Файл қосу
Алгоритм күрделілігі ұғымы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-14.2.07.1.20.01/02-2013| | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |03.09.2013ж | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |«Алгоритмдер және деректер | | | |құрылымы» пәні бойынша жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «АЛГОРИТМДЕР ЖӘНЕ ДЕРЕКТЕР ҚҰРЫЛЫМЫ» ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В060200 - «Информатика» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013. Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ «___»__________ 2013ж. «Информатика» кафедрасының аға оқытушысы Бекқасымова Д.Т. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ “____” _____________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова 2.2. Физика – математика факультетінің оқу-әдістемелік Бюросы отырысында талқыланды Хаттама №____ «____» __________ 2013 ж. Төрағасы __________ 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ «____» __________ 2013 ж. ОӘК төрағасы ________ БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың | | |бөлінуі | | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | | |Курс форматы | | |Курс саясаты | | |Бағаларды қоюдағы саясат | | |Әдебиеттер | | | | | 1. Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Бекқасымова Данар Талғатқызы, аға оқытушы Кафедра – Информатика Байланыс жүйелері – тел., №3 оқу корпусы, кабинет Пәннің өтілу орны – кесте бойынша Пән атауы – Алгоритмдер және деректер құрылымы Кредит саны -3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Алгоритм ұғымы – информатиканың фундаментальды ұғымдарының бірі. Алгоритмдеу моделдеумен бірге информатиканың жалпы әдісі болып табылады. Кейбір алгоритмдерді қолдану әртүрлі жүйелерде процестерді басқаруға әкеледі, осыдан барып алгоритмнің кибернетикаға жақындығы байқалады. Алгоритмдер математика және информатика ғылымдарының математикалық логикаға негізделген орталық жүйелендірілген зерттеу объектісі болып табылады да алгоритмдер теориясын құрайды. Барлық алгоритмдердің мағынасы (компьютерлік программалар) - әлдебір бастапқы деректерді соңғы, нәтижелі деректерге алмастыру. Кейбір деректерді алгоритм аралық деректер ретінде қолданады. Деректерді ұйымдастыру және қолдану алгоритмдерді құрастыруда алғашқы орында болады. Сондықтан деректерді топтастыру, олардың типтерін анықтау, структурасын анықтау сияқты сұрақтар алгоритмді құрғанға дейін қарастырылуы керек ұғымдар болып табылады. Есептеу техникасының және программалаудың дамуы деректер және оларды ұйымдастыру ұғымдарының да жетілуіне, дамуына әкеледі. Белгілі бір есепті шығару барысында алдымен оған қажетті деректерді жинақтап, сұрыптау керек, сосын ақпаратты ЭЕМ-де таратудың әдістерін қарастырады. Бұл процесс компьютердің немесе программаның мүмкіншіліктерінен тікелей тәуелді болады. Деректердің жай және күрделі структуралары қазіргі кездегі кез келген ситуацияларды программалауға көмектеседі. Егер деректердің күрделі структурасы қолданылатын болса жиын, жазу, файлдар, кезектер сияқты ұғымдарды қарастыру қажет болады. Сондықтан күрделі структураға жататын деректердің түрлері мен типтерін, қабылдайтын мәндерді зерттеу керек болады. 1.3 Пәннің мақсаты - Алгоритмдер туралы толық мағлұмат беру. - Тьюринг және Пост машиналарын мысалға алып әмбебап орындаушының жұмыс принциптерін меңгеру. - «Есептелетін функциялар», «алгоритмдік шығарылмайтын есептер», «алгоритм күрделілігі» ұғымдарымен танысу. - Негізгі басқару структуралары туралы, берілгендер және олардың типтері туралы, программаны құрастыру және оны тарату туралы, алгоритмдердің түрлері мен қасиеттері, жазылу формалары туралы, күрделі алгоритмдер және оларды құру туралы, алгоритмнің қоғамдағы рөлі туралы жан- жақты білім беру. 1.4 Пән міндеті: - Деректер структурасын қолдана отырып алгоритмдерді құру, құрастыру негізінде теориялық ұғымдарды қалыптастыру. - Алгоритмнің негізгі кластары туралы, оларда қолданылатын деректер структурасы туралы, сол негізде шығарылатын есептердің (жылдам іздеу, реттеу, т.б.) схемасы туралы ұғымдарды қалыптастыру. - Алгоритмнің, программаның күрделілігін анализдеу әдістерін, әдістемелерін қалыптастыру. 1.5 Пәнді оқып, аяқтаған студенттер Білуі керек: - Түрлі ақпараттық объектілерді қарастыруда қолданылатын машиналық алгоритмдерді, деректер структурасын құрастырудың негізгі әдістерін. - Алгоритмдерді анализдеудің негізгі есебін. - Алгоритмдер қасиеттерін және информатика, программалау облысында жиі кездесетін күрделі есептерді шешу мазмұндамаларын, әдістерін. - Информатиканың және есептеу техникасының базалық ұғымдарын. - Алгоритм ұғымын. - Алгоритм қасиеттерін. - Алгоритмдерді жазу ережелерін. - Алгоритмдік тіл туралы. - Техникалық және программалық құралдардың жұмыс істеу шарттарын; - Есептеу техникаларының және программалық жабдықтардың мүмкіндіктерін пайдалана білу. Орындай алуы керек: - Ақпараттық объектілерді құрастыру үшін сәйкес деректер структурасын таңдап, пәнде оқытылған алгоритмдерді құру әдістемелерін қолдана отырып алгоритм құрастыруды. - Алгоритмнің дұрыс құрылғандығын дәлелдей алу және оның күрделілігін бағалауды. - Алгоритмнің, программаның тиімділігін тәжірибелік зерттеуді. Келесі ұғымдармен таныс болуы керек: - Алгоритмдерді анализдеудің кейбір математикалық әдістері - Күрделілігі бойынша алгоритмдік есептердің классификациясы 1.6 Пән пререквизиттері: 1.6.1 Информатика 1.6.2 Программалау тілдері және технологиялары 1.7 Пән постреквизиттері: 1.7.1. Объектіге бағдарланған программалау 1.7.2. Дельфиде программалау 2. Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі Кесте 1 | |Тақырып атаулары |Сағаттар |Әдебиететр | | | |Дәріс|Машықта|СОӨЖ |СӨЖ | | | | | |ну | | | | | | | |сабақта| | | | | | | |ры | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1. |Алгоритм ұғымы. |1 | | |4 |Е. Бидайбеков, Е. Медеуов, | | |Анықтамасы. | | | | |А. Ниязбаев. Информатика | | |Қасиеттері. Түрлері. | | | | |бастамалары (алгоритмдеу). | | |Алгоритмді жазу | | | | |Алматы, 1990ж. | | |әдістері. Алгоритм | | | | |Вирт Н. Алгоритмы + | | |модельдері. | | | | |структуры данных. | | | | | | | |Программы. – СПб, 2001ж. | |2. |Алгоритм ұғымын |1 | | |4 |Кудрявская И., Ломакина И.,| | |тереңдету, анықтау. | | | | |Приз С. Машина Поста, | | |Тьюринг машинасын | | | | |/Квант №5, 1972 | | |программалау. Пост | | | | |Успенский В.А. Машина | | |алгоритмдік машинасы | | | | |Поста. М.: Наука, 1988г. | | |алгоритм ұғымын | | | | | | | |дәлелдеуші. | | | | | | |3. |Алгоритмдік |1 | | |4 |Вирт Н. Алгоритмы + | | |шығарылмайтын | | | | |структуры данных. | | |есептер. Есептелетін | | | | |Программы. – СПб, 2001ж. | | |функциялар. | | | | |Е. Бидайбеков, Е. Медеуов, | | | | | | | |А. Ниязбаев. Информатика | | | | | | | |бастамалары (алгоритмдеу). | | | | | | | |Алматы, 1990ж. | |4. |Алгоритм күрделілігі |1 | | |4 | | | |ұғымы. Шамалар ұғымы.| | | | | | | |Алгоритмдік тіл | | | | | | | |ұғымы. | | | | | | |5. |Іздеу алгоритмі. |1 | | |4 | | | |Реттеу немесе | | | | | | | |сұрыптау алгоритмі. | | | | | | |6. |Алгоритмдер және |1 | | |4 | | | |деректер структурасы.| | | | | | |7. |Деректердің жай |1 | | |4 | | | |структурасы | | | | | | |8. |Деректердің |1 | | |4 | | | |статикалық | | | | | | | |структурасы. | | | | | | |9. |Деректердің жартылай |1 | | |4 | | | |статикалық | | | | | | | |структурасы. | | | | | | |10.|Деректердің |1 | | |4 | | | |динамикалық | | | | | | | |структурасы. | | | | | | |11.|Деректердің сызықты |1 | | |4 | | | |емес структурасы | | | | | | |12.|Деректердің файлдық |1 | | |5,5 | | | |структурасы | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |14.|Структуралы және |1 | | |6 | | | |модульдік | | | | | | | |программалаудың | | | | | | | |негізгі принциптері | | | | | | |15.|Есептеудегі тиімділік|1 | | |6 | | | |және алгоритмнің | | | | | | | |әсерлілігі | | | | | | |16 |Өрнектерді стандартты| |2 |0,5 |1 |Острейковский В.А. | | |функциялар көмегімен | | | | |Информатика, Москва, | | |есепту. | | | | |2000г. | | | | | | | |Вирт Н. Алгоритмы + | | | | | | | |структуры данных. | | | | | | | |Программы. – СПб, 2001ж. | | | | | | | |Е. Бидайбеков, Е. Медеуов,| | | | | | | |А. Ниязбаев. Информатика | | | | | | | |бастамалары (алгоритмдеу).| | | | | | | |Алматы, 1990ж. | | | | | | | |В.В.Попов, Turbo Pascal. | | | | | | | |Москва «Финансы и | | | | | | | |статистика», 1999 г. | | | | | | | |Семакина И., Хеннер Е. | | | | | | | |Задачник практикум. 1,2 | | | | | | | |том. Москва, 1999 г. | | | | | | | |Кнут Д. Искусство | | | | | | | |программирования для ЭВМ. | | | | | | | |Т-3. Сортировка и поиск, | | | | | | | |М.:Мир,1976ж. | | | | | | | |Кнут Д. Искусство | | | | | | | |программирования для ЭВМ. | | | | | | | |Т-3. Основные алгоритмы, | | | | | | | |М.:Мир,1976ж. | | | | | | | |3.Далека В.Д. , Деревянко | | | | | | | |А.С., Кравец О.Г., | | | | | | | |Тимановская Л.Е. Структуры| | | | | | | |и организация данных. – | | | | | | | |Харьков:ХГПУ, 2000г. | |17 |Теңдеулер мен | |2 |1 |1 | | | |теңсіздіктерді шешу. | | | | | | |18 |Функция кестесін | |2 |1 |1 | | | |құру. | | | | | | |19 |Программада циклды | |4 |2 |2 | | | |ұйымдастыру. | | | | | | |20 |Сандар массивімен | |2 |2 |1 | | | |жұмыс. | | | | | | |21 |Екі өлшемді | |4 |2 |2 | | | |массивтер, оларды | | | | | | | |сипаттау, қолдану. | | | | | | |21 |Жолдарды өңдеу. | |2 |2 |1 | | |22 |Қосалқы алгоритмдер | |2 |2 |1 | | | |және олардың | | | | | | | |қажеттілігі. | | | | | | |23 |Деректердің жиын | |2 |2 |1 | | | |типтерімен жұмыс. | | | | | | |24 |Деректердің аралас | |2 |2 |1 | | | |типтерімен жұмыс | | | | | | |25 |Файлдарды сұрыптау | |2 |2 |1 | | |26 |Тізімдер. Тізімнен | |2 |2 |1 | | | |элементті шығару. | | | | | | |27 |Тізімдермен жұмыс. | |2 |2 |1 | | | |Тізімді структуралар.| | | | | | | |Барлығы ( сағат) |15 |30 |22,5 |67,5 | | 3. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, машықтану сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Машықтану сабақтарына екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. . Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4. Курс форматы және саясаты Келесі талаптар қойылады: 1. Студент дәріс, машықтану сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет; 2. Сабақтарға кешікпей келу қажет; 3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; 4. Машықтану сабақтарында техника қауіпсіздігін сақтау қажет; 5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады; 6. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады; 7. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 5. Бағаларды қоюдағы саясат Кесте 2 |Апталар |Дәріс сабақт. |машық|СОӨЖ | | | |т. | | | | |сабақ| | | | |т. | | | |2 –ші аттестация | |300 | Кесте 3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер 1. Е. Бидайбеков, Е. Медеуов, А. Ниязбаев. Информатика бастамалары (алгоритмдеу). Алматы, 1990ж. 2. Вирт Н. Алгоритмы + структуры данных. Программы. – СПб, 2001ж. 3. Балапанов Е.К., Бөрібаев Б. Информатикадан 30 сабақ, Алматы, 1999 ж. 4. Могилев А.В., Пак Н.И., Хеннер Е.К. Информатика: уч.пособие. –М.:изд.центр «Академия», 2000ж., 45-52 беттер. 5. Стариченко Б.Е. Теоретические основы информатики: уч.пособие для вузов. –2-ое издание. –М.: Горячая линия, Телеком, 2003ж. 312 бет. 167-173-беттер. 6. Л.Н. Королев, А.И. Миков. Информатика. Введение в компьютерные науки: учебник. –М.: высшая школа, 2003ж. 341 бет. 6-41 беттер. 7. Брукшир Дж. Гленн. Введение в компьютерные науки. Общий обзор, 6- издание,: Пер. с англ. –М.: изд. Дом «Вильямс», 2001ж. 688 бет. 213- 266 беттер. 8. Уистон П. Искусственный интеллект. Москва, 1980г. 9. Симонович С., Евсеев Г.Практическая информатика: Инфорком- Пресс, 1998г. 10. Кнут Д. Искусство программирования для ЭВМ. Т-3. Сортировка и поиск, М.:Мир,1976ж. 11. Кнут Д. Искусство программирования для ЭВМ. Т-3. Основные алгоритмы, М.:Мир,1976ж. 12. Далека В.Д. , Деревянко А.С., Кравец О.Г., Тимановская Л.Е. Структуры и организация данных. – Харьков:ХГПУ, 2000г. Қосымша әдебиеттер: 13. Успенский В.А. Машина Поста. М.: Наука, 1988г. 14. Кудрявская И., Ломакина И., Приз С. Машина Поста, /Квант №5, 1972 15. Энциклопедия для детей. Т-22. Информатика. М.:Аванта-, 2003 (Статья «Хэширование, полиномиальные и експоненциальные алгоритмы. Быстрая сортировка, Сложные задачи») 16. С.В.Симанович и др. Информатика. Базовый курс, Питер,2001 г. 17. Петров А.В., Алексеев В.Е., Ваулин А.С., Петрова М.А., Титов М.А., Шкатов П.Н. Вычислительная техника и программирование, Москва, 1990. 18. Евсеев Г. Реанимация, проверка, наладка современного компьютера, Москва, 2001. 19. Острейковский В.А. Информатика, Москва, 2000 г. 20. Макарова Н.В. Информатика. Практикум. Москва, 1998 г. 21. Семакина И., Хеннер Е. Задачник практикум. 1,2 том. Москва, 1999 г. 22. Волкова А.К. Информационные технологии. Москва, 2001 г. 23. Семакин И.Г., Залогова Л.А., Русакова С.В., Шестакова Л.В.Информатика. Базовый курс. Москва,1998 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz