Файл қосу
Студентке арналған пән. Кәсіби бағытталған шетел
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының Шәкәрім атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3 дәрежелі құжаты |ПОӘҚ | | | | | | | | |ПОӘҚ 042-18-14.1.52 / 01-2014 | |ПОӘҚ | | | |Студентке арналған пән |№2 баспа | | |«Кәсіби бағытталған шетел |11.09.2014 ж. | | |тілі» бойынша бағдарламасы | | | ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ “ КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ШЕТЕЛ ТІЛІ ” мамандық үшін 5В071100 «Геодезия және картография» СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы – Мырзабаев М.А. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, «Геодезия және құрылыс» кафедрасының доценті «02» 09. 2014 ж., № 1 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2. Кафедра мәжілісінде «Геодезия және құрылыс» Хаттама № 1 «02» 09. 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Күдерінова Н.А. 2.2 Факультеттің «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» оқу- әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № __ «__» _____ 2014 жыл Төрайым ____________ Бекбаева Р.С. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № __ «__» _____ 20__ жыл Төрайым ________________Искакова Г.К. 4. №1 баспа орнына енгізілген Мазмұны | | | | |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу |5 | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар |5 | |4 |Пәннің форматы |6 | |5 |Пәннің саясаты |6 | |6 |Баға қою саясаты |7 | |7 |Әдебиет |9 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы мен пән туралы жалпы мәліметтер Оқытушының аты-жөні – Мырзабаев Мейрам Арынович, т.ғ.к., доцент • Кафедра – «Геодезия және құрылыс»; • Байланыс ақпараты – тел: 35-05-90, № 1 оқу ғимараты, № 1003 кабинет; • Сабақ өткізу орны – № 1 оқу ғимаратының аудиториялары; • Пән бойынша кредит саны – 2. 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: Кәсіби бағытталған шетел тілі – кәсіптік ортада қолданылатын ағылшын тілін үйрену, сонымен қатар шетел тіліндегі мәтіндермен, аудио және видео материалдармен жұмыс істеу. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: - студентті кәсіби шет тілді әдебиетпен жұмыс істеуге дағдыландыру; - кәсіптік ортада қолданылатын ағылшын тілін үйрену. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: - ағылшын тіліндегі кәсіптік мәтіндерді түсіну және онымен жұмыс істеу. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті: білу: - кәсіби терминдердің ағылшын тіліндегі баламаларын; игеру: - ағылшын тіліндегі кәсіби мәтіндерді мемлекеттік тілге айдару; - нормативтік, инструктивтік және техникалық әдебиеттерді қолдана отырып керекті ақпарат жинау; дағдылану: -геодезия және картография саласына қатысты мәтін материалдарын ағылшын тіліне аудару; -бейімделмеген мәтіндермен жұмыс істей алу. 1.6 Пән пререквизиттері: - шетел тілі; - геодезия; - картография. 1.7 Пән постреквизиттері: - Дипломды жобалау. 2 ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ Кесте 1 |№ |Тақырыптың аталуы |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с | | | | | | |ДС |ЗС |ПС |БОӨЖ |БӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |2 |PlaneSurveying |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |3 |ElevationMeasurement |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |4 |Leveling |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |5 |AngleMeasurement |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |6 |BasicTermstolearn |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |7 |The Global Positioning |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | | |System | | | | | | | |8 |Photogrammetry |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |9 |Photogrammetric Products |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |10 |Introduction to Geographic|- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | | |Information Systems | | | | | | | |11 |Applicationsof Geographic |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | | |Information Systems | | | | | | | |12 |GeographicInformationCompo|- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | | |nents | | | | | | | |13 |SpatialAnalysis |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |14 |Historyofgeodeticsystem |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | |15 |A new World Geodetic |- |- |2 |1 |3 |7.1.1-7.1.2 | | |System: WGS 84 | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың (бөлім) негізгі жағдайларын қарастыруға баса назар аудару керек, осы мақсатта оқу-әдістемелік кешенін ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді. Әрбір тақырып (бөлім) бойынша қысқаша конспекті өзін-өзі тексеру сұрақтарымен аяқталады. Ең маңыздысы дұрыс оқулық таңдау. Бір уақытта бірнеше оқулықты пайдаланудың қажеті жоқ. Ұсынылып отырған әдебиеттердің ішінен тек біреуін ғана негізгі етіп алу керек. Басқа оқулықтар немесе әдістемелік нұсқауларды тек оқып жатқан материал жоқ болған кезде немесе негізгі оқулықта қысқаша көрсетілген кезде қана пайдаланылады. Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Оқулықпен жұмыс істегенде міндетті түрде оқулықта немесе кешенде көрсетілген мысалдарды талдау және өздігінен есептер шешу қажет. Осыдан кейін ғана өзін тексеруге арналған сұрақтарға жауап беру керек. Теорияны практикалық есептерді шешу кезінде дұрыс қолдана білсеңіз, онда оқу материалы меңгерілген деп санауға болады. 4 ПӘННІҢ ТҮРІ (ФОРМАТЫ) Аудиториялық сабақтар келесілерден тұрады: дәрістер (ДС), тәжірибелік (ТС) және оқытушының басқаруымен білімалушының өздік жұмысы (БОӨЖ). Барлық кредит саны – 2. Тәжірибелік сабақ – 30, оқытушы басқаруымен білімалушының өздік жұмысы – 60. Барлығы – 90 сағат. Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі, БОӨЖ уақытын қоса есептегенде. Аудиториялық БОӨЖ уақытында сіздердің тәжірибелік сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туынданған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына 1 рет, кафедрада бекітілген график бойынша жекелей немесе топпен консультация түрінде БОӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, БОӨЖ және БӨЖ жоспары – кетесінде көрсетілген. 5 ПӘН саясаты Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде менің сіздерге қоятын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Тәжірибелік сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу керек кешікпей және сабақ үстінде бір- бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр тәжірибелік сабаққа қатысқаны үшін +1 баллмен бағаланады, ал тәжірибелік сабақты босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. Әр өтелмеген сабақ тағы қосымша -2 баллмен бағаланады. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Пунктуалды және міндеттеріңізді уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жіберуге болады және ол студентті тәртіпке салу үшін қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу немесе плагиат болған жағдайда оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы студенттің сабаққа қатысуымен өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 8. Қорытынды аттестация дәстүрлі әдіспен билетке жауап арқылы өткізіледі. Әрбір билет үш сұрақтан тұрады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Білімалушылардың үлгерімін бақылау ағымдық, аралық және қорытынды бағалаумен есептеледі. Бағалау қолданыстағы «Білімалушылардың білімін рейтингілік бағалау туралы қаулы» бойынша іске асады. Қорытынды бақылауда емтихан алынады, ол тест немесе бақылау сұрақтары ретінде ауызша алынады. Қорытынды балл әрбір сабаққа қатысу, рефераттарды қорғау, сондай-ақ емтихан тапсыру нәтижесінде қойылады. Баға курс бойынша қойылып, ағымдық, аралық және қорытынды бақылау қорытындысынан шығарылады. Пән қорытындысын бақылау 300 баллдық шкала бойынша қойылады. «Кәсіби бағыттағы шет тілі» пәнін оқытуда екі аралық бақылау өткізіледі. 1-рейтинг қорытындысы бойынша 1 - 8 апталарда – 300 балл. 2-рейтинг қорытындысы бойынша 9-15 апталарда – 300 балл. Семестрдегі жалпы балл саны – 600. Қорытынды бақылау жұмысы тест арқылы қабылданады. Уақытында өткізілмеген тапсырмаларды 8-ші және 15-ші апталарда өткізуге болады. Егер студент сабақты себепсіз босатқан болса, оқытушы қойған баллдын 60% алады. «Кәсіби бағыттағы шет тілі» пән бойынша баллдардың реттелуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Жалпы |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-7 апта аралығындағы дәрісханалық |30 | | | |сабақтарға дайындық және қатысу | | | |2 |№ 1-2-ші тәжірибелік сабақтар және дәріс |20 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары | |3 |№ 3 тәжірибелік сабақты орындау |20 |БӨЖ | |4 |Геодезияда қолданылатын терминдер, ағылшын |50 |БОӨЖ сабағында | | |тілінде. | | | | |Үй тапсырмасын орындау |20 | | |5 |№5 тәжірибелік сабақ және дәріс тақырыптары|20 |практикалық | | |бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары | |6 |№6 тәжірибелік сабақ және дәріс тақырыптары|20 |практикалық | | |бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары | | |Үй тапсырмасын орындау «Жобалау кезіндегі |50 |БОӨЖ | | |геодезиялық жұмыстарда қолданылатын | | | | |терминдер, ағлышын тілінде» | | | |7 |Межелік бақылау 1 – 1-7 дәріс тақырыптарына|70 |Сабақ кестесіне | | |байланысты аралық тест жұмысы | |байланысты | |1-7 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы баллы |300 | | |8 |8-15 апта аралығындағы аудиторлық |30 | | | |сабақтарға дайындық және қатысу | | | |9 |№7,8,9 тәжірибелік сабақтар және дәріс |20 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары | |10 |№10 тәжірибелік сабақ және дәріс |20 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары | |11 |Үй тапсырмасын орындау «Геодезиялық өндіріс|50 |БӨЖ | | |инженерінің кәсіби этикасы және мәдениеті» | | | |12 |№11,12 тәжірибелік сабақтар және дәріс |20 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары | |13 |№13 тәжірибелік сабақтар және дәріс |20 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары | |14 |№14 тәжірибелік сабақтар және дәріс |20 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары | | |Үй тапсырмасын орындау «Халықаралық |50 |БӨЖ | | |инженерлік қауымдастықтардың кәсіби | | | | |этикасы. Заманауи инженер-геодезист кредосы| | | | |(ұстанымы)» | | | |15 |Межелік бақылау 2 – 8-15 дәріс |70 |Сабақ кестесіне | | |тақырыптарына байланысты аралық тест жұмысы| |байланысты | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің барлық баллы |300 | | |Емтихан үшін жалпы балл |400 | | |Академиялық кезең бойынша жалпы балл |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиет: 7.1.1 The civil engineering handbook / edited by W.F. Chen and J.Y. Richard Liew. 2006 by CRC Press LLC. 7.1.2 Korchomkin, S.V. Kurbatov Dictionary of Building and Civil Engineering. Moscow 2007/ Russky yazyk publishers. 7.1 Қосымша әдебиет: 7.2.1 Murphy R. English Grammar in Use. A self-study reference and practice book for intermediate students. – Cambridge University Press, 2005. 7.2.2 The Bedford Handbook with 2009 MLA and 2010 APA Updates, Eighth Edition by Diana Hacker and Nancy Sommers (Dec 16, 2009).
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz