|2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |саясаты. | | | | |С.Қ., | |Аймақтық саясаттың | | | | |Гамарник | |болашақтағы мақсаты, | | | | |Г.Н., Сыдықов| |стратегиялық және | | | | |Е.Б., Тойкин | |тактикалық тапсырмасы. | | | | |С.Қ. және | |ҚР аймақтық саясатты | | | | |т.б. | |құру принциптері. | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент, | | | | | | |Семей, 2004, | | | | | | |214 б. | | | | | | |Тойкин С.Қ., | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ., | | | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып 11. Аймақтағы |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |экономикалық реформа | | | | |С.Қ., | |процесстерін басқару | | | | |Гамарник | |Аймақтық экономика мәні| | | | |Г.Н., Сыдықов| |және құру себептері. | | | | |Е.Б., Тойкин | |Нарықтық қатынасты | | | | |С.Қ. және | |құрудағы аймақтық | | | | |т.б. | |ерекшелгіне әсер ететін| | | | |Муниципалды | |факторлары. | | | | |менеджмент, | |Бәсекелестік ортаны | | | | |Семей, 2004, | |құру. Нарықтық | | | | |214 б. | |инфрақұрылымды құру. | | | | |Тойкин С.Қ., | |Кәсіпкерлікті қолдау. | | | | |Құрманбаев | |Қаржы секторын дамыту. | | | | |С.Қ., | | | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып 12. ҚР |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |әкімшіліктік-аймақтық | | | | |С.Қ., | |құрылысының реформасы | | | | |Гамарник | |Әкімшіліктік-аймақтық | | | | |Г.Н., Сыдықов| |өзгеру | | | | |Е.Б., Тойкин | |әлеуметтік-экономикалық| | | | |С.Қ. және | |реформаны құру ретінде.| | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | |Әкімшіліктік-аймақтық | | | | |менеджмент, | |құрылысын тиімді құру | | | | |Семей, 2004, | |факторлары. Реформалау | | | | |214 б. | |мақсаты және | | | | |Тойкин С.Қ., | |тапсырмасы. Қайта құру | | | | |Құрманбаев | |сатылары. Реформалау | | | | |С.Қ., | |аспектілері. | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып 13. Жергілікті |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |бюджет табысын | | | | |С.Қ., | |жоғарлату жолдары. | | | | |Гамарник | |Жергілікті бюджет | | | | |Г.Н., Сыдықов| |тапшылығы. Муниципалды | | | | |Е.Б., Тойкин | |қарызды ұйымдастыру. | | | | |С.Қ. және | |Қарызды жіктеу. Қарызды| | | | |т.б. | |жүзеге асырудағы | | | | |Муниципалды | |тәуекелділік. | | | | |менеджмент, | |Жекешелендіру | | | | |Семей, 2004, | |процессіндегі | | | | |214 б. | |жергілікті басқару | | | | |Тойкин С.Қ., | |органдарының рөлін | | | | |Құрманбаев | |күшейту. | | | | |С.Қ., | | | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып14. Аймақтың |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |әлеуметтік-экономикалық| | | | |С.Қ., | |мәселесі | | | | |Гамарник | |ҚР жеке аудандарының | | | | |Г.Н., Сыдықов| |әлеуметтік-экономикалық| | | | |Е.Б., Тойкин | |мәселесі. Жұмыспен | | | | |С.Қ. және | |қамтылудың аймақтық | | | | |т.б. | |мәселесі. Шағын және | | | | |Муниципалды | |орта қалалардың | | | | |менеджмент, | |депрессивтік мәселесі. | | | | |Семей, 2004, | |Кедейшілік мәселесі. | | | | |214 б. | |Қазіргі сатыда ҚР | | | | |Тойкин С.Қ., | |кедейшілікті шешу | | | | |Құрманбаев | |жолдары. | | | | |С.Қ., | | | | | | |Сұлтанов | | | | | | |Ө.С., | | | | | | |Нұрекенов | | | | | | |Н.Ғ. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент. | | | | | | |Семей, 2007, | | | | | | |184б. | | | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Тақырып 15. Унитарлы |2 |1 |3 |3 |Құрманбаев | |және федеративті | | | | |С.Қ., | |мемлекеттегі | | | | |Гамарник | |муниципалдық басқару | | | | |Г.Н., Сыдықов| |Францияда жергілікті | | | | |Е.Б., Тойкин | |өзін өзі басқарудың | | | | |С.Қ. және | |қалыптасуы мен дамуының| | | | |т.б. | |тәжірибесі. | | | | |Муниципалды | |Ұлыбританияда | | | | |менеджмент, | |жергілікті өзін өзі | | | | |Семей, 2004, | |басқару. Жапонияда | | | | |214 б. | |жергілікті өзін өзі | | | | |Тойкин С.Қ., | |басқару. Германияда | | | | |Құрманбаев | |жергілікті өзін өзі | | | | |С.Қ., | |басқару. Ресей | | | | |Сұлтанов | |Федерациясында | | | | |Ө.С., | |жергілікті өзін өзі | | | | |Нұрекенов | |басқару. Чехияда, | | | | |Н.Ғ. | |Польшада, Венгрияда | | | | |Муниципалды | |Словакияда жергілікті | | | | |менеджмент. | |өзін өзі басқару | | | | |Семей, 2007, | |жүйесінің қалыптасу | | | | |184б. | |процесі | | | | |Құрманбаев | | | | | | |С.Қ.,Сұлтанов| | | | | | |Ө.С., Тойкин | | | | | | |С.Қ. және | | | | | | |т.