Файл қосу

ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                 |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты         |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-34.1.34     |
|                              |                        |/01-2013                |
|ПОӘК оқытушылар үшін «Эолтану»|                        |                        |
|пәнінің  жұмыс оқу            |Басылым № 1             |                        |
|бағдарламасы                  |18.09.2013 ж.           |                        |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                  «Эолтану»
                    6М011600 – «География» мамандығы үшін

                        ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                          ЖҰМЫС ОҚУ   БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                    2014

                                  Алғы сөз

1. ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы __________ «02» _09_2013 г. Бельгибаев М.Е.,
 «Химия және география» кафедрасының профессоры

2. ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Химия және география»  кафедрасының отырысында

«_02_» __09__2013 г., №1 хаттама

Кафедра меңгерушісі        __________ Д.Р.Онтагарова

2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің Оқу – әдіснемелік Бюросының  отырысында


 «____» ______2013 г., №1 хаттама

Төраға:  _____________________З.В.Абдишева

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және ұсынылған.


 «_18_» __09__2013 г., №1 хаттама



ОӘК төрағасы   __________   Г.К. Искакова


4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ












                                   Мазмұны


   1. Қолдану аясы
   2. Нормативтік сілтемелер
   3. Жалпы ережелер
   4. Оқу бағдарламасының (модуль)мазмұны
   5. Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары
   6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
   7. Әдебиеттер


































1  ҚОЛДАНУ АЯСЫ

Оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыларға  арналған  «Эолтану»
пәнінің бағдарламасы «6М011600 – «География»  мамандығының  магистранттарына
арналған.

2  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР


   Оқытушыларға арналған пәннің  бағдарламасы  «Эолтану»  пәні  бойынша  оқу
процессін  ұйымдастыру  ережелерін   келесі   құжаттардың   талаптары   және
ұсыныстары бойынша сақтайды:
     - ҚР мемлекеттік жалпы жоғарғы білім беру стандарты,  2012 жыл;
     - «6М011600 – «География» мамандығының типтік оқу жоспары,  «2012» жыл;
     - СТУ 042-ГУ-4-2013   Университет  стандарты  «Оқу-әдістемелік  кешенін
қурастыру және безендірудің жалпы талаптары»;
     - ДП   042-1.01-2013   Құжатталған  процдура  «Пәннің  оқу  әдістемелік
кешенінің құрылымы және мазмұны».


3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


3.1     Пәннің қысқаша мазмұны:
      «Эолтану»  курсы  фундаменталды,  теоретикалық  курс  болып  табылады,
курсты  оқу  барысында  негізгі   геоморфологиялық   білімдер   қалыптасып,
геоморфология  объектісі  –  рельеф  жайлы  дағдылар  қалыптасады.  Рельеф,
геоморфологияның     негізгі     түсініктері,     рельеф     формалаларының
классификациясы,     морфотектоникалық,     морфоклиматтық      элементтер,
геоморфологияның қолданбалы  мәні  жайлы  негізгі  теоретикалық  мәліметтер
беріледі.  Географ-маманды   тәжрибиелік   дайындау   барысында   физикалық
географиялық  пәндерді  меңгерудің  негізі   геоморфологиялық   білімдерді,
дағдыларды қалыптастыру болып табылады.


3.2  Пәнді оқыту мақсаты:
        Негізгі  мақсат,  бұл  жер  шары  бетінің  рельефін  зерттеу,   оның
қалыптасу  және  заңдылықтарын  қолдану,   алынған   білімдерді   әр   түрлі
тәжрибиелік сұрақтардың жауаптарын алуда пайдалану.

3.3 Курс міндеттері:
- морфологияны зерттеу, жаһандық және жергілікті  масштабта  жер  қыртысының
құрылымын, шығу тегін, жасын және динамикасын зерттеу;
–  Қазіргі  заманғы  жер  шарының  шығу  тегін,   құрылымының,   динамикалық
жағдайын, болашақтағы даму бағытын зерттеу.
3.4 Оқыту нәтижелері:

3.5  Курс  пререквизиттері:  Жалпы  жертану,  картография,  химия,   физика,
геология,  геоморфология,  метеорология   және   климатология,   гидрология,
топырақтану және топырақ географиясы,  биогеография.

3.6  Курс  постреквизитытері:  антропогендік  ландшафттану,  материктер  мен
мұхиттардың  физикалық  географиясы,  Қазақстанның  физикалық   географиясы,
геоэкология, т.б;

3.7 Жұмыс оқу жоспарынан анықтама:
                                                                   Таблица 1
|Курс                                                        |Семестр     |
|1                                                           |2           |
|Дәріс                                                                    |
|Эолтану – пән, жағдайы және мәселелері                      |2           |
|Эолдық процесстер мен шаңның жер шарына таралу географиясы  |2           |
|Эолдық процесстердің экожүйелерге, ландшафттарға және       |2           |
|олардың компоненттеріне әсері                               |            |
|Тұздардың және ауыр металлдардың эолдық жер ауыстыруы       |2           |
|Жергілікті топырақ дефляциясы                               |2           |
|Лесстің эолдық шығу тегі және топырақтың қалыптасуы         |2           |
|Геоморфология анықтамасы және рельеф түсінігі               |2           |
|Геоморфология түрлері және адамзаттың тәжрибиелік           |2           |
|әрекетіндегі геоморфологияның мәні                          |            |
|Геофорфологиялық ғылымның тарихы мен дамуының негізгі       |2           |
|мәліметтері                                                 |            |
|Дефляциялық және корразиондық рельефтің формалары           |2           |
|Эолдық аккумулятивтік құрылымдар                            |2           |
|Шөлдегі аридті-денудациялық рельеф формалары                |2           |
|Топырақтың дефляцияға ұшырау дәрежесі                       |2           |
|Геоморфологиялыө зерттеу әдістері                           |2           |
|Апатты және жағымсыз геоморфологиялық процесстер.           |2           |
|Геоморфологиялық болжау                                     |            |
|Тәжрибиелік сабақтар                                                     |
|Эолтану ғылым ретінде                                       |1           |
|Эолдық процесстер классификациясы                           |2           |
|Шаңды дауылдар кезіндегі шаңның ұшу дәрежесін және          |1           |
|қашықтығын бағалау                                          |            |
|Шөлді, шөлейт және жартылау шөлейт зоналардағы эолдық       |2           |
|процесстер                                                  |            |
|Эолдық материалдардың орын ауыстыру заңдылықтары            |2           |
|Эолдық процесстердің ландшафтқа әсері                       |1           |
|Шөлейттенудің қазіргі заманғы теоретикалық және қолданбалы  |1           |
|мәселелері                                                  |            |


5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

1. Эолтану ғылым ретінде. Эолтанудың ғылым ретінде даму тарихы.
2. Эолтанудың ғылым ретінде дамуына үлес  қосқан  ғалымдар.  Эолтанудың  ТМД
   және Қазақстандағы дамуы.
3.  Эолдық  процесстер  және  оның  территориялардың   деградациясына   және
   шөлейттенуіне әсері.
4. Эолдық процесттердің типтері.
5.  Шөлдердің түрлері картасы (карта-схема).
6. Аридті жерлердің шөлейттенуі.
7. Орта Азия және Қазақстанның ауыл шаруашылық шөлейттенуі.

           6  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
                                                                   Таблица 4
|Әдебиеттер, оқу-әдістемелік         |Даналар саны|Студенттер |Қамтамасыз  |
|кешендердің атаулары                |            |саны       |етілу       |
|                                    |            |           |проценті    |
|Арманд А.Д. Наука о ландшафте М.:   |2           |2          |100         |
|Мысль, 1975. -287с.                 |            |           |            |
|Беручашвили H.JI. Четыре измерения  |3           |2          |100         |
|ландшафта. -М.: Мысль, 1986. 182с.  |            |           |            |
|Блауберг М.В., Юдин Э.Г. Становление|1           |2          |50          |
|и сущность системного подхода. -М.: |            |           |            |
|Наука, 1973.-270с.                  |            |           |            |


   7. ӘДЕБИЕТТЕР


        1. Виноградов Б.В. Структура антропогенных геосистем аридных зон //
           Проблемы освоения пустынь №4, 1977, с.23-30.
        2. Виноградов Б.В. Аэрокосмический мониторинг динамики экосистем //
           География и природные ресурсы. №2, 1980, с.58-67
        3. Волков И.А. Роль эолового фактора в эволюции рельефа  //Проблемы
           экзогенногс рельефообразования,- М.:Наука, 1976.//С.264-288.
        4. Геологический словарь М.: Недра 1978 т. 1
        5.    Герасимов И.П.    Советская     конструктивная     география.
           -М.:Наук,1976. -208с. Герасимов И.П.  Экологические  проблемы  в
           прошлой, настоящей и будущей географии мира.  М.:  Наука,  1985.
           -247с.
        6. Григорьев A.A. Закономерности строения и развития географической
           среды. -М. Мысль, 1966
        7. Гродзинский М.Д. Устойчивость геосистем: теоретический подход  к
           анализу  и  методы  количественной  оценки  //  Изв.  АН   СССР.
           сер.геогр., 1987.  №6.  -С.5-15. Гунин П.Д.  природные  процессы
           опустынивания аридных экосистем. -М.: 1991. -81с.




Пәндер