Файл қосу

Векторлардың сызықтық тәуелділігі



                     ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
                  СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫ

                        ФИЗИКА-МАТЕМАТИКА ФАКУЛЬТЕТІ

           МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ КАФЕДРАСЫ








                                  Syllabus







                      5В0111 «Информатика» мамандығының


                           1 курс студенттері үшін


                                «Математика1»
                                 пәні бойынша





















                                Семей  2012ж


Құрастырған ________оқытушы Тайболдина Қ.Р.

Кафедра мәжілісінде мақұлданды
Хаттама № _________________
« ____ »   _____________ 2012ж.
Кафедра меңгерушісі, доцент ______________     Жолымбаев О.М.

Факультеттің оқу -әдістемелік кеңесінде мақұлданды
Хаттама № _________________
« ____ »  _____________   2012ж.
Оқу әдістемелік кеңесінің төрайымы ______________  Батырова Қ.А.


Факультеттің ғылыми кеңесінде мақұлданды
Хаттама №  _________________
« ____ »  ____________   2012ж.
Факультет деканы ф.-м.ғ.д     ____________  Берікханова Г. Е.























              1. ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ –  Cиллабус (Syllabus)


     1. Мұғалім туралы мағлумат:
   Тайболдина Қаламқас Радылхановна- оқытушы
   Оқытушымен байланыс: СМПИ, корпус 3, аудитория 319


     2. Пән тұралы мәлімет:
   Атауы: Математика1
   Кредиттер саны: 3
   Оқыту орны:  корпус 3
   Оқу жоспарының көшірмесі:


   |Курс |Семестр                                      |Креди|Дәрiс,   |Маш, |СОӨЖ |
|     |                                             |т    |сағ.     |сағ. |(СРСП|
|     |                                             |     |         |     |),   |
|     |                                             |     |         |     |сағ. |
|1.   |Матрица және оған қолданылатын амалдар.      |     |         |     |     |
|     |Анықтауыштар және оның қасиеттері. Бірінші,  |     |         |     |     |
|     |екінші ретті анықтауыштар.                   |1    |1        |     |3    |
|2.   |n-ші ретті анықтауыштардың қасиеттері. Жол   |     |         |     |     |
|     |немесе баған бойынша анықтауыштарды жіктеу.  |1    |1        |1    |     |
|3.   |Сызықтық теңдеулер жүйесі, олардың           |  1  |1        |1    |     |
|     |классификациясы. Крамер ережесі.             |     |         |     |     |
|4.   |Сызықтық теңдеулер жүйесін Гаусс әдісімен    |     |         |     |3    |
|     |шешу.                                        |1    |1        |1    |     |
|5.   |Бірлік және кері матрица. Кері матрицаны     |     |         |     |     |
|     |есептеу.                                     |1    |1        |     |3    |
|6.   |Матрицаның рангісі. Біртектес сызықтық       |     |         |     |     |
|     |теңдеулер жүйесі.                            |1    |         |1    |3    |
|7.   |Rn кеңістігі. Векторлардың сызықтық          |     |         |     |     |
|     |тәуелділігі.                                 |1    |1        |1    |     |
|8.   |Векторлық кеңістіктер, ішкі кеңістіктер.     |     |         |     |     |
|     |Өлшемі және базисы.                          |1    |         |1    |3    |
|9.   |Біртектес сызықтық теңдеулер жүйесінің       |     |         |     |     |
|     |шешулерінің фундаментальді жүйесі.           |1    |1        |     |3    |
|10.  |Сызықтық теңдеулер системасының шешуінің     |     |         |     |     |
|     |жалпы құрылымы. Ішкі кеңістіктер қосындысының|     |         |     |     |
|     |өлшемі.                                      |1    |         |1    |3    |
|11.  |Евклид кеңістігі. Векторлар жүйесінің        |     |         |     |     |
|     |ортогонализациялау процессі.                 |1    |         |1    |3    |
|12.  |Векторла және оларға қолданылатын амалдар.   |     |         |     |     |
|     |Түзудегі, жазықтағы және кеңістіктегі        |1    |1        |1    |     |
|     |координаттар әдісі.                          |     |         |     |     |
|13.  |Сколярлық, векторлық және аралас             |     |         |     |     |
|     |көбейтінділер.                               |1    |1        |     |3    |
|14.  |Жазықтықтағы түзудің әртүрлі берілу          |     |         |     |     |
|     |тәсілдері.                                   |1    |         |1    |3    |
|15.  |Жазықтықтағы нүктеден түзуге дейін           |     |         |     |     |
|     |арақашықтық.                                 |1    |         |1    |1    |
|16.  |Екінші ретті сызықтар және олардың канондық  |     |         |     |     |
|     |теңдеулері. Эллипс. Гипербола. Парабола.     |1    |         |1    |3    |
|17.  |Екінші ретті сызықтардың теңдеулерін канондық|     |         |     |     |
|     |түрге келтіру.                               |1    |1        |1    |     |
|18.  |Полярлық координаттар жүйесі.                |1    |         |1    |3    |
|19.  |Жазықтық. Нүктеден жазықтыққа дейінгі        |1    |1        |1    |     |
|     |арақашықтық.                                 |     |         |     |3    |
|20.  |Кеңістіктегі түзу. Айқыш түзулердің          |     |         |     |     |
|     |арасындағы арақашықтық.                      |1    |         |1    |2    |
|21.  |Екінші ретті беттер. Олардың канондық        |     |         |     |     |
|     |теңдеулері.                                  |1    |         |1    |3    |
|22.  |Жалпы теңдеумен берілген екінші ретті беттер.|     |         |     |     |
|     |Айналу беттер туралы ұғым.                   |1    |         |1    |3    |
|23.  |Комплекс сандар жүйесі. Комплекс санның      |     |         |     |     |
|     |геометриялық интерпретациясы.                |1    |1        |     |3    |
|24.  |Комплекс саннан квадрат түбір алу. Түйіндес  |     |         |     |     |
|     |сандар.                                      |1    |1        |1    |3    |
|25.  |Комплекс санның тригонометриялық түрі.       |1    |         |1    |     |
|26.  |Комплекс саннан n-ші дәрежелі түбір алу.     |1    |1        |1    |3    |
|27.  |Көпмүшелер сақинаснда бөлінгіштік. Бір       |     |         |     |     |
|     |айнымалысы бар көпмүшенің қалдықпен бөлінуі. |1    |         |1    |3    |
|28.  |Бөлінгіштің қасиеттері. Еселі түбірлер       |1    |         |1    |3    |
|29.  |Көпмүшелердің ең үлкен ортақ бөлгіші, Евклид |     |         |     |     |
|     |алгоритмі. Горнер схемасы                    |1    |1        |     |3    |
|30.  |Безу теоремасы. Полиномның еселі түбірлері.  |     |         |     |     |
|     |Алгебраның негізгі теоремасының              |1    |         |0,5  |1,5  |
|     |тұжырымдамасы.                               |     |         |     |     |
|     |Барлығы                                      |30   |15       |22,5 |67,5 |



















                          2. Дәрістердің жоспарлары


   №1- сабақ.
   Тақырып:  Матрица және оған қолданылатын амалдар. Анықтауыштар және  оның
    қасиеттері. Бірінші, екінші ретті анықтауыштар.
   Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №2 -сабақ.
   Тақырып:  n-ші ретті анықтауыштардың қасиеттері. Жол немесе баған бойынша
    анықтауыштарды жіктеу.
   Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №3 -сабақ.
   Тақырып:  Сызықтық  теңдеулер  жүйесі,  Олардың  классификациясы.  Крамер
    ережесі.
    Әдебиеті: [1], [3], [4].  Тапсырма: [5], с.12-27

   №4 -сабақ.
   Тақырып:  Сызықтық теңдеулер жүйесін Гаусс әдісімен шешу.
    Әдебиеті: [1], [3], [4]. Тапсырма: [5], с.12-27


   №5 -сабақ.
   Тақырып: Бірлік және кері матрица. Кері матрицаны есептеу.
    Әдебиеті: [1], [3], [4].
   Тапсырма: [5], с.12-27


   №6 -сабақ.
   Тақырып: Rn кеңістігі. Векторлардың сызықтық тәуелділігі.
   Әдебиеті:  [1], [3], [4].

   №7 -сабақ.
   Тақырып: Матрицаның рангісі. Біртектес сызықтық теңдеулер жүйесі.
    Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №8 -сабақ.
Тақырып: Векторлық кеңістіктер, ішкі кеңістіктер. Өлшемі және базисы.
   Әдебиеті: [1], [3], [4].
   №9 -сабақ.
   Тақырып:  Біртектес сызықтық теңдеулер жүйесінің шешулерінің
    фундаментальді жүйесі.
   Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №10 -сабақ.
Тақырып: Сызықтық  теңдеулер  системасының  шешуінің  жалпы  құрылымы.  Ішкі
кеңістіктер қосындысынң өлшемі.
    Әдебиеті: [1], [3], [4].
   №11 -сабақ.
   Тақырып: Евклид кеңістігі. Векторлар жүйесінің ортогонализациялау
процессі.
   Әдебиеті:  [1], [3], [4].


    №12 -сабақ.
   Тақырып:  Векторлар   және   оларға   қолданылатын   амалдар.   Түзудегі,
жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар әдісі.
   Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №13 -сабақ.
Тақырып: Сколярлық, векторлық және аралас көбейтінділер.
   Әдебиеті:  [1], [3], [4].

   №14 -сабақ.
Тақырып: Жазықтықтағы түзудің әртүрлі берілу тәсілдері.
   Әдебиеті:  [1], [3], [4].

   №15 -сабақ.
Тақырып:  Жазықтықтағы нүктеден түзуге дейін арақашытық.
    Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №16 -сабақ.
Тақырып: Екінші ретті сызықтар және  олардың  канондық  теңдеулері.  Эллипс.
Гипербола. Парабола.
   Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №17 -сабақ.
Тақырып:  Екніші ретті сызықтардың канондық түрге келтіру.
   Әдебиеті:  [1], [3], [4].


   №18 -сабақ.
   Тақырып: Полярлық координаттар жүйесі.
   Әдебиеті:  [1], [3], [4].


    №19 -сабақ.
   Тақырып: Жазықтық. Нүктеден жазықтыққа дейінгі арақашықтық.
   Әдебиеті: [1], [3], [4] , [11], [12], [14].


   №20 -сабақ.
Тақырып: Кеңістіктегі түзу. Айқыш түзулердің арасындағы арақашықтық.
   Әдебиеті: [1], [3], [4] , [11], [12], [14].


   №21 -сабақ.
Тақырып: Екінші ретті беттер. Олардың канондық теңдеулері.
   Әдебиеті:  [1], [3], [4] ,
    №22 -сабақ.
   Тақырып: Жалпы теңдеумен берілген екінші  ретті  беттер.  Айналу  беттері
туралы ұғым.
   Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №23 -сабақ.
   Тақырып:   Комплекс   сандар   жүйесі.   Комплекс   санның   геометриялық
интерпретациясы.  Әдебиеті: [1], [3], [4].


    №24 -сабақ.
Тақырып:  Комплекс саннан квадрат түбір алу. Түйіндес сандар.
   Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №25-сабақ.
   Тақырып: Комплекс санның тригонометриялық түрі
   Әдебиеті: [1], [3], [4].


   №26-сабақ.
   Тақырып: Комплекс саннан n-ші дәрежелі түбір алу.
   Әдебиеті: [1], [3], [4], [11], [12], [14].


   №27-сабақ.
   Тақырып:   Көпмүшелер  сақинасында  бөлінгіштік.   Бір   айнымалысы   бар
көпмүшенің қалдықпен бөлінуі. Әдебиеті: [1], [3], [4], [11], [12], [14].


   №28-сабақ.
   Тақырып:  Бөлінгіштің қасиеттері. Еселі түбірлер
   Әдебиеті: [1], [3], [4], [11], [12], [14].


   №29-сабақ.
   Тақырып:  Көпмүлердің ең үлкен ортақ бөлгіші,  Евклид  алгоритмі.  Горнер
схемасы. Әдебиеті: [1], [3], [4], [11], [12], [14].


   №30-сабақ.
   Тақырып:  Безу теоремасы. Полиномның еселі түбірлері. Алгебраның  негізгі
теоремасының формулировкасы.
   Әдебиеті: [1], [3], [4], [11], [12], [14].



















                    3. Машықтану сабақтарының жоспарлары.


   1-сабақ.
   Екінші  және  үшінші  ретті   анықтауыштар   және   олардың   қасиеттері.
   Матрицалар. Оларға қолданылатын амалдар. Матрицаның рангі.
   Әдебиеті: [9], [10], [13].


   2-сабақ.   Векторлар.   Векторларға   қолданылатын   сызықтық    амалдар.
   Векторлардың  сызықтық тәуелділігі. Ортонормальды базис.
   Әдебиеті: [9], [10] , [13].


   3-сабақ.   Векторлардың   скаляр,   векторлық,   аралас   көбейтінділері,
   қасиеттері. Векторлық алгебраны есептер шешуде қолдану.
    Әдебиеті: [9], [10] , [13].


   4-сабақ. Жазықтықтағы аффиндік және  тік  бұрышты  координаталар  жүйесі.
   Түзудегі,  жазықтықтағы  және  кеңістіктегі  тік  бұрышты   координаталар
   жүйесі. Кесіндіні берілген қатынаста бөлу.
    Әдебиеті: [9], [10] , [13].

   5-сабақ. Түзудің  жалпы  теңдеуі  және  оны  зерттеу.  Квадрат  үшмүшенің
   геометриялық мағынасы.
   Әдебиеті: [9], [10].


   6-сабақ. Екі түзудің  өзара  орналасуы,  түзулер  шоғы.  Нүктеден  түзуге
   дейінгі  қашықтық.  Түзулер  арасындағы   бұрыш.   Мысалдар.   Түзулердің
   параллельдік және перпендикулярлық шарттары.
   Әдебиеті: [9], [10] , [13].


   7-сабақ. Эллипс, гипербола, парабола, анықтамалары,  канондық  теңдеулері
   және олардың  қасиеттері.
    Әдебиеті: [9], [10] , [13].


   8-сабақ. Екінші ретті сызықтың жалпы теңдеуі.  Екінші  ретті  сызықтардың
   асимптоталары, жанамалары, нормальдар, қиюшылар, олардың  теңдеулері.
   Әдебиеті: [9], [10] , [13].


   9-сабақ. Екінші ретті сызықтың жалпы  теңдеуін  канондық  түрге  келтіру.
   Екінші ретті сызықтың классификациясы.
   Әдебиеті: [9], [10] , [13].


   10-сабақ. Кеңістіктегі түзу. Түзудің Е3 кеңістігінде берілу тәсілдері.
   Әдебиеті: [9], [10] , [13].


   11-сабақ.  Кеңістіктегі  түзулер  мен  жазықтықтарға   берілген   негізгі
   есептер.
   Әдебиеті: [9], [10] , [13].
   12-сабақ.  Есептердің  негізгі  типтері.   Геометриялық   түрлендірулерді
   мектептің геометрия курсындағы (қозғалысқа, гомотетияға  және  ұқсастыққа
   берілген)  есептерін шешуде қолдану.
   Әдебиеті: [9], [10] , [13].


   13-сабақ. Проективтік түрлендіру,  проективтік  координаталар,  меншікті,
   меншіксіз нүктелер. Кеңейтілген түзу мен жазықтық..
   Әдебиеті: [9], [10], [15], [16], [17], [18].


   14-сабақ.  Төрт   нүктенің   күрделі   қатынасы,   гармониялық   төрттік.
   Кеңейтілген евклид түзуі  мен  жазықтығындағы  проективтік  координаталар
   жүйесі.
    Әдебиеті: [16],  [18].
   15-сабақ. Толық төрттөбелік, гармониялық төртінші нүктені  салу.  Есептер
   шығару.
   Әдебиеті: [9], [10] , [15], [16], [17], [18].






     4. СОӨЖ (СРСП) орындау мен тапсыру графигі


   |№  |Тақырып              |Тапс. мақс. мен       |Әдеб.№, |бал|Орынд. |Тексеру  |
|   |                     |мазмұны               |беті    |л  |мерзімі|формасы  |
|   |                     |                      |        |   |       |(үлгісі) |
|1. |Нұсқама кеңес        |Силлабуспен және СОӨЖ |        |   |1-апта |         |
|   |                     |бен СӨЖ  орындау мен  |        |   |       |         |
|   |                     |тапсыру графигімен    |        |   |       |         |
|   |                     |таныстыру             |        |   |       |         |
|2. |Түзудегі,            |Осы тақырыпты орындау |        |   |       |         |
|   |жазықтықтағы және    |және соған байланысты |        |   |       |         |
|   |кеңістіктегі тік     |есептер шығару.       |[1],    |   |       |         |
|   |бұрышты координаталар|                      |[2],    |2  |2-апта |Ауызша   |
|   |жүйесі. Векторлар,   |                      |[3],    |   |       |         |
|   |оларға қолданылатын  |                      |[4],    |   |       |         |
|   |амалдар бойынша      |                      |[5], [6]|   |       |         |
|   |кеңес.               |                      |        |   |       |         |
|3. |«Векторларға         |Векторлардың скаляр,  |[1],    |   |       |         |
|   |қолданылатын амалдар»|векторлық, аралас     |[2],    |   |       |         |
|   |тақырыбына кеңес     |көбейтінділері,       |[3],    |3  |2-апта |Ауызша   |
|   |                     |қасиеттері. Векторлық |[4],    |   |       |         |
|   |                     |алгебраны есептер     |[5], [6]|   |       |         |
|   |                     |шешуде қолдану.       |        |   |       |         |
|4. |Векторлық алгебраны  |Тақырып бойынша 10    |[1],    |   |       |         |
|   |есептер шешуде       |есепті талдап, шығару |[2],    |4  |2-апта |Ауызша,  |
|   |қолдану              |жолдарын көрсету.     |[3],    |   |       |реферат  |
|   |                     |                      |[4],    |   |       |         |
|   |                     |                      |[5], [6]|   |       |         |
|5. |Жазықтықтағы түзулер |Түзулердің берілу     |[1],    |   |       |         |
|   |                     |тәсілдері.Осы         |[2],    |4  |3-апта |Ауызша   |
|   |                     |тәсілдердің           |[3],    |   |       |реферат  |
|   |                     |әрқайсысына ең        |[4],    |   |       |         |
|   |                     |болмағанда бір есептен|[5], [6]|   |       |         |
|   |                     |шығару.               |        |   |       |         |
|6. |Жазықтықтың берілу   |Осы тақырып бойынша әр|[2],    |   |       |         |
|   |тәсілдері.           |тәсілге бірден есептер|[3],    |4  |3-апта |Ауызша,  |
|   |                     |келтіру. Екі жаз.     |[4],    |   |       |реферат  |
|   |                     |өзара орналасуын      |[5], [6]|   |       |         |
|   |                     |талдау.               |        |   |       |         |
|7. |Кеңістіктегі түзулер.|Екі түзудің өзара     |[1],    |   |       |         |
|   |Екі түзудің өзара    |орналасуына есептер   |[2],    |5  |4-апта |         |
|   |орналасуы.           |шығару; Екі түзу      |[3],    |   |       |Ауызша   |
|   |                     |арасындағы бұрышты    |[4],    |   |       |         |
|   |                     |анықтап, мысалдар     |[5], [6]|   |       |         |
|   |                     |келтіру.              |        |   |       |         |
|8. |Түзу мен жазықтық    |Осы тақырыптар бойынша|[1],    |   |4-апта |         |
|   |арасындағы бұрыш.    |10 шақты есептер      |[2],    |5  |       |Реферат  |
|   |Түзу мен жаз. өзара  |шығару.               |[3],    |   |       |         |
|   |орналасуы.           |                      |[4],    |   |       |         |
|   |                     |                      |[5], [6]|   |       |         |
|9. |Поляр координат      |Осы тақырыптарды оқып,|        |   |       |         |
|   |системасы, оның тік  |конустық қималардың   |[1],    |   |5-апта |конспект |
|   |бұр. Декарт коорд.   |ПКС-ғы теңдеулерін    |[4],    |5  |       |         |
|   |сист.                |құруға есептер шығару |[5], [6]|   |       |         |
|   |байланысы.Конустық   |(10 есеп).            |        |   |       |         |
|   |қима.                |                      |        |   |       |         |
|10.|«Эллипс, гипербола,  |10-15 шақты есептер   | [1],   |   |5-апта |         |
|   |парабола, олардың    |шығару                |[4],    |   |       |         |
|   |қасиеттері»          |                      |[5], [6]|5  |       |конспект |
|   |тақырыбына есептер   |                      |        |   |       |         |
|   |шығару               |                      |        |   |       |         |
|11.|Асимптоталар.Жанамала|                      | [1],   |   |6-апта |         |
|   |р, нормальдар,       |                      |[3],    |   |       |         |
|   |қиюшылар, олардың    |                      |[4].    |   |       |         |
|   |теңдеулері. Екінші   |Есептер шығару        |        |3  |       |Ауызша   |
|   |ретті сызықтардың    |                      |        |   |       |сұрау    |
|   |фокустары және       |                      |        |   |       |         |
|   |директрисалары.      |                      |        |   |       |         |
|12.|Жазықтықты бейнелеу  |                      |        |   |6-апта |         |
|   |және түрлендіру,     |                      |        |   |       |         |
|   |түрлендірулер        |                      |        |   |       |         |
|   |топтары. Қозғалыстың |                      |        |   |       |         |
|   |аналитикалық түрде   |                      |        |   |       |Ауызша   |
|   |өрнектелуі,қасиеттері|Осы тақырыпты оқып    |[1],    |3  |       |тексеру  |
|   |. Қозғалыстың        |конспектілеу.         |[3],    |   |       |         |
|   |классификациясы.     |                      |[4].    |   |       |         |
|   |Ұқсас түрлендіру,    |                      |        |   |       |         |
|   |гомотетия, олардың   |                      |        |   |       |         |
|   |қасиеттері.          |                      |        |   |       |         |
|13.|Геометриялық         |                      |        |   |       |         |
|   |түрлендірулерді      |Мектепке арналған     |        |   |7-апта |Реферат  |
|   |мектептің геометрия  |геометрия оқулықта-   |[1],    |5  |       |         |
|   |курсының есептерін   |рынан есептер шы- ғару|[3],    |   |       |         |
|   |шешуде қолдану.      |                      |[4].    |   |       |         |
|14.|Эллипсоид,           |Тақырыпты талдап,     | [1],   |   |7-апта |         |
|   |гиперболоидтар,      |есептер шығару        |[3],    |   |       |Ауызша   |
|   |параболоидтар.       |                      |[4].    |   |       |тексеру  |
|15.|Екінші ретті беттер, |                      |[1],    |   |8-апта |         |
|   |олардың теңдеулерін  |                      |[3],    |4  |       |Жазбаша  |
|   |канондық түрге       |Есептер шығару        |[4].    |   |       |жұмыс    |
|   |келтіру.             |                      |        |   |       |         |
|16.|1-ші межелік бақылау |Жаттығулар орындау    |[1],    |   |8-апта |         |
|   |                     |                      |[3],    |   |       |         |
|   |                     |                      |[4].    |   |       |         |
|17.|Кеңейтілген евклид   |Тақырыпты талдау      |[11],   |   |9-апта |Ауызша   |
|   |түзуі. Проективтік   |                      |[12],   |3  |       |тексеру  |
|   |түзу.Түзу бойындағы  |                      |[14],   |   |       |         |
|   |нүктелердің реті.    |                      |        |   |       |         |
|18.|Төрт нүктенің күрделі|Есептер шығару        |[11],   |   |9-апта |Рефератын|
|   |қатынасы             |                      |[12],   |5  |       |тексеру  |
|   |                     |                      |14],    |   |       |         |
|19.|Жазықтықтағы         |Есеп шығару.          |[12],   |5  |10-апта|Жазбаша  |
|   |проективтік коорд.   |                      |        |   |       |жұмыс    |
|   |Системасы. Нүктенің  |                      |        |   |       |         |
|   |пр. коорд. табу.     |                      |        |   |       |         |
|20.|ПКС-да түзудің       |Есеп шығару.          |[12]    |5  |10-апта|Жазбаша  |
|   |теңдеулерін табу.    |                      |        |   |       |жұмыс    |
|21.|Кеңейтіл.евкл. жаз-ғы|Тақырыпты талдап      |[12]    |   |11-апта|         |
|   |біртектес аффиндік   |есетер шығару         |        |4  |       |Консп.тек|
|   |коорд-лар.           |                      |        |   |       |серу     |
|22.|Қосақтылық           |Тақырыпты оқып,       |[11],   |   |11-апта|         |
|   |(ауысымдылық)        |есептер шығару        |[12],   |5  |       |Ауызша   |
|   |принципі.Дезарг      |                      |[14]    |   |       |тексеру  |
|   |теоремасы            |                      |        |   |       |         |
|23.|Төрт нұктенің күрделі|Есеп шығару           |[11],   |   |12-апта|Дәптер   |
|   |қатынасы             |                      |[12],   |5  |       |боынша   |
|   |                     |                      |[14]    |   |       |тексеру  |
|24.|Төрт түзудің күрделі |Есеп шығару           |[11],   |   |12-апта|Ауызша   |
|   |қатынасы             |                      |[12],   |5  |       |тексеру  |
|   |                     |                      |[14]    |   |       |         |
|25.|Толық төрттөбелік    |Есеп шығару           |[11],   |5  |13-апта|Ауызша   |
|   |                     |                      |[12],   |   |       |тексеру  |
|   |                     |                      |[14]    |   |       |         |
|26.|Толық төрттөбелік.   |                      |11],    |   |14-апта|         |
|   |Гармониялық төртінші |Есеп шығару           |[12],   |5  |       |ауызша   |
|   |нүктені салу         |                      |[14]    |   |       |тексеру  |
|33.|2-ші межелік бақылау |Есептер шығару        |        |   |14-апта|         |
|34 |Қорытынды межелік    |Есептер шығару        |        |   |15-апта|         |
|   |бақылау              |                      |        |   |       |         |









































     5. СӨЖ (СРС) орындау мен тапсыру графигі


   |№  |Тақырып                |Тапсырманың     |Әдебиет      |Бал|Орында|Бақылаудың |
|   |                       |мақсаты мен     |№ және  беті |л  |у     |формасы    |
|   |                       |мазмұны         |             |(үп|мерзім|(түрі)     |
|   |                       |                |             |ай)|і     |           |
|1. |Кесіндіні берілген     |Осы тақырып     | [10]. №1-10;|3  |2-апта|           |
|   |қатынаста бөлу. Вектор.|бойынша есептер |[22],№552-554|   |      |Дәптер     |
|   |Векторларға            |шығару.         |.            |   |      |тексеру    |
|   |қолданылатын сызықтық  |                |             |   |      |           |
|   |амалдар. Векторлардың  |                |             |   |      |           |
|   |сызықтық тәуелділігі.  |                |             |   |      |           |
|   |Ортонормирлі базис.    |                |             |   |      |           |
|2. |Векторлардың скаляр,   |Векторларға     |[10]. №48-55;|3  |2-апта|           |
|   |векторлық, аралас      |қолданылатын    |63-70        |   |      |Орындаған  |
|   |көбейтінділері,        |амалдарға       |             |   |      |жұмыстарын |
|   |қасиеттері. Векторлық  |есептер шығару  |             |   |      |қорғау     |
|   |алгебраны есептер      |                |             |   |      |           |
|   |шешуде қолдану.        |                |             |   |      |           |
|3. |Жазықтықтағы           |Есептер шығару  |[10].№106-110|4  |3-апта|Ауызша     |
|   |координаталар жүйесі   |                |; 125-128.   |   |      |қорғау,    |
|   |                       |                |             |   |      |конс.тексер|
|   |                       |                |             |   |      |у          |
|4. |Жазықтықтағы түзулер,  |                |[10].        |5  |3-апта|Конспектіле|
|   |олардың берілу         |                |№141-151     |   |      |рін тексеру|
|   |тәсілдері. Түзудің     |Түзулердің      |             |   |      |           |
|   |нормаль теңдеуі.       |әртүрлі берілу  |             |   |      |           |
|   |Түзудің жалпы теңдеуі  |тәсілдеріне     |             |   |      |           |
|   |және оны зерттеу.      |есептер шығару  |             |   |      |           |
|   |Квадрат үшмүшенің      |                |             |   |      |           |
|   |геометриялық           |                |             |   |      |           |
|   |мағынасы.              |                |             |   |      |           |
|5. |Кеңістіктегі           |Осы тақырып     |[10].        |4  |4-апта|           |
|   |координаталар әдісі.   |бойынша әр      |№672-675.    |   |      |Ауызша     |
|   |                       |тәсілге бірден  |             |   |      |тексеру    |
|   |                       |есептер келтіру.|             |   |      |           |
|   |                       |Екі жаз. өзара  |             |   |      |           |
|   |                       |орналасуын      |             |   |      |           |
|   |                       |талдау.         |             |   |      |           |
|6. |Векторлардың векторлық,|Осы тақырып     |[10].№700-710|5  |4-апта|           |
|   |аралас  көбейтінділері,|бойынша әр      |.            |   |      |           |
|   |қасиеттері.            |тәсілге бірден  |             |   |      |Ауызша     |
|   |                       |есептер келтіру.|             |   |      |тексеру    |
|   |                       |Екі жаз. өзара  |             |   |      |           |
|   |                       |орналасуын      |             |   |      |           |
|   |                       |талдау.         |             |   |      |           |
|7. |Векторлардың аралас    |Тақырыпты оқып, |[10].№718,730|5  |5-апта|           |
|   |көбейтінділері,        |есеп-тер шығару |,732,733     |   |      |Ауызша     |
|   |қасиеттері.            |.               |             |   |      |қорғау     |
|8. |Жазықтықтың берілу     |                |[10].№736-744|5  |5-апта|           |
|   |тәсілдері.             |                |; 754-756    |   |      |           |
|9. |Кеңістіктегі түзулер.  |Екі түзудің     |[10]№787-793.|3  |6-апта|           |
|   |Екі түзудің өзара      |өзара           |             |   |      |           |
|   |орналасуы.             |орналасуына     |             |   |      |Ауызша     |
|   |                       |есептер шығару; |             |   |      |қорғау     |
|   |                       |Екі түзу ара    |             |   |      |           |
|   |                       |сындағы бұрышты |             |   |      |           |
|   |                       |анықтап,        |             |   |      |           |
|   |                       |мысалдар        |             |   |      |           |
|   |                       |келтіру.        |             |   |      |           |
|10.|Түзу мен жазықтық      |                |[10].        |4  |6-апта|Конспект   |
|   |                       |                |№802-805.    |   |      |тексеру    |
|11.|Поляр координат        |Конустық        |[10].№610,611|4  |7-апта|Конспек    |
|   |системасы, оның тік    |қималардың      |,640,641     |   |      |тексеру    |
|   |бұр. Декарт коорд.     |ПКС-ғы          |             |   |      |           |
|   |сист. байланысы.       |теңдеулерін     |             |   |      |           |
|   |Конустық қима.         |құруға есептер  |             |   |      |           |
|   |                       |шығару          |             |   |      |           |
|12.|«Эллипс, гипербола,    |10-15 шақты     |[10].№572-577|5  |7-апта| Ауызша    |
|   |парабола, олардың      |есептер шығару  |;            |   |      |тексеру    |
|   |қасиеттері» тақырыбына |                |604-609;635-6|   |      |           |
|   |есептер шығару         |                |38.          |   |      |           |
|13.|Асимптоталар.Жана-малар|                |№664         |5  |8-апта|  Конспрект|
|   |, нормальдар, қиюшылар,|                |(1-3);665,666|   |      |тексеру    |
|   |олар- дың  теңдеулері. |                |,667 (1,2)   |   |      |           |
|   |Екінші ретті сызық-    |Есептер шығару  |             |   |      |           |
|   |тардың фокустары және  |                |             |   |      |           |
|   |директриса- лары.      |                |             |   |      |           |
|14.|Екінші ретті сызық- тың|                |[10],        |5  |8-апта|           |
|   |жалпы теңдеуін канондық|                |№669(1-3),   |   |      |           |
|   |түрге кел тіру. Екінші |                |670 (1-3).   |   |      |Ауызша     |
|   |ретті сызықтың класси- |Есеп шщығару    |             |   |      |тексеру    |
|   |фикациясы.             |                |             |   |      |           |
|15.|Эллипсоид,             | Есеп шыцғару   |[10],        |5  |9-апта|Конспект   |
|   |гиперболоидтар,        |                |№879-882;    |   |      |тексеру    |
|   |параболоидтар.         |                |900-902;912,9|   |      |           |
|   |                       |                |13.          |   |      |           |
|16.|Екінші ретті беттер,   |Есеп шығару     |[10], №1056  |5  |9-апта|Конспект   |
|   |олардың теңдеулерін    |                |(1-3).       |   |      |тексеру    |
|   |канондық түрге келтіру.|                |             |   |      |           |
|17.|Кеңейтілген евклид     |Тақырыпты       |[12],        |5  |10-апт|Ауызша     |
|   |түзуі. Проективтік     |талдап, есеп    |№3(в,г);     |   |а     |тексеру    |
|   |түзу.Түзу бойындағы    |шығару          |№5,6.        |   |      |           |
|   |нүктелер реті.         |                |             |   |      |           |
|18.|Төрт нүктенің күрделі  |                |[12],№8(д,е).|3  |10-апт|Ауызша     |
|   |қатынасы               |                |9(д,е);16.   |   |а     |тексеру    |
|19.|Жазықтықтағы           |Теорияны оқып,  |[12],№35(в). |3  |11-апт| Конспект  |
|   |проективтік коорд.     |есеп шығару     |, 37, 38, 42.|   |а     |тексеру    |
|   |Системасы. Нүктенің пр.|                |             |   |      |           |
|   |коорд. табу.           |                |             |   |      |           |
|20.|ПКС-да түзудің         |Есеп шығару     |[12],№55(в,г)|4  |11-апт|Конспект   |
|   |теңдеулерін табу.      |                |. 58 (в,г);  |   |а     |тексеру    |
|21.|Кеңейтіл.евкл. жаз-ғы  |                |[12],.№73;   |4  |12-апт|Конспект   |
|   |біртектес аффиндік     |                |№81          |   |а     |тексеру    |
|   |коорд-лар.             |                |             |   |      |           |
|22.|Қосақтылық             |Оқулықта        |[12],№93, 97,|4  |12-апт| Ауызша    |
|   |(ауысымдылық)          |шығарылған      |100.99(өз    |   |а     |сұрау      |
|   |принципі.Дезарг теорем |есептерді талдау|беті         |   |      |           |
|   |                       |                |мен шығаруға.|   |      |           |
|23.|Төрт нұктенің күрделі  |Есеп шығару     |[12],№. 114. |5  |13-апт|Ауызша     |
|   |қатынасы               |                |115.         |   |а     |тексеру    |
|24.|Төрт түзудің күрделі   |Есеп шығару     |[12],№108(а,б|5  |13-апт|Ауызша     |
|   |қатынасы               |                |). 110; 111  |   |а     |тексеру    |
|25.|Толық төрттөбелік      |Теорияны оқып,  |[12],№135.   |3  |14-апт|конспект   |
|   |                       |есеп шығару     |140; 143     |   |а     |тексеру    |
|26.|Толық төрттөбелік.     |Есеп шығару     |[12],        |4  |14-апт|Конс.      |
|   |Гармониялық төртінші   |                |             |   |а     |тексеріп,  |
|   |нүктені салу           |                |             |   |      |сұрау      |

                                 ӘДЕБИЕТТЕР

   1. Атанасян Л.С. Геометрия ч I и II.
   2. Атанасян Л.С. Аналитическая геометрия ч I и II. М,  Просвещение  1967,
      1969.
   3. Атанасян Л.С., Гуревич Г.В. Геометрия ч I и II. М,  Просвещение  1976,
      1979.
   4. Базылев В.Т., Дуничев К.И., Иваницкая В.А. Геометрия  ч  I,  (қазақша,
      орысша). М. Просвещение 1974.
   5. Базылев В.Т., Дуничев К.А.  Геометрия  ч  II.  (қазақша,  орысша).  М,
      Просвещение 1975.
   6. Моденов П.С. Аналитическая геометрия, изд-во Московского  Университета
      1969.
   7. Погорелов А.В. Геометрия М, Наука 1984.
   8. Егоров И.П Геометрия М, Просвещение 1979.
   9. Атанасян Л.С. , Атанасян В.А. Сборник задач по геометрии ч I и II.  М,
      Просвещение – 1979.
  10. Сборник задач по геометрии под редакцией Базылева В.Т. М,  Просвещение
      – 1975.
  11. С.Л.Певзнер. Проективная  геометрия. М. «Прос вещение» - 1980.
  12.  С.Л.Певзнер,  М.М.Цаленко.  Задачник  –  практикум   по   проективной
      геометрии.М. «Прос вещение» - 1982.
  13.  А.Ж.Жафяров.Элективные  курсы  по  геометрии  для  профильной  школы.
      Новосибирск –2005.












































       Студенттердің білімдерін бағалау жайындағы ақпарат (информация)


  Студенттердің сабақтардағы қызметінің межелік бағасы (рейтинговая оценка)


       Геометрия курсы  дәрістік  және  практикалық  (межелік)  сабақтардан
тұрады. Сондықтан студент мұнда тексеру кезінде қаралатын  барлық  дәрістік,
межелік  және  өздік  тапсырмаларды  міндетті  түрде  орындап  отыруы  шарт.
Жұмыста  алған   практикалық   дағдылары   пән   бойынша   орындаған   өздік
жұмыстарының дұрыстығына кепілдеме береді. Студент  сабаққа  міндетті  түрде
қатынасуы  керек.  Сабақты   босатудағы   себепті   жағдайлардың   ешқайсысы
студентті оның орындайтын межелік және өздік жұмыстарынан босатылмайды.
       Студенттің  білімдерін  тексеру  ағымдық  (текущий),  межелік   және
қорытынды бақылаулар формаларын қамтиды. Ағымдық бақылаудың  әр  формасы  5-
баллдық  бағамен,  сондай  –  ақ  машықтық  сабақтардың,  СОӨЖ-дің,  СӨЖ-ның
тапсырмаларын орындау 5 –балдық жүйеде бағаланады.
       Курсты бітірудегі қорытынды тексерудің формасы – емтихан болады.


       |№  |                                                  |Студенттің балл     |
|   |Көрсеткіштер                                      |түріндегі рейтингі  |
|1. |Сабақтағы оқу қызметіне қатыспаған                |2                   |
|2. |Сабақтың оқу қызметіне ауық-ауық (эпизодическое)  |3                   |
|   |қатысты                                           |                    |
|3. | Студенттің оқу қызметінің мазмұны мен            |4                   |
|   |ұйымдастырылуы түзетулер мен корректурасын        |                    |
|   |түзетуді талап етті                               |                    |
|4. |Оқу қызметінде белсенді түрде қатынасты:          |                    |
|   |студенттің жауаптары әдістеме және теориялық      |5                   |
|   |негіздеу жағынан, білімін нақтылы жағдайларда     |                    |
|   |дұрыс қолддана білуімен  ерекшеленеді             |                    |



                 Студенттің әртүрлі сипаттағы тапсырмаларды
                       орындаудағы рейтингілік бағасы

|   |                                                  |Студенттің балл   |
|№  |Көрсеткіштер                                      |есебіндегі        |
|   |                                                  |рейтингі          |
|1. |Тапсырма орындалмаған                             |2                 |
|2. |Тапсырма жарым-жартылай орындалған                |3                 |
|3. |Орындалған жұмыс корректураны талап етеді немесе  |4                 |
|   |тапсырма рациональды тәсілмен орындалмаған        |                  |
|4. |Тапсырма шығармашылық түрде орындалған, есептер   |5                 |
|   |рационалды тәсілмен орындалған                    |                  |




Бағалау: Дәріс сабағына қатысу – 15%
             Практикалық сабақтарға белсенді қатынасу – 25%
             Үй тапсырмасын орындау – 20%
             Межелік (рубежный) бақылау  (1-ші) – 20%
             Межелік (рубежный) бақылау  (2-ші) – 20%


                          Білмдерді бағалау шкаласы


|Бағасы                 |Әріптік         | % бойынша  | бал бойынша |
|                       |белгіленуі      |            |             |
|Өте жақсы              |А               |95-100      |4,00         |
|                       |А-              |90-94       |3,67         |
|Жақсы                  |В+              |85-89       |3,33         |
|                       |В               |80-84       |3,00         |
|                       |В-              |75-79       |2,67         |
|Қанағаттанарлық        |С+              |70-74       |2,33         |
|                       |С               |65-69       |2,00         |
|                       |С-              |60-64       |1,67         |
|                       |Д+              |55-59       |1,33         |
|                       |Д               |50-54       |1,00         |
|Қанағаттанарлықсыз     |F               |0-49        |0,00         |



     Курстың саясаты мен  процедурасы (баллдарды (ұпайларды) төмендету)
       Сабаққа кешігу                             -    0,5
       Сабақтарды босату                       -   1
       Жұмысты кешіктіріп тапсыру     -   1





























































































Пәндер