б. | | | | | | |Муниципалды | | | | | | |менеджмент | | | | | | |бойынша | | | | | | |практикум. | | | | | | |С., 2003, 132| | | | | | |б | |Жиыны |30 |15 |45 |45 | | 3. Студенттерге арналған «Муниципалды менеджмент» пәнін оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар. Курс барысы: 15 тақырып «Муниципалды менеджмент» курсының барлық мазмұнын қамтиды. Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 45 аудиторлық сағат, соның ішінде 30 сағат дәріс, 15 сағат практикалық (семинарлық) қарастырылған. Аудиторлық дәріс студент білімін жүйелендіретін негізгі және маңызды көзі болып табылады. Дәріс – берілген пәннің теориялық сұрақтарын қарастыру мақсаты болып табылатын оқу сабағының нысаны. Дәрістің негізгі бағыты барлық оқу сабақтарының, сонымен қатар студенттердің өздік жұмыстарының негізгі мазмұны мен сипатын, негізгі бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу. Берілген пәнді тиімді оқыту шарты болып практикалық (семинарлық) сабақтарды жүргізу табылады. Практикалық сабақтар – студенттердің өз бетінше жұмыс орындауын дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға бағытталған оқу сабақтарының нысанының бірі болып табылады. Пән бойынша практикалық сабақтар студенттерге ғылыми әдебиеттер негізінде өздік жұмыстарды орындауға және ауызша өз ой-пікірін жеткізе білуге мүмкіндік беретін семинарлар түрінде өткізіледі. Практикалық (семинарлық) сабақтар жоспар бойынша жүргізіледі және студенттердің үнемі сабаққа дайындығын, олардың жауаптарын мұқият тыңдауды, теориялық білімді есептер мен тапсырмаларды орындаумен бекітуді талап етеді. Практикалық сабақтар пәннің күрделі сұрақтарын терең меңгеруге және студенттердің өздік жұмыстарын қорытындылаудың негізгі нысаны болып табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы білікті жеткізе білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді. СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Муниципалды менеджмент» курсы бойынша кредиттік технология студенттерімен СӨЖ эссе түрінде орындалады. СӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген тапсырманың тақырыбын зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4 стандартты парақтың бір жағына жазылады. Студенттерге өздік жұмысты дәптерге жазуға рұқсат етіледі. Жұмысты орындау барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет: сол жағынан - 25-30 мм, оң жағынан – 10 мм, жоғарғы және төменгі жағынан – 20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 15-17 мм-ге тең. Жұмыс тақырыбын қолжазба түрінде немесе компьютермен жазуға болады. Қолжазба әдісімен мәтін қара немесе көк түсті сиямен, анық жазумен жазылуы тиіс. Бір жұмыста түрлі түсті сия қолдануға болмайды (графиктерді, диаграммаларды, суреттерді, кестелерді орындағанда түрлі түсті сия қолдануға болмайды.) Жұмыс қолмен жазылғанда мәтіннің әрбір беті 28-30 жолдан тұруы қажет, әрбір жол ортасы 60-65 белгіден болуы керек, мұндағы әрбір сөздер арасындағы пробел бір белгі болып есептеледі. Қолжазбалық мәтінге №3 трафареті қолданылады. Жұмыстың қолжазбалық нұсқадағы жалпы көлемі қосымшаларды есептемегенде 5 беттен кем болмауы тиіс. Жұмыс беттерінде еш қателіктер жіберілмеуі тиіс – жолдарды және сөздерді сызу, жоларалық қосымша жазулар және т.б.рұқсат етілтейді. Сонымен қатар, жалпы қабылданбағандардан басқа сөздерді және сөз тіркестерін қысқартуға болмайды. Жұмыстың әрбір тарауы жаңа беттен басталады, ал бөлімдер жолдың ортасынан мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді. Екінші жағдайда жұмыс мәтіні компьютерде Microsoft Word мәтіндік редакторінде, Timеs New Roman шрифімен, 14 мөлшермен, жартылай жоларалық интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу, жазбаша бақылау жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің белсенді қатысуына қарай білімі бағаланады. 4. Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, практикалық сабақтар, студенттің оқытушымен өздік жұмысы. Мұнда оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымдарға қатысты ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/ дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердің міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, онда кафедрада бекітілген қосымша сабақтың графигі бойынша қосымша сабаққа қатысады. 5. Курс саясаты Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Студентке әрбір аптаға студенттің өз бетімен дайындалуына өздік жұмысы беріледі. Ол эссе немесе реферат түрінде ұсынылады. Сонымен қатар студенттің оқытушымен бірге жүргізілетін өздік жұмысы беріледі. Онда ол бақылау формасы түрінде немесе сұрақ жауап түрінде жүргізіледі. Студенттің әрбір аптадағы орындаған жұмыстары пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасында (4 бөлім Бағалау саясаты) көрсетілген баллдар бойынша бағаланады. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі. Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады. Емтихан: қорытынды емтихан компьютерлік тестілеу бойынша жүргізіледі. Тест 360 тест сұрақтарынан тұрады. Қорытынды емтихан бағасы қорытынды рейтинг бақылауының 60 пайызы, тапсырған емтихан бағасының 40 пайызы бойынша алынады. 6. Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Студенттердің білімін бағалау шкаласы |Бағаның әріпті |Баға |Балл |Пайыз (%) | |эквиваленті | | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу «Муниципалды менеджмент» пәні бойынша баллдарды бөлу |Апта |Бақылау түрлері |Барлық балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | |2 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |10 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |5 |Эссе | |3 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |25 |Тапсырма | |4 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |30 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |30 |Эссе | |5 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |30 |Эссе | |6 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |30 |Эссе | |7 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ | |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ | |Тапсырма | | |Рубежді бақылау |50 |Кесте бойынша | |8 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |17 |Тапсырма | |9 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |17 |Тапсырма | |10 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |17 |Тапсырма | |11 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |17 |Тапсырма | |12 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |17 |Тапсырма | |13 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |14 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |17 |Тапсырма | |14 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |16 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |18 |Тапсырма | |15 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ | | | | |СӨЖ | | | | |Рубежді бақылау |50 |Кесте бойынша | | |Емтихан |400 |Кесте бойынша | | |Барлығы: |1000 | | | |Дәріс сабағына қатысуы |60 |Сабаққа қатысу | | |Практикалық сабақ |200 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СӨЖ |240 |Эссе, жағдайлық | | | | |тапсырмалар | | |Рубежді бақылау |100 |Тест | | |Емтихан |400 |Тест | Әрбір дәріс сабағына қатысқаны үшін 4 баллдан қойылады. Жалпы дәріске қатысқаны үшін 15 аптаға 60 балл берілген. Практикалық сабақтарға жауап бергендері үшін 10-30 балл аралығында қойылды. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге кейс тапсырмалар, жағдайлық тапсырмалар береді. Оған эссе, түрінде жауап береді. СӨЖ 5-30балл аралығында беріледі. 7 аптада және 15 аптада Рубежді бақылау жүргізіледі. Ол тест түрінде өтеді, оған 50 баллдан беріледі. Емтиханға 400 балл берілген. Жалпы студент бір семестр бойынша 1000 балл жинау керек. Берілген тапсырмаларға студент уақытында, дұрыс жауап беру қажет. 7. Әдебиеттер 7.1. Негізгі әдебиеттер 1. Құрманбаев С.Қ., Гамарник Г.Н., Сыдықов Е.Б., Тойкин С.Қ. және т.б. Муниципалды менеджмент, Семей, 2004, 214 б. 2. Тойкин С.Қ., Құрманбаев С.Қ., Сұлтанов Ө.С., Нұрекенов Н.Ғ. Муниципалды менеджмент. Семей, 2006, 184б. 3. Құрманбаев С.Қ.,Сұлтанов Ө.С., Тойкин С.Қ. және т.б. Муниципалды менеджмент бойынша практикум. С., 2003, 132 б. 4. Танкиева А.Қ. Жергілікті басқару және оның өзекті мәселелері. Алматы. 2007 7.2.Қосымша әдебиеттер 1. Құрманбаев С.Қ.,Гамарник Г.Н., Тойкин С.Қ., Сұлтанов Ө.С. және т.б.Жергілікті мемлекеттік басқару. Алматы, «Экономика»,1999, 132б. 2. Мұқтар Е.С. Жергілікті басқару және өзін-өзі басқару. Экономика. Алматы.2007ж. 3. Ахметов Қ.Ғ. Менеджменттің негіздері (Оқу құралы), Ақтөбе Орал . 2005 4. Рахимбаев А.О,Сабатаева Б.О, Менеджмент, Алматы. 2006 5. А.К. Бельгебаев, А.Б Рахимбаев, Менеджмент, Алматы. 2006 6. Бердалиев К. Менджмент, Алматы. 2005 7. «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін- өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы N 148 Заңы
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz