Файл қосу

Популяциялар экологиясы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                            |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты       |ПОӘК             |ПОӘК- 042-18-25.1.57/01-2014 ж  |
|ПОӘК                        |№ 1 басылым   18 |                                |
|«Транспорттағы Енбек қорғау |.09.2014ж.       |                                |
|және Экология» пәнінің      |                 |                                |
|оқытушыға арналған оқу      |                 |                                |
|бағдарламасы                |                 |                                |





                 «Транспорттағы Енбек қорғау және Экология»




                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





  5В090100 «Көлікті пайдалану және жүк қозғалысы мен тасымалды ұйымдастыру»
                               мамандығы үшін





                             ОҚЫТУШЫҒА  АРНАЛҒАН
                            ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                    2014





                                  Алғы сөз


   1 ӘЗІРЛЕГЕН


   Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Экология  және
   қоршаған     ортаны     қорғау»     кафедрасының      аға      оқытушысы


   Бейсебаев.Ш.Т _________________           «28» 08. 2013 жыл.


   2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
   2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университеті  «Экология
   және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отырысында
   Хаттама № 1       «04» 09. 2014 жыл.


   Кафедра меңгерушісі        _________                  доцент  .  Кабышева
   Ж.К.


   2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында
   Хаттама № 1       «09» 09. 2014 жыл.


   АФ  ОӘБ  төрағасы              _________                    доцент   м.а.
   Тлеубаева А.В.




   3  БЕКІТІЛДІ
   Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап  басып  шығаруға  ұсынады



   Хаттама № 1   «19» 09. 2014 жыл.


   Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
   оқу әдістемелік жұмысы бойынша
   проректор                                                       _________
   профессор  Искакова Г.К.






   4    Алғаш енгізіліп отыр




















                                   Мазмұны





1.                              Қолдану                               аймағы
............................................................................
...........  4

2.                           Нормативті                           сілтемелер
............................................................................
.. 4
3.                              Жалпы                               ережелер
............................................................................
............ 4
4.                   Оқу                   пәнінің                   мазмұны
............................................................................
..... 6
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі ............7
|6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                                     |
|..........................................................7              |
|7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы                  |
|..........................9                                              |
|8. Әдебиеттер                                                            |
|.........................................................................|
|........................ 11                                              |
|                                                                         |
|                                                                         |

      1. Қолдану аймағы


   «Транспорттағы Енбек қорғау және Экология» пәнінің оқу-әдістемелік кешені
5В090100 «Көлікті пайдалану және жүк қозғалысы  мен  тасымалды  ұйымдастыру»
мамандығы  студенттеріне  арналған.   Ол   студенттерді   курстың   мазмұны,
өзектілігі мен маңыздылығымен  таныстырады.  Пәнді  оқытуда  оқу-әдістемелік
кешен негізгі құрал болып табылады.


      2. Нормативті сілтемелер
      Осы  кешен  Қазақстан  Республикасы   Білім  және  ғылым   министрлігі
бекіткен  «Транспорттағы  Енбек  қорғау  және  Экология»  пәні  бойынша  оқу
процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды.Сонымен  қатар  пәннің
оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен  талаптарына  сәйкес
жасалған:
      -  5В090100  «Көлікті  пайдалану  және  жүк  қозғалысы  мен  тасымалды
ұйымдастыру» мамандықтарының элективті пәндерді  оқыту  бағдарламасына  сай.
Хаттама №1, 18.09.2010 ж;
       - Мамандықтарға тиесілі  оқу бағдарламаларына сәйкес;
      - СТУ 042-СГУ-4-2013 жылғы «Пәннің  оқу  әдістемелік  кешенін  әзірлеу
және  ресімдеудің жалпы талаптары» Университет стандарты;
      - ПОӘК 042-1.01-2013 жылғы «Пәннің оқу әдістемелік кешенінің  құрылымы
мен мазмұны» Құжаты ретіне сәйкес.


