Файл қосу
Қазақстан экономикасының бәсекелестік қабілеттілігін көтеру мәселелері және жетілдіру жолдары пәннің бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |УМКД 042–17.1.59/02–2014 | |ПОӘК |11.09.2014ж. | | |Магистрантқа арналған |№1 басылым | | |«Қазақстан экономикасының | | | |бәсекелестік қабілеттілігін | | | |көтеру мәселелері және | | | |жетілдіру жолдары» пәннің | | | |бағдарламасы | | | «Қазақстан экономикасының бәсекелестік қабілеттілігін көтеру мәселелері және жетілдіру жолдары» пәні бойынша 6М011500 «Құқық және экономика негіздері» мамандығының магистранттары үшін ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы ________ « 29 » тамыз 2014 ж. Б.Қуантқан, «Экономика және бизнес» кафедрасының доцент м.а., э.ғ.к. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экономика және бизнес» кафедрасының мәжілісінде Хаттама №1, « 29 » тамыз 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Д.Жайлаубаева 2.2 ЭҚжГҒ факультетінің оқу-әдістемелік бюроның мәжілісінде Хаттама № 1, « 09 » қыркүйек 2014 жыл Төраға ____________ С.Х.Тойкин 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып және баспаға ұсынылды Хаттама № 1, « 11 » қыркүйек 2014 жыл ОӘК төрайымы ____________ Г.К.Искакова 4 ЕНГІЗІЛДІ Бірінші рет Мазмұны 1. Жалпы мағлұматтар 2. Пән мазмұны және сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат Оқытушының фамилиясы, аты, жөні – Қуантқан Б., доцент м.а., э.ғ.к. Кафедра – «Экономика және бизнес»; Байланыс ақпараты – тел: 530616, №8 оқу ғимараты, №207 кабинет; Сабақ өткізілетін орын – сабақ кестесі бойынша; Несие саны – 3; 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Қазіргі кезде Қазақстанның бәсекеге қабілеттілігін арттыру аймақтар экономикасының және кәсіпорындар жағдайына тікелей байланысты. Ел экономикасның бәсекеге қабілеттілік мәселелерін шешудің маңызды рөлі кәсіпорынның шығаратын өнімінің сапасын жоғарылатуда болып отыр. 1.3 Пәнді зерттеудің мақсаты: «Қазақстан экономикасының бәсекелестік қабілеттілігін көтеру мәселелері және жетілдіру жолдары» пәнін зерттеу мақсаты ел экономикасының бәсекеге қабілеттілігін жоғарылату мәселелерін зерттеу мен олардың болашақта жақсарту жолдарын көрсету, сонымен қатар нарық жағдайында республика экономикасын және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету тәжірибелік дағдысына ие мамандарды даярлау. 1.4 Пәнді зерттеудің негізгі міндеттері: «Қазақстан экономикасының бәсекелестік қабілеттілігін көтеру мәселелері және жетілдіру жолдары» пәнін зерттеудің негізгі мідеттері пәннің негізгі аспектілерін терең зерттеу. 1.5 Оқу нәтижелері: - базалық экономиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын білуі қажет; - өз бетінше экономикалық ойлау және талдау дағдыларына ие болу; - тәжірибелік мысалдарды қолдана отырып экономикалық даму тапсырмалар шеше білу; - кәсіпорынның және ұлттық экономиканың ағымдағы экономикалық жағдайына негізделген болжамды модельдерін құру. 1.6 Пәннің пререквизиттері: - Экономикалық теория - Макроэкономика 1.7. Постреквизиттер: - Менеджмент - Стратегиялық жоспарлау 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырыптар атауы |Дәріс |Сараманды|ММӨЖ |МӨЖ |Әдебиет | | | | |қ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1. |Өнімнің бәсекеге |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1, | | |қабілеттілігі және | | | | |7.1.2, | | |сапасының экономикалық | | | | |7.1.3, | | |мәні | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | |2 |Экономиканың бәсекеге |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1, | | |қабілеттілігінің мазмұны| | | | |7.1.2, | | |және қалыптасу шарты | | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | |3 |Өнімнің бәсекеге |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1, | | |қабілеттілігі және | | | | |7.1.2, | | |сапасының мәселелері | | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | |4 |Бәсекеге қабілеттілікті |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1, | | |бағалау әдістемесі | | | | |7.1.2, | | | | | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | |5 |Бәсекеге қабілеттілікті |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1, | | |анықтаушы көрсеткіштер | | | | |7.1.2, | | |және факторлар | | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | |6 |Өнімнің бәсекеге |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1, | | |қабілеттілігін басқару | | | | |7.1.2, | | | | | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | |7 |Өнімнің бәсекеге |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1, | | |қабілеттілігі және | | | | |7.1.2, | | |сапасын басқару шетел | | | | |7.1.3, | | |тәжірибелері | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | |8 |Өнімнің сапасына талдау |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1, | | |жүргізу әдісі, және оның| | | | |7.1.2, | | |бәсекеге қабілеттілігі | | | | |7.1.3, | | | | | | | |7.2.1, | | | | | | | |7.2.2 | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Қазақстан экономикасының бәсекелестік қабілеттілігін көтеру мәселелері және жетілдіру жолдары» пәнін оқыған кезде магистрант экономиканың тұтас дамуын зерттеу, соған қоса жүйелі талдау үшін философиялық тану әдістерін оқыған кезде алган дағдылары мен білімдерін қолдану керек. Оқу мен дайындық дәріс жүргізуді, сонымен қатар өзінің ноутбук болуын, базалық оқулықтарды, керек болған жағдайда арнайы оқулықтарды, оқу- әдістемелік құралдарды қолдануды қажет етеді. Магистранттан алдымен микро және макроэкономиканың теориялық білімін талап етіледі. Практикалық сабақтарға дайындалу кезінде маңызды роль ММӨЖ және МӨЖ орындау үшін журналдар, газеттік мақалалар, Қазақстан Республикасының әлеуметтік- экономикалық дамуы бойынша статистикалық жинақтар, интернет желісін қолдануға беріледі. Қазақстандық материалдар негізіндегі макроэкономикалық тақырыптарына кең таралған журналдар: «Аль Пари», «Транзитная экономика», «Қаржы Қаражат», «Финансы Казахстана», «Банки Казахстана», «Евразийское сообщество». Оқытушылар жаңа статистикалық мәліметтерді қолдана отырып жасалған жұмыстарды жоғары бағалайды. Бұл үшін мақсатты түрде кестелерді, диаграммаларды, суреттерді құру немесе қолдану керек, ал ауызша талқылау үшін - ойды, оның кезектілігін өңцеу, талдау және қорытынды жасай білу керек. 4 КУРС ФОРМАТЫ 1. Аудиториялық уақытқа дәрістер, практикалық сабақтар және ММӨЖ кіреді. Магистрант бұл аудиториялық сабақтарга міндетті түрде қатысу керек. Дәрістерде магистрант барлық конспектілерді тиісті жүргізіп тұру керек, практикалық сабақтарда белсенді жұмыс істеу қажет, бір сұрақтан жауап беріп, басқа магистранттарды толықтыру қажет, бекітілген форма бойынша құрастырудан және орындалғаннан кейін ММӨЖ қорғау қажет. 2. Қандай да бір себептен магистрант сабақта болмайтын болса, ол топтағы басқа магистранттан дәріс материалын алуға міндетті. 3. Практикалық сабақтагы барлық тапсырмалар мен есептер шешімі магистрант дәптерінде жазылуы қажет. 4. Аудиториядан тыс уақытта магистрант МӨЖ сұрақтары және тақырыптары бойынша өздік жұмыстарын дайындайды және дайын формада берілген уақытта оқытушыға тапсырады. 5. ММӨЖ мен МӨЖ бойынша сұрақтар, тақырыптар және тапсырмалар мазмүны 6 пункте толық көрсетілген. 6. ММӨЖ мен МӨЖ А4 форматтағы ақ, таза қағаздарда орындалады. 7. Дәріс сабагында түсініксіз сұрақтар болатын болса, оқытушыдан түсіндіруді сүрай аласыз. 8. Магистранттарға жазба жұмыстарын орындау үшін Шәкәрім атындағы СМУ (компьютерлік кластарда) компьютерлерін қолдану ұсынылады. 9. Тыңдаушылар Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ кітапханасында оқи алады және бекітілген ережелерге сәйкес оқулықтар мен оқу құралдарын үйге алады. 10. Емтихан: барлық жіберілген магистранттар үшін компьютерлік тест түрінде алынады. Әрбір тесттік нүсқада өтілген курстың бөлімдері бойынша сұрақтары болады. 11. Сабақта отырған уақытта ұялы телефонды өшіру қажет. 12. Магистранттар дәріс немесе практикалық сабақтарға кешікпей келу қажет. Сабаққа кешігіп келген магистрант аудиторияға кіргізілмейді. 13. Өздік жұмыстары мен бақылау жұмыстары кезінде магистрантарға көшіруге (плагиат) жол берілмейді, егер көшіріп отырған магистрант анықталса, онда оның істелген жұмысына бағаны төмендетіп қояды. 5 КУРС САЯСАТЫ Әрбір сабақта магистрант материалды талқылауда белсенді қатысуы керек. Белсенділік сөз сөйлеу арқылы бағаланады. Белсенділік үшін максималды балл әрбір сабақта жарияланады. Бесінші аптада студент аралық бақылау жұмысына дайындалады. Аралық бақылау жұмысының тапсырмалары беріліп, студент жетінші аптаға дейін тапсыруы керек. Дәрістердегі түсініксіз сұрақтар бойынша сіз оқытушыдан әрқашан түсінік ала аласыз. Магистранттар жазба жұмыстарын орындау үшін Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ компьютерлерін (компьютерлік сыныптарда) қолдану ұсынылады. Тыңдаушылар Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ кітапханасында бекітілген ережеге сай шұғылдана алады және оқулықтар мен оқу құралдарын үйге алады. Емтиханға жіберілген барлық магистранттар үшін ауызша түрінде емтихан жүргізіледі.. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Қазақстан экономикасының бәсекелестік қабілеттілігін көтеру мәселелері және жетілдіру жолдары» пәні бойынша баллдың бөліну Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |1-ден 7 апта бойынша барлық аудиториялық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысу | | | |1 |Семинар сабағында жауап беру |20 | | |2 |Семинар сабағында жауап беру |20 | | |3 |Семинар сабағында жауап беру |20 |МӨЖ тақырыбы | | |МӨЖ тапсрымаларын орындау |50 |бойынша орындау | |4 |Семинар сабағында жауап беру |20 | | |5 |Семинар сабағында жауап беру |20 |МӨЖ тақырыбы | | |МӨЖ тапсрымаларын орындау |50 |бойынша орындау | |6 |Семинар сабағында жауап беру |20 | | |7 |1-ші межелік бақылау |70 | | |1-ден 7 апта бойынша оқу нәтижесі бойынша баллдар |300 | | |жиыны | | | | |8-ден 15 апта бойынша барлық аудиториялық сабақ|30 | | | |түрлеріне қатысу | | | |8 |Семинар сабағында жауап беру |10 |МӨЖ тақырыбы | | |МӨЖ тапсрымаларын орындау |25 |бойынша орындау | |9 |Семинар сабағында жауап беру |15 | | |10 |Семинар сабағында жауап беру |15 |МӨЖ тақырыбы | | |МӨЖ тапсрымаларын орындау |25 |бойынша орындау | |11 |Семинар сабағында жауап беру |15 | | |12 |Семинар сабағында жауап беру |15 |МӨЖ тақырыбы | | |МӨЖ тапсрымаларын орындау |25 |бойынша орындау | |13 |Семинар сабағында жауап беру |15 | | |14 |Семинар сабағында жауап беру |15 |МӨЖ тақырыбы | | |МӨЖ тапсрымаларын орындау |25 |бойынша орындау | |15 |2-ші межелік бақылау |70 | | |8-ден 15 апта бойынша оқу нәтижесі бойынша баллдар |300 | | |жиыны | | | |Емтихан бойынша баллдар жиыны |400 | | |Академиялық кезең бойынша баллдар жиыны |1000 | | Егер магистрант сабақты ауырып қалған және басқа да себепті жағдайлар бойынша босатқан болса (тиісті ұйымдармен құжаттық расталған) және аралық бақылауды бекітілген уақытта тапсырмаған болса, онда оның аралық бақылауды жеке тапсыруға құқығы бар. Бұл жағдайда ұсынылған құжаттар негізінде факультет деканаты аралық бақылауды жеке тапсыру уақытын тағайындайды және студентке жеке рейтингтік ведомость береді. магистрант пән бойынша қорытынды рейтингтік бақылауға жіберіледі, егер оның семестрдегі рейтингтік балл жиыны 50% -ға тең немесе одан жоғары болса. 7 ЛИТЕРАТУРА 7.1. Основная 1. Портер М.Э. Конкуренция. Уч.пос. –М.,2010. 2. Лифиц И.М.Теория и практика конкурентоспособности товаров и услуг.М.,КНОРУС, 2009. 3. Красюк И.Н., Парамонова Т.Н. "Конкурентоспособность предприятия розничной торговли". Уч. пособие, 2007. - 120 с. 4. Уткин Э.А. "Антикризисное управление в малом бизнесе" изд. М: ЭКМОС, 2004. - 124с. 5. Демпинг Э. Качество, производительность, конкурентоспособность. Монография (Электронный учебник).М.,2010. 7.2 Дополнительная литература 7.2.1 Мутанов Г., Умырзаг Р. Основы стандартизации, метрологии, сертификации. Менеджмент качества. Уч. пособие. Алматы, 2003. 7.2.2 Воскобойников В. Новые подходы к управлению качеством продукции. 2007. 7.2.3 Галеев В.И., Варгина М.К. Управление качеством: проблемы, перспективы. 2005. 7.2.4 Харрингтон Дж. Управление качеством в американских корпорациях. 2006. 7.2.5 АПК: экономика и управление "Повышение конкурентоспособности продукции пищевой промышленности в России",- № 1,2007. 7.2.6 Международный с/х журнал "Повышение конкурентоспособности сельскохозяйственного производства",- № 1,2006. 7.2.7 Проблемы прогнозирования "Оценка конкурентоспособности продукции в условиях современной торговли",- №3,2006. 8. Вахрушев В. «Принципы японского управления», 2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz