Файл қосу

Жұптұяқтылар отрядының систематикасы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                         |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ             |
| 3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК                     |ПОӘК 042-18.22.1.        |
|                         |                         |8/01.2013                |
|ПОӘК                     |№    басылым             |                         |
|«Жануарлар систематикасы»|                         |                         |
|пәнінің оқытушысына      |                         |                         |
|арналған жұмыс           |                         |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |






                       ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                          «Жануарлар систематикасы»


           5В080300 «Аң өсіру және аңшылык», 5В060700 «Биология»,
                           мамандықтарына арналған

                   ОҚЫТУШЫ ҮШІН ПӘННІҢ ОҚУ- ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ



















                                 Семей- 2013








                                  Алғы сөз



I. Құрастырған


Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің  «Мал  шаруашылығы  және
аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының  профессор  м.а.  қызметін
атқарушы Тугамбаева Салима Манатовна   «_____»_______2013 жыл



2. Талқыланды:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің   «Мал шаруашылығы
және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде.

Хаттама «_____ »_________2013 жыл, №



Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М.


2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде

Хаттама «____»__________ 2013 жыл, №

Төраға _________________ А.Тлеубаева


3. БЕКІТІЛДІ
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және  баспаға
ұсынылды

Хаттама «______»____________2013 жыл, №



ОӘК төрайымы_____________Г. Искакова


4. БАСЫЛЫМ №_____  «_____» ________20____ жыл орнына енгізілген























      Мазмұны



1. Қолданылу аймағы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптардың тізімі
6. Пән бойынша оқу- әдістемелік карта
7. Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
Әдебиеттер





























1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
«Жануарлар  систематикасы»   пәнінің   оқытушыларға   арналған   оқу   жұмыс
бағдарламасы   5В080300  «Аң   өсіру   және   аңшылык»,   5В060700«Биология»
мамандықтарының студенттеріне  арналған  оқу-әдістемелік  кешеннің  құрамына
кіреді.  Ол  студенттерді   курстың   мазмұнымен,   актуальдылығымен,   курс
саясатымен, студенттер оқу процесінде игеретін тәжірибелер  мен  машықтардың
тақырыптарымен таныстырады.

2.  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы әзірленген «Жануарлар систематикасы» ПОӘК мына құжаттар  талабына,
ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді:
      - Шәкәрім атындағы Семей мемлекетік университетінің элективті
пәндердін каталогы
      -Шәкәрім атындағы Семей мемлекетік университетінің ПОӘК стандарты 042-
РГКП-СГУ-8-2007
      документациялық кұжаттар
042-1.01-2013  Құжаттандыру процедурасы «Пәннің оқу-  әдістемелік  кешенінің
құрылымы және мазмұны».
3 .    ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны
      Жануарлардың   негізгі   типтерінің   және   кластарының   өкілдерімен
таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын,  экологиясын,  этологиясын,
көбеюін,  дамуын,  маңызын,  филогениясын  оқып  білу.  Халыкаралык   ғылыми
терминдерді меңгерту.  Лабораториялық  күралдармен  жумыс  істеуді  үйретіп,
тірі  организмдерді  бакылап,  объектілермен  өз   бетімен   жүмыс   істеуге
дағдыландыру.
3.2. Курстың мақсаты:
      Жануарлардың алуан түрлілігін, күрылыстарының ерекшеліктерін, тіршілік
әрекетін, ортаға  бейімдеушілігін,  таралу  зандылыктарын  зерттеу,  олардың
өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану мен оның табиғаттағы корын сактау.
3.3. Пәннің негізгі міндеті:
      Жануарлардың көптүрлілігін, олардың  шығу  тегін,  оргаңдар  жүйесінің
күрылысын, систематикасын,  таралуын,  тіршілік  ортасымен  байланысын  және
адам үшін манызын көрсету. Типті, оның кластарын, казіргі  системаға  сәйкес
теменгі   сатыларынан   жоғарыларына   дейін   зерттеу    әрбір    топтардың
ерекшеліктері туралы түсінік беріп коймай, оларды  пайда  болуы  мен  туысты
кара  -катынастарын,  қүрылысы  мен  органдар  жүйесінің  эволюциясын   және
олардың функционалдык байланыстарын бакылауға мүмкіндік береді.


3.4. Пәнді оқу барысында студент:


- Жануарлардың көптүрлілігін және олардың калыптасуын негізгі  заңдылыктарын
әртүрлі  топтарын  биологиялык  прогресі   немесе   регресінің   себептерін,
органдар жүйелерінің күрылысын,  хордалы  жануарлардың  негізгі  өкілдерінін
систематикасы  мен  эволюциясын,  омырткалыларының  экологиялык  жүйелердегі
орны мен маңызын шаруашылыктык және кәсіптік манызын білу тиіс;
- ғылыми мәселелерді коя білуге,  лабораториялык  және  далалык  жағдайларды
зерттеу жүмыстарын іске асыруға практикалык дағды алу ;
-алған  білімін  ғылыми  және  практикалыкмәселелердің  шешуге  ,  түрлердің
биологиялык ерекшеліктерін екшелеуге , өсім діктер мен жануарлар әлем  інің;
эволюциясындағы   әртүрлі   топтарының   маныздылығын   аныктауға    колдана
білуітиіс.
3.5.  Курстың  пререквизиті:  зоология,   жануарлар    физиологиясы,  терісі
бағалы андардын биологиясы
       3.6. Курстың постреквизиті:  «Жұптұяқтылар физиологиясы»,«Андар   мен
кұстарды аулау және аңшылықтану», «Қорық ісі»


      -   Оқу жоспарының көшірмесі


                                             кесте 1

|Курс                                                           |Сем         |
|                                                               |естр        |
|Дәріс тақырыптары                                                           |
|1                                                              |2           |
|Жануарлар систематикасы пәні және оның міндеттері              |1           |
|Қоянтәрізділер отрядының систематикасы шиқылдақтар, қояндар    |1           |
|                                                               |            |
|                                                               |            |
|Кеміргіштер отрядының систематикасы тиіндер тұқымдасы          |1           |
|                                                               |            |
|Кеміргіштер отрядының систематикасы тышқандар тұқымдасы        |1           |
|Жыртқыштар отрядының систематикасы иттер тұқымдасы касқыр,     |1           |
|шибөрі                                                         |            |
|Жыртқыштар отрядының систематикасы иттер тұқымдасы, туыс       |1           |
|түлкілер                                                       |            |
|Жыртқыштар отрядының систематикасы иттер тұқымдасы  туыс       |1           |
|жанаттар                                                       |            |
|Жыртқыштар отрядының систематикасы аюлар тұқымдасы             |1           |
|Жыртқыштар отрядының систематикасы сусарлар                    |1           |
|тұқымдасы                                                      |            |
|Жыртқыштар отрядының систематикасы мысықтар тұқымдасы          |1           |
|Ескекяқтылар отрядының систематикасы. Тюлендер,   морждар,     |1           |
|нағыз тюлендер                                                 |            |
|Жұптұяқтылар отрядының систематикасы.Күйісқайтармайтындар отряд|1           |
|тармағы. Шошқалар, бегемоттар тұқымдасы                        |            |
|Жұптұяқтылар отрядының систематикасы.Күйісқайтаратындар отряд  |1           |
|тармағы. Құдырлар, бұғылар  тұқымдасы                          |            |
|Жұптұяқтылар отрядының систематикасы, қуысмүйізділер тұқымдасы |1           |
|Тақтұяқтылар отрядының систематикасы, жылқылар, тапирлар,      |1           |
|мүйізтұмсықтар тұқымдастары                                    |            |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|Жануарлардын  классификациясы                                  |2           |
|Шиқылдақтар, қояндар отрядының систематикасы, физиологиясы,    |2           |
|таралуы, көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы |            |
|Тиіндер тұқымдасының систематикасы, физиологиясы, таралуы,     |2           |
|көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы          |            |
|                                                               |            |
|                                                               |            |
|Тышқандар тұқымдасының систематикасы, физиологиясы, таралуы,   |2           |
|көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы          |            |
|                                                               |            |
|Иттер тұқымдасы касқыр, шибөрінің систематикасы, физиологиясы, |2           |
|таралуы, көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы |            |
|                                                               |            |
|Иттер тұқымдасы, туыс түлкілердір систематикасы, физиологиясы, |2           |
|таралуы, көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы |            |
|                                                               |            |
|Иттер тұқымдасы  туыс жанаттардың систематикасы, физиологиясы, |2           |
|таралуы, көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы |            |
|Аюлар тұқымдасының систематикасы, физиологиясы, таралуы, көбеюі|2           |
|және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы                 |            |
|Сусарлар  тұқымдасының систематикасы, физиологиясы, таралуы,   |2           |
|көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы          |            |
|Мысықтар тұқымдасының систематикасы, физиологиясы, таралуы,    |2           |
|көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы          |            |
|Ескекяқтылар отрядыдың систематикасы, физиологиясы, таралуы,   |2           |
|көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы          |            |
|Шошқалар, бегемоттар тұқымдасының систематикасы, физиологиясы, |2           |
|таралуы, көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы |            |
|Құдырлар, бұғылар  тұқымдасының систематикасы, физиологиясы,   |2           |
|таралуы, көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы |            |
|Куысмүйізділер тұқымдасы систематикасы, физиологиясы, таралуы, |2           |
|көбеюі және өсіп дамуы, халық шаруашылығындағы маңызы          |            |
|                                                               |            |
|Жылқылар, тапирлар, мүйізтұмсықтар тұқымдастарының             |2           |
|систематикасы, физиологиясы, таралуы, көбеюі және өсіп дамуы,  |            |
|халық шаруашылығындағы маңызы                                  |            |
|                                                               |            |

5. Студенттердің өздік жүмыстарының тақырыптары
5.1. Қояндар. Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі. Таралуы. Көбеюі мен дамуы.
5.2.  Шошка. Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі. Таралуы. Көбеюі мен дамуы.
5.3. Құндыздар.  Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.4.  Соқырлар.  Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.5 Ақ күзен. Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі. Таралуы. Көбеюі мен дамуы.
5.6. Сары күзен. Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.7 Шұбар күзен. Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.8. Сілеусіндер. Систематикасы. Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.9. Бархатты мысық. Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі. Таралуы. Көбеюі  мен
дамуы.
5.10. Жанаттар.  Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.11. Тарбаған.  Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.12. Теңіз арыстаны. Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі
мен дамуы.
5.13. Моржды тюлендер. Систематикасы. Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі
мен дамуы.
5.14. Теңіз пілі. Систематикасы. Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.15. Дельфиндер.  Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.

                      6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
                                                                     Кесте 3

|Тақырыбы                           |Көрнекті күралдар,|Өз бетімен      |Бақыл|
|                                   |ТОҚ, плаккаттар   |дайындалуға     |ау   |
|                                   |                  |арналған        |түрле|
|                                   |                  |сұрактар        |рі   |
|Дәрістер        |Тәжіребелік        |                  |                |     |
|                |сабақтар           |                  |                |     |
|1               |2                  |3                 |4               |5    |
|Жануарлар       |Жануарлардын       |Слайдтар, схемалар| Қояндар.       |ТК   |
|систематикасы   |классификациясы    |                  |Систематикасы.Құ|     |
|пәні және оның  |                   |                  |рылыс           |     |
|міндеттері      |                   |                  |ерекшелігі.     |     |
|                |                   |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |                   |                  |мен дамуы.      |     |
|Қоянтәрізділер  |Шиқылдақтар,       |Слайдтар, схемалар|Шошка.          |ТК   |
|отрядының       |қояндар отрядының  |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|шиқылдақтар,    |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|қояндар         |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Кеміргіштер     |Тиіндер            |Слайдтар, схемалар|. Құндыздар.    |ТК   |
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.  |     |
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |Құрылыс         |     |
|тиіндер         |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Кеміргіштер     |Тышқандар          |Слайдтар, схемалар|Соқырлар.       |ТК   |
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|тышқандар       |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Иттер тұқымдасы    |Слайдтар, схемалар| Ақ күзен.      |ТК   |
|отрядының       |касқыр, шибөрінің  |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|иттер тұқымдасы |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|касқыр, шибөрі  |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Иттер тұқымдасы,   |Слайдтар, схемалар|Сары күзен.     |ТК   |
|отрядының       |туыс түлкілердір   |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|иттер тұқымдасы,|физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|туыс түлкілер   |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Иттер тұқымдасы    |Слайдтар, схемалар|Шұбар күзен.    |ТК   |
|отрядының       |туыс жанаттардың   |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|иттер тұқымдасы |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|туыс жанаттар   |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Аюлар тұқымдасының |Слайдтар, схемалар|Сілеусіндер.    |ТК   |
|отрядының       |систематикасы,     |                  |Систематикасы.  |     |
|систематикасы   |физиологиясы,      |                  |Құрылыс         |     |
|аюлар тұқымдасы |таралуы, көбеюі    |                  |ерекшелігі.     |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |халық              |                  |мен дамуы       |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Сусарлар           |Слайдтар, схемалар| Бархатты мысық.|ТК   |
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.Кұ|     |
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|сусарлар        |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Мысықтар           |Слайдтар, схемалар| Жанаттар.      |ТК   |
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|мысықтар        |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Ескекяқтылар    |Ескекяқтылар       |Слайдтар, схемалар|Тарбаған.       |ТК   |
|отрядыдың       |отрядыдың          |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы.  |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|Тюлендер,       |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|морждар, нағыз  |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|тюлендер        |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жұптұяқтылар    |Шошқалар,          |Слайдтар, схемалар|Теңіз арыстаны. |ТК   |
|отрядының       |бегемоттар         |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы.Кү|тұқымдасының       |                  |рылыс           |     |
|йісқайтармайтынд|систематикасы,     |                  |ерекшелігі.     |     |
|ар отряд        |физиологиясы,      |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|тармағы.        |таралуы, көбеюі    |                  |мен дамуы.      |     |
|Шошқалар,       |және өсіп дамуы,   |                  |                |     |
|бегемоттар      |халық              |                  |                |     |
|тұқымдасы       |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жұптұяқтылар    |Құдырлар, бұғылар  |Слайдтар, схемалар|Моржды тюлендер.|ТК   |
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы.Кү|систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|йісқайтаратындар|физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|отряд тармағы.  |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|Құдырлар,       |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|бұғылар         |халық              |                  |                |     |
|тұқымдасы       |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жұптұяқтылар    |Куысмүйізділер     |Слайдтар, схемалар|Теңіз пілі.     |ТК   |
|отрядының       |тұқымдасы          |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы,  |систематикасы,     |                  |рылыс           |     |
|қуысмүйізділер  |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |     |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Тақтұяқтылар    |Жылқылар, тапирлар,|Слайдтар, схемалар|Дельфиндер.     |ТК   |
|отрядының       |мүйізтұмсықтар     |                  |Систематикасы.Құ|     |
|систематикасы,  |тұқымдастарының    |                  |рылыс           |     |
|жылқылар,       |систематикасы,     |                  |ерекшелігі.     |     |
|тапирлар,       |физиологиясы,      |                  |Таралуы. Көбеюі |     |
|мүйізтұмсықтар  |таралуы, көбеюі    |                  |мен дамуы.      |     |
|тұқымдастары    |және өсіп дамуы,   |                  |                |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |


           7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
                                                                    Кесте  4

|Оқулықтардың,             | Экземпляр саны|Студент саны      |Қамтамасыздану|
|оқу-әдістемелік           |               |                  |%             |
|құралдарының атаулары     |               |                  |              |
|1                         |2              |3                 |4             |
|Жумалиев М. К. Жануар     |10             |42                |25            |
|әлемінің биоалуантүрі.    |               |                  |              |
|А-2007                    |               |                  |              |
|Соколов В.Е. Систематика  |13             |42                |25            |
|млекопитающих. М..Высшая  |               |                  |              |
|школа.1977.               |               |                  |              |
|Тейлор. Биология 1-3 тома |10             |25                |50            |
|2007 г                    |               |                  |              |
|Гвоздева Е В. и другие.   |20             |42                |50            |
|Млекопитающие Казахстана. |               |                  |              |
|I-IV т. Алма-Ата.1982.    |               |                  |              |
|5. Гвоздева ЕВ. и другие. |               |                  |              |
|Млекопитающие Казахстана. |               |                  |              |
|I-PV т. Алма-Ата.1982.    |               |                  |              |
|Гвоздева ЕВ. и другие.    |20             |42                |50            |
|Млекопитающие Казахстана. |               |                  |              |
|I-1Y т. Алма-Ата. 1983.   |               |                  |              |
|                          |               |                  |              |
|Наумов С.Л. Зоология      |76             |42                |100           |
|позвоночных  М. 1973      |               |                  |              |
|Юдин А. Зоология  М. 2006 |10             |42                |25            |

   8. Әдебиеттер.
 8.1. Негізгі:
1.  Жумалиев М. К. Жануар әлемінің биоалуантүрі. Алма – Ата 2007
2. Соколов В. Е. Систематика млекопитающих. М.Высшая школа.1977.
3. Тейлор Д,  Грин Н., Стаут У.  . Биология  1-3 тома  М. «Мир» 2007
4. Гвоздева ЕВ. и другие. Млекопитающие Казахстана. I-IV т. Алма-Ата.1981.
4. Гвоздева ЕВ. и другие. Млекопитающие Казахстана. I-IV т. Алма-Ата.1982.
5. Гвоздева ЕВ. и другие. Млекопитающие Казахстана. I-PV т. Алма-Ата.1983.
6. Наумов СЛ. Зоология позвоночных М. 1973
7. Бобровский НА. и др. Курс Зоологии. Т.2. Хордовые. М. 1966.
8. Наумов Н.П., Карташов Н.Н.. Зоология позвоночных.Ч.1.2.М., 1979
9. Юдин А. Зоология  М. 2006
8.2. Қосымша:
10. Одум М. Основы экологии. М., 1975.
11. Карташов НА. и др. Практикум по зоологии позвоночных М.. 1969.
12.   Гуртовой   Н.Н.   и    др.    Практическая    зоотомия    позвоночных.
М..1976.1978.1994



Пәндер