      3  Жалпы ережелер


      3.1  Пәннің қысқаша түсініктемесі:

   Осы  курсты  оқуда  студенттер  еңбек  қорғаудың   және  қоршаған  ортаны
қорғаудың заңдылық негіздерімен, өндірістік  қауіпсіздік,  қоршаған  ортаның
қауіпсіздігі мәселелері, еңбек гигиенасы, өндірістік санитария,  қауіпсіздік
техникасы,  өрт  қауіпсіздігі  мәселелерімен  таныстырылады,  сонымен  қатар
пәнді меңгеру барысында студенттер  мемлекеттік стандарттар жүйесімен  жұмыс
істеуді, әдебиеттерді  іздестіру  жолдарымен  және  өндірістік  қауіп-сіздік
сұрақтарын зерттеу  және шешу әдістерімен таныстырылады

       3.2  Пәнді оқытудағы мақсат
    «Транспорттағы Енбек қорғау  және  Экология»  пәнін  оқытудағы   мақсат
төмендегідей:
    -Мемлекеттің  еңбек  қорғау  және  қоршаған  ортаны  қорғау   жөніндегі
саясатын іске асыратын мамандарды дайындау;
      -Кәсіпорындарда  қауіпсіз,  зиянсыз  еңбек  жағдайларын   ұйымдастыру
әдістерін меңгерген  мамандарды дайындау.
     - Өндірістік жарақаттанудың,кәсіби аурудың алдын  алу  шараларын  іске
асыруға қабілетті мамандарды дайындау.

    3.3  Пәнді оқытудағы міндеттер:
 - еңбек қорғаудың және қоршаған ортаны қорғаудың  теориялық  және  заңдылық
   негіздерімен таныстыру;
 - өндірістік жарақаттанудың , кәсіби ауырулардың алдын-алу  шараларын  іске
   асыра білуге үйрету;
 - еңбек жағдайларын сараптай білуді үйрету;
 -  қауіпсіздік  техникасын  сақтауды  қамтамасыз  ететін   құрылғылар   мен
   механизмдерді дұрыс таңдай, қолдана білуді үйрету.
 - транспортты пайдалану және жүкті  тасымалдау  барысында  қоршаған  ортаны
   қорғау шараларын жоспарлау мен іске асыру;
 - еңбек қорғау жұмыстарын жоспарлау, еңбек жағдайларын жақсарту мәселелерін
   шешуге құқылы болуы;


   4. Оқыту нәтижесі:
 - Пәнді оқу нәтижесінде студент:

   білуі керек:
 -  өндірістегі  еңбек  қорғаудың,  қоршаған  ортаны  қорғаудың   теориялық,
   заңдылық және нормативті-техникалық негіздерін;


   дағдылануы керек:
 - өндірістік және экологиялық аварияларды,апаттарды болжау әдістерін   және
   олардың салдарын жоюды меңгеруі керек;


   түсінуі керек:
 - өндірістік  авариялар  мен  төтенше  жағдайлардың  өрбу  үрдістерін  және
   олардың алдын алу шараларын;


   қолынан келуі керек:
 - мүмкін болар авариялық  жағдайлар  және  басқа  да  техникалық  есептерді
   жүргізу жолдары;


     құзырлы болуы керек:
- еңбек қорғаудың  ,қоршаған  ортаны  қорғаудың   теориялық,  заңдылық  және
   нормативті-техникалық негіздеріне байланысты сұрақтарды шешуде;
-  өндірістегі еңбек қорғауды  ұйымдастыру  және  экологиялық  қауіпсіздікті
  қамтамасыз ету сұрақтарын шешуге;
- өндірістің қауіпті, зиянды факторларынан еңбеккерлерді  қорғаудың  ұжымдық
  және жеке жабдықтарын таңдауда және техникалық қорғау құралдарын  қолдана
  білуде;
-  өндірістік жарақаттану және кәсіби аурудың алдын алу сұрақтарын ше-шуде;
 - еңбек қорғау, қоршаған ортаны қорғау  шараларын жоспарлау сұрақ-тарынан.


   3.5  Курстың пререквизиті:


   3.5.1 Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
   3.5.2 Физика


   3.6  Курстың постреквизиті:


   3.6.1  Арнайы пәндер
   3.6.2  Диплом жұмысын жасау




   3.7  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме:
   Кесте                                                                   1


   |Курс                                                        |Семестр      |
|1                                                           |2            |
|Дәрістік сабақтар                                           |             |
|1-ші Модуль. Еңбек қорғаудың заңдылық және теориялық        |2            |
|негіздері.                                                  |             |
|Блок-1 Кәсіпорындағы еңбек қорғауды ұйымдастыру             |1            |
|негіздері.Қауіпті және зиянды өндіріс факторларының         |             |
|топтастырылуы.                                              |             |
|Блок-2. Өндірістік жарақаттану және кәсіби сырқат мәселелері|2            |
|Блок-3 Еңбек гигиенасы туралы түсінік.Өндірістегі еңбек     |2            |
|жағдайларын сараптау                                        |             |
|Блок-4. 4.1.Өндірістік санитария туралы түсінік.   Жұмыс    |3            |
|орындағы микроклиматтың көрсеткіштері және оны реттеу.      |             |
|     4.2.  Өндірістік шу, ультрадыбыс, дірілдің             |2            |
|көрсеткіш-тері және олардан қорғану жолдары                 |             |
|     4.3. Жұмыс орындарын жарықтандыру мәселелері           |2            |
|а) Жарықтың өлшем бірліктері                                |             |
|б) Жұмыс орындарын жарықтандыру әдістері                    |             |
|   2-ші Модуль.  Қауіпсіздік техникасы негіздері.           |             |
|Блок-1.    Электр қауіпсіздегі негіздері                    |2            |
|     Блок-2.  Техника қауіпсіздігі негіздері                |2            |
|     Блок-3     Өрт қауіпсіздігі негіздері                  |3            |
| 3-ші Модуль. Экологиялық  қауіпсіздік  негіздері.          |             |
|Блок-1.    Экологияның жалпы сұрақтары                      |1            |
|    Блок-2. Ағзалар экологиясы (Аутэкология)                |2            |
|    Блок-3. Популяциялар экологиясы. (демэкология)          |2            |
|    Блок-4. Бірлестіктер экологиясы (синэкология)           |2            |
|    Блок-5. Адам – қоршаған орта қатынасы                   |2            |
|                     Тәжірибелік , зертханалық  сабақтар    |             |
|1-ші Модуль.1.                                              |             |
|Еңбек қорғаудан нұсқауларды жүргізу                         |2            |
|2.Өндірістік жазатайым оқиғаны тергеп-тексеру               |3            |
|3.Жұмыс орнындағы микроклиматы мөлшерлеу және оның          |2            |
|көрсеткіштерін бақылауға арналған аспаптар                  |             |
|    4. Жұмыс орындарындағы ауа құрамындағы зиянды заттардың |2            |
|мөлшерін анықтау.                                           |             |
|    5. Өндірісте жұмысшыларды арнаулы киім  және жеке       |2            |
|қорғану құралдары, заттарымен қамтамасыз ету мәселелері.    |             |
|    РК 1                                                    |2            |
|2-ші Модуль. Блок-1. Бастапқы өрт сөндіргіш  құрал жабдықтар|2            |
|Блок-2. Қоршаған ортадағы антропогенді ластаушыларды        |2            |
|анықтау.                                                    |             |
|    РК 2                                                    |2            |



           5.Студенттердің  өздік  жұмыстары тақырыптары тізімі.



  1. Қазақстан Республикасының.«Еңбек кодексі»-мен танысу.

  2. Шағын мекеме,кәсіпорындардағы еңбек қорғауды ұйымдастыру және  бақылау
  жолдары. Еңбек қорғау заңдылықтарын бұзғаны үшін жауап-кершілік

  3 .Өндірістік жарақаттануды сараптау әдістері. Кәсіби аурулар себебтері.

  4. Өндіріс орындарын желдету әдістері.  Желдетуді есептеу тәсілдері.

  5. Шу мен дірілдің, ультрадыбыстың адам организіміне әсері
  6.  Статикалық электр тоғы. Жайтартқыштарды есептеу
  7.  Электр тоғы зақымынан қорғанудың техникалық әдістері
  8.  Өрт қауіпсіздігі негіздері. Автоматты  өрт сөндіру құрылғылары

  9. Экологияның міндеті мен қарастыратын мәселелері.  Экология  ғылы-мының
    даму сатылары.Қазіргі заманның экологиялық мәселелері
  10. В.И. Вернадскидің биосфера туралы ғылымы.  Биосфераның бөліктері және
  шекарасы. Ноосфера түсінігі.  Биосфераның  тірі  заты,  оның  маңызы  мен
  ерекшеліктері.

  11.Әртүрлі өмір сүру ортасы  туралы   түсінік.  Абиотикалық,  биотикалық,
  антропогенді факторлардың әсерінің жалпы заңдылықтары

  12. Экожүйелер динамикасының түрлері.Биосфераның  энергетикасы мен    зат
  айналымы және эволюциясы.


               6  Пән бойынша оқу әдістемелік карта

Кесте 3 – Пән бойынша оқу әдістемелік карта.
|Тақырыбы                                |Көрнекі      |Өз бетімен   |Бақылау  |
|                                        |құ-ралдар,   |оқып үйренуге|түрі     |
|                                        |ОТҚ,         |арналған     |         |
|                                        |плакаттар,   |сұрақтар     |         |
|                                        |зертханалық  |             |         |
|                                        |тақталар     |             |         |
|Дәріс               |Тәжірибелік        |             |             |         |
|сабақтар            |сабақтар           |             |             |         |
|1                   |2                  |3            |4            |5        |
| Модуль-1                                                                    |
|1-ші тақырып Кіріспе|                   |Кестелер     |ҚР «Еңбек    |Реферат, |
|дәріс. Еңбек        |                   |             |кодексі»мен  |ауызша   |
|қорғаудың заңды-лық |                   |             |және         |сұрау    |
|және теория-лық     |                   |             |стандарттарым|         |
|негіздері           |                   |             |ен танысу    |         |
|2-ші тақырып.       |1.Еңбек қорғау-дан |Плакаттар ОТҚ|ҚР «Еңбек    |ауызша   |
|Кәсіпорындағы ең-бек|нұсқауларды жүргізу|             |кодексі»мен  |сұрау    |
|қорғауды            |                   |             |және         |         |
|ұйым-дастыру        |                   |             |стандарттарым|         |
|негіздері. Қауіпті  |                   |             |ен танысу.   |         |
|және зиян-ды өндіріс|                   |             |             |         |
|фактор-ларының      |                   |             |             |         |
|топтасты-рылуы.     |                   |             |             |         |
|3-ші тақырып.       |2.Өндірістік       |Кестелер     |Өндірістік   |Реферат, |
|Өндірістік          |жазатайым оқиғаны  |Акт          |жарақаттануды|ауызша   |
|жарақат-тану және   |тергеп-тексеру     |             |сараптау     |сұрау    |
|кәсіби сырқат       |                   |             |тәсілдерін   |         |
|мәселелері          |                   |             |оқып білу    |         |
|4-ші тақырып. Еңбек |3.Жұмыс орнында-ғы |Кестелер     |Жұмыс        |ауызша   |
|гигиенасы туралы    |микроклиматы       |Плакаттар    |уақы-ты,     |сұрау    |
|түсінік. Өндірістегі|мөлшерлеу және оның|             |тынығу       |         |
|еңбек  жағдайларын  |көрсеткіш-терін    |             |уақыты,      |         |
|сараптау            |бақылауға арналған |             |дема-лу      |         |
|                    |аспаптар           |             |уақыты       |         |
|                    |                   |             |тарауларын   |         |
|                    |                   |             |оқу          |         |
|5-ші тақырып.       |    4.Жұмыс        |Кестелер     |Жұмыс        |ауызша   |
|Өндірістік          |орындарындағы ауа  |Плакаттар    |орындарын    |сұрау    |
|санита-рия туралы   |құрамындағы зиянды |             |желдету      |         |
|түсінік.            |заттардың мөлшерін |             |әдістері     |         |
|Жұмыс орындағы      |анықтау.           |             |және оны     |         |
|микроклиматтың      |                   |             |есептеу      |         |
|көрсеткіштері және  |                   |             |             |         |
|оны реттеу.         |                   |             |             |         |
|     6-шы тақырып.  |                   |тестілер     |Өндірістік   |Реферат,а|
|Өндірістік шу,      |                   |             |шу,          |уызша    |
|уль-традыбыс,       |                   |             |ультра-дыбыс,|сұрау    |
|дірілдің            |                   |             |діріл-дің    |         |
|көрсеткіштері және  |                   |             |адам         |         |
|олардан қорғану     |                   |             |ор-ганизміне |         |
|жолдары             |                   |             |әсері        |         |
|   7-ші тақырып.    |                   |Кестелер     |Жасанды жарық|ауызша   |
|Жұмыс орындарын     |                   |Плакаттар    |көздері      |сұрау    |
|жарықтандыру        |                   |ОТҚ          |туралы       |         |
|мәселелері          |                   |             |мәлімет      |         |
|                    |МБ-1               |             |МБ дайындық  |ауызша   |
|                    |                   |             |             |сұрау    |
| Модуль-2                                                                    |
|Блок1                                                                        |
|     8-ші тақырып.  |                   |             |Статикалық   |Реферат,а|
|Электр қауіпсіздігі |                   |тестілер     |электр тоғы. |уызша    |
|негіздері           |                   |             |Жайтартқыштар|сұрау    |
|                    |                   |             |түрлері және |         |
|                    |                   |             |олар-дың     |         |
|                    |                   |             |есебі        |         |
|Блок2                                                                        |
|     9-шы тақырып.  |5.Өндірісте        |слайд        |Қысыммен     |Реферат,а|
|Техника             |жұмысшыларды       |Плакаттар    |жұмыс        |уызша    |
|қауіпсіз-дігі       |арнаулы киім  және |             |істей-тін    |сұрау    |
|негіздері           |жеке қорғану       |             |ыдыстар және |         |
|а) Машиналарға,     |құрал-дары,        |             |көтеру-тасыма|         |
|жабдықтарға,        |заттарымен         |             |лдау         |         |
|технологияларға     |қамтамасыз ету     |             |техникасын   |         |
|қойылатын           |мәсе-лелері.       |             |пайдалану    |         |
|қауіп-сіздік        |                   |             |ерекшелік-тер|         |
|талаптары.          |                   |             |і.           |         |
|б) қауіпсіздікті    |                   |             |             |         |
|қамтамасыз етуші    |                   |             |             |         |
|құрылғылар мен      |                   |             |             |         |
|міндетті шаралар    |                   |             |             |         |
|Блок3                                                                        |
|   10-шы тақырып.   |6.Бастапқы өрт     |Кестелер     |ҚР «Өрт      |Реферат,а|
|Өрт қауіпсіздігі    |сөндіргіш  құрал   |Плакаттар    |қауіпсіздігі |уызша    |
|негіздері           |жабдықтар          |             |туралы»заңыме|сұрау    |
|Өндірістің,         |                   |             |н танысу     |         |
|техно-логияның өрт  |                   |             |             |         |
|қауіпі дәрежелері.  |                   |             |             |         |
|Жану түрлері, Өрт   |                   |             |             |         |
|сөнді-руші заттар.  |                   |             |             |         |
|Модуль-3                                                                     |
|Блок1                                                                        |
|11-ші тақырып.      |                   |Кестелер     |Экологияныңмі|         |
|Экологияның жал-пы  |                   |Плакаттар    |ндеті мен    |Реферат,а|
|сұрақтары.          |                   |ОТҚ          |қарастыратын |уызша    |
|Эко-логияның мақсаты|                   |             |мәселелері.  |сұрау    |
|менміндеттері.      |                   |             |Экологияғы-лы|         |
|Эко-логияның        |                   |             |мыныңда-мусат|         |
|қарасты-ратын       |                   |             |ылары.Қазіргі|         |
|сұрақтары. Биосфера |                   |             |заман-ның    |         |
|ұғымы. Биосфера     |                   |             |эколо-гиялық |         |
|бөліктері мен       |                   |             |мәсе-лелері  |         |
|олардың шека-ралары.|                   |             |             |         |
|12-ші тақырып.      |                   |Кестелер     |В.И.Вернадс-к|         |
|Ағзалар экологиясы  |                   |Плакаттар    |идің         |Реферат,а|
|(Аутэкология)       |                   |ОТҚ          |биос-фера    |уызша    |
|Тіршіліктіңбейімде-л|                   |             |туралы       |сұрау    |
|ушілік  ырғақтары.  |                   |             |ғылымы.Биосфе|         |
|Экологиялық         |                   |             |раныңбө-лікте|         |
|фак-торлардың       |                   |             |рі және      |         |
|жіктелуі. Негізгі   |                   |             |шекарасы.Но-о|         |
|тіршілік орталары   |                   |             |сфера        |         |
|                    |                   |             |түсі-нігі.Био|         |
|                    |                   |             |сфераныңтіріз|         |
|                    |                   |             |аты,оның     |         |
|                    |                   |             |маңы-зы мен  |         |
|                    |                   |             |ерек-шеліктер|         |
|                    |                   |             |і.           |         |
|13-ші тақырып.      |                   |Кестелер     |Әртүрлі өмір |         |
|Популяциялар        |                   |Плакаттар    |сүру ортасы  |Реферат,а|
|эко-логиясы.(демэкол|                   |ОТҚ          |туралы       |уызша    |
|о-гия).Популяцияның |                   |             |түсі-нік.    |сұрау    |
|құрылымы мен        |                   |             |Абиоти-калық,|         |
|ди-намикасы.Популяци|                   |             |биотикалық,ан|         |
|яның тұрақтылы-ғы   |                   |             |тро-погенді  |         |
|мен өміршеңдігі.    |                   |             |фак-торлардың|         |
|Биотикалық факторлар|                   |             |әсерініңжал-п|         |
|                    |                   |             |ызаңдылық-тар|         |
|                    |                   |             |ы            |         |
|  14-ші-тақырып.    |                   |             |Экожүйелер   |         |
|Бірлестіктер        |                   |             |динамикасының|         |
|эколо-гиясы(синэколо|                   |Кестелер     |түрлері.Биосф|Реферат,а|
|гия)Биоценоз туралы |                   |Плакаттар    |ераның       |уызша    |
|ұғым.Экожүйелер     |                   |ОТҚ          |энергетикасы |сұрау    |
|туралы түсінік.     |                   |             |мен    зат   |         |
|Био-геоценозтуралы  |                   |             |айналымы және|         |
|ғы-лым.Биосфераның  |                   |             |эволюциясы.  |         |
|ластануы. Өндіріс   |                   |             |             |         |
|орындарының         |                   |             |             |         |
|экол-огиялық        |                   |             |             |         |
|қауіпсізді-гіне     |                   |             |             |         |
|баға беру           |                   |             |             |         |
|15-ші тақырып. Адам |7.Қоршаған ортадағы|             |             |         |
|– қоршаған орта     |антропогенді       |Кестелер     |             |Реферат,а|
|қатынасы            |ластаушыларды      |Плакаттар    |             |уызша    |
|Адамның             |анықтау.           |ОТҚ          |             |сұрау    |
|тіршілігі-нің       |                   |             |             |         |
|қоршаған ортаға     |                   |             |             |         |
|әсері. Экологиялық  |                   |             |             |         |
|дағдарыстар         |                   |             |             |         |
|тари-хы,            |                   |             |             |         |
|көрсеткіштері және  |                   |             |             |         |
|олардан қор-ғану    |                   |             |             |         |
|жолдары.            |                   |             |             |         |
|Эко-логиялық жағдай |                   |             |             |         |
|және адам           |                   |             |             |         |
|денсау-лығы.        |                   |             |             |         |
|Атмосфера-ның       |                   |             |             |         |
|экологиялық         |                   |             |             |         |
|мәселелері. Судың   |                   |             |             |         |
|ластану мәселелері  |                   |             |             |         |
|                    |МБ-2               |             |МБ дайындық  |ауызша   |
|                    |                   |             |             |сұрау    |












      7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы



    Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы


    |Әдебиет, оқу-әдістемелік            |Құралдар  |Студенттер  |Қамтамасыз   |
|құралдар атаулары                   |саны      |саны        |ету  проценті|
|1                                   |2         |3           |4            |
|1. Қазақстан Республикасының «Еңбек |30        |30          |100          |
|кодексі» 15.05.2007 ж.              |          |            |             |
|2. Оспанова Г.С. Бозшатаева Г.Т.    |          |            |             |
|«Экология» Алматы. 2002ж            |30        |30          |100          |
|    3. Ж.К.Аманжолов. Охрана труда и|          |            |             |
|ТБ. Астана .2007ж.                  |10        |30          |30           |
| 4.Ш.Т.Бейсебаев. «Еңбек қорғау және|          |            |             |
|тіршілік қауіпсіздігі»,             |30        |30          |100          |
|Оқу-әдістемелік құрал.   Шәкәрім    |          |            |             |
|атындағы СМУ.Семей.2011ж.           |          |            |             |
|5 Қ.Т.Жантасов,М.Қ.Жантасов,        |          |            |             |
|Е.Н.Кочеров,А.С.Наукенова. «Еңбек   |10        |30          |30           |
|қорғау және тіршілік қауіпсіздігі»  |          |            |             |
|Оқулық. Алматы. 2012 ж.             |          |            |             |
|   6. М.А.Нұржасаров и другие.      | 15       |  30        |50           |
|Охрана труда. Астана.2007ж.         |          |            |             |
| 7. Б.И.Зотов и другие.             |          |            |             |
|Безопас-ность жизнедеятельности на  |15        |30          |50           |
|про-изводстве.Москва.Высшая школа,  |          |            |             |
|2000г.                              |          |            |             |
|8.  И.Скала. «Охрана труда и        |          |            |             |
|тех-ника безопасности». Алматы. 2002|30        |30          |100          |
|г.                                  |          |            |             |
|9.Сагимбаев Г.К. «Экология и        |          |            |             |
|экономика» Алматы. 1997ж.           |15        |30          |50           |
|10. Жатқанбаев Ж. Экология негіздер.|30        |  30        |  100        |
|Алматы. 2003ж.                      |          |            |             |
|11.Акбасова А.Ж. «Экология» Алматы  |30        |  30        |  100        |
|2003ж                               |          |            |             |



    8. Әдебиеттер

    8.1 Негізгі әдебиетт


  8.1.1.  «Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі» 15.05.2007 ж.
  8.1.2    Қ.Т.Жантасов,М.   Қ.Жантасов,Е.Н.Кочеров,А.С.Наукенова.   «Еңбек
         қорғау және тіршілік қауіпсіздігі» Алматы.2012ж.
  8.1.3  Ш.Т.Бейсебаев. «Еңбек қорғау және тіршілік қауіпсіздігі»,Оқу-
         әдістемелік құрал, Шәкәрім атындағы СМУ.Семей.2011ж.
  8.1.4  М.А.Нұржасаров и другие. Охрана труда. Астана.2007 ж.
  8.1.5. Ж.К.Аманжолов. Охрана труда и ТБ. Астана .2007ж.
     6. Оспанова Г.С. Бозшатаева Г.Т. «Экология» Алматы. 2002ж.
     7. Коробкин В.И. «Экология» Ростов на Дону – 2001ж.
     8. Сагимбаев Г.К. «Экология и экономика» Алматы. 1997ж.


   8.2  Қосымша әдебиеттер.


  8.2.1.   В.И.Скала. «Охрана труда и техника безопасности».Алматы. 2002 г
  8.2.2.   Б.И.Зотов и другие. Безопасность жизнедеятельности на  производ-
         стве. Москва. Высшая школа, 2000г.жизнедеятельности . М. 2000г.
  8.2.3.   Жатқанбаев Ж. Экология негіздер. Алматы. 2003ж.
      4. Акбасова А.Ж. «Экология» Алматы 2003ж
      5. Бродский А.К. «Жалпы экологияның қысқаша курсы» Алматы. 1998ж
   8.2.6. Баяшев А. «Экология және таза су проблемасы» Алматы 2003ж
Пәндер