Файл қосу
Халықтық педагогикалық көзқарас және этнопедагогика
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.30.1.02/01-2014| |«Этнопедагогика» пәнінің |№ 2-басылым | | |оқу-әдістемелік кешені |03.09.2014 | | |(оқытушылар үшін) | | | «Этнопедагогика» ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Барлық мамандықтарға арналған Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2014 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 03.09.2014 аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1. 03.09.2014ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама №1. 05.09.2014ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1. 11.09.2014ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ: «Этнопедагогика» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің барлық мамандықтардың 1-2-3 курстың оқу топтарына арналған. Оқу-әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі күрделі құбылыстар мен процестерді, оларды этнопедагогикалық теориялар арқылы түсіндірудің бағдарламалары мен әдіс- тәсілдері, этникалық маңызды мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б. маңызды мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу-әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: Этнопедагогика пәнінен осы оқу бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, -СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» құжаттық процедурасы. -Типтік бағдарлама. ҚР Білім ғылым министрінің 2011ж 8 тамыздағы №349 бұйрығымен. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Этнопедагогика пәні қазіргі уақытта барлық мамандықтарға міндетті өткізілетін пән. Себебі этнопедагогика пәні адамзат мәдениетінің ерекше саласы ретінде қоғамдағы әлеуметік - мәдени тұтастықты жасап, бүкіл адамзаттың ақыл-ойын жинақтаушы ғылым. Этнопедагогика пәнін оқыту арқылы Қазақстан Республикасын мекендеген әрбір этностың дамуын ынталандыру, жалпы мәдени құндылықтарды меңгеру, этникалық мәдениетті өзара шығармашылықпен байыту бағытында студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзыреттеліктерін қалыптастыру. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты. Бұл курстын мақсаты болашақ мұғалімдерді жан-жақты педагогикалық білімге сәйкес халықтық педагогикалық дәстүрлерді сақтау, қайта жаңғырту, нығайту, жұмысына теориялық дайындау, алған білімді тәжірибеде қолдану дағдысын қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқытудын негізгі міндеттері: • студенттер санасында қазіргі заманғы этнопедагогикалық білімін қалыптастыру, • болашақ мамандардың этнопедагогикалық ой-өрісін дамыту, • қоғамдағы этникалық мәселелер мәнін дұрыс түсінуге және дұрыс шешудің жолдарын таба білуге дағдыландыру. 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: -Білу керек Этнопедагогиканың базалық ұғымдары, Қазақстан Республикасы этностарының мәдениеті мен салт-дәстүрлерін; Көпұлтты ортадағы педагогикалық іс-әрекет ерекшеліктерін; ҚР этностары мен әлем халықтары этнопедагогикасының мәселелерін зерттеу негіздерін; -Меңгеру керек: Этнопедагогика мәселелері саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстарды; -Игеру керек: Әр түрлі халықтардың этнопедагогикалық жүйесін теңестіре-салыстырмалы талдауды; -Қолдана білу керек: Этнопедагогика материалдарын оқу-тәрбие үрдісіне енгізуді. -Түсіну керек: Білім беру мекемелерінің тәрбиелік іс-әрекеттері тәжірибесіне ҚР этностары этнопедагогикасының негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын енгізу материалдарын түсіну; - Білім болу керек: Кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерді, соның ішінде педагогикалық ойлау, педагогикалық қарым-қатынас, ұтқырлық және т.б.; - ұлтаралық қарым-қатынас мәдениеті мен толеранттылық. -Қалыптастыруы тиіс: Этнопедагогика бойынша әлеуметтік әдебиеттерді талдау барысында өздігінен білім алуын; -Этнопедагогика курсын оқыту студенттердің тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруы тиіс. 3.5 Пәннің пререквизиті: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.6 Пәннің постреквизиті: Этнопедагогика курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика тарихы, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді көшірме Кесте 1. |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс тақырыптары | | |1-модуль- Этнопедагогикаға кіріспе. | | | Этнопедагогиканың методологиялық негіздері. |1 | |1.Халықтық педагогиканың мазмұны және негізгі қызметі | | |2. Этнопедагогиканың басқа ғылым салаларымен байланысы | | |3. Халықтық педагогикалық көзқарас және этнопедагогика. | | |Этнопедагогика және оның қалыптасуы мен дамуының тарихы. |1 | |1.Халықтың әлеуметтік тәжірибесі мен халықтық дәстүрлері | | |педагогикалық ойдың дамуының негізі | | |2.Орта ғасырдағы Орта Азия және Қазақстанның жас ұрпақ тәрбиелеудегі| | |халықтық педагогикалық дәстүрлерінің мәні туралы. Я.А.Коменский, | | |И.Г.Песталоции, Ш.Уәлиханов, А.Құнанбаев, К.Д.Ушинский, Ы.Алтынсарин| | |шығармаларындағы тәрбиенің халықтық қағидасы. | | |Этнопедагогиканың этникалық компоненті. 1.Этнос, ұлт және халық |1 | |ұғымдары | | |2.Этностар мәдениетін зерттейтін қоғамдық ғылымдар және олардың | | |өзара байланысы | | |3 Қазақ этносының пайда болу тарихы | | |Этнопедагогика бойынша зерттеулерді талдау. 1.Этнопедагогика |1 | |әдіснамасы. | | |2.Интегративті этнопедагогика. | | |3.Этнопедагогикалық менеджмент. | | |4.Этнопедагогикалық антропология. | | |Қазақ этнопедагогикасы. |1 | |1.Қазақ этнопедагогикасының негіздері, қызметі, ұстанымдары, | | |заңдылықтары. | | |2.Қазақтың халықтық педагогикасының қайнар көздері. | | |3 Қазақтың халықтық педагогикасының мазмұны. | | |Этномәдениет – этнопедагогика негізі ретінде. |1 | |1.Этникалық мәдениет және білім. Этномәдени білім туралы түсінік. | | |Білімнің мәдени сәйкестілігі. | | |2 Қазақстанда этномәдени қызығушылықтарды жүзеге асыру. Этномәдени | | |білімді іске асыру ұстанымдары. Мәдениетаралық толеранттылық. | | |Полиэтникалық білімдік орта. | | |2-модуль -Халықтық педагогикадағы тұлға қалыптастыру мәселелері. | | |Тұлға қалыптастырудағы халықтық педагогиканың негізгі факторлары. |1 | |1 Тұқышқуалаушылық, орта, тәрбиеге деген халықтық көзқарас. | | |2 Табиғат. Қарым-қатынас. Тұрмыс. | | |3 Балалар ортасының уақытша топтар, артельдер, ұжымдар. Халықтық | | |ойындар, жарыстар. | | |Халық идеалындағы «жетілген тұлға» және оны тәрбиелеудің тәжірибесі.|1 | | | | |1 Халық ұғымындағы тұлға. | | |2 Балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі халық ауыз әдебиеті және оның | | |жанрлары, мақал-мәтелдер адамгершілік, имандылық тәрбиесінің құралы | | |ретінде. | | |3.Халық ертегілері. Этнос. Аңыздар. Балалар фольклоры. | | |Халық педагогикасындағы балалар мен жастарды өмірге тәрбиелеу. |1 | |Отбасы тәрбиесі халықтық педагогиканың негізі ретінде. | | |1.Отбасының әлеуметтік тарихи дамуы. | | |2 Халықтық педагогикадағы отбасындағы қыз және ер балалар | | |тәрбиесінің ерекшеліктері. | | |3 Отбасы тәрбиесінің жетекші ұлттық дәстүрлері. | | |3-модуль - Халық педагогикасындағы тәрбие құралдары. | | |Ақыл-ойды дамыту халық қамқорлығының бастауы. 1.Ақыл-ой тәрбиесіне |1 | |халықтық көзқарас. | | |2 Балаларды білімге, ой өрісті кеңейту икемділіктері мен | | |дағдыларына таратудың халықтық құралдары. | | |3 Халықтық білімдер және оны күнделікті өмірде қолдану. | | |Еңбек халық педагогикасының өзегі. |1 | |1 Халықтық еңбек дәстүрлері және олардың педагогикалық мәні. | | |2 Еңбек дәстүрлі түрлерін үйрету. | | |3 Еңбек тәрбиесінің әдістері: түсіндіру, әрекет түрлерін көрсету, | | |жаттығу, өсиет, мадақтау, тыйым т.б. | | |Халық ұғымындағы адамгершілік тәрбиесі. |1 | |1 Халықтық педагогикада балаларды адамгершілікке тәрбиелеудің | | |негізгі міндеттері. | | |2 Халық ұғымындағы адамгершілік тәрбиесінің мазмұны: гуманизмді, | | |азаматтықты, жағымды адамгершілік қасиеттерді, ата-ана алдындағы | | |парыз сезімін, оларға деген сүйіспеншілігін. адалдығын, шыншылдығын | | |қалыптастыру. | | |Әсемдік халықтың идеалы. 1. Халықтық педагогикасындағы эстетикалық |1 | |тәрбиенің негізгі бағыттары. | | |2. Әсемдіктің халықтық идеалы, эстетикалық талғам, ұғым, балаларды | | |қолданбалы өнер, музыка, халықтық әндер және билер, ертегілер, | | |жырлар, мерекелер, салт-дәстүрлер т.б. арқылы көркемдікке баулу. | | |Мектептегі этнопедагогикалық жұмыстардың мазмұны. |2 | |1 Этнопедагогикалық білімдерді мұғалімнің кәсіптік іс-әрекетінде | | |қолдану, этнопедагогика бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың | | |түрлері. | | |2.Қазақстанның жалпы білім беретін мектептеріне этнопедагогиканы | | |еңгізудің қазіргі жағдайы «Атамекен», «Елім-ай», «Жұлдыз», «Кәусар | | |бұлақ», ұлттық бағдарламалары, олардың Қазақстан Республикасыны орта| | |және жалпы білім беретін мектептеріндегі бағыттары және қолданылуы. | | |Практикалық сабақ тақырыптары | | |1-модуль- Этнопедагогикаға кіріспе. | | | Этнопедагогиканың методологиялық негіздері. |1 | |1.Халықтық педагогиканың мазмұны және негізгі қызметі | | |2. Этнопедагогиканың басқа ғылым салаларымен байланысы | | |3. Халықтық педагогикалық көзқарас және этнопедагогика. | | |Этнопедагогика және оның қалыптасуы мен дамуының тарихы. |1 | |1.Халықтың әлеуметтік тәжірибесі мен халықтық дәстүрлері | | |педагогикалық ойдың дамуының негізі | | |2.Орта ғасырдағы Орта Азия және Қазақстанның жас ұрпақ тәрбиелеудегі| | |халықтық педагогикалық дәстүрлерінің мәні туралы. Я.А.Коменский, | | |И.Г.Песталоции, Ш.Уәлиханов, А.Құнанбаев, К.Д.Ушинский, Ы.Алтынсарин| | |шығармаларындағы тәрбиенің халықтық қағидасы. | | |Этнопедагогиканың этникалық компоненті. 1.Этнос, ұлт және халық |1 | |ұғымдары | | |2.Этностар мәдениетін зерттейтін қоғамдық ғылымдар және олардың | | |өзара байланысы | | |3 Қазақ этносының пайда болу тарихы | | |Этнопедагогика бойынша зерттеулерді талдау. 1.Этнопедагогика |1 | |әдіснамасы. | | |2.Интегративті этнопедагогика. | | |3.Этнопедагогикалық менеджмент. | | |4.Этнопедагогикалық антропология. | | |Қазақ этнопедагогикасы. |1 | |1.Қазақ этнопедагогикасының негіздері, қызметі, ұстанымдары, | | |заңдылықтары. | | |2.Қазақтың халықтық педагогикасының қайнар көздері. | | |3 Қазақтың халықтық педагогикасының мазмұны. | | |Этномәдениет – этнопедагогика негізі ретінде. |1 | |1.Этникалық мәдениет және білім. Этномәдени білім туралы түсінік. | | |Білімнің мәдени сәйкестілігі. | | |2 Қазақстанда этномәдени қызығушылықтарды жүзеге асыру. Этномәдени | | |білімді іске асыру ұстанымдары. Мәдениетаралық толеранттылық. | | |Полиэтникалық білімдік орта. | | |2-модуль -Халықтық педагогикадағы тұлға қалыптастыру мәселелері. | | |Тұлға қалыптастырудағы халықтық педагогиканың негізгі факторлары. |1 | |1 Тұқышқуалаушылық, орта, тәрбиеге деген халықтық көзқарас. | | |2 Табиғат. Қарым-қатынас. Тұрмыс. | | |3 Балалар ортасының уақытша топтар, артельдер, ұжымдар. Халықтық | | |ойындар, жарыстар. | | |Халық идеалындағы «жетілген тұлға» және оны тәрбиелеудің тәжірибесі.|1 | | | | |1 Халық ұғымындағы тұлға. | | |2 Балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі халық ауыз әдебиеті және оның | | |жанрлары, мақал-мәтелдер адамгершілік, имандылық тәрбиесінің құралы | | |ретінде. | | |3.Халық ертегілері. Этнос. Аңыздар. Балалар фольклоры. | | |Халық педагогикасындағы балалар мен жастарды өмірге тәрбиелеу. |1 | |Отбасы тәрбиесі халықтық педагогиканың негізі ретінде. | | |1.Отбасының әлеуметтік тарихи дамуы. | | |2 Халықтық педагогикадағы отбасындағы қыз және ер балалар | | |тәрбиесінің ерекшеліктері. | | |3 Отбасы тәрбиесінің жетекші ұлттық дәстүрлері. | | |3-модуль - Халық педагогикасындағы тәрбие құралдары. | | |Ақыл-ойды дамыту халық қамқорлығының бастауы. 1.Ақыл-ой тәрбиесіне |1 | |халықтық көзқарас. | | |2 Балаларды білімге, ой өрісті кеңейту икемділіктері мен | | |дағдыларына таратудың халықтық құралдары. | | |3 Халықтық білімдер және оны күнделікті өмірде қолдану. | | |Еңбек халық педагогикасының өзегі. |1 | |1 Халықтық еңбек дәстүрлері және олардың педагогикалық мәні. | | |2 Еңбек дәстүрлі түрлерін үйрету. | | |3 Еңбек тәрбиесінің әдістері: түсіндіру, әрекет түрлерін көрсету, | | |жаттығу, өсиет, мадақтау, тыйым т.б. | | |Халық ұғымындағы адамгершілік тәрбиесі. |1 | |1 Халықтық педагогикада балаларды адамгершілікке тәрбиелеудің | | |негізгі міндеттері. | | |2 Халық ұғымындағы адамгершілік тәрбиесінің мазмұны: гуманизмді, | | |азаматтықты, жағымды адамгершілік қасиеттерді, ата-ана алдындағы | | |парыз сезімін, оларға деген сүйіспеншілігін. адалдығын, шыншылдығын | | |қалыптастыру. | | |Әсемдік халықтың идеалы. 1. Халықтық педагогикасындағы эстетикалық |1 | |тәрбиенің негізгі бағыттары. | | |2. Әсемдіктің халықтық идеалы, эстетикалық талғам, ұғым, балаларды | | |қолданбалы өнер, музыка, халықтық әндер және билер, ертегілер, | | |жырлар, мерекелер, салт-дәстүрлер т.б. арқылы көркемдікке баулу. | | |Мектептегі этнопедагогикалық жұмыстардың мазмұны. |2 | |1 Этнопедагогикалық білімдерді мұғалімнің кәсіптік іс-әрекетінде | | |қолдану, этнопедагогика бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың | | |түрлері. | | |2.Қазақстанның жалпы білім беретін мектептеріне этнопедагогиканы | | |еңгізудің қазіргі жағдайы «Атамекен», «Елім-ай», «Жұлдыз», «Кәусар | | |бұлақ», ұлттық бағдарламалары, олардың Қазақстан Республикасыны орта| | |және жалпы білім беретін мектептеріндегі бағыттары және қолданылуы. | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Қазақ ауыз әдебиетінің этонпедагогикалық мәні. 2. Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының тәрбиелік мәні. 3. Қазақстандағы этнопедагогикалық ойлардың даму тарихы. 4. ХХ – ғасырдағы этнопедагогикалық ойлардың дамып, қалыптасуы. 5. Ұлттық тәрбиені сахна арқылы іске асыру жолдары. 6. Қазақ халқының тілашар дәстүрі, оның мектептегі және отбасындағы тәрбие ісіне пайдаланудың әдістемелері. 7. Шешендер. Шешендік дік сөздер. Олардың этнопедагогикалық мәні. 8. Қазақ халқының әдептілік дәстүрлерінің тәрбиелік мәні, оларды өзара пайдалану жолдары. 9. Қорқыт ата шығармаларының тәрбиелік мәні. 10. Құлқожа Ахмет Яссауидың өсиет-өнегелері. 11. Әлемнің Екінші ұстазы әл-Фарабидің этнопедагогикалық еңбектері. 12. Жүсіп Баласағұнидың этнопедагогикалық ойлары. 13. Ыбырай Алтынсарин – қазақтың тұңғыш педагогы. 14. Ахмет Байтұрсыновтың этнопедагогикалық еңбектері. 15. Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық еңбектері. 16. Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 17. Абай шығармаларының этнопедагогикалық мәні. 18. Ғұлама жазушы Мұхтар Әуезоатың этнопедагогикалық еңбектері. 19. Ұлы тәрбиеші Мұхаммед Хайдар Дулатидың тәлімдік ойлары. 20. Халел Досмұхамедов, Нәзира Құлжанова, Төлеген Тәжібаев және соңғы педагогтардың этнопедагогикалық еңбектері. 21. Ахмет Байтұрсынов,Міржақып Дулатов,Мағжан Жұмабаев,Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 22. Қазақ ауыз әдебиетінің этнопедагогикалық мәні. 23. Қазақ салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының тәрбиелік мәні. 24. Қазақстандағы этнопедагогикалық ойлардың даму тарихы. 25. ХХ – ғасырдағы этнопедагогикалық ойлардың дамып, қалыптасуы. 26. Қазақ халқының тілашар дәстүрі, оның мектептегі және отбасындағы тәрбие ісіне пайдаланудың әдістемелері. 27. Қазақ халқының әдептілік дәстүрлерінің тәрбиелік мәні, оларды өзара пайдалану жолдары. 28. Қорқыт ата шығармаларының тәрбиелік мәні. 29. Құлқожа Ахмет Яссауидың өсиет-өнегелері. 30. Әлемнің Екінші ұстазы әл-Фарабидің этнопедагогикалық еңбектері. 31. Жүсіп Баласағұнидың этнопедагогикалық ойлары. 32. Ыбырай Алтынсарин – қазақтың тұңғыш педагогы. 33. Ахмет Байтұрсыновтың этнопедагогикалық еңбектері. 34. Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық еңбектері. 35. Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 36. Абай шығармаларының этнопедагогикалық мәні. 37. Ғұлама жазушы Мұхтар Әуезовтың этнопедагогикалық еңбектері. 38. Ұлы тәрбиеші Мұхаммед Хайдар Дулатидың тәлімдік ойлары. 39. Халел Досмұхамедов, Нәзира Құлжанова, Төлеген Тәжібаев және соңғы педагогтардың этнопедагогикалық еңбектері. 40. Ахмет Байтұрсынов, Міржақып Дулатов, Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытовтың этнопедагогикалық еңбектері. 6.Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 3 |Оқулық, оқу - әдістемелік құрал аты |Экземпляр |Студент |Қамтамасыз | | |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |З.Ә Әбілова,К.М.Қалиева. |20 | | | |Этнопедагогика.А-1999ж | | | | |Б.Мұқанова, Р.Ильясова. |30 | | | |Этнопедагогика. Оқу құралы. Астана. | | | | |2008ж. | | | | |Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. А-1992 |10 | | | |С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі А-1991 |40 | | | |К.Б.Жарықбаев. Қазақтың тәлімдік |5 | | | |ой-пікір антологиясы А-І994 | | | | |Б.Адамбаев Шешендік сөздер А-1992 |5 | | | |С.Қалиев. Қазақ этнопедагогикасының |25 | | | |теориялык негіздері мен тарихы. А | | | | |1998 | | | | |К.Б.Жарыкбаев,С.Қалиев Қазактың |5 | | | |халық педагогикасының тарихы.А-І992 | | | | |К.Ж.Қожахметов Халыктық педагогиканы|15 | | | |зерттеудің кейбір ғылыми және | | | | |теориялык мәселелері. А-1993 | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер 1. О. Табылдиев. Қазақ этнопедагогикасы А-2001ж 2. С.Қалиев, Ж.Молдабеков, Б.Иманбекова. Этнопедагогика. Оқулық. Астана.2007ж. 3. З.Ә Әбілова,К.М.Қалиева. Этнопедагогика.А-1999ж 4. Б.Мұқанова, Р.Ильясова. Этнопедагогика. Оқу құралы. Астана. 2008ж. 5. Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. А-1992 6. С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі А-1991 7. К.Б.Жарықбаев. Қазақтың тәлімдік ой-пікір антологиясы А-І994 8. Б.Адамбаев Шешендік сөздер А-1992 9. С.Қалиев Қазақ этнопедагогикасының теориялык негіздері мен тарихы. А 1998 10. К.Б.Жарыкбаев,С.Қалиев Қазактың халық педагогикасының тарихы.А-І992 11. К.Ж.Қожахметов Халыктық педагогиканы зерттеудің кейбір ғылыми және теориялык мәселелері. А-1993 12. І.М.Әлімбаев Халық ғажап тәлімгер.А-1994 13. С.Ұзақбаева. Тамыры терең тәрбие. А: 1995ж 14. С.Ғаббасов. Халықтық педагогика. А.1991ж 15. Б.Адамбаев. Қазақтың шешендік өнері. А:1984ж 16. Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы – Алматы 1996 17. Абай Құнанбаев. Шығармалары. 2 томдық. А:1968 18. Абайдың қара сөздері. 19. І.Абзелбекова М. Б.Момышұлы және патриоттық тәрбие. Ұлағатты тағылым.: 2009. 20. Момышұлы Б. Ұшқан ұя. Повесть, әңгіме, нақылдар.А: 2003ж. 21. Антология педагогической мысли Казахстана. //составители Жарыкбаев К.Б., С. Калиев. - Алматы, 1995.- 512с. 22. Волков Г.Н. Этнопедагогика. - Чебоксары, 1974. (Москва, 2000) 23. Жарикбаев К.Б., Калиев С. Национальные аспекты обучения и воспитания. - Алма-Ата, 1990. 24. Измайлов А.Э. Народная педагогика: Педагогические воззрения народов Средней Азии и Казахстана. - М.. 1991. 25. Калыбекова А. Теоретические и практические основы народной педагогики казахов. - Алматы, 2005. 26. Этнопедагогика народов Казахстана. - Алматы, 2001. 27. Маргулан А.Х. Древние свидетельства культуры. - Алма-Ата, 1986. 28. Узакбаева С.А., Муканова Е.Н. Казахская этнопедагогика. - Алматы, 1998. 29. Этнопедагогика:С.Ж.Пірәлиев,Г.Т.Хайруллин,Д.Ә.Нұрғалиева,А.А.Бейсенбаева, Қ.Атемова, Г.С.Саудабаева, Б.Т.Махметова, Ғ.Ахатаева, Қ.Қ.Шалғынбаева, А.Д.Қайдарова, М.Б.Тленбаева, Г.К.Шолпанқұлова, М.М.Абсатова, Р.К.Төлеубекова, Е.Ө.Жұматаева. -Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ-ті, 2010. - 465 б. 30. Әлемдік педагогикалық ой-сана. 10-томдық. 1-2 том.–Алматы, 2009.- 400 б. 31. Қалиұлы С. Қазақ этнопедагогикасының теориялық негіздері мен тарихы. Алматы, «Білім» 2003. – 280 бет. 32. Көшербаева А.Н., Шолпанқұлова Г.К., Тленбаева М.Б., Махметова Б.Т. Этнопедагогикалық білім негіздері. Оқу құралы. -Алматы, 2009. -131б. Қосымша әдебиеттер: 1. Концепция Этнокультурного Образования в Казахстане // казахстанская правда, август, 7. 1996 2. Культурно-философский энциклопедический словарь /Сост. Т.Габитов, А.Кулсариева и др. – А: Раритет, 2007-416с. 3. Магауова А.С. Этнопедагогика в система профессиональной подготовки учителя. -Семипалатинск, 2002. 4. Мустафина P.M. Представления, культы, обряды у казахов. - Алма-Ата, 1992. 5. Назарбаев Н.Н. – 2030. Процветание, безопасность и благополучие народов Казахстана. Послание Народам Казахстана// Мысль – 1997. - №2-стр.3-11 6. Наурызбай Ж.Ж. Этнокультурное образование. - Алматы, 1997. 7. Рудь Ю.А. Методологические и теоретические проблемы изучения народной педагогики. - М., 1980. 8. Руководство по курсу этнопедагогики. /Сост. Жумаканова Р.А. - Алматы, 1994. Қосымша караңыздар: 1. Бастауыш мектеп .N14 -2006 2. Бастауыш мектеп №5 -2006 3. Бастауыш мектеп №7 -2006 4. Бастауыш мектеп .№ 8 . 9-2006 5. Бастауыш мектеп . №1-2007 6. Бастауыш мектеп №4-2007 7. Қазақстан мектебі №'5.6-2007. 8. Қазақстан мектебі №5-2006. 9. Тәрбие құралы №3-2007. 10. Тәрбие құралы №5-2006. 11. Такырыптық картотекалар -52-53 12. Жүйелілік каталогы -78
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz