Файл қосу
Қорытпалар теориясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласындағы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 049-18-8.1.17/02- | | | |2013 | |ПОӘК | | | |Пәннің жұмыс бағдарламасы |№1 басылым | | |«Материалтану » |18.09.2013. | | |студенттерге арналған | | | ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Материалтану» пәнінен 5В073200 – Стандарттау, метродлогия және сертификаттау мамандығына арналған ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы «_02 »_09_2013ж. Жайлаубаев Д.Т. «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасының профессоры, Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1. Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасының отырысында « 09 » 09 2013 жылғы № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі т. ғ. к.,Токаев С.Д. 2. Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро отырысында « _12_» 09 2013 жылғы № _1_ хаттама Төрайымы Толеубекова С.С. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында « _18_ » 09 2013 жылғы № 1 хаттама ОӘК кеңесінің төрағасы Искакова Г.К 4.Бірінші рет енгізілді | М А З М Ұ Н Ы | | | |1. |Жалпы ережелер \ | | |2. |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | | |3. |Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау | | |4. |Курс форматы | | |5. |Курс саясаты | | |6. |Баға қою саясаты. | | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы мен пән туралы жалпы мәліметтер • Жайлаубаев Д.Т., профессор «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасы • Ақпараттық байланыс – № 10 оқу корпусы, № 14 кабинет • Сабақ өткізу орны – № 10 оқу корпусы, № 15 аудитория • Пәннің атауы – «Материалтану » • Кредиттер саны – 2. 1.2. Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме (3.1-кесте) Кесте 3.1 – Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Кур|Семестр |Кредиттер |ДС | |с | | | | | | |ЛК |ТЖ |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Модуль 1 Металдардың атомдық-кристалдық құрлысы | |1 |Металдардың атомдық-кристалдық құрлысы|2 |2 |2 |6 |8.1.1-б| | | | | | | |ет81-10| | | | | | | |5 | | | | | | | |8.1.2-б| | | | | | | |ет5-36 | | | | | | | |8.2.1-б| | | | | | | |ет21-54| | | | | | | |8.2.2-б| | | | | | | |ет8-45 | |2 |Кристалдану кезіндегі металл |2 |2 |2 |6 |8.1.1-б| | |құрылымының қалыптасуы | | | | |ет125-1| | | | | | | |54 | | | | | | | |8.1.2-б| | | | | | | |ет68-11| | | | | | | |7 | | | | | | | |8.2.1-б| | | | | | | |ет51-88| |Модуль 2 Қорытпалар теориясы | |3 |Қорытпалар теориясы |2 |2 |2 |6 |8.1.1-б| | | | | | | |ет106 | | | | | | | |-125, | | | | | | | |155-168| | | | | | | |8.1.2-б| | | | | | | |ет119-1| | | | | | | |31 | | | | | | | |8.2.1-б| | | | | | | |ет100-1| | | | | | | |42 | | | | | | | |8.2.2-б| | | | | | | |ет142-1| | | | | | | |60 | |4 |Металдардың пластикалық деформациясы |2 |2 |2 |6 | | | |мен механикалық қасиеттері | | | | | | |Модуль 3 Термиялық өңдеу теориясының негіздері | |5 |Термиялық өңдеу теориясының негіздері |2 |2 |2 |6 |8.1.1-б| | | | | | | |ет169-2| | | | | | | |19 | | | | | | | |8.1.2-б| | | | | | | |ет156-2| | | | | | | |27 | | | | | | | |8.2.1-б| | | | | | | |ет199-2| | | | | | | |83 | |6 |Термиялық өңдеу технологиясы |2 |2 |2 |6 |8.1.1-б| | | | | | | |ет169-2| | | | | | | |19 | | | | | | | |8.1.2-б| | | | | | | |ет156-2| | | | | | | |27 | | | | | | | |8.2.1-б| | | | | | | |ет199-2| | | | | | | |83 | |Модуль 4 Конструкциялық және аспаптық болаттар мен қорытпалар | |7 |Конструкциялық болаттар мен қорытпалар|2 |2 |2 |6 |8.1.1-б| | | | | | | |ет249- | | | | | | | |272 | | | | | | | |8.1.2-б| | | | | | | |ет144-1| | | | | | | |55, | | | | | | | |252-376| | | | | | | |8.2.1-б| | | | | | | |ет181-1| | | | | | | |98, | | | | | | | |303-471| |8 |Түсті металдар мен олардың қорытпалары|1 |1 |1 |3 |8.1.1-б| | | | | | | |ет707- | | | | | | | |745, | | | | | | | |773-775| | | | | | | |8.1.2-б| | | | | | | |ет434-4| | | | | | | |94 | | Б а р л ы ғ ы |15 |15 |15 |45 |90 | 3. ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Курсты оқып-үйренуге кірісер алдында тақырыптың негізгі мәселесін меңгеріп шығуға ерекше көңіл бөлу керек. Бұл мақсатқа пайдалануға осы оқу-әдістемелік кешен ұсынылып отыр. Оқу- әдістемелік кешеннің міндеті – студенттердің оқулықтармен жұмыс істеуін жеңілдету болып табылады. Әрбір тақырыптың қысқаша дәрістер конспектісі студенттің өз білімін тексеруге арналған бақылау сұрақтарымен аяқталады. Пәнді игерудегі ең маңызды мәселе – оқулықты дұрыс таңдай білу. Бір мезгілде бірнеше кітапты пайдалануға болмайды. Ұсынылған әдебиеттер арасынан – біреуі, негізгі оқулық ретінде таңдалып алынуы шарт. Қалған оқулықтар немесе методикалық әдістемелер, егер қажетті материал негізгі оқулықта болмаған немесе жеткіліксіз қамтылған жағдайда пайдаланылады. Пәнді арнайы бағдарламаны басшылыққа ала отырып, көрсетілген ретпен тақырыптар бойынша оқып-үйренуді мақсат еткен жөн. Оқулықпен жұмыс істегенде міндетті түрде берілген материалды сараптап, қажетті схемалар (сызықтар) мен диаграммаларды өздігінен салып үйренуге бейімделу шарт. Осыдан кейін бақылау сұрақтарына жауап беру керек. Оқу материалдарын, егер сен практикалық шешімдерге теорияны дұрыс қолдана білген жағдайда ғана толық меңгердім деп есептеу керек. 4. КУРС ФОРМАТЫ Дәріс сабақтары аптасына бір рет СОӨЖ-бен бірге 50 минуттан, практикалық сабақтар аптасына бір рет (СОӨЖ-ді қоса есептегенде) 50 минуттан, ал тәжрибелік сабақтар аптасына бір рет (СОӨЖ -ді қоса есептегенде) 100 минуттан өткізіледі. Курс форматы – аралас. Дәріс сабақтары неғұрлым күрделі, проблемалық сұрақтарға арналады. Дәріс құрылымы – тақырыпты талқылау немесе блиц-сұрақтар (10-15 минут), дәріс (25-30 минут), материалды қайталау, және ОСӨЖ-ға бөлінген 5-10 минут уақыттан тұрады. Сабақ жүргізудің мұндай формасы студенттен жеке, жүйелі жұмыс істеуді және жаңа дәріс тақырыбы бойынша материалды білуін қажет етеді. Тәжрибелік сабақтар теориялық материалды неғұрлым терең меңгеруге мүмкіндік беретін практикалық жұмыстарға арналады. Аудиториялық ОСӨЖ уақыты дәріс немесе тәжрибелік сабақтарға әзірлену процесінде, сонымен бірге жеке үй жұмыстарын орындау кезінде туындайтын сұрақтарды қарастыруға арналады. Сонымен бірге, аптасына бір рет, кафедра бекіткен график бойынша әрбір студентпен жеке немесе топ студентерімен консультация түрінде бір сағаттық ОСӨЖ сағаты өткізіледі. Пәнді оқып-үйренуге бөлінген оқыту уақытының үштен бір бөлігінде, сендер әрбір аудиториялық сабаққа міндетті даярлық; үй тапсырмаларын орындау; пәннің кейбір теориялық сұрақтарын оқып-үйрену сияқты жеке, менің көмегімсіз жұмыс істеулерің шарт. Жеке жұмыстарға арналған тапсырмалар түрлері СОӨЖ және СӨЖ жоспарының кестесінде келтірілген. 5. КУРС САЯСАТЫ Мен, пәнді оқып-үйренуге бөлінген барлық кезең барысында, Сіздерге мен қоятын талаптар бойынша біз өзара түсіністік табамыз деп үміттенемін. 1. Сабаққа міндетті түрде қатынасу. Мен Сіздерден сабаққа кешікпеуді және сабақ уақытында әңгімелеспеуді сұраймын. Әрбір дәріс және тәжрибелік сабақтарға қатынасу 1 баллмен бағаланады, ал әрбір босатылған сабақ үшін Сіздерге минус 1 балл қойылады. Әрбір атқарылмаған сабақ үшін Сіздер тағы екі баллмен жазаға тартыласыздар. Сонымен бірге, атқарылған сабақ үшін Сіз максимал баллға ие бола алмайсыз. 2. Белгілі себеп бойынша сабаққа келмеу, сізді пәнді міндетті әрі толық игеруден босатпайды. Мен, сіздің факультет басшылығы берген анықтама-рұқсат қағазыңызды маған көрсеткеннен кейін, сізді сабаққа кіргіземін. Сіз босатылған сабақтар бойынша, өз еркіңізбен меңгеру үшін, өтеу мерзімі белгіленген тапсырма аласыз. Мұндай жағдайда, ешқандай айып санкциясын қолданбаймын, бірақ сіз босатылған сабақ үшін бірде-бір балл алмайсыз. 3. Сіз оқу процесінде аудиториялық сабақтарға белсенді қатысып, үй жұмыстарын белгіленген мерзімінде уақытымен және тиянақты орындауға міндеттісіз. Жауапкершілікті әрі пунктуальды болу керек. Бұл сізге жоғары рейтингтік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. 4. Аудиториялық сабақ кезінде сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіріліп тұруы керек. 5. Сіздер шыдамды, ашық әрі курстастарың мен оқытушыға мейірімді болуларыңыз керек. 6. Қорытынды бақылау (емтихан) компьютерлік тестілеу формасында өткізіледі. Әрбір тест сұрағына 5 жауап беріледі, олардың біреуі дұрыс жауап болып табылады. Тест тапсырмалары қатаң түрде жұмыстық бағдарламаға сай құрастырылған. Емтиханға дайындалу үшін оқу-әдістемелік кешенде сұрақтар келтірілген. 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Материалтану» пәні бойынша баллдардың бөлінуі апта бойынша кетеде көрсетілген. Кесте 2 |Апта |Тексеру түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллдар| | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық аудиториялық сабақтарға қатысуы 1 |30 | | | |–дан 7-ші аптаға дейін | | | |1 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық | |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру 1 | |жұмысты қорғау | |2 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |5 |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру 2 | |жұмысты қорғау | |3 |Лекция тақырыптары мен тәжірбиелік сабақтар|20 |Тәжірбиелік жұмыс | | |бойынша ағымдағы тексеру 1 | |бойынша отчет | |т |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |10 |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру 3 | |жұмысты қорғау | |5 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |20 |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру 4 | |жұмысты қорғау | | |Үй тапсырмасы |15 |СӨЖ | | |Бақылау жұмысы |15 |СОӨЖ орындау | |6 |Лекция тақырыптары мен тәжірбиелік және |25 |Лабораториялық | | |лабораториялық сабақтар бойынша ағымдағы | |жұмысты қорғау | | |тексеру | | | |7 |Аралық бақылау 1 – лекция материалдары |60 |Тест-бақылау | | |бойынша тестілеу 1-6 | | | | |Лекция тақырыптары мен тәжірбиелік сабақтар|25 |Тәжірбиелік жұмыс | | |бойынша ағымдағы тексеру2 | |бойынша отчет | | |Үй тапсырмасы |45 |СӨЖ | | |Бақылау жұмысы |30 |СОӨЖ орындау | |1-ші және 7-ші оқу апта аралығындағы корытынды балл|300 | | |саны | | | | |Барлық аудиториялық сабақтарға қатысуы 8 |30 | | | |–ден 15-ші аптаға дейін | | | |8 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |5 |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру Қалыпты | |жұмысты қорғау | | |жағдайдағы көміртекті болаттың | | | | |микроструктурасы мен құрылымын зерттеу | | | | |Тәжірбиелік жұмыстың ағымдағы бақылауы |5 |Тапсырманы орындау| |9 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |5 |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру Чугун | |жұмысты қорғау | | |микроструктурасы мен құрылымын зерттеу | | | | |Тәжірбиелік жұмыстың ағымдағы бақылауы |15 |Тапсырманы орындау| |10 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |5 |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру Мыс | |жұмысты қорғау | | |қортпалары негізіндегілердің құрылымы мен | | | | |қасиеті | | | | |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |5 |Тәжірбиелік жұмыс | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру Көміртекті| |бойынша отчет | | |болат күйдіру | | | |11 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |10 |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру Алюмини | |жұмысты қорғау | | |қортпалары негізіндегілердің құрылымы мен | | | | |қасиеті | | | |12 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |5 |Лабораториялық | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру | |жұмысты қорғау | | |Текущий контроль практической работы |10 |Тапсырманы орындау| | |Тәжірбие жұмысын ағымдағы тексеру | | | | |Үй тапсырмасы |30 |СӨЖ | | |Бақылау жұмысы |30 |СОӨЖ орындау | |13 |Лекция тақырыптары мен лабораториялық |5 |Тәжірбиелік жұмыс | | |сабақтар бойынша ағымдағы тексеру Болатты | |бойынша отчет | | |шынықтыру және босату | | | | |Аралық бақылау 2 |60 |Тест-бақылау | | |Үй тапсырмасы |30 |СӨЖ | | |Бақылау жұмысы |15 |СОӨЖ орындау | |8-ші және 15-ші оқу апта аралығындағы корытынды |300 | | |балл саны | | | |Экзамендегі қорытынды балл |400 | | |Академиялық аралықтағы қорытынды балл |1000 | | Егер студент сырқаттанып қалуына немесе белгілі себепке байланысты сабақ босатуына байланысты межелік бақылауды белгіленген уақытында тапсыра алмаған болса, онда студент межелік бақылауды жеке тапсыруына құқығы бар. Мұндай жағдайда факультет деканы студентке емтихан сессиясына дейін жеке межелік бақылауды тапсыру мерзімін белгілейді. Пән бойынша қорытынды бақылауға (емтихан) семестрдегі екінші рейтингілік баллы 50%-ке тең немесе одан жоғары студенттер жіберіледі.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz